!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Specjalista ds. obsługi zamówień

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 17.02.2022
Centralna Baza Ofert Pracy

Asystent zarządu

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Przygotowywanie umów, tworzenie kont klienta, inicjowanie procesu nadawania klientom dostępu do produktów firmy. Zarzadzanie kontem klienta i dbałość o poprawność wystawianych faktur. Współpraca z wewnętrznymi działami, m.in. finansowym i prawnym. Odpowiadanie na zapytania klientów

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: nauki ścisłe
  • Inne wymagania: minimum roczne doświadczenie zawodowe w międzynarodowej korporacji na analogicznym stanowisku, znakomita obsługa komputera, doświadczenie z aplikacjami MS Office, komunikatywność i doskonała organizacja pracy, znajomość jednego z systemów CRM: Siebel, Salesforce lub systemu rozliczeniowego SAP, umiejętność analizowania danych. Praca w godzinach 8:00-16:30

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 166,67 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy
  • Gdynia
Opublikowana
Wygasła (3 miesiące)

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.