SALDO SP. Z O.O. jest firmą specjalizującą się w obszarze budownictwa, architektury oraz geodezji. Działa na terenie Warszawy, oferując kompleksowe usługi związane z obsługą wspólnot mieszkaniowych.

Wśród kluczowych zadań podejmowanych przez firmę znajdują się: nadzór nad kontrahentami, kontrola stanu technicznego obiektów oraz przygotowywanie umów i pism. Pracownicy SALDO SP. Z O.O. mogą liczyć na stabilne warunki zatrudnienia oraz elastyczne godziny pracy, co sprzyja ich rozwojowi zawodowemu oraz osobistemu.

W firmie kładzie się szczególny nacisk na profesjonalizm oraz wysoką jakość świadczonych usług, co przyczynia się do budowania pozytywnej reputacji w branży.

Oferty pracy SALDO SP ZOO

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 23.09.2024

Mapa SALDO SP ZOO

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
SALDO SP ZOO
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Pruszków

Praca SALDO SP ZOO - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. administracji

    SALDO SP ZOO
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      • Prowadzenie bieżącej obsługi Wspólnot Mieszkaniowych m.in. prowadzenie korespondencji, udzielanie informacji właścicielom, organizacja i uczestnictwo w spotkaniach zarządów i Wspólnot,
      • nadzór nad kontrahentami, kontrola stanu technicznego obiektu,
      • kontakty z organami administracji publicznej,
      • przygotowywanie i obsługa zebrań wspólnoty mieszkaniowej,
      • zlecanie okresowych przeglądów nieruchomości,
      • przygotowywanie umów, uchwał, pism, ogłoszeń i innych dokumentów.

      Wymagania

      Od kandydatów oczekujemy:

      • wykształcenia min. Średniego
      • znajomości pakietu MS Office
      • komunikatywności i dobrej organizacji pracy
      • umiejętności pracy pod presją czasu, odporności na stres
      • min 3 letniego doświadczenia na stanowisku Administratora Nieruchomości

      Oferujemy

      • pracę w stabilnej firmie i zgranym zespole
      • elastyczne godziny pracy