JOBFINDER Ewelina Hordyniec

Czy to Twoja firma?

JOBFINDER Ewelina Hordyniec praca

Warszawa

Jesteśmy Agencją JobFinder – Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie rekrutacji i doradztwa. Od momentu naszego powstania w 2004 roku, nieustannie rozwijamy się, aby dostarczać naszym klientom w Polsce i za granicą usługi najwyższej jakości. Nasza siedziba znajduje się w sercu Warszawy, gdzie z pasją i zaangażowaniem tworzymy historię sukcesów zarówno dla kandydatów, jak i firm.


Specjalizujemy się w bezpośrednim poszukiwaniu wykwalifikowanych pracowników na różne poziomy zarządzania. Rozumiemy, że każda organizacja jest wyjątkowa, dlatego z pełnym zaangażowaniem podchodzimy do indywidualnych potrzeb naszych klientów. Nasza rozbudowana baza danych kandydatów to skarbnica talentów, która pozwala nam na szybkie i precyzyjne reagowanie na wymagania rynku pracy.

Zdajemy sobie sprawę, że czas ma kluczowe znaczenie, dlatego nasza elastyczność w realizacji projektów to nasza mocna strona. Jesteśmy gotowi działać "na wczoraj", aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Co więcej, nasza polityka wynagrodzenia oparta na success fee gwarantuje, że płacisz tylko wtedy, gdy spełnimy Twoje oczekiwania.

Jesteśmy dumni z tego, że możemy być Ambasadorem Twojej firmy na rynku pracy. Nasza dbałość o prezentację kandydatów, którzy dokładnie odpowiadają potrzebom Twojej organizacji, to nasza przewaga konkurencyjna. Dzięki temu, że nie obciążamy się rozbudowaną strukturą administracyjną, możemy oferować usługi na najwyższym poziomie w umiarkowanych cenach.

W JobFinder wiemy, że zaufanie to podstawa każdej udanej współpracy. Zapraszamy do kontaktu, abyśmy mogli wspólnie tworzyć przyszłość Twojej firmy poprzez znalezienie idealnych kandydatów, którzy będą napędzać jej rozwój. Razem możemy więcej!

JOBFINDER Ewelina Hordyniec najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy it (informatyka) księgowość / ekonomia inżynieria / technologia / technika obsługa klienta / call center

Oferty pracy JOBFINDER Ewelina Hordyniec

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca JOBFINDER Ewelina Hordyniec

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa JOBFINDER Ewelina Hordyniec

Centrala

JOBFINDER Ewelina Hordyniec poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
JOBFINDER Ewelina Hordyniec
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Wrocław
  3. Bielsko-Biała

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca JOBFINDER Ewelina Hordyniec - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Wdrożeń

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 7 000-10 000 zł / mies.
    • Nasz Klient to największa na rynku polskim firma świadcząca usługi z zakresu outsourcingu kadrowo-płacowego. To globalny dostawca kompleksowych rozwiązań w chmurze, które łączą w sobie HR, naliczanie płac, zarządzanie talentami, czas pracy, podatki i benefity. Są również liderem w zakresie usług analitycznych i outsourcingowych.

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie analiz w obszarze kadrowo-płacowym z Klientem,
      • Parametryzację systemów w oparciu dokumentację techniczną,
      • Wdrażanie i testowanie nowych rozwiązań,
      • Przygotowywanie dokumentacji powdrożeniowej obsługiwanego procesu,
      • Wspieranie zespołu oraz stała współpraca z innymi Działami firmy.

      Wymagania

      • Wiedza z zakresu kadr i płac, poparta doświadczeniem zawodowy,
      • Doświadczenie w projektach związanych z budową i/lub rozwojem interface wymiany danych między systemami,
      • Doświadczenie w tworzeniu mapowań danych,
      • Niezbędna dobra, praktyczna znajomość SQL (pracujemy z bazami MS SQL),
      • Dodatkowym atutem będzie znajomość zagadnień związanych z SFTP oraz kluczami PGP,SSH,
      • Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
      • Samodzielność, skrupulatność, terminowość,
      • Wysoka komunikatywność oraz umiejętność nawiązywania kontaktów z różnymi odbiorcami,
      • Umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań,
      • Znajomość modułu kadrowo-płacowego jednego z systemów ERP: Symfonia, TETA, Enova, CDN Optima, R2Płatnik,
      • Znajomość Płatnika,
      • Znajomość języka angielski na poziomie bardzo dobrym (częste rozmowy w jęz. angielskim).

      Oferujemy

      • Stabilna praca w międzynarodowym środowisku,
      • Udział w projektach dla największych marek w Polsce,
      • Możliwość zdobycia doświadczenia pracy u największego dostawcy usług outsourcingowych na świecie w obszarze kadr i płac,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę,
      • Praca w biurze w atrakcyjnej lokalizacji obok metra.
  • Młodszy Programista PHP

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Misją naszego Klienta jest dostarczanie kompleksowych rozwiązań informatycznych ułatwiających codzienną pracę w urzędach, korporacjach i mniejszych firmach, poprzez budowanie przyjaznych, długotrwałych i wzajemnie korzystnych relacji z Klientami. Jest to grupa ekspertów postrzegana na rynku jako firma profesjonalna i rzetelna. Ich wizytówką są rekomendacje Urzędów, Przedsiębiorstw i innych Organizacji, które skorzystały z dostarczonych rozwiązań.

      W związku z dynamicznym rozwojem zespołu, poszukują kandydatów na stanowisko:

      Młodszy Programista PHP

      Nr.Ref: PHPL-22

      Zakres obowiązków

      Osoby zatrudnione będą odpowiedzialne za:


      • Utrzymanie i rozwój aplikacji dedykowanej,

      • Zadania związane z projektowaniem, oceną, wdrażaniem, testowaniem oraz dokumentowaniem własnego kodu.

      Wymagania


      • Mile widziane wykształcenie wyższe (informatyka i kierunki pokrewne),
      • Doświadczenie w programowaniu w języku PHP (wersja od 5.5),
      • Znajomość bazy danych MSSQL (podstawowy administrowania + T-SQL),
      • Podstawowa znajomość JavaScript.
      Dodatkowymi atutami będą:
      • Znajomość AJAX/jQUERY,

      • Doświadczenie w pracy z platformą LAMP,
      • Doświadczenie w pracy z repozytorium GIT,

      Oferujemy


      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia oraz zaangażowania,
      • Możliwość uczestniczenia w rozwoju interesującego projektu z obszaru zarządzania budżetem,
      • Pracę opartą na jasnych zasadach, w systemie zdalnym lub hybrydowym,
      • Świetną atmosferę pracy,
      • Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji.

  • Przedstawiciel Handlowy - Badania Genetyczne

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie działająca firma, obecna na rynku od ponad 10 lat , wspiera polskich naukowców od początku ich drogi na biznesowej ścieżce. Swoje działania koncentruje na badaniu ludzkiego genomu, aby służyć człowiekowi i rozwojowi medycyny. Swoje produkty adresuje zarówno do klienta biznesowego, jakim są placówki medyczne, apteczne, jak i do bezpośredniego, dbającego o swoje zdrowie. Spółki z grupy kapitałowej są liderami na rynku badań genetycznych w Polsce, a z czasem także będą i na świecie. Do swojego zespołu Ekspertów poszukujemy osoby na stanowisko:

      Przedstawiciel Handlowy – Badania Genetyczne

      Zakres obowiązków

      • Promocja oraz sprzedaż produktów firmy w środowisku medycznym ginekologicznym, w gabinetach dietetycznych, punktach diagnostycznych, na wyznaczonym obszarze geograficznym,
      • Obsługa kluczowych Klientów, którymi są lekarze, dietetycy, diagności, apteki, poprzez wizyty w klinikach, szpitalach, gabinetach,
      • Pozyskiwanie nowych Klientów i budowanie z nimi relacji biznesowych,
      • Realizacja celów sprzedażowych w podległych kategoriach produktowych,
      • Realizacja celów sprzedażowych na powierzonym terenie,
      • Reprezentowanie firmy na kongresach i konferencjach krajowych,
      • Raportowanie prowadzonych działań zgodnie ze standardami firmy (CRM),
      • Współpraca z zespołem i Dyrektorem Sprzedaży w celu osiągania najlepszych wyników.

      Wymagania

      • Doświadczenie zawodowe w sprzedaży w terenie z Klientem Biznesowym (minimum 2 lata),
      • Bardzo dobre zdolności interpersonalne i komunikacyjne,
      • Wysoki poziom umiejętności sprzedażowych i organizacyjnych,
      • Kreatywność, zaangażowanie i determinacja w dążeniu do realizacji celów,
      • Umiejętność efektywnego budowania relacji biznesowych,
      • Praktyczna znajomość obsługi komputera (MS Office),
      • Prawo jazdy kat. B,
      • Znajomość języka angielskiego mile widziana,
      • Dodatkowym atutem będzie znajomość branży diagnostycznej/laboratoryjnej.

      Oferujemy

      • Możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia produktowe i sprzedażowe,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem prowizyjnym opartym na sukcesie sprzedażowym,
      • Elastyczna forma zatrudnienia, samodzielność w działaniu,
      • Narzędzia potrzebne do realizacji zadań (samochód służbowy, telefon służbowy, laptop),
      • Bardzo dobrą atmosferę pracy i partnerskie relacje.
  • Senior Research Consultant - badania panelowe

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Globalne zmiany zachodzą w szybkim tempie. Nowe możliwości kreowane są co chwila, równocześnie wzrasta ich komplikacja. Nasz Klient obsługuje firmy z różnych branż na całym świecie. Aby móc podejmować trafne decyzje, muszą one diagnozować sytuacje w otoczeniu biznesowym - w krótkiej i długiej perspektywie.

      Nasz Klient pozyskuje i gromadzi cenne dane, a do ich analizy stosuje podejście naukowe. Sprawnie łączy świat praktyki biznesowej z dorobkiem świata nauki. Dba przy tym o precyzję i rzetelność. Specjalnością tej firmy jest inżynieria w obrębie danych, wyznacza kierunki rozwoju branży i kreuje wartość badań poprzez innowacje.

      Do swojego zespołu profesjonalistów poszukuje osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • Obsługa Klientów międzynarodowych Panelu Gospodarstw Domowych,
      • Praca w zespole mająca na celu budowanie długofalowych relacji z Klientami poprzez oferowanie i dostarczanie dopasowanych do konkretnych potrzeb odpowiednich danych i narzędzi wspierających decyzje biznesowe,
      • Samodzielna realizacja celu finansowego oraz jakościowego związanego z obsługą Klienta,
      • Ciągłe, samodzielne poszukiwanie nowych obszarów wsparcia dla biznesu Klienta,
      • Samodzielne tłumaczenie potrzeb Klienta na rozwiązania z portfolio firmy i przekazywanie do realizacji zespołowi Analityków,
      • Sporządzanie ofert sprzedażowych i aktywna samodzielna sprzedaż,
      • Bliska praca Zespołem Analiz Zaawansowanych i umiejętność oferowania rozwiązań z portfolio Panelu Gospodarstw Domowych,
      • Samodzielne przygotowywanie wniosków i rekomendacji dla Klientów na podstawie raportów i danych przygotowanych przez Analityków,
      • Ustalanie z Klientami szczegółów związanych z przygotowywanymi analizami, prezentowanie wyników analiz oraz wniosków/rekomendacji,
      • Reprezentacja firmy przed Klientem oraz na spotkaniach i eventach branżowych,
      • Uczestnictwo w eventach jako prezenter,
      • Praca nad widocznością firmy na rynku przy współpracy z działem Marketingu i Komunikacji.

      Wymagania

      • Pasja do pracy z Klientem i rozwoju biznesu,
      • Nastawienie na realizację celu,
      • Umiejętność analitycznego myślenia i wnioskowania z danych liczbowych, wyprowadzania operacyjnych rekomendacji,
      • Umiejętność prezentowania wyników analizy / projektu Klientowi oraz prowadzenia spotkań,
      • Sprawdzone umiejętności w zakresie efektywnej komunikacji i prezentacji,
      • Ciekawość i dociekliwość,
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie (minimum B2),
      • Dobra znajomość wykonywania zestawień w MS Excel oraz prezentacji w MS Power Point,
      • Preferowane doświadczenie w pracy w branży FMCG,
      • Chęć rozwoju w zakresie badań rynkowych, stałe doskonalenie warsztatu narzędziowego,
      • Samodzielność, odpowiedzialność, umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie,
      • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
      • Pracę w międzynarodowej korporacji i dostęp do innowacyjnych narzędzi,
      • Pracę w doświadczonym zespole otwartych ludzi,
      • Możliwość pracy z szeroką grupą producentów i detalistów operujących na rynku FMCG w Polsce i na świecie,
      • Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń na arenie międzynarodowej,
      • Hybrydowy model pracy,
      • Biuro w sercu Powiśla, z dogodnym dojazdem z różnych stron Warszawy.
  • Koordynator ds. Pozyskania Funduszy

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie działajaca firma, obecna na rynku od ponad 15 lat , wspiera polskich naukowców od początku ich drogi na biznesowej ścieżce. Swoje działania koncentruje na badaniu ludzkiego genomu, aby służyć człowiekowi, i rozwojowi medycyny. Swoje produkty adresuje zarówno do klienta biznesowego, jakim są placówki medyczne, jak i do bezpośredniego, dbającego o swoje zdrowie. Spółki z grupy kapitałowej są liderami na rynku badań genetycznych w Polsce, a z czasem także będą i na świecie. Do swojego zespołu Ekspertów poszukujemy osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      Zakres podstawowych czynności:

      • poszukiwanie źródeł dodatkowego finansowania, w tym pochodzących ze środków pomocowych UE, na realizację zadań badawczo-rozwojowych,
      • aplikowanie o ww. środki finansowe, w tym przygotowanie wniosków o dofinansowanie, oraz obsługa całości procesu rozliczania przyznanego dofinansowania,
      • udział w realizacji projektów inwestycyjnych prowadzonych przez Biuro, w tym udział w przygotowaniu dokumentacji przetargowej oraz w pracach komisji przetargowych,
      • współpraca z jednostkami uczestniczącymi w planowaniu, realizowaniu i monitorowaniu projektów,
      • prowadzenie doradztwa wewnętrznego w zakresie korzystania z funduszy unijnych.

      Wymagania

      obowiązkowe:

      • wykształcenie wyższe,
      • przynajmniej roczne doświadczenie zawodowe w obszarze przygotowania i rozliczania projektów dofinansowywanych ze środków unijnych,
      • wiedza z zakresu programów unijnych, zarządzania i rozliczania projektów ze szczególnym uwzględnieniem obszaru Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego,
      • znajomość przebiegu procesu inwestycyjnego oraz dokumentacji mającej dla niego zastosowanie,
      • znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych,
      • dobra organizacja pracy własnej,
      • komunikatywność.

      dodatkowe:

      • studia podyplomowe/kursy/szkolenia z zakresu: zarządzania projektami, monitorowania, sprawozdawczości i kontroli projektów finansowanych z funduszy europejskich, zamówień,
      • mile widziane doświadczenie w branży naukowej / badawczej.

      Oferujemy

      • Stabilne, długoterminowe zatrudnienie,
      • Elastyczne godziny pracy,
      • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Pracownik Działu Badawczo - Rozwojowego - projekty unijne

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie działająca firma, obecna na rynku od ponad 10 lat , wspiera polskich naukowców od początku ich drogi na biznesowej ścieżce. Swoje działania koncentruje na badaniu ludzkiego genomu, aby służyć człowiekowi, i rozwojowi medycyny. Swoje produkty adresuje zarówno do klienta biznesowego, jakim są placówki medyczne, jak i do bezpośredniego, dbającego o swoje zdrowie. Spółki z grupy kapitałowej są liderami na rynku badań genetycznych w Polsce, a z czasem także będą i na świecie. Do swojego zespołu Ekspertów poszukujemy osoby na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • projektowanie starterów i sond do testów RT-PCR/ LAMP
      • obsługa sekwenatora NGS (Oxford Nanopore)
      • analiza bioinformatyczna wyników sekwencjonowania NGS
      • opracowanie nowych testów i technologii, pomoc w pisaniu projektów badawczo-rozwojowych

      Wymagania

      • wykształcenie: biologia molekularna, biotechnologia, analityka medyczna lub pokrewne,
      • doświadczenie w pisaniu oraz rozliczaniu projektów unijnych, (NCBiR, PARP),
      • kilkuletnie doświadczenie w laboratorium molekularnym,
      • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • dodatkowym atutem będzie umiejętność pracy na sekwenatorze Oxford Nanopore oraz tytuł doktora.

      Oferujemy

      • umowa o pracę/zlecenia/ lub B2B
      • praca w młodym, dynamicznie rozwijający się zespole
      • możliwość rozwoju poprzez szkolenia
      • współudział w publikacjach, zgłoszeniach patentowych i projektach
  • Kierownik Serwisu Mechanicznego

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Lubin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Nasz Klient to prężnie rozwijająca się firma z sektora motoryzacyjnego. Dba o to, aby cały czas podnosić standardy obsługi Klienta. Dba również o rozwój swoich pracowników. Wierzy, że kompetentny zespół fachowców ma niebywały wpływ na rozwój firmy.

      Do swojego dynamicznego zespołu w Lubinie poszukuje kandydatów na stanowisko: Kierownik Serwisu Mechanicznego

      Zakres obowiązków

      • zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta,
      • obsługa klientów zgodna z procesem serwisowym: umówienie i przyjęcie do serwisu, nadzorowanie przebiegu naprawy, kontrola jakości naprawy, rozliczanie zleceń serwisowych,
      • budowanie i podtrzymywanie długotrwałych relacji z klientami,
      • kierowanie pracą podległego zespołu,
      • koordynacja sprawnego funkcjonowania serwisu,
      • rozwój działalności serwisowej poprzez wsparcie sprzedaży usług,
      • przygotowywanie okresowych raportów i analiz z bieżącej działalności operacyjnej,
      • udzielanie wsparcia technicznego podległym pracownikom.

      Wymagania

      • doświadczenie w zakresie zarzadzania mechanicznym/technicznym punktem serwisowym, min 3 lata,
      • wiedza z zakresu budowy, eksploatacji oraz znajomość technologii napraw pojazdów - mile widziana,
      • wykształcenie minimum średnie,
      • komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktów,
      • bardzo dobra umiejętność organizacji pracy,
      • nienaganna kultura osobista,
      • nastawienie na potrzeby Klienta,
      • samodzielność, odpowiedzialność i zorientowanie na wynik.

      Oferujemy

      • pracę w bardzo stabilnej i rozpoznawalnej na rynku firmie,
      • udział w obszernym programie szkoleniowym,
      • wynagrodzenie podstawowe + atrakcyjny system premiowy uzależniony od osiąganych wyników.
  • Przedstawiciel Handlowy - HoReCa

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie rozwijająca się międzynarodowa organizacja, działająca na rynku europejskim i polskim od kilkunastu lat. Z powodzeniem wspiera swoich kluczowych Klientów, dostarczając im najwyższej jakości produkty z całego świata. W ofercie posiadają ok 1500 SKU, współpracują ze znanymi sieciami handlowymi, a także wspierają kluczowych Klientów w sektorze Food Service.

      Zakres obowiązków

      • rozwój rynku i pozyskiwanie nowych Klientów na podległym terenie: woj. mazowieckiego,
      • realizacja strategii handlowej,
      • rozwój dystrybucji najważniejszych grup produktów,
      • zarządzanie aktywnościami promocyjnymi u klientów, udział w promocyjnych pokazach kulinarnych,
      • raportowanie wszystkich działań sprzedażowych,
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji,
      • współpraca z innymi działami w firmie.

      Wymagania

      • doświadczenie handlowe w sektorze HoReCa,
      • mile widziane doświadczenie towarzyszące na stanowisku Szefa Kuchni, Kucharza,
      • doświadczenie we współpracy z Klientami z sektora HoReCa,
      • kreatywność, sumienność i zaangażowanie,
      • dobra organizacja pracy oraz samodzielność.

