SpaceFactory jest firmą zajmującą się projektowaniem, budową i doradztwem w zakresie nieruchomości, skupiającą się na nieruchomościach komercyjnych w Europie Środkowo – Wschodniej, której początki sięgają roku 2012.

Zespół SpaceFactory z powodzeniem zrealizował projekty budowlane, wykończenia i doradztwa o łącznej powierzchni ponad 4 mln m², świadczących usługi zarówno dla inwestorów, jak i dla najemców. Będziesz pracować na najnowocześniejszych narzędziach.


Oferty pracy SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Karta sportowa
  • Kawa / herbata
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Nowoczesne biuro
  • Parking dla pracowników
  • Premie uznaniowe
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy telefon
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

Google Maps

Godziny otwarcia SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Łódź
  4. Sokolów Podlaski
  5. Lublin
  6. Piaseczno
  7. Radom
  8. Ciechanów
  9. Bielsko-Biała
  10. Katowice

Praca SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - oferty archiwalne

  • Project Manager - Kierownik Budowy

    SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
    • Wrocław
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • menedżer
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych robót;
      • koordynacja i nadzór pracy sił własnych i podwykonawców;
      • wybór podwykonawców, rozliczenia podwykonawców, kontrola budżetu;
      • analiza dokumentacji technicznej oraz rozliczanie budowy;
      • utrzymywanie kontaktu z klientami, wykonawcami, nadzorem, projektantami;
      • zarządzenie i realizacja procesem budowlanym na podstawie dokumentacji projektowej oraz budżetu;
      • przygotowanie i organizacja placu budowy;
      • kierowanie pracami budowlanymi na etapie przygotowania, realizacji, odbioru i uruchamiania inwestycji;
      • kontrola terminowości, jakości wykonywanych prac;
      • samoorganizacja, samodzielność oraz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
      • utrzymywanie porządku na placu budowy, przestrzeganie przepisów BHP;
      • raportowanie postępów prac;
      • dbanie o wizerunek firmy i podległej budowy;
      • sporządzanie i przechowywanie dokumentów budowy;
      • uczestnictwo w procesie oddania budynków do użytkowania.

      Wymagania

      ✅ Nasze wymagania

      • wykształcenia wyższego technicznego w zakresie budownictwa;
      • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży budowlanej;
      • dobrej znajomości języka angielskiego;
      • biegłej znajomości MS Office i AutoCad;
      • znajomości programu MS Project;
      • wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych;
      • umiejętności negocjacyjnych;
      • odpowiedzialności za powierzone zadania;
      • analitycznego umysłu;
      • umiejętności pracy pod presją czasu;
      • dyspozycyjności – możliwości pracy w delegacji;
      • umiejętności zarządzania licznym zespołem i motywowania do pracy;
      • nastawienia na rozwój i aktualizację wiedzy i umiejętności;
      • prawa jazdy kat. B.

      Mile widziane

      • doświadczenia zawodowe przy realizacji obiektów przemysłowych;
      • doświadczenie przy realizacji projektów, gdzie dokumentacja była przygotowywana w standardzie BIM;
      • doświadczenie w pracy w środowisku Autodesk Construction Cloud.

      Oferujemy


      • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
      • możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach;
      • unikalne doświadczenie we wdrażaniu BIM dla wszystkich branż (architektura, konstrukcje, MEP, koordynacja i zarządzanie) oraz na wszystkich etapach inwestycyjnych;
      • szereg szkoleń w zakresie wdrożenia BIM;
      • możliwość rozwoju zawodowego;
      • prywatna opieka medyczna;
      • karta MultiSport;
      • każdy nowy pracownik będzie objęty programem szkoleń w celu nauki od podstaw lub uzupełnieniu wiedzy w zakresie obsługi oprogramowania BIM (Revit, Navisworks, InfraWokrs, Civil 3D, Sharepoint etc.);
      • niezbędne narzędzia pracy;
      • samochód służbowy dla wyłącznego użytku.

  • PROJECT MANAGER ds. instalacji sanitarnych

    SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • menedżer
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • przygotowywanie i optymalizacja projektów instalacji sanitarnych, zgodnie z wymogami branży;
      • opracowywanie koncepcji technicznych instalacji sanitarnych oraz przygotowywanie niezbędnych założeń do ofertowania;
      • weryfikacja i optymalizacja dokumentacji projektowej otrzymanej od zewnętrznych biur projektowych;
      • analiza i optymalizacja kosztów projektów;
      • koordynacja międzybranżowa prac projektowych, zapewniająca spójność i zgodność rozwiązań;
      • uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych z inwestorami oraz innymi interesariuszami;
      • prowadzenie i nadzorowanie procesów wyboru podwykonawców i dostawców oraz zarządzanie rozliczeniami kontraktów podwykonawczych;
      • kontrola kompletności i merytorycznej poprawności dokumentacji powykonawczej;
      • sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich i powykonawczych oraz kalkulacji i wycen, a także negocjowanie warunków z dostawcami i podwykonawcami;
      • zarządzanie zespołem pracowników budowlanych i firm podwykonawczych, organizacja pracy i nadzór;
      • planowanie i realizacja budżetów, harmonogramów oraz rozliczeń inwestycji;
      • nadzór techniczny i jakościowy nad wykonaniem instalacji sanitarnych oraz nad realizacją powierzonych zadań przez podwykonawców;
      • harmonogramowanie robót i kontrola terminowości ich realizacji;
      • przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji technicznej, w tym umów, harmonogramów, przedmiarów, obmiarów i protokołów;
      • rozwiązywanie bieżących problemów technicznych na budowie, identyfikacja i wdrażanie optymalnych rozwiązań;
      • weryfikacja stosowanych rozwiązań projektowych pod kątem ich efektywności i zgodności z wymogami technicznymi;
      • selekcja najbardziej efektywnych wariantów realizacji robót z branży sanitarnej;
      • współpraca z Kierownikami Projektów i Kierownikami Budów na wszystkich etapach realizacji inwestycji;
      • wsparcie kierownictwa budowy w nadzorze nad podwykonawcami wykonującymi instalacje sanitarne.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: instalacje sanitarne, budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne;
      • minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, w branży instalacji sanitarnych lub budowlanej;
      • znajomość norm i przepisów prawa budowlanego oraz standardów technicznych obowiązujących w branży sanitarnej;
      • doświadczenie w pracy z dokumentacją projektową (weryfikacja i optymalizacja);
      • umiejętność sporządzania i analizy kosztorysów oraz kalkulacji;
      • znajomość procesów związanych z wyborem i rozliczaniem podwykonawców;
      • umiejętność zarządzania zespołem i koordynacji prac międzybranżowych;
      • dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
      • znajomość narzędzi MS Office (zwłaszcza Excel) oraz programów do kosztorysowania i harmonogramowania (mile widziane);
      • prawo jazdy kat. B.

      Kompetencje miękkie

      • umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z inwestorami, podwykonawcami oraz zespołem projektowym;
      • proaktywność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji;
      • dokładność oraz dbałość o szczegóły;
      • zdolności analityczne oraz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów technicznych;
      • odporność na stres oraz zdolność pracy w dynamicznym środowisku budowlanym.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B;
      • różnorodność projektów;
      • interesujący zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego;
      • szeroki pakiet usług medycznych;
      • dofinansowanie do zajęć sportowych;
      • narzędzia do pracy;
      • tryb pracy: stacjonarny / poniedziałek - piątek / godz. 8-16.
  • KOSZTORYSANT/ KOSZTORYSANTKA instalacji ELEKTRYCZNYCH

    SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      • sporządzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, kosztorysu w oparciu o w zakresie robót elektrycznych;
      • analiza dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych;
      • wycena robót elektrycznych na podstawie przedmiarów i dokumentacji projektowej;
      • doradztwo techniczne przy projektach design & build;
      • współpraca z działem wykonawczym, logistyki i zakupów przy tworzeniu ofert dla inwestorów;
      • przygotowanie zestawień materiałowych i kosztorysów pomocniczych na potrzeby realizacji inwestycji;
      • analiza możliwości zastosowania rozwiązań optymalizacyjnych na etapie sporządzania ofert i ich aktualizacji;
      • wizje lokalne w celu weryfikacji zakresu i potrzebnych zmian w projektach fit-out powierzchni komercyjnych, obiektów hotelowych i innych;
      • czynny udział w spotkaniach z Klientami/ Inwestorami celem przedstawienia proponowanych rozwiązań oraz negocjacji;
      • tworzenie i prowadzenie aktualnej bazy podwykonawców i dostawców.

      Wymagania

      ????

      • minimum średnie wykształcenie techniczne (instalacje elektryczne);
      • doświadczenie w realizacji obiektów przemysłowych lub pracy w dziale ofertowym w zakresie instalacji elektrycznych;
      • znajomość oprogramowania AutoCAD, MS Office, – warunek konieczny;
      • znajomość technologii robót;
      • znajomość rozwiązań technicznych i materiałowych w branży elektrycznej;
      • umiejętność czytania dokumentacji i jej analizy;
      • doświadczenie w sporządzaniu ofert oraz kosztorysów elektrycznych i teletechnicznych;
      • znajomość rozwiązań technicznych i materiałowych w branży elektrycznej;
      • prawo jazdy kat. B;
      • umiejętność pracy w zespole;
      • umiejętność organizacji pracy własnej;
      • komunikatywność, sumienność, terminowość i dokładność.

      Mile widziane

      • doświadczenie zdobyte na budowie;
      • chęć rozwijania umiejętności i poszerzania wiedzy.
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
      • znajomość obsługi programów do kosztorysowania w szczególności Norma Pro;

      Oferujemy


      • pracę w przyjaznej i dynamicznej firmie;
      • pracę przy realizacji prestiżowych i unikatowych projektów budowlanych;
      • wsparcie doświadczonych współpracowników;
      • możliwość rozwoju zawodowego;
      • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, branżowe oprogramowanie);
      • stabilne warunki zatrudnienia;
      • szeroki pakiet medyczny Medicover;
      • dofinansowanie zajęć sportowych -karta MultiSport.
  • Samodzielna księgowa

    SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
    • 7 000 do 11 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe dla Pracodawcy, oraz wszystkich spółek wchodzących w skład grupy, do której należy Pracodawca;
      • wprowadzenie, weryfikacja i akceptacja faktur w systemie Saldeo, Intray, wyjaśnianie rozbieżności;
      • współudział przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych Pracodawcy oraz spółek wchodzących w skład grupy, do której należy Pracodawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
      • sporządzanie deklaracji (CIT, PIT, VAT, ZUS, GUS) i kalkulacji podatkowych według polskich standardów oraz ich wysyłanie do odpowiednich organów zgodnie z terminami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa;
      • comiesięczne uzgadnianie transakcji pomiędzy spółkami zależnymi i odpowiedzialność za ich poprawność;
      • dokonywanie ze szczególną dbałością płatności na rzecz kontrahentów, organów administracji, urzędów itp.;
      • naliczanie wynagrodzeń, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS, zakładanie i prowadzenie teczek pracowniczych;
      • sporządzanie – w cyklu miesięcznym – jednostkowych sprawozdań finansowych Pracodawcy oraz spółek wchodzących w skład grupy, do której należy Pracodawca;
      • kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (jak np. Urząd Skarbowy, Główny Urząd Statystyczny czy Zakład Ubezpieczeń Społecznych), przygotowywanie pism;
      • udział w budżetowaniu i przygotowaniu finansowych informacji zarządczych całej grupy (Pracodawcy i spółek z nim powiązanych);
      • przygotowywanie wniosków i odpowiedzi do Urzędu Skarbowego, Głównego Urzędu Statystycznego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz kontrahentów Pracodawcy, oraz spółek wchodzących w skład grupy, do której należy Pracodawca;

      Wymagania

      • biegła znajomość Comarch ERP OPTIMA;
      • dobra znajomość zasad rachunkowości;
      • dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel);
      • wyższe wykształcenie (mile widziane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia, prawo, ekonometria).

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat;
      • przyjazną atmosferę oraz wsparcie doświadczonych współpracowników;
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach kierunkowych;
      • premie uznaniowe;
      • niezbędne narzędzia pracy.

      Benefity

      • prywatna opieka medyczna;
      • karta MultiSport;
      • dofinansowanie szkoleń i kursów;
      • służbowy telefon do użytku prywatnego;
      • kawa / herbata;
      • parking dla pracowników.
  • Konstruktor/konstruktorka

    SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
    • 8 000 do 12 000 zł / mies.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • opracowanie standardów w zakresie konstrukcji obiektów przemysłowych i biurowych;
      • koordynowanie i nadzór pracy zewnętrznych biur konstrukcyjnych;
      • współpraca z działem wycen na etapie przygotowania oferty;
      • koordynacja zmian konstrukcyjnych na etapie realizacji obiektów;
      • modelowanie konstrukcji i projektowanie z uwzględnieniem optymalizacji projektowych na etapie koncepcji, projektu budowlanego, technicznego i wykonawczego;
      • wsparcie zespołu projektowego w zakresie projektowania konstrukcji;
      • wsparcie kierowników budów i kierowników projektów w zakresie utrzymania na budowie standardów konstrukcyjnych;
      • sprawdzanie dokumentacji projektowej podwykonawców w zakresie konstrukcji we wszystkich fazach projektowych;
      • udział we wdrożeniu procesu automatyzacji prac projektowych w ramach projektu współfinansowanego przez EU.

      Wymagania

      • znajomość programu Robot Structural Analysis Professional;
      • znajomość programu Advance Steel;
      • uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
      • min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu hal produkcyjnych i magazynów przemysłowych;
      • praktyczna znajomość oprogramowania Revit, Navisworks;
      • umiejętność programowania usprawnień pracy projektanta przy wykorzystaniu skryptów Dynamo.

      Oferujemy

      • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
      • szeroki pakiet medyczny;
      • kartę MultiSport;
      • unikalne doświadczenie w zespole projektowo-wykonawczym, pracującym w standardach BIM dla wszystkich branż (architektura, konstrukcje, MEP, koordynacja i zarządzanie) oraz na wszystkich etapach inwestycyjnych;
      • szereg szkoleń w zakresie wdrożenia BIM;
      • stanowisko pracy wyposażone w pełną licencję AEC (Autodesk Architecture, Engineering & Construction Collection).
  • Kierownik działu kosztorysowania

    SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
    • 12 000 do 18 000 zł / mies.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • menedżer
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • analiza dokumentacji projektowej;
      • przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych na materiały, roboty budowlane oraz analiza i porównanie otrzymanych ofert;
      • sporządzanie kompleksowych wycen kosztorysów budowlanych w oparciu o dokumentację projektową;
      • uczestnictwo w prezentacjach i spotkaniach sprzedażowych;
      • szacowanie kosztów projektów budowlanych;
      • negocjacje z oferentami;
      • wykonywanie i sprawdzanie przedmiarów i kosztorysów;
      • współudział przy przygotowywaniu umów na roboty budowlane;
      • wsparcie zespołu w realizacji budów w zakresie kontroli kosztów;
      • analiza kosztów realizacji inwestycji w odniesieniu do założeń ofertowych;
      • analiza dokumentacji technicznej i sporządzanie obmiarów robót ogólnobudowlanych na potrzeby budownictwa komercyjnego;
      • sporządzanie wniosków na prace i roboty dodatkowe;
      • przygotowywanie raportów finansowych postępu realizacji projektu;
      • wsparcie w zakresie realizacji i nadzoru nad zamówieniami;
      • sporządzanie harmonogramów budowy;
      • współpraca ze zleceniodawcami;
      • wsparcie procesów zakupowych;
      • udział w wizjach lokalnych;
      • analiza przyjętych założeń na etapie ofertowania w odniesieniu do etapu realizacji.

      Wymagania

      Co jest dla nas ważne:

      • wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo); co najmniej 5 lata doświadczenia w obszarze sporządzania ofert i kosztorysowania (dokumentacja ofertowa, negocjacje, kontakt z urzędami i instytucjami państwowymi);
      • doświadczenie w kalkulacji ogólnobudowlanej i wysokie umiejętności analityczne;
      • terminowość, dokładność i staranność wykonywanych zadań, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, rzetelność i obowiązkowość;
      • znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel) oraz AutoCAD;
      • umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
      • znajomość projektów w zakresie sektora przemysłowego i nieruchomości komercyjnych;
      • dobra znajomość procesów ofertowych oraz umiejętność wnikliwej analizy dokumentów ofertowych;
      • umiejętność współpracy w zespole;
      • język angielski w stopniu komunikatywnym;
      • prawo jazdy kat. B;
      • wsparcie zespołu zarządzającego w zakresie pozyskiwania nowych projektów;
      • opracowywanie ofert technicznych, ekonomicznych i administracyjnych zgodnie z wymogami postępowań przetargowych – z dbałością o wysoką jakość, terminowość;
      • analiza dokumentacji przetargowej oraz koordynacja wewnętrznych procesów związanych z przygotowaniem ofert;
      • bieżący kontakt z partnerami projektowymi oraz przedstawicielami klienta;
      • udział w postępowaniach zakupowych dotyczących towarów i usług z zakresu inwestycyjnego, w tym przygotowywanie specyfikacji, pozyskiwanie ofert, sporządzanie zamówień;
      • rozliczanie inwestycji pod względem merytorycznym, finansowym i terminowym;
      • wykonywanie przedmiarów do wycen na podstawie dokumentacji projektowej;
      • analiza możliwości zastosowania rozwiązań optymalizacyjnych na etapie sporządzania oferty;
      • negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami i dostawcami;
      • pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców i dostawców;
      • śledzenie zmian cen materiałów oraz usług;
      • współpraca z zespołem realizacji na etapie uruchomienia inwestycji.

      Mile widziane:

      • znajomość BIM w zakresie przedmiarów;
      • doświadczenie w pracy w biurze projektowym, firmie wykonawczej lub instytucji publicznej zajmującej się inwestycjami z sektora budownictwa/infrastruktury;
      • znajomość rynku budowlanego, procedur przetargowych oraz zasad funkcjonowania rynków publicznych.

      Oferujemy

      Możesz liczyć na:

      • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B;
      • różnorodność projektów;
      • szeroki pakiet usług medycznych;
      • kartę MultiSport;
      • narzędzia do pracy;
      • tryb pracy: stacjonarny / poniedziałek - piątek / godz. 8-16
      • samochód służbowy do wyłącznego użytku;
      • premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Inżynier/inżynierka budowy

    SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
    • 6 000 do 8 000 zł / mies.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • wsparcie Kierownika Budowy w koordynacji i nadzorze prac podwykonawców oraz dostaw materiałów zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektową, przepisami BHP oraz wymogami kontraktu;
      • przygotowywanie dokumentacji na potrzeby zamówień i dokumentacji powykonawczej;
      • analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej i projektowej;
      • przygotowanie planu zamówień materiałów i urządzeń;
      • współudział w tworzeniu i analizie harmonogramu robót oraz monitorowaniu postępu robót;
      • nadzór nad jakością i terminowością realizacją prac;
      • uczestnictwo w procesie pozyskiwania niezbędnych pozwoleń i decyzji;
      • wsparcie zespołu w ofertowaniu i koordynacji prac dodatkowych;
      • analiza ofert podwykonawców;
      • raportowanie postępów robót;
      • nadzorowanie pracy podwykonawców oraz kontrolowanie realizacji robót ogólnobudowlanych w zakresie terminowości i jakości wykonania, oraz przestrzegania przepisów BHP;
      • sporządzanie obmiarów i przedmiarów robót ogólnobudowlanych oraz weryfikacja dokumentacji technicznej.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: budownictwo o specjalności konstrukcyjno-budowlanej) min. Inżynierskie;

      • umiejętność obsługi: MS Office, MS Project i AutoCAD;

      • znajomość przepisów i norm dotyczących budownictwa;
      • umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji technicznej;
        • dobra organizacja pracy i umiejętność pracy zespołowej;

        • skrupulatność, sumienność, uczciwość, samodzielność w działaniu i zaangażowanie w realizowane projekty oraz komunikatywność;

        • gotowość do pracy w delegacji;

        • prawo jazdy kat. B – warunek konieczny;

        • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

        Oferujemy

        • pracę przy prestiżowych projektach dla międzynarodowych klientów;
        • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat;
        • przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych współpracowników;
        • pracę z wykorzystaniem najnowszych narzędzi projektowych;
        • możliwość uczestnictwa w szkoleniach kierunkowych;
        • prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia na rodzinę;
        • kartę MultiSport;
        • premie uznaniowe;
        • niezbędne narzędzia pracy;
        • samochód służbowy do wyłącznego użytku.
    • JUNIOR ARCHITEKT

      SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
      • 4 000 do 6 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • młodszy specjalista (junior)
      • rekrutacja zdalna
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków


        ✅ opracowywanie koncepcji architektonicznych;
        ✅ tworzenie wizualizacji oraz materiałów prezentacyjnych;
        ✅ projektowanie z uwzględnieniem optymalizacji na różnych etapach: koncepcji, projektów budowlanych i wykonawczych;
        ✅ przygotowywanie dokumentacji projektowej (budowlanej, wykonawczej, powykonawczej);
        ✅ współpraca z zespołem w zakresie wdrażania procesów BIM;
        ✅ współpraca z innymi branżami w ramach wielobranżowych projektów.

