W dynamicznie rozwijającej się Warszawie, BNP Paribas Bank Polska S.A. pełni rolę instytucji zaufania i innowacyjności w sektorze finansowym. Historia tej marki rozpoczęła się w 2011 roku, gdy zyskała nową tożsamość, stając się częścią prestiżowej grupy BNP Paribas. Od tego momentu, bank nieustannie rozwija swoją ofertę, aby sprostać oczekiwaniom klientów, zarówno indywidualnych, jak i biznesowych.

BNP Paribas Bank Polska S.A. zajmuje szóste miejsce w Polsce pod względem wartości aktywów, co świadczy o jego solidności i stabilności na rynku. Zespół, składający się z ponad 8000 wykwalifikowanych pracowników, podejmuje codzienne działania w celu wprowadzenia pozytywnej bankowości w życie swoich klientów. Działania tego banku są przemyślane i bezpieczne, z naciskiem na troskę o społeczeństwo oraz środowisko, które stanowią priorytet instytucji.

Oferta produktów oszczędnościowo-inwestycyjnych, kredytów mieszkaniowych oraz konsumenckich, a także dedykowane rozwiązania dla sektora biznesowego, są dostosowane do indywidualnych potrzeb klienta. BNP Paribas Bank Polska S.A. łączy tradycję z nowoczesnością, oferując innowacyjne rozwiązania w bankowości internetowej GOonline oraz mobilnej GOmobile, które umożliwiają proste i intuicyjne zarządzanie finansami.

Jako Bank Zielonych Zmian, instytucja inspiruje do podejmowania przemyślanych decyzji finansowych, wspierających zrównoważony rozwój. Zaangażowanie w finansowanie paneli fotowoltaicznych oraz digitalizację procesów bankowych dowodzi, że innowacja i odpowiedzialność są integralnymi elementami jej strategii. Dzięki przynależności do globalnej grupy BNP Paribas, obecnej w 63 krajach, utrzymuje możliwość wymiany doświadczeń i wiedzy na międzynarodową skalę.

Usługi brokerskie, doradztwo inwestycyjne oraz analizy i zalecenia inwestycyjne oferowane przez BNP Paribas Bank Polska S.A. stoją na wysokim poziomie, co potwierdza zgodność z zasadami Kodeksu Dobrej Praktyki. Bank jest przekonany, że bliskość z klientem oraz wsparcie w podejmowaniu przemyślanych decyzji finansowych to fundamenty, na których opiera swoją działalność. Instytucja zachęca do wspólnego tworzenia historii pozytywnej bankowości, która jest kształtowana każdego dnia przez klientów i pracowników, dążąc do przyszłości bankowości, która jest bezpieczna, innowacyjna i odpowiedzialna.

Oferty pracy BNP Paribas Bank Polska S.A.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 26.09.2024

Mapa BNP Paribas Bank Polska S.A.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

BNP Paribas Bank Polska

Bank zmieniającego się świata

Wspieramy ludzi, którzy chcą coś zmienić w swoim otoczeniu bo wierzymy, że w zmieniającym się świecie lepiej być zmianą niż dać się jej ponieść.

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Mazowieckie
Branża
Bankowość
Specjalizacje
bankowość

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

5 001-10 000

Liczba obserwujących

469

BNP Paribas Bank Polska S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
BNP Paribas Bank Polska S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Bydgoszcz
  4. Poznań
  5. Gdańsk
  6. Kraków
  7. Katowice
  8. Bielsko-Biała
  9. Lublin
  10. Ciechanów

Praca BNP Paribas Bank Polska S.A. - oferty archiwalne

  • Doradczyni / Doradca Klienta Premium

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
      • budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
      • rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań;
      • zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
      • efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

      Wymagania

      • co najmniej 3-letnie udokumentowane doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi Klienta w obszarze finansowym (bankowość, ubezpieczenia, Biuro Maklerskie, consulting);
      • mile widziane doświadczenie w obsłudze Klienta z segmentu Premium;
      • ugruntowana wiedza z zakresu produktów i usług bankowych, w tym szczególnie produktów inwestycyjnych;
      • umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientami;
      • nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
      • samodzielność i dobra organizacja czasu pracy; inicjatywa i elastyczność w działaniu;
      • wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
      • prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • umowę o pracę + system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych wyników;
      • możliwość rozwoju osobistego i zawodowego w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu;
      • możliwość wykorzystania dotychczasowych doświadczeń w procesie transformacji Banku na polskim rynku i budowania jego przewagi konkurencyjnej;
      • dofinansowanie zajęć sportowych;
      • prywatna opieka medyczna;
      • ubezpieczenie na życie;
      • zniżki na firmowe produkty i usługi;
      • program wellbeingowy;
      • dofinansowanie wakacji dzieci.
  • P.o. Menadżerka / Menadżer ds. Jakości i Relacji z Klientami (Oborniki, ul. Rynek 11​)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Oborniki
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale
      • Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej
      • Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej sprzedaży (etyka sprzedaży)
      • Kontrolowanie prowadzonego procesu w Oddziale i podejmowanie decyzji
      • Zapewnianie ciągłości realizacji zadań jakościowych i operacyjno –administracyjnych w Oddziale
      • Organizowanie obrotów gotówkowych w oddziale, zgodnie z obowiązującym procesem i procedurami (jeżeli dotyczy)
      • Monitorowanie obiegu dokumentów i akceptacja przygotowanych w Oddziale projektów pism, opracowań i materiałów
      • Zapewnianie operacyjnej efektywności i zgodności procesów Compliance oraz uczestnictwo w tych procesach
      • Aktywne pozyskanie nowych Klientów
      • Aktywna sprzedaż produktów i usług bankowych w celu realizacji nałożonych zadań
      • Zapewnienie wysokiej jakości sprzedaży produktów i usług bankowych oraz przestrzeganie standardów obsługi Klientów w Oddziale
      • Rozwijanie współpracy z obecnymi Klientami i budowanie długotrwałych relacji
      • Realizacja zleceń/dyspozycji składanych przez Klientów
      • Wsparcie i współpraca w codziennej pracy z Dyrektorem Centrum Doradczego

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe
      • Staż pracy w bankowości minimum 2 lata
      • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży produktów bankowych i obsługi Klientów detalicznych/ premium / biznesowych
      • Zaawansowana wiedza z obszaru oferty detalicznej / premium / biznesowej
      • Wiedza w zakresie trendów rozwoju bankowości detalicznej / premium / biznesowej
      • Znajomość przepisów i procedur bankowych
      • Znajomość aplikacji bankowych
      • Znajomość technik prezentacyjnych, negocjacyjnych i sprzedaży

      Mile widziana:

      • Znajomość bankowej oferty produktowej
      • Umiejętność prowadzenia szkoleń
      • Znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy
      • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego
      • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Radzyń Podlaski
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku;
      • Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
      • Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
      • Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
      • Aktywna sprzedaż produktów Banku skierowanych do Klientów indywidualnych;
      • Wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizacja dyspozycji składanych przez Klientów;
      • Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

      Wymagania

      • Doświadczenie w placówce bankowej lub w finansach;
      • Przedsiębiorczość, łatwość nawiązywania relacji z ludźmi i pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań;
      • Dobra organizacja czasu pracy i umiejętności pracy pod presją;
      • Chęć rozwoju w branży bankowej;
      • Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;
      • Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność w dotarciu do nowych Klientów, inicjatywa w działaniu;
      • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
      • Znajomość pakietu MS Office;
      • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe o kierunkach ekonomicznych).

