From Poland With Dev

Czy to Twoja firma?

From Poland With Dev praca

Kraków

Od momentu założenia From Poland With Dev naszym celem jest stworzenie nowoczesnego software house, w którym zespół się rozwija i choć trochę zmienia ten świat na lepsze. Zależy nam na rozwoju w obszarze twardym i miękkim, pracujemy nad sprawnymi umiejętnościami komunikacyjnymi, pozwalającymi na bezkonfliktowe zrozumienie potrzeb - szczególnie klientów i product ownerów.


Stanowimy obecnie ok. 50-osobowy zespół programistów, designerów, testerów i innych specjalistów web/IT. Zajmujemy się głównie projektowaniem i tworzeniem aplikacji webowych, desktopowych i stron internetowych. Zarządzaniem developmentem zajmujemy się częściowo wewnętrznie, a częściowo pod kierownictwem klienta. Pracujemy aż w kilkunastu popularnych technologiach. 99% naszych usług to praca dla znajomych - dzięki temu nasi klienci nie są przypadkowi i mamy do nich duże zaufanie. Wśród nich są firmy USA - m.in. z doliny krzemowej oraz Austin, pracujemy również dla europejskich firm z Niemiec i UK.

From Poland With Dev najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
media / pr / reklama / marketing it (informatyka) internet / e-commerce / nowe media obsługa klienta / call center

Oferty pracy From Poland With Dev

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca From Poland With Dev

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Elastyczny czas pracy
  • Karta Multisport
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka lekarska
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Służbowy laptop
  • Ubezpieczenie grupowe

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa From Poland With Dev

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

From Poland With Dev poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
From Poland With Dev
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Kraków
  4. Warszawa
  5. Gdańsk
  6. Wrocław
  7. Szczecin
  8. Częstochowa
  9. Kęty
  10. Żywiec

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca From Poland With Dev - oferty archiwalne

  • Sr Web Marketing Specialist | Startup

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • 9 000-14 000 zł / mies.
    • Welcome to the future of seamless work and learning in the hybrid world! At ShareTheBoard, we're on a mission to revolutionize the way we interact with handwritten content. Leveraging the power of Machine Learning, our startup digitizes handwritten content in real-time, transforming any ordinary surface into a smart canvas.


      We believe in a team built on a foundation of hard skills and a no-nonsense work environment. Our flat structure fosters collaboration, and our product-led growth strategy ensures we're on the cutting edge of technology.


      Our team is backed by From Poland with Dev - a referral-based boutique software house, highly focused on quality and client relations, serving top brands across the US and maintaining long-term partnerships in the UK and Germany.


      What Sparks Our Enthusiasm for the Position (and, hopefully, your passions too):

      • A role in a dynamic startup environment where the status quo is yesterday's news

      • License to experiment and implement groundbreaking solutions

      • Collaboration with a team of industry professionals who move and adapt quickly

      • A small team dedicated to delivering value and infusing work with enjoyment – absolutely no corporate nonsense, guaranteed.

      Your responsibilities

      A Peek into Your Prime Responsibilities at FPWD/SharTheBoard:

      • Identifying customer profiles and creating tailored communication strategies with the overarching goal of generating new, qualified leads

      • Mastering the art of website construction, information architecture, landing pages, and the intricacies of Web UX to optimize conversions

      • Crafting and executing a turbocharged online marketing strategy with a startup flair

      • Analyzing data from various marketing channels for actionable insights

      • Incorporating your creativity into daily tasks, acting innovatively, experimenting, and thinking "out of the box" in your everyday work

      • Embracing change and prioritizing quick verification over the pursuit of the perfect plan

      • Thriving in collaboration with a team of swift decision-makers and specialists.

      Our requirements

      What Excellence We Expect From You:

      • Previous experience in the realm of product or SaaS startups is a big plus

      • The ability to understand the decision-making process of users and tailor marketing content accordingly

      • Creativity, a penchant for experimentation, and a rapid learning mindset are your superpowers

      • You must be familiar with best practices of website construction and the workings of the Web

      • No need to be a digital marketing guru, but a solid grasp of SEO fundamentals is a must

      • English proficiency at its zenith (preferably at a native level), especially in the written domain.

      We offer

      What Awaits You in Return:

      • Introduction to emerging technologies and project management best practices, so that you represent the company with confidence and know-how

      • Necessary work equipment

      • Benefits to support your work-life balance: paid leave on B2B, Multisport, private health care, company offsites and sports events, flexible working hours

      • A friendly, collaborative environment that supports your growth (training program, referral scheme, team building budget, team lunches, and Christmas gifts)

      • Competitive salary on B2B (9-14k PLN net)

      • Bonus / raise after six months, to be discussed individually

      • Start-up environment experience

      • Remote / Hybrid work with an option to work from the office if you prefer (Bielsko-Biała or Krakow)

      • Minimal hierarchy or paperwork with maximum impact and ownership

      • Working in an all-star, ambitious team, with colleagues like Marcin, Filipe, or Jerzy.


      Your recruitment process:

      • HR Screen with Aneta or Ela

      • Recruitment Task - done at your pace

      • Marketing technical interview

      • Meeting with the board (Marcin) - final interview.

      • We’d love to speak with you. No CV? No problem, apply anyway - and contact Aneta or Ela in case of questions.

  • Digital Marketing Specialist - learn IT

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • 9 000-15 000 zł / mies.
    • Nasz software house pracuje w większości dla klientów z polecenia, wobec czego jakość relacji z naszymi partnerami jest bardzo wysoka. Dzięki wysokiej wartości NPS nasz zespół w ciągu 7 lat rozwinął się organicznie do ok. 90 osób. Większość naszej pracy realizujemy dla ok. 30 klientów z USA (m.in. Austin, Nowy Jork, dolina krzemowa), pracujemy też dla firm z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Z klientami rozumiemy się bardzo dobrze, najczęściej traktujemy ich jako członków zespołów, a nawet przyjaciół z pracy.

      Cenimy relacje międzyludzkie, work-life balance i zaangażowanie w projekty zmieniające ten świat na lepsze, np. StartIT czy Świąteczna Paczka.


      Szukamy specjalisty z obszaru digital marketingu. Kogoś, kto doskonale rozumie digital lead generation, identyfikację profilu klienta i z powodzeniem poprowadzi dla nas kampanie związane z software development services.


      Na tym stanowisku docenisz:

      • brak “malowania trawy na zielono” - wysoka wartość NPS jest dowodem na wysoką jakość naszej pracy, dzięki czemu nasz marketing jest autentyczny i szczery

      • pracę w niewielkim, 7-osobowym, zgranym zespole zarządzającym naszym software house (m.in. Ela, Paweł, Mateusz, Aneta, Paulina, Ewa)

      • minimum formalności przy wysokim zaufaniu i wydajności pracy

      • możliwość rozwoju i posiadania coraz większego ownership - będziesz jedyną osobą full-time na stanowisku marketingowym w naszej firmie.

      Zakres obowiązków

      • tworzenie i rozwój lead generation funnels, m.in. za pomocą kampanii marketingowych (PPC, organic, content) dotyczących wybranych stosów technologicznych naszej firmy

      • identyfikacja profili klientów i dopasowanie do nich komunikacji

      • monitoring i optymalizacja konwersji - stron, kampanii, itd.

      • tworzenie konspektów landing page’ów, stron internetowych, contentu (np. case study) i przekazywanie ich do wdrożenia teamowi UX/dev

      • ownership aktualności strony internetowej czy profili branżowych (np. Clutch)

      • koordynacja prac designera, copy- i contentwriterów (3 osoby part-time) oraz programistów

      • bieżąca współpraca z zarządem firmy, raportowanie rezultatów i realizacja strategii digitalowej

      • udział w realizacji strategii social media

      • ciągła optymalizacja SEO

      • dla chętnych: kreowanie strategii digital marketingu oraz pomoc w fotografowaniu lub tworzeniu video podczas eventów firmowych.

      Wymagania

      • komercyjne doświadczenie w digital marketingu B2B

      • nie jest konieczne doświadczenie w branży software development

      • umiejętności niezbędne do pozyskiwania wartościowego ruchu, przekładającego się na konwersje (new leads)

      • bardzo dobra znajomość zasad tworzenia stron internetowych i konwertującego contentu

      • znajomość narzędzi analitycznych (np. Google Analytics, Piwik, Hotjar, HubSpot) oraz platform reklamowych (np. Google Ads, Facebook Ads, Linkedin Ads)

      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (99% naszych materiałów tworzonych jest w tym języku)

      • mile widziane doświadczenie pracy na rzecz usług IT/software house, w tym podstawowa znajomość technologii.

      Oferujemy


      • przyjacielską, luźną atmosferę pracy i intensywny rozwój w międzynarodowym software house

      • nowy sprzęt do pracy do wyboru

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • wysoka kultura organizacyjna i używanie narzędzi ułatwiających pracę

      • UoP, B2B do wyboru

      • wynagrodzenie: 11-15k PLN netto+VAT B2B, 9-12k PLN brutto UoP

      • możliwość pracy zdalnej 4 dni w tygodniu + raz na tydzień obowiązkowe spotkania w biurze w Bielsku-Białej; możliwość korzystania z krakowskiego biura.


      Nasz proces rekrutacji:

      • spotkanie z HR (30 min)

      • Spotkanie z Mateuszem (45 min)

      • zadanie rekrutacyjne

      • spotkanie z Pawłem (45 min).


      Zapraszamy - aplikuj również bez CV. Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

  • Account Manager - US&PL software house

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 7 000-14 000 zł / mies.
    • Nasz software house pracuje w 99% dla klientów z polecenia, dzięki czemu jakość relacji z naszymi partnerami jest bardzo wysoka. Większość naszej pracy realizujemy dla ok. 30 klientów z USA (m.in. Austin, Nowy Jork, dolina krzemowa), pracujemy też dla firm z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Z klientami rozumiemy się bardzo dobrze, najczęściej traktujemy ich jako członków zespołów, a nawet przyjaciół z pracy.


      Dbamy o jakość pracy dla naszego zespołu i dokonujemy szczegółowej selekcji projektów przed decyzją o zaangażowaniu w projekt dla nowego klienta. Potrzeby naszego zespołu są dla nas bardzo ważne, dlatego dużo uwagi poświęcamy dobremu dopasowaniu pracownika do realizowanych projektów czy do kultury organizacyjnej klienta. Innymi słowy: praca w naszej firmie ma być przyjemna i satysfakcjonująca.


      Cenimy bardzo relacje międzyludzkie, work-life balance i zaangażowanie w projekty zmieniające ten świat na lepsze, np. StartIT, czy Świąteczna Paczka.


      Szukamy osoby świetnie obeznanej w tajnikach Account Management z umiejętnościami sprzedażowymi. Kogoś, to chce się rozwijać w technologiach (wytwarzanie oprogramowania), kto pomoże nam w obsłudze kluczowych klientów oraz new business, m.in. w zakresie poprowadzenia wycen, dosprzedawania usług oraz rozwiązywania bieżących problemów.


      Nasi pracownicy cenią u nas:

      • otwartych klientów pochodzących w większości z polecenia

      • brak konieczności aktywnego pozyskiwania klientów (nie narzekamy na brak pracy)

      • minimum formalności przy wysokim zaufaniu i wydajności pracy

      • luźny i sympatyczny 7-os. Zespół HR i PMów (m.in. Aneta, Ela, Marcin, Paweł, Berenika lub Janek)

      • pracę w niewielkim, 70-os. zespole programistów, designerów, testerów i innych specjalistów web/IT.


      Zakres obowiązków

      • obsługa obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów (w tym osób na stanowiskach np. CMO, dev lead, CTO)

      • prowadzenie wycen nowych projektów, podpisywanie umów i budowanie relacji z klinetami new business

      • prowadzenie działań sprzedażowych poprzez realizację naszej strategii cross-sell i up-sell (w ramach obsługi aktualnych klientów)

      • regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. potrzeb oraz pracy naszego teamu)

      • odpowednio wczesne wychwytywanie problemów w rozmowach z klientami (umożliwiające diagnozę problemów z wyprzedzeniem)

      • utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)

      • na tym stanowisku nie będzie aktywnego pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)

      • samodzielność w realizacji zadań (będziesz jedyną osobą na tego typu stanowisku w firmie)

      • gotowość do odwiedzania klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)

      • wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej.


      Zadania opcjonalne (dla chętnych):

      • wsparcie zespołu HR i klienta w optymalnym doborze specjalistów do potrzeb technicznych projektu (dotyczy zarówno aplikacji, jak i stron internetowych)

      • współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (w tym proaktywne doradztwo klientom w wytwarzania oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)

      • wsparcie klienta w rozwiązywaniu problemów (np. z doborem osób do projektu, czy koordynacją audytów technicznych z pomocą naszych programistów, itp.)

      • wkład w rozwój digital marketingu naszego software house.

      Wymagania

      • doskonałe umiejętności komunikacyjne z zakresu account management, szczególnie w języku angielskim

      • umiejętności sprzedażowe przydatne w dosprzedawaniu usług istniejącym klientom (za pomocą strategii cross-sell, up-sell)

      • podstawowa wiedza z zakresu tworzenia wycen i ofert

      • podstawowa znajomość lub zainteresowanie nauką procesu tworzenia zaawansowanych stron internetowych, systemów e-commerce i ról członków zespołu projektowego

      • podstawowa znajomość lub zainteresowanie zasadami tworzenia aplikacji internetowych (otwartość na rozwój w frameworkach, typach infrastruktury, poznaniu częstych problemów towarzyszących tworzeniu aplikacji)

      • mile widziane doświadczenie w pracy z klientami z USA, Niemiec i Wielkiej Brytanii.

      Oferujemy

      • kompleksowe, szerokie wdrożenie w technologię

      • przyjacielską, luźną atmosferę pracy i intensywny rozwój w międzynarodowym software house

      • nowy sprzęt do pracy do wyboru

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • wysoka kultura organizacyjna i używanie narzędzi ułatwiających pracę

      • UoP, B2B do wyboru

      • wynagrodzenie: 9-14k PLN netto+VAT B2B, 7-11k PLN brutto UoP

      • możliwość pracy zdalnej 4 dni w tygodniu + raz na tydzień obowiązkowe spotkania w biurze w Bielsku-Białej; możliwość korzystania z krakowskiego biura.


      Nasz proces rekrutacji:

      • spotkanie z HR (30 min)

      • zadanie rekrutacyjne

      • spotkanie z PM (45 min)

      • spotkanie z Pawłem (45 min)

      • spotkanie z Marcinem (30 min)

      • opcjonalny płatny dzień próbny.


      Zapraszamy - aplikuj również bez CV. Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

  • Digital Marketing Specialist (hybrid)

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 7 000-13 000 zł / mies.
    • We're a referral-based boutique software house, highly focused on quality and client relations, serving clients across the US (including Silicon Valley, Austin, and NYC) and maintaining long-term partnerships in the UK and Germany. Our approach treats clients as integral team members, and we prioritize meaningful work for our employees, aligning projects with their aspirations and nurturing a cohesive company culture. Our success metric is our team's happiness. We value work-life balance, supporting employee well-being through initiatives like Start IT and Swiateczna Paczka. For a deeper dive into our story, check out the 'About Us' page.


      While referrals have been our primary success driver, we're now exploring organic and PPC lead generation, seeking a skilled marketer to enhance our online presence.


      What excites us about the role (and we hope you get hyped, too!):

      • Being our only full-time marketing role, you’ll have a lot of ownership and very wide areas of responsibility

      • You’ll work with a very senior tech team focused on quality. We’re rating top NPS and advertising our services should be a pleasure

      • We’re small and focused on bringing value and work fun - no corporate BS, that’s a promise.

      Your responsibilities

      Here’s what you’ll be responsible for at FPWD:

      • identifying customer profiles and creating tailored communication strategies

      • developing and optimizing lead generation funnels

      • managing content marketing, SEO, PPC campaigns, and website conversion rate optimization

      • maintaining the website and optimizing landing page conversions

      • updating profiles on review platforms like Clutch and TechBechemots

      • collaborating with specialists in UX/UI, software development, copywriting, and analytics

      • analyzing data from various marketing channels for actionable insights

      • working closely with the management team to execute the marketing strategy.

      Our requirements

      What you need to succeed:

      • experience in Digital Marketing in the B2B service industry (experience in a software house will be a significant advantage)

      • skills in "performance marketing" - acquiring valuable web traffic and converting it into leads

      • the ability to understand the decision-making process of users and tailor marketing content accordingly

      • proficiency in marketing and analytical tools (Google Analytics, Piwik, Hotjar, HubSpot, etc.) and advertising platforms (Google Ads, Facebook Ads, LinkedIn Ads).

      We offer

      What you can expect:

      • introduction to technologies and project management, so that you represent the company with confidence and know-how

      • equipment of your choice

      • benefits to support your work-life balance: paid leave on B2B, Multisport, private health care, company offsites and sports events, flexible working hours

      • a friendly, collaborative environment that supports your growth (training program, referral scheme, team building budget, team lunches, and Christmas gifts)

      • competitive salary on CoE (7-10k PLN gross) or B2B (10-13k PLN net)

      • bonus / Commission scheme after 3 months to be discussed individually

      • hybrid work with an option to work from the office if you prefer in Bielsko-Biała or Krakow (at least one day per week in the Bielsko office)

      • start-up environment experience through ShareTheBoard, our in-house product

      • minimal hierarchy or paperwork with maximum impact and ownership

      • working in a small 70-person IT Team without a corporate feel or glass ceilings

      • working in an all-star, ambitious team, with colleagues like Mateusz, Pawel, Marika, Marcin, Berenika.


      Your recruitment process:

      • HR Screen with Aneta or Ela (ca 30’)

      • Marketing interview with Mateusz (ca 60’)

      • Recruitment Task - done at your pace

      • Meeting with our PM/AM team (ca 30’)

      • Meeting with the board (Pawel) - final interview (ca 45’)


      • Once you’ve completed the process, you can opt for a demo day to ensure a proper culture fit and whether we’re a match for you - we’d invite you to one of our offices and compensate your time for it, of course!

        We’d love to have you. No CV? No problem, apply anyway - and contact Aneta or Ela in case of questions.

  • Business Analyst | mały team, e-learning

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 11 000-21 000 zł / mies.
    • Szukamy Business/Product Analyst, który dołączy do szybko rozwijającego się produktu e-learningowego z Teksasu. Korzystają z niego amerykańskie instytucje i firmy z wielu branż, m.in. medycznej, usługowej i cybersecurity. Blisko współpracując z CTO oraz COO, dołączysz do niewielkiej organizacji z kilkuosobowym działem technicznym (CTO, programiści i QA).

