Celhouse

Czy to Twoja firma?

Celhouse praca

Grójec

Nieruchomości i kredyty w jednym miejscu. Oferujemy kompleksowe usługi w obrocie nieruchomościami oraz pośrednictwo kredytowe.

Celhouse najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości

Oferty pracy Celhouse

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Celhouse

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Celhouse

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Celhouse
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Celhouse - oferty archiwalne

  • Doradca ds. Nieruchomości

    Celhouse
    • Grójec
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • Poszukujemy osób kreatywnych, optymistycznych, łatwo nawiązujących pozytywne relacje z ludźmi i potrafiących je utrzymać, otwartych na nowe pomysły oraz gotowych do niestandardowej pracy.

      Zakres obowiązków

      • pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży poprzez kontakt telefoniczny i osobisty
      • przygotowanie ofert handlowych do promowania nieruchomości
      • negocjowanie cen zakupu / sprzedaży nieruchomości - umiejętności doradcze
      • aktywna współpraca z innymi pracownikami w obrębie firmy - prezentacja ofert
      • raportowanie postępów i codziennych działań

      Wymagania

      • komunikatywność
      • doświadczenie w handlu i/lub telemarketingu będzie przydatnym atutem
      • znajomość obsługi komputera oraz podstawowych programów - Excel, Word, Outlook
      • dyspozycyjność
      • dobra prezencja i przyjazne usposobienie
      • wykształcenie minimum średnie

      Oferujemy

      • narzędzia niezbędne do pracy: komputer, telefon
      • system CRM z największą bazą klientów w Polsce
      • pełne wsparcie i pomoc przy starcie na rynku nieruchomości
      • umowa zlecenie lub B2B
      • atrakcyjny system prowizyjny
  • Doradca ds. Nieruchomości

    Celhouse
    • Grójec
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • Poszukujemy osób kreatywnych, optymistycznych, łatwo nawiązujących pozytywne relacje z ludźmi i potrafiących je utrzymać, otwartych na nowe pomysły oraz gotowych do niestandardowej pracy.

      Zakres obowiązków

      • pozyskiwanie nieruchomości do sprzedaży poprzez kontakt telefoniczny i osobisty
      • przygotowanie ofert handlowych do promowania nieruchomości
      • negocjowanie cen zakupu / sprzedaży nieruchomości - umiejętności doradcze
      • aktywna współpraca z innymi pracownikami w obrębie firmy - prezentacja ofert
      • raportowanie postępów i codziennych działań

      Wymagania

      • komunikatywność
      • doświadczenie w handlu i/lub telemarketingu będzie przydatnym atutem
      • znajomość obsługi komputera oraz podstawowych programów - Excel, Word, Outlook
      • dyspozycyjność
      • dobra prezencja i przyjazne usposobienie
      • wykształcenie minimum średnie

      Oferujemy

      • narzędzia niezbędne do pracy: komputer, telefon
      • system CRM z największą bazą klientów w Polsce
      • pełne wsparcie i pomoc przy starcie na rynku nieruchomości
      • umowa zlecenie lub B2B
      • atrakcyjny system prowizyjny

Pracodawcy w Grójcu