FallWork to agencja pracy tymczasowej, która od dłuższego czasu aktywnie działa na polskim rynku usług personalnych. Jej specjalizacja obejmuje branżę HR, w której firma konsekwentnie stara się prezentować efektywne rozwiązania w zakresie rekrutacji i selekcji personelu. Usługi oferowane przez FallWork są kompleksowe oraz zróżnicowane. Agencja zajmuje się rekrutacją i selekcją personelu specjalistycznego, a także pracowników tymczasowych oraz sezonowych.

FallWork doskonale rozumie znaczenie odpowiedniego dopasowania pracowników do konkretnego stanowiska. Dlatego też wspiera swoich klientów w zakresie doradztwa HR. Dzięki rozbudowanej bazie danych oraz wieloetapowemu systemowi rekrutacji, firma efektywnie łączy najlepszych kandydatów z firmami poszukującymi wykwalifikowanej kadry.

Agencja ma na swoim koncie wieloletnie doświadczenie oraz zespół wykwalifikowanych specjalistów, co stanowi jej mocną stronę. FallWork oferuje również outsourcing personelu oraz usług administracyjno-personalnych, co umożliwia klientom koncentrację na kluczowych aspektach ich działalności, mając jednocześnie pewność, że zarządzanie zasobami ludzkimi jest w odpowiednich rękach.

W obliczu dynamicznego rynku pracy, FallWork zapewnia elastyczność, oferując pośrednictwo w pracy tymczasowej i sezonowej, jak również w zatrudnieniu za granicą. W trosce o młodych talentów agencja przygotowała bogaty wachlarz ofert pracy dla studentów, jak również programy praktyk i staży, które mogą stanowić świetny start w karierze zawodowej.

FallWork wierzy, że indywidualne podejście do każdego klienta oraz pasja i zaangażowanie w realizowane zadania są kluczowe dla osiągnięcia sukcesu. Dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniem, aby wspierać rozwój firm oraz kariery zawodowe swoich kandydatów. Agencja zaprasza do współpracy, zapewniając, że wspólnie można osiągnąć pozytywne rezultaty na rynku pracy.

Oferty pracy FallWork Agencja Pracy

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Bilety na imprezy kulturalne
  • Bony okazjonalne
  • Darmowe posiłki / kanapki w pracy
  • Docenianie stażu pracy
  • Dodatki świąteczne
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Dodatkowy urlop
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Dofinansowanie wypoczynku
  • Dostęp do innowacyjnej technologii
  • Elastyczny czas pracy
  • Ergonomiczne stanowisko pracy
  • Karnety na siłownię
  • Karta sportowa
  • Karty podarunkowe
  • Kawa / herbata
  • Korzystanie z usług firmy na preferencyjnych warunkach
  • Kursy językowe
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Możliwość awansu
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Możliwość zdobycia uprawnień
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Pakiet socjalny
  • Parking dla pracowników
  • Praca hybrydowa
  • Praca zdalna
  • Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Pracowniczy Program Emerytalny
  • Premie uznaniowe
  • Program lojalnościowy
  • Program motywacyjny
  • Program poleceń pracowników
  • Program relokacyjny
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Przyjazne miejsce pracy
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia dofinansowane
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Wsparcia w opiece nad dziećmi
  • Wyjazdy integracyjne
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Zapewniony transport lub dopłata do dojazdów
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.04.2025

Mapy FallWork Agencja Pracy

Centrala Firmy

Oddział Regionalny w Gdańsku

Oddział Regionalny w Warszawie

Oddział Regionalny w Poznaniu

Oddział Regionalny Kraków

Godziny otwarcia FallWork Agencja Pracy

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

FallWork Sp. z.o.o.

Ponad 10 lat doświadczenia to najlepsza rekomendacja. Skuteczne rekrutacje i leasing pracowników. Zaufaj specjalistom!

Jesteśmy liderem w sektorze usług personalnych w Polsce, doskonale znamy realia współczesnego rynku pracy. Ponad 10 lat doświadczenia i zespół najlepszych specjalistów to nasze największe atuty. Wiemy jak stworzyć pakiet rozwiązań dopasowany do potrzeb klienta. W naszej ofercie znajdą Państwo specjalistyczne usługi outsourcingowe, leasing pracowniczy, a także rekrutacje pracowników tymczasowych. Korzystanie z zewnętrznych zasobów jest popularną formą prowadzenia firmy, dzięki temu biznes jest bardziej efektywny, co zapewnia lepszą konkurencyjność w warunkach współczesnej gospodarki. Oferujemy zarówno outsourcing personelu, jak i outsourcing usług administracyjno – personalnych. Leasing pracowników tymczasowych to model, dzięki któremu otrzymują Państwo dostęp do rozbudowanej bazy najlepszych kandydatów, którzy mogą błyskawicznie uzupełnić ewentualne braki kadrowe. Rekrutacja i selekcja pracowników tymczasowych zarówno do prac sezonowych, jak i do dużych projektów obejmujących całe działy firmy jest jedną z najpopularniejszych usług w ofercie FallWork. Pracownicy tymczasowi z takich branż jak logistyka, produkcja, call center, budownictwo i motoryzacja są na wyciągnięcie ręki. W naszych bazach znajdują się też kandydaci o rzadkich i specjalistycznych umiejętnościach. Zapraszamy do współpracy!

Siedziba główna
Poznań
Branża
Kadry i rekrutacja

Rok założenia

2010

Liczba pracowników

1 001-5 000

Liczba obserwujących

-

FallWork Agencja Pracy poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
FallWork Agencja Pracy
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Poznań
  3. Kraków
  4. Wrocław
  5. Katowice
  6. Bydgoszcz
  7. Gdańsk
  8. Pruszków
  9. Lublin
  10. Łódź

Praca FallWork Agencja Pracy - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Planowania Produkcji

    FallWork Agencja Pracy
    • Swarzędz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Dla naszego Klienta dużego producenta, który obecnie poszerza swoje struktury poszukujemy: Specjalisty ds. Planowania Produkcji.

      Wymagania

      Zadania:
      • opieka nad danymi materiałów w ewidencji SAP (tworzenie marszrut technologicznych, zestawień BOMów)
      • umiejętność planowania z uwzględnieniem ciągów zakupowo-produkcyjnych
      • zakładanie nowych pozycji asortymentowych podzespołów surowców
      • statusowanie materiałów w procesie wdrażania nowych wyrobów
      • przygotowywanie planów produkcyjnych dla działów z wykorzystaniem SAP, MS Excel
      • nadzór nad terminową realizacją planów, korekty planów
      • sprawna współpraca z innymi działami
      • zatrudnienie w wymiarze etatu
      • samodzielność w realizacji zadań
      • stabilne zatrudnienie u producenta, który się
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pakiet socjalny: opieka medyczna, karta sportowa, zniżki na zakup produktów, ubezpieczenie grupowe, premie dodatkowe
      • możliwość dalszego rozwoju w strukturach
      Poszukujemy Kandydatów z:
      • wykształceniem kierunkowym zw. z zarządzaniem procesami produkcyjnymi
      • 2-3-letnim doświadczeniem praktycznym w planowaniu
      • znajomością j. angielskiego
      • prawem jazdy kat. B
      • doświadczenie z firmach z sektora FMCG będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      Osoby poszukujące nowych wyzwań zawodowych zapraszamy do wysłania swojego CV
      wraz z klauzulą za pośrednictwem serwisu.
  • Inżynier ds. pneumatyki i hydrauliki

    FallWork Agencja Pracy
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Dla naszego Klienta, dystrybutora z ugruntowaną pozycją na rynku polskim z branży przemysłowej, poszukujemy osoby na stanowisko: Inżynier ds. pneumatyki i hydrauliki.

      Wymagania

      Zakres obowiązków:
      • Dobór rozwiązań w odpowiedzi na potrzeby Klientów w oparciu o wiedzę z zakresu automatyzacji procesów produkcji
      • Ścisła współpraca z działem handlowym
      • Przygotowywanie ofert techniczno-handlowych
      • Utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami
      • Współpraca z dostawcami
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od początku zatrudnienia
      • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00
      • Program wdrożeniowy dla nowych pracowników
      • Pakiet benefitów – ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna oraz karta Multisport
      • Cykliczne spotkania integracyjne oraz wyjazdy rodzinne
      • Wykształcenie wyższe techniczne (z zakresu budowy maszyn, mechatroniki, automatyki)
      • Znajomość rysunku technicznego oraz schematów hydraulicznych, pneumatycznych – warunek konieczny
      • Umiejętność obsługi programów CAD
      • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      Osoby poszukujące nowych wyzwań zawodowych zapraszamy do wysłania swojego CV
      wraz z klauzulą za pośrednictwem serwisu.
  • Automatyk UR

    FallWork Agencja Pracy
    • Nowy Dwór Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Dla naszego Klienta, producenta z branży FMCG,
      poszukujemy kandydata na stanowisko: Automatyk UR

      Wymagania

      Zakres obowiązków:
      • Bieżąca konserwacja oraz naprawy maszyn i urządzeń oraz instalacji
      • Przeprowadzanie planowych prac prewencyjnych (remonty)
      • Lokalizowanie awarii, diagnostyka i sprawne usuwanie przestojów w produkcji (utrzymanie produkcji)
      • Weryfikacja i prowadzenie dokumentacji technicznej oraz harmonogramu remontów
      • Współudział w implementacjach nowych rozwiązań produkcyjnych (ustawianie linii produkcyjnych oraz uruchamianie i optymalizacja pracy)
      • Min. 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w DUR - warunek konieczny
      • Wiedza z zakresu automatyki, elektryki, elektroniki
      • Praktyczna znajomość maszyn i urządzeń produkcyjnych
      • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
      • Uprawnienia SEP do 1 KV w zakresie: eksploatacja, dozór
      • Wykształcenie min. średnie techniczne
      • Umiejętność analitycznego myślenia
      • Gotowość do pracy w systemie pracy ciągłej po 12h (6-18, 18-6) - dzień/nocka/dwa dni wolnego itd.
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od początku współpracy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz system premiowy
      • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (m.in. dofinansowanie do karty MultiSport, prywatna opieka medyczna, polisa ubezpieczeniowa, platforma do nauki języków obcych)
      • Możliwość skorzystania z bezpłatnego dojazdu pracowniczego z okolicznych miejscowości
      • Klarowną ścieżkę rozwoju i awansu w strukturach organizacji

      Oferujemy

      Osoby poszukujące nowych wyzwań zawodowych zapraszamy do wysłania swojego CV
      wraz z klauzulą za pośrednictwem serwisu.
  • Operator maszyn produkcyjnych

    FallWork Agencja Pracy
    • Grodzisk Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Dla naszego Klienta, producenta z branży spożywczej poszukujemy osoby na stanowisko:Operator maszyn - Operator linii produkcyjnejMiejsce pracy: Grodzisk MazowieckiObowiązki:
      • Obsługa maszyn, urządzeń i procesów zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi, specyfikacją i standardami w zakładzie,
      • Kontrola stanu technicznego i higienicznego urządzeń oraz sprzętu pomocniczego,
      • Kontrola parametrów procesowych i nadzór nad jakością produktu zgodnie ze specyfikacją,
      • Kontrola procesu pod kątem prawidłowego zużycia surowców i materiałów produkcyjnych,
      • Diagnozowanie problemów technicznych i przekazywanie informacji do działu technicznego i kierownika zmiany,
      • Realizacja planu produkcyjnego zgodnie z harmonogramem oraz prowadzenie zapisów i nadzorowanie dokumentacji produkcyjnej

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy z automatycznymi systemami wytwarzania ciasta i pakowania wyrobu gotowego, ustawiania parametrów procesowych,
      • Umiejętność obsługi maszyn i urządzeń produkcyjnych,
      • Znajomość zasad BHP i ppoż. na stanowisku pracy,
      • Bardzo dobra znajomość zasad GMP, GHP oraz HACCP,
      • Gotowość do pracy w systemie 4-brygadowym

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę na pełen etat
      • Premia wskaźnikowa
      • Szeroki pakiet benefitów: karta sportowa, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, karta lunchowa, karta na obiekty sportowe i kulturalne, dostęp do produktów, dofinansowania szkoleń i inne
      Osoby zainteresowane, prosimy o przesyłanie CV wraz z aktualną klauzulą: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Oferta pracy stałej, z zatrudnieniem bezpośrednim w firmie. Nr Cert. AP nr 6231
  • Mechanik / Elektromechanik / Elektryk UR

    FallWork Agencja Pracy
    • Elbląg
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Dla naszego Klienta, producenta z branży FMCG poszukujemy osoby na stanowisko:

      Elektromechanik UR

      Lokalizacja: pow. elbląski

      Zakres obowiązków:
      • Bieżące naprawy mechaniczne oraz elektromechaniczne maszyn i urządzeń podnośniki, przenośniki, mieszarki oraz granulatory
      • Wykonywanie zaplanowanych przeglądów oraz konserwacji maszyn i urządze
      • Przeprowadzanie modernizacji wymiany podzespołów, napędów etc.

      Wymagania

      • Min. 2-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku dla DUR - warunek konieczny
      • Uprawnienia elektryczne SEP do 1 kV
      • Znajomość zagadnień z zakresu mechaniki, pneumatyki oraz hydrauliki
      • Znajomość rysunku technicznego

      Oferujemy

      Oferta:
      • Pracę od poniedziałku do piątku oraz jedna sobota w miesiącu (1 zmiana)
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę od początku współpracy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
      • Bogaty pakiet świadczeń socjalne (m.in. dofinansowanie do karty MultiSport, prywatnej opieka medyczna, ubezpieczenia grupowego)
      • Klarowną ścieżkę rozwoju i awansu w strukturach organizacji
      W związku, że od 25 maja 2018 r. weszły w życie przepisy tzw. RODO, czyli Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych, konieczna jest aktualizacja zgód na przetwarzanie danych. Nowa zgoda powinna brzmieć: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie do realizacji obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)." Osoby poszukujące nowych wyzwań zawodowych zapraszamy do wysłania swojego CV wraz z klauzulą za pośrednictwem serwisu. Nr Cert. AP nr 6231
  • Automatyk-elektryk

    FallWork Agencja Pracy
    • Ostrów Mazowiecka
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Dla naszego Klienta, światowego producenta z branży FMCG, poszukujemy kandydata na stanowisko: Elektronik/AutomatykMiejsce pracy: Ostrów Mazowiecka Zakres obowiązków:
      • Opieka techniczna nad powierzonym obszarem produkcyjnym
      • Diagnostyka oraz wykonywanie napraw urządzeń przemysłowych
      • Realizacja działań prewencyjnych z zakresu Utrzymania Ruchu
      • Uczestnictwo przy wdrażaniu nowych linii produkcyjnych, produktów i przenoszeniu ich między liniami

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej
      • Uprawnienia SEP do 1kV
      • Mile widziana znajomość układów PLC

      Oferujemy

      • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o Umowę o pracę
      • Pracę w systemie dwuzmianowym – od pon do pt (6-14, 14-22)
      • Pakiet socjalny (ubezpieczenie grupowe, pakiet medyczny)
  • Konstruktor

    FallWork Agencja Pracy
    • Grudziądz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Dla naszego Klienta, producenta w branży technicznej, poszukujemy kandydata na stanowisko: Konstruktor Lokalizacja: Grudziądz Zakres obowiązków:
      • Prace konstruktorskie przy projektowaniu nowych wyrobów
      • Opracowywanie i nadzór nad dokumentacją techniczną
      • Wsparcie techniczne w procesie wdrażania i produkcji konstruowanych wyrobów

      Wymagania

      • Min. roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej – warunek konieczny
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym
      • Wykształcenie średnie techniczne (mile widziane wyższe)
      • Znajomość środowiska MS Office
      • Znajomość oprogramowania SolidWorks
      • Prawo jazdy kategorii B

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę
      • Elastyczny czas pracy (pomiędzy 6:00 a 16:00)
      • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze oraz system premii miesięcznej
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego oraz korzystania z ZFŚS
      • Klarowną ścieżkę rozwoju i awansu w strukturach organizacji
  • Manager ds. Sprzedaży Usług HR / Key Account Manager – Home Office

    FallWork Agencja Pracy
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Agencja Pracy Tymczasowej FALLWORK SP. Z O.O. (wpis do rej. nr 6231)współpracuje z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach.

