JOBFINDER Ewelina Hordyniec

JOBFINDER Ewelina Hordyniec

Jobfinder

JOBFINDER Ewelina Hordyniec najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa praca fizyczna it (informatyka) inżynieria / technologia / technika obsługa klienta / call center

Oferty pracy JOBFINDER Ewelina Hordyniec

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca JOBFINDER Ewelina Hordyniec

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa JOBFINDER Ewelina Hordyniec

Centrala

JOBFINDER Ewelina Hordyniec poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - JOBFINDER Ewelina Hordyniec

Pełna nazwa
JOBFINDER Ewelina Hordyniec
Adres rejestrowy
Burakowska 16 01-066 Warszawa
NIP
5222538263
REGON
142387960
Forma prawna
jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
01.06.2010
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNY

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 45.11.Z Sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek
  • 46.11.Z Działalność agentów zajmujących się sprzedażą płodów rolnych, żywych zwierząt, surowców dla przemysłu tekstylnego i półproduktów
  • 46.12.Z Działalność agentów zajmujących się sprzedażą paliw, rud, metali i chemikaliów przemysłowych
  • 46.19.Z Działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju
  • 46.46.Z Sprzedaż hurtowa wyrobów farmaceutycznych i medycznych

Informacja i komunikacja

  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.10.Z Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 68.32.Z Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.21.Z Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
  • 74.30.Z Działalność związana z tłumaczeniami

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 77.11.Z Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek
  • 77.21.Z Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników

Edukacja

  • 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
JOBFINDER Ewelina Hordyniec
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Bielsko-Biała

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca JOBFINDER Ewelina Hordyniec - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Wdrożeń

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 7 000-10 000 zł / mies.
    • Nasz Klient to największa na rynku polskim firma świadcząca usługi z zakresu outsourcingu kadrowo-płacowego. To globalny dostawca kompleksowych rozwiązań w chmurze, które łączą w sobie HR, naliczanie płac, zarządzanie talentami, czas pracy, podatki i benefity. Są również liderem w zakresie usług analitycznych i outsourcingowych.

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie analiz w obszarze kadrowo-płacowym z Klientem,
      • Parametryzację systemów w oparciu dokumentację techniczną,
      • Wdrażanie i testowanie nowych rozwiązań,
      • Przygotowywanie dokumentacji powdrożeniowej obsługiwanego procesu,
      • Wspieranie zespołu oraz stała współpraca z innymi Działami firmy.

      Wymagania

      • Wiedza z zakresu kadr i płac, poparta doświadczeniem zawodowy,
      • Doświadczenie w projektach związanych z budową i/lub rozwojem interface wymiany danych między systemami,
      • Doświadczenie w tworzeniu mapowań danych,
      • Niezbędna dobra, praktyczna znajomość SQL (pracujemy z bazami MS SQL),
      • Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z SFTP oraz kluczami PGP,SSH,
      • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
      • Samodzielność, skrupulatność, terminowość,
      • Wysoka komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania kontaktów z różnymi odbiorcami,
      • Umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań,
      • Znajomość modułu kadrowo-płacowego jednego z systemów ERP: Symfonia, TETA, Enova, CDN Optima, R2Płatnik,
      • Znajomość Płatnika,
      • Znajomość języka angielski na poziomie bardzo dobrym (częste rozmowy w jęz. angielskim).

      Oferujemy

      • Stabilna praca w międzynarodowym środowisku,
      • Udział w projektach dla największych marek w Polsce,
      • Możliwość zdobycia doświadczenia pracy u największego dostawcy usług outsourcingowych na świecie w obszarze kadr i płac,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
      • Praca w biurze w atrakcyjnej lokalizacji obok metra.
  • Młodszy Programista PHP

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Misją naszego Klienta jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych ułatwiających codzienną pracę w urzędach, korporacjach i mniejszych firmach, poprzez budowanie przyjaznych, długotrwałych i wzajemnie korzystnych relacji z Klientami. Jest to grupa ekspertów postrzegana na rynku jako firma profesjonalna i rzetelna. Ich wizytówką są rekomendacje Urzędów, Przedsiębiorstw i innych Organizacji, które skorzystały z dostarczonych rozwiązań.

      W związku z dynamicznym rozwojem zespołu, poszukują kandydatów na stanowisko:

      Młodszy Programista PHP

      Nr.Ref: PHPL-22

      Zakres obowiązków

      Osoby zatrudnione będą odpowiedzialne za:


      • Utrzymanie i rozwój aplikacji dedykowanej,

      • Zadania związane z projektowaniem, oceną, wdrażaniem, testowaniem oraz dokumentowaniem własnego kodu.

      Wymagania


      • Mile widziane wykształcenie wyższe (informatyka i kierunki pokrewne),
      • Doświadczenie w programowaniu w języku PHP (wersja od 5.5),
      • Znajomość bazy danych MSSQL (podstawowy administrowania + T-SQL),
      • Podstawowa znajomość JavaScript.
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Znajomość AJAX/jQUERY,

      • Doświadczenie w pracy z platformą LAMP,
      • Doświadczenie w pracy z repozytorium GIT,

      Oferujemy


      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz zaangażowania,
      • Możliwość uczestniczenia w rozwoju interesującego projektu z obszaru zarządzania budżetem,
      • Pracę opartą na jasnych zasadach, w systemie zdalnym lub hybrydowym,
      • Świetną atmosferę pracy,
      • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji.

  • Przedstawiciel Handlowy - Badania Genetyczne

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie działająca firma, obecna na rynku od ponad 10 lat , wspiera polskich naukowców od początku ich drogi na biznesowej ścieżce. Swoje działania koncentruje na badaniu ludzkiego genomu, aby służyć człowiekowi i rozwojowi medycyny. Swoje produkty adresuje zarówno do klienta biznesowego, jakim są placówki medyczne, apteczne, jak i do bezpośredniego, dbającego o swoje zdrowie. Spółki z grupy kapitałowej są liderami na rynku badań genetycznych w Polsce, a z czasem także będą i na świecie. Do swojego zespołu Ekspertów poszukujemy osoby na stanowisko:

      Przedstawiciel Handlowy – Badania Genetyczne

      Zakres obowiązków

      • Promocja oraz sprzedaż produktów firmy w środowisku medycznym ginekologicznym, w gabinetach dietetycznych, punktach diagnostycznych, na wyznaczonym obszarze geograficznym,
      • Obsługa kluczowych Klientów, którymi są lekarze, dietetycy, diagności, apteki, poprzez wizyty w klinikach, szpitalach, gabinetach,
      • Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi relacji biznesowych,
      • Realizacja celów sprzedażowych w podległych kategoriach produktowych,
      • Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie,
      • Reprezentowanie firmy na kongresach i konferencjach krajowych,
      • Raportowanie prowadzonych działań zgodnie ze standardami firmy (CRM),
      • Współpraca z zespołem i Dyrektorem Sprzedaży w celu osiągania najlepszych wyników.

      Wymagania

      • Doświadczenie zawodowe w sprzedaży w terenie z Klientem Biznesowym (minimum 2 lata),
      • Bardzo dobre zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
      • Wysoki poziom umiejętności sprzedażowych i organizacyjnych,
      • Kreatywność, zaangażowanie i determinacja w dążeniu do realizacji celów,
      • Umiejętność efektywnego budowania relacji biznesowych,
      • Praktyczna znajomość obsługi komputera (MS Office),
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Znajomość języka angielskiego mile widziana,
      • Dodatkowym atutem będzie znajomość branży diagnostycznej/laboratoryjnej.

      Oferujemy

      • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia produktowe i sprzedażowe,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem prowizyjnym opartym na sukcesie sprzedażowym,
      • Elastyczna forma zatrudnienia, samodzielność w działaniu,
      • Narzędzia potrzebne do realizacji zadań (samochód służbowy, telefon służbowy, laptop),
      • Bardzo dobrą atmosferę pracy i partnerskie relacje.
  • Senior Research Consultant - badania panelowe

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Globalne zmiany zachodzą w szybkim tempie. Nowe możliwości kreowane są co chwila, równocześnie wzrasta ich komplikacja. Nasz Klient obsługuje firmy z różnych branż na całym świecie. Aby móc podejmować trafne decyzje, muszą one diagnozować sytuacje w otoczeniu biznesowym - w krótkiej i długiej perspektywie.

      Nasz Klient pozyskuje i gromadzi cenne dane, a do ich analizy stosuje podejście naukowe. Sprawnie łączy świat praktyki biznesowej z dorobkiem świata nauki. Dba przy tym o precyzję i rzetelność. Specjalnością tej firmy jest inżynieria w obrębie danych, wyznacza kierunki rozwoju branży i kreuje wartość badań poprzez innowacje.

      Do swojego zespołu profesjonalistów poszukuje osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • Obsługa Klientów międzynarodowych Panelu Gospodarstw Domowych,
      • Praca w zespole mająca na celu budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez oferowanie i dostarczanie dopasowanych do konkretnych potrzeb odpowiednich danych i narzędzi wspierających decyzje biznesowe,
      • Samodzielna realizacja celu finansowego oraz jakościowego związanego z obsługą Klienta,
      • Ciągłe, samodzielne poszukiwanie nowych obszarów wsparcia dla biznesu Klienta,
      • Samodzielne tłumaczenie potrzeb Klienta na rozwiązania z portfolio firmy i przekazywanie do realizacji zespołowi Analityków,
      • Sporządzanie ofert sprzedażowych i aktywna samodzielna sprzedaż,
      • Bliska praca Zespołem Analiz Zaawansowanych i umiejętność oferowania rozwiązań z portfolio Panelu Gospodarstw Domowych,
      • Samodzielne przygotowywanie wniosków i rekomendacji dla Klientów na podstawie raportów i danych przygotowanych przez Analityków,
      • Ustalanie z Klientami szczegółów związanych z przygotowywanymi analizami, prezentowanie wyników analiz oraz wniosków/rekomendacji,
      • Reprezentacja firmy przed Klientem oraz na spotkaniach i eventach branżowych,
      • Uczestnictwo w eventach jako prezenter,
      • Praca nad widocznością firmy na rynku przy współpracy z działem Marketingu i Komunikacji.

      Wymagania

      • Pasja do pracy z Klientem i rozwoju biznesu,
      • Nastawienie na realizację celu,
      • Umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania z danych liczbowych, wyprowadzania operacyjnych rekomendacji,
      • Umiejętność prezentowania wyników analizy / projektu Klientowi oraz prowadzenia spotkań,
      • Sprawdzone umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji i prezentacji,
      • Ciekawość i dociekliwość,
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (minimum B2),
      • Dobra znajomość wykonywania zestawień w MS Excel oraz prezentacji w MS Power Point,
      • Preferowane doświadczenie w pracy w branży FMCG,
      • Chęć rozwoju w zakresie badań rynkowych, stałe doskonalenie warsztatu narzędziowego,
      • Samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie,
      • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
      • Pracę w międzynarodowej korporacji i dostęp do innowacyjnych narzędzi,
      • Pracę w doświadczonym zespole otwartych ludzi,
      • Możliwość pracy z szeroką grupą producentów i detalistów operujących na rynku FMCG w Polsce i na świecie,
      • Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń na arenie międzynarodowej,
      • Hybrydowy model pracy,
      • Biuro w sercu Powiśla, z dogodnym dojazdem z różnych stron Warszawy.
  • Koordynator ds. Pozyskania Funduszy

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie działajaca firma, obecna na rynku od ponad 15 lat , wspiera polskich naukowców od początku ich drogi na biznesowej ścieżce. Swoje działania koncentruje na badaniu ludzkiego genomu, aby służyć człowiekowi, i rozwojowi medycyny. Swoje produkty adresuje zarówno do klienta biznesowego, jakim są placówki medyczne, jak i do bezpośredniego, dbającego o swoje zdrowie. Spółki z grupy kapitałowej są liderami na rynku badań genetycznych w Polsce, a z czasem także będą i na świecie. Do swojego zespołu Ekspertów poszukujemy osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      Zakres podstawowych czynności:

      • poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania, w tym pochodzących ze środków pomocowych UE, na realizację zadań badawczo-rozwojowych,
      • aplikowanie o ww. środki finansowe, w tym przygotowanie wniosków o dofinansowanie, oraz obsługa całości procesu rozliczania przyznanego dofinansowania,
      • udział w realizacji projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, w tym udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej oraz w pracach komisji przetargowych,
      • współpraca z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów,
      • prowadzenie doradztwa wewnętrznego w zakresie korzystania z funduszy unijnych.

      Wymagania

      obowiązkowe:

      • wykształcenie wyższe,
      • przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe w obszarze przygotowania i rozliczania projektów dofinansowywanych ze środków unijnych,
      • wiedza z zakresu programów unijnych, zarządzania i rozliczania projektów ze szczególnym uwzględnieniem obszaru Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
      • znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego oraz dokumentacji mającej dla niego zastosowanie,
      • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • komunikatywność.

      dodatkowe:

      • studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami, monitorowania, sprawozdawczości i kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich, zamówień,
      • mile widziane doświadczenie w branży naukowej / badawczej.

      Oferujemy

      • Stabilne, długoterminowe zatrudnienie,
      • Elastyczne godziny pracy,
      • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Pracownik Działu Badawczo - Rozwojowego - projekty unijne

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie działająca firma, obecna na rynku od ponad 10 lat , wspiera polskich naukowców od początku ich drogi na biznesowej ścieżce. Swoje działania koncentruje na badaniu ludzkiego genomu, aby służyć człowiekowi, i rozwojowi medycyny. Swoje produkty adresuje zarówno do klienta biznesowego, jakim są placówki medyczne, jak i do bezpośredniego, dbającego o swoje zdrowie. Spółki z grupy kapitałowej są liderami na rynku badań genetycznych w Polsce, a z czasem także będą i na świecie. Do swojego zespołu Ekspertów poszukujemy osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • projektowanie starterów i sond do testów RT-PCR/ LAMP
      • obsługa sekwenatora NGS (Oxford Nanopore)
      • analiza bioinformatyczna wyników sekwencjonowania NGS
      • opracowanie nowych testów i technologii, pomoc w pisaniu projektów badawczo-rozwojowych

      Wymagania

      • wykształcenie: biologia molekularna, biotechnologia, analityka medyczna lub pokrewne,
      • doświadczenie w pisaniu oraz rozliczaniu projektów unijnych, (NCBiR, PARP),
      • kilkuletnie doświadczenie w laboratorium molekularnym,
      • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • dodatkowym atutem będzie umiejętność pracy na sekwenatorze Oxford Nanopore oraz tytuł doktora.

      Oferujemy

      • umowa o pracę/zlecenia/ lub B2B
      • praca w młodym, dynamicznie rozwijający się zespole
      • możliwość rozwoju poprzez szkolenia
      • współudział w publikacjach, zgłoszeniach patentowych i projektach
  • Kierownik Serwisu Mechanicznego

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Lubin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nasz Klient to prężnie rozwijająca się firma z sektora motoryzacyjnego. Dba o to, aby cały czas podnosić standardy obsługi Klienta. Dba również o rozwój swoich pracowników. Wierzy, że kompetentny zespół fachowców ma niebywały wpływ na rozwój firmy.

      Do swojego dynamicznego zespołu w Lubinie poszukuje kandydatów na stanowisko: Kierownik Serwisu Mechanicznego

      Zakres obowiązków

      • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,
      • obsługa klientów zgodna z procesem serwisowym: umówienie i przyjęcie do serwisu, nadzorowanie przebiegu naprawy, kontrola jakości naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych,
      • budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
      • kierowanie pracą podległego zespołu,
      • koordynacja sprawnego funkcjonowania serwisu,
      • rozwój działalności serwisowej poprzez wsparcie sprzedaży usług,
      • przygotowywanie okresowych raportów i analiz z bieżącej działalności operacyjnej,
      • udzielanie wsparcia technicznego podległym pracownikom.

      Wymagania

      • doświadczenie w zakresie zarzadzania mechanicznym/technicznym punktem serwisowym, min 3 lata,
      • wiedza z zakresu budowy, eksploatacji oraz znajomość technologii napraw pojazdów - mile widziana,
      • wykształcenie minimum średnie,
      • komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów,
      • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy,
      • nienaganna kultura osobista,
      • nastawienie na potrzeby Klienta,
      • samodzielność, odpowiedzialność i zorientowanie na wynik.

      Oferujemy

      • pracę w bardzo stabilnej i rozpoznawalnej na rynku firmie,
      • udział w obszernym programie szkoleniowym,
      • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników.
  • Przedstawiciel Handlowy - HoReCa

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie rozwijająca się międzynarodowa organizacja, działająca na rynku europejskim i polskim od kilkunastu lat. Z powodzeniem wspiera swoich kluczowych Klientów, dostarczając im najwyższej jakości produkty z całego świata. W ofercie posiadają ok 1500 SKU, współpracują ze znanymi sieciami handlowymi, a także wspierają kluczowych Klientów w sektorze Food Service.

      Zakres obowiązków

      • rozwój rynku i pozyskiwanie nowych Klientów na podległym terenie: woj. mazowieckiego,
      • realizacja strategii handlowej,
      • rozwój dystrybucji najważniejszych grup produktów,
      • zarządzanie aktywnościami promocyjnymi u klientów, udział w promocyjnych pokazach kulinarnych,
      • raportowanie wszystkich działań sprzedażowych,
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji,
      • współpraca z innymi działami w firmie.

      Wymagania

      • doświadczenie handlowe w sektorze HoReCa,
      • mile widziane doświadczenie towarzyszące na stanowisku Szefa Kuchni, Kucharza,
      • doświadczenie we współpracy z Klientami z sektora HoReCa,
      • kreatywność, sumienność i zaangażowanie,
      • dobra organizacja pracy oraz samodzielność.

      Oferujemy

      • sympatyczną atmosferę opartą na partnerstwie i współpracy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o preferowaną formę współpracy,
      • atrakcyjny system premiowy,
      • niezbędne narzędzia pracy, dobrej klasy samochód (również do użytku prywatnego), palmtop,
      • szkolenia, ciągły rozwój,
      • pakiet benefitów pozapłacowych.
  • Przedstawiciel Handlowy – HoReCa

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie rozwijająca się międzynarodowa organizacja, działająca na rynku europejskim i polskim od kilkunastu lat. Z powodzeniem wspiera swoich kluczowych Klientów, dostarczając im najwyższej jakości produkty z całego świata. W ofercie posiadają ok 1500 SKU, współpracują ze znanymi sieciami handlowymi, a także wspierają kluczowych Klientów w sektorze Food Service.

      Zakres obowiązków

      • rozwój rynku i pozyskiwanie nowych Klientów na podległym terenie: woj. pomorskiego,
      • utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z obecnymi klientami,
      • realizacja strategii handlowej,
      • rozwój dystrybucji najważniejszych grup produktów,
      • zarządzanie aktywnościami promocyjnymi u klientów, udział w promocyjnych pokazach kulinarnych,
      • raportowanie wszystkich działań sprzedażowych,
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji,
      • współpraca z innymi działami w firmie.

      Wymagania

      • doświadczenie handlowe w sektorze HoReCa,
      • mile widziane doświadczenie towarzyszące na stanowisku Szefa Kuchni, Kucharza,
      • doświadczenie we współpracy z Klientami z sektora HoReCa,
      • kreatywność, sumienność i zaangażowanie,
      • dobra organizacja pracy oraz samodzielność.

      Oferujemy

      • sympatyczną atmosferę opartą na partnerstwie i współpracy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o preferowaną formę współpracy,
      • atrakcyjny system premiowy,
      • niezbędne narzędzia pracy, dobrej klasy samochód (również do użytku prywatnego), palmtop,
      • szkolenia, ciągły rozwój,
      • pakiet benefitów pozapłacowych.
  • PR Manager - Projekty Filmowe oraz Studio Filmowe

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Naszym Klientem jest niezależna firma producencka, założona przez profesjonalistów z wizją. Jest to studio filmowe specjalizujące się w produkcji wartościowych filmów fabularnych oraz oryginalnych seriali. Projekty filmowe są realizowane od pomysłu do wprowadzenia na rynek.

      Film to ich pasja, przyciągająca do projektów najlepszych twórców. W związku z dynamicznym rozwojem zespołu, poszukujemy osoby na kluczowe stanowisko:


      PR MANAGER - Projekty Filmowe oraz Studio Filmowe

      Miejsce pracy: Warszawa

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie działalności PR’owej przy projektach filmowych i serialowych, we współpracy z dystrybutorami i partnerami, przez cały okres produkcji jak również w trakcie trwania festiwali filmowych,
      • prowadzenie działań PR‘owych na planie filmowym (nadzór nad realizacją fotosów i materiałów „making of”, organizacja dni prasowych na planie, w porozumieniu z dystrybutorem lub agentem sprzedaży międzynarodowej),
      • PR firmy w mediach branżowych (również w aspekcie międzynarodowym),
      • opracowywanie prezentacji nowych projektów filmowych i serialowych, również współpraca z grafikami odpowiedzialnymi za stronę wizualną tych prezentacji, również w wersjach niepolskojęzycznych,
      • tworzenie i opracowywanie tekstów literackich nt. nowych i realizowanych projektów filmowych i serialowych (streszczenie, logline, informacja prasowa, press-kit, etc),
      • udział w ocenie potencjału rynkowego nowych projektów filmowych i serialowych, w tym analiza rynkowa gatunków, oryginalności tematów, potencjału promocyjnego aktorów rozważanych do udziału w projektach, etc.,
      • tłumaczenie lub zlecanie i nadzór nad tłumaczeniami materiałów (w tym scenariuszy projektów),
      • bieżące zaangażowanie we wszystkie biznesowe aktywności Producenta Filmowego,
      • współpraca z dystrybutorami, podmiotami współpracującymi,
      • zapewnienie przepływu informacji z innymi komórkami organizacyjnymi.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie kierunkowe,
      • płynna znajomość j. angielskiego w aspektach biznesowych,
      • min. 4 lata doświadczenia zawodowego PR’owego, po stronie producenta , dystrybutora lub instytucji kultury,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej, dbałość o detale, samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
      • zdolności interpersonalne, otwartość, komunikatywność, asertywność,
      • umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie przy zachowaniu wysokiej jakości pracy.

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • atrakcyjną pracę w dynamicznym środowisku,
      • możliwość rozwoju zawodowego.
  • HR Specialist

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 8 000-10 000 zł / mies.
    • Globalne zmiany zachodzą w szybkim tempie. Nowe możliwości kreowane są co chwila, równocześnie wzrasta ich komplikacja. Nasz Klient obsługuje firmy z różnych branż na całym świecie. Aby móc podejmować trafne decyzje, muszą one diagnozować sytuacje w otoczeniu biznesowym – w krótkiej i długiej perspektywie.

      Nasz Klient pozyskuje i gromadzi cenne dane a do ich analizy stosuje podejście naukowe. Sprawnie łączy świat praktyki biznesowej z dorobkiem świata nauki. Dba przy tym o precyzję i rzetelność. Specjalnością tej firmy jest inżynieria w obrębie danych, wyznacza kierunki rozwoju branży i kreuje wartość badań poprzez innowacje.

      Do swojego zespołu profesjonalistów poszukuje osoby na stanowisko: HR SPECIALIST

      Zakres obowiązków


      • Kompleksowe zarządzanie procesami HR i związaną z nimi dokumentacją pracowniczą,
      • Zatrudnianie nowych pracowników, koordynowanie wypowiedzeń, zarządzanie zmianami stanowisk, nieobecnościami,
      • Wsparcie kadrowo-płacowe firmy zewnętrznej,
      • Zarządzanie danymi pracowniczymi i administrowanie świadczeniami,
      • Zarządzanie procesami HR w podległych krajach z uważnością na lokalną politykę i prowadzenie procesów HR specyficznych dla danego kraju, aby skutecznie wspierać wewnętrzne zapytania biznesu i identyfikować obszary wsparcia,
      • Prowadzenie dokumentacji na wewnętrznych systemach HR,
      • Szkolenie kolegów na podobnym stanowisku i przekazywanie wiedzy.

      Wymagania


      • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Specjalisty ds. HR, Kadr, Płac lub HR Generalist w firmie międzynarodowej,
      • Wyższe wykształcenie w dziedzinie HR, ekonomii lub pokrewnych,
      • Doskonała znajomość języka polskiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie,
      • Doświadczenie w pracy z Klientem wewnętrznym i umiejętności rozwiązywania problemów,
      • Pasja do pracy z liczbami/danymi, analityczne myślenie,
      • Dokładność, rzetelność,
      • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem,
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
      • Doskonała znajomość MS Office, zwłaszcza Excela.

      Oferujemy


      • System wynagrodzeń oparty o umowę o pracę,
      • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
      • Pracę w międzynarodowej korporacji i dostęp do innowacyjnych narzędzi i rozwiązań informatycznych,
      • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole ludzi,
      • Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń na arenie międzynarodowej,
      • Opiekę medyczną, kartę Multisport, praca w modelu hybrydowym,
      • Możliwość korzystania z pakietu benefitów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
      • Biuro w sercu Powiśla, z dogodnym dojazdem z różnych stron Warszawy,
      • Dostęp do platformy online obejmującej szkolenia językowe, programy komputerowe, rozwój osobisty.
  • Kierownik Laboratorium Medycznego - diagnostyka molekularna

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie działajaca firma, obecna na rynku od ponad 15 lat , wspiera polskich naukowców od początku ich drogi na biznesowej ścieżce. Swoje działania koncentruje na badaniu ludzkiego genomu, aby służyć człowiekowi, i rozwojowi medycyny. Swoje produkty adresuje zarówno do klienta biznesowego, jakim są placówki medyczne, jak i do bezpośredniego, dbającego o swoje zdrowie. Spółki z grupy kapitałowej są liderami na rynku badań genetycznych w Polsce, a z czasem także będą i na świecie. Do swojego zespołu Ekspertów poszukujemy osoby na stanowisko:

      Kierownik Laboratorium Medycznego – diagnostyka molekularna

      Lokalizacja: Poznań

      Zakres obowiązków

      • Zarządzanie pracą laboratorium i podległym zespołem,
      • Koordynacja prac nad nowymi testami wprowadzanymi do oferty,
      • Weryfikacja i autoryzacja wyników badań z zakresu genetyki medycznej,
      • Opiniowanie i pomoc w pisaniu projektów badawczo-rozwojowych oraz ich realizacji.

      Wymagania

      • Wykształcenie: biologia molekularna, biotechnologia, analityka medyczna lub pokrewne – ze specjalizacją w Laboratoryjnej genetyce medycznej (wymóg konieczny),
      • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu laboratorium molekularnym,
      • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Dodatkowym atutem będzie tytuł doktora nauk o profilu medycznym lub biologicznym.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę/zlecenia/ lub B2B,
      • Praca w młodym, dynamicznie rozwijający się zespole,
      • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia, w tym zagraniczne,
      • Współudział w publikacjach, zgłoszeniach patentowych i projektach.
  • Junior HR Specialist

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Globalne zmiany zachodzą w szybkim tempie. Nowe możliwości kreowane są co chwila, równocześnie wzrasta ich komplikacja. Nasz Klient obsługuje firmy z różnych branż na całym świecie. Aby móc podejmować trafne decyzje, muszą one diagnozować sytuacje w otoczeniu biznesowym - w krótkiej i długiej perspektywie.

      Nasz Klient pozyskuje i gromadzi cenne dane a do ich analizy stosuje podejście naukowe. Sprawnie łączy świat praktyki biznesowej z dorobkiem świata nauki. Dba przy tym o precyzję i rzetelność. Specjalnością tej firmy jest inżynieria w obrębie danych, wyznacza kierunki rozwoju branży i kreuje wartość badań poprzez innowacje.

      Do swojego zespołu profesjonalistów poszukuje osoby na stanowisko:

      Junior HR Specialist

      Miejsce pracy: Warszawa

      Nr. Ref.: JHRS-22

      Zakres obowiązków

      • Wsparcie w zarządzaniu procesami HR i związaną z nimi dokumentacją pracowniczą,
      • Zatrudnianie nowych pracowników, koordynowanie wypowiedzeń, zarządzanie zmianami stanowisk, nieobecnościami,
      • Zarządzanie danymi pracowniczymi i administrowanie świadczeniami,
      • Ścisła współpraca z HR Directorem i wsparcie go w różnych obszarach,
      • Prowadzenie dokumentacji na wewnętrznych systemach HR,
      • Szkolenie kolegów na podobnym stanowisku i przekazywanie wiedzy.

      Wymagania

      • Conajmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku HR / HR Generalist,
      • Wyższe wykształcenie w dziedzinie HR, ekonomii lub pokrewnych – mile widziane
      • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie – wymóg konieczny,
      • Doświadczenie w pracy z Klientem wewnętrznym i umiejętności rozwiązywania problemów,
      • Pasja do pracy z liczbami/danymi, analityczne myślenie,
      • Dokładność, rzetelność,
      • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem,
      • Umiejętności komunikacyjne,
      • Bardzo dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excela.

      Oferujemy

      • System wynagrodzeń oparty o umowę o pracę,
      • Umowa na okres 6 m-cy,
      • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
      • Pracę w międzynarodowej korporacji i dostęp do innowacyjnych narzędzi i rozwiązań informatycznych,
      • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole ludzi,
      • Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń na arenie międzynarodowej,
      • Opiekę medyczną, kartę Multisport, praca w modelu hybrydowym,
      • Możliwość korzystania z pakietu benefitów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
      • Biuro w sercu Powiśla, z dogodnym dojazdem z różnych stron Warszawy,
      • Dostęp do platformy online obejmującej szkolenia językowe, programy komputerowe, rozwój osobisty.
  • Export Manager - branża beauty

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to dynamicznie rozwijający się producent i dystrybutor produktów premium, rozpoznawalnych na rynku z kategorii zdrowia oraz urody. Spółka od początku swojego istnienia jest odpowiedzialna za dystrybucję na rynek Polski i zagraniczny marek własnych i jest ich bezpośrednim właścicielem. Od prawie dekady dostarcza produkty które cieszą się rosnącym zaufaniem rynku i nieustannie zajmują wysokie lokaty w niezależnych zestawieniach i testach wśród produktów ze swoich kategorii. Nasz Klient jest laureatem wielu nagród branżowych w
      tym m.in. Diamenty Forbesa oraz Gazeli Biznesu.

      W związku z realizacją strategii dalszego rozwoju, której jednym z
      elementów jest rozbudowanie geografii działania firmy, poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • budowa strategii exportowej na podległym obszarze,
      • otwieranie nowych kanałów sprzedaży produktów firmy w sieciach,
      • współpraca z Klientami w kanale nowoczesnym, budowanie relacji biznesowych na nowych rynkach,
      • aktywne poszukiwanie nowych odbiorców,
      • analiza konkurencji i tendencji na podległym rynku,
      • promocja oraz dbanie o wizerunek firmy,
      • prowadzenie aktywnej i konsekwentnej polityki sprzedaży na podległym terenie.

      Wymagania

      • minimum 4 lata doświadczenia w prowadzeniu sprzedaży do sieci, na rynku międzynarodowym (m.in. rynki Europy Zachodniej, ZEA),
      • płynnej znajomości języka angielskiego oraz mile widziana komunikatywna znajomość innych języków,
      • wysokiej samodzielności w prowadzeniu projektów sprzedażowych, polegających na wprowadzaniu marki własnej do sieci,
      • wysokiej umiejętności i doświadczenia w prowadzeniu negocjacji biznesowych,
      • przedsiębiorczości, samodzielności i inicjatywy w działaniu,
      • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel, pod kątem robienia analiz i raportów,
      • znajomość rynku urządzeń elektronicznych będzie dodatkowym atutem,
      • doświadczenia we współpracy z kanałem dystrybucyjnym,
      • umiejętności prowadzenia prezentacji on-line oraz negocjacji,
      • doświadczenia w posługiwaniu się nowoczesnymi narzędziami mapowania i targetowania klientów.

      Oferujemy

      • elastyczną formę zatrudnienia preferowaną przez Kandydata,
      • elastyczne godziny pracy,
      • szansę szybkiego rozwoju praktycznych umiejętności poprzez rozwijanie firmy na rynkach Europy Zachodniej i ZEA,
      • atrakcyjne wynagrodzenie i premiowanie w oparciu o skuteczność sprzedaży.
  • Programista SQL

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient, to największa na rynku polskim firma świadcząca usługi z zakresu outsourcingu kadrowo-płacowego. Działająca w kilku miastach, zatrudniająca kilkuset pracowników, działająca w naszym kraju od ponad 19 lat. Współpracują z najbardziej innowacyjnymi firmami oferując najwyższej jakości usługi. Do swojego zespołu specjalistów, poszukuje kandydata na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • Rozwijanie istniejących oraz tworzenie nowych funkcjonalności w systemie, w obszarze kadrowo-płacowym dostosowanych do potrzeb biznesu,
      • Udział w projektach rozwoju systemów (analiza i projektowanie rozwiązań, programowanie T-SQL, przygotowywanie dokumentacji technicznej, testowanie zmian),
      • Diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się na bieżąco problemów,
      • Sporządzanie dokumentacji tworzonych rozwiązań,
      • Współpraca z pracownikami innych działów dotycząca rozwoju i bieżącego utrzymania systemu.

      Wymagania

      • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w projektowaniu i programowaniu w MS SQL, T-SQL,
      • Praktyczna znajomość zagadnień bazodanowych, w tym przygotowywanie zaawansowanych zapytań SQL oraz programowania w T-SQL,
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji,
      • Odpowiedzialność za powierzone zadania, dotrzymywanie terminów,
      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
      • Umiejętność analitycznego myślenia,
      • Znajomość zagadnień biznesowych z obszaru kadr i płac,
      • Znajomość prawa pracy.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracy w międzynarodowej firmie,
      • Wsparcie doświadczonego zespołu oraz opiekę mentora na czas wdrożenia,
      • Możliwość rozwoju i pracę pełną wyzwań,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do kompetencji.
  • Doradca działu dystrybutorów z j.niemieckim - praca zdalna

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Nasz Klient to globalna firma, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 40 lat działa w branży odżywiania i zajmuje się sprzedażą suplementów diety zaspokajając różne potrzeby żywieniowe swoich klientów w ponad 90 krajach. Jej misja skupia się na poprawie nawyków żywieniowych ludzi na całym świecie poprzez oferowanie smacznych i opracowanych naukowo produktów odżywczych mających na celu zapewnienie prawidłowo zbilansowanej diety. Angażuje się w wyznaczanie nowych wysokich standardów w branży w zakresie sprzedaży, marketingu, IT, rozwoju produktu czy obsługi klienta.

      Do swojego prężnie rozwijającego się zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Doradca działu dystrybutorów z j.niemieckim


      Zakres obowiązków

      • praca proaktywna – prowadzenie badań poprzez przegląd Internetu oraz mediów społecznościowych w celu zminimalizowania potencjalnych naruszeń związanych z działalnością biznesową dostawców,
      • praca reaktywna – kontakt z dostawcami w celu wyjaśnienia wszelkich nieścisłości,
      • utrzymanie pozytywnej komunikacji z innymi działami i klientami,
      • administrowanie i kontrola dokumentów wymaganych zarówno przez wewnętrzne zasady i procedury, jak i przepisy krajowe,
      • wsparcie i udział w szkoleniach, wydarzeniach, projektach krajowych i regionalnych,
      • utrzymanie i aktualizacja wewnętrznej bazy danych z analizami oraz tworzenie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów o wynikach.

      Wymagania

      • biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego, inne języki europejskie byłyby dodatkowym atutem,
      • silna orientacja na klienta oraz wyniki, jakość i terminowość,
      • zdolność komunikowania się na wszystkich poziomach i w różnych kulturach,
      • bardzo dobre umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne będą dodatkowym atutem,
      • dobra znajomość programu Excel będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w zgranym zespole nastawionym na rozwój,
      • niezbędne narzędzia pracy – laptop/komputer stacjonarny,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, premie i pakiet benefitów w tym: pakiet medyczny Luxmed VIP, karta Multisport, prywatne ubezpieczenie, imprezy rozrywkowe i wiele innych,
      • elastyczne godziny pracy,
      • unikalna szansa na rozwój zawodowy i osobisty w środowisku międzynarodowym,
      • bardzo dobrą atmosferę w pracy i komfortowe środowisko pracy,
      • udział w ciekawych i wymagających projektach w strukturach globalnych,
      • możliwość rozwoju osobistego poprzez coaching, zajęcia z umiejętności miękkich oraz szkolenia,
      • szansa na podzielenie się swoimi pomysłami i ciągłe doskonalenie procesów w firmie.

Pracodawcy w Warszawie