Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
S.T.A.M.P.S. Polska praca
Czy to Twoja firma?
Firma S.T.A.M.P.S. poszukuje pracownika do pracy od poniedziałku do piątku, w stałych godzinach, preferowanym czasie 12:00-17:00, w Showroomie.
Główne obowiązki pracownika obejmują obsługę zamówień sklepu internetowego. Codziennie realizowane jest kilkanaście zamówień zegarków za pośrednictwem sklepu stamps.sklep.pl, które wymagają weryfikacji, przygotowania towaru do spakowania, pakowania zgodnie z zamówieniem oraz przekazania kurierowi. Obsługa zamówień może także wiązać się z koniecznością kontaktu z klientem oraz udzielania doradztwa.
Średnio 1-2 klientów dziennie odwiedza Showroom, aby zobaczyć zegarki na żywo lub dokonać zakupu. Z tego względu do zadań pracownika należy także obsługa sprzedażowa klientów w Showroomie.
Oprócz codziennych zadań, pracownik będzie odpowiedzialny za wstawianie produktów z nowej kolekcji do sklepu internetowego, tworzenie opisów produktów oraz uzupełnianie stanów magazynowych po dostawie produktów.
Pracownik może liczyć na wsparcie w wykonywaniu wszystkich obowiązków, zwłaszcza na początku zatrudnienia. W Showroomie będzie możliwość skosztowania kawy według własnych preferencji oraz wpływu na tworzenie swojego stanowiska pracy. Wynagrodzenie będzie wypłacane terminowo, a zespół pomoże w optymalnym wykorzystaniu talentów pracownika oraz w rozwiązywaniu problemów, które mogą się pojawić w trakcie pracy.
W zamian S.T.A.M.P.S. oczekuje prawdomówności, uczciwości, dbania o towar w Showroomie oraz zaangażowania w obsługę klientów, z którymi firma utrzymuje długotrwałe relacje.
Choć wiek, wykształcenie, płeć oraz doświadczenie zawodowe są brane pod uwagę, nie stanowią one fundamentu decyzyjnego w procesie rekrutacji.
Marka S.T.A.M.P.S. specjalizuje się w produkcji zegarków modułowych, które skierowane są do osób poszukujących nowoczesnych oraz oryginalnych form wyrażania swojego charakteru. Klient ma możliwość stworzenia zegarka poprzez wybór dowolnej tarczy oraz połączenie jej z różnorodnym paskiem lub bransoletą. Społeczność S.T.A.M.P.S. jest otwarta, kreatywna i aktywna, sprzeciwiająca się monotoni codzienności, a dobry humor oraz innowacyjność są bardziej wartościowe niż wiek czy miejsce zamieszkania.
Aby przybliżyć charakter i kierunek marki, zachęca się do odwiedzenia profili S.T.A.M.P.S. w mediach społecznościowych:
Klientki, które będą obsługiwane, można poznać tutaj:
S.T.A.M.P.S. Polska najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy S.T.A.M.P.S. Polska
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024
Mapa S.T.A.M.P.S. Polska
Siedziba główna
S.T.A.M.P.S. Polska poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
S.T.A.M.P.S. Polska
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
- Bielsko-Biała
- Chorzów
- Wrocław
- Zabrze
- Tychy
Linki
Praca S.T.A.M.P.S. Polska - oferty archiwalne
-
Opiekun Showroomu marki modowej
S.T.A.M.P.S. Polska- 2 500 do 5 000 zł / mies.
- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Obsługa zamówień internetowych w systemie WooCommerce;
-
Pakowanie zamówień zgodnie z systemem;
-
Wprowadzanie i kontrolowanie stanów magazynowych do systemu;
-
Dodawanie opisów do produktów;
-
Wprowadzanie nowych produktów do systemu;
-
Kontakt z klientem w sprawie zamówień przez telefon;
-
Kontakt z klientem w sprawie zamówień przez Messenger;
-
Obsługa reklamacji;
-
Obsługa i doradztwo klientom w sklepie stacjonarnym w centrum Katowic;
-
Dbanie o ekspozycje na witrynie i wewnątrz Showroomu;
-
Obecność w Showroomie 12:00-17:00 (ewentualnie możliwość pewnej modyfikacji godzin);
-
Pomoc przy nagraniach video/sesjach zdjęciowych;
-
2/3 w razy w roku pomoc w obsłudze stoiska na targach branżowych;
Wymagania
-
Bardzo duża dokładność;
-
Bardzo dobre posługiwanie się językiem polskim w mowie i konwersacjach internetowych (Messenger, mail);
-
Uważność przy obsłudze i pakowaniu zamówień;
-
Bezbłędność;
-
Dokładne słuchanie wytycznych i wykonywanie swoich zadań;
-
Uczciwość, prawdomówność;
Mile widziane:
-
Łatwość w pracy z klientem, ze stosowaniem komunikacji nieformalnej;
-
Energia i uśmiech w rozmowach (poczucie humoru);
-
Doświadczenie w obsłudze sklepu internetowego;
-
Doświadczenie w pracy z klientem w branży modowej;
-
Zainteresowanie modą / akcesoriami modowymi;
-
Zainteresowanie tematyką Social media;
-
Zainteresowanie Instagramem / Tik-Tokiem;
-
Umiejętności fotograficzne;
Oferujemy
-
Wynagrodzenie 2000 zł netto - okres próbny;
-
Po okresie próbnym od 2500 zł netto;
-
Umowa na okres próbny, później umowa na rok;
-
Forma zatrudnienia w zależności od preferencji;
-