Grafton sp. z o.o.

Branża

HR / Kadry

Lokalizacja

Warszawa

Rok założenia

2018

Grafton Recruitment to zespół doświadczonych specjalistów w zakresie rekrutacji, którzy podchodzą do każdego kandydata w sposób indywidualny. Proces rekrutacyjny nie ogranicza się jedynie do znalezienia pracy; istotne jest również dopasowanie optymalnego miejsca zatrudnienia do umiejętności, osobowości oraz celów zawodowych kandydata.

W działaniach tych nie koncentruje się wyłącznie na kwalifikacjach zawodowych – uwzględnia także styl pracy oraz aspiracje. Dzięki temu możliwe jest znalezienie najlepszych ofert, które są zgodne z oczekiwaniami kandydatów.

Firma współpracuje z licznymi przedsiębiorstwami z różnych branż na terenie całej Polski, co stwarza szeroki wachlarz możliwości rozwoju kariery. Jej obecność w największych miastach, takich jak Warszawa, Poznań, Wrocław, Kraków, Katowice i Łódź, a także realizacja projektów w Trójmieście, umożliwia skuteczne działania na rzecz zarówno kandydatów, jak i pracodawców.

W Grafton Recruitment kładzie się duży nacisk na komunikację, rozwój oraz wellbeing. Zespół angażuje się w budowanie ścieżki kariery kandydatów, oferując profesjonalne wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego.

Oferty pracy Grafton Sp. Z o.o.

Praca alert - powiadomienia | Praca Grafton Sp. Z o.o.

Benefity Grafton Sp. Z o.o.

  • Dodatkowe ubezpieczenie

  • Program poleceń pracowników

  • Prywatna opieka medyczna

  • Spotkania integracyjne

  • Szkolenia, kursy, konferencje

  • Ubezpieczenie grupowe

Mapa Grafton Sp. Z o.o.

GRAFTON RECRUITMENT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Rondo Ignacego Daszyńskiego 1
00-843 Warszawa

Godziny otwarcia Grafton Sp. Z o.o.

poniedziałek 09:00 - 17:00
wtorek 09:00 - 17:00
środa 09:00 - 17:00
czwartek 09:00 - 17:00
piątek 09:00 - 17:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Praca alert - powiadomienia

Praca Grafton Sp. Z o.o.

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Grafton Recruitment

We Get You, You Get It.

Grafton is one of the largest recruitment companies in Europe. Since 2018, the company is owned by Gi Group Holding, one of the world’s leading companies providing services for the development of the labour market. Our 40 years experience on the market as a Global Search & Selection network position us as a leader in promoting and providing the right recruitment services including: Permanent Recruitment, Flex hiring, RPO and Talent Acquisition Consulting. Grafton employ over 600 specialised recruitment experts in 18 countries: Czech, Hungary, Germany, Netherlands, Poland, Romania, Slovakia, Great Britain, Lithuania, France, Turkey, Brazil, Spain, Switzerland, Bulgaria, Portugal, Serbia and Croatia. In 2023, we have successfully completed over 18,000 and permanent temporary hires. Grafton applies the highest recruitment standards in providing an exclusive experience in sourcing, selecting and placing people. We are focused on results and dedicated to forging lifelong relationships with our clients and candidates. In the last couple of years, Grafton has supported several dozens of greenfield projects, expansions and new investment analysis. Our strength lies in the specialised consultants who’ve built effective networks within their industry. Their local knowledge and sectorial focus allow them to quickly understand your business needs and adapt to client processes. Today Grafton is a part of Gi Group Holding Search & Selection community that offers comprehensive HR & recruitment solutions. Joint forces allow the group to advise during foreign investments, plan HR processes, recruit and train the personnel for even the largest organisations.

Miasto
Milano
Siedziba główna
Milano, Italy
Branża
Kadry i rekrutacja
Specjalizacje
IT and Telecoms, Engineering, Construction, Sales and Marketing, Financial, Temporary staffing, Healthcare, Industrial, Multi-Lingual Recruitment, Catering and Hospitality, HR, Legal and Office, Logistics, Graduates, Manufacturing, Foreign Direct Investment Consulting, Salary Research , Business Services i Recruitment Process Outsourcing (RPO)

Rok założenia

1982

Liczba pracowników

501-1 000

Liczba obserwujących

306

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Grafton Sp. Z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Grafton Sp. Z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Katowice
  3. Kraków
  4. Wrocław
  5. Łódź
  6. Bielsko-Biała
  7. Poznań
  8. Gdańsk
  9. Pruszków
  10. Białystok

Praca Grafton Sp. Z o.o. - oferty archiwalne

  • Chief Accountant ( SSC)

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków





      Twoje zadania:

      • zapewnienie zgodności z zasadami rachunkowości i ładem korporacyjnym,
      • koordynowanie procesami raportowania oraz zamknięć miesiąca/roku,
      • koordynowanie audytu zewnętrznego,
      • odpowiedzialność za raportowanie zgodnie z MSSF,
      • koordynowanie obszarem kontroli wewnętrznej,
      • współpraca z innymi komórkami finansowymi oraz Dyrektorem Finansowym,
      • udział w projektach wewnętrznych.









      Wymagania



      Czego oczekujemy:

      • min. 5-letnie doświadczenie w księgowości,
      • rozumienie różnorodnych procesów księgowych i wiedza z zakresu rachunkowości,
      • wykształcenie wyższe kierunkowe (np. ekonomia, finanse i rachunkowość bądź pokrewne),
      • znajomość j. angielskiego w mowie i piśmie- min. B2,
      • umiejętność współpracy i komunikacji, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań,
      • doświadczenie w pracy z systemami ERP (mile widziany SAP).

      Oferujemy



      Benefity:

      • stabilne zatrudnienie w ramach UoP,
      • ZFŚS,
      • karta sportowa,
      • prywatna opieka medyczna,
      • ubezpieczenie na życie,
      • premia roczna,
      • praca w modelu hybrydowym (50% biuro/50% HO),
      • elastyczne godziny pracy,
      • ciekawą pracę i możliwości rozwoju w organizacji.
  • Project Manager (furniture production)

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków



      Twoje zadania:

      Rozwijanie relacji biznesowej, współpracy i prowadzenie projektów dla klientów poprzez:

      • kierowanie projektami - nadzór nad procesem produkcji i logistyki (jakość, terminowość, zgodność z oczekiwaniami klienta)
      • uzgadnianie z klientami zakresu i terminów kolejnych, planowanych działań i projektów - zarządzanie harmonogramami projektów w ramach długoterminowego kontraktu
      • przygotowywanie i prezentowanie ofert (przedstawienie rozwiązań wraz z wyceną), ustalanie szczegółów projektów, negocjowanie warunków realizacji poszczególnych zadań lub projektów
      • zarządzanie zmianą w projektach, rozwiązywanie problemów - uzgodnienia i negocjacje z klientem
      • rozliczanie projektów
      • inicjowanie i prowadzenie cyklicznych spotkań podsumowujących i rozwijających współpracę
      • praca z dokumentacją techniczną - czytanie rysunków technicznych i współpraca z zespołem projektowym



      Wymagania



      Czego oczekujemy:

      • Doświadczenie w prowadzeniu projektów lub kontraktów z klientami
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
      • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej (rysunki techniczne)
      • Gotowość do wyjazdów służbowych
      • Prawo jazdy kat. B
      • Dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • Mile widziane doświadczenie w środowisku międzynarodowym

      Oferujemy



      Benefity:

      • Umowę o pracę lub kontrakt B2B
      • Wynagrodzenie podstawowe + premie uzależnione od efektywności projektów
      • Pakiet prywatnej opieki medycznej
      • Dofinansowanie do biletów komunikacji miejskiej
  • Interpreter with English and Russian

    Grafton Sp. Z o.o.
    • 32 do 40 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków



      You would support various institutions in the US (banks, post offices, medical centers etc.) which are having difficulties in communicating with foreigners living there due to a language barrier. Your job would be to answer requests/calls and translate verbaly real-time conversations both ways (RUS-ENG-RUS) via phone call, using a dedicated application.





      Wymagania

      • You are fluent in English (level C1 is an absolute minimum)
      • Same as in English, you are just as fluent in Russian
      • You are looking for a job that offers afternoon shifts
      • Access to the labor market
      • You have an access to the reliable, fixed line internet

      Oferujemy

      • Completely remote work which can be either the sole source of income or an additional salary (part-time or full-time)
      • A possibility to be in a constant use of the languages you know and keeping them on a fluent level
      • A complete and intense paid training in the first month of your career





      Salary:

      • 40 PLN gross/hour as an interpreter (after trial period),
      • 35 PLN gross/ during first month (trial period),
      • 32 PLN gross/ during training period.
  • Sales Engineer - praca zdalna

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków





      Twoje zadania:

      • Rozwijanie sprzedaży gotowych rozwiązań u inwestorów, deweloperów i firm wykonawczych.
      • Wsparcie techniczne przy realizacjach dużych projektów budowlanych - we współpracy z inżynierami i firmami instalacyjnymi.
      • Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikowanie szans sprzedażowych.
      • Bliska współpraca z działem R&D firmy (centrala w Europie) przy tworzeniu rozwiązań szytych na miarę.
      • Regularne wizyty na placach budów i u kluczowych partnerów.
      • Przygotowywanie miesięcznych raportów z działań (w języku angielskim).
      • Wsparcie w przygotowywaniu ofert przetargowych i projektów instalacyjnych we współpracy z zespołem technicznym w centrali.





      Wymagania



      Czego oczekujemy:

      • Wykształcenie inżynierskie lub techniczne.
      • Doświadczenie w branży budowlanej, inżynieryjnej lub nieruchomości - preferowane doświadczenie sprzedażowe w obszarze HVAC.
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny - praca z centralą i dokumentacją).
      • Prawo jazdy kat. B oraz gotowość do częstych podróży służbowych po Polsce.
      • Dobra znajomość pakietu MS Office i AutoCAD.



      Oferujemy



      • Stabilne zatrudnienie bezpośrednio przez pracodawcę, UoP lub B2B
      • Elastyczny model pracy (praca w terenie + home office).
      • Pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie z sektora HVAC.
      • Wynagrodzenie podstawowe + premia oparta na wynikach.
      • Pakiet prywatnej opieki medycznej.
      • Samochód służbowy.
  • Asystent/ka ds. danych zakupowych (praca dla studentów)

    Grafton Sp. Z o.o.
    • 5 000 do 6 000 zł / mies.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:


      • Zbieranie i porządkowanie danych zakupowych dla wszystkich pozycji (np. kody HS, kraj pochodzenia, waga, czas realizacji, wielkość partii, itp.)

      • Pozyskiwanie danych z faktur oraz bezpośredni kontakt z dostawcami w celu uzupełnienia brakujących informacji

      • Współpraca z zespołem zakupów oraz innymi działami w celu zapewnienia spójności i aktualności danych.

      • Praca na danych zawartych w systemie Microsoft Dynamics AX


      Wymagania

      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w piśmie)
      • Niewielkie doświadczenie we współpracy z klientami oraz/ lub analizie danych
      • Umiejętność pracy na dużej liczbie danych liczbowych
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MSExcel)
      • Mile widziana znajomość systemu ERP
      • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne oraz gotowość do kontaktu z klientami
      • Dyspozycyjność do pracy w godzianch biznesowych od poniedziałku do piątku

      Oferujemy

      Benefity:

      • Możliwość zdobycia pierwszego doświadczenia zawodowego w środowisku międzynarodowym.
      • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę lub umowy zlecenia na okres 3 miesięcy.
      • Dodatkowe benefity pozapłacowe
      • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 8:30)

  • Technik utrzymania ruchu

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków





      Twoje zadania:

      • Zapewnienie ciągłości pracy maszyn i urządzeń
      • Przeprowadzanie przeglądów technicznych zgodnie z planami i harmonogramami
      • Zapobieganie awariom
      • Diagnostyka usterek i usuwanie problemów technicznych
      • Raportowanie działań w systemie
      • Prowadzenie bieżącej dokumentacji technicznej







      Wymagania





      Czego oczekujemy:

      • Podstawowa wiedza z zakresu mechaniki i/lub elektryki
      • Chęć rozwoju umiejętności technicznych
      • Wykształcenie techniczne - średnie lub wyższe - mile widziane
      • Zainteresowania techniczne
      • Gotowość do pracy zmianowej
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego

      Oferujemy





      Benefity:

      • Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
      • Nowoczesne i przyjazne środowisko pracy
      • Międzynarodowa kultura organizacyjna
      • Szkolenia, rozwój umiejętności i możliwości awansu
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Dodatkowy pakiet benefitów, zawierający m.in. prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie, kursy językowe i dodatkowe bony
  • Data & Business Analyst

    Grafton Sp. Z o.o.
    • 11 000 do 14 000 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków





      What will you be doing?

      • Collect and organize data from diverse marketing and sales sources, ensuring accuracy and consistency.
      • Partner with marketing, sales, and IT teams to understand their objectives and deliver data-driven solutions tailored to their needs.
      • Analyze data to identify trends, patterns, and opportunities that will shape marketing strategies and drive business growth.
      • Work closely with data visualization specialists to present your findings in a clear and impactful way.
      • Share insights with stakeholders, adapting and refining analyses based on feedback to ensure relevance and value.
      • Keep up to date with the latest tools and methodologies in data analysis, bringing fresh ideas and innovations to your work.
      • Contribute to the optimization of marketing processes while maintaining the highest standards of data quality.







      Wymagania



      What are we looking for?

      • Min. 2-3 years of experience in data analysis roles, preferably in marketing or sales.
      • Strong analytical skills, with the ability to translate complex data into actionable insights.
      • Fluent English
      • Experience with data visualization tools such as Power BI or Tableau.
      • Proficiency in Excel and SQL; knowledge of Python or R will be a plus.
      • A curious mindset, eager to stay ahead of industry trends and best practices in data analysis.
      • Detail-oriented and committed to maintaining data integrity and delivering high-quality results.

      Oferujemy



      Benefits:

      • Competitive salary with growth opportunities.
      • Flexible hybrid work model.
      • Comprehensive benefits package, including healthcare, life insurance, and professional development programs.





  • Customer Service Specialist with French

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków





      Responsibilities:

      • Process customer orders; enter new orders, updates and cancellations
      • Answer questions and inquiries by email and phone
      • Check product availability, prices and delivery
      • Manage and process credit requests
      • Collaborate with logistics, sales and finance teams



      Wymagania



      Requirements:

      • Min. 1 year of experience in customer service or order management
      • Very good knowledge of French, English and Polish
      • Strong communication skills
      • Good attention to detail
      • Experience in SAP is a plus

      Oferujemy



      Benefits:

      • 2 year employment contract
      • Medical care package
      • Lunch card
      • Hybrid working model based in Warsaw
  • Executive Assistant

    Grafton Sp. Z o.o.
    • 8 400 do 9 600 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę tymczasową
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków



      Zakres obowiązków:

      • Zarządzanie kalendarzem: Strategiczne zarządzanie kalendarzem przełożonego, przygotowanie spotkań oraz priorytetyzacja zadań. Komunikacja z interesariuszami i podejmowanie decyzji dotyczących pilnych potrzeb biznesowych.
      • Współpraca międzydziałowa: Budowanie sieci kontaktów, dzielenie się informacjami oraz zapewnienie efektywnej komunikacji między zespołami i partnerami zewnętrznymi.
      • Przywództwo i rozwój: Mentoring pracowników, wdrażanie nowych członków zespołu, wspieranie rozwoju zawodowego oraz dbanie o morale zespołu.
      • Koordynacja wydarzeń: Planowanie i organizacja wydarzeń, zapewnienie ich sukcesu oraz zarządzanie logistyką.
      • Zarządzanie projektami: Prowadzenie wielu złożonych projektów, zapewnienie doskonałości operacyjnej, delegowanie zadań oraz optymalizacja procesów.
      • Zarządzanie zasobami: Zarządzanie wydatkami, budżetami, zaopatrzeniem oraz dokumentacją finansową zgodnie z polityką firmy.
      • Rytm biznesowy: Koordynacja rocznych planów biznesowych, harmonogramów spotkań oraz planów komunikacyjnych. Doradzanie w zakresie najlepszych praktyk i zapewnienie spójności działań w zespołach.
      • Współpraca zespołowa: Wspieranie procesów rekrutacyjnych, wdrożeniowych, offboardingowych oraz działań związanych z zarządzaniem strukturą zatrudnienia. Zapewnienie płynnych procesów dla nowych pracowników i zmian w zespołach.
      • Zarządzanie podróżami: Koordynacja podróży służbowych, tworzenie harmonogramów oraz zapewnienie zgodności z polityką podróży.
      • Zarządzanie przestrzenią: Nadzór nad przydziałem przestrzeni biurowej, negocjowanie potrzeb zespołu oraz rozwiązywanie eskalacji.





      Wymagania



      Oczekiwania wobec Kandydata:

      • Minimum 4-letnie doświadczenie w pracy administracyjnej, wsparciu biznesowym lub obsłudze klienta w środowisku, w którym szczególny nacisk kładziono na organizację spotkań i wydarzeń, zarządzanie podróżami oraz wsparcie administracyjne dla kadry kierowniczej wyższego szczebla.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1 - warunek konieczny.
      • Wyjątkowe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem.
      • Silne umiejętności komunikacji pisemnej i werbalnej.
      • Biegłość w obsłudze Microsoft Office Suite (Word, Excel, PowerPoint, Outlook, SharePoint) oraz innych odpowiednich programów.
      • Umiejętność dyskretnego zarządzania poufnymi informacjami.
      • Silne umiejętności rozwiązywania problemów i dbałość o szczegóły.
      • Profesjonalne podejście oraz pozytywne nastawienie.
      • Tytuł licencjata w odpowiednim kierunku (np. Zarządzanie, Zasoby Ludzkie, Marketing, Komunikacja, Psychologia, Socjologia) lub równoważne doświadczenie zawodowe.

      Oferujemy



      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową (umowa n 6 miesięcy z opcją przedłużenia max do 18 m-cy)
      • Wynagrodzenie 8400-9600 pln brutto/miesięcznie
      • Pracę zdalną w godzinach biurowych
      • Niezbędne narzędzia do pracy
      • Możliwość zdobycia doświadczenia w dużej, międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Pracę w globalnej, innowacyjnej firmie - Microsoft to lider technologii, który inspiruje do tworzenia przyszłości i rozwijania nowoczesnych rozwiązań
      • Pracę w przyjaznej atmosferze w zespole doświadczonych specjalistów
      • Benefity: możliwość wykupienia prywatnej opieki medycznej oraz karty Multisport
      • Program wdrożeniowo-szkoleniowy
  • Recepcjonista / Recepcjonistka

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków



      Twoje zadania:

      • Obsługa recepcji i pierwszego kontaktu z klientami oraz gośćmi
      • Odbieranie i kierowanie telefonów oraz e-maili
      • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
      • Zarządzanie kalendarzem spotkań i sal konferencyjnych
      • Wsparcie administracyjne biura
      • Współpraca z dostawcami i firmami serwisowymi, zarządcą budynku
      • Wsparcie przy organizacji podróży służbowych
      • Bezpośrednie wsparcie Koordynatora Biura w zadaniach administracyjnych
      • Dbanie o porządek i estetykę recepcji







      Wymagania



      Czego oczekujemy:

      • Doświadczenie administracyjne lub w pracy na recepcji
      • Znajomość obsługi urządzeń biurowych i MS Office
      • Swobodnej komunikacji w języku angielskim
      • Wysokie umiejętności komunikacyjne i dobra organizacja pracy
      • Samodzielność, odpowiedzialność i punktualność
      • Dostępność w pełnym wymiarze godzin



      Oferujemy



      Co oferujemy:

      • Możliwość zdobycia cennego doświadczenia w dużej międzynarodowej organizacji
      • Atrakcyjne wynagrodzenie
      • Biznesowe godziny pracy ( 9-17)
      • Umowa o pracę
      • Pracę w 100% stacjonarną
      • Lokalizacja miejsca pracy Warszawa Mokotów
      • Przyjazną atmosferę
      • Możliwość korzystania z benefitów: karta Multisport oraz opieka medyczna
  • GL Accountant with French

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków



      Responsibilities:

      • Prepare and reconcile monthly balance sheets, intercompany accounts, and bank accounts.
      • Manage payroll reporting, reconciliations, and overall payroll processes.
      • Oversee Accounts Payable, including supplier invoice recording and reconciliations.
      • Manage weekly supplier payments and maintain control over cash flow forecasting.
      • Process Accounts Receivable, including client invoice data preparation, and reconcile sales.
      • Prepare and reconcile control accounts.
      • Perform journal processing, including monthly accruals and ensuring correct accounting of accruals and prepayments.
      • Liaise with Tax Office on regular controls and queries, and conduct tax reconciliations.
      • Develop tools for work automation.
      • Review and recommend changes to existing accounting policies.
      • Conduct full exposure and analysis of both Profit & Loss and Balance Sheet statements.
      • Cooperate with tax advisors to complete year-end statutory accounts and act as the primary contact with external auditors and the bank.









      Wymagania



      Requirements:

      • Minimum 5 years of experience in accounting (preferably GL or General Accounting).
      • Fluent English and French (B2/C1).
      • Strong organization skills and diligence.
      • Excellent Communication skills.
      • Microsoft Excel skills (eg. Vlookups, pivot tables etc).
      • Knowledgeable or willingness and aptitude to learn Coupa and Netsuite reporting system.

      Oferujemy



      We offer:

      • Hybrid working model (50 % home office, 50% work from office located in Warszawa, Wola)
      • Flexible working hours
      • Sport's card (Multisport)
      • Private medical care for you and your family (Luxmed)
      • Meal allowance
      • Annual and performance bonuses
  • Majster Budowy (Roboty Torowe/ Ziemne)

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Tarnobrzeg
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków



      Twoje zadania:

      • Wsparcie przy realizacji robót na budowie
      • Przygotowywanie prostych przedmiarów i obmiarów
      • Koordynacja prac na wyznaczonym odcinku zgodnie z planem
      • Przekazywanie ustaleń ekipom wykonawczym
      • Pomoc w zamawianiu materiałów



      Wymagania



      Czego oczekujemy:

      • Doświadczenie przy realizacji robót torowych lub ziemnych
      • Gotowość do pracy na kontrakcie w lokalizacji Tarnobrzeg i okolice

      Oferujemy



      Benefity:

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
      • Zakwaterowanie (pokój jednoosobowy) oraz posiłki
      • Prywatna opieka medyczna, karta Multisport
      • Atrakcyjna premia roczna
      • Pracę w doświadczonym i wspierającym zespole
  • Specjalista ds. Warunków Kontraktowych (branża kolejowa)

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków



      Twoje zadania:

      • Ścisła współpraca z działem prawnym, zarządem, działem kontraktów oraz kierownikiem projektu
      • Wczesne identyfikowanie zagrożeń i szans związanych z realizacją kontraktów
      • Analiza sytuacji na budowie w celu zapobiegania problemom
      • Podejmowanie decyzji o zgłaszaniu potencjalnych roszczeń kontraktowych
      • Współtworzenie strategii zarządzania roszczeniami oraz monitorowanie realizacji warunków kontraktowych
      • Przygotowywanie dokumentacji roszczeń oraz współpraca z działem ofertowania





      Wymagania



      Czego oczekujemy:

      • Doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w branży budowlanej, po stronie wykonawcy
      • Znajomości specyfiki pracy z klientem, w tym przy projektach realizowanych w oparciu o warunki kontraktowe
      • Umiejętności analitycznego myślenia oraz precyzyjnego opracowywania dokumentacji

      Oferujemy



      Benefity:

      • Prywatna opieka medyczna
      • Multisport
      • Bezpłatny parking
      • Atrakcyjna premia roczna
  • Specjalista ds. Zamówień Publicznych i Ofertowania

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków



      Twoje zadania:

      • Monitorowanie rynku zamówień publicznych oraz identyfikacja przetargów zgodnych z profilem działalności spółki
      • Współpraca z działem prawnym w zakresie kompletowania dokumentacji potwierdzającej spełnienie warunków udziału w postępowaniach przetargowych
      • Przygotowywanie zapytań ofertowych oraz dokumentów formalnych zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i procedurami przetargowymi
      • Składanie ofert przetargowych w odpowiedniej formie i terminie
      • Koordynacja procesu przetargowego - od analizy SWZ po finalne złożenie dokumentów
      • Współpraca z innymi spółkami w Grupie Kapitałowej w zakresie zasobów, referencji i doświadczenia





      Wymagania



      Czego oczekujemy:

      • Praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz procedur przetargowych
      • Dobra znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w kontekście dokumentacji przetargowej
      • Doświadczenie w przygotowywaniu ofert przetargowych po stronie wykonawcy w branży budowlanej - warunek konieczny
      • Umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i dobra organizacja pracy
      • Mile widziana znajomość systemu iTWO lub innych narzędzi do zarządzania projektami budowlanymi

      Oferujemy



      Benefity:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Możliwość rozwoju zawodowego w firmie o międzynarodowym zasięgu
      • Atrakcyjna premia roczna
      • Prywatna opieka medyczna
      • Dofinansowanie karty Multisport
      • Przyjazna atmosfera i wsparcie zespołu na każdym etapie wdrożenia
  • Specjalista ds. celnych (EMEA)

