ICON, firma należąca do grupy yoummday, to międzynarodowe centrum usług na zlecenie (BPO) oraz call center, które specjalizuje się w sprzedaży wewnętrznej oraz zarządzaniu relacjami z klientami dla marek B2B i B2C. Rozwiązania oferowane przez ICON wykorzystują nowoczesne technologie oraz zasoby ludzkie najwyższej jakości, aby zapewnić wartościowe interakcje z klientami w 30 językach na poziomie native.

Firma koncentruje się na dostosowywaniu usług do wymagań rynku, co pozwala na efektywne zarządzanie kontaktami z klientami. Podejście ICON do obsługi klienta łączy innowacyjność z profesjonalizmem, co przyczynia się do zadowolenia klientów i budowania długotrwałych relacji biznesowych.

Oferty pracy ICON a yoummday company

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Karta sportowa
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Owoce w pracy
  • Przyjazna atmosfera
  • Stołówka pracownicza
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023

Mapa ICON a yoummday company

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
ICON a yoummday company
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Wrocław
  2. Warszawa
  3. Bielsko-Biała
  4. Bytom
  5. Rzeszów
  6. Gdynia
  7. Lublin
  8. Toruń

Praca ICON a yoummday company - oferty archiwalne

  • Inside Sales Consultant with English – Remote

    ICON a yoummday company
    • 6 000 do 12 000 zł / mies.
    • Mazowieckie
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Your responsibilities

      Main Responsibilities

      • Take inbound sales enquiries for Vonage’s product suite and convert them to sales
      • Update and manage CRM software with lead data
      • Communicate effectively and professionally with all stakeholders
      • Focus on continually achieving and exceeding targets

      Our requirements

      Sales & Customer Care Skills

      • Articulate the product benefits around the client’s needs and requirements.
      • Excellent presentation and communication skills
      • The ability to be self-motivated and work within a team.
      • Time management skills are essential.

      Key Competencies

      • Interest in cloud-based communications and technology
      • Experience with Salesforce is an advantage
      • Competent understanding of Microsoft 365
      • Ability to develop and build long-term relationships with clients

      Knowledge & Experience

      • Fluent and near-native English language skills, both written and spoken
      • Sales Experience within a similar role is preferable but not mandatory.
      • Knowledge of the UK telecommunication industry (VOIP services preferred

      We offer

      We Offer You

      • Full-time employment
      • Flexibility to work remotely
      • Healthy salary structure