        Wymagania

        ✔️ bardzo dobrej znajomości Revit (minimum 2 lata doświadczenia) – weryfikowane testem praktycznym;
        ✔️ umiejętności pracy w zespole i chęci do nauki;
        ✔️ dobrej organizacji pracy i terminowości;
        ✔️ zdolności analitycznego myślenia i kreatywności;
        ✔️ mile widziana znajomość Dynamo i innych narzędzi wspierających procesy projektowe w BIM.

        Oferujemy

        realne projekty, które są realizowane – nie do szuflady;
        ✨ możliwość zdobycia udokumentowanej praktyki projektowej i na budowie;
        wsparcie w uzyskaniu uprawnień do projektowania bez ograniczeń;
        ✨ udział w innowacyjnych projektach BIM na wszystkich etapach inwestycyjnych (3D, 4D, 5D, 6D);
        ✨ dostęp do szkoleń wewnętrznych (m.in. własne standardy BIM, obsługa szablonów, system kodowania rysunków, Dynamo);
        ✨ możliwość wdrażania własnych pomysłów na standaryzację procedur, szablonów i rodzin w Revit;
        ✨ prywatną opiekę medyczną;

        ✨ kartę MultiSport;
        ✨ wynagrodzenie dostosowane do umiejętności i doświadczenia.

    • Architekt

      SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
      • 6 500 do 10 000 zł / mies.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • specjalista (mid/regular)
      • rekrutacja zdalna
      • praca od zaraz
      • запрошуємо працівників з України
      • Zakres obowiązków

        • opracowywanie koncepcji architektonicznych;
        • wykonywanie wizualizacji koncepcji architektonicznych i materiałów prezentacyjnych;
        • projektowanie z uwzględnieniem optymalizacji projektowych na etapach koncepcji, projektów budowlanych, wykonawczych, zmian w projektach;
        • tworzenie dokumentacji projektowych budowlanych, wykonawczych i powykonawczych;
        • dbałość o zapewnienie zgodności projektów z aktualnymi normami, specyfikacjami i wymaganiami kontraktowymi;
        • zapewnienie realizacji projektów wg określonych standardów, zgodnie z ustalonym harmonogramem;
        • wsparcie zespołu projektowego poprzez opracowywanie koncepcji, optymalizację rozwiązań i przygotowywanie przedmiarów na potrzeby przygotowania ofert wykonawczych;
        • współpracę z projektantami branżowymi oraz inwestorem;
        • opracowywanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej;
        • koordynacja wielobranżowa i współpraca z projektantami z wielu dziedzin;
        • prowadzenie nadzorów autorskich nad realizowanymi budowami;
        • sprawdzanie gotowej dokumentacji przed przekazaniem do inwestora;
        • kontaktowanie się z inwestorami i użytkownikami.

        Wymagania

        • wykształcenie wyższe na kierunku architektura;
        • doświadczenie min. 3 lata pracy projektowej w oprogramowaniu Revit – potwierdzone pomyślnym zdaniem testu umiejętności w obsłudze oprogramowania na konkretnym problemie projektowym;
        • praktyczna znajomość oprogramowania do tworzenia wizualizacji i publikacji;
        • doświadczenie min. 2 lata w pracy na samodzielnym stanowisku;
        • znajomość prawa budowlanego i warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
        • znajomość języka angielskiego;
        • dobre umiejętności organizacyjne (organizacja i planowanie zadań, terminowość, systematyczność) oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;
        • kreatywność i pomysłowość w tworzeniu indywidualnych projektów;
        • chęć rozwoju i samodzielnego pogłębiania swojej wiedzy technicznej;
        • zaangażowanie, samodzielność w pracach projektowych, zaangażowanie;
        • praktyczna znajomość programów: AutoCad, MS Office.

        Dodatkowymi atutami będą:

        • bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
        • doświadczenie przy opracowywaniu dokumentacji projektów obiektów biurowych, magazynowych, produkcyjnych oraz użyteczności publicznej.

        Oferujemy

        • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
        • prywatną opiekę medyczną;
        • karta MultiSport;
        • unikalne doświadczenie we wdrażaniu BIM dla wszystkich branż (architektura, konstrukcje, MEP, koordynacja i zarządzanie) oraz na wszystkich etapach inwestycyjnych (3D, 4D, 5D, 6D);
        • szereg szkoleń w zakresie wdrożenia BIM;
        • udział w tworzeniu interesujących projektów w Polsce i poza jej granicami;
        • możliwość rozwoju zawodowego;
        • każde stanowisko projektanta dysponuje licencją Autodesk Architecture, Engineering & Construction Collection;
        • każdy nowy pracownik objęty jest programem szkoleń w celu nauki od podstaw lub uzupełnieniu wiedzy w zakresie obsługi oprogramowania BIM (Revit, Navisworks, ReCap, BIM 360, etc.);
        • możliwość zdobycia udokumentowanej praktyki projektowej oraz praktyki na budowie;
        • eksperckie wsparcie branżystów z zakresu budownictwa.
    • BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER

      SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
      • Warszawa
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • menedżer
      • rekrutacja zdalna
      • praca od zaraz
      • Zakres obowiązków

        • identyfikowanie branż i sektorów dających nowe możliwości dla rozwoju biznesu;
        • opracowanie i realizacja strategii dotarcia do nowych branż i sektorów;
        • analizy potencjału rynkowego poszczególnych branż i sektorów;
        • identyfikowanie nowych obszarów rozwoju biznesu;
        • pozyskiwanie nowych klientów;
        • budowanie oraz podtrzymywanie relacji z bieżącymi partnerami biznesowymi;
        • wsparcie procesu przygotowywania nowych produktów i usług;
        • uczestnictwo w imprezach targowych, konferencjach branżowych itp.;
        • inicjatywa w zakresie opracowywania i wdrażania komunikacji sprzedażowej;
        • ścisła współpraca z działem marketingu;
        • analiza i monitoring aktywności otoczenia konkurencyjnego;
        • raportowanie do Zarządu.

        Wymagania

        • minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej lub na rynku nieruchomości, preferencyjnie w sektorze nieruchomości magazynowo-przemysłowych;
        • rozwinięte umiejętności: komunikacyjne i interpersonalne, analityczne, myślenia strategicznego;
        • umiejętności sprzedażowe i marketingowe;
        • bardzo dobra znajomość nowoczesnych narzędzi wsparcia sprzedaży w przestrzeni internetowej;
        • umiejętność pracy w zespołach projektowych;
        • umiejętność zarządzania projektami i czasem;
        • zorientowanie na cel;
        • proaktywność i inicjatywa;
        • kreatywność i innowacyjność;
        • bardzo dobra znajomość podstawowych narzędzi pakietu MS Office;
        • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
        • prawo jazdy kat. „B”.

        Do aplikacji proszę dołączyć portfolio najistotniejszych osiągnięć biznesowych z ostatnich 3 lat, zawierające krótkie, zanonimizowane charakterystyki pozyskanych kontraktów i/lub klientów oraz ich szacunkową wartość, lub wygenerowane dotychczas przychody.

        Oferujemy

        • pracę przy projektach dla międzynarodowych klientów;
        • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat;
        • wsparcie doświadczonych współpracowników;
        • możliwość uczestnictwa w szkoleniach kierunkowych;
        • premie uznaniowe;
        • prywatną opiekę medyczną;
        • kartę MultiSport;
        • niezbędne narzędzia pracy.

          ???? Nie czekaj – rekrutacja trwa!

      • ESTIMATE SPECJALIST

        SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
        • 7 000 do 12 000 zł / mies.
        • Warszawa
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • rekrutacja zdalna
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          • tworzenie i prowadzenie bazy danych cen usług;
          • uczestniczenie w wypracowaniu i wdrożeniu strategii zakupowych dla strategicznych kategorii robót;
          • sporządzanie zakupowych zapytań ofertowych oraz analiza otrzymanych ofert;
          • prowadzenie negocjacji zakupowych;
          • przygotowywanie rekomendacji zakupowych;
          • uczestnictwo w prezentacjach i spotkaniach sprzedażowych;
          • analiza dokumentacji projektowej;
          • sporządzanie kompleksowych kosztorysów budowlanych;
          • przygotowywanie ofert;
          • szacowanie kosztów projektów budowlanych;
          • sporządzanie i weryfikacja przedmiarów i kosztorysów;
          • wsparcie procesów przygotowywania umów na roboty budowlane;
          • wsparcie zespołu realizacji inwestycji w zakresie kontroli kosztów;
          • analiza kosztów realizacji inwestycji w odniesieniu do założeń ofertowych;
          • sporządzanie harmonogramów realizacji inwestycji;
          • wsparcie zespołu projektowego w przygotowywaniu koncepcji inwestycji zgodnie z wymogami klienta;
          • sporządzanie wniosków na prace i roboty dodatkowe;
          • przygotowywanie raportów finansowych postępu realizacji projektu;
          • wsparcie w zakresie realizacji i nadzoru nad zamówieniami;
          • współpraca ze zleceniodawcami i kontrahentami Pracodawcy oraz podmiotów z nim powiązanych;
          • regularne raportowanie postępu prowadzonych działań;
          • dbanie o samorozwój i uzupełnianie wiedzy branżowej;
          • wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.

          Wymagania

          • wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo);
          • co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze sporządzania ofert i kosztorysowania (dokumentacja ofertowa, negocjacje, kontakt z urzędami i instytucjami państwowymi);
          • doświadczenie w kalkulacji ogólnobudowlanej i wysokie umiejętności analityczne;
          • terminowość, dokładność i staranność wykonywanych zadań, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, rzetelność i obowiązkowość;
          • znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel) oraz AutoCAD;
          • umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
          • znajomość projektów w zakresie sektora przemysłowego i nieruchomości komercyjnych;
          • dobra znajomość procesów ofertowych oraz umiejętność wnikliwej analizy dokumentów ofertowych;
          • umiejętność współpracy w zespole;
          • język angielski w stopniu komunikatywnym;
          • prawo jazdy kat. B;
          • wsparcie zespołu zarządzającego w zakresie pozyskiwania nowych projektów;
          • opracowywanie ofert technicznych, ekonomicznych i administracyjnych zgodnie z wymogami postępowań przetargowych – z dbałością o wysoką jakość, terminowość;
          • analiza dokumentacji przetargowej oraz koordynacja wewnętrznych procesów związanych z przygotowaniem ofert;
          • bieżący kontakt z partnerami projektowymi oraz przedstawicielami klienta;
          • udział w postępowaniach zakupowych dotyczących towarów i usług z zakresu inwestycyjnego, w tym przygotowywanie specyfikacji, pozyskiwanie ofert, sporządzanie zamówień;
          • wykonywanie przedmiarów do wycen na podstawie dokumentacji projektowej;
          • pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców i dostawców;
          • śledzenie zmian cen materiałów oraz usług.

          Mile widziane:

          • znajomość BIM w zakresie przedmiarów;
          • doświadczenie w pracy w biurze projektowym, firmie wykonawczej lub instytucji publicznej zajmującej się inwestycjami z sektora budownictwa/infrastruktury;
          • znajomość rynku budowlanego, procedur przetargowych oraz zasad funkcjonowania rynków publicznych.

          Oferujemy

          • stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B;
          • różnorodność projektów;
          • interesujący zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego;
          • szeroki pakiet usług medycznych;
          • kartę MultiSport;
          • narzędzia do pracy;
          • tryb pracy: stacjonarny / poniedziałek - piątek /godz. 8-16.
      • KIEROWNIK BUDOWY - Project Manager

        SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
        • 12 000 do 18 000 zł / mies.
        • Wrocław
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • menedżer
        • rekrutacja zdalna
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          Twój zakres obowiązków

          • sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych robót;
          • koordynacja i nadzór pracy sił własnych i podwykonawców;
          • wybór podwykonawców, rozliczenia podwykonawców, kontrola budżetu;
          • analiza dokumentacji technicznej oraz rozliczanie budowy;
          • utrzymywanie kontaktu z klientami, wykonawcami, nadzorem, projektantami;
          • zarządzenie i realizacja procesem budowlanym na podstawie dokumentacji projektowej oraz budżetu;
          • przygotowanie i organizacja placu budowy;
          • kierowanie pracami budowlanymi na etapie przygotowania, realizacji, odbioru i uruchamiania inwestycji;
          • kontrola terminowości, jakości wykonywanych prac;
          • samoorganizacja, samodzielność oraz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
          • utrzymywanie porządku na placu budowy, przestrzeganie przepisów BHP;
          • raportowanie postępów prac;
          • dbanie o wizerunek firmy i podległej budowy;
          • sporządzanie i przechowywanie dokumentów budowy;
          • uczestnictwo w procesie oddania budynków do użytkowania.

          Wymagania

          Nasze wymagania

          • wykształcenia wyższego technicznego w zakresie budownictwa;
          • doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży budowlanej;
          • dobrej znajomości języka angielskiego;
          • biegłej znajomości MS Office i AutoCad;
          • znajomości programu MS Project;
          • wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych;
          • umiejętności negocjacyjnych;
          • odpowiedzialności za powierzone zadania;
          • analitycznego umysłu;
          • umiejętności pracy pod presją czasu;
          • dyspozycyjności – możliwości pracy w delegacji;
          • umiejętności zarządzania licznym zespołem i motywowania do pracy;
          • nastawienia na rozwój i aktualizację wiedzy i umiejętności;
          • prawa jazdy kat. B.

          Mile widziane

          • doświadczenia zawodowe przy realizacji obiektów przemysłowych;
          • doświadczenie przy realizacji projektów, gdzie dokumentacja była przygotowywana w standardzie BIM;
          • doświadczenie w pracy w środowisku Autodesk Construction Cloud.

          Oferujemy

          • stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
          • możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach;
          • unikalne doświadczenie we wdrażaniu BIM dla wszystkich branż (architektura, konstrukcje, MEP, koordynacja i zarządzanie) oraz na wszystkich etapach inwestycyjnych;
          • szereg szkoleń w zakresie wdrożenia BIM;
          • możliwość rozwoju zawodowego;
          • prywatna opieka medyczna;
          • karta MultiSport;
          • każdy nowy pracownik będzie objęty programem szkoleń w celu nauki od podstaw lub uzupełnieniu wiedzy w zakresie obsługi oprogramowania BIM (Revit, Navisworks, InfraWokrs, Civil 3D, Sharepoint etc.);
          • niezbędne narzędzia pracy;
          • samochód służbowy dla wyłącznego użytku.

      • INŻYNIER DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI

        SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
        • 7 000 do 10 000 zł / mies.
        • Warszawa
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • rekrutacja zdalna
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          • przygotowanie zapytań ofertowych;
          • planowanie kosztów oraz weryfikacja budżetu projektu;
          • weryfikacja i porównywanie ofert;
          • negocjacje oraz wybór dostawców;
          • koordynowanie dostaw;
          • bieżąca współpraca z Kierownictwem Budowy.

          Wymagania

          • wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo (minimum inżynierskie);
          • min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w zakresie budownictwa kubaturowego;
          • bardzo dobra znajomość MS Office oraz AutoCAD;
          • znajomość rynku podwykonawców;
          • praktyczna znajomość kosztorysowania robót budowalnych.

          Mile widziane:

          • znajomość MS Project;
          • znajomość j. angielskiego.

          Oferujemy

          • prywatną opiekę medyczną;
          • kartę MultiSport;
          • pracę przy projektach dla międzynarodowych klientów;
          • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
          • przyjazną atmosferę oraz wsparcie doświadczonych współpracowników;
          • premie uznaniowe;
          • niezbędne narzędzia pracy;
          • prywatną opiekę medyczną;
          • dofinansowanie szkoleń i kursów;
          • kawa / herbata;
          • parking dla pracowników.
      • KOORDYNATOR DZIAŁU REALIZACJI

        SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
        • 7 500 do 12 000 zł / mies.
        • Warszawa
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • rekrutacja zdalna
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          • ścisła współpraca z zarządem w zakresie koordynacji prowadzonych i planowanych realizacji;
          • bieżące raportowanie postępu zaawansowania prac;
          • prowadzenie kalendarza i harmonogramu spotkań, w tym koordynacja zapytań ofertowych oraz prac na poszczególny etapach budowy.

          Wymagania

          • wykształcenie wyższe techniczne, branżowe (preferowany kierunek – budownictwo o specjalności konstrukcyjno-budowlanej);
          • bardzo dobra znajomość pakietu MS Project, Office, AutoCAD;
          • komunikatywna znajomość języka angielskiego;
          • bardzo dobra organizacja pracy oraz rzetelność w wykonywaniu zadań;
          • skrupulatność, sumienność, samodzielność, orientacja na cel;
          • umiejętność pracy nad wieloma zadaniami równocześnie;
          • prawo jazdy kat. B;
          • doświadczenie zawodowe przy realizacji obiektów przemysłowych (mile widziane);
          • doświadczenie przy realizacji projektów, gdzie dokumentacja była przygotowywana w standardzie BIM (mile widziane);
          • doświadczenie w pracy w środowisku Autodesk Construction Cloud (mile widziane).

          Oferujemy

          • pracę przy projektach dla międzynarodowych klientów;
          • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat;
          • wsparcie doświadczonych współpracowników;
          • możliwość uczestnictwa w szkoleniach kierunkowych;
          • premie uznaniowe;
          • niezbędne narzędzia pracy;
          • samochód służbowy dla wyłącznego użytku;
          • pracę z wykorzystaniem najnowszych narzędzi projektowych.

          Benefity

          • prywatna opieka medyczna;
          • karta MultiSport;
          • dofinansowanie szkoleń i kursów;
          • służbowy telefon do użytku prywatnego;
          • służbowy samochód do użytku prywatnego;
          • kawa / herbata;
          • parking dla pracowników;
          • możliwość uzyskania uprawnień.
      • KOSZTORYSANT/ KOSZTORYSANTKA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH

        SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
        • Warszawa
        • umowa o pracę
        • pełny etat
        • specjalista (mid/regular)
        • rekrutacja zdalna
        • praca od zaraz
        • Zakres obowiązków

          • sporządzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, kosztorysu w oparciu o w zakresie robót elektrycznych;
          • analiza dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych;
          • wycena robót elektrycznych na podstawie przedmiarów i dokumentacji projektowej;
          • doradztwo techniczne przy projektach design & build;
          • współpraca z działem wykonawczym, logistyki i zakupów przy tworzeniu ofert dla inwestorów;
          • przygotowanie zestawień materiałowych i kosztorysów pomocniczych na potrzeby realizacji inwestycji;
          • analiza możliwości zastosowania rozwiązań optymalizacyjnych na etapie sporządzania ofert i ich aktualizacji;
          • wizje lokalne w celu weryfikacji zakresu i potrzebnych zmian w projektach fit-out powierzchni komercyjnych, obiektów hotelowych i innych;
          • czynny udział w spotkaniach z Klientami/ Inwestorami celem przedstawienia proponowanych rozwiązań oraz negocjacji;
          • tworzenie i prowadzenie aktualnej bazy podwykonawców i dostawców.

          Wymagania

          • minimum średnie wykształcenie techniczne (instalacje elektryczne);
          • doświadczenie w realizacji obiektów przemysłowych lub pracy w dziale ofertowym w zakresie instalacji elektrycznych;
          • znajomość oprogramowania AutoCAD, MS Office,– warunek konieczny,
          • znajomość technologii robót;
          • znajomość rozwiązań technicznych i materiałowych w branży elektrycznej;
          • umiejętność czytania dokumentacji i jej analizy;
          • doświadczenie w sporządzaniu ofert oraz kosztorysów elektrycznych i teletechnicznych;
          • znajomość rozwiązań technicznych i materiałowych w branży elektrycznej;
          • prawo jazdy kat. B;
          • umiejętność pracy w zespole;
          • umiejętność organizacji pracy własnej;
          • komunikatywność, sumienność, terminowość i dokładność.

          Mile widziane:

          • doświadczenie zdobyte na budowie;
          • chęć rozwijania umiejętności i poszerzania wiedzy.
          • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
          • znajomość obsługi programów do kosztorysowania w szczególności Norma Pro;

          Oferujemy

          • pracę w przyjaznej i dynamicznej firmie;
          • pracę przy realizacji prestiżowych i unikatowych projektów budowlanych;
          • wsparcie doświadczonych współpracowników;
          • możliwość rozwoju zawodowego;
          • niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, branżowe oprogramowanie);
          • stabilne warunki zatrudnienia;
          • szeroki pakiet medyczny Medicover;
          • dofinansowanie zajęć sportowych -karta MultiSport.