Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 29.02.2024
Randstad Polska Sp. z o.o.

Communication Specialist

  • Warszawa, mazowieckie

Kontrakt b2b

Full-time

Mid/regular specialist

Hybrid work

For our client, global bank, we are looking for a Communication Specialist for B2B contract.

In this position, you will have the opportunity to coordinate communication with customers through various channels, initiating improvements to make the best possible contact with the bank's customers. You will be in touch with a number of stakeholders and also with the marketing department, as well as using English on a daily basis.


If this offer is for you, please submit your resume and we will be happy to tell you more about it!

Your responsibilities

  • coordinating multiple client bulk communications (via different channels)
  • working with the internal Business Requestor to understand background and context of communication to be sent
  • reviewing delivered forms, mailing content and recipients’ criteria
  • working with marketing on the look and feel for every channel (post and digital)
  • collecting and reviewing data crucial for communication dispatch (clients’ distribution lists)
  • making sure appropriate approvals are in place before a dispatch to clients
  • proactively addressing any deficiencies with Front Office representatives e.g. email bounce backs, contact data gaps etc.
  • maintaining and tracking Client Communication calendar
  • updating electronic client documents in our central repository
  • getting involved in various project and initiatives aiming at clients’ experience optimization
  • sharing best practice and drive client centric solutions

Our requirements

  • coordinating multiple client bulk communications (via different channels)
  • working with the internal Business Requestor to understand background and context of communication to be sent
  • reviewing delivered forms, mailing content and recipients’ criteria
  • working with marketing on the look and feel for every channel (post and digital)
  • collecting and reviewing data crucial for communication dispatch (clients’ distribution lists)
  • making sure appropriate approvals are in place before a dispatch to clients
  • proactively addressing any deficiencies with Front Office representatives e.g. email bounce backs, contact data gaps etc.
  • maintaining and tracking Client Communication calendar
  • updating electronic client documents in our central repository
  • getting involved in various project and initiatives aiming at clients’ experience optimization
  • sharing best practice and drive client centric solutions

We offer

  • B2B contract for 5 months (starting from March)
  • attractive salary
  • private medical care
  • sports card
More about the employer
  • Administratorem danych osobowych jest Randstad Polska Sp. z o.o. 02-305 Warszawa Al Jerozolimskie 134, NIP: 5222450829. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Randstad Polska Sp. z o.o. 02-305 Warszawa Al Jerozolimskie 134, NIP: 5222450829 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Powrót do listy ofert

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy