Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - From Poland With Dev Paweł Kisiel

Od momentu założenia From Poland With Dev naszym celem jest stworzenie nowoczesnego software house, w którym zespół się rozwija i choć trochę zmienia ten świat na lepsze. Zależy nam na rozwoju w obszarze twardym i miękkim, pracujemy nad sprawnymi umiejętnościami komunikacyjnymi, pozwalającymi na bezkonfliktowe zrozumienie potrzeb - szczególnie klientów i product ownerów.

Stanowimy obecnie ok. 50-osobowy zespół programistów, designerów, testerów i innych specjalistów web/IT. Zajmujemy się głównie projektowaniem i tworzeniem aplikacji webowych, desktopowych i stron internetowych. Zarządzaniem developmentem zajmujemy się częściowo wewnętrznie, a częściowo pod kierownictwem klienta. Pracujemy aż w kilkunastu popularnych technologiach. 99% naszych usług to praca dla znajomych - dzięki temu nasi klienci nie są przypadkowi i mamy do nich duże zaufanie. Wśród nich są firmy USA - m.in. z doliny krzemowej oraz Austin, pracujemy również dla europejskich firm z Niemiec i UK.

Oferty pracy From Poland With Dev

Aktualnie brak ofert pracy od tego pracodawcy.

Archiwalne ogłoszenia

Node.js Developer (international startup)
Programista   |  kontrakt B2B
Bielsko-Biała
Szczegóły

We are looking for a Senior Node.js developer to join our optilyz.com team.

What makes us stand out?

  • influence and freedom - we love startup practises and work closely within a small team
  • experienced dev team - mostly senior devs in backend
  • smart business - if you want, you can cooperate closely with Optilyz owners, leading a mature successful startup
  • Berlin startup organization culture.
Zakres obowiązków

In this job you will:

  • Develop new features and maintain the current system (50/50%) 
  • Take part in rewriting part of the application from the scratch 
  • be part of a dev team consisting of three senior backend and four frontend developers
  • Have an influence on the tech stack and contribute to processes development
  • Have the possibility to learn things that you are interested in (e.g. AWS, Docker, Jenkins, CI, Bullmongoosejs.comexpressjs.comfastify.io, etc.) 
Wymagania
  • you need to be a development enthusiast, advanced in Node.js, and opened to create an advanced software
  • MongoDB and NoSQL concepts
  • writing automated tests (unit, integration).
Go Developer - US, eCatholic
Programista   |  kontrakt B2B
Bielsko-Biała
Szczegóły

O naszym zespole
Poszukujemy Go Developera (2 stanowiska), który dołączy do naszego międzynarodowego zespołu eCatholic.com. Jako polska część zespołu współpracujemy z trzema programistami z USA, w bliskich relacjach i głębokim wzajemnym zaufaniu. W tym projekcie jest bardzo mało formalności, zbędnych spotkań i dużo wydajnej pracy z kodem. W zespole pracuje doświadczony architekt aplikacji. Struktura jest płaska. Gwarantujemy, że każdy członek zespołu uczy się u nas czegoś nowego.

Zakres obowiązków

Praca w naszym projekcie to:

  • praca w 100% nad nowymi funkcjonalnościami
  • mały, zwinny i wydajny zespół (5 doświadczonych osób w backendzie)
  • świetnie utrzymany kod i nowy, stosunkowo niewielki projekt
  • API first, pełna architektura mikroserwisowa, 70% pokrycia testami, poprawnie utrzymywany Docker, integracje z Stripe, SignalWire, Mailgun
  • kultura organizacyjna zwinnego zespołu z USA i poprawny work-life balance 
  • możliwość rozwoju w DevOps na AWS
  • praca z misją w eCatholic.com - innowacyjnej aplikacji wspierającej działalność społeczną i religijną w USA.
Wymagania
  • doświadczenie backendowe na poziomie senior lub mid/senior
  • min. 2-3 lata doświadczenia w Go i SQL (baza MySQL)
  • znajomość języka angielskiego umożliwiająca aktywny udział w spotkaniach zespołowych
  • mile widziane: Python (do testów integracyjnych), Testify, kompetencje DevOps na AWS.
HR and Recruitment Manager (IT, Bielsko-Biała)
HR Manager   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Kogo szukamy


W miarę rozrostu firmy, rośnie również nasz HR. Potrzebujemy osoby na poziomie Mid/Senior, która lubi pracę w obszarze miękkim, a także chętnie podejmuje wyzwania rekrutacji na rynku IT. Kogoś, kto szuka długotrwałego zaangażowania i chce współtworzyć naszą organizację, wkładając w to trochę swojego serca.

Zakres obowiązków

Obszary, w których potrzebujemy wsparcia:

  • anglojęzyczna obsługa klienta w obszarze rekrutacyjnym
  • proaktywne dbanie o employer branding firmy, szczególnie w świecie cyfrowym
  • udział w procesach rekrutacyjnych, m.in. tworzenie dwujęzycznych (EN/PL) ogłoszeń o pracę
  • aktywna rekrutacja z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych baz
  • nadzór nad promocją ofert pracy za pomocą budżetów reklamowych (npo. w social media)
  • onboarding, ewaluacja i mentoring członków zespołu (np. w obszarze odkrywania talentów), z uwzględnieniem technologii i roli projetowych
  • współorganizacja szkoleń firmowych, udział w doborze prelegentów i tworzeniu koncepcji szkoleń
  • wdrażanie kultury organizacyjnej firmy, np. poprzez regularny udział w retrospektywach scrumowych.

Obowiązki zależne od preferencji i umiejętności Kandydata: 

  • składanie ofert kandydatom i negocjowanie oraz renegocjowanie warunków zatrudnienia (także finansowych)
  • kompleksowa obsługa klienta anglojęzycznego w obszarze rekrutacyjnym (np. wspólne z klientem ewaluacje poszczególnych pracowników, udział w negocjacjach)
  • mentoring członków zespołu w rozwoju umiejętności twardych (w obszarach technologicznych)
  • organizacja i udział (po Covid) w spotkaniach na żywo z klientami anglojęzycznymi w Krakowie
  • bycie ownerem wybranych obszarów związanych z HR, w tym employer brandingu, mentoringu itd.
  • wsparcie przy tworzeniu umów związanych z HR.
Wymagania

Niezbędne kompetencje:

  • swobodna znajomość biznesowego języka angielskiego w mowie i piśmie
  • doświadczenie HRowe w branży IT
  • samoorganizacja, proaktywność i umiejętność brania odpowiedzialności za dany obszar.

Kompetencje - mile widziane:

  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
  • doświadczenie z zakresu mentoringu, tworzenia strategii kultury organizacyjnej czy rozwiązywania konfliktów
  • znajomość technologii i procesu tworzenia oprogramowania
  • budżetowanie procesów rekrutacyjnych.
HR and Recruitment Manager (IT, Bielsko-Biała)
HR Manager   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Kogo szukamy


W miarę rozrostu firmy, rośnie również nasz HR. Potrzebujemy osoby na poziomie Mid/Senior, która lubi pracę w obszarze miękkim, a także chętnie podejmuje wyzwania rekrutacji na rynku IT. Kogoś, kto szuka długotrwałego zaangażowania i chce współtworzyć naszą organizację, wkładając w to trochę swojego serca.

Zakres obowiązków

Obszary, w których potrzebujemy wsparcia:

  • anglojęzyczna obsługa klienta w obszarze rekrutacyjnym
  • proaktywne dbanie o employer branding firmy, szczególnie w świecie cyfrowym
  • udział w procesach rekrutacyjnych, m.in. tworzenie dwujęzycznych (EN/PL) ogłoszeń o pracę
  • aktywna rekrutacja z wykorzystaniem wewnętrznych i zewnętrznych baz
  • nadzór nad promocją ofert pracy za pomocą budżetów reklamowych (npo. w social media)
  • onboarding, ewaluacja i mentoring członków zespołu (np. w obszarze odkrywania talentów), z uwzględnieniem technologii i roli projetowych
  • współorganizacja szkoleń firmowych, udział w doborze prelegentów i tworzeniu koncepcji szkoleń
  • wdrażanie kultury organizacyjnej firmy, np. poprzez regularny udział w retrospektywach scrumowych.

Obowiązki zależne od preferencji i umiejętności Kandydata: 

  • składanie ofert kandydatom i negocjowanie oraz renegocjowanie warunków zatrudnienia (także finansowych)
  • kompleksowa obsługa klienta anglojęzycznego w obszarze rekrutacyjnym (np. wspólne z klientem ewaluacje poszczególnych pracowników, udział w negocjacjach)
  • mentoring członków zespołu w rozwoju umiejętności twardych (w obszarach technologicznych)
  • organizacja i udział (po Covid) w spotkaniach na żywo z klientami anglojęzycznymi w Krakowie
  • bycie ownerem wybranych obszarów związanych z HR, w tym employer brandingu, mentoringu itd.
  • wsparcie przy tworzeniu umów związanych z HR.
Wymagania

Niezbędne kompetencje:

  • swobodna znajomość biznesowego języka angielskiego w mowie i piśmie
  • doświadczenie HRowe w branży IT
  • samoorganizacja, proaktywność i umiejętność brania odpowiedzialności za dany obszar.

