Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
HRBC Group sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
HRBC Group jest zaufanym partnerem w dziedzinie Human Resources. Od momentu inauguracji w Krakowie, firma nieustannie rozwija swoją ofertę, dostarczając usługi w zakresie rekrutacji oraz elastycznych form zatrudnienia. Propozycja HRBC Group obejmuje outsourcing usług biurowych, takich jak kadry, płace, czy obsługa klienta, a także outsourcing procesów logistycznych i produkcyjnych.
Działalność HRBC Group nie zna granic; firma z sukcesem poszerza swoje horyzonty, posiadając oddziały w krajach takich jak Francja, Wielka Brytania i Belgia. Zespół składa się z 30 wykwalifikowanych profesjonalistów, którzy każdego dnia angażują się w realizację powierzonych zadań. Choć firma nie posiada sformułowanej misji na papierze, jej działania wyrażają dążenie do tego, aby zarówno pracodawcy, jak i pracownicy czuli się wspierani oraz doceniani.
HRBC Group realizuje kompleksowy proces legalizacji pobytu i pracy dla pracowników zza wschodniej granicy, co świadczy o zaangażowaniu w tworzenie stabilnego i legalnego rynku pracy. Stabilność finansowa firmy, potwierdzona kapitałem zakładowym wynoszącym 206 800,00 zł, jest jednym z jej atutów. Dodatkowo, HRBC Group jest posiadaczem certyfikatu agencji pracy, co stanowi potwierdzenie jej zaangażowania w bezpieczeństwo oraz jakość świadczonych usług.
W HRBC Group uważa się, że kluczem do sukcesu jest nie tylko dostarczanie usług na wysokim poziomie, ale także budowanie relacji opartych na zaufaniu i zrozumieniu. Każdego dnia dąży do tego, aby być nie tylko ekspertem w swojej dziedzinie, ale również partnerem, na którym można polegać. Zaprasza do współpracy, oferując możliwość tworzenia lepszej przyszłości zarówno dla pracowników, jak i dla firm na całym świecie.
HRBC Group Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy HRBC Group Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Darmowe posiłki / kanapki w pracy
-
Dodatkowe ubezpieczenie
-
Dofinansowanie wypoczynku
-
Elastyczny czas pracy
-
Karta sportowa
-
Kawa / herbata
-
Możliwość awansu
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Owoce w pracy
-
Pakiet socjalny
-
Pracownicza kasa zapomogowo-pożyczkowa
-
Program motywacyjny
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Strefa relaksu
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Służbowy laptop
-
Służbowy telefon
-
Ubezpieczenie grupowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 06.04.2025
Mapy HRBC Group Sp. z o.o.
Siedziba główna w Krakowie
Oddział w Warszawie
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
HRBC Group – Twój Biznes w dobrych rękach. REKRUTACJA - PRACA TYMCZASOWA - PAYROLL & ACCOUNTING - OUTSOURCING
NASZYM PRIORYTETEM JEST TWOJE POCZUCIE SATYSFAKCJI W BIZNESIE HRBC Group jest międzynarodową grupą firm, dostarczającą szeroki wachlarz kompleksowych i innowacyjnych rozwiązań m.in. z zakresu Human Resources (INTERIMAX, A-Team Recruitment, A-Team Health Recruitment), outsourcingu usług HR (z obszaru twardego HR: Kadry i Płace) czy obszaru usług logistycznych (HCS, ORUS). Od 2017 roku naszą pozycję na rynku międzynarodowym umacnia francuska agencja pracy – HRBC France, która wchodzi w skład struktury HRBC Group. HRBC Group to przede wszystkim zespół specjalistów z bogatym doświadczeniem branżowym i wiedzą ekspercką. Sprawdź nasze usługi, świadczone na najwyższym poziomie. Dostosujemy je wspólnie do indywidualnych uwarunkowań Twojego przedsiębiorstwa. Wsparcie otrzymane ze strony naszych specjalistów z firm tworzących HRBC Group, zapewnia długotrwałą satysfakcję i widoczne efekty.
- Branża
- HR
Rok założenia
b.d.
Liczba pracowników
51-200
Liczba obserwujących
-
HRBC Group Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
HRBC Group Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Poznań
- Katowice
- Kraków
- Częstochowa
- Radom
- Bielsko-Biała
- Gdańsk
- Wrocław
- Piotrków Trybunalski
Praca HRBC Group Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Kierownik sklepu
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Realizowanie wyznaczonych celów i planów handlowych
-
Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta,
-
Zapewnienie właściwej organizacji pracy zgodnie z obowiązującymi standardami pracy,
-
Dbanie o odpowiednie zatowarowanie sklepów,
-
Kontrolowanie kosztów sklepu,
-
Wprowadzenie danych do systemu,
-
Naliczanie marż,
-
Przyjmowanie towaru,
-
Zarządzanie personelem.