      W tym projekcie na pewno docenisz:

      - wolność i wpływ: pracując w małym zespole masz duży wpływ na procesy, komunikację i sposób specyfikacji

      - zero formalności i polityki: mały, zgrany, ultrawydajny team, który stawia na konkrety i brak korpo-formalności

      - dynamiczny rozwój: produkt stale rośnie, w perspektywie implementacja ciekawej roadmapy i przygotowanie produktu do skalowania

      - satysfakcję: produkt radzi sobie świetnie, stąd potrzeba intensywnego rozwoju technologicznego

      - doskonały tooling: nie oszczędzamy na narzędziach i licencjach, dostarczamy wszystko, co niezbędne do efektywnej pracy

      - kompetentny zespół: będziesz pracować ze starannie dobranym zespołem technicznym i biznesowym.

      Zakres obowiązków

      • zbieranie i dokumentowanie wymagań, potrzeb oraz problemów klienta

      • identyfikowanie i modelowanie procesów biznesowych (np. z pomocą BPMN, UML)

      • zarządzanie JIRĄ (taski, roadmapy, sprinty)

      • tworzenie makiet (mile widziana podstawowa znajomość UX/UI)

      • przygotowywanie propozycji rozwiązań w bliskiej współpracy z Technical Architect

      • wsparcie analityczne w projektowaniu, realizacji oraz testowaniu aplikacji

      • dla osób zainteresowanych - proaktywny wkład w roadmapę produktu.


      Wymagania

      • komercyjne doświadczenie w tworzeniu wymagań i specyfikacji

      • umiejętność pracy w JIRA: pisania user stories, epics, acceptance criteria, obsługa Advance Roadmap, itd.

      • znajomość narzędzi do tworzenia makiet, dokumentacji i schematów, np. Lucidchart / Balsamiq / JIRA / Confluence

      • ​podstawowa znajomość SQL​​ (ułatwiająca analizę powiązań i proponowanie rozwiązań) oraz manualnego testowania oprogramowania

      • znajomość Scrum/Scrumban

      • komunikacyjne: umiejętność łączenia ludzi i negocjacji zarówno z teamem technicznym, jak i z biznesowym

      • proaktywność w proponowaniu nowych rozwiązań i ulepszaniu istniejącego procesu rozwoju aplikacji

      • samodzielność, dokładność oraz problem-solving skills

      • gotowość do pracy częściowo w amerykańskich godzinach

      • swobodny język angielski.

      Oferujemy

      • nowy sprzęt do wyboru

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, angielski z native speakerem, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • stabilną i długofalową współpracę; B2B, UZ lub UoP

      • elastyczne godziny pracy

      • wynagrodzenie: 13-21k PLN netto+VAT B2B, 11-18k PLN brutto UoP

      • praca zdalnie lub z biura (w Krakowie lub Bielsku-Białej, możliwość coworkingu w innych miastach).


      Nasz proces rekrutacji:

      • 30min wstępnej rozmowy z HR

      • spotkanie techniczne

      • 60min finalnego spotkania z CTO


      O From Poland With Dev

      Jesteśmy międzynarodowym zespołem ceniącym rozwijające projekty, relacje międzyludzkie i work-life balance. Pracujemy wyłącznie z klientami z polecenia - dzięki temu nie jesteśmy podwykonawcą i działamy jako “team extension”, będąc pełnoprawnymi członkami projektów. Cenimy pracę blisko biznesu, swobodę i możliwość wpływania na produkt. Minimalizujemy formalności, bo interesuje nas wydajna, merytoryczna praca i rozwój. Brak dystansu, otwartość, zaufanie i ludzkie podejście to filary naszej codziennej pracy.


      Zapraszamy - aplikuj również bez CV. Napisz do Eli w razie pytań bądź wątpliwości.

  • IT Account Manager + Marketing - US/PL

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 7 000-16 000 zł / mies.
    • Nasz software house pracuje wyłącznie dla klientów z polecenia, dzięki czemu jakość relacji z naszymi partnerami jest bardzo wysoka. Większość naszej pracy realizujemy dla kilkunastu klientów z USA (m.in. Austin, Nowy Jork, dolina krzemowa), pracujemy też dla firm z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Z klientami rozumiemy się bardzo dobrze, najczęściej traktujemy ich jako członków zespołów, a nawet przyjaciół z pracy.

      Dbamy o jakość pracy dla naszego zespołu i dokonujemy dodatkowej selekcji projektów przed decyzją o zaangażowaniu w projekt dla nowego klienta. Potrzeby naszego zespołu są dla nas bardzo ważne, dlatego dużo uwagi poświęcamy dobremu dopasowaniu pracownika do realizowanych projektów czy do kultury organizacyjnej klienta. Innymi słowy: praca w naszej firmie ma być przyjemna i satysfakcjonująca.

      Cenimy bardzo relacje międzyludzkie, work-life balance i zaangażowanie w projekty zmieniające ten świat na lepsze, np. StartIT, czy Świąteczna Paczka.

      Szukamy osoby, która pomoże nam w pogłębianiu relacji z naszymi klientami oraz możliwie dobrym zrozumieniu ich potrzeb, a także wesprze nas w budowaniu wizerunku pracodawcy.

      Praca na tym stanowisku to:

      • Współpraca z luźnym i sympatycznym 7-os. zespołem HR i PMów (m.in. Aneta, Ela, Marcin, Paweł, Berenika lub Janek)

      • Empatyczni klienci wyłącznie z polecenia (w tym osoby na C-level)

      • 70-os. zespół programistów, designerów, testerów i innych specjalistów web/IT

      • Minimum formalności przy wysokim zaufaniu i wydajności pracy.

      Zakres obowiązków

      • obsługa wyłącznie obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów z polecenia

      • regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. potrzeb, naszego teamu, usprawnień)

      • współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (proaktywne doradztwo klientom w zakresie IT i produkcji oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)

      • utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)

      • na tym stanowisku nie będzie pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)

      • udział w digital marketingu Employer Branding (utrzymanie i rozwój contentu nt. naszej firmy, prowadzenie social media naszego produku, e-mail marketing, współtworzenie ofert pracy itd.)

      • wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej

      • mile widziane: odwiedzanie klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)

      • dla chętnych: strategiczna rola w Employer Branding i copywriting w obszarze EB.

      Wymagania

      • doskonałe umiejętności komunikacyjne z zakresu account management, także w języku angielskim

      • zainteresowanie technologiami i podstawowa znajomość technologii webowych (zarówno aplikacji jak i stron internetowych)

      • podstawowa znajomość procesów tworzenia oprogramowania

      • doświadczenie w digital marketingu i tworzeniu brandu (np. w tworzeniu komunikacji stron, social media, e-maili)

      • mile widziane: pisanie copy, znajomość CRM.

      Oferujemy

      • przyjacielską, luźną atmosferę pracy i intensywny rozwój w międzynarodowym software house

      • nowy sprzęt do pracy do wyboru

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • wysoka kultura organizacyjna i używanie narzędzi ułatwiających pracę

      • UoP, B2B do wyboru

      • możliwość pracy zdalnej + spotkania w biurze w Bielsku-Białej lub Krakowie ok. raz na 1-2 tygodnie.


      Zapraszamy! Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

  • IT Account Manager + Marketing - US/PL

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 6 000-15 000 zł / mies.
    • Nasz software house pracuje wyłącznie dla klientów z polecenia, dzięki czemu jakość relacji z naszymi partnerami jest bardzo wysoka. Większość naszej pracy realizujemy dla kilkunastu klientów z USA (m.in. Austin, Nowy Jork, dolina krzemowa), pracujemy też dla firm z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Z klientami rozumiemy się bardzo dobrze, najczęściej traktujemy ich jako członków zespołów, a nawet przyjaciół z pracy.

      Dbamy o jakość pracy dla naszego zespołu i dokonujemy dodatkowej selekcji projektów przed decyzją o zaangażowaniu w projekt dla nowego klienta. Potrzeby naszego zespołu są dla nas bardzo ważne, dlatego dużo uwagi poświęcamy dobremu dopasowaniu pracownika do realizowanych projektów czy do kultury organizacyjnej klienta. Innymi słowy: praca w naszej firmie ma być przyjemna i satysfakcjonująca.

      Cenimy bardzo relacje międzyludzkie, work-life balance i zaangażowanie w projekty zmieniające ten świat na lepsze, np. StartIT, czy Świąteczna Paczka.

      Szukamy osoby, która pomoże nam w pogłębianiu relacji z naszymi klientami oraz możliwie dobrym zrozumieniu ich potrzeb, a także wesprze nas w budowaniu wizerunku pracodawcy.

      Praca na tym stanowisku to:

      • Współpraca z luźnym i sympatycznym 7-os. zespołem HR i PMów (m.in. Aneta, Ela, Marcin, Paweł, Berenika lub Janek)

      • Empatyczni klienci wyłącznie z polecenia (w tym osoby na C-level)

      • 70-os. zespół programistów, designerów, testerów i innych specjalistów web/IT

      • Minimum formalności przy wysokim zaufaniu i wydajności pracy.

      Zakres obowiązków

      • obsługa wyłącznie obecnych klientów zagranicznych oraz nowych klientów z polecenia

      • regularne słuchanie klientów (zbieranie feedbacku nt. potrzeb, naszego teamu, usprawnień)

      • współkreowanie strategii rozwoju relacji z klientami (proaktywne doradztwo klientom w zakresie IT i produkcji oprogramowania, z głębokim zrozumieniem biznesu i potrzeb po stronie klienta)

      • utrzymywanie przyjacielskich relacji z zagranicznym klientem (np. koordynacja prezentów świątecznych, międzynarodowych odwiedzin)

      • na tym stanowisku nie będzie pozyskiwania nowych klientów (gdyż przychodzą oni do nas sami)

      • udział w digital marketingu Employer Branding (utrzymanie i rozwój contentu nt. naszej firmy, prowadzenie social media naszego produku, e-mail marketing, współtworzenie ofert pracy itd.)

      • wejście do kluczowych obszarów i relacji firmy oraz chęć pozostania z nami na dłużej

      • mile widziane: odwiedzanie klientów w USA, Europie, Warszawie (wizyty ok. 1-2 razy do roku)

      • dla chętnych: strategiczna rola w Employer Branding i copywriting w obszarze EB.

      Wymagania

      • doskonałe umiejętności komunikacyjne z zakresu account management, także w języku angielskim

      • zainteresowanie technologiami i podstawowa znajomość technologii webowych (zarówno aplikacji jak i stron internetowych)

      • podstawowa znajomość procesów tworzenia oprogramowania

      • doświadczenie w digital marketingu i tworzeniu brandu (np. w tworzeniu komunikacji stron, social media, e-maili)

      • mile widziane: pisanie copy, znajomość CRM.

      Oferujemy

      • przyjacielską, luźną atmosferę pracy i intensywny rozwój w międzynarodowym software house

      • nowy sprzęt do pracy do wyboru

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (program szkoleń, system poleceń, budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • wysoka kultura organizacyjna i używanie narzędzi ułatwiających pracę

      • UoP, B2B do wyboru

      • możliwość pracy zdalnej + spotkania w biurze w Bielsku-Białej lub Krakowie ok. raz na 1-2 tygodnie.


      Zapraszamy! Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

  • Junior HR Specialist (Software House)

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 3 250-6 000 zł / mies.
    • Kogo szukamy:

      Nasz zespół HR to świetne, luźne relacje i dużo ciekawych wyzwań, charakterystycznych dla rynku IT. W miarę rozrostu firmy, rośnie również nasz HR. Poszukujemy talentu, który chciałby rozwijać się w szerokim obszarze - zarówno twardego jak i miękkiego HR. Kogoś, szuka długotrwałego zaangażowania i chce współtworzyć naszą organizację, wkładając w to trochę swojego serca.

      Nasze stanowisko to:

      • dołączenie do doświadczonego, 3-osobowego teamu HR (jest się od kogo uczyć - Aneta, Ela i Paweł)

      • doskonała, międzynarodowa kultura organizacyjna

      • rekrutowanie do prestiżowych projektów (pracujemy dla globalnych produktów)

      • możliwość wszechstronnego rozwoju - jednym z naszych celów jest identyfikacja i rozwój talentów pracowników.

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie bazy kandydatów i utrzymywanie z nimi korespondencji

      • sourcing kandydatów za pomocą m.in. LinkedIn (dot. IT: Programistów, Analityków Biznesowych, Testerów, Product/Project Managerów)

      • wsparcie prowadzenia firmowych social media

      • pomoc w organizacji wybranych eventów firmowych

      • zadania z obszaru twardego, np. zarządzanie systemami wspomagającymi rekrutacje (ATS), dokumentowanie urlopów i udziału pracowników w firmowych benefitach

      • prowadzenie rozmów rekrutacyjnych.

      Zadania - dla chętnych:

      • współodpowiadanie za team building i tworzenie dobrej atmosfery pracy (dbałość o retencję)

      • rozwój w samodzielnym prowadzeniu projektów rekrutacyjnych

      • rozwój w employer brandingu (zewnętrznym i wewnętrznym)

      • śledzenie trendów, wydarzeń branżowych.

      Wymagania

      • zainteresowanie rozwojem w obszarze HR (w branży IT)

      • predyspozycje do nawiązywania relacji i budowania dobrej atmosfery

      • umiejętności techniczne w obsłudze systemów informatycznych (predyspozycje do nauki ATS, Google Workspace, Canva, MailChimp itp.)

      • komunikatywna znajomość języka angielskiego

      • samoorganizacja, umiejętność samodzielnej realizacji zadań

      • mile widziane doświadczenie w: sourcingu, prowadzeniu interviews, employer brandingu.

      Oferujemy

      • elastyczną i stabilną pracę

      • nowy sprzęt do wyboru i wsparcie ewentualnego domowego stanowiska pracy

      • work-life balance (m.in. płatny urlop przy B2B, MultiSport, becikowe, elastyczne godziny pracy, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, eventy sportowe)

      • przyjazną atmosferę sprzyjającą rozwojowi (budżet integracyjny, lunche zespołowe i prezenty świąteczne)

      • umowę o Pracę (możliwość B2B)

      • pracę w biurze w Bielsku-Białej z możliwością pracy zdalnej 4 dni w tygodniu.


      Zapraszamy! Napisz do Anety w razie pytań bądź wątpliwości.

  • Junior Illustrator / Designer (US unicorn)

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 4 000-10 000 zł / mies.
    • Szukamy utalentowanego Junior Ilustratora do tworzenia webowych materiałów marketingowych.
      O nas:Nasz zespół odpowiada za Zenefits.com - główną stronę znanego jednorożca z Kalifornii (USA). Rozwijamy stronę sprzedażową oraz produkty wspomagające: aplikacje demonstracyjne, kampanie marketingowe i e-commerce. Dzięki temu, że stanowimy odrębną, 12-osobową startupową odnogę Zenefits, mamy wiele swobody i nie mamy problemów typowych dla dużych organizacji.

      W ramach zespołu Ilustratorów współpracować blisko będziesz z Dyrektorem Kreatywnym i dwoma innymi, uzdolnionymi ilustratorami z Polski.

      Co najbardziej cenimy w naszym zespole ilustratorów:

      • ekstremalnie przyjazną, luźną atmosferę i bliską współpracę w Zespole Kreatywnym
      • rozwój - regularny, życzliwy feedback do Senior Designerów
      • dużo zaufania, niska presja, luźna atmosfera i work-life balance
      • prestiż działania dla kalifornijskiego jednorożca połączony z pracą z lokalnym teamem kreatywnym (Product Owner z USA, większość teamu z Polski).

      Zakres obowiązków

      Obowiązki:

      • tworzenie ilustracji do artykułów, wpisów blogowych, kampanii i innych materiałów o przeznaczeniu webowym
      • kreatywne opowiadanie historii z branży HR za pomocą ilustracji
      • tworzenie graficznych webowych materiałów marketingowych: banerów, reklam, infografik, e-booków itd.
      • wspólne z zespołem, proaktywne tworzenie wizualnej komunikacji naszego produktu.

      Wymagania

      • bardzo dobre zrozumienie kompozycji ilustracji, wyczucie kombinacji kolorystycznych i oko do typografii
      • komercyjne doświadczenie nie jest wymagane (choć jest zdecydowane mile widziane)
      • predyspozycje do wizualnego opowiadania historii (i ilustrowania innych treści), potwierdzone zrealizowanymi własnoręcznie przykładami
      • uważność na detale i predyspozycje do dokładności
      • "can-do attitude", proaktywność, pozytywne nastawienie i umiejętność pracy w zespole
      • podstawowa znajomość narzędzi do tworzenia materiałów cyfrowych
      • podstawowa znajomość aktualnych trendów w ilustracjach webowych
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego (część temu jest w Kalifornii)
      • chęć do intensywnego rozwoju w tworzeniu ilustracji z przeznaczeniem cyfrowym, a także otwartość na feedback ze strony bardziej doświadczonych ilustratorów w teamie.

      Mile widziane:

      • 1-2 letnie doświadczenie komerycjne w projektowaniu graficznym, w tym w tworzeniu ilustracji
      • znajomość Illustrator, Sketch, Photoshop i InDesign
      • znajomość Procreate oraz Figma.

      Oferujemy

      Na to możesz liczyć:

      • nowy sprzęt do wyboru
      • wybrana forma umowy (UoP, B2B)
      • praca zdalnie lub z biura (jesteśmy w Krakowie i Bielsku-Białej, a w razie potrzeby oferujemy pomoc w organizacji przestrzeni biurowej w innych miastach)
      • dostęp do know-how i środowiska kalifornijskiego jednorożca
      • loty do Kaliforni (dla chętnych, raz do roku)
      • płatny urlop, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, becikowe, paczki świąteczne, program poleceń, lunche zespołowe
      • szkolenia
      • prawdziwy work-life balance.

      Kilka słów o nas:

      Jesteśmy międzynarodowym zespołem ceniącym work-life balance, satysfakcjonującą pracę i relacje z ludźmi. Odpowiadamy za stronę główną zenefits.com - dużą, główną witrynę sprzedażową znanego jednorożca z Doliny Krzemowej (USA). W zespole jest 8 osób z naszej firmy i 3 osoby z USA. Dzięki spotkaniom na żywo (w Polsce lub Kalifornii) nasz zespół świetnie się rozumie, dzięki czemu pracujemy bez niepotrzebnego stresu i w świetnej atmosferze.