Kompetencje - mile widziane:

  • doświadczenie w prowadzeniu negocjacji
  • doświadczenie z zakresu mentoringu, tworzenia strategii kultury organizacyjnej czy rozwiązywania konfliktów
  • znajomość technologii i procesu tworzenia oprogramowania
  • budżetowanie procesów rekrutacyjnych.
Młodszy ogrodnik /konserwator (praca dodatkowa)
Pracownik fizyczny   |  umowa o pracę tymczasową
Bielsko-Biała
Szczegóły

Praca dodatkowa, ok. 10-20 godzin / tydzień, elastyczne godziny pracy! W pakiecie prywatna opieka medyczna.

Szukamy osoby z podstawową znajomością prac ogrodniczych i technicznych. Mamy do odnowienia i utrzymania ogród, nie jest wymogiem długoletnie doświadczenie w ogrodnictwie; trzeba jednak mieć podstawowe doświadczenie w pracy z zielenią, zdolności organizacyjne, smykałkę do prac technicznych i zainteresowanie ogrodnictwem, znajomość zasad rewitalizacji i utrzymania ogrodu.

Można być np. studentem, uczniem lub absolwentem np. szkoły ogrodniczej lub technikum.

W naszych zadaniach trzeba być samodzielnym, np. w organizowaniu sobie sprzętu (np. z wypożyczalni), w realizacji samych prac czy w zamówieniach niezbędnych materiałów do rewitalizacji ogrodu (krzewy, drzewa, nasiona itd.).

Wymiar pracy do ustalenia - w zależności od możliwości, od kilkunastu do kilkudziesięciu godzin miesięcznie, a okresowo nawet do 160 godzin / mc, w miarę możliwości Kandydata.

Zakres obowiązków

Podstawowe zadania:

  • zrealizowanie gruntownego odnowienia trawnika o pow. ok. 15a wraz z wysiewem trawy oraz przygotowaniem terenu (praca w Bielsku-Białej, samodzielne zadanie)
  • ułożenie i utrzymanie kamiennych schodków i niewielkiej ścieżki w ogrodzie
  • bieżące utrzymanie ogrodu: przycinanie krzewów, koszenie trawy, utrzymanie kwiatów i zieleni - wsparcie w założeniu robota koszącego w części ogrodu (mile widziana możliwa samodzielność również i w tym zadaniu)
  • ilość godzin elastyczna, w zależności od możliwości - w okresie zimowym mniejsza, a na wiosnę większa

Zadania dodatkowe dla chętnych:

  • zadania techniczno-serwisowe w biurze, np. złożenie i montaż mebli, malowanie pokoi
  • zawożenie samochodów firmowych do serwisu
  • inne techniczne zadania związane z funkcjonowaniem biura.
Wymagania
  • podstawowe umiejętności i znajomość ogrodnictwa oraz zadań technicznych
  • samodzielność w pracy,
  • dociekliwość w poszukiwaniu rozwiązań
  • możliwość wykonywania prac fizycznych w ogrodzie
  • obsługa komputera lub smartfona (m.in. w celach komunikacyjnych - korzystanie z e-mail, WhatsApp, ew. Trello)
  • otwartość na naukę
  • rzetelność
  • dokładność i odpowiedzialność
  • prawo jazdy kat. B
  • mile widziana możliwość korzystania z własnego samochodu.
UX/UI Designer
Projektant   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

We’re looking for a UX designer who doesn’t mind getting his hands dirty: someone who loves building Web products in a true startup environment, combining the roles of UX eCommerce and UI designer (campaign assets). Our client is a leading innovator in the superfood and health supplement market, and one of the fastest growing companies in the US. This role would work very closely with the business, functioning partly as a direct extension of the client’s organization.

Zakres obowiązków
  • UX designing and wireframing new eCom features, e.g. surveys, quizzes, purchase modules, loyalty program (in cooperation with Product Manager)
  • UX designing and wireframing eCom pages: both transactional and campaign-related (e.g. cart, checkout, landing pages, emails, pop-ups)
  • UI (and some graphic) designing of above-mentioned elements and campaign assets (approx. 25% of time)
  • UX and brand-consistency quality assurance of developed changes (both product and campaign pages)
  • Design of purchase flow experience, bottleneck identification and optimization
  • A/B test design
  • Backend interface app design (for the marketing team)
Wymagania

Must-haves

  • Experience UX/UI designing websites and eCommerce experience
  • Familiarity with Web UX best practices, including eCommerce and online marketing tactics
  • Aesthetic sense, graphic skills and capability of design assessment 
  • Experience working with English-language companies (strong written and spoken English)
  • Familiarity with wireframing tools
  • At least basic experience working directly with developers
  • Possibility to work in afternoons, at least 2 hours of overlap with US (e.g. 3-5pm Polish time)