      W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
      Manager ds. Sprzedaży Usług HR / Key Account Manager – Home Office

      Wymagania

      OPIS STANOWISKA:
      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w branży pracy tymczasowej i sprzedaż usługi rekrutacji stałych - regularna obserwacja i mapowanie rynku, uczestnictwo w spotkaniach handlowych,
      • Rozwój relacji biznesowych oraz dbanie o ich utrzymanie i potrzeby klientów,
      • Regularny kontakt z klientem i prowadzenie komunikacji biznesowej.
      OCZEKUJEMY:
      • Min. 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji pracy tymczasowej lub branży HR
      • Doświadczenia w obsłudze klientów z sektora B2B,
      • Silnej orientacji na cel i wyniki,
      • Umiejętności planowania sprzedaży i kreatywności w identyfikowaniu nowych klientów.
      • Umowę o pracę w ciekawej i przyszłościowej branży,
      • Rozwój w firmie o stabilnej, wieloletniej i ugruntowanej pozycji na rynku usług personalnych,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, które będzie docenieniem Twojej postawy,
      • doświadczenia i aktualnych umiejętności sprzedażowych,
      • Motywacyjny system wynagradzania - podstawa oraz system premiowy,
      • Pakiet socjalny: karta medyczna, prywatne ubezpieczenie, karta sportowa,
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Możliwą pracę w systemie Home Office
  • SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR - HOME OFFICE

    FallWork Agencja Pracy
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      FallWork Sp zo.o. (wpis do rej. nr 6231), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR – PRACA HOME OFFICEZakres zadań poszukiwanej osoby:
      Specjalista ds. sprzedaży usług HR będzie osobą odpowiadającą za planowanie aktywności sprzedażowej dotyczącej usług rekrutacji tymczasowych oraz realizację zaplanowanych działań na podległym obszarze operacyjnym.
      Dodatkowo Specjalista będzie odpowiedzialny za utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi partnerami firmy oraz nawiązywanie nowych relacji biznesowych z potencjalnymi Klientami FALLWORK.
      Zapraszamy do aplikacji osoby, które posiadają doświadczenie w branży usług doradztwa personalnego i chciałyby rozwijać się w naszych strukturach firmy w zakresie:
      • rozwoju podległego regionu operacyjnego poprzez sprzedaż usług pracy tymczasowej na podległym regionie zgodnie z wypracowaną strategią i zasadami w firmie,
      • przygotowywania ofert handlowym oraz aktywny udział w spotkaniach biznesowych z obecnymi jak i potencjalnymi Klientami FALLWORK
      • udział w negocjacjach handlowych oraz bieżąca analiza rynku pod kątem przyszłościowych działań sprzedażowych w regionie,
      • nadzorowania i wspierania wewnętrznych procesów firmy poprzez aktywny udział w rozwoju biznesu na terenie podległego regionu.
      Poszukujemy u idealnego kandydata/tki na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży usług HR następujących kwalifikacji:
      • minimum 2 letniego doświadczenie w branży usług sprzedaży leasingu pracowniczego / doradztwa personalnego na stanowisku sprzedażowym związanym z pozyskiwaniem nowych klientów w branży HR,
      • umiejętność prowadzenia komunikacji biznesowych,
      • zorientowanie na szukanie rozwiązań oraz chęć do podjęcia długofalowej współpracy w strukturach firmy umożliwiającej rozwój zawodowy,
      • praktyczna umiejętność prowadzenia auta kat. B,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, zaangażowanie w powierzone zadania.
      Wybranej w procesie rekrutacji osobie na stanowisko specjalistyczne oferujemy:
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
      • pracę w zespole zaangażowanych osób, które nastawione są na jakościową realizację projektów rekrutacyjnych i długofalową współpracę z Klientami firmy,
      • niezbędne do realizacji powierzonych zadań narzędzia do pracy,
      • opiekę medyczną oraz pakiet sportowy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie i warunki współpracy uzależnione od doświadczenia zawodowego,
      • ciekawe wyzwania zawodowe i dużą samodzielność i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów.

      Wymagania

      • sprzedaż rozwiązań
      • sprzedaż usług HR
      • sprzedaż usług
      • Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
      • Sprzedaż rozwiązań HR
      • Sprzedaż B2B
      • Sprzedaż
      • Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
      • Skuteczna sprzedaż
  • Manager ds. Sprzedaży Usług HR / Key Account Manager – Home Office

    FallWork Agencja Pracy
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Agencja Pracy Tymczasowej FALLWORK SP. Z O.O. (wpis do rej. nr 6231)współpracuje z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach.

      W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
      Manager ds. Sprzedaży Usług HR / Key Account Manager – Home Office

      Wymagania

      OPIS STANOWISKA:
      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w branży pracy tymczasowej i sprzedaż usługi rekrutacji stałych - regularna obserwacja i mapowanie rynku, uczestnictwo w spotkaniach handlowych,
      • Rozwój relacji biznesowych oraz dbanie o ich utrzymanie i potrzeby klientów,
      • Regularny kontakt z klientem i prowadzenie komunikacji biznesowej.
      OCZEKUJEMY:
      • Min. 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji pracy tymczasowej lub branży HR
      • Doświadczenia w obsłudze klientów z sektora B2B,
      • Silnej orientacji na cel i wyniki,
      • Umiejętności planowania sprzedaży i kreatywności w identyfikowaniu nowych klientów.
      • Umowę o pracę w ciekawej i przyszłościowej branży,
      • Rozwój w firmie o stabilnej, wieloletniej i ugruntowanej pozycji na rynku usług personalnych,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, które będzie docenieniem Twojej postawy,
      • doświadczenia i aktualnych umiejętności sprzedażowych,
      • Motywacyjny system wynagradzania - podstawa oraz system premiowy,
      • Pakiet socjalny: karta medyczna, prywatne ubezpieczenie, karta sportowa,
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Możliwą pracę w systemie Home Office
  • SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR - HOME OFFICE

    FallWork Agencja Pracy
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      FallWork Sp zo.o. (wpis do rej. nr 6231), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR – PRACA HOME OFFICEZakres zadań poszukiwanej osoby:
      Specjalista ds. sprzedaży usług HR będzie osobą odpowiadającą za planowanie aktywności sprzedażowej dotyczącej usług rekrutacji tymczasowych oraz realizację zaplanowanych działań na podległym obszarze operacyjnym.
      Dodatkowo Specjalista będzie odpowiedzialny za utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi partnerami firmy oraz nawiązywanie nowych relacji biznesowych z potencjalnymi Klientami FALLWORK.
      Zapraszamy do aplikacji osoby, które posiadają doświadczenie w branży usług doradztwa personalnego i chciałyby rozwijać się w naszych strukturach firmy w zakresie:
      • rozwoju podległego regionu operacyjnego poprzez sprzedaż usług pracy tymczasowej na podległym regionie zgodnie z wypracowaną strategią i zasadami w firmie,
      • przygotowywania ofert handlowym oraz aktywny udział w spotkaniach biznesowych z obecnymi jak i potencjalnymi Klientami FALLWORK
      • udział w negocjacjach handlowych oraz bieżąca analiza rynku pod kątem przyszłościowych działań sprzedażowych w regionie,
      • nadzorowania i wspierania wewnętrznych procesów firmy poprzez aktywny udział w rozwoju biznesu na terenie podległego regionu.
      Poszukujemy u idealnego kandydata/tki na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży usług HR następujących kwalifikacji:
      • minimum 2 letniego doświadczenie w branży usług sprzedaży leasingu pracowniczego / doradztwa personalnego na stanowisku sprzedażowym związanym z pozyskiwaniem nowych klientów w branży HR,
      • umiejętność prowadzenia komunikacji biznesowych,
      • zorientowanie na szukanie rozwiązań oraz chęć do podjęcia długofalowej współpracy w strukturach firmy umożliwiającej rozwój zawodowy,
      • praktyczna umiejętność prowadzenia auta kat. B,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, zaangażowanie w powierzone zadania.
      Wybranej w procesie rekrutacji osobie na stanowisko specjalistyczne oferujemy:
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
      • pracę w zespole zaangażowanych osób, które nastawione są na jakościową realizację projektów rekrutacyjnych i długofalową współpracę z Klientami firmy,
      • niezbędne do realizacji powierzonych zadań narzędzia do pracy,
      • opiekę medyczną oraz pakiet sportowy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie i warunki współpracy uzależnione od doświadczenia zawodowego,
      • ciekawe wyzwania zawodowe i dużą samodzielność i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów.

      Wymagania

      • sprzedaż rozwiązań
      • sprzedaż usług HR
      • sprzedaż usług
      • Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
      • Sprzedaż rozwiązań HR
      • Sprzedaż B2B
      • Sprzedaż
      • Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
      • Skuteczna sprzedaż
  • Regionalny Manager ds. sprzedaży usług pracy tymczasowej

    FallWork Agencja Pracy
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Masz doświadczenie w sprzedaży usług pracy tymczasowej?
      Lubisz brać sprawy w swoje ręce?
      Chcesz mieć bezpośredni wpływ ma wzrost wysokości Twojego wynagrodzenia?
      Chcesz osiągać dobre indywidualne wyniki i zarabiać naprawę duże pieniądze?
      Jeśli odpowiedziałeś 4x tak, ta praca jest dla Ciebie!

      Wymagania

      Od kandydatów oczekujemy:
      • doświadczenia w pracy na stanowiskach handlowych odpowiedzialnych za sprzedaż usług pracy tymczasowej
      • bardzo dobrych umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych
      • odpowiedzialności, konsekwencji i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
      • prawa jazdy kat. B
      Wybranemu kandydatowi oferujemy:
      • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
      • bardzo atrakcyjny miesięczny system premiowy (% od wygenerowanego dochodu)
      • Samochód służbowy
      • pracę stacjonarną lub home office
      • wyjazdy integracyjne
      • kartę multisport i prywatne ubezpieczenie
      • bardzo przyjazne, pogodne i pomocne środowisko pracy
      Do Twoich obowiązków będzie należało:
      • pozyskiwanie nowych Klientów i poszerzanie współpracy z pozyskanymi Klientami
      • przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy
      • posprzedażowa obsługa Klienta
      • monitoring rynku i konkurencji
      • współpraca z Kierownikiem działów rekrutacyjnych
  • SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR - HOME OFFICE