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
      • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Premium

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
      • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
      • Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;
      • Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;
      • Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
      • Przynajmniej roczne doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi Klientów w obszarze finansowym (bankowość, ubezpieczenia, Biuro Maklerskie, consulting);
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów z segmentu Premium;
      • Ugruntowana wiedza z zakresu produktów i usług bankowych, w tym szczególnie produktów inwestycyjnych;
      • Umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientami;
      • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
      • Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;
      • Inicjatywa i elastyczność w działaniu;
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Możliwość rozwoju osobistego na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu​;
      • programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne podwyższające kompetencje;
      • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (bez obsługi gotówkowej)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
      • Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
      • Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
      • Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
      • Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
      • Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży - mile widziane doświadczenie w branży bankowej lub usług telekomunikacyjnych;
      • Znajomość procesów i narzędzi obsługi Klientów;
      • Bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;
      • Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;
      • Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu;
      • Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z osobami w zróżnicowanym wieku;
      • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
      • Znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      Masz jak w banku:

      • Możliwość pracy w innowacyjnym oddziale bez obsługi gotówkowej klientów;
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
      • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.

      I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

      • KAFETERIA MY BENEFIT - To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
      • KARTA MULTISPORT - Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
      • FITQBE - Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.
      • UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA - Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
      • OPIEKA MEDYCZNA - Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.
      • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW - Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (bez obsługi gotówkowej)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Dzierżoniów
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
      • Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
      • Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
      • Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
      • Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
      • Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży - mile widziane doświadczenie w branży bankowej lub usług telekomunikacyjnych;
      • Znajomość procesów i narzędzi obsługi Klientów;
      • Bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;
      • Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;
      • Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu;
      • Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z osobami w zróżnicowanym wieku;
      • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
      • Znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      Masz jak w banku:

      • Możliwość pracy w innowacyjnym oddziale bez obsługi gotówkowej klientów;
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
      • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.

      I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

      • KAFETERIA MY BENEFIT - To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
      • KARTA MULTISPORT - Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
      • FITQBE - Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.
      • UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA - Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
      • OPIEKA MEDYCZNA - Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.
      • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW - Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych (Poznań)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie);
      • Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO);
      • Aktywne działanie na rzecz wzrostu bazy obsługiwanych Klientów;
      • Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas.

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych skierowanych do Klientów firmowych;
      • Znajomość dokumentów księgowych działalności gospodarczej oraz form opodatkowania;
      • Rzetelna postawa wobec Klientów i zespołu;
      • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych;
      • Dynamizm i skuteczność w działaniu;
      • Czynne prawo jazdy kat. B;
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      • Pracę bez okresu próbnego w solidnej, międzynarodowej organizacji;
      • Pracę w organizacji, która nie pozwala by pandemia wpłynęła na działanie jej Klientów. Cały czas finansujemy przedsiębiorstwa, by mogły działać bez zakłóceń;
      • Możliwość zaproponowania Klientom wielu produktów, masz z czego wybierać;
      • Rozwijanie się dzięki wiedzy najlepszych ekspertów na rynku;
      • Szansę na rozwój kariery zawodowej i awans;
      • Wsparcie całego zespołu, wspieramy się nawzajem i dzielimy wiedzą;
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć oraz wyniku oddziału;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Mobilność – możliwość realizacji spotkań poza oddziałem, do którego jesteś przypisany;
      • Pracę w organizacji, która rozumie zachodzące w świecie zmiany i potrafi tworzyć innowacyjne rozwiązania rynkowe.
  • Specjalistka / Specjalista ds. Kontroli Operacyjnej i Oceny Ryzyka Operacyjnego

