!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Wsparcie IT z językiem niemieckim

Mateusz

Informatyk

Umowa o pracę

Obowiązki:
-pomoc w rozwiązywaniu problemów zgłaszanych przez klientów drogą mailową, telefoniczną oraz poprzez chat,
-diagnoza, analiza oraz rozwiązywanie zgłoszonych problemów,
-monitorowanie i śledzenie incydentów,
-rejestrowanie, dokumentowanie oraz obsługa zadań w systemie zgłoszeniowym,
-współpraca z działem II linii wsparcia,
-kooperatywne rozwiązywanie problemów, eskalacja problemów do kolejnej linii wsparcia.

Wymagania


-znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2,
-znajomość języka niemieckiego na poziomie min. B2,
-chęć stawiania pierwszych kroków w IT,
-rozwinięte zdolności analityczne i komunikacyjne,
-mile widziana znajomość administracji systemów i/lub baz danych,
-doświadczenie w obsłudze klienta lub wsparciu technicznym będzie mile widziane.
Nasz Klient oferuje:
-zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
-liczne benefity (karta sportowa, prywatna opieka medyczna, dofinansowanie do kursów językowych);
-stabilne zatrudnienie wraz z nastawieniem na długoterminową współpracę;
-wsparcie na każdym etapie rozwoju Twojej kariery;
-regularny i profesjonalny pakiet szkoleń;
-pracę w międzynarodowym środowisku, dzięki której rozwiniesz swoje zdolności językowe;
Miejsce pracy
  • Poznań
Opublikowana
Wygasa (za 2 dni)

Podobne oferty pracy

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.