COIG S.A. to przedsiębiorstwo, które specjalizuje się w dostarczaniu kompleksowych, dedykowanych rozwiązań informatycznych, wspierających procesy zarządzania. Wykorzystuje swoje kilkudziesięcioletnie doświadczenie oraz najnowsze osiągnięcia informatyki, aby zapewnić klientom realne wsparcie w obszarze zastosowań IT.

Firma koncentruje się na dostosowywaniu swoich usług do indywidualnych potrzeb klientów, co umożliwia efektywne zarządzanie informacją. Dzięki tego rodzaju podejściu, COIG S.A. stara się zwiększać efektywność operacyjną przedsiębiorstw, które decydują się na współpracę.

W ramach swoich działań, przedsiębiorstwo rozwija innowacyjne rozwiązania, które odpowiadają na dynamicznie zmieniające się potrzeby rynku. Dzięki temu, COIG S.A. może dostarczać usługi o wysokiej wartości dodanej, umożliwiając klientom osiągnięcie przewagi konkurencyjnej.

Oferty pracy COIG S.A.

Praca alert - powiadomienia

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Karnety na siłownię
  • Karta sportowa
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Pakiet socjalny
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa COIG S.A.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

COIG S.A.

Dostawca kompleksowych rozwiązań informatycznych

COIG S.A. to stabilna, nowoczesna firma, z sześćdziesięcioletnią tradycją, specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych, dedykowanych rozwiązań informatycznych, wspomagających procesy zarządzania. Dysponujemy profesjonalną kadrą oraz rozbudowanym i nowoczesnym zapleczem technologicznym, opartym o współpracę z naszymi wieloletnimi, sprawdzonymi partnerami. Dzięki temu opracowujemy i udostępniamy, również w formule outsourcingu, własne zintegrowane systemy i realizujemy najbardziej złożone projekty kompleksowej informatyzacji dużych podmiotów o wielopoziomowej strukturze organizacyjnej.

Miasto
Katowice
Siedziba główna
Katowice, Silesia
Branża
Usługi i doradztwo informatyczne
Specjalizacje
Industry, Public administration, Health care, Medium companies, Enterprise companies, Microsoft Dynamics AX, Microsoft Dynamics 365, BI, Billing i System Property Management

Rok założenia

1951

Liczba pracowników

501-1 000

Liczba obserwujących

1191

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

COIG S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
COIG S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Warszawa
  3. Gliwice
  4. Kraków
  5. Sosnowiec
  6. Zabrze
  7. Dąbrowa Górnicza
  8. Ruda Śląska
  9. Bytom
  10. Chorzów

Praca COIG S.A. - oferty archiwalne

  • Programista React

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • projektowanie, tworzenie i rozwój aplikacji frontendowych w oparciu o analizy/koncepcje przygotowywane przez analityków i projektantów
      • współpraca z programistami backendowej części aplikacji tworzonych w technologiach .NET
      • wydawanie kolejnych wersji aplikacji wraz z dokumentacją zakresu zmian w nowych wersjach
      • współpraca z zespołem testów w celu diagnostyki i poprawy błędów
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w celu rozwiązywania problemów z wdrażaniem i utrzymaniem systemu

      Wymagania

      • absolwenci uczelni wyższych o kierunku informatycznym lub pokrewnym
      • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisk
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na sprawną pracę z dokumentacją techniczną
      • wysoki poziom zaangażowania w wykonywane zadania

      Profil wymaganych kompetencji technologicznych:

      • bardzo dobra znajomość JavaScript
      • znajomość TypeScript
      • znajomość HTML5 i CSS3
      • znajomość React.JS
      • umiejętność korzystania ze wzorców projektowych
      • znajomość REDUX
      • doświadczenie pracy z systemami kontroli wersji (GIT)

      Mile widziane:

      • znajomość Node.js
      • znajomość podstaw języka C#
      • znajomość bazy danych Microsoft SQL Server na poziomie samodzielnego tworzenia zapytań
      • umiejętność pracy z narzędziami typu JIRA

      Oferujemy

      • pracę w dużej kilkuset osobowej firmie
      • coaching prowadzony przez doswiadczoną kadrę
      • możliwość dostosowania standardowych godzin pracy
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych
      • możliwość zaangażowania w projekty realizowane w innych technologiach (JAVA, .NET, PHP, CMS)
      • możliwość zdobycia doświadczenia na innych stanowiskach związanych z działalności produkcyjną IT: wsparcie sprzedaży, analiza, projektowanie, produkcja, testowanie, wdrażanie, dokumentowanie
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach realizowanych i finansowanych przez firmę
      • dla osób zatrudnionych na umowę o pracę także dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (Medicover Sport)
      • dobrze skomunikowane miejsce pracy
  • Programista procesów biznesowych

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • implementacja procesu biznesowego w narzędziu do jego implementacji na podstawie zaprojektowego przez Analityków przebiegu procesu
      • konfiguracja i uruchamianie procesów w środowisku BPM
      • testy własne (developerskie) i współpraca z zespołem testów w celu weryfikacji poprawności działania i błędów w opracowanym procesie Workflow
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w zakresie wdrożenia opracowanych procesów oraz ich utrzymania eksploatacyjnego

      Wymagania

      • absolwenci uczelni wyższych o kierunku informatycznym lub pokrewnym
      • minimum 2 letnie doświadczenie w programowaniu z użyciem technologii JAVA i integracji poprzez SOA/WebService
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na sprawną pracę z dokumentacją techniczną
      • kompetencje „miękkie”: umiejętność współpracy w zespole, odpowiedzialność, staranność i sumienność przy realizacji zadań, umiejętność szybkiego uczenia się
      • podstawowa znajomość notacji modelowania procesów biznesowych np.: BPMN, UML w stopniu umożliwiającym zrozumieniu zaprojektowanego przebiegu procesu przed jego implementacją
      • podstawowa znajomość narzędzi niezbędnych do implementacji procesów Workflow w wybranych narzędziach dostępnych na rynku, np.: w oprogramowaniu Bonita BPM, Symantec Workflow Solution lub innym wiodącym rozwiązaniu
      • praktyczna umiejętność programowania w języku JAVA
      • podstawowa znajomość zagadnień dot. integracji systemów IT w tym: architektury SOA, WebService (SOAP, REST), WSDL/XSD/XML
      • mile widziana znajomość technologii tworzenia formularzy elektronicznych XForms

      Oferujemy

      • pracę w dużej kilkuset osobowej firmie
      • coaching prowadzony przez doświadczoną kadrę
      • możliwość podjęcia zatrudnienia w formie umowy o pracę (etat) lub umowy zlecenia (rozliczana godzinowo)
      • możliwość swobodnego ustalenia godzin pracy (umowy zlecenia) lub możliwość dostosowania standardowych godzin pracy na umowie o pracę
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych
      • możliwość zaangażowania w projekty realizowane w innych technologiach (JAVA, .NET, PHP, CMS)
      • możliwość zdobycia doświadczenia na innych stanowiskach związanych z działalności produkcyjną IT: wsparcie sprzedaży, analiza, projektowanie, produkcja, testowanie, wdrażanie, dokumentowanie
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach realizowanych i finansowanych przez firmę
      • dla osób zatrudnionych na umowę o pracę także dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (OK System)
      • dobrze skomunikowane miejsce pracy
  • Programista ETL

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • projektowanie i implementacja mechanizmów integracji danych/zasilania danych (procesy ETL) dla Hurtowni Danych
      • przygotowanie i wydawanie kolejnych wersji opracowanych rozwiązań
      • współpraca z zespołem analitycznym identyfikującym potrzeby w zakresie integracji i zasilania danymi
      • współpraca z zespołem testów w celu diagnostyki i poprawy błędów
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w celu rozwiązywania problemów z wdrażaniem i utrzymaniem systemu

      Wymagania

      • absolwenci uczelni wyższych o kierunku informatycznym lub pokrewnym
      • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na sprawną pracę z dokumentacją techniczną
      • wysoki poziom zaangażowania w wykonywane zadania

      Profil wymaganych kompetencji technologicznych:

      • praktyczna wiedza z zakresu szeroko pojętej tematyki Hurtowni Danych,
      • znajomość metodologii budowy Hurtowni Danych i tworzenia procesów ETL
      • umiejętność stosowania języka SQL i TSQL
      • znajomość narzędzi raportowych Report Builder i Power BI,
      • znajomość kostek OLAP w oparciu o produkt Analysis Services (Tabular Model, miło widziany Multidimensional Model)
      • znajomość narzędzia SQL Server Data Tools,
      • znajomość narzędzia SQL Server Integration Services,
      • znajomość zagadnień dot. integracji systemów IT w tym architektury Webservices, REST,

      Mile widziane:

      • umiejętność programowania w języku C# umożliwiająca tworzenia nietypowych przepływów w narzędziu Microsoft Integration Services
      • znajomość wzorców projektowych
      • doświadczenie pracy z systemami kontroli wersji (GIT)
      • umiejętność pracy z narzędziami typu JIRA

      Oferujemy


      • pracę w dużej kilkuset osobowej firmie
      • coaching prowadzony przez doświadczoną kadrę
      • możliwość dostosowania standardowych godzin pracy
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych
      • możliwość zaangażowania w projekty realizowane w innych technologiach (JAVA, .NET, PHP, CMS)
      • możliwość zdobycia doświadczenia na innych stanowiskach związanych z działalności produkcyjną IT: wsparcie sprzedaży, analiza, projektowanie, produkcja, testowanie, wdrażanie, dokumentowanie
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach realizowanych i finansowanych przez firmę
      • dla osób zatrudnionych na umowę o pracę także dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (Medicover Sport)
      • dobrze skomunikowane miejsce pracy

  • Analityk - Projektant procesów biznesowych

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • współpraca z klientem w celu opracowania analiz procesów biznesowych z użyciem notacji BPMN/UML
      • projektowanie zakresu informatyzacji procesów biznesowych
      • współpraca z zespołem implementującym obsługę procesów w platformach BPM
      • opracowanie dokumentacji oraz kryteriów odbioru procesów (biznesowe testy odbiorcze)
      • weryfikacja poprawności biznesowej zaimplementowanych procesów
      • współpraca z zespołem kontroli jakości (testów)
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w zakresie utrzymania i rozwoju procesów biznesowych

      Wymagania

      • absolwenci uczelni kształcących specjalistów na styku Biznesu i IT (Analiza Biznesowa IT) o kierunkach np.: zarzadzanie przedsiębiorstwem, ekonomiczno-informatyczny, informatyczny lub pokrewne
      • minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku analityka IT obejmującym m.in. analizę, modelowanie, orkiestrację i optymalizację procesów biznesowych
      • mile widziane doświadczenie w znajomości i analizie procesów biznesowych obejmujących podstawowe procesy organizacyjne (plany urlopowe, urlopy, delegacje…), kadrowe (rekrutacje, zatrudnienia...) jak i finansowe (obsługa umów, aneksów do umów, faktur zakupowych i kosztowych..) w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na sprawną pracę z dokumentacją techniczną
      • kompetencje „miękkie”: umiejętność współpracy w zespole, odpowiedzialność, staranność i sumienność przy realizacji zadań, umiejętność analitycznego myślenia
      • znajomość notacji modelowania procesów biznesowych BPMN i UML
      • umiejętność stosowania wybranych narzędzi do modelowania procesów biznesowych np.: iGrafx, Bizzagi Modeler, Enterprise Architekt
      • mile widziana umiejętność praktycznego wykorzystania jednego z wiodących narzędzi klasy BPM (Business Process Management) np.: Bonita BPM, Symantec Workflow Solution

      Oferujemy

      • pracę w dużej kilkuset osobowej firmie
      • coaching prowadzony przez doświadczoną kadrę
      • możliwość podjęcia zatrudnienia w formie umowy o pracę (etat) lub umowy zlecenia (rozliczana godzinowo)
      • możliwość swobodnego ustalenia godzin pracy (umowy zlecenia) lub możliwość dostosowania standardowych godzin pracy na umowie o pracę
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych
      • możliwość zaangażowania w projekty realizowane w innych technologiach (JAVA, .NET, PHP, CMS)
      • możliwość zdobycia doświadczenia na innych stanowiskach związanych z działalności produkcyjną IT: wsparcie sprzedaży, analiza, projektowanie, produkcja, testowanie, wdrażanie, dokumentowanie
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach realizowanych i finansowanych przez firmę
      • dla osób zatrudnionych na umowę o pracę także dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (OK System)
      • dobrze skomunikowane miejsce pracy
  • Tester oprogramowania

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Analiza, konfiguracja i testowanie rozszerzeń JIRA
      • Wsparcie działań administracyjnych
      • Analiza wymagań i potrzeb użytkowników
      • Konfiguracja JIRA w oparciu o standardy firmowe
      • Konfiguracja nowych projektów oraz modyfikacja projektów już istniejących
      • Szkolenie użytkowników systemu JIRA w oparciu o najlepsze wypracowane praktyki
      • Optymalizacji JIRA pod względem wydajnościowym

      Wymagania

      • Posiadasz zaawansowane umiejętności w użytkowaniu JIRA
      • Znasz organizację pracy w JIRA – wiesz, co to PROJECT, EPIC, STORY, SPRINT oraz PRODUCT BACKLOG
      • Interesuje Cię rozwój w obszarze administracji systemami JIRA SERVER, DATA CENTER oraz CLOUD
      • Jesteś proaktywny podczas wykonywania zadań
      • Cechuje Cię chęć uczenia się i umiejętność rozwiązywania problemów
      • Jesteś osobą komunikatywną

      Dodatkowe atuty to:

      • Znajomość administracji systemem Linux
      • Znajomość zwinnych metodyk zarządzania projektami
      • Znajomość języków programowania, np. Java, Python, Groovy
      • Znajomość dodatków wspierających pracę w JIRA, np. TestFLO, TEMPO, ScriptRunner, Structure itp.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie
      • Szkolenia i programy rozwojowe w obszarze JIRY
      • Pracę w grupie profesjonalistów
      • Pakiet dodatkowych benefitów (prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe)
  • Specjalista ds. utrzymania systemu JIRA

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Analiza, konfiguracja i testowanie rozszerzeń JIRA
      • Wsparcie działań administracyjnych
      • Analiza wymagań i potrzeb użytkowników
      • Konfiguracja JIRA w oparciu o standardy firmowe
      • Konfiguracja nowych projektów oraz modyfikacja projektów już istniejących
      • Szkolenie użytkowników systemu JIRA w oparciu o najlepsze wypracowane praktyki
      • Optymalizacji JIRA pod względem wydajnościowym

      Wymagania

      • Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w administracji lub wdrażaniu systemu JIRA (wersja SERVER, DATA CENTER lub CLOUD)
      • Potrafisz konfigurować spersonalizowane projekty w JIRA
      • Posiadasz doświadczenie w konfiguracji dodatków do JIRA, np. TEMPO, TestFLO, Structure
      • Umiesz korzystać z dodatku Script Runner w celu zwiększenia automatyzacji procesów zachodzących w JIRA
      • Jesteś proaktywny podczas wykonywania zadań
      • Cechuje Cię chęć uczenia się i umiejętność rozwiązywania problemów
      • Jesteś osobą komunikatywną

      Dodatkowe atuty to:

      • Znajomość administracji systemem Linux
      • Znajomość zwinnych metodyk zarządzania projektami
      • Znajomość podstawowych aspektów związanych z wytwarzaniem oprogramowania
      • Znajomość języków programowania, np. Java, Python, Groovy
      • Znajomość API w JIRA
      • Umiejętność konfiguracji JIRA DATA CENTER jako klaster
      • Umiejętność przeprowadzania procesów migracji projektów i aktualizacji JIRA

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie
      • Szkolenia i programy rozwojowe w obszarze JIRY
      • Pracę w grupie profesjonalistów
      • Pakiet dodatkowych benefitów (prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe)
  • Młodszy specjalista ds. utrzymania systemu JIRA

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Analiza, konfiguracja i testowanie rozszerzeń JIRA
      • Wsparcie działań administracyjnych
      • Analiza wymagań i potrzeb użytkowników
      • Konfiguracja JIRA w oparciu o standardy firmowe
      • Konfiguracja nowych projektów oraz modyfikacja projektów już istniejących
      • Szkolenie użytkowników systemu JIRA w oparciu o najlepsze wypracowane praktyki
      • Optymalizacji JIRA pod względem wydajnościowym

      Wymagania

      • Posiadasz zaawansowane umiejętności w użytkowaniu JIRA
      • Znasz organizację pracy w JIRA – wiesz, co to PROJECT, EPIC, STORY, SPRINT oraz PRODUCT BACKLOG
      • Interesuje Cię rozwój w obszarze administracji systemami JIRA SERVER, DATA CENTER oraz CLOUD
      • Jesteś proaktywny podczas wykonywania zadań
      • Cechuje Cię chęć uczenia się i umiejętność rozwiązywania problemów
      • Jesteś osobą komunikatywną

      Dodatkowe atuty to:

      • Znajomość administracji systemem Linux
      • Znajomość zwinnych metodyk zarządzania projektami
      • Znajomość języków programowania, np. Java, Python, Groovy
      • Znajomość dodatków wspierających pracę w JIRA, np. TestFLO, TEMPO, ScriptRunner, Structure itp.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie
      • Szkolenia i programy rozwojowe w obszarze JIRY
      • Pracę w grupie profesjonalistów
      • Pakiet dodatkowych benefitów (prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe)
  • Konsultant systemu Microsoft Dynamics 365 (AX) obszaru Handlu i Logistyki

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Wdrażanie systemu Microsoft Dynamics 365 for Finance and Operations Enterprise edition (dawniej Dynamics AX),
      • Przeprowadzanie analiz przedwdrożeniowych,
      • Szkolenie użytkowników,
      • Zdalna (telefoniczna i poprzez system Helpdesk) pomoc użytkownikom,
      • Tworzenie dokumentacji wdrożeniowej systemu.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe
      • doświadczenia w obsłudze i wdrażaniu systemów ERP w obszarach Magazynów, Zakupów, Sprzedaży i logistyki
      • dobra znajomość pakietu MS Office a szczególności MS Excel
      • znajomość zagadnień związanych relacyjnymi bazami danych MS SQL
      • znajomości technik integracji systemów i analiz biznesowych
      • umiejętność współpracy pracy w zespole
      • umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielnego podejmowania decyzji
      • otwartości na poszerzanie wiedzy i kompetencji
      • znajomości języka angielskiego
      • prawo jazdy kategorii B
      • dyspozycyjność

      Mile widziane:

      • doświadczenie w pracy z systemem Microsoft Dynamics AX lub Dynamics 365

      Oferujemy

      • udział w projektach wykorzystujących jeden z najnowocześniejszych systemów ERP na rynku
      • przyjazną atmosferę pracy,
      • stabilną pracę w firmie będącej liderem na rynku,
      • możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
      • atrakcyjne warunki płacy i pracy.
  • Programista procesów biznesowych

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • implementacja procesu biznesowego w narzędziu do jego implementacji na podstawie zaprojektowego przez Analityków przebiegu procesu
      • konfiguracja i uruchamianie procesów w środowisku BPM
      • testy własne (developerskie) i współpraca z zespołem testów w celu weryfikacji poprawności działania i błędów w opracowanym procesie Workflow
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w zakresie wdrożenia opracowanych procesów oraz ich utrzymania eksploatacyjnego

      Wymagania

      • absolwenci uczelni wyższych o kierunku informatycznym lub pokrewnym
      • minimum 2 letnie doświadczenie w programowaniu z użyciem technologii JAVA i integracji poprzez SOA/WebService
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na sprawną pracę z dokumentacją techniczną
      • kompetencje „miękkie”: umiejętność współpracy w zespole, odpowiedzialność, staranność i sumienność przy realizacji zadań, umiejętność szybkiego uczenia się
      • podstawowa znajomość notacji modelowania procesów biznesowych np.: BPMN, UML w stopniu umożliwiającym zrozumieniu zaprojektowanego przebiegu procesu przed jego implementacją
      • podstawowa znajomość narzędzi niezbędnych do implementacji procesów Workflow w wybranych narzędziach dostępnych na rynku, np.: w oprogramowaniu Bonita BPM, Symantec Workflow Solution lub innym wiodącym rozwiązaniu
      • praktyczna umiejętność programowania w języku JAVA
      • podstawowa znajomość zagadnień dot. integracji systemów IT w tym: architektury SOA, WebService (SOAP, REST), WSDL/XSD/XML
      • mile widziana znajomość technologii tworzenia formularzy elektronicznych XForms

      Oferujemy

      • pracę w dużej kilkuset osobowej firmie
      • coaching prowadzony przez doświadczoną kadrę
      • możliwość podjęcia zatrudnienia w formie umowy o pracę (etat) lub umowy zlecenia (rozliczana godzinowo)
      • możliwość swobodnego ustalenia godzin pracy (umowy zlecenia) lub możliwość dostosowania standardowych godzin pracy na umowie o pracę
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych
      • możliwość zaangażowania w projekty realizowane w innych technologiach (JAVA, .NET, PHP, CMS)
      • możliwość zdobycia doświadczenia na innych stanowiskach związanych z działalności produkcyjną IT: wsparcie sprzedaży, analiza, projektowanie, produkcja, testowanie, wdrażanie, dokumentowanie
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach realizowanych i finansowanych przez firmę
      • dla osób zatrudnionych na umowę o pracę także dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (OK System)
      • dobrze skomunikowane miejsce pracy
  • Programista React

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • projektowanie, tworzenie i rozwój aplikacji frontendowych w oparciu o analizy/koncepcje przygotowywane przez analityków i projektantów
      • współpraca z programistami backendowej części aplikacji tworzonych w technologiach .NET
      • wydawanie kolejnych wersji aplikacji wraz z dokumentacją zakresu zmian w nowych wersjach
      • współpraca z zespołem testów w celu diagnostyki i poprawy błędów
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w celu rozwiązywania problemów z wdrażaniem i utrzymaniem systemu

      Wymagania

      • absolwenci uczelni wyższych o kierunku informatycznym lub pokrewnym
      • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisk
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na sprawną pracę z dokumentacją techniczną
      • wysoki poziom zaangażowania w wykonywane zadania

      Profil wymaganych kompetencji technologicznych:

      • bardzo dobra znajomość JavaScript
      • znajomość TypeScript
      • znajomość HTML5 i CSS3
      • znajomość React.JS
      • umiejętność korzystania ze wzorców projektowych
      • znajomość REDUX
      • doświadczenie pracy z systemami kontroli wersji (GIT)

      Mile widziane:

      • znajomość Node.js
      • znajomość podstaw języka C#
      • znajomość bazy danych Microsoft SQL Server na poziomie samodzielnego tworzenia zapytań
      • umiejętność pracy z narzędziami typu JIRA

      Oferujemy

      • pracę w dużej kilkuset osobowej firmie
      • coaching prowadzony przez doswiadczoną kadrę
      • możliwość dostosowania standardowych godzin pracy
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych
      • możliwość zaangażowania w projekty realizowane w innych technologiach (JAVA, .NET, PHP, CMS)
      • możliwość zdobycia doświadczenia na innych stanowiskach związanych z działalności produkcyjną IT: wsparcie sprzedaży, analiza, projektowanie, produkcja, testowanie, wdrażanie, dokumentowanie
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach realizowanych i finansowanych przez firmę
      • dla osób zatrudnionych na umowę o pracę także dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (Medicover Sport)
      • dobrze skomunikowane miejsce pracy
  • Konsultant systemu ERP w obszarze finansowym

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • utrzymywanie kontaktu z użytkownikami systemu SZYK w zakresie (bieżącej pomocy w obsłudze systemu; wyjaśniania ewentualnych zgłoszeń błędów obsługi i informowania użytkowników o postępie prac nad zgłoszeniem; informowania o nowych rozwiązaniach w systemie; planowania i przeprowadzania szkoleń użytkowników; udziału w spotkaniach z użytkownikami dotyczących rozwoju systemu SZYK,
      • wdrażanie i konfiguracja systemu SZYK według potrzeb klienta,
      • opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej oraz instrukcji obsługi,
      • testowanie oprogramowania, nowych konfiguracji i rozszerzeń systemowych oraz ich udoskonalanie,

      Wymagania

      • wykształcenie średnie lub wyższe
      • podstawowa wiedza w obszarze informatyki (stacje robocze, przeglądarki, systemy informatyczne, pakiet Office)
      • umiejętność rozwiązywania problemów i samodzielnego podejmowania decyzji
      • zaangażowanie i kreatywność w działaniu,
      • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
      • gotowość do uczenia się nowych technologii i procesów
      • prawo jazdy kategorii B (gotowość do wyjazdów służbowych)

      Dodatkowym autem będzie:

      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (service desk / wsparcie klienta / wdrożenia)
      • merytoryczna znajomość zagadnień z obszaru finansów (koszty, księga główna, sprawozdawczość )
      • doświadczenie w pracy z systemami ERP, w szczególności w obszarze finansowym
      • umiejętność pracy z relacyjnymi bazami danych (SQL)

      Oferujemy

      • zatrudnienie na umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju w dynamicznej i nowoczesnej firmie,
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych sys.informatycznych
      • przyjazną atmosferę pracy,
      • możliwość pracy zdalnej,
      • będziemy wspierać Twój rozwój zawodowy poprzez szkolenia merytoryczne oraz współpracę z naszymi Ekspertami,
      • zadbamy o Twoje zdrowie poprzez dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (Medicover Sport).
  • Konsultant systemu ERP w obszarze sprzedaży

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków

      • konfiguracja powdrożeniowa i wsparcie techniczne w zakresie oprogramowania klasy ERP,
      • opieka nad klientami – świadczenie pomocy technicznej, wizyty i szkolenia u klientów,
      • testowanie oprogramowania, nowych konfiguracji i rozszerzeń systemowych oraz ich udoskonalanie,
      • tworzenie raportów w systemach ERP,
      • opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej.

      Wymagania

      • roczne doświadczenie w pracy z systemami ERP lub praktyczne umiejętności w obszarach – sprzedaż, logistyka,
      • znajomość podstawowych zasad działania relacyjnych baz danych oraz umiejętność używania procedur wbudowanych, i/lub tworzenie prostych zapytań w języku SQL,
      • roczne doświadczenie w podobnym obszarze,
      • posiadanie wiedzy informatycznej w podstawowym zakresie (systemy operacyjne, bazy danych),
      • biegła umiejętność posługiwania się narzędziami Office.

      Mile widziane

      • umiejętność analitycznego myślenia,
      • umiejętność pracy w zespole i kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
      • sumienność, umiejętność organizacji pracy, dbałość o jakość,
      • chęć ciągłego rozwoju oraz zdobywania nowej wiedzy i umiejętności,
      • rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista.

      Oferujemy

      • zatrudnienie na umowę o pracę,
      • możliwość rozwoju w dynamicznej i nowoczesnej firmie,
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych ,
      • przyjazną atmosferę pracy,
      • możliwość pracy zdalnej,
      • będziemy wspierać Twój rozwój zawodowy poprzez szkolenia merytoryczne oraz współpracę z naszymi Ekspertami,
      • zadbamy o Twoje zdrowie poprzez dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (Medicover Sport).
  • Programista Java

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • tworzenie i utrzymywanie kodu dla komponentów systemu,
      • współudział w projektowaniu i implementacji nowych funkcji,
      • optymalizacja istniejących rozwiązań programistycznych,
      • tworzenie środowisk uruchomieniowych,
      • testowanie oprogramowania,
      • analizowanie błędów systemów,
      • dokumentowanie kodu,
      • tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.

      Wymagania

      • minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • umiejętność programowania z wykorzystaniem języka Java (platformy Java SE 8/ Jakarta EE 8),
      • znajomość technologii i narzędzi: Eclipse Microprofile, CDI, JAX-RS, JPA/Hibernate, JMS, GWT/GXT,
      • znajomość języka SQL, PL/SQL,
      • znajomość podstawowych wzorców projektowych oraz praktyczna umiejętność posługiwania się zasadami programowania obiektowego,
      • znajomość relacyjnych baz danych,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.

      Dodatkowym atutem będzie:

      • minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • znajmość: GWTP, Wildfly, Throntail, JUnit, Mockito, Arquillian, Liquibase, Maven, JasperReports, Docker, Docker Swarm.

      Oferujemy

      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych,
      • będziemy wspierać Twój rozwój zawodowy poprzez pakiet szkoleniach oraz współpracę z naszymi Ekspertami,
      • zadbamy o Twoje zdrowie poprzez dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (OK System).
  • Programista Baz Danych

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • rozbudowa (implementacja) systemu IT w oparciu o zmiany projektowane przez członków zespołu,
      • współpraca z analitykiem IT lub klientem w celu określenia sposobów realizacji poszczególnych wymagań biznesowych oraz opracowanie na tej podstawie projektu implementacji zmian w systemie IT,
      • wydawanie kolejnych wersji systemu IT wraz z dokumentacją zakresu zmian w nowych wersjach,
      • utrzymywanie wewnętrznej dokumentacji projektowej na poziomie biznesowym, logicznym, technicznym i na poziomie kodu aplikacji,
      • współpraca z zespołem testów w celu diagnostyki i poprawy błędów w systemie IT,
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w celu rozwiązywania problemów z wdrażaniem i utrzymaniem systemu IT.

      Wymagania

      • biegła znajomość SQL i PL/SQL,
      • dobra znajomość bazy danych Oracle,
      • znajomość języka UML oraz podstawowa narzędzia Enterprise Architekt,
      • co najmniej dwuletnie doświadczenie w tworzeniu systemów IT (od strony bazy danych),
      • kompetencje „miękkie”: umiejętność myślenia analitycznego oraz projektowania konkretnych rozwiązań w oparciu o ogólne wymagania biznesowe, umiejętność identyfikowania i kreatywnego rozwiązywania problemów, umiejętność szybkiego uczenia się, umiejętność współpracy w zespole, dzielenia się wiedzą i doświadczeniami, odpowiedzialność, staranność i sumienność przy realizacji zadań,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej.

      Mile widziane

      • doświadczenie w projektowaniu/programowaniu systemów finansowo-księgowych z naciskiem na procesy związane z rozliczeniem kosztów w przedsiębiorstwach,
      • znajomość metodyk tworzenia i testowania oprogramowania,
      • znajomość systemów/środowisk wspomagających pracę programistów,
      • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem aplikacji webowych,
      • znajomość funkcjonalności systemów elektronicznego obiegu dokumentów.

      Oferujemy

      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych,
      • będziemy wspierać Twój rozwój zawodowy poprzez pakiet szkoleniach oraz współpracę z naszymi Ekspertami,
      • zadbamy o Twoje zdrowie poprzez dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (Medicover Sport)
  • Analityk - Projektant procesów biznesowych

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • współpraca z klientem w celu opracowania analiz procesów biznesowych z użyciem notacji BPMN/UML
      • projektowanie zakresu informatyzacji procesów biznesowych
      • współpraca z zespołem implementującym obsługę procesów w platformach BPM
      • opracowanie dokumentacji oraz kryteriów odbioru procesów (biznesowe testy odbiorcze)
      • weryfikacja poprawności biznesowej zaimplementowanych procesów
      • współpraca z zespołem kontroli jakości (testów)
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w zakresie utrzymania i rozwoju procesów biznesowych

      Wymagania

      • absolwenci uczelni kształcących specjalistów na styku Biznesu i IT (Analiza Biznesowa IT) o kierunkach np.: zarzadzanie przedsiębiorstwem, ekonomiczno-informatyczny, informatyczny lub pokrewne
      • minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku analityka IT obejmującym m.in. analizę, modelowanie, orkiestrację i optymalizację procesów biznesowych
      • mile widziane doświadczenie w znajomości i analizie procesów biznesowych obejmujących podstawowe procesy organizacyjne (plany urlopowe, urlopy, delegacje…), kadrowe (rekrutacje, zatrudnienia...) jak i finansowe (obsługa umów, aneksów do umów, faktur zakupowych i kosztowych..) w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na sprawną pracę z dokumentacją techniczną
      • kompetencje „miękkie”: umiejętność współpracy w zespole, odpowiedzialność, staranność i sumienność przy realizacji zadań, umiejętność analitycznego myślenia
      • znajomość notacji modelowania procesów biznesowych BPMN i UML
      • umiejętność stosowania wybranych narzędzi do modelowania procesów biznesowych np.: iGrafx, Bizzagi Modeler, Enterprise Architekt
      • mile widziana umiejętność praktycznego wykorzystania jednego z wiodących narzędzi klasy BPM (Business Process Management) np.: Bonita BPM, Symantec Workflow Solution