      Oferujemy

      • sympatyczną atmosferę opartą na partnerstwie i współpracy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o preferowaną formę współpracy,
      • atrakcyjny system premiowy,
      • niezbędne narzędzia pracy, dobrej klasy samochód (również do użytku prywatnego), palmtop,
      • szkolenia, ciągły rozwój,
      • pakiet benefitów pozapłacowych.
  • Przedstawiciel Handlowy – HoReCa

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie rozwijająca się międzynarodowa organizacja, działająca na rynku europejskim i polskim od kilkunastu lat. Z powodzeniem wspiera swoich kluczowych Klientów, dostarczając im najwyższej jakości produkty z całego świata. W ofercie posiadają ok 1500 SKU, współpracują ze znanymi sieciami handlowymi, a także wspierają kluczowych Klientów w sektorze Food Service.

      Zakres obowiązków

      • rozwój rynku i pozyskiwanie nowych Klientów na podległym terenie: woj. pomorskiego,
      • utrzymywanie i rozwijanie kontaktów z obecnymi klientami,
      • realizacja strategii handlowej,
      • rozwój dystrybucji najważniejszych grup produktów,
      • zarządzanie aktywnościami promocyjnymi u klientów, udział w promocyjnych pokazach kulinarnych,
      • raportowanie wszystkich działań sprzedażowych,
      • monitorowanie rynku i analiza konkurencji,
      • współpraca z innymi działami w firmie.

      Wymagania

      • doświadczenie handlowe w sektorze HoReCa,
      • mile widziane doświadczenie towarzyszące na stanowisku Szefa Kuchni, Kucharza,
      • doświadczenie we współpracy z Klientami z sektora HoReCa,
      • kreatywność, sumienność i zaangażowanie,
      • dobra organizacja pracy oraz samodzielność.

      Oferujemy

      • sympatyczną atmosferę opartą na partnerstwie i współpracy,
      • atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o preferowaną formę współpracy,
      • atrakcyjny system premiowy,
      • niezbędne narzędzia pracy, dobrej klasy samochód (również do użytku prywatnego), palmtop,
      • szkolenia, ciągły rozwój,
      • pakiet benefitów pozapłacowych.
  • PR Manager - Projekty Filmowe oraz Studio Filmowe

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Naszym Klientem jest niezależna firma producencka, założona przez profesjonalistów z wizją. Jest to studio filmowe specjalizujące się w produkcji wartościowych filmów fabularnych oraz oryginalnych seriali. Projekty filmowe są realizowane od pomysłu do wprowadzenia na rynek.

      Film to ich pasja, przyciągająca do projektów najlepszych twórców. W związku z dynamicznym rozwojem zespołu, poszukujemy osoby na kluczowe stanowisko:


      PR MANAGER - Projekty Filmowe oraz Studio Filmowe

      Miejsce pracy: Warszawa

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie działalności PR’owej przy projektach filmowych i serialowych, we współpracy z dystrybutorami i partnerami, przez cały okres produkcji jak również w trakcie trwania festiwali filmowych,
      • prowadzenie działań PR‘owych na planie filmowym (nadzór nad realizacją fotosów i materiałów „making of”, organizacja dni prasowych na planie, w porozumieniu z dystrybutorem lub agentem sprzedaży międzynarodowej),
      • PR firmy w mediach branżowych (również w aspekcie międzynarodowym),
      • opracowywanie prezentacji nowych projektów filmowych i serialowych, również współpraca z grafikami odpowiedzialnymi za stronę wizualną tych prezentacji, również w wersjach niepolskojęzycznych,
      • tworzenie i opracowywanie tekstów literackich nt. nowych i realizowanych projektów filmowych i serialowych (streszczenie, logline, informacja prasowa, press-kit, etc),
      • udział w ocenie potencjału rynkowego nowych projektów filmowych i serialowych, w tym analiza rynkowa gatunków, oryginalności tematów, potencjału promocyjnego aktorów rozważanych do udziału w projektach, etc.,
      • tłumaczenie lub zlecanie i nadzór nad tłumaczeniami materiałów (w tym scenariuszy projektów),
      • bieżące zaangażowanie we wszystkie biznesowe aktywności Producenta Filmowego,
      • współpraca z dystrybutorami, podmiotami współpracującymi,
      • zapewnienie przepływu informacji z innymi komórkami organizacyjnymi.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe, preferowane wykształcenie kierunkowe,
      • płynna znajomość j. angielskiego w aspektach biznesowych,
      • min. 4 lata doświadczenia zawodowego PR’owego, po stronie producenta , dystrybutora lub instytucji kultury,
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej, dbałość o detale, samodzielność w realizacji powierzonych zadań,
      • zdolności interpersonalne, otwartość, komunikatywność, asertywność,
      • umiejętność wykonywania wielu zadań jednocześnie przy zachowaniu wysokiej jakości pracy.