    FallWork Agencja Pracy
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      FallWork Sp zo.o. (wpis do rej. nr 6231), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR – PRACA HOME OFFICEZakres zadań poszukiwanej osoby:
      Specjalista ds. sprzedaży usług HR będzie osobą odpowiadającą za planowanie aktywności sprzedażowej dotyczącej usług rekrutacji tymczasowych oraz realizację zaplanowanych działań na podległym obszarze operacyjnym.
      Dodatkowo Specjalista będzie odpowiedzialny za utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi partnerami firmy oraz nawiązywanie nowych relacji biznesowych z potencjalnymi Klientami FALLWORK.
      Zapraszamy do aplikacji osoby, które posiadają doświadczenie w branży usług doradztwa personalnego i chciałyby rozwijać się w naszych strukturach firmy w zakresie:
      • rozwoju podległego regionu operacyjnego poprzez sprzedaż usług pracy tymczasowej na podległym regionie zgodnie z wypracowaną strategią i zasadami w firmie,
      • przygotowywania ofert handlowym oraz aktywny udział w spotkaniach biznesowych z obecnymi jak i potencjalnymi Klientami FALLWORK
      • udział w negocjacjach handlowych oraz bieżąca analiza rynku pod kątem przyszłościowych działań sprzedażowych w regionie,
      • nadzorowania i wspierania wewnętrznych procesów firmy poprzez aktywny udział w rozwoju biznesu na terenie podległego regionu.
      Poszukujemy u idealnego kandydata/tki na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży usług HR następujących kwalifikacji:
      • minimum 2 letniego doświadczenie w branży usług sprzedaży leasingu pracowniczego / doradztwa personalnego na stanowisku sprzedażowym związanym z pozyskiwaniem nowych klientów w branży HR,
      • umiejętność prowadzenia komunikacji biznesowych,
      • zorientowanie na szukanie rozwiązań oraz chęć do podjęcia długofalowej współpracy w strukturach firmy umożliwiającej rozwój zawodowy,
      • praktyczna umiejętność prowadzenia auta kat. B,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, zaangażowanie w powierzone zadania.
      Wybranej w procesie rekrutacji osobie na stanowisko specjalistyczne oferujemy:
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
      • pracę w zespole zaangażowanych osób, które nastawione są na jakościową realizację projektów rekrutacyjnych i długofalową współpracę z Klientami firmy,
      • niezbędne do realizacji powierzonych zadań narzędzia do pracy,
      • opiekę medyczną oraz pakiet sportowy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie i warunki współpracy uzależnione od doświadczenia zawodowego,
      • ciekawe wyzwania zawodowe i dużą samodzielność i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów.

      Wymagania

      • sprzedaż rozwiązań
      • sprzedaż usług HR
      • sprzedaż usług
      • Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
      • Sprzedaż rozwiązań HR
      • Sprzedaż B2B
      • Sprzedaż
      • Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
      • Skuteczna sprzedaż
  • Młodszy Specjalista ds. Płac

    FallWork Agencja Pracy
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      FallWork Sp z o.o. (wpis do rej. nr 6231), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.

      Obecnie do naszych struktur poszukujemy osoby, która dołączy do zespołu na stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Płac

      Wymagania

      Opis stanowiska:
      • obsługa kadrowo - płacowa pracowników tymczasowych
      • naliczanie i weryfikacja list płac
      • prowadzenie rozliczeń w zakresie urlopów oraz zwolnień lekarskich, a także realizacja zgłoszeń oraz rozliczeń do ZUS, US, GUS, PFRON
      • sporządzanie raportów dotyczących danych kadrowych i płacowych na wewnętrzne potrzeby firmy
      • 1,5 doświadczenie w naliczaniu wynagrodzeń
      • znajomość programu ENOVA, a także PŁATNIK
      • dobra znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych oraz ubezpieczeń społecznych
      • wiedza i doświadczenie z zakresu naliczania wynagrodzeń (w tym wynagrodzeń chorobowych i zasiłków)
      • sumienność, rzetelność, dokładność oraz umiejętność pracy w zespole
      • mile widziane doświadczenie w agencji pracy tymczasowej/ biurze rachunkowym
      • stałą pracę w stabilnej, prężnie rozwijającej się firmie
      • możliwość rozwoju
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę/elastyczne godziny pracy
      • możliwość łączenia pracy w biurze z Home Office
      • dodatkowe benefity: karta Multisport, prywatne ubezpieczenie, opieka medyczna LUXMED
      • wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
      • lokalizacja - biuro w centrum Poznania
      • bardzo dobra atmosfera pracy
  • Regionalny Manager ds. sprzedaży usług pracy tymczasowej

    FallWork Agencja Pracy
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Masz doświadczenie w sprzedaży usług pracy tymczasowej?
      Lubisz brać sprawy w swoje ręce?
      Chcesz mieć bezpośredni wpływ ma wzrost wysokości Twojego wynagrodzenia?
      Chcesz osiągać dobre indywidualne wyniki i zarabiać naprawę duże pieniądze?
      Jeśli odpowiedziałeś 4x tak, ta praca jest dla Ciebie!

      Wymagania

      Od kandydatów oczekujemy:
      • doświadczenia w pracy na stanowiskach handlowych odpowiedzialnych za sprzedaż usług pracy tymczasowej
      • bardzo dobrych umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych
      • odpowiedzialności, konsekwencji i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
      • prawa jazdy kat. B
      Wybranemu kandydatowi oferujemy:
      • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
      • bardzo atrakcyjny miesięczny system premiowy (% od wygenerowanego dochodu)
      • Samochód służbowy
      • pracę stacjonarną lub home office
      • wyjazdy integracyjne
      • kartę multisport i prywatne ubezpieczenie
      • bardzo przyjazne, pogodne i pomocne środowisko pracy
      Do Twoich obowiązków będzie należało:
      • pozyskiwanie nowych Klientów i poszerzanie współpracy z pozyskanymi Klientami
      • przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy
      • posprzedażowa obsługa Klienta
      • monitoring rynku i konkurencji
      • współpraca z Kierownikiem działów rekrutacyjnych
  • SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR - HOME OFFICE