Wymagania
Poszukujemy osoby, która posiada:
-
minimum 2 – letnie doświadczenie w handlu
-
doświadczenie w kierowaniu zespołem
-
umiejętność planowania i organizacji pracy
-
wysoki poziom obsługi klienta
a także jest:-
zaangażowana
-
zorientowania na wyniki
-
rzetelna i uczciwa
Oferujemy
Odpowiedzialną i stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
-
Pracę w systemie zmianowym,
-
Umowę o pracę,
-
Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
-
Miłą atmosferę pracy.
-
-
Magazynier Błonie Wieś
HRBC Group Sp. z o.o.- 30 zł / godz.
- Błonie
- umowa zlecenie
- pełny etat
- pracownik fizyczny
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
Przygotowywanie palet do wysyłki (obsługa skanera, oklejanie etykietami, )
-
Kompletowanie zamówień, pakowanie
Wymagania
-
Gotowość do podjęcia prac magazynowych
-
Umiejętność pracy w zespole oraz komunikatywność
-
Gotowość do pracy zmianowej 6-14 i 10-18
-
Doświadczenie w pracy magazynowej
Oferujemy
-
zatrudnienie na umowę zlecenie w dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
wynagrodzenie zawsze na czas (30,50 brutto/h + premia),
-
przyjazne środowisko pracy – pracujemy w nowo wybudowanym magazynie,
-
szkolenie od podstaw – potrzeba tylko Twoich chęci do nauki,
-
parking dla pracowników,
-
herbata, kawa, ekspres do kawy w firmowej kuchni.
-
-
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- pełny etat
-
Wymagania
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:-
Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
-
Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
-
Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
-
Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
-
Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
-
Zorientowania na realizację założonych celów
-
Dobra organizacja pracy
-
-
Praca dla firmy farmaceutycznej - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- pełny etat
-
Wymagania
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:-
Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
-
Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
-
Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
-
Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
-
Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
-
Zorientowania na realizację założonych celów
-
Dobra organizacja pracy
-
-
Magazynier -Błonie Wieś
HRBC Group Sp. z o.o.- Błonie
- umowa o pracę
- pełny etat
- praca od zaraz
-
Wymagania
-
gotowość do podjęcia prazy w systemie dwu zmianowym z wolnymi weekendami,
-
sumienność i precyzja,
-
odpowiedzialność
-
komunikatywność
-
zaangażowanie i motywacja do pracy
-
zatrudnienie OD ZARAZ
-
umowę zlecenie pełno-składkową
-
atrakcyjne wynagrodzenie 24,12 BRUTTO/H + PREMIA
-
udział w szkoleniach pracowniczych
-
przyjazną atmosferę pracy
-
zmiany 6-14 i 10-18 od poniedziałku do piątku
-
UCZNIOWIE BRUTTO=NETTO
-
-
Magister Farmacji - praca w UK
HRBC Group Sp. z o.o.- Wielka Brytania
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe - dyplom mgr farmacji-ukończone studia na terenie UE
-
Biegła znajomość języka angielskiego, zarówno w mowie jak i w piśmie – warunek konieczny dla uzyskania uprawnień do wykonywania zawodu z Wielkiej Brytanii
-
Minimum roczne doświadczenie zdobyte w Polsce na stanowisku magistra farmacji
-
Gotowość do relokacji
-
-
Praca dla firmy farmaceutycznej - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- pełny etat
-
Wymagania
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:-
Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
-
Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
-
Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
-
Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
-
Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
-
Zorientowania na realizację założonych celów
-
Dobra organizacja pracy
-
-
Magazynier -TERESIN
HRBC Group Sp. z o.o.- Teresin
- umowa zlecenie
- pełny etat
-
Wymagania
-
WYMAGANE PRAWO JAZDY KAT B
-
-
Magazynier Pakowacz
HRBC Group Sp. z o.o.- Błonie
- umowa zlecenie
- pełny etat
-
Praca dla firmy farmaceutycznej - Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- pełny etat
-
Wymagania
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:-
Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
-
Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
-
Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
-
Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
-
Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
-
Zorientowania na realizację założonych celów
-
Dobra organizacja pracy
-
-
Pracownik biurowy Pruszków ul. Parzniewska
HRBC Group Sp. z o.o.- Pruszków
- umowa zlecenie
- pełny etat
-
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- pełny etat
-
Wymagania
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:-
Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
-
Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
-
Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
-
Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
-
Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
-
Zorientowania na realizację założonych celów
-
Dobra organizacja pracy
-
-
Koordynator zespołu sprzedaży telefonicznej
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Zakres obowiązków
Głównym celem dla osoby zatrudnionej na tym stanowisku jest: Zarządzanie i współpraca z grupą specjalistów odpowiedzialnych za telefoniczną sprzedaż i promocję produktów leczniczych do branży farmaceutycznej. Nadzór i koordynowanie współpracy z aptekami na terenie całej Polski. Motywowanie pracy podległego zespołu.Wymagania
-
Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie
-
Samodzielne stanowisko pozwalające na wykorzystanie zdobytego doświadczenia
-
Bogaty pakiet benefitów (opieka medyczna, ubezpieczenie, karta lunchowa)
-
Niezbędne narzędzia pracy
-
Realizację zadań dla rozpoznawalnej firmy farmaceutycznej o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Pełne i profesjonalne wsparcie we wdrożeniu na stanowisko pracy
-
Pracę w biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
Oferujemy
Czy ta oferta jest dla Ciebie? Tak jeżeli:
Masz doświadczenie w zarządzaniu Zespołem Sprzedaży/Obsługi Telefonicznej w branży farmaceutycznej (Consumer Healthcare) lub w innych branżach.