      Oferujemy

      • pracę w dużej kilkuset osobowej firmie
      • coaching prowadzony przez doświadczoną kadrę
      • możliwość podjęcia zatrudnienia w formie umowy o pracę (etat) lub umowy zlecenia (rozliczana godzinowo)
      • możliwość swobodnego ustalenia godzin pracy (umowy zlecenia) lub możliwość dostosowania standardowych godzin pracy na umowie o pracę
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych
      • możliwość zaangażowania w projekty realizowane w innych technologiach (JAVA, .NET, PHP, CMS)
      • możliwość zdobycia doświadczenia na innych stanowiskach związanych z działalności produkcyjną IT: wsparcie sprzedaży, analiza, projektowanie, produkcja, testowanie, wdrażanie, dokumentowanie
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach realizowanych i finansowanych przez firmę
      • dla osób zatrudnionych na umowę o pracę także dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (OK System)
      • dobrze skomunikowane miejsce pracy
  • Programista ETL

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • projektowanie i implementacja mechanizmów integracji danych/zasilania danych (procesy ETL) dla Hurtowni Danych
      • przygotowanie i wydawanie kolejnych wersji opracowanych rozwiązań
      • współpraca z zespołem analitycznym identyfikującym potrzeby w zakresie integracji i zasilania danymi
      • współpraca z zespołem testów w celu diagnostyki i poprawy błędów
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w celu rozwiązywania problemów z wdrażaniem i utrzymaniem systemu

      Wymagania

      • absolwenci uczelni wyższych o kierunku informatycznym lub pokrewnym
      • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na sprawną pracę z dokumentacją techniczną
      • wysoki poziom zaangażowania w wykonywane zadania

      Profil wymaganych kompetencji technologicznych:

      • praktyczna wiedza z zakresu szeroko pojętej tematyki Hurtowni Danych,
      • znajomość metodologii budowy Hurtowni Danych i tworzenia procesów ETL
      • umiejętność stosowania języka SQL i TSQL
      • znajomość narzędzi raportowych Report Builder i Power BI,
      • znajomość kostek OLAP w oparciu o produkt Analysis Services (Tabular Model, miło widziany Multidimensional Model)
      • znajomość narzędzia SQL Server Data Tools,
      • znajomość narzędzia SQL Server Integration Services,
      • znajomość zagadnień dot. integracji systemów IT w tym architektury Webservices, REST,

      Mile widziane:

      • umiejętność programowania w języku C# umożliwiająca tworzenia nietypowych przepływów w narzędziu Microsoft Integration Services
      • znajomość wzorców projektowych
      • doświadczenie pracy z systemami kontroli wersji (GIT)
      • umiejętność pracy z narzędziami typu JIRA

      Oferujemy


      • pracę w dużej kilkuset osobowej firmie
      • coaching prowadzony przez doświadczoną kadrę
      • możliwość dostosowania standardowych godzin pracy
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych
      • możliwość zaangażowania w projekty realizowane w innych technologiach (JAVA, .NET, PHP, CMS)
      • możliwość zdobycia doświadczenia na innych stanowiskach związanych z działalności produkcyjną IT: wsparcie sprzedaży, analiza, projektowanie, produkcja, testowanie, wdrażanie, dokumentowanie
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach realizowanych i finansowanych przez firmę
      • dla osób zatrudnionych na umowę o pracę także dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (Medicover Sport)
      • dobrze skomunikowane miejsce pracy

  • Programista JavaScript

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • współpraca z analitykiem IT lub klientem w celu określenia sposobów realizacji poszczególnych wymagań biznesowych oraz opracowanie na tej podstawie projektu implementacji zmian w systemie IT,
      • rozbudowa (implementacja) systemu IT w oparciu o zmiany projektowane przez członków zespołu,
      • wydawanie kolejnych wersji systemu IT wraz z dokumentacją,
      • utrzymywanie wewnętrznej dokumentacji projektowej na poziomie biznesowym, logicznym, technicznym i na poziomie kodu aplikacji,
      • współpraca z zespołem testów w celu diagnostyki i poprawy błędów w systemie IT,
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w celu rozwiązywania problemów z wdrażaniem i utrzymaniem systemu IT

      Wymagania

      • co najmniej dwuletnie doświadczenie w tworzeniu systemów IT w technologiach webowych,
      • umiejętność stosowania: JavaScript, JQuery, CSS3, HTML5, AJAX, Angular.JS,
      • znajomość relacyjnych baz danych,
      • kompetencje "miękkie": umiejętność myślenia analitycznego oraz projektowania konkretnych rozwiązań„ w oparciu o ogólne wymagania biznesowe; umiejętność identyfikowania i kreatywnego rozwiązywania problemów; umiejętność szybkiego uczenia się; umiejętność współpracy w zespole, dzielenia się wiedzą i doświadczeniami; odpowiedzialność, staranność i sumienność przy realizacji zadań; odporność na stres i presję czasu,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej.

      Dodatkowym atutem będzie:

      • znajomość języka UML oraz podstawowa narzędzia Enterprise Architekt,
      • znajomość metodyk tworzenia i testowania oprogramowania,
      • znajomość systemu środowisk wspomagających pracę programistów,
      • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem aplikacji webowych,
      • znajomość funkcjonalności systemów elektronicznego obiegu dokumentów

      Oferujemy

      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych,
      • będziemy wspierać Twój rozwój zawodowy poprzez pakiet szkoleniach oraz współpracę z naszymi Ekspertami,
      • zadbamy o Twoje zdrowie poprzez dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (Medicover Sport)
  • Specjalista wdrożeń systemów B2E/B2B/WWW

