PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Czy to Twoja firma?

PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ sp. z o.o. praca

Klecza Dolna

Od ponad dwóch dekad jesteśmy dumni z bycia liderem światowym w produkcji sprzętu pszczelarskiego. Nasza podróż rozpoczęła się w 1995 roku, a serce naszej działalności bije w malowniczej Kleczy Dolnej. W Przedsiębiorstwie Pszczelarskim Łysoń tworzymy produkty, które są nie tylko narzędziami pracy, ale także wyrazem naszej pasji i szacunku dla natury.


Nasza oferta to efekt połączenia tradycji z nowoczesnością – od uli, przez miodarki, urządzenia do odsklepiania i kremowania miodu, po odzież pszczelarską i paszę dla pszczół. Wszystko to tworzymy z myślą o potrzebach pszczelarzy na całym świecie, dbając o to, aby nasze produkty były synonimem innowacji i jakości. Nasze urządzenia są dostępne na wszystkich kontynentach, co świadczy o naszej globalnej obecności i zaufaniu, jakim obdarzają nas klienci.

Jesteśmy firmą, dla której rodzina – zarówno ta biologiczna, jak i pracownicza – jest fundamentem wszystkiego, co robimy. To właśnie ludzie są sercem naszej firmy i to dzięki ich zaangażowaniu możemy kreować trendy i zmieniać branżę pszczelarską na świecie.

Innowacyjność to dla nas nie tylko słowo klucz, ale codzienna praktyka. Realizujemy projekt wdrożenia innowacyjnej i w pełni zautomatyzowanej produkcji wyrobów spożywczych z miodem gryczanym, co jest dowodem na nasze dążenie do ciągłego rozwoju i podnoszenia konkurencyjności.

Jakość i bezpieczeństwo to wartości, które przyświecają nam na każdym etapie produkcji. Udzielamy gwarancji na zakupione urządzenia i zapewniamy ich serwis, bo wiemy, jak ważne jest wsparcie i zaufanie naszych klientów.

Angażujemy się również w działania edukacyjne i ekologiczne, skupiając się na ochronie pszczół. Wierzymy, że nasza praca ma wpływ nie tylko na branżę pszczelarską, ale także na środowisko naturalne i przyszłe pokolenia.

Zapraszamy do współtworzenia z nami świata, w którym pszczelarstwo jest nie tylko zawodem, ale także sposobem na życie w harmonii z naturą. Razem możemy więcej – dołącz do naszej pszczelarskiej rodziny.

PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
logistyka / spedycja / transport obsługa klienta / call center media / pr / reklama / marketing it (informatyka) internet / e-commerce / nowe media

Oferty pracy PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Elastyczny czas pracy
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 12.05.2023

Mapa PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Wadowice
  3. Warszawa
  4. Katowice
  5. Andrychów
  6. Kęty
  7. Bielsko-Biała
  8. Wrocław
  9. Zator
  10. Poznań

Data aktualizacji: 01.07.2024

Praca PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - oferty archiwalne

  • Kierownik sklepu firmowego

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Zgorzelec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.


      Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Kierownik sklepu firmowego

      Zakres obowiązków

      • bezpośrednia obsługa klienta w zakresie sprzedaży, doradztwa i reklamacji,

      • dbałość o dostępność i ekspozycję towarów na sali sprzedaży oraz w przestrzeni magazynowej,

      • zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta,

      • wdrażanie i utrzymywanie obowiązujących standardów i procedur mających na celu realizację planów sprzedażowych,

      • prowadzenie działań promocyjnych i marketingowych, zgodnie z polityką firmy,

      • prowadzenie dokumentacji i rozliczeń sklepu,

      • koordynacja pracy całego zespołu pracowników sklepu,

      • planowanie grafiku pracy podległego zespołu,

      • prowadzenie rocznych inwentaryzacji,

      • bieżące raportowanie do centrali firmy.

      Wymagania

      • doświadczenie na podobnym stanowisku – min. 3 lata,

      • komunikatywność i otwartość na budowanie aktywnych i trwałych relacji z Klientami,

      • umiejętność zarządzania i pracy z zespołem,

      • gotowość do pracy w systemie zmianowym (8:00 - 17:00) oraz w niektóre soboty (8:00 - 13:00),

      • uczciwość,

      • energiczność, pogoda ducha i życzliwość,

      • znajomość języka niemieckiego w stopniu komunikatywnym,

      • bardzo dobra organizacja czasu pracy oraz nastawienie na rozwój.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku, (umowa o pracę)

      • konkurencyjne wynagrodzenie,

      • pracę w międzynarodowym środowisku (zagraniczni klienci i dystrybutorzy),

      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),

      • przyjazną atmosferę w pracy,


      • ubezpieczenie grupowe,


      • pakiet MultiSport i MultiLife,


      • zniżki na nasze produkty firmowe,


      • pracę z misją z miłości do pszczół :)

  • Specjalista ds. eksportu z j.niemieckim

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • запрошуємо працівників з України
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko : Specjalista ds. eksportu z j.niemieckim


      Miejsce pracy: Klecza Dolna / Wadowice.

      Zakres obowiązków

      • obsługa międzynarodowych klientów z zachowaniem najwyższej jakości obsługi,
      • odpowiadanie na przychodzące zapytania dotyczące cen, dostępności i specyfikacji produktów,
      • praca z korespondencją biznesową i przygotowanie dokumentów sprzedażowych,
      • przetwarzanie zamówień i współpraca z innymi działami w firmie,
      • budowanie trwałych relacji z naszymi międzynarodowymi partnerami / dystrybutorami,
      • odpowiadanie na zapytania klientów, w tym obsługa reklamacji produktów oraz udzielanie ogólnych informacji dla sprzedawców detalicznych i konsumentów,
      • reprezentowanie firmy na międzynarodowych wystawach,
      • monitorowanie statusu płatności przypisanej grupy kontrahentów,
      • przygotowywanie raportów sprzedażowych,
      • wykonywanie tłumaczeń na potrzeby realizowanych zadań.

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego,
      • swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu MS Office,
      • doskonałe umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne,
      • podejmowanie działań zorientowanych na klienta, zapewniając mu obsługę wysokiej jakości,
      • samodzielność, proaktywność oraz umiejętność twórczego myślenia
      • umiejętność pracy w zespole,
      • umiejętność myślenia analitycznego, wyciągania wniosków a także rozwiązywania problemów oraz aktywnego i przyszłościowego działania,
      • doświadczenie w pracy z klientem lub w dziale sprzedaży.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku
      • konkurencyjny pakiet wynagrodzeń
      • pracę w międzynarodowym środowisku
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • pracę w przyjaznej atmosferze
      • ubezpieczenie grupowe
      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe
  • Specjalista ds. logistyki

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników. Z kolei w 2023 r otrzymaliśmy wyróżnienie w II edycji Best Managed Companies Poland, dla najlepiej zarządzanych firm prywatnych w Polsce. Organizowany przez Deloitte. Private.

      Zakres obowiązków

      NA CO DZIEŃ W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ:

      • sporządzać dokumenty sprzedażowe oraz eksportowe,
      • sprawować nadzór nad procedurami celnymi (typo),
      • czuwać nad prawidłowością i planową wysyłką deklaracji Intrastat,
      • planować i nadzorować wysyłki towaru na terenie kraju i za granicą,
      • prowadzić analizę rynku firm transportowych oraz dążyć do stałego optymalizowania kosztów transportu,
      • opracowywać zlecenia transportowe – organizować transport lądowy, morski i lotniczy,
      • ściśle współpracować z firmami spedycyjnymi oraz agencją celną,
      • uzupełniać brakujące informacje w systemie (ceny, wagi, kody celne),
      • przygotowywać raporty i zestawienia z realizowanych zadań,
      • współpracować z pozostałymi działami w firmie.

      Wymagania

      TO STANOWISKO MOŻE BYĆ TWOJE, JEŚLI:

      • masz doświadczenie na podobnym stanowisku (minimum 2 lata),
      • posiadasz wykształcenie kierunkowe (min. średnie),
      • znasz podstawy prawa celnego, a także procedury i dokumentację stosowane w imporcie-eksporcie,
      • posługujesz się językiem angielskim w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
      • bardzo dobrze organizujesz sobie czas pracy,
      • potrafisz myśleć analitycznie oraz planować uwzględniając wiele czynników,
      • bardzo dobrze posługujesz się MS Excel lub podobnym arkuszem kalkulacyjnym,
      • potrafisz działać zespołowo,
      • posiadasz prawo jazdy kat.B.
      • mile widziane doświadczenie w pracy z systemami klasy WMS lub ERP.

      Oferujemy

      CO CHCEMY CI ZOFEROWAĆ:

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),
      • konkurencyjne wynagrodzenie,
      • pracę w międzynarodowym środowisku (współpraca z zagranicznymi dystrybutorami oraz na zagranicznych marketplace’ach),
      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),
      • przyjazną atmosferę oraz pracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • dostęp do biblioteczki firmowej,
      • elastyczne godziny pracy (pomiędzy 6:00 a 17:00),
      • pracę zdalną 1 dzień w tygodniu,
      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe,
      • kartę MultiSport oraz pakiet MultiLife,
      • pracę, która ma sens :)
  • Lider ds. e-commerce

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników. Z kolei w 2023 r otrzymaliśmy wyróżnienie w II edycji Best Managed Companies Poland, dla najlepiej zarządzanych firm prywatnych w Polsce. Organizowany przez Deloitte. Private.


      Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. e-commerce

      Zakres obowiązków

      NA CO DZIEŃ W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ:

      • monitorować sprzedaż oraz analizować trendy rynkowe i działania konkurencji, w oparciu o kluczowe wskaźniki,
      • współtworzyć, rozwijać i wdrażać strategię sprzedaży internetowej oraz zwiększać efektywność działań marketingowych i promocyjnych,
      • koordynować akcje marketingowe na stronie internetowej i platformach sprzedażowych, gdzie działa firma, w tym kampanie SEM, SEO, AdWords,
      • monitorować efektywność prowadzonych kampanii oraz przygotowywać rekomendacje, analizy i raporty na potrzeby optymalizacji działań,
      • analizować zachowania klientów na stronie oraz rekomendować, wdrażać i rozwijać rozwiązania mające na celu wzrost sprzedaży online,
      • zwiększać obecność oraz konkurencyjność ofert na wszystkich platformach e-commerce, za pośrednictwem których firma prowadzi sprzedaż,
      • zarządzać budżetem e-commerce, kontrolować koszty i realizować cele sprzedażowe,
      • nadzorować wizualną i techniczną stronę działania sklepu online,
      • współpracować z innymi działami firmy, w tym głównie z działami handlowymi, marketingu i PR,
      • koordynować pracę zespołu e-commerce,
      • na bieżąco raportować do zarządu firmy.

      Wymagania

      TO STANOWISKO MOŻE BYĆ TWOJE, JEŚLI:

      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 3 lata,
      • masz wykształcenie związane z marketingiem lub sprzedażą,
      • znasz aktualne trendy w branży e-commerce,
      • posiadasz znajomość narzędzi i wskaźników stosowanych w analizie rynku, aktualnych trendów oraz zachowań konsumenckich,
      • znasz marketplace’y Allegro, Amazon, e-bay, Kaufland,
      • posługujesz się j.angielskim na poziomie minimum B2,
      • znasz i potrafisz obsługiwać Prestashop,
      • jesteś kreatywny(a) i potrafisz myśleć nieszablonowo,
      • masz zdolności analityczne oraz umiejętność wyciągania wniosków i proponowania rozwiązań,
      • znasz i potrafisz wykorzystać narzędzia marketingowe,
      • jesteś samodzielny(a) i rzetelny(a) w działaniu,
      • mile widziana znajomość lub doświadczenie w obsłudze Salesmenago,
      • mile widziana znajomość innych marketplace’ów (np. Heureka, eMAG).

      Oferujemy

      CO CHCEMY CI ZOFEROWAĆ:

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),
      • konkurencyjne wynagrodzenie,
      • pracę w międzynarodowym środowisku (współpraca z zagranicznymi dystrybutorami oraz na zagranicznych marketplace’ach),
      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),
      • przyjazną atmosferę oraz pracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • dostęp do biblioteczki firmowej,
      • elastyczne godziny pracy (pomiędzy 6:00 a 17:00),
      • pracę zdalną 1 dzień w tygodniu,
      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe,
      • kartę MultiSport oraz pakiet MultiLife,
      • pracę, która ma sens :)
  • Specjalista ds. e-commerce

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników. Z kolei w 2023 r otrzymaliśmy wyróżnienie w II edycji Best Managed Companies Poland, dla najlepiej zarządzanych firm prywatnych w Polsce. Organizowany przez Deloitte. Private.


      Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. e-commerce

      Zakres obowiązków

      NA CO DZIEŃ W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ:

      • kompleksowo zarządzać platformami sprzedażowymi oraz sklepem www: wystawiać aukcje i oferty oraz nadzorować te już istniejące,
      • rozwijać sklep poprzez testowanie i wdrażanie nowych funkcjonalności na stronie internetowej i platformach sprzedażowych,
      • promować produkty z wykorzystaniem narzędzi dostępnych na poszczególnych platformach sprzedażowych oraz zgodnie z ustaloną strategią,
      • tworzyć i optymalizować treści produktowe, zdjęcia oraz opisy, w celu zwiększania sprzedaży
      • kontrolować jakość zdjęć i opisów produktów na stronie i marketplace’ach, monitorować poprawność wyświetlania się asortymentu,
      • wdrażać kampanie SEM, SEO, AdWords,
      • brać udział w planowaniu akcji promocyjnych oraz w wypracowaniu materiałów marketingowych,
      • na bieżąco monitorować poziom sprzedaży, analizować rynek produktów, trendy i działania konkurencji,
      • współpracować z innymi działami w firmie (handlowymi, marketingiem, PR), w tym pozyskiwać od nich materiały contentowe,
      • raportować podejmowane działania i wyniki sprzedaży.

      Wymagania

      TO STANOWISKO MOŻE BYĆ TWOJE, JEŚLI:

      • posiadasz doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 2 lata,
      • masz wykształcenie związane z marketingiem lub sprzedażą,
      • znasz aktualne trendy w branży e-commerce,
      • znasz i potrafisz obsługiwać marketplace’y Allegro, Amazon i/lub e-bay, Kaufland,
      • posługujesz się j.angielskim na poziomie minimum B1,
      • jesteś kreatywny(a) i potrafisz myśleć nieszablonowo,
      • znasz i potrafisz wykorzystać narzędzia marketingowe,
      • posiadasz zdolności analityczne oraz umiejętność wyciągania wniosków,
      • samodzielnie potrafisz wykonać proste grafiki,
      • mile widziana znajomość lub doświadczenie w obsłudze Prestashop, Salesmenago itp.,
      • jesteś samodzielny(a) i rzetelny(a) w działaniu.

      Oferujemy

      CO CHCEMY CI ZOFEROWAĆ:

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),
      • konkurencyjne wynagrodzenie,
      • pracę w międzynarodowym środowisku (współpraca z zagranicznymi dystrybutorami oraz na zagranicznych marketplace’ach),
      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),
      • przyjazną atmosferę oraz pracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • dostęp do biblioteczki firmowej,
      • elastyczne godziny pracy (pomiędzy 6:00 a 17:00),
      • pracę zdalną 1 dzień w tygodniu,
      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe,
      • kartę MultiSport oraz pakiet MultiLife,
      • pracę, która ma sens :)
  • Business Relationship Specialist

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.


      Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko - Business Relationship Specialist

      Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • bezpośrednia współpraca z naszymi międzynarodowymi klientami i dystrybutorami w celu utrzymania długotrwałych relacji biznesowych,
      • odpowiadanie na zapytania klientów związane z produktami, promocjami, zamówieniami etc.,
      • kontakt mailowy i telefoniczny z klientami anglojęzycznymi,
      • analiza potrzeb klientów i dbanie o ich satysfakcję i zadowolenie,
      • ścisła współpraca z działami sprzedaży, łańcucha dostaw, finansów i logistyki,
      • wsparcie zespołu eksportowego w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.

      Wymagania

      Nasze oczekiwania:

      • doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
      • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
      • zorientowanie na klienta,
      • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
      • dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
      • gotowość do podróży służbowych,
      • samodzielność w działaniu,
      • znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),
      • konkurencyjne wynagrodzenie,
      • elastyczny czas pracy (pomiędzy 6:00 a 17:00),
      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),
      • przyjazną atmosferę pracy w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,
      • pracę w międzynarodowym środowisku,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • dostęp do biblioteki firmowej,
      • zniżki na produkty naszej firmy,
      • kartę Multisport,
      • pracę zdalną raz w tygodniu.
  • Technik Informatyk

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • bez doświadczenia
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.


      Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko - Technik informatyk

      Zakres obowiązków

      • wsparcie pracy działu IT w jego działaniach,

      • nadzór nad infrastrukturą sieciową oraz sprzętem komputerowym,

      • nadzór nad centralą telefoniczną,

      • tworzenie zestawień SQL,

      • wsparcie obsługi oprogramowania firmy StreamSoft (m.in. Prestiż PC Biznes, WMS),

      • dbałość o prawidłową pracę komputerów, drukarek i urządzeń sieciowych,

      • praca z wykorzystaniem pakietu MS Office,

      • wsparcie pracy innych działów w zakresie ww. czynności.

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (informatyka lub pokrewne) minimum średnie,

      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),

      • dobra znajomość narzędzi SQL/Access,

      • lojalność i odpowiedzialność,

      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,


      • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),

      • konkurencyjne wynagrodzenie,

      • pracę w międzynarodowym środowisku (współpraca z zagranicznymi dystrybutorami),

      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),

      • przyjazną atmosferę oraz pracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,

      • ubezpieczenie grupowe,


      • dostęp do biblioteczki firmowej,


      • możliwość ustalenia godzin rozpoczynania pracy,


      • pracę zdalną 1 dzień w tygodniu,


      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe,


      • kartę MultiSport oraz pakiet MultiLife,


      • pracę, która ma sens :)

  • Specjalista ds. marketingu

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.

      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.

      Zakres obowiązków

      • redagowanie lub tłumaczenie treści do katalogów oraz ofert handlowych – na j.angielski,
      • przygotowanie materiałów reklamowych do czasopism oraz na targi handlowe,
      • koordynacja udziału firmy w targach branżowych,
      • wspieranie działu marketingu w opracowaniu treści na stronę www,
      • wspieranie działań firmy przy realizacji akcji promocyjnych na rynkach zagranicznych – przygotowanie materiałów reklamowych.

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy w marketingu,
      • mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, reklama, itp.),
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • znajomośc narzędzi marketingowych,
      • kreatywość,
      • samodzielność w działaniu i dobra organizacja czasu pracy,
      • umiejętność realizacji złożonych projektów,
      • komunikatywność i otwartość na współpracę.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),
      • konkurencyjne wynagrodzenie,
      • pracę w międzynarodowym środowisku,
      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),
      • przyjazną atmosferę oraz pracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • dostęp do biblioteczki firmowej,
      • możliwość ustalenia godzin rozpoczynania pracy,
      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe,
      • kartę MultiSport oraz pakiet MultiLife,
      • pracę, która ma sens ;)
  • Business Relationship Specialist

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.


      Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko - Business Relationship Specialist

      Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • bezpośrednia współpraca z naszymi międzynarodowymi klientami i dystrybutorami w celu utrzymania długotrwałych relacji biznesowych,
      • odpowiadanie na zapytania klientów związane z produktami, promocjami, zamówieniami etc.,
      • kontakt mailowy i telefoniczny z klientami anglojęzycznymi,
      • analiza potrzeb klientów i dbanie o ich satysfakcję i zadowolenie,
      • obsługa klientów zgodnie z procedurami i dobrymi praktykami firmy,
      • zbieranie opinii klientów i proponowanie usprawnień,
      • ścisła współpraca z działami sprzedaży, łańcucha dostaw, finansów i logistyki,
      • wsparcie zespołu eksportowego w działaniach sprzedażowych i promocyjnych.

      Wymagania

      Nasze oczekiwania:

      • doświadczenie w sprzedaży lub obsłudze klienta,
      • dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
      • zorientowanie na klienta,
      • bardzo dobre umiejętności komunikacyjne,
      • umiejętność nawiązywania i utrzymywania długotrwałych relacji biznesowych,
      • dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
      • gotowość do podróży służbowych,
      • samodzielność w działaniu,
      • umiejętność kreatywnego myślenia i rozwiązywania problemów,
      • znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),
      • konkurencyjne wynagrodzenie,
      • elastyczny czas pracy (pomiędzy 6:00 a 17:00),
      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),
      • przyjazną atmosferę pracy w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,
      • pracę w międzynarodowym środowisku,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • dostęp do biblioteki firmowej,
      • zniżki na produkty naszej firmy,
      • kartę Multisport,
      • pracę zdalną raz w tygodniu.
  • Specjalista ds. optymalizacji procesów

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.

      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.

      Zakres obowiązków

      NA CO DZIEŃ W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ:

      • identyfikować i wyznaczać obszary oraz wprowadzać projekty związane z ciągłym doskonaleniem i usprawnieniami procesów produkcyjnych,

      • optymalizować procesy produkcyjne poprzez stosowanie narzędzi Lean (5S),

      • inicjować rozwiązania optymalizacyjne oraz wspierać pracowników we wdrażaniu działań naprawczych / usprawniających,

      • analizować stanowiska pracy pod kątem zwiększenia efektywności i poprawy jakości procesów oraz obniżenia kosztów materiałów,

      • opracowywać raporty / zestawienia,

      • organizować oraz prowadzić szkolenia dla pracowników z obszaru Lean Manufacturing.


      Wymagania

      TO STANOWISKO MOŻE BYĆ TWOJE, JEŚLI:

      • posiadasz doświadczenie w obszarze lean min. 2 lata – związane z projektami ciągłego doskonalenia w firmie produkcyjnej – wymóg konieczny,

      • bardzo dobrze znasz metodykę LEAN w środowisku produkcyjnym,

      • bardzo dobrze znasz narzędzia optymalizacyjne,

      • bardzo dobrze znasz narzędzia i metody badawcze,

      • posiadasz dobrą, praktyczną znajomość programu Excel,

      • doświadczenie w planowaniu produkcji będzie dodatkowym atutem.


      Oferujemy

      CO CHCEMY CI ZAOFEROWAĆ:

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowę o pracę),

      • konkurencyjne wynagrodzenie,

      • pracę w międzynarodowym środowisku,

      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),

      • pracę w zgranym zespole i przyjazną atmosferę,

      • ubezpieczenie grupowe,

      • pakiet Multisport,

      • dostęp do biblioteczki firmowej,

      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe.

  • Specjalista ds. administracji personalnej / kadr

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.

      Zakres obowiązków

      NA CO DZIEŃ W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ:

      • samodzielnie prowadzić obsługę kadrową spółki głównej i spółek powiązanych,

      • prowadzić akta osobowe pracowników,

      • przygotowywać dokumentację związaną z nawiązaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,

      • przygotowywać porozumienia zmieniające,

      • na bieżąco aktualizować dane w systemie kadrowo-płacowym,

      • monitorować ważność szkoleń BHP i badań lekarskich oraz wystawiać skierowania na badania,

      • monitorować kończące się umowy o pracę, umowy zlecenie oraz generować kolejne umowy w oparciu o regulacje kodeksu pracy,

      • wystawiać zaświadczenia o zatrudnieniu – na wniosek pracownika,

      • uzupełniać druki wywiadu zawodowego,

      • generować zgłoszenia i wygłoszenia do ZUS pracowników oraz członków ich rodzin,

      • prowadzić bieżącą obsługę pracowników (pytania, zgłoszenia, wnioski pracowników),

      • ściśle współpracować z kadrą menadżerską,

      • generować raporty i zestawienia kadrowe.

      Wymagania

      TO STANOWISKO MOŻE BYĆ TWOJE, JEŚLI:

      • posiadasz doświadczenie w samodzielnej pracy na podobnym stanowisku – minimum 3 lata,

      • masz ugruntowaną wiedzę z zakresu przepisów prawa pracy oraz ubezpieczeń społecznych,

      • dobrze znasz zagadnienia z zakresu rozliczania czasu pracy,

      • potrafisz działać samodzielnie i odpowiedzialnie,

      • bardzo dobrze organizujesz sobie pracę własną,

      • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym,

      • mile widziana znajomość programu Comarch Optima,

      • mile widziane doświadczenie w obsłudze kadrowej firmy produkcyjnej.

      Oferujemy

      CO CHCEMY CI ZOFEROWAĆ:

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),

      • konkurencyjne wynagrodzenie,

      • elastyczny czas pracy (pomiędzy 6:00 a 17:00),

      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),

      • przyjazną atmosferę pracy w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,

      • pracę w międzynarodowym środowisku,

      • ubezpieczenie grupowe,

      • dostęp do biblioteki firmowej,

      • zniżki na produkty naszej firmy,

      • pakiet MultiSport i MultiLife,

      • pracę zdalną raz w tygodniu.

  • Technik jakości

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.

      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.