Czego oczekujemy od kandydatów:-
Umiejętności zarządzania zespołem, oceniania i rozliczania z osiąganych wyników (coaching, mentoring)
-
Umiejętności wdrażania nowych, innowacyjnych projektów
-
Umiejętność sporządzania raportów i analiz dotyczących pracy działu
-
Zdolności interpersonalnych oraz wysokiej kultury osobistej
-
Zaangażowania, kreatywności i umiejętności budowania przyjaznej atmosfery pracy
-
Znajomości Excela i praca z bazami danych
-
-
Pracownik Call Center - kontakt z aptekami
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- pełny etat
-
Wymagania
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:-
Kilkuletnie doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
-
Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
-
Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
-
Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
-
Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
-
Zorientowania na realizację założonych celów
-
Dobra organizacja pracy
-
-
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Aptek (Klienta)
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Wymagania
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli posiadasz:-
Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej
-
Doświadczenie w obsłudze/sprzedaży w sektorze B2B
-
Umiejętności pracy w zespole oraz pozyskiwania nowych klientów, a także utrzymywanie relacji ze stałymi klientami
-
Komunikatywność, skuteczność, wysoką kulturę osobistą
-
Zorientowania na realizację założonych celów
-
Dobra organizacja pracy
-
Mile widziane będzie doświadczenia zawodowe w branży farmaceutycznej/healthcare
-
-
Koordynator administracyjno - biurowy
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- pełny etat
-
Wymagania
Czy ta oferta jest dla Ciebie? Tak jeżeli:Masz doświadczenie w koordynowaniu procesów administracyjnych i biurowych w firmach o korporacyjnym charakterze. Cechujesz się innowacyjnym i energicznym podejściem do pracy. Czego oczekujemy od Kandydatów:-
Doświadczenia na podobnym stanowisku
-
Umiejętności zarządzania podległymi zespołami
-
Umiejętności tworzenia i wdrażania wewnętrznych procesów
-
Znajomości języka angielskiego minimum na poziomie B2
-
Zdolności interpersonalnych oraz wysokiej kultury osobistej
-
Zaangażowania, kreatywności i umiejętności budowania przyjaznej atmosfery pracy
-
Uprawnienia do prowadzenia szkoleń BHP
-
Doświadczenie i wiedza z obszaru zrównoważonego rozwoju
-
-
Młodszy Specjalista ds. Kadr / Asystent działu
HRBC Group Sp. z o.o.- Warszawa
- umowa o pracę tymczasową
- pełny etat
-
Wymagania
Czego oczekujemy od Kandydatów:-
Doświadczenie w obszarze kadr lub na podobnym stanowisku
-
Wykształcenia kierunkowego
-
Komunikatywnej znajomości j. angielskiego
-
Umiejętność obsługi systemów informatycznych związanych z zarządzaniem kadrami i dokumentacją pracowniczą, mile widziana znajomość programu Symfonia
-
Zdolności organizacyjne i umiejętność pracy w zespole
-
Proaktywna postawa oraz inicjatywa zorientowana na wsparcie efektywnej pracy działu
-
Precyzja i skrupulatność w wykonywaniu obowiązków
-
Dyskrecja i rzetelność w przypadkach dotyczących poufności informacji
-
Chęć posiadania wiedzy i rozwoju w obszarze zarządzania kadrami i administracji
-