!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

COIG S.A.

COIG S.A.

COIG S.A. to firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych, dedykowanych rozwiązań informatycznych, wspomagających procesy zarządzania. Umiejętnie wykorzystuje swe kilkudziesięcioletnie doświadczenie i najnowsze osiągnięcia informatyki dla zapewnienia swoim klientom realnego wsparcia w obszarach zastosowań IT.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 6340134205

REGON: 272171512

KRS: 0000092497

ul. Mikołowska 100 40-065 Katowice województwo śląskie powiat katowice gmina katowice

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 25-02-2002
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy COIG S.A.

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Analityk - Projektant procesów biznesowych

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • analityk finansowy
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Firma COIG S.A. poszukuje specjalistów ds. analizy i projektowania realizacji procesów biznesowych.

      Zakres obowiązków

      • współpraca z klientem w celu opracowania analiz procesów biznesowych z użyciem notacji BPMN/UML
      • projektowanie zakresu informatyzacji procesów biznesowych
      • współpraca z zespołem implementującym obsługę procesów w platformach BPM
      • opracowanie dokumentacji oraz kryteriów odbioru procesów (biznesowe testy odbiorcze)
      • weryfikacja poprawności biznesowej zaimplementowanych procesów
      • współpraca z zespołem kontroli jakości (testów)
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w zakresie utrzymania i rozwoju procesów biznesowych

      Wymagania

      • absolwenci uczelni kształcących specjalistów na styku Biznesu i IT (Analiza Biznesowa IT) o kierunkach np.: zarzadzanie przedsiębiorstwem, ekonomiczno-informatyczny, informatyczny lub pokrewne
      • minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku analityka IT obejmującym m.in. analizę, modelowanie, orkiestrację i optymalizację procesów biznesowych
      • mile widziane doświadczenie w znajomości i analizie procesów biznesowych obejmujących podstawowe procesy organizacyjne (plany urlopowe, urlopy, delegacje…), kadrowe (rekrutacje, zatrudnienia...) jak i finansowe (obsługa umów, aneksów do umów, faktur zakupowych i kosztowych..) w przedsiębiorstwach i instytucjach publicznych
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na sprawną pracę z dokumentacją techniczną
      • kompetencje „miękkie”: umiejętność współpracy w zespole, odpowiedzialność, staranność i sumienność przy realizacji zadań, umiejętność analitycznego myślenia
      • znajomość notacji modelowania procesów biznesowych BPMN i UML
      • umiejętność stosowania wybranych narzędzi do modelowania procesów biznesowych np.: iGrafx, Bizzagi Modeler, Enterprise Architekt
      • mile widziana umiejętność praktycznego wykorzystania jednego z wiodących narzędzi klasy BPM (Business Process Management) np.: Bonita BPM, Symantec Workflow Solution

      Oferujemy

      • pracę w dużej kilkuset osobowej firmie
      • coaching prowadzony przez doświadczoną kadrę
      • możliwość podjęcia zatrudnienia w formie umowy o pracę (etat) lub umowy zlecenia (rozliczana godzinowo)
      • możliwość swobodnego ustalenia godzin pracy (umowy zlecenia) lub możliwość dostosowania standardowych godzin pracy na umowie o pracę
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych
      • możliwość zaangażowania w projekty realizowane w innych technologiach (JAVA, .NET, PHP, CMS)
      • możliwość zdobycia doświadczenia na innych stanowiskach związanych z działalności produkcyjną IT: wsparcie sprzedaży, analiza, projektowanie, produkcja, testowanie, wdrażanie, dokumentowanie
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach realizowanych i finansowanych przez firmę
      • dla osób zatrudnionych na umowę o pracę także dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (OK System)
      • dobrze skomunikowane miejsce pracy
  • Programista ETL

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • programista
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Firma COIG S.A. poszukuje programistów ETL do powiększenia swojego zespołu developerskiego wytwarzającego profesjonalne oprogramowanie SEOD, BPM/Workflow, aplikacje webowe oraz systemy raportowe/hurtownie danych.

      Zakres obowiązków

      • projektowanie i implementacja mechanizmów integracji danych/zasilania danych (procesy ETL) dla Hurtowni Danych
      • przygotowanie i wydawanie kolejnych wersji opracowanych rozwiązań
      • współpraca z zespołem analitycznym identyfikującym potrzeby w zakresie integracji i zasilania danymi
      • współpraca z zespołem testów w celu diagnostyki i poprawy błędów
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w celu rozwiązywania problemów z wdrażaniem i utrzymaniem systemu

      Wymagania

      • absolwenci uczelni wyższych o kierunku informatycznym lub pokrewnym
      • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na sprawną pracę z dokumentacją techniczną
      • wysoki poziom zaangażowania w wykonywane zadania

      Profil wymaganych kompetencji technologicznych:

      • praktyczna wiedza z zakresu szeroko pojętej tematyki Hurtowni Danych,
      • znajomość metodologii budowy Hurtowni Danych i tworzenia procesów ETL
      • umiejętność stosowania języka SQL i TSQL
      • znajomość narzędzi raportowych Report Builder i Power BI,
      • znajomość kostek OLAP w oparciu o produkt Analysis Services (Tabular Model, miło widziany Multidimensional Model)
      • znajomość narzędzia SQL Server Data Tools,
      • znajomość narzędzia SQL Server Integration Services,
      • znajomość zagadnień dot. integracji systemów IT w tym architektury Webservices, REST,

      Mile widziane:

      • umiejętność programowania w języku C# umożliwiająca tworzenia nietypowych przepływów w narzędziu Microsoft Integration Services
      • znajomość wzorców projektowych
      • doświadczenie pracy z systemami kontroli wersji (GIT)
      • umiejętność pracy z narzędziami typu JIRA

      Oferujemy


      • pracę w dużej kilkuset osobowej firmie
      • coaching prowadzony przez doświadczoną kadrę
      • możliwość dostosowania standardowych godzin pracy
      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych
      • możliwość zaangażowania w projekty realizowane w innych technologiach (JAVA, .NET, PHP, CMS)
      • możliwość zdobycia doświadczenia na innych stanowiskach związanych z działalności produkcyjną IT: wsparcie sprzedaży, analiza, projektowanie, produkcja, testowanie, wdrażanie, dokumentowanie
      • możliwość uczestnictwa w szkoleniach realizowanych i finansowanych przez firmę
      • dla osób zatrudnionych na umowę o pracę także dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (Medicover Sport)
      • dobrze skomunikowane miejsce pracy

  • Programista JavaScript

    COIG S.A.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • programista
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • współpraca z analitykiem IT lub klientem w celu określenia sposobów realizacji poszczególnych wymagań biznesowych oraz opracowanie na tej podstawie projektu implementacji zmian w systemie IT,
      • rozbudowa (implementacja) systemu IT w oparciu o zmiany projektowane przez członków zespołu,
      • wydawanie kolejnych wersji systemu IT wraz z dokumentacją,
      • utrzymywanie wewnętrznej dokumentacji projektowej na poziomie biznesowym, logicznym, technicznym i na poziomie kodu aplikacji,
      • współpraca z zespołem testów w celu diagnostyki i poprawy błędów w systemie IT,
      • współpraca z zespołem wdrożeniowym w celu rozwiązywania problemów z wdrażaniem i utrzymaniem systemu IT

      Wymagania

      • co najmniej dwuletnie doświadczenie w tworzeniu systemów IT w technologiach webowych,
      • umiejętność stosowania: JavaScript, JQuery, CSS3, HTML5, AJAX, Angular.JS,
      • znajomość relacyjnych baz danych,
      • kompetencje "miękkie": umiejętność myślenia analitycznego oraz projektowania konkretnych rozwiązań„ w oparciu o ogólne wymagania biznesowe; umiejętność identyfikowania i kreatywnego rozwiązywania problemów; umiejętność szybkiego uczenia się; umiejętność współpracy w zespole, dzielenia się wiedzą i doświadczeniami; odpowiedzialność, staranność i sumienność przy realizacji zadań; odporność na stres i presję czasu,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie ze zrozumieniem dokumentacji technicznej.

      Dodatkowym atutem będzie:

      • znajomość języka UML oraz podstawowa narzędzia Enterprise Architekt,
      • znajomość metodyk tworzenia i testowania oprogramowania,
      • znajomość systemu środowisk wspomagających pracę programistów,
      • znajomość zagadnień związanych z bezpieczeństwem aplikacji webowych,
      • znajomość funkcjonalności systemów elektronicznego obiegu dokumentów

      Oferujemy

      • możliwość pracy przy dużych projektach i profesjonalnych systemach informatycznych,
      • będziemy wspierać Twój rozwój zawodowy poprzez pakiet szkoleniach oraz współpracę z naszymi Ekspertami,
      • zadbamy o Twoje zdrowie poprzez dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz karnetów sportowych (Medicover Sport)

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.