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Uczestnictwo w procesie identyfikacji i raportowania ryzyka operacyjnego, z uwzględnieniem ewidencji i przeglądu zdarzeń operacyjnych;
      • wsparcie procesu raportowania danych o zdarzeniach operacyjnych do Grupy BNP Paribas, z uwzględnieniem zapisu i monitorowania planów naprawczych;
      • udział w procesie regularnej oceny ryzyka operacyjnego zgodnie z przyjętymi zasadami i metodologią;
      • udział w procesie wdrażania i aktualizacji oraz realizacji i raportowania specjalistycznych kontroli operacyjnych;
      • formułowanie działań naprawczych w odniesieniu do wyników realizowanych kontroli operacyjnych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, monitorowanie i raportowanie statusu ich realizacji;
      • archiwizacja dokumentacji z przeprowadzonych kontroli operacyjnych zgodnie z zasadami gromadzenia dokumentacji kontrolnej;
      • udział w procesie monitorowania i raportowania związanego z procesem akceptacji i wdrażania nowych produktów i usług oraz transakcji nadzwyczajnych;
      • przygotowywanie regularnych i doraźnych raportów obejmujących zagadnienia związane z realizowanymi zadaniami dla struktur wewnętrznych Banku oraz na potrzeby raportowania do Grupy BNP Paribas;
      • wsparcie dla konsultacji i bieżącej współpracy ze strukturami Grupy BNP Paribas w zakresie zadań z obszaru kontroli operacyjnych i oceny ryzyka operacyjnego.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z bankowością i finansami, prawnicze lub ścisłe);
      • znajomość instrumentów finansowych i usług bankowych;
      • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office, mile widziana znajomość MS SQL;
      • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia;
      • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność hierarchizacji zadań i ustalania priorytetów;
      • samodzielność w działaniu, dokładność i rzetelność;
      • umiejętność pracy w zmieniającym się otoczeniu biznesowym i pod presją czasu;
      • otwartość na zmiany, proaktywna postawa oraz pozytywne nastawienie i chęć rozwoju;
      • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (w mowie i w piśmie - warunek konieczny do współpracy z grupą kapitałową).

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
      • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
      • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
      • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Środa Wielkopolska
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie);
      • Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO);
      • Aktywne działanie na rzecz wzrostu bazy obsługiwanych Klientów;
      • Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas.

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych skierowanych do Klientów firmowych;
      • Znajomość dokumentów księgowych działalności gospodarczej oraz form opodatkowania;
      • Rzetelna postawa wobec Klientów i zespołu;
      • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych;
      • Dynamizm i skuteczność w działaniu;
      • Czynne prawo jazdy kat. B;
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      • Pracę bez okresu próbnego w solidnej, międzynarodowej organizacji;
      • Pracę w organizacji, która nie pozwala by pandemia wpłynęła na działanie jej Klientów. Cały czas finansujemy przedsiębiorstwa, by mogły działać bez zakłóceń;
      • Możliwość zaproponowania Klientom wielu produktów, masz z czego wybierać;
      • Rozwijanie się dzięki wiedzy najlepszych ekspertów na rynku;
      • Szansę na rozwój kariery zawodowej i awans;
      • Wsparcie całego zespołu, wspieramy się nawzajem i dzielimy wiedzą;
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć oraz wyniku oddziału;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Mobilność – możliwość realizacji spotkań poza oddziałem, do którego jesteś przypisany;
      • Pracę w organizacji, która rozumie zachodzące w świecie zmiany i potrafi tworzyć innowacyjne rozwiązania rynkowe.
  • Ekspertka/ Ekspert ds. Kontroli Operacyjnej i Oceny Ryzyka Operacyjnego

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Udział w procesie identyfikacji, raportowania i analizy ryzyka operacyjnego, z uwzględnieniem ewidencji i przeglądu zdarzeń operacyjnych oraz planów naprawczych;
      • realizacja regularnej oceny ryzyka operacyjnego zgodnie z przyjętymi zasadami i metodologią;
      • zapewnienie wdrażania i aktualizacji oraz realizacji i raportowania specjalistycznych kontroli operacyjnych; wraz z archiwizacją dokumentacji z przeprowadzonych kontroli operacyjnych zgodnie z zasadami gromadzenia dokumentacji kontrolnej;
      • formułowanie działań naprawczych w odniesieniu do wyników realizowanych kontroli operacyjnych w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości, monitorowanie i raportowanie statusu ich realizacji;
      • uczestnictwo w zadaniach związanych z realizacją roli wsparcia i koordynacji (SPOC - Single Point of Contact) w ramach struktury funkcji kontroli operacyjnej w Banku;
      • przygotowywanie regularnych i doraźnych raportów obejmujących zagadnienia związane z realizowanymi zadaniami dla struktur wewnętrznych Banku oraz na potrzeby raportowania do Grupy BNP Paribas;
      • udział w procesie konsultacji, monitorowania i raportowania związanego z procesem akceptacji i wdrażania w Banku nowych produktów i usług oraz transakcji nadzwyczajnych;
      • wsparcie dla procesu opiniowania i konsultacji w zakresie przeciwdziałania nadużyciom;
      • udział w zadaniach związanych z właścicielstwem biznesowym narzędzi wspierających proces oceny ryzyka operacyjnego oraz kontroli operacyjnej;
      • promowanie w Banku wiedzy z zakresu procesów kontroli operacyjnej i oceny ryzyka operacyjnego;
      • udział w konsultacjach i bieżąca współpraca ze strukturami Grupy BNP Paribas w zakresie zadań z obszaru kontroli operacyjnych i oceny ryzyka operacyjnego.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki związane z bankowością i finansami, prawnicze oraz ścisłe);
      • przynajmniej 3 lata doświadczenia w bankowości w obszarze kontroli wewnętrznej lub analiz ryzyka;
      • znajomość instrumentów finansowych i usług bankowych, a także kluczowych praw, procedur i zasad w zakresie ryzyka operacyjnego i systemu kontroli wewnętrznej;
      • bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność hierarchizacji zadań oraz ustalania priorytetów;
      • samodzielność w działaniu, dokładność i rzetelność;
      • umiejętność analitycznego i syntetycznego myślenia;
      • umiejętność pracy w zmieniającym się otoczeniu biznesowym i pod presją czasu;
      • otwartość na zmiany, proaktywna postawa oraz pozytywne nastawienie i chęć rozwoju;
      • bardzo dobra znajomość j. angielskiego (w mowie i w piśmie - warunek konieczny do współpracy z grupą kapitałową);
      • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera, w szczególności pakietu MS Office, mile widziana znajomość MS SQL.

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
      • wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych;
      • możliwość rozwoju kariery na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w różnych obszarach Banku;
      • realny wpływ na strategię i wyniki realizowanych projektów.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Koszalin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie);
      • Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO);
      • Aktywne działanie na rzecz wzrostu bazy obsługiwanych Klientów;
      • Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas.

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych skierowanych do Klientów firmowych;
      • Znajomość dokumentów księgowych działalności gospodarczej oraz form opodatkowania;
      • Rzetelna postawa wobec Klientów i zespołu;
      • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych;
      • Dynamizm i skuteczność w działaniu;
      • Czynne prawo jazdy kat. B;
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      • Pracę bez okresu próbnego w solidnej, międzynarodowej organizacji;
      • Pracę w organizacji, która nie pozwala by pandemia wpłynęła na działanie jej Klientów. Cały czas finansujemy przedsiębiorstwa, by mogły działać bez zakłóceń;
      • Możliwość zaproponowania Klientom wielu produktów, masz z czego wybierać;
      • Rozwijanie się dzięki wiedzy najlepszych ekspertów na rynku;
      • Szansę na rozwój kariery zawodowej i awans;
      • Wsparcie całego zespołu, wspieramy się nawzajem i dzielimy wiedzą;
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć oraz wyniku oddziału;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Mobilność – możliwość realizacji spotkań poza oddziałem, do którego jesteś przypisany;
      • Pracę w organizacji, która rozumie zachodzące w świecie zmiany i potrafi tworzyć innowacyjne rozwiązania rynkowe.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (bez obsługi gotówkowej)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Gdynia
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku - bez obsługi kasowej;
      • Praca z wykorzystaniem nowoczesnych, zdalnych kanałów obsługi, kształtowanie świadomości Klientów i szerzenie wiedzy z zakresu usług bankowości digital;
      • Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
      • Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
      • Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
      • Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy w obszarze sprzedaży - mile widziane doświadczenie w branży bankowej lub usług telekomunikacyjnych;
      • Znajomość procesów i narzędzi obsługi Klientów;
      • Bardzo dobra obsługa kanałów elektronicznych i mobilnych, w tym umiejętność poruszania się po mediach społecznościowych i zainteresowanie nowymi technologiami;
      • Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;
      • Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność i inicjatywa w działaniu;
      • Komunikatywność oraz umiejętność współpracy z osobami w zróżnicowanym wieku;
      • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
      • Znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      Masz jak w banku:

      • Możliwość pracy w innowacyjnym oddziale bez obsługi gotówkowej klientów;
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
      • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.

      I jeszcze kilka słów o plusach pracy z nami – bo jest tego naprawdę sporo:

      • KAFETERIA MY BENEFIT - To TWÓJ czas wolny. Decyduj, jak chcesz go wykorzystać. Jest co robić.
      • KARTA MULTISPORT - Nie trzymaj jej bezczynnie w portfelu. Bierz bliskich i spędzaj czas aktywnie.
      • FITQBE - Kondycja, samopoczucie i pasje są równie ważne. Rozwijaj się i dbaj o nie.
      • UPOMINKI DLA DZIECI Z OKAZJI DNIA DZIECKA - Pamiętasz o Dniu Dziecka? My zawsze.
      • OPIEKA MEDYCZNA - Dbaj o zdrowie. Opieka medyczna czeka w pogotowiu, gdyby coś stało się Tobie lub Twoim bliskim.
      • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE I NNW - Twoi bliscy są częścią naszej rodziny. Zadbajmy o nich.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Białogard
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie);
      • Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO);
      • Aktywne działanie na rzecz wzrostu bazy obsługiwanych Klientów;
      • Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas.

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych skierowanych do Klientów firmowych;
      • Znajomość dokumentów księgowych działalności gospodarczej oraz form opodatkowania;
      • Rzetelna postawa wobec Klientów i zespołu;
      • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych;
      • Dynamizm i skuteczność w działaniu;
      • Czynne prawo jazdy kat. B;
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      • Pracę bez okresu próbnego w solidnej, międzynarodowej organizacji;
      • Pracę w organizacji, która nie pozwala by pandemia wpłynęła na działanie jej Klientów. Cały czas finansujemy przedsiębiorstwa, by mogły działać bez zakłóceń;
      • Możliwość zaproponowania Klientom wielu produktów, masz z czego wybierać;
      • Rozwijanie się dzięki wiedzy najlepszych ekspertów na rynku;
      • Szansę na rozwój kariery zawodowej i awans;
      • Wsparcie całego zespołu, wspieramy się nawzajem i dzielimy wiedzą;
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć oraz wyniku oddziału;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Mobilność – możliwość realizacji spotkań poza oddziałem, do którego jesteś przypisany;
      • Pracę w organizacji, która rozumie zachodzące w świecie zmiany i potrafi tworzyć innowacyjne rozwiązania rynkowe.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Kołobrzeg
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie);
      • Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO);
      • Aktywne działanie na rzecz wzrostu bazy obsługiwanych Klientów;
      • Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas.

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych skierowanych do Klientów firmowych;
      • Znajomość dokumentów księgowych działalności gospodarczej oraz form opodatkowania;
      • Rzetelna postawa wobec Klientów i zespołu;
      • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych;
      • Dynamizm i skuteczność w działaniu;
      • Czynne prawo jazdy kat. B;
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      • Pracę bez okresu próbnego w solidnej, międzynarodowej organizacji;
      • Pracę w organizacji, która nie pozwala by pandemia wpłynęła na działanie jej Klientów. Cały czas finansujemy przedsiębiorstwa, by mogły działać bez zakłóceń;
      • Możliwość zaproponowania Klientom wielu produktów, masz z czego wybierać;
      • Rozwijanie się dzięki wiedzy najlepszych ekspertów na rynku;
      • Szansę na rozwój kariery zawodowej i awans;
      • Wsparcie całego zespołu, wspieramy się nawzajem i dzielimy wiedzą;
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć oraz wyniku oddziału;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Mobilność – możliwość realizacji spotkań poza oddziałem, do którego jesteś przypisany;
      • Pracę w organizacji, która rozumie zachodzące w świecie zmiany i potrafi tworzyć innowacyjne rozwiązania rynkowe.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Premium

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Kołobrzeg
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
      • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
      • Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;
      • Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;
      • Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
      • Przynajmniej roczne doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi Klientów w obszarze finansowym (bankowość, ubezpieczenia, Biuro Maklerskie, consulting);
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów z segmentu Premium;
      • Ugruntowana wiedza z zakresu produktów i usług bankowych, w tym szczególnie produktów inwestycyjnych;
      • Umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientami;
      • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
      • Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;
      • Inicjatywa i elastyczność w działaniu;
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Możliwość rozwoju osobistego na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu​;
      • programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne podwyższające kompetencje;
      • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Inowrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie);
      • Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO);
      • Aktywne działanie na rzecz wzrostu bazy obsługiwanych Klientów;
      • Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas.

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych skierowanych do Klientów firmowych;
      • Znajomość dokumentów księgowych działalności gospodarczej oraz form opodatkowania;
      • Rzetelna postawa wobec Klientów i zespołu;
      • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych;
      • Dynamizm i skuteczność w działaniu;
      • Czynne prawo jazdy kat. B;
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      • Pracę bez okresu próbnego w solidnej, międzynarodowej organizacji;
      • Pracę w organizacji, która nie pozwala by pandemia wpłynęła na działanie jej Klientów. Cały czas finansujemy przedsiębiorstwa, by mogły działać bez zakłóceń;
      • Możliwość zaproponowania Klientom wielu produktów, masz z czego wybierać;
      • Rozwijanie się dzięki wiedzy najlepszych ekspertów na rynku;
      • Szansę na rozwój kariery zawodowej i awans;
      • Wsparcie całego zespołu, wspieramy się nawzajem i dzielimy wiedzą;
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć oraz wyniku oddziału;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Mobilność – możliwość realizacji spotkań poza oddziałem, do którego jesteś przypisany;
      • Pracę w organizacji, która rozumie zachodzące w świecie zmiany i potrafi tworzyć innowacyjne rozwiązania rynkowe.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Premium

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Kościerzyna
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa współpraca z Klientami z segmentu Premium;
      • Budowanie długotrwałych relacji z Klientami Premium oraz aktywne pozyskiwanie nowych;
      • Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie im nowoczesnych, zindywidualizowanych rozwiązań, w szczególności z zakresu produktów inwestycyjnych;
      • Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas;
      • Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne;
      • Przynajmniej roczne doświadczenie w zakresie sprzedaży i obsługi Klientów w obszarze finansowym (bankowość, ubezpieczenia, Biuro Maklerskie, consulting);
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze Klientów z segmentu Premium;
      • Ugruntowana wiedza z zakresu produktów i usług bankowych, w tym szczególnie produktów inwestycyjnych;
      • Umiejętność nawiązywania i budowania trwałych relacji z Klientami;
      • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
      • Samodzielność i dobra organizacja czasu pracy;
      • Inicjatywa i elastyczność w działaniu;
      • Prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Możliwość rozwoju osobistego na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej w wiodącym, uniwersalnym Banku o międzynarodowym zasięgu​;
      • programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne podwyższające kompetencje;
      • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą gotówkową)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku;
      • Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
      • Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
      • Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
      • Aktywna sprzedaż produktów Banku skierowanych do Klientów indywidualnych;
      • Wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizacja dyspozycji składanych przez Klientów;
      • Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

      Wymagania

      • Minimum rok doświadczenia w placówce bankowej;
      • Przedsiębiorczość, łatwość nawiązywania relacji z ludźmi i pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań;
      • Dobra organizacja czasu pracy i umiejętności pracy pod presją;
      • Chęć rozwoju w branży bankowej;
      • Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;
      • Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność w dotarciu do nowych Klientów, inicjatywa w działaniu;
      • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
      • Znajomość pakietu MS Office;
      • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe o kierunkach ekonomicznych).

