Główna Biblioteka Lekarska jest istotną instytucją, która wspiera rozwój medycyny oraz nauk pokrewnych w Polsce. Oferuje bogaty zbiór literatury specjalistycznej, czasopism i materiałów edukacyjnych, stanowiących znakomite źródło wiedzy dla profesjonalistów w dziedzinie zdrowia.

Jej misją jest promowanie dostępu do informacji medycznej oraz wspieranie badaczy i studentów w ich dążeniu do zgłębiania wiedzy. W ramach prowadzonych działań, biblioteka organizuje szereg szkoleń oraz wykładów, które sprzyjają rozwijaniu umiejętności i poszerzaniu horyzontów.

Jakość i aktualność zbiorów są dla niej priorytetowe, co pozwala na utrzymanie wysokich standardów w dostarczaniu rzetelnych informacji.

Oferty pracy Główna Biblioteka Lekarska

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 03.10.2024

Mapa Główna Biblioteka Lekarska

Siedziba główna

Godziny otwarcia Główna Biblioteka Lekarska

poniedziałek 08:30 - 18:00
wtorek 08:30 - 18:00
środa 08:30 - 18:00
czwartek 08:30 - 18:00
piątek 08:30 - 18:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Praca Główna Biblioteka Lekarska - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. sekretariatu

    Główna Biblioteka Lekarska
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Organizacja i koordynacja kalendarza spotkań Dyrekcji,
      2. Kompleksowe administrowanie korespondencją przychodzącą, ale również wychodzącą,
      3. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji,
      4. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych,
      5. Opracowywanie prezentacji, zestawień i raportów na potrzeby Dyrekcji,
      6. Tłumaczenie, redagowanie i korygowanie tekstów w deklarowanym języku,
      7. Współpraca z partnerami oraz reprezentowanie i dbanie o wizerunek instytucji,
      8. Rzetelne i efektowne wykonywanie prac administracyjnych,
      9. Przestrzeganie tajemnicy służbowej.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja/Zarządzanie
      • Uprawnienia: Obsługa urządzeń biurowych
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe na kierunku: Administracja/Zarządzanie; 2 lata doświadczenia zawodowego; obsługa urządzeń biurowych; znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; biegła znajomość języka polskiego. 1. Organizacja i koordynacja kalendarza spotkań Dyrekcji, 2. Kompleksowe administrowanie korespondencją przychodzącą, ale również wychodzącą, 3. Koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, 4. Organizowanie spotkań wewnętrznych i zewnętrznych, 5. Opracowywanie prezentacji, zestawień i raportów na potrzeby Dyrekcji, 6. Tłumaczenie, redagowanie i korygowanie tekstów w deklarowanym języku, 7. Współpraca z partnerami oraz reprezentowanie i dbanie o wizerunek instytucji, 8. Rzetelne i efektowne wykonywanie prac administracyjnych, 9. Przestrzeganie tajemnicy służbowej. Praca w godz. 8.00-16.00. [Kontakt: e-mail: rekrutacja@gbl.waw.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Główna Biblioteka Lekarska
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      1. Przygotowanie/realizacja zamówień, zestawień dotyczących zaopatrzenia biura,
      2. Koordynacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy,
      3. Przechowywanie i archiwizacja dokumentów,
      4. Kontakt z instytucjami i urzędami,
      5. Kompleksowe wsparcie Dyrekcji i działu administracji,
      6. Realizacja zamówień zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych - mile widziane.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne, kierunek: Administracja/Zarządzanie
      • Inne wymagania: wykształcenie wyższe na kierunku: Administracja/Zarządzanie; 2 lata doświadczenia zawodowego; mile widziane kursy/szkolenia z zakresu zamówień publicznych; odporność na stres i umiejętność pracy pod presją czasu; znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym; biegła znajomość języka polskiego. 1. Przygotowanie/realizacja zamówień, zestawień dotyczących zaopatrzenia biura, 2. Koordynacja obiegu dokumentów wewnątrz firmy, 3. Przechowywanie i archiwizacja dokumentów, 4. Kontakt z instytucjami i urzędami, 5. Kompleksowe wsparcie Dyrekcji i działu administracji, 6. Realizacja zamówień zgodnie z Prawem Zamówień Publicznych - mile widziane. Praca w godz. 8.00-16.00. [Kontakt: e-mail: rekrutacja@gbl.waw.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 000 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną