Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
ICON a yoummday company praca
Czy to Twoja firma?
ICON, firma należąca do grupy yoummday, to międzynarodowe centrum usług na zlecenie (BPO) oraz call center, które specjalizuje się w sprzedaży wewnętrznej oraz zarządzaniu relacjami z klientami dla marek B2B i B2C. Rozwiązania oferowane przez ICON wykorzystują nowoczesne technologie oraz zasoby ludzkie najwyższej jakości, aby zapewnić wartościowe interakcje z klientami w 30 językach na poziomie native.
Firma koncentruje się na dostosowywaniu usług do wymagań rynku, co pozwala na efektywne zarządzanie kontaktami z klientami. Podejście ICON do obsługi klienta łączy innowacyjność z profesjonalizmem, co przyczynia się do zadowolenia klientów i budowania długotrwałych relacji biznesowych.
Oferty pracy ICON a yoummday company
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Karta sportowa
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Owoce w pracy
-
Przyjazna atmosfera
-
Stołówka pracownicza
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.11.2023
Mapa ICON a yoummday company
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
ICON a yoummday company
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Wrocław
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Bytom
- Rzeszów
- Gdynia
- Lublin
- Toruń
Praca ICON a yoummday company - oferty archiwalne
-
Inside Sales Consultant with English – Remote
ICON a yoummday company- 6 000 do 12 000 zł / mies.
- Mazowieckie
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- praca od zaraz
-
Your responsibilities
Main Responsibilities
-
Take inbound sales enquiries for Vonage’s product suite and convert them to sales
-
Update and manage CRM software with lead data
-
Communicate effectively and professionally with all stakeholders
-
Focus on continually achieving and exceeding targets
Our requirements
Sales & Customer Care Skills
-
Articulate the product benefits around the client’s needs and requirements.
-
Excellent presentation and communication skills
-
The ability to be self-motivated and work within a team.
-
Time management skills are essential.
Key Competencies
-
Interest in cloud-based communications and technology
-
Experience with Salesforce is an advantage
-
Competent understanding of Microsoft 365
-
Ability to develop and build long-term relationships with clients
Knowledge & Experience
-
Fluent and near-native English language skills, both written and spoken
-
Sales Experience within a similar role is preferable but not mandatory.
-
Knowledge of the UK telecommunication industry (VOIP services preferred
We offer
We Offer You
-
Full-time employment
-
Flexibility to work remotely
-
Healthy salary structure
-