  • Web Project Manager (US unicorn)

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 8 000-20 000 zł / mies.
    • W ramach projektu Zenefits poszukujemy PM-a, który jako wsparcie Product Ownera wzmocni zespół odpowiedzialny za rozwój głównej strony sprzedażowej zenefits.com.
      Projekt związany ze stabilnym jednorożcem z Kalifornii (USA). Odpowiadamy za główną stronę sprzedażową oraz produkty wspomagające: aplikacje demonstracyjne, e-commerce i wybrane kampanie marketingowe. Dzięki temu że stanowimy odrębną, 10-osobową startupową odnogę Zenefits, mamy wiele swobody i nie mamy problemów typowych dla korpo, np. z długim procesem decyzyjnym czy przerośniętymi formalnościami. Mamy natomiast dostęp do najlepszych specjalistów z Zenefits - wielu z nich pracowało wcześniej w Facebook/Google itd. i jest czego się od nich nauczyć.


      Co najbardziej cenimy w tym projekcie:

      • pracę w małym teamie z niską presją i rodzinną, dobrą atmosferą
      • prestiż działania dla kalifornijskiego jednorożca połączony ze swobodą pracy zdalnej w polskich godzinach
      • startupowy duch z zachowaniem work-life balance
      • zgrany zespół, od którego można się wiele nauczyć (niektórzy z nas pracowali w Facebooku czy Google).

      Zakres obowiązków

      W tej roli będziesz:

      • zarządzać projektem rozwoju strony zenefits.com
      • koordynować pracę: programistów, UXów, grafików, ilustratorów i interesariuszy, związaną z: aplikacją sprzedażową, e-commerce oraz częścią statyczną strony
      • mile widziane: przejmować ownership produktu, kreować jego rozwój i proaktywnie wspierać Product Ownera
      • prowadzić scrumbanowe spotkania zespołowe i dbać o zespół
      • priorytetyzować zadania i planować pracę
      • prowadzić regularną komunikację ze stakeholderami i działami
      • koordynować QA oraz launche nowych projektów
      • przygotowywać raporty związane z pracą 10-os. zespołu
      • pracować nad stroną w WordPress oraz z aplikacją w React.js
      • dla chętnych: współodpowiadać za wskaźniki sprzedażowe witryny.

      Wymagania

      na tym stanowisku:

      • komercyjne doświadczenie w zarządzaniu projektami webowymi
      • łatwość w nawiązywaniu kontaktów i otwarcie na ludzi
      • wysokie umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
      • samodzielność w podejmowaniu decyzji - choć zawsze otrzymasz od nas wsparcie
      • sprawne poruszanie się w metodyce agile
      • znajomość technicznych aspektów projektów webowych (QA, code review, testy)
      • komunikatywny angielski - Product Owner i część zespołu jest z USA
      • mile widziane: znajomość Asany i raportowanie i dbałość o rozwój wyników sprzedażowych strony.

      Oferujemy

      Na to możesz liczyć:

      • nowy sprzęt do wyboru
      • wybrana forma umowy (UoP, B2B)
      • praca zdalnie lub z biura (jesteśmy w Krakowie i Bielsku-Białej, a w razie potrzeby oferujemy pomoc w organizacji przestrzeni biurowej w innych miastach)
      • dostęp do know-how i środowiska kalifornijskiego jednorożca
      • loty do Kaliforni (dla chętnych, raz do roku)
      • płatny urlop, prywatne ubezpieczenie zdrowotne, becikowe, paczki świąteczne, program poleceń, lunche zespołowe
      • szkolenia
      • prawdziwy work-life balance.

      Kilka słów o nas:

      Jesteśmy międzynarodowym zespołem ceniącym work-life balance, satysfakcjonującą pracę i relacje z ludźmi. Odpowiadamy za stronę główną zenefits.com - dużą, główną witrynę sprzedażową znanego jednorożca z Doliny Krzemowej (USA). W zespole jest 8 osób z naszej firmy i 3 osoby z USA. Dzięki spotkaniom na żywo (w Polsce lub Kalifornii) nasz zespół świetnie się rozumie, dzięki czemu pracujemy bez niepotrzebnego stresu i w świetnej atmosferze.

  • Node.js Developer (international startup)

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 13 000-26 000 zł / mies.
    • We are looking for a Senior Node.js developer to join our optilyz.com team.

      What makes us stand out?

      • influence and freedom - we love startup practises and work closely within a small team
      • experienced dev team - mostly senior devs in backend
      • smart business - if you want, you can cooperate closely with Optilyz owners, leading a mature successful startup
      • Berlin startup organization culture.

      Your responsibilities

      In this job you will:

      • Develop new features and maintain the current system (50/50%)
      • Take part in rewriting part of the application from the scratch
      • be part of a dev team consisting of three senior backend and four frontend developers
      • Have an influence on the tech stack and contribute to processes development
      • Have the possibility to learn things that you are interested in (e.g. AWS, Docker, Jenkins, CI, Bull, mongoosejs.com, expressjs.com, fastify.io, etc.)

      Our requirements

      • you need to be a development enthusiast, advanced in Node.js, and opened to create an advanced software
      • MongoDB and NoSQL concepts
      • writing automated tests (unit, integration).

      We offer

      • freedom - the developers' job is to find new tools and constantly upgrade the stack. The board accepts 90% of our technical decisions
      • work with modern stack and architecture: microservices (API, job runner), TDD rules, Node.js 14/MongoDB/AWS + React.js/Redux, 90% of tests coverage, bigger functionalities extracted into separate node modules
      • Project with Node 14, rush monorepo, mongo/mongoose, Node streams, fastify, OpenAPI, Jenkins
      • possibility to develop your startup skills, being part of Berlin startup community (possibility of spending an onboarding month in Berlin)
      • real startup efficiency: fast technical decisions and flat hierarchies
      • work with experienced JavaScript enthusiasts
      • Remote work (even after Covid) + possibility to work in our modern office in the heart of Krakow/Bielsko/Berlin
      • Benefits: paid vacation, private healthcare, paid sick leaves, training min. 4x/year, comfortable, air-conditioned offices, and more.

