Specjalista ds. obsługi zamówień
Visa
Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 17.02.2022
Centralna Baza Ofert Pracy
Asystent zarządu
Umowa o pracę
Pełny etat
Zakres obowiązków
Przygotowywanie umów, tworzenie kont klienta, inicjowanie procesu nadawania klientom dostępu do produktów firmy. Zarzadzanie kontem klienta i dbałość o poprawność wystawianych faktur. Współpraca z wewnętrznymi działami, m.in. finansowym i prawnym. Odpowiadanie na zapytania klientów
Wymagania
-
Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: nauki ścisłe
-
Inne wymagania: minimum roczne doświadczenie zawodowe w międzynarodowej korporacji na analogicznym stanowisku, znakomita obsługa komputera, doświadczenie z aplikacjami MS Office, komunikatywność i doskonała organizacja pracy, znajomość jednego z systemów CRM: Siebel, Salesforce lub systemu rozliczeniowego SAP, umiejętność analizowania danych. Praca w godzinach 8:00-16:30
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 166,67 PLN
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Miejsce pracy
-
Gdynia
Opublikowana
Wygasła (3 miesiące)