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
      • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Biznesowych

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie przypisanym portfelem Klientów biznesowych (firmy na uproszczonej księgowości i pełnej do 4 mln przychodów rocznie);
      • Kompleksowa współpraca i zindywidualizowane doradztwo oraz sprzedaż produktów dla firm (w tym również Wspólnoty i AGRO);
      • Aktywne działanie na rzecz wzrostu bazy obsługiwanych Klientów;
      • Zapewnienie klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNP Paribas.

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży produktów finansowych skierowanych do Klientów firmowych;
      • Znajomość dokumentów księgowych działalności gospodarczej oraz form opodatkowania;
      • Rzetelna postawa wobec Klientów i zespołu;
      • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania relacji biznesowych;
      • Dynamizm i skuteczność w działaniu;
      • Czynne prawo jazdy kat. B;
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office.

      Oferujemy

      • Pracę bez okresu próbnego w solidnej, międzynarodowej organizacji;
      • Pracę w organizacji, która nie pozwala by pandemia wpłynęła na działanie jej Klientów. Cały czas finansujemy przedsiębiorstwa, by mogły działać bez zakłóceń;
      • Możliwość zaproponowania Klientom wielu produktów, masz z czego wybierać;
      • Rozwijanie się dzięki wiedzy najlepszych ekspertów na rynku;
      • Szansę na rozwój kariery zawodowej i awans;
      • Wsparcie całego zespołu, wspieramy się nawzajem i dzielimy wiedzą;
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć oraz wyniku oddziału;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Mobilność – możliwość realizacji spotkań poza oddziałem, do którego jesteś przypisany;
      • Pracę w organizacji, która rozumie zachodzące w świecie zmiany i potrafi tworzyć innowacyjne rozwiązania rynkowe.
  • Doradczyni / Doradca Klientów Detalicznych (z obsługą gotówkową)

    BNP Paribas Bank Polska S.A.
    • Kalisz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kompleksowa, bezpośrednia współpraca z Klientami Banku;
      • Budowanie długotrwałych relacji oraz aktywne pozyskiwanie nowych Klientów;
      • Rozpoznawanie i realizowanie potrzeb Klientów poprzez proponowanie zindywidualizowanych rozwiązań;
      • Zapewnienie Klientom doskonałej jakości obsługi, zgodnej z najwyższymi standardami Grupy BNPP;
      • Aktywna sprzedaż produktów Banku skierowanych do Klientów indywidualnych;
      • Wykonywanie operacji gotówkowych i bezgotówkowych oraz realizacja dyspozycji składanych przez klientów;
      • Efektywne realizowanie celów sprzedażowych.

      Wymagania

      • Minimum rok doświadczenia w placówce bankowej;
      • Przedsiębiorczość, łatwość nawiązywania relacji z ludźmi i pozytywne nastawienie do wykonywanych zadań;
      • Dobra organizacja czasu pracy i umiejętności pracy pod presją;
      • Chęć rozwoju w branży bankowej;
      • Zdolności organizacyjne oraz szybkość uczenia się;
      • Otwartość na zmiany, samodzielność, kreatywność w dotarciu do nowych klientów, inicjatywa w działaniu;
      • Nastawienie na realizację zadań i osiąganie założonych celów biznesowych;
      • Znajomość pakietu MS Office;
      • Wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe o kierunkach ekonomicznych).

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę oraz system motywacyjny oparty na ocenie indywidualnych osiągnięć;
      • Kompleksowe wdrożenie do samodzielnej pracy;
      • Wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonego;
      • Możliwość rozwoju na ścieżce eksperckiej lub menedżerskiej – programy szkoleniowe wewnętrzne i zewnętrzne.