
From Poland With Dev
Od momentu założenia From Poland With Dev naszym celem jest stworzenie nowoczesnego software house, w którym zespół się rozwija i choć trochę zmienia ten świat na lepsze. Zależy nam na rozwoju w obszarze twardym i miękkim, pracujemy nad sprawnymi umiejętnościami komunikacyjnymi, pozwalającymi na bezkonfliktowe zrozumienie potrzeb - szczególnie klientów i product ownerów.
Stanowimy obecnie ok. 50-osobowy zespół programistów, designerów, testerów i innych specjalistów web/IT. Zajmujemy się głównie projektowaniem i tworzeniem aplikacji webowych, desktopowych i stron internetowych. Zarządzaniem developmentem zajmujemy się częściowo wewnętrznie, a częściowo pod kierownictwem klienta. Pracujemy aż w kilkunastu popularnych technologiach. 99% naszych usług to praca dla znajomych - dzięki temu nasi klienci nie są przypadkowi i mamy do nich duże zaufanie. Wśród nich są firmy USA - m.in. z doliny krzemowej oraz Austin, pracujemy również dla europejskich firm z Niemiec i UK.
Zawody: Programista Kraków, Key Account Manager Kraków, Nauczyciel Kraków, Pracownik biurowy Kraków, Project Manager Kraków.
Kategorie zawodowe: zarządzanie / dyrekcja, it (informatyka), hr / kadry, edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia, administracja biurowa / praca biurowa.
Oferty pracy From Poland With Dev
Praca alert - powiadomienia
Praca From Poland With Dev
-
Digital Marketing Specialist (hybrid)
From Poland With Dev- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca od zaraz
- 7 000-13 000 zł / mies.
PolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Elastyczny czas pracy
-
Karta Multisport
-
Program poleceń pracowników
-
Prywatna opieka lekarska
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Służbowy laptop
-
Ubezpieczenie grupowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa From Poland With Dev
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
From Poland With Dev poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe i kontaktowe - From Poland With Dev
- Pełna nazwa
- From Poland With Dev Paweł Kisiel
- Adres rejestrowy
- Czysta 10 31-121 Kraków
- NIP
- 9372585906
- REGON
- 364817383
- Forma prawna
- jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
- Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
- 29.06.2016
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNY
Profil działalności - kody PKD
Informacja i komunikacja
- 58.29.Z Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania
- 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
- 63.12.Z Działalność portali internetowych
- 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
- 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości
- 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
- 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
- 74.90.Z Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 82.11.Z Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
- 82.19.Z Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura
Edukacja
- 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację
Opinie o firmie From Poland With Dev
5
Na podstawie 4 oceny z Google.
![]()
Bartosz Babel
"Bardzo przyjemne miejsce. Biuro jest czyste, przestronne i jasne - coś na czym mi najbardziej zależało wybierając przestrzeń do pracy. Do dyspozycji jest spory salon, kuchnia i nawet taras. Poza tym atmosfera jest naprawdę unikalna - super ludzie, z którymi można napić się kawusi w przerwie i pogadać na wiele tematów."
5 miesięcy temu
![]()
Oksana Bauer
"Jestem Freelancerem już od wielu lat i znudziła mi się praca w domu w samotności. Wynajmuję miejsce w tym biurze od 6 miesięcy. Jestem bardzo zadowolona i mam świetne relacje z nowymi znajomymi. Nawet pamiętali o moich urodzinach :) Są wspaniali! Polecam serdecznie i czekam na nowych kolegów i koleżanki :)"
3 lata temu
![]()
Ivan Kuziuk
2 lata temu
![]()
Jakub Wartak
6 miesięcy temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 14 miesiącach
Profil firmy:
From Poland With Dev
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Kraków
- Katowice
- Warszawa
- Gdańsk
- Szczecin
- Wrocław
- Częstochowa
- Żywiec
- Białystok
Praca From Poland With Dev - oferty archiwalne
-
Business Analyst | mały team, e-learning
From Poland With Dev- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- 11 000-21 000 zł / mies.
-
Szukamy Business/Product Analyst, który dołączy do szybko rozwijającego się produktu e-learningowego z Teksasu. Korzystają z niego amerykańskie instytucje i firmy z wielu branż, m.in. medycznej, usługowej i cybersecurity. Blisko współpracując z CTO oraz COO, dołączysz do niewielkiej organizacji z kilkuosobowym działem technicznym (CTO, programiści i QA).
