METROHOUSE

Czy to Twoja firma?

METROHOUSE praca

Warszawa

METROHOUSE Franchise S.A. jest operatorem największej w Polsce sieci biur nieruchomości. Jesteśmy obecni na polskim rynku nieruchomości od 2006 r. Pod naszą marką działa ponad 80 biur nieruchomości i 600 doradców. Każdego roku obsługujemy kilka tysięcy transakcji na rynku nieruchomości.

METROHOUSE najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Pośrednik Warszawa
- w kategoriach zawodowych:
doradztwo / konsulting / audyt

Oferty pracy METROHOUSE

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca METROHOUSE

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa METROHOUSE

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
METROHOUSE
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa

Data aktualizacji: 01.06.2024

Praca METROHOUSE - oferty archiwalne

  • Doradca ds. nieruchomości

    METROHOUSE
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • To idealny czas na rozpoczęcie Twojej Kariery w nieruchomościach!

      Większość branż dochodzi do siebie po lockdownach, My działamy na rynku, który nie zatrzymał się w pandemii!

      Chcesz pracować w jednym z najlepszych zespołów w Polsce, zapraszamy !!!

      Zakres obowiązków


      • budowanie swojej bazy klientów
      • praca na słuchawce
      • praca w terenie
      • bezustanna nauka zawodu, szkolenia personalne
      • organizacja swojego czasu pracy, samodyscyplina
      • prowadzenie procesów sprzedaży-zakupu-najmu-wynajmu nieruchomości
      • wykonywanie planów, zdjęć i opisów nieruchomości
      • weryfikacja dokumentacji nieruchomości

      Wymagania

      • wykształcenie min. średnie
      • atrakcyjna osobowość, poczucie humoru, otwartość na ludzi
      • zdecydowanie na rozwój i doszkalanie się, naukę nowych technik sprzedaży
      • stawianie sobie ambitnych celów i wyzwań oraz ich realizacji
      • wysoka automotywacja do pracy
      • dobra organizacja pracy, umiejętność płynnego zarządzania swoim czasem
      • komunikatywność i wysoka kultura osobista
      • nienaganne maniery
      • umiejętność i łatwość rozmowy z klientem
      • dyspozycyjność
      • doświadczenie w nieruchomościach i/lub w sprzedaży usług będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • Atrakcyjny system prowizyjny ze stałym wsparciem na początek współpracy
      • Wynagrodzenie bez górnego limitu - ile wypracujesz - tyle zarabiasz
      • Dodatkowe wynagrodzenie dzięki współpracy z ekspertami kredytowymi Gold Finance
      • System CRM z największą w Polsce bazą klientów i nieruchomości
      • Umowa B2B lub umowa zlecenie
      • Narzędzia niezbędne do pracy: komputer, telefon, materiały marketingowe
      • Nowoczesny system szkoleń i wdrożenia (szkolenia wstępne i cykliczne – również online)
      • Stałą opiekę doświadczonych Agentów oraz kierownika biura
      • Bezpłatne szkolenia wewnętrzne prowadzone przed trenerów z wieloletnim stażem w branży nieruchomości
      • Możliwość awansu i rozwoju w strukturach firmy
      • Przyjazną atmosferę pracy
      • Pracę z jednym z najlepszych zespołów sprzedażowych

      Pomagamy i wspieramy naszych Agentów na każdym etapie współpracy.

Pracodawcy w Warszawie