Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie pełni rolę zaufanego przewodnika po możliwościach zawodowych. Ta agencja rządowa, mieszcząca się w województwie śląskim, stanowi punkt, w którym pasje oraz zawody spotykają się, kreując przyszłość dla klientów.

Od wielu lat Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie wspiera osoby znajdujące się na rozdrożu kariery, oferując nie tylko oferty pracy, lecz również różnorodne usługi, które sprzyjają rozwojowi zawodowemu. Oferowane szkolenia oraz staże są dostosowane do potrzeb rynku pracy, a dotacje na założenie własnej firmy umożliwiają rozpoczęcie działalności gospodarczej. Urząd promuje zatrudnienie, oferując refundacje kosztów oraz doposażenie stanowisk pracy, a dzięki Krajowemu Funduszowi Szkoleniowemu stawia na inwestycje w kwalifikacje pracowników.

Organizacja zdaje sobie sprawę, że każda osoba ma inne potrzeby, dlatego też poradnictwo zawodowe jest prowadzone w sposób indywidualny. Ułatwia to rejestrację jako osoby bezrobotnej przez Internet oraz zapewnia wsparcie na każdym etapie poszukiwania pracy. Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie oferuje również pomoc dla osób z niepełnosprawnościami oraz wsparcie dla cudzoziemców, którzy poszukują możliwości na polskim rynku pracy.

Urząd uznaje, że praca to nie tylko obowiązek, lecz także szansa na spełnienie i rozwój. Dąży do bycia mostem, który łączy ludzi z możliwościami umożliwiającymi im rozwój zawodowy. Jest pewien, że każdy człowiek ma potencjał, który zasługuje na odkrycie i rozwinięcie.

Działalność Powiatowego Urzędu Pracy w Jaworznie odzwierciedla zaangażowanie w tworzenie silnej społeczności lokalnej, w której każdy ma szansę na realizację swoich zawodowych aspiracji. Urząd zachęca do korzystania z oferowanych usług, przekonując, że wspólna praca przynosi znaczące efekty.

Oferty pracy Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • System premiowy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024

Mapa Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie

Siedziba główna

Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie - oferty archiwalne

  • Inspektor w dziale organizacyjnym, kadr i administracji

    Powiatowy Urząd Pracy w Jaworznie
    • Jaworzno
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Do zadań i czynności należeć będzie przede wszystkim:
      1) wykonywanie zadań wynikających z ustawy Prawo zamówień publicznych,
      2) sporządzanie rocznego sprawozdania o udzielonych zamówieniach publicznych,
      3) opracowywanie projektów aktów normatywnych dotyczących powoływania i pracy komisji ds. zamówień publicznych,
      4) obsługa administracyjno-biurowa komisji ds. zamówień publicznych,
      5) współpraca z Powiatową Radą Rynku Pracy w zakresie promocji zatrudnienia oraz wykorzystania środków Funduszu Pracy,
      6) techniczna obsługa Powiatowej Rady Rynku Pracy,
      7) obsługa kancelaryjna Urzędu,
      8) opracowywanie projektów zarządzeń Dyrektora,
      9) planowanie wydatków na realizację zadań oraz wykorzystanie i wydatkowanie środków publicznych
      w sposób celowy, oszczędny i terminowy,
      10) opracowywanie okresowych sprawozdań i informacji dla potrzeb Dyrektora i Zastępcy,
      11) opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów informacyjnych o działalności Urzędu,
      12) przestrzeganie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych,
      13) przestrzeganie ochrony danych osobowych oraz informacji niejawnych,
      14) należyte i terminowe załatwianie spraw wnoszonych przez interesantów,
      15) sporządzanie korespondencji w zakresie realizowanych zadań,
      16) udostępnianie informacji publicznej,
      17) prawidłowe ewidencjonowanie, przechowywanie i archiwizowanie akt wytworzonych w toku działalności Urzędu,
      18) współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi,
      19) współpraca z innymi urzędami, instytucjami i organizacjami,
      20) przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizowanymi zadaniami,
      21) wykonywanie w uzasadnionych przypadkach, dodatkowych zadań nie objętych zakresem czynności, zleconych przez Dyrektora, Zastępcę lub bezpośredniego przełożonego.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Inne wymagania: niezbędne: a) wykształcenie: wyższe, b) staż pracy: minimum 2 lata, c) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, d) osoba nie może być skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, e) nieposzlakowana opinia. dodatkowe: a. Umiejętności zawodowe: znajomość przepisów ustawy - Prawo zamówień publicznych, znajomość przepisów ustawy - Kodeks pracy, znajomość przepisów ustawy - Kodeks postępowania administracyjnego, znajomość przepisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, umiejętność obsługi urządzeń biurowych (ksero, faks) oraz multimedialnych (rzutnik), umiejętność obsługi komputera (w środowisku Windows 10, pakiet MS Office, Libre Office). b. Predyspozycje osobowościowe: umiejętność samodzielnej organizacji pracy i terminowego wykonywania zadań, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, dyspozycyjność, łatwość wypowiadania się w mowie i piśmie, inicjatywa, kreatywność, odpowiedzialność, zaangażowanie, rzetelność, sumienność, bezstronność, odporność na stres, gotowość do podnoszenia kwalifikacji zawodowych.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną