
BZEN Sp. z o.o.
BZEN to belgijska firma zajmująca się produkcją i sprzedażą lekkich, elektrycznych rowerów miejskich.
Zawody: Specjalista ds. obsługi klienta Legionowo.
Kategorie zawodowe: obsługa klienta / call center.
Oferty pracy BZEN Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
BZEN Sp. z o.o.
Dane firmowe
- Pełna nazwa
- BZEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Chorągwi Pancernej 43 02-951 Warszawa
- NIP
- 9512502169
- REGON
- 386177564
- KRS
- 0000843648
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 29.05.2020
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Przetwórstwo przemysłowe
- 30.91.Z Produkcja motocykli
- 30.92.Z Produkcja rowerów i wózków inwalidzkich
- 26.51.Z Produkcja instrumentów i przyrządów pomiarowych, kontrolnych i nawigacyjnych
- 33.17.Z Naprawa i konserwacja pozostałego sprzętu transportowego
Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle
- 45.31.Z Sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli
- 46.51.Z Sprzedaż hurtowa komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania
- 47.41.Z Sprzedaż detaliczna komputerów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
- 47.64.Z Sprzedaż detaliczna sprzętu sportowego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach
Informacja i komunikacja
- 58.29.Z Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania
- 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych
Archiwalne oferty pracy BZEN Sp. z o.o.
-
Specjalista ds. obsługi klienta BZEN bikes
BZEN Sp. z o.o.- Legionowo
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
The customer service specialist is responsible for handling the relation with the clients starting with initial inquiries, registration of the order and order fulfilment. He or she will also secure the communication with BZEN Service Partners and, where necessary, other bike shops for services to be provided under warranty. The person will be the point of contact between the clients and BZEN technical service for after sales repair.
Your responsibilities
Responsibilities:
1. Secure outstanding service to the clients
2. Handle all the customer complains
3. Answer to all customer questions (via E-Mail,Phone or Social Media channels). Ad ex. Delivery, payment, return.
4. Organize the communication with the Service Partners for warranty services (incl. delivery of spare parts, payments, returns)
5. Organize the communication with BZEN technical service
6. Track the warranty cost for the services provided outside BZEN.
7. Maintenance of the CRM (Customer Relation Management Tool)
8. Collect customer feedback to improve the functionality and quality of our bikes
KPI:
1. After sales service customer satisfaction
2. Answering to clients within 24h except on WE.
3. Quality of the information contained in the CRM
4. Right information communicated to the after sale technical service
Our requirements
He or she is fluent in English and has good knowledge in German.
He or she has some knowledge and a passion for e-bikes or bikes in general and/or is motivated to dive into and learn more about our bikes and technology.
He or she can always keep a positive attitude and is a good communicator in every situation.
He or she reports to the Customer Experience Manager.
Full time job based in Legionowo near Warsaw Poland, with possibility of remote work.
Our Customer Experience team works from Monday - Friday and the phone lines are open for the customers from 9:00-17:00.
For a better understanding of our customers, you might occasionally visit bike fairs and our showrooms.
We offer
A friendly working environment in an international company operating throughout Europe. Opportunity for career development in a thriving e-bike industry business.
Pracodawcy z miasta Legionowo
-
NOWEL Sp. z o.o.
-
NOWEL Sp. z o.o.
-
KoMa Tax
-
Szalpol
-
ANMER Marek Ziembowicz
-
ASE Marketing Co.
-
Techvisie B.V.
-
KOFAMA KOŹLE SPÓŁKA AKCYJNA
-
mBank S.A.
-
DSV Services Sp. z o.o.
-
ZGN w Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
-
Centrum Stomatologii Medicover
-
PCO SPÓŁKA AKCYJNA
-
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
-
ICF STEEL SP ZOO SP K
-
ARMA SP Z O.O.
-
ASE Marketing Co.
-
Alior Bank S. A.
-
Rex Concepts BK Poland S.A.
-
ASMO Solutions
-
NAFTOREMONT - NAFTOBUDOWA Sp. z o.o.
-
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej im. Powstania Warszawskiego
-
PKP CARGO SERVICE sp. z o.o.
-
Apleona Polska Sp. z o.o.
-
CLIMATIC Sp.z o.o z siedzibą w Regułach