Czy to Twoja firma?

JDM Group praca

Warszawa

Od naszego założenia w 2014 roku, w JDM Group Warszawa, z pasją tworzymy mosty łączące firmy z Polski i całej Unii Europejskiej z wykwalifikowanymi pracownikami z Białorusi, Ukrainy i Nepalu. Nasza misja to nie tylko dostarczanie wartościowych kadr, ale przede wszystkim budowanie trwałych relacji opartych na uczciwości i wspólnym zaangażowaniu.


Specjalizujemy się w agencji pracy tymczasowej i outsourcingu, dostosowując nasze usługi do indywidualnych potrzeb i oczekiwań każdego przedsiębiorstwa, z którym współpracujemy. Dzięki temu, rocznie zatrudniamy około 5000 pracowników, którzy wspierają naszych klientów swoją pracowitością i kompetencjami.

Jako część większej grupy biznesowej, czerpiemy z doświadczeń i kompetencji naszych partnerów z 8 spółek, rozsianych po 6 krajach. Nasze biura w Polsce, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Ukrainie i Białorusi są świadectwem naszej międzynarodowej obecności i zdolności do działania na szeroką skalę.

W JDM Group Warszawa wierzymy w siłę synergii i współpracy. Dzięki temu, nasza oferta jest zawsze aktualna i konkurencyjna, a nasi klienci mogą liczyć na pełne wsparcie na każdym etapie współpracy. Z nami, każde przedsiębiorstwo ma pewność, że jego potrzeby kadrowe zostaną zaspokojone z najwyższą starannością i profesjonalizmem.

Zapraszamy do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych partnerów, którzy już zaufali JDM Group Warszawa. Razem możemy osiągnąć więcej!

JDM Group najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Asystent Warszawa
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy JDM Group

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca JDM Group

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa JDM Group

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

JDM Group SA

EMPLOYMENT OUTSOURCING

Świadczymy usługi z zakresu agencji pracy tymczasowej i outsourcingu na terenie całej Polski i za granicą. Zajmujemy się również oddelegowaniem pracowników do pracy na terenie Unii Europejskiej. JDM Group S.A jest częścią większej grupy biznesowej, która obejmuje 8 spółek, znajdujących się w 6 krajach i działających w obszarach związanych z pracą transgraniczną i legalizacją pobytu. Korzystamy z synergii wspólnego doświadczenia i kompetencji. Specjalizujemy się w dostarczaniu zarówno pracowników fizycznych, jak i specjalistów (z Białorusi, Ukrainy i Nepalu) do firm z różnych branż. Biura firmowe w Polsce, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Czechach, Ukrainie i Białorusi. Zatrudniamy ok. 5000 pracowników rocznie. Dzięki temu jesteśmy w stanie zrobić znacznie więcej niż inne firmy o podobnym profilu.

Miasto
Rzeszów
Siedziba główna
Rzeszów, Podkarpackie
Branża
Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
Specjalizacje
Recruitment of employees, Outsourcing of employees, Bringing in employees, Official matters during employment, Employee settlement i Payment of salaries

Rok założenia

1999

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

243

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
JDM Group
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Ruda Śląska
  4. Kielce
  5. Rzeszów
  6. Sanok

Data aktualizacji: 01.10.2024

Praca JDM Group - oferty archiwalne

  • Konsultant ds. Sprzedaży

    JDM Group
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • Opis stanowiska: • Pozyskiwanie do współpracy klientów (szpitali, przychodni) poprzez kontakt telefoniczny i mailowy

      Zakres obowiązków

      Prowadzenie negocjacji handlowych z klientami • Sporządzanie ofert handlowych dla klientów • Umawianie spotkań dla działu handlowego • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz długotrwałych relacji z klientami • Dbanie o wysoki poziom obsługi klienta i rzetelne uzupełnianie danych w systemie

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta (w branży outsourcingu bądź agencji pracy będzie dużym atutem)
      • Doświadczenie w pracy z klientami B2B (będzie dodatkowym atutem)
      • Wykształcenie minimum średnie
      • Organizacja pracy na bardzo wysokim poziomie
      • Kreatywność oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów

      Oferujemy

      • Stabilne i atrakcyjne wynagrodzenie na podstawie umowy zlecenia

      • Wdrożenie i wsparcie przełożonego
      • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków służbowych
      • Dofinansowanie do karty Multisport
      • Możliwość pracy zdalnej w uzgodnione dni
      • Przyjazna atmosfera pracy oraz zgrany zespół

Pracodawcy w Warszawie