ADMIN INVEST Tomasz Pisoń

Czy to Twoja firma?

ADMIN INVEST Tomasz Pisoń praca

Olsztyn

Admin Invest to renomowana firma z Olsztyna, która od ponad dziesięciu lat wyznacza standardy w branży zarządzania nieruchomościami. Nasza specjalność to kompleksowe usługi zarządzania i administrowania różnorodnymi obiektami - od wspólnot mieszkaniowych po lokale komercyjne. Jesteśmy znani z szybkiej i skutecznej reakcji na potrzeby naszych klientów oraz z niezachwianej dbałości o szczegóły, co stanowi naszą wyjątkową przewagę konkurencyjną.


W Admin Invest łączymy tradycję z nowoczesnością, prowadząc rebranding obiektów i dostosowując je do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Nasze innowacyjne podejście objawia się w opracowywaniu przemyślanych koncepcji biznesowych oraz nadzorowaniu prac remontowo-budowlanych, co gwarantuje najwyższą jakość i funkcjonalność zarządzanych przez nas nieruchomości.

Zaangażowanie w projekty deweloperskie to kolejny filar naszej działalności. Oferujemy kompleksowe zarządzanie procesem inwestycyjnym, od wyboru lokalizacji po finalną sprzedaż, współpracując z inwestorami zarówno krajowymi, jak i międzynarodowymi. Dzięki temu podejściu, nasi partnerzy biznesowi, w tym inwestorzy pasywni, mogą powierzyć nam kapitał z pełnym zaufaniem, że ich środki są inwestowane w sposób przemyślany i bezpieczny.

W Admin Invest stawiamy na jasną komunikację i otwartość na dialog, co pozwala nam budować trwałe relacje z klientami. Nasz profesjonalizm i doświadczenie są fundamentem, na którym opieramy naszą działalność, zawsze pamiętając o tym, by być blisko ludzi i ich codziennych potrzeb związanych z nieruchomościami. Zapraszamy do współpracy, gwarantując usługi na najwyższym poziomie.

ADMIN INVEST Tomasz Pisoń najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości

Oferty pracy ADMIN INVEST Tomasz Pisoń

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca ADMIN INVEST Tomasz Pisoń

Mapa ADMIN INVEST Tomasz Pisoń

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
ADMIN INVEST Tomasz Pisoń
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Pruszków
  4. Olsztyn

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca ADMIN INVEST Tomasz Pisoń - oferty archiwalne

  • Kierownik Działu Administracji Nieruchomości Wspólnych

    ADMIN INVEST Tomasz Pisoń
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków


      • kierowanie Działem Administracji Nieruchomości Wspólnych
      • pozyskiwanie wspólnot mieszkaniowych
      • zarządzaniem wspólnotami mieszkaniowymi
      • załatwianiem spraw związanych z funkcjonowaniem wspólnot mieszkaniowych,
      • organizowanie i nadzór umów związanych z obsługą zarządzanymi nieruchomościami,
      • dbanie i nadzór nad estetyką obiektów oraz nadzorowanie i kontrola prac wykonywanych przez firmy kooperujące oraz podwykonawcze,
      • współpracą z działem księgowości w zakresie rozliczeń wspólnot oraz nadzór nad kontrolą budżetów wspólnot,
      • kontaktem z właścicielami lokali oraz współdziałanie w zakresie zgłaszanych przez nich problemów, usterek i awarii na nieruchomościach,
      • pełnieniem dyżurów na nieruchomościach w razie takiej konieczności, wykonywanie obchodów nieruchomości;
      • nadzorem nad bezpieczeństwem obiektów zgodnie z przepisami i wymogami prawa,
      • koordynacja i zlecanie przeglądów na nieruchomościach objętych opieką zgodnie z wymogami przepisów prawa,
      • zgłaszanie Deweloperowi usterek na częściach wspólnych w ramach udzielonej rękojmi,
      • organizowanie zebrań wspólnot mieszkaniowych i ich realizacja,
      • opracowywanie budżetów nieruchomości w oparciu o dotychczasowe koszty we współpracy z innymi działami firmy,
      • innymi działaniami wynikającymi z zapisów ustawy o własności lokali,

      Wymagania


      • wykształcenie wyższe
      • doświadczenie zawodowe na stanowisku administratora nieruchomości min. 3 lata
      • znajomość zagadnień i przepisów prawa z obszaru zarządzania nieruchomościami i ustawy o własności lokali
      • wiedza teoretyczna i praktyczna związana z obszarem zarządzania wspólnotami mieszkaniowymi,
      • samodzielność w działaniu i wysoka sprawność organizacyjna
      • podstawowa znajomość problemów technicznych związanych z eksploatacją obiektów,
      • umiejętności negocjacyjne i perswazji
      • znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office
      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy


      • zatrudnienie na umowę o pracę
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • system premiowania adekwatny do zaangażowania w pracę oraz zależny od ilości posiadanych nieruchomości (mieszkań) w swoim zakresie obowiązków,
      • pracę w młodym i rozwijającym się zespole,
      • kursy, szkolenia umożliwiające podwyższanie wiedzy i kompetencji,
      • samochód służbowy i inne niezbędne narzędzia pracy

  • Specjalista ds. Technicznych

    ADMIN INVEST Tomasz Pisoń
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W związku z dynamicznym rozwojem aktualnie poszukujemy kandydata na stanowisko Doradcy ds. Technicznych, którego zadaniem będzie techniczne utrzymanie nieruchomości oraz prowadzenie procesów budowlanych.


      Zakres obowiązków

      ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

      • nadzór nad dokumentacją techniczną nieruchomości,
      • dokonywanie odbiorów wykonywanych robót oraz rozliczeń rzeczowych i finansowych,
      • utrzymanie ciągłości procesów budowlanych,
      • udział w projektach inwestycyjnych,
      • kontrola przebiegu prac remontowych i budowlanych, monitorowanie ich zgodności z przyjętym harmonogramem oraz zapisami umów z Wykonawcami,
      • dokonywanie zamówień materiałów budowlanych,
      • nadzór nad technicznym utrzymaniem nieruchomości i usuwaniem awarii,
      • prowadzenie napraw gwarancyjnych,
      • zlecanie usług remontowo - budowlanych, oraz prowadzenie procesów ofertowych z tym związanych,

      Wymagania


      • wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne)
      • znajomość zagadnień i przepisów prawa budowlanego
      • wiedza teoretyczna i praktyczna związana z technicznym utrzymaniem nieruchomości lub procesów budowlanych
      • samodzielność w działaniu i wysoka sprawność organizacyjna
      • podstawowa znajomość problemów technicznych związanych z eksploatacją obiektów,
      • umiejętności negocjacyjne i perswazji
      • znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office
      • prawo jazdy kat.


      Oferujemy


      • zatrudnienie na umowę o pracę
      • kursy, szkolenia umożliwiające podwyższanie wiedzy i kompetencji
      • samochód służbowy i niezbędne narzędzia pracy

Pracodawcy w Olsztynie