      About our product:

      Cooperating with team from Berlin, we develop optilyz.com - a top product in direct mail automation, providing a revolutionary service for mail delivery, used by many well-known global brands. After the startup phase, we transform to "enterprise" level. We plan to refresh our application to improve its efficiency of new features development.

      Interested? Let’s talk!

  • Go Developer - US, eCatholic

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 16 000-27 000 zł / mies.
    • O naszym zespole
      Poszukujemy Go Developera (2 stanowiska), który dołączy do naszego międzynarodowego zespołu eCatholic.com. Jako polska część zespołu współpracujemy z trzema programistami z USA, w bliskich relacjach i głębokim wzajemnym zaufaniu. W tym projekcie jest bardzo mało formalności, zbędnych spotkań i dużo wydajnej pracy z kodem. W zespole pracuje doświadczony architekt aplikacji. Struktura jest płaska. Gwarantujemy, że każdy członek zespołu uczy się u nas czegoś nowego.

      Zakres obowiązków

      Praca w naszym projekcie to:

      • praca w 100% nad nowymi funkcjonalnościami
      • mały, zwinny i wydajny zespół (5 doświadczonych osób w backendzie)
      • świetnie utrzymany kod i nowy, stosunkowo niewielki projekt
      • API first, pełna architektura mikroserwisowa, 70% pokrycia testami, poprawnie utrzymywany Docker, integracje z Stripe, SignalWire, Mailgun
      • kultura organizacyjna zwinnego zespołu z USA i poprawny work-life balance
      • możliwość rozwoju w DevOps na AWS
      • praca z misją w eCatholic.com - innowacyjnej aplikacji wspierającej działalność społeczną i religijną w USA.

      Wymagania

      • doświadczenie backendowe na poziomie senior lub mid/senior
      • min. 2-3 lata doświadczenia w Go i SQL (baza MySQL)
      • znajomość języka angielskiego umożliwiająca aktywny udział w spotkaniach zespołowych
      • mile widziane: Python (do testów integracyjnych), Testify, kompetencje DevOps na AWS.

      Oferujemy

      • stabilną, długofalową i spokojną pracę full-time w międzynarodowym środowisku
      • wysoką kulturę organizacyjną i używanie narzędzi ułatwiających pracę
      • benefity: płatne urlopy, prywatna opieka medyczna, regularne szkolenia, szybkie płatności, nowoczesne, klimatyzowane biura
      • polskie dni i godziny pracy
      • możliwość pracy zdalnej nawet po Covid lub w jednym z naszych komfortowych biur (w Bielsku-Białej lub Krakowie)
      • możliwość podróży służbowych do Austin, USA.

      Serdecznie zapraszamy!

  • HR and Recruitment Manager (IT, Bielsko-Biała)

    From Poland With Dev
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • 6 000-15 000 zł / mies.
    • Kogo szukamy


      W miarę rozrostu firmy, rośnie również nasz HR. Potrzebujemy osoby na poziomie Mid/Senior, która lubi pracę w obszarze miękkim, a także chętnie podejmuje wyzwania rekrutacji na rynku IT. Kogoś, kto szuka długotrwałego zaangażowania i chce współtworzyć naszą organizację, wkładając w to trochę swojego serca.

      Zakres obowiązków

      Obszary, w których potrzebujemy wsparcia:

      • anglojęzyczna obsługa klienta w obszarze rekrutacyjnym
      • proaktywne dbanie o employer branding firmy, szczególnie w świecie cyfrowym
      • udział w procesach rekrutacyjnych, m.in. tworzenie dwujęzycznych (EN/PL) ogłoszeń o pracę
      • aktywna rekrutacja z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych baz
      • nadzór nad promocją ofert pracy za pomocą budżetów reklamowych (npo. w social media)
      • onboarding, ewaluacja i mentoring członków zespołu (np. w obszarze odkrywania talentów), z uwzględnieniem technologii i roli projetowych
      • współorganizacja szkoleń firmowych, udział w doborze prelegentów i tworzeniu koncepcji szkoleń
      • wdrażanie kultury organizacyjnej firmy, np. poprzez regularny udział w retrospektywach scrumowych.

      Obowiązki zależne od preferencji i umiejętności Kandydata:

      • składanie ofert kandydatom i negocjowanie oraz renegocjowanie warunków zatrudnienia (także finansowych)
      • kompleksowa obsługa klienta anglojęzycznego w obszarze rekrutacyjnym (np. wspólne z klientem ewaluacje poszczególnych pracowników, udział w negocjacjach)
      • mentoring członków zespołu w rozwoju umiejętności twardych (w obszarach technologicznych)
      • organizacja i udział (po Covid) w spotkaniach na żywo z klientami anglojęzycznymi w Krakowie
      • bycie ownerem wybranych obszarów związanych z HR, w tym employer brandingu, mentoringu itd.
      • wsparcie przy tworzeniu umów związanych z HR.

      Wymagania

      Niezbędne kompetencje:

      • swobodna znajomość biznesowego języka angielskiego w mowie i piśmie
      • doświadczenie HRowe w branży IT
      • samoorganizacja, proaktywność i umiejętność brania odpowiedzialności za dany obszar.

      Kompetencje - mile widziane:

      • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
      • doświadczenie z zakresu mentoringu, tworzenia strategii kultury organizacyjnej czy rozwiązywania konfliktów
      • znajomość technologii i procesu tworzenia oprogramowania
      • budżetowanie procesów rekrutacyjnych.

      Oferujemy

      • pracę w niezwykle przyjaznym i pełnym zaufania zespole
      • pracę głównie z dojrzałym klientem z USA, wysoką kulturę organizacyjną i ambitne projekty (zdecydowana większość zespołu jest na poziomie senior i mid)
      • płaską strukturę, dużą swobodę w realizowanych zadaniach i otwartość na indywidualne pomysły
      • elastyczność pracy i dbałość o work/life balance
      • stabilność, Umowę o Pracę, możliwość B2B
      • benefity: prywatna opieka medyczna, wsparcie w wyposażeniu zdalnego stanowiska pracy, becikowe, fundusz integracyjny i inne
      • pracę zdalną w trakcie COVID; później minimum 1 dzień w tygodniu pracy w biurze w Bielsku-Białej (mile widziana praca full-time w biurze po Covid)

      Zapraszamy!

Pracodawcy w Krakowie