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
      • niezbędne narzędzia pracy,
      • atrakcyjną pracę w dynamicznym środowisku,
      • możliwość rozwoju zawodowego.
  • HR Specialist

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 8 000-10 000 zł / mies.
    • Globalne zmiany zachodzą w szybkim tempie. Nowe możliwości kreowane są co chwila, równocześnie wzrasta ich komplikacja. Nasz Klient obsługuje firmy z różnych branż na całym świecie. Aby móc podejmować trafne decyzje, muszą one diagnozować sytuacje w otoczeniu biznesowym – w krótkiej i długiej perspektywie.

      Nasz Klient pozyskuje i gromadzi cenne dane a do ich analizy stosuje podejście naukowe. Sprawnie łączy świat praktyki biznesowej z dorobkiem świata nauki. Dba przy tym o precyzję i rzetelność. Specjalnością tej firmy jest inżynieria w obrębie danych, wyznacza kierunki rozwoju branży i kreuje wartość badań poprzez innowacje.

      Do swojego zespołu profesjonalistów poszukuje osoby na stanowisko: HR SPECIALIST

      Zakres obowiązków


      • Kompleksowe zarządzanie procesami HR i związaną z nimi dokumentacją pracowniczą,
      • Zatrudnianie nowych pracowników, koordynowanie wypowiedzeń, zarządzanie zmianami stanowisk, nieobecnościami,
      • Wsparcie kadrowo-płacowe firmy zewnętrznej,
      • Zarządzanie danymi pracowniczymi i administrowanie świadczeniami,
      • Zarządzanie procesami HR w podległych krajach z uważnością na lokalną politykę i prowadzenie procesów HR specyficznych dla danego kraju, aby skutecznie wspierać wewnętrzne zapytania biznesu i identyfikować obszary wsparcia,
      • Prowadzenie dokumentacji na wewnętrznych systemach HR,
      • Szkolenie kolegów na podobnym stanowisku i przekazywanie wiedzy.

      Wymagania


      • Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Specjalisty ds. HR, Kadr, Płac lub HR Generalist w firmie międzynarodowej,
      • Wyższe wykształcenie w dziedzinie HR, ekonomii lub pokrewnych,
      • Doskonała znajomość języka polskiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie,
      • Doświadczenie w pracy z Klientem wewnętrznym i umiejętności rozwiązywania problemów,
      • Pasja do pracy z liczbami/danymi, analityczne myślenie,
      • Dokładność, rzetelność,
      • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem,
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne,
      • Doskonała znajomość MS Office, zwłaszcza Excela.

      Oferujemy


      • System wynagrodzeń oparty o umowę o pracę,
      • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
      • Pracę w międzynarodowej korporacji i dostęp do innowacyjnych narzędzi i rozwiązań informatycznych,
      • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole ludzi,
      • Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń na arenie międzynarodowej,
      • Opiekę medyczną, kartę Multisport, praca w modelu hybrydowym,
      • Możliwość korzystania z pakietu benefitów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
      • Biuro w sercu Powiśla, z dogodnym dojazdem z różnych stron Warszawy,
      • Dostęp do platformy online obejmującej szkolenia językowe, programy komputerowe, rozwój osobisty.
  • Kierownik Laboratorium Medycznego - diagnostyka molekularna

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to prężnie działajaca firma, obecna na rynku od ponad 15 lat , wspiera polskich naukowców od początku ich drogi na biznesowej ścieżce. Swoje działania koncentruje na badaniu ludzkiego genomu, aby służyć człowiekowi, i rozwojowi medycyny. Swoje produkty adresuje zarówno do klienta biznesowego, jakim są placówki medyczne, jak i do bezpośredniego, dbającego o swoje zdrowie. Spółki z grupy kapitałowej są liderami na rynku badań genetycznych w Polsce, a z czasem także będą i na świecie. Do swojego zespołu Ekspertów poszukujemy osoby na stanowisko:

      Kierownik Laboratorium Medycznego – diagnostyka molekularna

      Lokalizacja: Poznań

      Zakres obowiązków

      • Zarządzanie pracą laboratorium i podległym zespołem,
      • Koordynacja prac nad nowymi testami wprowadzanymi do oferty,
      • Weryfikacja i autoryzacja wyników badań z zakresu genetyki medycznej,
      • Opiniowanie i pomoc w pisaniu projektów badawczo-rozwojowych oraz ich realizacji.

      Wymagania

      • Wykształcenie: biologia molekularna, biotechnologia, analityka medyczna lub pokrewne – ze specjalizacją w Laboratoryjnej genetyce medycznej (wymóg konieczny),
      • Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu laboratorium molekularnym,
      • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • Dodatkowym atutem będzie tytuł doktora nauk o profilu medycznym lub biologicznym.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę/zlecenia/ lub B2B,
      • Praca w młodym, dynamicznie rozwijający się zespole,
      • Możliwość rozwoju poprzez szkolenia, w tym zagraniczne,
      • Współudział w publikacjach, zgłoszeniach patentowych i projektach.
  • Junior HR Specialist

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Globalne zmiany zachodzą w szybkim tempie. Nowe możliwości kreowane są co chwila, równocześnie wzrasta ich komplikacja. Nasz Klient obsługuje firmy z różnych branż na całym świecie. Aby móc podejmować trafne decyzje, muszą one diagnozować sytuacje w otoczeniu biznesowym - w krótkiej i długiej perspektywie.

      Nasz Klient pozyskuje i gromadzi cenne dane a do ich analizy stosuje podejście naukowe. Sprawnie łączy świat praktyki biznesowej z dorobkiem świata nauki. Dba przy tym o precyzję i rzetelność. Specjalnością tej firmy jest inżynieria w obrębie danych, wyznacza kierunki rozwoju branży i kreuje wartość badań poprzez innowacje.

      Do swojego zespołu profesjonalistów poszukuje osoby na stanowisko:

      Junior HR Specialist

      Miejsce pracy: Warszawa

      Nr. Ref.: JHRS-22

      Zakres obowiązków

      • Wsparcie w zarządzaniu procesami HR i związaną z nimi dokumentacją pracowniczą,
      • Zatrudnianie nowych pracowników, koordynowanie wypowiedzeń, zarządzanie zmianami stanowisk, nieobecnościami,
      • Zarządzanie danymi pracowniczymi i administrowanie świadczeniami,
      • Ścisła współpraca z HR Directorem i wsparcie go w różnych obszarach,
      • Prowadzenie dokumentacji na wewnętrznych systemach HR,
      • Szkolenie kolegów na podobnym stanowisku i przekazywanie wiedzy.

      Wymagania

      • Conajmniej 2 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku HR / HR Generalist,
      • Wyższe wykształcenie w dziedzinie HR, ekonomii lub pokrewnych – mile widziane
      • Bardzo dobra znajomość języka polskiego i angielskiego, zarówno w mowie, jak i piśmie – wymóg konieczny,
      • Doświadczenie w pracy z Klientem wewnętrznym i umiejętności rozwiązywania problemów,
      • Pasja do pracy z liczbami/danymi, analityczne myślenie,
      • Dokładność, rzetelność,
      • Bardzo dobre umiejętności organizacyjne i zarządzania czasem,
      • Umiejętności komunikacyjne,
      • Bardzo dobra znajomość MS Office, zwłaszcza Excela.

      Oferujemy

      • System wynagrodzeń oparty o umowę o pracę,
      • Umowa na okres 6 m-cy,
      • Możliwość rozwoju i awansu zawodowego,
      • Pracę w międzynarodowej korporacji i dostęp do innowacyjnych narzędzi i rozwiązań informatycznych,
      • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole ludzi,
      • Możliwość wymiany wiedzy i doświadczeń na arenie międzynarodowej,
      • Opiekę medyczną, kartę Multisport, praca w modelu hybrydowym,
      • Możliwość korzystania z pakietu benefitów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych,
      • Biuro w sercu Powiśla, z dogodnym dojazdem z różnych stron Warszawy,
      • Dostęp do platformy online obejmującej szkolenia językowe, programy komputerowe, rozwój osobisty.
  • Export Manager - branża beauty

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient to dynamicznie rozwijający się producent i dystrybutor produktów premium, rozpoznawalnych na rynku z kategorii zdrowia oraz urody. Spółka od początku swojego istnienia jest odpowiedzialna za dystrybucję na rynek Polski i zagraniczny marek własnych i jest ich bezpośrednim właścicielem. Od prawie dekady dostarcza produkty które cieszą się rosnącym zaufaniem rynku i nieustannie zajmują wysokie lokaty w niezależnych zestawieniach i testach wśród produktów ze swoich kategorii. Nasz Klient jest laureatem wielu nagród branżowych w
      tym m.in. Diamenty Forbesa oraz Gazeli Biznesu.

      W związku z realizacją strategii dalszego rozwoju, której jednym z
      elementów jest rozbudowanie geografii działania firmy, poszukujemy kandydata/kandydatki na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • budowa strategii exportowej na podległym obszarze,
      • otwieranie nowych kanałów sprzedaży produktów firmy w sieciach,
      • współpraca z Klientami w kanale nowoczesnym, budowanie relacji biznesowych na nowych rynkach,
      • aktywne poszukiwanie nowych odbiorców,
      • analiza konkurencji i tendencji na podległym rynku,
      • promocja oraz dbanie o wizerunek firmy,
      • prowadzenie aktywnej i konsekwentnej polityki sprzedaży na podległym terenie.

      Wymagania

      • minimum 4 lata doświadczenia w prowadzeniu sprzedaży do sieci, na rynku międzynarodowym (m.in. rynki Europy Zachodniej, ZEA),
      • płynnej znajomości języka angielskiego oraz mile widziana komunikatywna znajomość innych języków,
      • wysokiej samodzielności w prowadzeniu projektów sprzedażowych, polegających na wprowadzaniu marki własnej do sieci,
      • wysokiej umiejętności i doświadczenia w prowadzeniu negocjacji biznesowych,
      • przedsiębiorczości, samodzielności i inicjatywy w działaniu,
      • bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office, w szczególności Excel, pod kątem robienia analiz i raportów,
      • znajomość rynku urządzeń elektronicznych będzie dodatkowym atutem,
      • doświadczenia we współpracy z kanałem dystrybucyjnym,
      • umiejętności prowadzenia prezentacji on-line oraz negocjacji,
      • doświadczenia w posługiwaniu się nowoczesnymi narzędziami mapowania i targetowania klientów.