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków





      Twoje zadania:

      • Obsługa procedur celnych w krajach oraz poza UE
      • Przygotowywanie i kontrola dokumentacji celnej oraz zgłoszeń importowych i eksportowych
      • Monitorowanie zmian w przepisach celnych i handlowych
      • Analiza danych handlowych i wdrażanie usprawnień
      • Wsparcie oraz udział w audytach
      • Wsparcie dodatkowych projektów związanych z compliance i regulacjami
      • Współpraca z zespołami wewnętrznymi i zewnętrznymi





      Wymagania



      Czego oczekujemy:

      • Min. 5-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowej firmie
      • Znajomość taryfikacji celnej i klasyfikacji towarów
      • Doświadczenie w obsłudze rynków UE
      • Umiejętności analityczne
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. C1)
      • Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (dodatkowy atut)

      Oferujemy



      Benefity:

      • Umowa o pracę w międzynarodowej, stabilnej firmie
      • Praca hybrydowa (3 dni z biura)
      • Prywatna opieka medyczna
      • Karta sportowa
      • Dodatkowe benefity
  • Credit Risk Analyst with German

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków





      Responsibilities:

      • Evaluating client credit risk through detailed financial and operational analysis.
      • Managing risk within the existing portfolio - ongoing monitoring and recommending actions
      • Preparing regular reports (monthly, quarterly) and presenting decision-making insights
      • Participating in optimization projects aimed at improving the efficiency of credit processes - implementing new solutions and analyzing their impact
      • Collaborating with sales, finance, compliance, and legal teams





      Wymagania



      Requirements:

      • University degree in finance, economics, banking, or a related field
      • Minimum 1 year of experience in credit risk analysis
      • Proficiency in English (minimum B2) and German (minimum B1)
      • Strong command of MS Office, especially Excel

      Oferujemy



      Benefits:

      • Stable employment under an employment contract
      • Hybrid work model: 3 days in the office, 2 days remote
      • Private medical care
      • Life insurance
      • Sports card
      • Additional non-salary benefits
  • Senior Proposals Specialist

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków





      Responsibilities:

      • Create client proposals and presentations in response to formal and informal requests
      • Coordinate the full proposal lifecycle
      • Collaborate with other global departments; business development, marketing, and operational teams
      • Track and evaluate pitch outcomes to identify areas for improvement
      • Maintain high standards of written and visual quality using various tools



      Wymagania



      Requirements:

      • Min. 2 years of experience in preparing proposals, tenders, bids, or sales materials in a B2B setting
      • Excellent knowledge of English (C1/C2)
      • Strong attention to detail and experience in proofreading and editing content
      • Able to manage multiple projects under tight deadlines
      • Proficiency in Microsoft Word and PowerPoint; familiarity with CRM systems or Adobe tools

      Oferujemy



      Benefits:

      • Hybrid working model based in Warsaw
      • Competitive salary and a comprehensive benefits package
      • International exposure and opportunities for professional development





      Interested in learning more? Apply now - we'll be happy to tell you more about the role.

  • Mechanik maszyn produkcyjnych

    Grafton Sp. Z o.o.
    • 8 000 do 8 500 zł / mies.
    • Łęczyca
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:


      • Wykonywanie zaplanowanych przeglądów maszyn
      • Wykonywanie konwersji oraz ustawień linii produkcyjnej
      • Definiowanie, analizowanie i korygowanie problemów na linii produkcyjnej
      • Zgłaszanie zapotrzebowania na części zamienne
      • Stosowanie się do standardów higieny i bezpieczeństwa pracy
      • Zapewnienie kompletności oraz dbanie o stan narzędzi pracy, maszyn i urządzeń
      • Obsługa linii produkcyjnej w przypadku nieobecności operatora
      • Przygotowanie, przezbrojenie, regulacja oraz rozruch gniazda produkcyjnego
      • Prowadzenie dokumentacji
      • Regeneracja podzespołów maszyn

      Wymagania

      Czego oczekujemy:


      • Wykształcenie średnie techniczne - mile widziane mechaniczne
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku - w zakresie napraw, usuwania awarii maszyn i urządzeń, ustawiania maszyn
      • Znajomość zagadnień z zakresu mechaniki ogólnej, precyzyjnej, pneumatyki oraz hydrauliki
      • Umiejętność czytania rysunku technicznego
      • Umiejętność samodzielnego diagnozowania usterek oraz określania przyczyn awarii maszyn i urządzeń
      • Doświadczenie w środowisku Kaizen i 5S - mile widziane
      • Podstawowa znajomość MS Office - mile widziana
      • Umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, dokładność i precyzyjność
      • Dyspozycyjność do pracy w systemie 4-brygadowym (6:00-18:00; 18:00-6:00)

      Oferujemy

      Benefity:


      • Darmowy transport pracowniczy
      • Prywatny pakiet medyczny
      • Vouchery na obiady i zakupy (tzw. karta prepaid)
      • Karta Multisport
      • Premie kwartalne
      • Dodatki świąteczne
      • Dodatkowe szkolenia i realne możliwości rozwoju
      • Platforma językowa
      • Imprezy integracyjne
  • Junior Finance & Investment Specialist

    Grafton Sp. Z o.o.
    • 7 500 do 8 500 zł / mies.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków





      Twoje obowiązki:

      • Administrowanie i zarządzanie operacjami na platformie finansowej
      • Tworzenie i zarządzanie planami kompensacyjnymi klientów
      • Przygotowywanie raportów dla klientów
      • Stały kontakt z klientami (telefoniczny i mailowy)





      Wymagania



      Nasze wymagania:

      • Min. 6 miesięcy doświadczenia w finansach, bankowości lub księgowości
      • Znajomość języka angielskiego (min. B2+)
      • Bardzo dobra znajomość Excela (tabele przestawne, v-lookupy)
      • Wykształcenie z zakresu finansów, ekonomii lub podobnej dziedziny preferowane
      • Podstawowa znajomość SQL/VBA będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy



      Benefity:

      • Ubezpieczenie medyczne
      • Karta lunchowa
      • Dofinansowanie do karty ZTM
      • Karta Multisport
      • Szkolenia dodatkowe
      • Praca hybrydowa (3 dni z biura)
  • Product / Project engineer

    Grafton Sp. Z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie projektami wdrażania nowych produktów dla Klientów - od analizy wykonalności, poprzez udział w testach, walidację produktów (PPAP) po uruchomienie produkcji seryjnej
      • Pozyskiwanie wymagań i specyfikacji od Klientów i ich techniczne opracowywanie we współpracy z zespołem sprzedaży i inżynieryjnym
      • Analiza kluczowych wskaźników efektywności produkcji, kalkulacje techniczne, projektowanie procesów produkcyjnych
      • Analiza i optymalizacja istniejących procesów i wyposażenia pod kątem kosztów, wydajności i wykorzystania zasobów
      • Tworzenie dokumentacji technicznej: rysunki, instrukcje, specyfikacje (URS)
      • Doradztwo techniczne dla klientów i wsparcie Key Account Managerów w komunikacji produktowej
      • Współpraca z działem zakupów przy ocenie i wyborze koncepcji inżynieryjnych i dostawców
      • Udział w projektach doskonalących (produkt, proces, jakość, efektywność, produktywność)
      • Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla Klientów i zespołów wewnętrznych
      • Raportowanie do lokalnego i globalnego kierownictwa

      Wymagania

      • Wykształcenie inżynierskie (Mechanika i budowa maszyn, Inżynieria produkcji lub inny, pokrewny kierunek)
      • Min. 2-3 lata doświadczenia w zarządzaniu projektami technicznymi / wdrażaniu nowych produktów do produkcji
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie - warunek konieczny
      • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
      • Znajomość zasad i narzędzi Lean manufacturing
      • Bardzo dobra znajomość programu SolidWorks, AutoCAD lub innego pokrewnego
      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
      • Mile widziana znajomość systemów klasy ERP
      • Samodzielność, umiejętności interpersonalne i analityczne
      • Gotowość do udziału w podróżach służbowych (Europa, do około 20% czasu pracy)

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Wynagrodzenie omówimy podczas pierwszej rozmowy
      • Prywatna opieka medyczna Medicover
      • Dofinansowanie do karty Multisport
      • Karta lunchowa
      • Dodatkowe benefity w formie systemu kafeteryjnego
      • Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
      • Dofinansowanie szkoleń oraz kursów językowych