W tym projekcie na pewno docenisz:
- wolność i wpływ: pracując w małym zespole masz duży wpływ na procesy, komunikację i sposób specyfikacji
- zero formalności i polityki: mały, zgrany, ultrawydajny team, który stawia na konkrety i brak korpo-formalności
- dynamiczny rozwój: produkt stale rośnie, w perspektywie implementacja ciekawej roadmapy i przygotowanie produktu do skalowania
- satysfakcję: produkt radzi sobie świetnie, stąd potrzeba intensywnego rozwoju technologicznego
- doskonały tooling: nie oszczędzamy na narzędziach i licencjach, dostarczamy wszystko, co niezbędne do efektywnej pracy
- kompetentny zespół: będziesz pracować ze starannie dobranym zespołem technicznym i biznesowym.
Zakres obowiązków
-
zbieranie i dokumentowanie wymagań, potrzeb oraz problemów klienta
-
identyfikowanie i modelowanie procesów biznesowych (np. z pomocą BPMN, UML)
-
zarządzanie JIRĄ (taski, roadmapy, sprinty)
-
tworzenie makiet (mile widziana podstawowa znajomość UX/UI)
-
przygotowywanie propozycji rozwiązań w bliskiej współpracy z Technical Architect
-
wsparcie analityczne w projektowaniu, realizacji oraz testowaniu aplikacji
-
dla osób zainteresowanych - proaktywny wkład w roadmapę produktu.
Wymagania
-
komercyjne doświadczenie w tworzeniu wymagań i specyfikacji
-
umiejętność pracy w JIRA: pisania user stories, epics, acceptance criteria, obsługa Advance Roadmap, itd.
-
znajomość narzędzi do tworzenia makiet, dokumentacji i schematów, np. Lucidchart / Balsamiq / JIRA / Confluence
-
podstawowa znajomość SQL (ułatwiająca analizę powiązań i proponowanie rozwiązań) oraz manualnego testowania oprogramowania
-
znajomość Scrum/Scrumban
-
komunikacyjne: umiejętność łączenia ludzi i negocjacji zarówno z teamem technicznym, jak i z biznesowym
-
proaktywność w proponowaniu nowych rozwiązań i ulepszaniu istniejącego procesu rozwoju aplikacji
-
samodzielność, dokładność oraz problem-solving skills
-
gotowość do pracy częściowo w amerykańskich godzinach
-
swobodny język angielski.
Oferujemy
-
nowy sprzęt do wyboru
-
work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, angielski z native speakerem, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, eventy sportowe)
-
przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)
-
stabilną i długofalową współpracę; B2B, UZ lub UoP
-
elastyczne godziny pracy
-
wynagrodzenie: 13-21k PLN netto+VAT B2B, 11-18k PLN brutto UoP
-
praca zdalnie lub z biura (w Krakowie lub Bielsku-Białej, możliwość coworkingu w innych miastach).
Nasz proces rekrutacji:
O From Poland With Dev
Jesteśmy międzynarodowym zespołem ceniącym rozwijające projekty, relacje międzyludzkie i work-life balance. Pracujemy wyłącznie z klientami z polecenia - dzięki temu nie jesteśmy podwykonawcą i działamy jako “team extension”, będąc pełnoprawnymi członkami projektów. Cenimy pracę blisko biznesu, swobodę i możliwość wpływania na produkt. Minimalizujemy formalności, bo interesuje nas wydajna, merytoryczna praca i rozwój. Brak dystansu, otwartość, zaufanie i ludzkie podejście to filary naszej codziennej pracy.
Zapraszamy - aplikuj również bez CV. Napisz do Eli w razie pytań bądź wątpliwości.
-
-
IT Account Manager + Marketing - US/PL
From Poland With Dev- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- 7 000-16 000 zł / mies.
-
Nasz software house pracuje wyłącznie dla klientów z polecenia, dzięki czemu jakość relacji z naszymi partnerami jest bardzo wysoka. Większość naszej pracy realizujemy dla kilkunastu klientów z USA (m.in. Austin, Nowy Jork, dolina krzemowa), pracujemy też dla firm z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Z klientami rozumiemy się bardzo dobrze, najczęściej traktujemy ich jako członków zespołów, a nawet przyjaciół z pracy.
Dbamy o jakość pracy dla naszego zespołu i dokonujemy dodatkowej selekcji projektów przed decyzją o zaangażowaniu w projekt dla nowego klienta. Potrzeby naszego zespołu są dla nas bardzo ważne, dlatego dużo uwagi poświęcamy dobremu dopasowaniu pracownika do realizowanych projektów czy do kultury organizacyjnej klienta. Innymi słowy: praca w naszej firmie ma być przyjemna i satysfakcjonująca.
Cenimy bardzo relacje międzyludzkie, work-life balance i zaangażowanie w projekty zmieniające ten świat na lepsze, np. StartIT, czy Świąteczna Paczka.
Szukamy osoby, która pomoże nam w pogłębianiu relacji z naszymi klientami oraz możliwie dobrym zrozumieniu ich potrzeb, a także wesprze nas w budowaniu wizerunku pracodawcy.
Praca na tym stanowisku to:
-
Współpraca z luźnym i sympatycznym 7-os. zespołem HR i PMów (m.in. Aneta, Ela, Marcin, Paweł, Berenika lub Janek)
-
Empatyczni klienci wyłącznie z polecenia (w tym osoby na C-level)
-
70-os. zespół programistów, designerów, testerów i innych specjalistów web/IT
-
Minimum formalności przy wysokim zaufaniu i wydajności pracy.
Zakres obowiązków
-
obsługa wyłącznie obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów z polecenia
-
regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. potrzeb, naszego teamu, usprawnień)
-
współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (proaktywne doradztwo klientom w zakresie IT i produkcji oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)
-
utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)
-
na tym stanowisku nie będzie pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)
-
udział w digital marketingu Employer Branding (utrzymanie i rozwój contentu nt. naszej firmy, prowadzenie social media naszego produku, e-mail marketing, współtworzenie ofert pracy itd.)
-
wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej
-
mile widziane: odwiedzanie klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)
-
dla chętnych: strategiczna rola w Employer Branding i copywriting w obszarze EB.
Wymagania
-
doskonałe umiejętności komunikacyjne z zakresu account management, także w języku angielskim
-
zainteresowanie technologiami i podstawowa znajomość technologii webowych (zarówno aplikacji jak i stron internetowych)
-
podstawowa znajomość procesów tworzenia oprogramowania
-
doświadczenie w digital marketingu i tworzeniu brandu (np. w tworzeniu komunikacji stron, social media, e-maili)
-
mile widziane: pisanie copy, znajomość CRM.
Oferujemy
-
przyjacielską, luźną atmosferę pracy i intensywny rozwój w międzynarodowym software house
-
nowy sprzęt do pracy do wyboru
-
work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)
-
przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)
-
wysoka kultura organizacyjna i używanie narzędzi ułatwiających pracę
-
UoP, B2B do wyboru
-
możliwość pracy zdalnej + spotkania w biurze w Bielsku-Białej lub Krakowie ok. raz na 1-2 tygodnie.
Zapraszamy! Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości. -
-
IT Account Manager + Marketing - US/PL
From Poland With Dev- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- 6 000-15 000 zł / mies.
-
Nasz software house pracuje wyłącznie dla klientów z polecenia, dzięki czemu jakość relacji z naszymi partnerami jest bardzo wysoka. Większość naszej pracy realizujemy dla kilkunastu klientów z USA (m.in. Austin, Nowy Jork, dolina krzemowa), pracujemy też dla firm z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Z klientami rozumiemy się bardzo dobrze, najczęściej traktujemy ich jako członków zespołów, a nawet przyjaciół z pracy.
Dbamy o jakość pracy dla naszego zespołu i dokonujemy dodatkowej selekcji projektów przed decyzją o zaangażowaniu w projekt dla nowego klienta. Potrzeby naszego zespołu są dla nas bardzo ważne, dlatego dużo uwagi poświęcamy dobremu dopasowaniu pracownika do realizowanych projektów czy do kultury organizacyjnej klienta. Innymi słowy: praca w naszej firmie ma być przyjemna i satysfakcjonująca.
Cenimy bardzo relacje międzyludzkie, work-life balance i zaangażowanie w projekty zmieniające ten świat na lepsze, np. StartIT, czy Świąteczna Paczka.
Szukamy osoby, która pomoże nam w pogłębianiu relacji z naszymi klientami oraz możliwie dobrym zrozumieniu ich potrzeb, a także wesprze nas w budowaniu wizerunku pracodawcy.
Praca na tym stanowisku to:
-
Współpraca z luźnym i sympatycznym 7-os. zespołem HR i PMów (m.in. Aneta, Ela, Marcin, Paweł, Berenika lub Janek)
-
Empatyczni klienci wyłącznie z polecenia (w tym osoby na C-level)
-
70-os. zespół programistów, designerów, testerów i innych specjalistów web/IT
-
Minimum formalności przy wysokim zaufaniu i wydajności pracy.
Zakres obowiązków
-
obsługa wyłącznie obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów z polecenia
-
regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. potrzeb, naszego teamu, usprawnień)
-
współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (proaktywne doradztwo klientom w zakresie IT i produkcji oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)
-
utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)
-
na tym stanowisku nie będzie pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)
-
udział w digital marketingu Employer Branding (utrzymanie i rozwój contentu nt. naszej firmy, prowadzenie social media naszego produku, e-mail marketing, współtworzenie ofert pracy itd.)
-
wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej
-
mile widziane: odwiedzanie klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)
-
dla chętnych: strategiczna rola w Employer Branding i copywriting w obszarze EB.
Wymagania
-
doskonałe umiejętności komunikacyjne z zakresu account management, także w języku angielskim
-
zainteresowanie technologiami i podstawowa znajomość technologii webowych (zarówno aplikacji jak i stron internetowych)
-
podstawowa znajomość procesów tworzenia oprogramowania
-
doświadczenie w digital marketingu i tworzeniu brandu (np. w tworzeniu komunikacji stron, social media, e-maili)
-
mile widziane: pisanie copy, znajomość CRM.
Oferujemy
-
przyjacielską, luźną atmosferę pracy i intensywny rozwój w międzynarodowym software house
-
nowy sprzęt do pracy do wyboru
-
work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)
-
przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)
-
wysoka kultura organizacyjna i używanie narzędzi ułatwiających pracę
-
UoP, B2B do wyboru
-
możliwość pracy zdalnej + spotkania w biurze w Bielsku-Białej lub Krakowie ok. raz na 1-2 tygodnie.
Zapraszamy! Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości. -
-
Junior HR Specialist (Software House)
From Poland With Dev- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
- 3 250-6 000 zł / mies.
-
Kogo szukamy:
Nasz zespół HR to świetne, luźne relacje i dużo ciekawych wyzwań, charakterystycznych dla rynku IT. W miarę rozrostu firmy, rośnie również nasz HR. Poszukujemy talentu, który chciałby rozwijać się w szerokim obszarze - zarówno twardego jak i miękkiego HR. Kogoś, szuka długotrwałego zaangażowania i chce współtworzyć naszą organizację, wkładając w to trochę swojego serca.
Nasze stanowisko to:
-
dołączenie do doświadczonego, 3-osobowego teamu HR (jest się od kogo uczyć - Aneta, Ela i Paweł)
-
doskonała, międzynarodowa kultura organizacyjna
-
rekrutowanie do prestiżowych projektów (pracujemy dla globalnych produktów)
-
możliwość wszechstronnego rozwoju - jednym z naszych celów jest identyfikacja i rozwój talentów pracowników.
Zakres obowiązków
-
prowadzenie bazy kandydatów i utrzymywanie z nimi korespondencji
-
sourcing kandydatów za pomocą m.in. LinkedIn (dot. IT: Programistów, Analityków Biznesowych, Testerów, Product/Project Managerów)
-
wsparcie prowadzenia firmowych social media
-
pomoc w organizacji wybranych eventów firmowych
-
zadania z obszaru twardego, np. zarządzanie systemami wspomagającymi rekrutacje (ATS), dokumentowanie urlopów i udziału pracowników w firmowych benefitach
-
prowadzenie rozmów rekrutacyjnych.
Zadania - dla chętnych:
-
współodpowiadanie za team building i tworzenie dobrej atmosfery pracy (dbałość o retencję)
-
rozwój w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych
-
rozwój w employer brandingu (zewnętrznym i wewnętrznym)
-
śledzenie trendów, wydarzeń branżowych.
Wymagania
-
zainteresowanie rozwojem w obszarze HR (w branży IT)
-
predyspozycje do nawiązywania relacji i budowania dobrej atmosfery
-
umiejętności techniczne w obsłudze systemów informatycznych (predyspozycje do nauki ATS, Google Workspace, Canva, MailChimp itp.)
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
samoorganizacja, umiejętność samodzielnej realizacji zadań
-
mile widziane doświadczenie w: sourcingu, prowadzeniu interviews, employer brandingu.
Oferujemy
-
elastyczną i stabilną pracę
-
nowy sprzęt do wyboru i wsparcie ewentualnego domowego stanowiska pracy
-
work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)
-
przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)
-
umowę o Pracę (możliwość B2B)
-
pracę w biurze w Bielsku-Białej z możliwością pracy zdalnej 4 dni w tygodniu.
Zapraszamy! Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości. -
-
Junior Illustrator / Designer (US unicorn)
From Poland With Dev- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- 4 000-10 000 zł / mies.
-
Szukamy utalentowanego Junior Ilustratora do tworzenia webowych materiałów marketingowych.
O nas:Nasz zespół odpowiada za Zenefits.com - główną stronę znanego jednorożca z Kalifornii (USA). Rozwijamy stronę sprzedażową oraz produkty wspomagające: aplikacje demonstracyjne, kampanie marketingowe i e-commerce. Dzięki temu, że stanowimy odrębną, 12-osobową startupową odnogę Zenefits, mamy wiele swobody i nie mamy problemów typowych dla dużych organizacji.W ramach zespołu Ilustratorów współpracować blisko będziesz z Dyrektorem Kreatywnym i dwoma innymi, uzdolnionymi ilustratorami z Polski.
Co najbardziej cenimy w naszym zespole ilustratorów:
- ekstremalnie przyjazną, luźną atmosferę i bliską współpracę w Zespole Kreatywnym
- rozwój - regularny, życzliwy feedback do Senior Designerów
- dużo zaufania, niska presja, luźna atmosfera i work-life balance
- prestiż działania dla kalifornijskiego jednorożca połączony z pracą z lokalnym teamem kreatywnym (Product Owner z USA, większość teamu z Polski).
Zakres obowiązków
Obowiązki:
-
tworzenie ilustracji do artykułów, wpisów blogowych, kampanii i innych materiałów o przeznaczeniu webowym
-
kreatywne opowiadanie historii z branży HR za pomocą ilustracji
-
tworzenie graficznych webowych materiałów marketingowych: banerów, reklam, infografik, e-booków itd.
-
wspólne z zespołem, proaktywne tworzenie wizualnej komunikacji naszego produktu.
Wymagania
-
bardzo dobre zrozumienie kompozycji ilustracji, wyczucie kombinacji kolorystycznych i oko do typografii
-
komercyjne doświadczenie nie jest wymagane (choć jest zdecydowane mile widziane)
-
predyspozycje do wizualnego opowiadania historii (i ilustrowania innych treści), potwierdzone zrealizowanymi własnoręcznie przykładami
-
uważność na detale i predyspozycje do dokładności
-
"can-do attitude", proaktywność, pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole
-
podstawowa znajomość narzędzi do tworzenia materiałów cyfrowych
-
podstawowa znajomość aktualnych trendów w ilustracjach webowych
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego (część temu jest w Kalifornii)
-
chęć do intensywnego rozwoju w tworzeniu ilustracji z przeznaczeniem cyfrowym, a także otwartość na feedback ze strony bardziej doświadczonych ilustratorów w teamie.
Mile widziane:
-
1-2 letnie doświadczenie komerycjne w projektowaniu graficznym, w tym w tworzeniu ilustracji
-
znajomość Illustrator, Sketch, Photoshop i InDesign
-
znajomość Procreate oraz Figma.
Oferujemy
Na to możesz liczyć:
-
nowy sprzęt do wyboru
-
wybrana forma umowy (UoP, B2B)
-
praca zdalnie lub z biura (jesteśmy w Krakowie i Bielsku-Białej, a w razie potrzeby oferujemy pomoc w organizacji przestrzeni biurowej w innych miastach)
-
dostęp do know-how i środowiska kalifornijskiego jednorożca
-
loty do Kaliforni (dla chętnych, raz do roku)
-
płatny urlop, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, becikowe, paczki świąteczne, program poleceń, lunche zespołowe
-
szkolenia
-
prawdziwy work-life balance.
Kilka słów o nas:
Jesteśmy międzynarodowym zespołem ceniącym work-life balance, satysfakcjonującą pracę i relacje z ludźmi. Odpowiadamy za stronę główną zenefits.com - dużą, główną witrynę sprzedażową znanego jednorożca z Doliny Krzemowej (USA). W zespole jest 8 osób z naszej firmy i 3 osoby z USA. Dzięki spotkaniom na żywo (w Polsce lub Kalifornii) nasz zespół świetnie się rozumie, dzięki czemu pracujemy bez niepotrzebnego stresu i w świetnej atmosferze.
-
Web Project Manager (US unicorn)
From Poland With Dev- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- 8 000-20 000 zł / mies.
-
W ramach projektu Zenefits poszukujemy PM-a, który jako wsparcie Product Ownera wzmocni zespół odpowiedzialny za rozwój głównej strony sprzedażowej zenefits.com.
Projekt związany ze stabilnym jednorożcem z Kalifornii (USA). Odpowiadamy za główną stronę sprzedażową oraz produkty wspomagające: aplikacje demonstracyjne, e-commerce i wybrane kampanie marketingowe. Dzięki temu że stanowimy odrębną, 10-osobową startupową odnogę Zenefits, mamy wiele swobody i nie mamy problemów typowych dla korpo, np. z długim procesem decyzyjnym czy przerośniętymi formalnościami. Mamy natomiast dostęp do najlepszych specjalistów z Zenefits - wielu z nich pracowało wcześniej w Facebook/Google itd. i jest czego się od nich nauczyć.
Co najbardziej cenimy w tym projekcie:- pracę w małym teamie z niską presją i rodzinną, dobrą atmosferą
- prestiż działania dla kalifornijskiego jednorożca połączony ze swobodą pracy zdalnej w polskich godzinach
- startupowy duch z zachowaniem work-life balance
- zgrany zespół, od którego można się wiele nauczyć (niektórzy z nas pracowali w Facebooku czy Google).
Zakres obowiązków
W tej roli będziesz:
-
zarządzać projektem rozwoju strony zenefits.com
-
koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
-
mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
-
prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
-
priorytetyzować zadania i planować pracę
-
prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
-
koordynować QA oraz launche nowych projektów
-
przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
-
pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
-
dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny.
Wymagania
na tym stanowisku:
-
komercyjne doświadczenie w zarządzaniu projektami webowymi
-
łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwarcie na ludzi
-
wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
-
samodzielność w podejmowaniu decyzji - choć zawsze otrzymasz od nas wsparcie
-
sprawne poruszanie się w metodyce agile
-
znajomość technicznych aspektów projektów webowych (QA, code review, testy)
-
komunikatywny angielski - Product Owner i część zespołu jest z USA
-
mile widziane: znajomość Asany i raportowanie i dbałość o rozwój wyników sprzedażowych strony.
Oferujemy
Na to możesz liczyć:
-
nowy sprzęt do wyboru
-
wybrana forma umowy (UoP, B2B)
-
praca zdalnie lub z biura (jesteśmy w Krakowie i Bielsku-Białej, a w razie potrzeby oferujemy pomoc w organizacji przestrzeni biurowej w innych miastach)
-
dostęp do know-how i środowiska kalifornijskiego jednorożca
-
loty do Kaliforni (dla chętnych, raz do roku)
-
płatny urlop, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, becikowe, paczki świąteczne, program poleceń, lunche zespołowe
-
szkolenia
-
prawdziwy work-life balance.
Kilka słów o nas:
Jesteśmy międzynarodowym zespołem ceniącym work-life balance, satysfakcjonującą pracę i relacje z ludźmi. Odpowiadamy za stronę główną zenefits.com - dużą, główną witrynę sprzedażową znanego jednorożca z Doliny Krzemowej (USA). W zespole jest 8 osób z naszej firmy i 3 osoby z USA. Dzięki spotkaniom na żywo (w Polsce lub Kalifornii) nasz zespół świetnie się rozumie, dzięki czemu pracujemy bez niepotrzebnego stresu i w świetnej atmosferze.
-
Node.js Developer (international startup)
From Poland With Dev- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- 13 000-26 000 zł / mies.
-
We are looking for a Senior Node.js developer to join our optilyz.com team.
What makes us stand out?- influence and freedom - we love startup practises and work closely within a small team
- experienced dev team - mostly senior devs in backend
- smart business - if you want, you can cooperate closely with Optilyz owners, leading a mature successful startup
- Berlin startup organization culture.
Your responsibilities
In this job you will:
-
Develop new features and maintain the current system (50/50%)
-
Take part in rewriting part of the application from the scratch
-
be part of a dev team consisting of three senior backend and four frontend developers
-
Have an influence on the tech stack and contribute to processes development
-
Have the possibility to learn things that you are interested in (e.g. AWS, Docker, Jenkins, CI, Bull, mongoosejs.com, expressjs.com, fastify.io, etc.)
Our requirements
-
you need to be a development enthusiast, advanced in Node.js, and opened to create an advanced software
-
MongoDB and NoSQL concepts
-
writing automated tests (unit, integration).
We offer
-
freedom - the developers' job is to find new tools and constantly upgrade the stack. The board accepts 90% of our technical decisions
-
work with modern stack and architecture: microservices (API, job runner), TDD rules, Node.js 14/MongoDB/AWS + React.js/Redux, 90% of tests coverage, bigger functionalities extracted into separate node modules
-
Project with Node 14, rush monorepo, mongo/mongoose, Node streams, fastify, OpenAPI, Jenkins
-
possibility to develop your startup skills, being part of Berlin startup community (possibility of spending an onboarding month in Berlin)
-
real startup efficiency: fast technical decisions and flat hierarchies
-
work with experienced JavaScript enthusiasts
-
Remote work (even after Covid) + possibility to work in our modern office in the heart of Krakow/Bielsko/Berlin
-
Benefits: paid vacation, private healthcare, paid sick leaves, training min. 4x/year, comfortable, air-conditioned offices, and more.
About our product:
Cooperating with team from Berlin, we develop optilyz.com - a top product in direct mail automation, providing a revolutionary service for mail delivery, used by many well-known global brands. After the startup phase, we transform to "enterprise" level. We plan to refresh our application to improve its efficiency of new features development.
Interested? Let’s talk!
-
Go Developer - US, eCatholic
From Poland With Dev- Bielsko-Biała
- kontrakt b2b
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- 16 000-27 000 zł / mies.
-
O naszym zespole
Poszukujemy Go Developera (2 stanowiska), który dołączy do naszego międzynarodowego zespołu eCatholic.com. Jako polska część zespołu współpracujemy z trzema programistami z USA, w bliskich relacjach i głębokim wzajemnym zaufaniu. W tym projekcie jest bardzo mało formalności, zbędnych spotkań i dużo wydajnej pracy z kodem. W zespole pracuje doświadczony architekt aplikacji. Struktura jest płaska. Gwarantujemy, że każdy członek zespołu uczy się u nas czegoś nowego.Zakres obowiązków
Praca w naszym projekcie to:
-
praca w 100% nad nowymi funkcjonalnościami
-
mały, zwinny i wydajny zespół (5 doświadczonych osób w backendzie)
-
świetnie utrzymany kod i nowy, stosunkowo niewielki projekt
-
API first, pełna architektura mikroserwisowa, 70% pokrycia testami, poprawnie utrzymywany Docker, integracje z Stripe, SignalWire, Mailgun
-
kultura organizacyjna zwinnego zespołu z USA i poprawny work-life balance
-
możliwość rozwoju w DevOps na AWS
-
praca z misją w eCatholic.com - innowacyjnej aplikacji wspierającej działalność społeczną i religijną w USA.
Wymagania
-
doświadczenie backendowe na poziomie senior lub mid/senior
-
min. 2-3 lata doświadczenia w Go i SQL (baza MySQL)
-
znajomość języka angielskiego umożliwiająca aktywny udział w spotkaniach zespołowych
-
mile widziane: Python (do testów integracyjnych), Testify, kompetencje DevOps na AWS.
Oferujemy
-
stabilną, długofalową i spokojną pracę full-time w międzynarodowym środowisku
-
wysoką kulturę organizacyjną i używanie narzędzi ułatwiających pracę
-
benefity: płatne urlopy, prywatna opieka medyczna, regularne szkolenia, szybkie płatności, nowoczesne, klimatyzowane biura
-
polskie dni i godziny pracy
-
możliwość pracy zdalnej nawet po Covid lub w jednym z naszych komfortowych biur (w Bielsku-Białej lub Krakowie)
-
możliwość podróży służbowych do Austin, USA.
Serdecznie zapraszamy!
-
-
HR and Recruitment Manager (IT, Bielsko-Biała)
From Poland With Dev- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- 6 000-15 000 zł / mies.