      Zakres obowiązków

      Na co dzień w naszym zespole będziesz:

      • odbierać urządzenia na linii produkcyjnej według wyznaczonych kryteriów jakościowych,

      • odbierać dostawy od dostawców w zakresie kontroli jakości,

      • odpowiednio reagować na problemy jakościowe na produkcji oraz je rozwiązywać,

      • brać aktywny udział podczas analiz dotyczących problemów jakościowych,

      • współpracować z pozostałymi działami firmy, w szczególności produkcyjnym i technicznym,

      • zgłaszać propozycje usprawnień organizacji pracy,

      • przestrzegać zasad BHP w miejscu pracy.

      Wymagania

      To stanowisko może być Twoje, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – minimum 2 lata

      • masz wykształcenie techniczne – minimum średnie

      • bardzo dobrze znasz pakiet MS Office (szczególnie Excel)

      • potrafisz czytać i interpretować rysunek techniczny - wymóg konieczny

      • orientujesz się w procesach produkcyjnych oraz ich powiązaniach z innymi procesami

      • znasz narzędzia jakościowe (5W2H, 5WHY)

      • potrafisz myśleć analitycznie i wyciągać wnioski,

      • dobrze organizujesz sobie czas pracy

      • posiadasz zdolności komunikacyjne i interpersonalne

      Oferujemy

      Co chcemy Ci zaoferować:

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),

      • konkurencyjne wynagrodzenie,

      • pracę w międzynarodowym środowisku,

      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),

      • pracę w zgranym zespole i przyjazną atmosferę,

      • ubezpieczenie grupowe,

      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe.

  • Referent ds. administracji i inwestycji

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.


      Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko - Referent ds. administracji i inwestycji

      etat: 1/2

      Zakres obowiązków

      • monitorowanie bieżących kwestii związanych z utrzymaniem infrastruktury firmy (biura, hale produkcyjne, magazyny),

      • współprowadzenie dokumentacji związanej z przeglądami obiektów oraz zawieraniem i przedłużaniem umów (energia, woda itp.),

      • wsparcie przy kontrolach i audytach obiektów,

      • wyszukiwanie ofert usług budowlanych oraz uczestnictwo w negocjacjach z dostawcami,

      • współpraca z urzędami oraz instytucjami, w zakresie nowych inwestycji oraz utrzymania obecnych obiektów (w tym przygotowanie wniosków i pism, w celu uzyskania koniecznych zezwoleń),

      • wsparcie przy dokumentowaniu inwestycji (w tym kosztorysy i harmonogramy inwestycji),

      • koordynowanie prac konserwatorsko – remontowych,

      • dbałość o właściwy obieg dokumentów.

      Wymagania

      • doświadczenie przy realizacji podobnych działań,

      • wykształcenie techniczne, min. średnie,

      • praktyczna znajomość branży remontowo – budowlanej,

      • bardzo dobre zdolności organizacyjne,

      • min. podstawowa wiedza dotycząca funkcjonowania i przyłączania sieci w budynkach (energetyczne, wodociągowe itp.),

      • samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji,

      • odpowiedzialność i zaangażowanie.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),

      • konkurencyjne wynagrodzenie,

      • elastyczne godziny pracy (20h tygodniowo),

      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),

      • przyjazną atmosferę oraz pracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,

      • pracę w międzynarodowym środowisku,

      • ubezpieczenie grupowe,

      • dostęp do biblioteczki firmowej,

      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe,

      • pracę, która ma sens.

  • Specjalista ds. marketingu

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.

      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.

      Zakres obowiązków

      • redagowanie lub tłumaczenie treści do katalogów oraz ofert handlowych – na j.angielski,
      • przygotowanie materiałów reklamowych do czasopism oraz na targi handlowe,
      • koordynacja udziału firmy w targach branżowych,
      • wspieranie działu marketingu w opracowaniu treści na stronę www,
      • wspieranie działań firmy przy realizacji akcji promocyjnych na rynkach zagranicznych – przygotowanie materiałów reklamowych.

      Wymagania

      • doświadczenie w pracy w marketingu,
      • mile widziane wykształcenie wyższe kierunkowe (marketing, reklama, itp.),
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
      • znajomośc narzędzi marketingowych,
      • kreatywość,
      • samodzielność w działaniu i dobra organizacja czasu pracy,
      • umiejętność realizacji złożonych projektów,
      • komunikatywność i otwartość na współpracę.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),
      • konkurencyjne wynagrodzenie,
      • pracę w międzynarodowym środowisku,
      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),
      • przyjazną atmosferę oraz pracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,
      • ubezpieczenie grupowe,
      • dostęp do biblioteczki firmowej,
      • możliwość ustalenia godzin rozpoczynania pracy,
      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe,
      • pracę, która ma sens ;)
  • Specjalista ds. social media i PR

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.

      Nasza firma zdobyła prestiżowe wyróżnienie Friendly Workplace 2022 r. przyznawane przez redakcję MarkaPracodawcy.pl za nowoczesne podejście w obszarze polityki personalnej i rozwoju pracowników.

      Zakres obowiązków

      • redagowanie treści o firmie na stronę internetową,

      • prowadzenie kampanii wizerunkowych firmy w social mediach,
      • wsparcie działu PR w organizacji oraz udział w eventach promujących firmę,

      • przygotowanie relacji z wydarzeń, w których firma bierze udział,

      • redagowanie i wysyłanie okazjonalnych komunikatów wewnątrzfirmowych,

      • wspieranie działu PR w pozostałych działaniach wizerunkowych.

      Wymagania

      • doświadczenie przy realizacji zbliżonych działań,

      • dobra znajomość pakietu MS Office,

      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,

      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów,

      • kreatywność,

      • zaangażowanie oraz chęć do działania,

      • samodzielność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy własnej,

      • umiejętność pracy w zespole,


      • wykształcenie kierunkowe będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku (umowa o pracę),

      • konkurencyjne wynagrodzenie,

      • pracę w międzynarodowym środowisku,

      • możliwość rozwoju zawodowego (dostęp do szkoleń),

      • przyjazną atmosferę oraz pracę w zespole tworzonym przez ludzi z pasją,

      • ubezpieczenie grupowe,

      • dostęp do biblioteczki firmowej,

      • możliwość ustalenia godzin rozpoczynania pracy,

      • pracę zdalną 1 dzień w tygodniu,

      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe,

      • pracę, która ma sens.

  • Specjalista ds. wprowadzania produktów

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Aktualnie poszukujemy kandydatów na stanowisko – Specjalista(ka) ds. wprowadzania produktów

      Zakres obowiązków

      Na co dzień w naszym zespole będziesz:

      • analizował(a) trendy rynkowe, potrzeby klientów oraz kroki konkurencji,

      • rozwijał(a) grupy produktowe, poszerzał(a) ofertę produktową firmy,

      • analizował(a) wyniki sprzedaże,

      • brać udział w ustalaniu strategii promocyjnej oraz planowaniu działań wspierających rozwój produktu,

      • przygotowywać materiały produktowe,

      • prowadzić szkolenia dla zespołu sprzedaży i partnerów handlowych oraz wspierać ich w zakresie sprzedaży prowadzonego produktu.

      Wymagania

      To stanowisko może być Twoje jeśli:

      • posiadasz minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,

      • potrafisz myśleć analitycznie i wyciągać wnioski,

      • masz dużą samodzielność i bardzo dobrą organizację pracy,

      • jesteś otwarty(a) i nastawiony(a) na współpracę,

      • swobodnie poruszasz się w środowisku MS Office,

      • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (min. B2),

      • znajomość branży pszczelarskiej będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      Co chcemy Ci zaoferować:

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku,

      • konkurencyjne wynagrodzenie,

      • pracę w międzynarodowym środowisku,

      • możliwość rozwoju zawodowego,

      • pracę w zgranym zespole i przyjazną atmosferę,

      • ubezpieczenie grupowe,

      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe,

      • możliwość pracy zdalnej 1 dzień w tygodniu,

      • elastyczne godziny rozpoczynania pracy,

      • dostęp do biblioteki firmowej,

      • pracę, która ma sens :)

  • Asystent(ka) zarządu

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.

      Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko – Asystent(ka) zarządu

      Miejsce pracy: Klecza Dolna

      Zakres obowiązków

      • obsługa biura zarządu i sekretariatu,
      • prowadzenie kalendarza spotkań,
      • obsługa telefonu, firmowej poczty elektronicznej oraz korespondencji tradycyjnej,
      • obsługa spraw urzędowych
      • dbałość o sprawny przepływ informacji oraz obieg dokumentów w firmie,
      • kontakt z operatorem sieci komórkowej,
      • monitorowanie oraz uzupełnianie stanu zaopatrzenia biura w artykuły biurowe, spożywcze oraz środki czystości,
      • obsługa wizyt gości, dokonywanie rezerwacji,
      • organizacja podróży służbowych pracowników,
      • kontakt z serwisantami w razie awarii instalacji lub planowanych przeglądów.

      Wymagania

      • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • swobodna komunikacja w języku angielskim (przynajmniej na poziomie B2)
      • bardzo dobra organizacja własna czasu pracy
      • wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz prezentacyjne
      • samodzielność i proaktywność
      • umiejętność dobrego działania pod presją czasu
      • otwartość, pogodność, rezolutność
      • nastawienie na różnorodność zadań oraz kontakt z ludźmi

      Oferujemy

      • stabilne miejsce zatrudnienia w polskiej firmie o międzynarodowym zasięgu i ugruntowanej pozycji na rynku,
      • pracę w zgranym zespole,
      • pakiet zniżek na nasze produkty
  • Specjalista(ka) ds. eksportu z j.angielskim

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • запрошуємо працівників з України
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.


      Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko : Specjalista(ka) ds. eksportu z j.angielskim


      Miejsce pracy: Klecza Dolna / Wadowice.

      Zakres obowiązków

      • obsługa międzynarodowych klientów z zachowaniem najwyższej jakości obsługi,
      • odpowiadanie na przychodzące zapytania dotyczące cen, dostępności i specyfikacji produktów,
      • praca z korespondencją biznesową i przygotowanie dokumentów sprzedażowych,
      • przetwarzanie zamówień i współpraca z innymi działami w firmie,
      • budowanie trwałych relacji z naszymi międzynarodowymi partnerami / dystrybutorami,
      • odpowiadanie na zapytania klientów, w tym obsługa reklamacji produktów oraz udzielanie ogólnych informacji dla sprzedawców detalicznych i konsumentów,
      • reprezentowanie firmy na międzynarodowych wystawach,
      • monitorowanie statusu płatności przypisanej grupy kontrahentów,
      • przygotowywanie raportów sprzedażowych,
      • wykonywanie tłumaczeń na potrzeby realizowanych zadań.

      Wymagania

      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem),
      • swobodne posługiwanie się narzędziami pakietu MS Office,
      • doskonałe umiejętności interpersonalne oraz komunikacyjne,
      • podejmowanie działań zorientowanych na klienta, zapewniając mu obsługę wysokiej jakości,
      • samodzielność, proaktywność oraz umiejętność twórczego myślenia
      • umiejętność pracy w zespole,
      • umiejętność myślenia analitycznego, wyciągania wniosków a także rozwiązywania problemów oraz aktywnego i przyszłościowego działania,
      • doświadczenie w pracy z klientem lub w dziale sprzedaży.

      Oferujemy

      • zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku
      • konkurencyjny pakiet wynagrodzeń
      • pracę w międzynarodowym środowisku
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • pracę w przyjaznej atmosferze
      • ubezpieczenie grupowe
      • pakiet zniżek na nasze produkty firmowe
  • Logistics Specialist with English

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Klecza Dolna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Lyson Beekeeping Company is looking for employees to be employed within international sales department.

      Will you make a difference to our company and your colleagues around you?

      If the answer is yes, then we’d like to hear from you.

      Workplace: Klecza Dolna / near Wadowice.

      Your responsibilities

      Responsibilities include, but are not limited to:

      • Issuing export documents
      • Invoicing
      • Customs procedure handling
      • Organization of road, sea and air transport (export):

      - inquiries

      - valuation

      - ordering transports

      • Close cooperation with forwarding companies,
      • Organization, and control of shipments in cooperation with the warehouse
      • Creating reports / reporting
      • Keeping records of the movement and stocks of finished products
      • Archiving of documents
      • Cooperation with the customer service specialist

      Our requirements

      Job Requirements:

      • Good command in written and spoken English (additional language will be an advantage)
      • Prior experience in customer service and /or logistics/supply chain functions would be an asset.
      • Good command in Microsoft Office.
      • Excellent interpersonal and communication skills and customer focus with ability to work collaboratively and deliver high quality outcomes for external and internal customers.
      • Team player with ability to work independently.
      • Advanced problem-solving skills and ability to develop creative solutions proactively
      • In depth analytical skills, in order to extract conclusion and be able to take proactive decisions.
      • Effective communication and influencing skills, with an appreciation for working across different geographies and cultures.

      We offer

      • Employment in a company with a stable position on the market.
      • Competitive salary package.
      • Work in an international environment.
      • The possibility of professional development.
      • Friendly work atmosphere.

      If you are looking for new challenges and want to develop your qualifications in the international team of Lyson – contact us!


  • Sprzedawca / Magazynier

    PRZEDSIĘBIORSTWO PSZCZELARSKIE ŁYSOŃ spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    • Zgorzelec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Przedsiębiorstwo Pszczelarskie „ŁYSOŃ” istnieje na rynku od 1995 roku, zajmujemy się przede wszystkim produkcją sprzętu pszczelarskiego. Na rynku europejskim jesteśmy jedną z największych firm w tej branży. Specjalizujemy się w produkcji uli styropianowych oraz sprzętu pszczelarskiego, takiego jak miodarki, urządzenia do kremowania, odsklepiania, dozowania miodu itd. Ciągły rozwój technologiczny i zmiany na rynku wymagają od nas elastyczności - wprowadzamy do oferty sprzęty wysoko wyspecjalizowane technologicznie, a zarazem dostępne dla każdego.

      Zakres obowiązków

      Twoimi zadaniami będą:

      • profesjonalna obsługa klienta zgodna ze standardami firmy,
      • aktywna sprzedaż produktów,
      • obsługa komputera,
      • dbanie o odpowiednią ekspozycję towaru, estetyczny wygląd ora porządek w sklepie,
      • prace magazynowe,
      • rozładunek dostaw,
      • przyjmowanie dostaw,
      • obsługa kasy fiskalnej,
      • ekspozycja towarów zgodnie ze standardami firmy

      Wymagania

      Jeśli jesteś osobą:


      • komunikatywną, otwartą na budowanie aktywnych i trwałych relacji z Klientem,
      • energiczną, pogodną, uczciwą i życzliwą,
      • dyspozycyjną i gotową do pracy w systemie zmianowym i w weekendy,
      • potrafisz pracować w zespole
      • mile widziane: znajomość języka niemieckiego, uprawnienia niezbędne do obsługi wózka widłowego UDT

      Już dziś dołącz do naszego zespołu!


      Oferujemy

      Zainteresowanym współpracą oferujemy:


      • umowę o pracę;
      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej;
      • szkolenie przygotowujące do pracy i możliwość rozwoju zawodowego;
      • pracę w miłej atmosferze;
      • przyjazną atmosferę w pracy.

      Prosimy o zamieszczenie klauzuli:


      „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji oraz przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Przedsiębiorstwo Pszczelarskie Tomasz Łysoń Sp. z o.o. Sp. k. z siedzibą w Sułkowicach zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.

Pracodawcy w Kleczy Dolnej