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • wdrażanie i konfigurację oprogramowania klasy B2B/B2E według potrzeb klienta.
      • analiza wdrożeniowa integracji z systemami klasy ERP
      • opracowywanie dokumentacji wdrożeniowej oraz instrukcji obsługi,
      • testowanie wytworzonego oprogramowania, nowych konfiguracji i rozszerzeń systemowych wraz ze zgłaszaniem zespołowi deweloperskiemu wszelkich propozycji ulepszeń,
      • tworzenie i konfiguracja raportów we wdrażanych systemach,
      • tworzenie dokumentacji wdrożeniowej, powdrożeniowej oraz dokumentacji dla użytkownika końcowego
      • opieka nad klientami – świadczenie pomocy technicznej w ramach procesu wdrożenia,
      • wizyty u Klientów, szkolenia użytkowników systemu, spotkania on-line

      Wymagania

      • posiada min. roczne doświadczenie w pracy z systemami ERP lub praktyczne umiejętności w obszarach: sprzedaż, kadry i płace
      • posiada min. roczne doświadczenie w przeprowadzaniu analiz wdrożeniowych oraz zbieraniu wymagań funkcjonalnych i niefunkcjonalnych systemów informatycznych
      • potrafi przeprowadzić prezentację/szkolenie on-line dla użytkowników końcowych
      • biegle posługuje się narzędziami Office
      • posiada wysokorozwinięty zmysł estetyczny oraz zna aktualne trendy interfejsów użytkownika w aplikacjach WWW
      • posiada wiedzę informatyczną pozwalającą na swobodne poruszanie się po oprogramowaniu klasy B2B/B2E oraz ERP.

      Mile widziane

      • umiejętność analitycznego myślenia,
      • umiejętność pracy w zespole i kreatywność w rozwiązywaniu problemów,
      • znajomość tematów prawnych i organizacyjnych związanych ze sprzedażą węgla
      • sumienność, umiejętność organizacji pracy, dbałość o jakość,
      • rozwinięte umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista.

      Oferujemy

      • Możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych,
      • Będziemy wspierać Twój rozwój zawodowy poprzez pakiet szkoleniowy oraz współpracę z naszymi Ekspertami,
      • Zadbamy o Twoje zdrowie poprzez dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover)
        oraz karnetów sportowych (OK System).
  • Młodszy specjalista ds. administracji systemów zarządzania projektami

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Analiza, konfiguracja i testowanie rozszerzeń JIRA
      • Wsparcie działań administracyjnych
      • Analiza wymagań i potrzeb użytkowników
      • Konfiguracja JIRA w oparciu o standardy firmowe
      • Konfiguracja nowych projektów oraz modyfikacja projektów już istniejących
      • Szkolenie użytkowników systemu JIRA w oparciu o najlepsze wypracowane praktyki
      • Optymalizacji JIRA pod względem wydajnościowym

      Wymagania

      • Posiadasz zaawansowane umiejętności w użytkowaniu JIRA
      • Znasz organizację pracy w JIRA – wiesz, co to PROJECT, EPIC, STORY, SPRINT oraz PRODUCT BACKLOG
      • Interesuje Cię rozwój w obszarze administracji systemami JIRA SERVER, DATA CENTER oraz CLOUD
      • Jesteś proaktywny podczas wykonywania zadań
      • Cechuje Cię chęć uczenia się i umiejętność rozwiązywania problemów
      • Jesteś osobą komunikatywną

      Dodatkowe atuty to:

      • Znajomość administracji systemem Linux
      • Znajomość zwinnych metodyk zarządzania projektami
      • Znajomość języków programowania, np. Java, Python, Groovy
      • Znajomość dodatków wspierających pracę w JIRA, np. TestFLO, TEMPO, ScriptRunner, Structure itp.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie
      • Szkolenia i programy rozwojowe w obszarze JIRY
      • Pracę w grupie profesjonalistów
      • Pakiet dodatkowych benefitów (prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe)
  • Specjalista ds. utrzymania systemu JIRA

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Analiza, konfiguracja i testowanie rozszerzeń JIRA
      • Wsparcie działań administracyjnych
      • Analiza wymagań i potrzeb użytkowników
      • Konfiguracja JIRA w oparciu o standardy firmowe
      • Konfiguracja nowych projektów oraz modyfikacja projektów już istniejących
      • Szkolenie użytkowników systemu JIRA w oparciu o najlepsze wypracowane praktyki
      • Optymalizacji JIRA pod względem wydajnościowym

      Wymagania

      • Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie w administracji lub wdrażaniu systemu JIRA (wersja SERVER, DATA CENTER lub CLOUD)
      • Potrafisz konfigurować spersonalizowane projekty w JIRA
      • Posiadasz doświadczenie w konfiguracji dodatków do JIRA, np. TEMPO, TestFLO, Structure
      • Umiesz korzystać z dodatku Script Runner w celu zwiększenia automatyzacji procesów zachodzących w JIRA
      • Jesteś proaktywny podczas wykonywania zadań
      • Cechuje Cię chęć uczenia się i umiejętność rozwiązywania problemów
      • Jesteś osobą komunikatywną

      Dodatkowe atuty to:

      • Znajomość administracji systemem Linux
      • Znajomość zwinnych metodyk zarządzania projektami
      • Znajomość podstawowych aspektów związanych z wytwarzaniem oprogramowania
      • Znajomość języków programowania, np. Java, Python, Groovy
      • Znajomość API w JIRA
      • Umiejętność konfiguracji JIRA DATA CENTER jako klaster
      • Umiejętność przeprowadzania procesów migracji projektów i aktualizacji JIRA

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, stale rozwijającej się firmie
      • Szkolenia i programy rozwojowe w obszarze JIRY
      • Pracę w grupie profesjonalistów
      • Pakiet dodatkowych benefitów (prywatna opieka medyczna, karta wstępu na obiekty sportowe)