      Oferujemy

      • elastyczną formę zatrudnienia preferowaną przez Kandydata,
      • elastyczne godziny pracy,
      • szansę szybkiego rozwoju praktycznych umiejętności poprzez rozwijanie firmy na rynkach Europy Zachodniej i ZEA,
      • atrakcyjne wynagrodzenie i premiowanie w oparciu o skuteczność sprzedaży.
  • Programista SQL

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Nasz Klient, to największa na rynku polskim firma świadcząca usługi z zakresu outsourcingu kadrowo-płacowego. Działająca w kilku miastach, zatrudniająca kilkuset pracowników, działająca w naszym kraju od ponad 19 lat. Współpracują z najbardziej innowacyjnymi firmami oferując najwyższej jakości usługi. Do swojego zespołu specjalistów, poszukuje kandydata na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • Rozwijanie istniejących oraz tworzenie nowych funkcjonalności w systemie, w obszarze kadrowo-płacowym dostosowanych do potrzeb biznesu,
      • Udział w projektach rozwoju systemów (analiza i projektowanie rozwiązań, programowanie T-SQL, przygotowywanie dokumentacji technicznej, testowanie zmian),
      • Diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się na bieżąco problemów,
      • Sporządzanie dokumentacji tworzonych rozwiązań,
      • Współpraca z pracownikami innych działów dotycząca rozwoju i bieżącego utrzymania systemu.

      Wymagania

      • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w projektowaniu i programowaniu w MS SQL, T-SQL,
      • Praktyczna znajomość zagadnień bazodanowych, w tym przygotowywanie zaawansowanych zapytań SQL oraz programowania w T-SQL,
      • Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji,
      • Odpowiedzialność za powierzone zadania, dotrzymywanie terminów,
      • Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
      • Umiejętność analitycznego myślenia,
      • Znajomość zagadnień biznesowych z obszaru kadr i płac,
      • Znajomość prawa pracy.

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracy w międzynarodowej firmie,
      • Wsparcie doświadczonego zespołu oraz opiekę mentora na czas wdrożenia,
      • Możliwość rozwoju i pracę pełną wyzwań,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do kompetencji.
  • Doradca działu dystrybutorów z j.niemieckim - praca zdalna

    JOBFINDER Ewelina Hordyniec
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • Nasz Klient to globalna firma, notowana na Nowojorskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Od 40 lat działa w branży odżywiania i zajmuje się sprzedażą suplementów diety zaspokajając różne potrzeby żywieniowe swoich klientów w ponad 90 krajach. Jej misja skupia się na poprawie nawyków żywieniowych ludzi na całym świecie poprzez oferowanie smacznych i opracowanych naukowo produktów odżywczych mających na celu zapewnienie prawidłowo zbilansowanej diety. Angażuje się w wyznaczanie nowych wysokich standardów w branży w zakresie sprzedaży, marketingu, IT, rozwoju produktu czy obsługi klienta.

      Do swojego prężnie rozwijającego się zespołu poszukujemy osób na stanowisko: Doradca działu dystrybutorów z j.niemieckim


      Zakres obowiązków

      • praca proaktywna – prowadzenie badań poprzez przegląd Internetu oraz mediów społecznościowych w celu zminimalizowania potencjalnych naruszeń związanych z działalnością biznesową dostawców,
      • praca reaktywna – kontakt z dostawcami w celu wyjaśnienia wszelkich nieścisłości,
      • utrzymanie pozytywnej komunikacji z innymi działami i klientami,
      • administrowanie i kontrola dokumentów wymaganych zarówno przez wewnętrzne zasady i procedury, jak i przepisy krajowe,
      • wsparcie i udział w szkoleniach, wydarzeniach, projektach krajowych i regionalnych,
      • utrzymanie i aktualizacja wewnętrznej bazy danych z analizami oraz tworzenie dziennych, tygodniowych i miesięcznych raportów o wynikach.

      Wymagania

      • biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego, inne języki europejskie byłyby dodatkowym atutem,
      • silna orientacja na klienta oraz wyniki, jakość i terminowość,
      • zdolność komunikowania się na wszystkich poziomach i w różnych kulturach,
      • bardzo dobre umiejętności werbalne, pisemne i prezentacyjne będą dodatkowym atutem,
      • dobra znajomość programu Excel będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie w zgranym zespole nastawionym na rozwój,
      • niezbędne narzędzia pracy – laptop/komputer stacjonarny,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, premie i pakiet benefitów w tym: pakiet medyczny Luxmed VIP, karta Multisport, prywatne ubezpieczenie, imprezy rozrywkowe i wiele innych,
      • elastyczne godziny pracy,
      • unikalna szansa na rozwój zawodowy i osobisty w środowisku międzynarodowym,
      • bardzo dobrą atmosferę w pracy i komfortowe środowisko pracy,
      • udział w ciekawych i wymagających projektach w strukturach globalnych,
      • możliwość rozwoju osobistego poprzez coaching, zajęcia z umiejętności miękkich oraz szkolenia,
      • szansa na podzielenie się swoimi pomysłami i ciągłe doskonalenie procesów w firmie.

Pracodawcy w Warszawie