-
Kogo szukamy
W miarę rozrostu firmy, rośnie również nasz HR. Potrzebujemy osoby na poziomie Mid/Senior, która lubi pracę w obszarze miękkim, a także chętnie podejmuje wyzwania rekrutacji na rynku IT. Kogoś, kto szuka długotrwałego zaangażowania i chce współtworzyć naszą organizację, wkładając w to trochę swojego serca.Zakres obowiązków
Obszary, w których potrzebujemy wsparcia:
-
anglojęzyczna obsługa klienta w obszarze rekrutacyjnym
-
proaktywne dbanie o employer branding firmy, szczególnie w świecie cyfrowym
-
udział w procesach rekrutacyjnych, m.in. tworzenie dwujęzycznych (EN/PL) ogłoszeń o pracę
-
aktywna rekrutacja z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych baz
-
nadzór nad promocją ofert pracy za pomocą budżetów reklamowych (npo. w social media)
-
onboarding, ewaluacja i mentoring członków zespołu (np. w obszarze odkrywania talentów), z uwzględnieniem technologii i roli projetowych
-
współorganizacja szkoleń firmowych, udział w doborze prelegentów i tworzeniu koncepcji szkoleń
-
wdrażanie kultury organizacyjnej firmy, np. poprzez regularny udział w retrospektywach scrumowych.
Obowiązki zależne od preferencji i umiejętności Kandydata:
-
składanie ofert kandydatom i negocjowanie oraz renegocjowanie warunków zatrudnienia (także finansowych)
-
kompleksowa obsługa klienta anglojęzycznego w obszarze rekrutacyjnym (np. wspólne z klientem ewaluacje poszczególnych pracowników, udział w negocjacjach)
-
mentoring członków zespołu w rozwoju umiejętności twardych (w obszarach technologicznych)
-
organizacja i udział (po Covid) w spotkaniach na żywo z klientami anglojęzycznymi w Krakowie
-
bycie ownerem wybranych obszarów związanych z HR, w tym employer brandingu, mentoringu itd.
-
wsparcie przy tworzeniu umów związanych z HR.
Wymagania
Niezbędne kompetencje:
-
swobodna znajomość biznesowego języka angielskiego w mowie i piśmie
-
doświadczenie HRowe w branży IT
-
samoorganizacja, proaktywność i umiejętność brania odpowiedzialności za dany obszar.
Kompetencje - mile widziane:
-
doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
-
doświadczenie z zakresu mentoringu, tworzenia strategii kultury organizacyjnej czy rozwiązywania konfliktów
-
znajomość technologii i procesu tworzenia oprogramowania
-
budżetowanie procesów rekrutacyjnych.
Oferujemy
-
pracę w niezwykle przyjaznym i pełnym zaufania zespole
-
pracę głównie z dojrzałym klientem z USA, wysoką kulturę organizacyjną i ambitne projekty (zdecydowana większość zespołu jest na poziomie senior i mid)
-
płaską strukturę, dużą swobodę w realizowanych zadaniach i otwartość na indywidualne pomysły
-
elastyczność pracy i dbałość o work/life balance
-
stabilność, Umowę o Pracę, możliwość B2B
-
benefity: prywatna opieka medyczna, wsparcie w wyposażeniu zdalnego stanowiska pracy, becikowe, fundusz integracyjny i inne
-
pracę zdalną w trakcie COVID; później minimum 1 dzień w tygodniu pracy w biurze w Bielsku-Białej (mile widziana praca full-time w biurze po Covid)
Zapraszamy!
-
Pracodawcy z miasta Kraków
-
InPost
-
SalesHR
-
Jakub Kobylec Recruitment & Consulting
-
HARBINGERS SP. Z O.O.
-
Fiberlink
-
PI MANAGEMENT SP. Z O.O
-
MODENA STYL JADWIGA KISIELEWICZ, MTC
-
MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
-
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO-MONTAŻOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Przedsiębiorstwo Współpracy Gospodarczej Krakservis Sp. z o.o.
-
Interkadra Sp. z o. o.
-
Justyna Szokalska JS Consulting
-
PATRYCJA CIASTOŃ FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA
-
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA
-
WRD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
STALBETBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
PHINANCE SPÓŁKA AKCYJNA
-
SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM.J.DIETLA W KRAKOWIE
-
PILKINGTON IGP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ W KRAKOWIE
-
PIOMAR FUKSA SPÓŁKA KOMANDYTOWA
-
Lood is Good sp. z o.o.
-
FIRMA HANDLOWO-USŁUGOWA ŁUKASIK
-
Interton.pl Sp. z o.o.
-
Wojt-Bud sp. z o.o.