Od ponad dwóch dekad Contact Center Sp. z o.o. zajmuje pozycję lidera w branży konsultingowej, specjalizując się w outsourcingu i offshoringu. Historia firmy rozpoczęła się w 1999 roku w Warszawie, gdzie znajduje się jej główna siedziba. Sukces oraz zdobyte wyróżnienia, w tym czołowe miejsca w prestiżowym rankingu „Book of lists” oraz nominacja do rankingu Gazele Biznesu, podkreślają dynamikę oraz solidność działalności.

W Contact Center Sp. z o.o. zatrudnia się od 1 001 do 5 000 pracowników, którzy na co dzień dbają o to, aby świadczone usługi były na najwyższym poziomie. Firma specjalizuje się w szerokim zakresie działań, od Direct Marketingu, przez Telemarketing i Telesales, po wsparcie sprzedaży, badania marketingowe oraz doradztwo biznesowe. Jej wirtualne call center, obsługujące zarówno klientów biznesowych, jak i detalicznych, stanowi istotny element działalności.

Jako część Grupy Kapitałowej Arteria S.A., Contact Center Sp. z o.o. korzysta z doświadczenia oraz stabilności finansowej, co umożliwia inwestycje w nowoczesną infrastrukturę i najnowsze technologie. Oprogramowanie wykorzystywane przez firmę, stworzone przez branżowych liderów takich jak Microsoft, NortonLifeLock czy Retia, zapewnia bezpieczeństwo oraz efektywność w każdym aspekcie działania.

Usługi firmy kierowane są do średnich, dużych oraz korporacyjnych klientów, zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych. Contact Center Sp. z o.o. rozumie wyzwania, przed którymi stają jej partnerzy, dlatego oferuje wsparcie dostosowane do ich indywidualnych potrzeb, pomagając im osiągnąć sukces w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym.

W Contact Center Sp. z o.o. istotne są nie tylko usługi, które oferuje, ale także relacje, które buduje. Dzięki zaangażowaniu, profesjonalizmowi oraz ciągłemu dążeniu do doskonałości, firma aspiruje do bycia partnerem, na którym można polegać. Zachęca do współpracy i dołączenia do grona zadowolonych klientów, którzy zaufali jej wiedzy i doświadczeniu.

Contact Center Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

na stanowiskach: Doradca Warszawa

Oferty pracy Contact Center Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa Contact Center Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Contact Center sp. z o.o.

Dostarczamy kompleksowe rozwiązania z zakresu Customer Experience. Łączymy Cię z Twoim Klientem.

BIZNES TO KONTAKT! Contact Center od 1999 roku świadczy usługi dla wciąż rosnącego grona Klientów, zachowując najwyższe standardy jakości i obsługi. Realizujemy projekty niestandardowe, elastycznie dopasowane do indywidualnych potrzeb najbardziej wymagających klientów. Dodatkowo, zapewniamy doradztwo w zakresie projektowania, budowy i zarządzania wewnętrznymi call/contact center. Współpracujemy zarówno z dużymi i średnimi przedsiębiorstwami z kapitałem polskim, jak i międzynarodowymi koncernami, m.in. z branży finansowej, paliwowej, transportowej i turystycznej, FMCG, handlu, mediów, rozrywki IT i komunikacji. Zapewniamy obsługę wielojęzyczną. Contact Center jest członkiem Polskiego Stowarzyszenia Marketingu (SMB). BUSINESS MEANS CONTACT! Contact Center since 1999, provides services to a still growing number of clients, maintaining the highest standards of quality and service. We realize non-standard projects, which are flexibly matched to the individual needs of the most demanding clients. We additionally provide advisory services in designing, building and managing internal call/contact centres. We cooperate with both large and medium-sized enterprises with Polish capital and international corporations from the financial, fuel, transport and tourism, FMCG, retailing, IT and telecommunications, media and entertainment sectors. We provide multilingual services. Contact Center is the member of the Polish Direct Marketing Association (SMB).

Siedziba główna
Warszawa
Branża
Konsulting w zakresie outsourcingu i offshoringu
Specjalizacje
Direct Marketing, Telemarketing, Telesales, Sales Support, Databases, Call Centre, Information Line, Service Desk, Help Desk, Debt Recovery, Marketing Research, CATI, Office Services, Voice Recordings, IVR, Business Consultancy i Virtual Contact Centre.

Rok założenia

1999

Liczba pracowników

1 001-5 000

Liczba obserwujących

-