!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Młodszy Specjalista Biura Obsługi Klienta

Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 09.02.2022

Specjalista ds. obsługi klienta

Umowa o pracę

Pełny etat

Młodszy specjalista (junior)

Praca zdalna

Młodszy Specjalista Biura Obsługi Klienta

Wychodzimy naprzeciw potrzebom dzisiejszego rynku pracy!

 

Praca hybrydowa - równowaga pomiędzy życiem zawodowym, a życiem prywatnym - aplikuj już teraz!

Dodatkowo jeśli chcesz poczuć, że Twoja praca ma znaczenie, szukasz rozwoju zawodowego i chcesz dzielić się swoim doświadczeniem w dobrej atmosferze, nie czekaj, dołącz do nas!

Poszukujemy osoby która zasili nasz zespól BOK i wesprze nas w dalszej realizacji naszych ambitnych planów dot. obsługi Klienta.

Jeśli jesteś kontaktowy, z zapałem rozwiązujesz wszelakiego rodzaju łamigłówki a wszyscy w koło twierdzą ze nie ma bardziej pomocnej osoby od Ciebie, to może to jest oferta dla Ciebie ?

A może znasz kogoś kto idealnie by się odnalazł w takiej specjalizacji ?

Zakres obowiązków

  • Kompleksowa obsługa posprzedażowa Klienta B2B zarówno w kontakcie telefonicznym ( infolinia), mailowym oraz na czacie
  • Pomoc Klientom w zakresie zgłaszanych problemów oraz zapytań skierowanych do BOK
  • Nastawienie na rozwiązanie większości spraw Klienta przy pierwszym kontakcie
  • Wysoka jakość obsługi Klienta B2B zgodnie z przyjętymi standardami
  • Współpraca z innymi działami w zakresie realizacji zgłoszeń/ zapytań Klienta
  • Rejestrowanie zgłoszeń Klienta w ramach obowiązujących procedur i narzędzi
  • Dbanie o dobry wizerunek Firmy i budowanie relacji w kontakcie z Klientem

Wymagania

  • Optymizm, samodzielność i umiejętność pracy w zespole
  • Wysoka kultura osobista
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Odporność na stres oraz umiejętność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Nastawienie na ciągły rozwój wiedzy
  • Dynamizm w działaniu, zaangażowanie i sumienność
  • Preferowane wykształcenie wyższe
  • Bardzo dobra organizacja pracy
  • Pozytywne nastawienie

Mile widziane

  • Znajomość standardów obsługi Klienta
  • Doświadczenie w obsłudze Klienta
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie średnio- zaawansowanym
  • Doświadczenie w pracy na produktach Inelo ( oprogramowanie, telematyka)

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia,
  • Możliwa praca zdalna, hybrydowa
  • Duża samodzielność w działaniu,
  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Niezbędne szkolenia/wdrożenia
  • Niezbędne narzędzia pracy,
  • Wsparcie doświadczonego zespołu.

Informujemy, że będziemy mogli skontaktować się tylko z wybranymi kandydatami.

Dodatkowe ubezpieczenie
Elastyczny czas pracy
Karnety na siłownię
Prywatna opieka lekarska
Przyjazna atmosfera
Spotkania integracyjne
Szkolenia, kursy, konferencje
  • KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH DLA PROCESU REKRUTACJI

    Administratorem Twoich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jest INELO Polska Sp. z o.o.  z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Karpacka 24/U2b.

    Wyznaczyliśmy Inspektora Ochrony Danych z którym możesz się kontaktować pod adresem e-mail: iod@inelo.pl

    Będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w celach:

    • przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko, na które aplikujesz (podstawą prawną jest: w zakresie danych wskazanych w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa pracy - realizacja ciążącego na nas obowiązku prawnego wynikającego z przepisów prawa pracy zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c RODO, a w zakresie danych osobowych niewymaganych przepisami prawa - Twoja zgoda stosownie do art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    • prowadzenia przyszłych rekrutacji, o ile wyrazisz na to zgodę (podstawą prawną jest: Twoja zgoda stosownie do art. 6 ust. 1 lit. a RODO),
    • ewentualnego dochodzenia lub obrony przed roszczeniami związanymi z procesem rekrutacji (podstawą prawną będzie wówczas nasz prawnie uzasadniony interes polegający na możliwości dochodzenia przez nas roszczeń lub obrony przed takimi roszczeniami, stosownie do art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

    Masz prawo wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, masz prawo żądać do nich dostępu, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania i żądania ich przeniesienia. W zakresie w jakim przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie zgody, masz prawo do jej cofnięcia, przy czym pozostaje to bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Masz prawo wniesienia skargi na przetwarzanie danych do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

    Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko którego dotyczy Twoje zgłoszenie rekrutacyjne będą przetwarzane przez okres 1 roku, a dane przetwarzane w oparciu o zgodę na przyszłe rekrutacje przez okres 2 lat od przesłania zgłoszenia. W zakresie w jakim przetwarzanie Twoich danych osobowych odbywa się na podstawie zgody - do momentu jej cofnięcia, a gdy na podstawie prawnie uzasadnionego interesu w zakresie dochodzenia lub obrony roszczeń – przez okres 3 lat bądź dłużej jeżeli wynika to z przepisów prawa.

    Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe podmiotom, które działają na nasze zlecenie, tj. dostawcom usług informatycznych, podmiotom świadczącym usługi rekrutacyjne, w tym dostawcom serwisów rekrutacyjnych on-line lub ogłoszeniodawcom oraz organom państwowym jeżeli zwrócą się do nas ze stosownym wnioskiem (np. sąd, prokuratura).

    Podanie danych osobowych w dokumentach aplikacyjnych w zakresie wynikającym z Kodeksu pracy jest dobrowolne, lecz konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Konsekwencją niepodania tych danych osobowych będzie brak możliwości przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.

    Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne i nie wpływa na możliwość udziału w rekrutacji. Podanie danych osobowych przekraczających zakres danych osobowych wymaganych przez przepisy Kodeku pracy oznacza wyrażenie zgody na przetwarzanie tych dodatkowych danych osobowych na potrzeby danej rekrutacji.

  • Jeśli chcesz, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane przez INELO Polska Sp. z o.o. także na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, prosimy o zamieszczenie odpowiedniej zgody w dokumentach aplikacyjnych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez INELO Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku-Białej, ul. Karpacka 24/U2b, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji.”  Możesz łatwością cofnąć zgodę w dowolnym momencie. Aby to zrobić prześlij email na adres wysłania aplikacji. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Miejsce pracy
  • Bielsko-Biała
  • Praca zdalna
Opublikowana
Wygasła (3 miesiące)

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.