    FallWork Agencja Pracy
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      FallWork Sp zo.o. (wpis do rej. nr 6231), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR – PRACA HOME OFFICEZakres zadań poszukiwanej osoby:
      Specjalista ds. sprzedaży usług HR będzie osobą odpowiadającą za planowanie aktywności sprzedażowej dotyczącej usług rekrutacji tymczasowych oraz realizację zaplanowanych działań na podległym obszarze operacyjnym.
      Dodatkowo Specjalista będzie odpowiedzialny za utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi partnerami firmy oraz nawiązywanie nowych relacji biznesowych z potencjalnymi Klientami FALLWORK.
      Zapraszamy do aplikacji osoby, które posiadają doświadczenie w branży usług doradztwa personalnego i chciałyby rozwijać się w naszych strukturach firmy w zakresie:
      • rozwoju podległego regionu operacyjnego poprzez sprzedaż usług pracy tymczasowej na podległym regionie zgodnie z wypracowaną strategią i zasadami w firmie,
      • przygotowywania ofert handlowym oraz aktywny udział w spotkaniach biznesowych z obecnymi jak i potencjalnymi Klientami FALLWORK
      • udział w negocjacjach handlowych oraz bieżąca analiza rynku pod kątem przyszłościowych działań sprzedażowych w regionie,
      • nadzorowania i wspierania wewnętrznych procesów firmy poprzez aktywny udział w rozwoju biznesu na terenie podległego regionu.
      Poszukujemy u idealnego kandydata/tki na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży usług HR następujących kwalifikacji:
      • minimum 2 letniego doświadczenie w branży usług sprzedaży leasingu pracowniczego / doradztwa personalnego na stanowisku sprzedażowym związanym z pozyskiwaniem nowych klientów w branży HR,
      • umiejętność prowadzenia komunikacji biznesowych,
      • zorientowanie na szukanie rozwiązań oraz chęć do podjęcia długofalowej współpracy w strukturach firmy umożliwiającej rozwój zawodowy,
      • praktyczna umiejętność prowadzenia auta kat. B,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, zaangażowanie w powierzone zadania.
      Wybranej w procesie rekrutacji osobie na stanowisko specjalistyczne oferujemy:
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
      • pracę w zespole zaangażowanych osób, które nastawione są na jakościową realizację projektów rekrutacyjnych i długofalową współpracę z Klientami firmy,
      • niezbędne do realizacji powierzonych zadań narzędzia do pracy,
      • opiekę medyczną oraz pakiet sportowy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie i warunki współpracy uzależnione od doświadczenia zawodowego,
      • ciekawe wyzwania zawodowe i dużą samodzielność i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów.

      Wymagania

      • sprzedaż rozwiązań
      • sprzedaż usług HR
      • sprzedaż usług
      • Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
      • Sprzedaż rozwiązań HR
      • Sprzedaż B2B
      • Sprzedaż
      • Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
      • Skuteczna sprzedaż
  • Koordynator Agencji Pracy Tymczasowej

    FallWork Agencja Pracy
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      FallWork Sp z o.o. (wpis do rej. nr 6231), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy.

      W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
      Koordynator Agencji Pracy Tymczasowej

      Wymagania

      Obowiązki:
      • Reprezentowanie firmy na zewnątrz, angażowanie się w działania firmy
      • Aktywna współpraca z innymi działami firmy
      • Koordynacja zatrudnionych pracowników wewnętrznych w biurze
      • Prowadzenie dokumentacji
      • Rekrutacja oraz wsparcie przy zatrudnianiu pracowników tymczasowych
      • Kontakt oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami oraz Pracownikami
      • Inne prace zlecone
      • Nastawienia na realizację zadań
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku w agencji pracy - wymóg konieczny.
      • Samodzielność i szybkości w działaniu
      • Dobrej organizacji pracy
      • Umiejętności pracy w zespole
      • Kreatywności oraz odporność na stres
      • Czynne prawo jazdy kat. B.
      • Orzeczenie o niepełnosprawności – mile widziane
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Atrakcyjny system premiowy + benefity
      • Miłą atmosferę pracy w młodym i dynamicznym zespole
      • Pracę na samodzielnym stanowisku
      • Możliwości rozwoju
      • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Regionalny Manager ds. sprzedaży usług pracy tymczasowej

    FallWork Agencja Pracy
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Masz doświadczenie w sprzedaży usług pracy tymczasowej?
      Lubisz brać sprawy w swoje ręce?
      Chcesz mieć bezpośredni wpływ ma wzrost wysokości Twojego wynagrodzenia?
      Chcesz osiągać dobre indywidualne wyniki i zarabiać naprawę duże pieniądze?
      Jeśli odpowiedziałeś 4x tak, ta praca jest dla Ciebie!

      Wymagania

      Od kandydatów oczekujemy:
      • doświadczenia w pracy na stanowiskach handlowych odpowiedzialnych za sprzedaż usług pracy tymczasowej
      • bardzo dobrych umiejętności prezentacyjnych i negocjacyjnych
      • odpowiedzialności, konsekwencji i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań
      • prawa jazdy kat. B
      Wybranemu kandydatowi oferujemy:
      • atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze
      • bardzo atrakcyjny miesięczny system premiowy (% od wygenerowanego dochodu)
      • Samochód służbowy
      • pracę stacjonarną lub home office
      • wyjazdy integracyjne
      • kartę multisport i prywatne ubezpieczenie
      • bardzo przyjazne, pogodne i pomocne środowisko pracy
      Do Twoich obowiązków będzie należało:
      • pozyskiwanie nowych Klientów i poszerzanie współpracy z pozyskanymi Klientami
      • przygotowywanie ofert i negocjowanie warunków współpracy
      • posprzedażowa obsługa Klienta
      • monitoring rynku i konkurencji
      • współpraca z Kierownikiem działów rekrutacyjnych
  • SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR - HOME OFFICE

    FallWork Agencja Pracy
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      FallWork Sp zo.o. (wpis do rej. nr 6231), to firma współpracująca z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach jednocześnie starają się dopasować profil kandydata do kultury organizacyjnej własnej firmy. W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG HR – PRACA HOME OFFICEZakres zadań poszukiwanej osoby:
      Specjalista ds. sprzedaży usług HR będzie osobą odpowiadającą za planowanie aktywności sprzedażowej dotyczącej usług rekrutacji tymczasowych oraz realizację zaplanowanych działań na podległym obszarze operacyjnym.
      Dodatkowo Specjalista będzie odpowiedzialny za utrzymywanie długofalowych relacji z obecnymi partnerami firmy oraz nawiązywanie nowych relacji biznesowych z potencjalnymi Klientami FALLWORK.
      Zapraszamy do aplikacji osoby, które posiadają doświadczenie w branży usług doradztwa personalnego i chciałyby rozwijać się w naszych strukturach firmy w zakresie:
      • rozwoju podległego regionu operacyjnego poprzez sprzedaż usług pracy tymczasowej na podległym regionie zgodnie z wypracowaną strategią i zasadami w firmie,
      • przygotowywania ofert handlowym oraz aktywny udział w spotkaniach biznesowych z obecnymi jak i potencjalnymi Klientami FALLWORK
      • udział w negocjacjach handlowych oraz bieżąca analiza rynku pod kątem przyszłościowych działań sprzedażowych w regionie,
      • nadzorowania i wspierania wewnętrznych procesów firmy poprzez aktywny udział w rozwoju biznesu na terenie podległego regionu.
      Poszukujemy u idealnego kandydata/tki na stanowisko Specjalisty ds. sprzedaży usług HR następujących kwalifikacji:
      • minimum 2 letniego doświadczenie w branży usług sprzedaży leasingu pracowniczego / doradztwa personalnego na stanowisku sprzedażowym związanym z pozyskiwaniem nowych klientów w branży HR,
      • umiejętność prowadzenia komunikacji biznesowych,
      • zorientowanie na szukanie rozwiązań oraz chęć do podjęcia długofalowej współpracy w strukturach firmy umożliwiającej rozwój zawodowy,
      • praktyczna umiejętność prowadzenia auta kat. B,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej, wysoka kultura osobista, zaangażowanie w powierzone zadania.
      Wybranej w procesie rekrutacji osobie na stanowisko specjalistyczne oferujemy:
      • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub umowę B2B
      • pracę w zespole zaangażowanych osób, które nastawione są na jakościową realizację projektów rekrutacyjnych i długofalową współpracę z Klientami firmy,
      • niezbędne do realizacji powierzonych zadań narzędzia do pracy,
      • opiekę medyczną oraz pakiet sportowy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie i warunki współpracy uzależnione od doświadczenia zawodowego,
      • ciekawe wyzwania zawodowe i dużą samodzielność i przestrzeń do realizacji własnych pomysłów.

      Wymagania

      • sprzedaż rozwiązań
      • sprzedaż usług HR
      • sprzedaż usług
      • Aktywna sprzedaż i obsługa klienta
      • Sprzedaż rozwiązań HR
      • Sprzedaż B2B
      • Sprzedaż
      • Profesjonalna sprzedaż i obsługa klienta
      • Skuteczna sprzedaż
  • Manager ds. Sprzedaży Usług HR / Key Account Manager – Home Office

    FallWork Agencja Pracy
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Agencja Pracy Tymczasowej FALLWORK SP. Z O.O. (wpis do rej. nr 6231)współpracuje z najbardziej wymagającymi Klientami, którzy poszukują pracowników o najlepszych kwalifikacjach i kompetencjach.

      W związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby na stanowisko:
      Manager ds. Sprzedaży Usług HR / Key Account Manager – Home Office

      Wymagania

      OPIS STANOWISKA:
      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów w branży pracy tymczasowej i sprzedaż usługi rekrutacji stałych - regularna obserwacja i mapowanie rynku, uczestnictwo w spotkaniach handlowych,
      • Rozwój relacji biznesowych oraz dbanie o ich utrzymanie i potrzeby klientów,
      • Regularny kontakt z klientem i prowadzenie komunikacji biznesowej.
      OCZEKUJEMY:
      • Min. 2 letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w agencji pracy tymczasowej lub branży HR
      • Doświadczenia w obsłudze klientów z sektora B2B,
      • Silnej orientacji na cel i wyniki,
      • Umiejętności planowania sprzedaży i kreatywności w identyfikowaniu nowych klientów.
      • Umowę o pracę w ciekawej i przyszłościowej branży,
      • Rozwój w firmie o stabilnej, wieloletniej i ugruntowanej pozycji na rynku usług personalnych,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, które będzie docenieniem Twojej postawy,
      • doświadczenia i aktualnych umiejętności sprzedażowych,
      • Motywacyjny system wynagradzania - podstawa oraz system premiowy,
      • Pakiet socjalny: karta medyczna, prywatne ubezpieczenie, karta sportowa,
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Możliwą pracę w systemie Home Office