Nice-to-haves

  • Experience with the Shopify platform and contributor ecosystem
  • Experience with data visualization tools (e.g., Tableau)
  • Experience with CRO design and management
  • Experience with analytics and experience/flow analysis, using e.g. Google Analytics, Convert, Facebook Pixel, Hojar, Heap
  • Basic HTML/CSS knowledge
  • Experience with Scrum processes and Jira
  • Willingness to travel to the US a few times per year
Pracownik biurowy "złota rączka" (ok. pół etatu)
Konserwator   |  umowa zlecenie
Bielsko-Biała
Szczegóły

Zakres obowiązków

Obowiązki podstawowe:

  • proaktywne dbanie o biuro i jego bieżące utrzymanie

  • realizacja zakupów biurowych, także przez internet (wyposażenie biura, materiały eksploatacyjne, usługi)

  • zarządzanie dostępem do internetu

  • koordynacja prac podwykonawców (np. firmy ogrodniczej, elektryka, dostawcy internetu, firmy remontowej czy sprzątającej)

  • konserwacja techniczna biur (drobne naprawy, obsługa pieca gazowego i klimatyzacji, skręcanie mebli, konserwacja drzwi i ekspresu do kawy)

  • obsługa sprzętu komputerowego (reinstalacja lub czyszczenie systemu)

  • inwentaryzacja sprzętu komputerowego i realizacja zamówień

  • obsługa biur w Bielsku-Białej i Krakowie (dojazd do Krakowa ok. raz na tydzień).

Obowiązki opcjonalne, zależne od predyspozycji i chęci:

  • ustalanie zasad panujących w biurze wśród użytkowników

  • zadania utrzymaniowe związane z firmowymi samochodami (regularne odwożenie na przeglądy, do myjni)

  • zadania porządkowe, w tym regularne koszenie trawy i odśnieżanie terenu biura

  • obsługa najmu części pomieszczeń biurowych

  • wybrane zadania z obszaru IT (np. manual testing, customer support)

  • pomoc w zakresie przygotowania poczęstunków, w trakcie zjazdów firmowych i wizyt zagranicznych klientów

  • pomoc przy niektórych zadaniach administracyjnych lub zadaniach asystenta zarządu.

Wymagania
  • biegła obsługa komputera

  • podstawowe umiejętności techniczne z zakresu konserwacji, prac manualnych

  • średnia dostępność tygodniowa min. 10 godzin / tydzień

  • otwartość na naukę, rzetelność, dokładność i odpowiedzialność

  • prawo jazdy kat. B

Mile widziane: 

  • status studenta,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Koordynator budowy (max 0.5 etatu, częściowo zdalnie)
Project Manager   |  umowa o pracę tymczasową
Bielsko-Biała
Szczegóły

Szukamy koordynatora budowy domu jednorodzinnego w Bielsku-Białej (Straconka). Aktualnie dokańczany jest stan surowy otwarty, szukamy koordynatora dalszych etapów. Szacujemy, że realizacja projektu potrwa ok. 6-10 miesięcy w wymiarze ok. 0.25-0.5 etatu.
Można to zaangażowanie potraktować jako dodatkową, w większości zdalną pracę, wykonywaną częściowo po godzinach, np. łączyć ze studiami lub opieką nad dziećmi.

Zakres obowiązków

Przykładowe zadania:

  • wybór, weryfikacja, podpisanie umowy, nadzór i rozliczenie podwykonawcy np. wykończenia elewacji, ogrodzenia, podłączenia kanalizacji  
  • reprezentowanie inwestora przed podwykonawcami (przekazywanie decyzji, negocjacje, przygotowanie umów, zbieranie wymagań od inwestora)
  • bieżąca opieka nad harmonogramem podwykonawców, nadzór nad terminami
  • koordynacja wniosków o dofinansowania na OZE (w imieniu inwestora)
Wymagania
  • nie jest wymagane doświadczenie budowlane branżowe, ale mile widziane doświadczenie np. przy budowie własnego domu
  • nie trzeba być specjalistą technicznym, możemy udostępnić inspektora który będzie odbierał technicznie (np. odbiór instalacji, montażu, wykopu, zbrojenia itd.)
  • bardzo dobra samoorganizacja i podstawowe umiejętności zarządzania projektami (np. korzystanie z Trello, Skype)
  • zainteresowanie tematyką budowlaną
  • choćby częściowa dyspozycyjność w ciągu dnia, możliwość podjechania na budowę 2-5 razy w tygodniu.
UX Designer/CRO Manager
Specjalista ds. e-commerce   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły

Poszukujemy CRO Managera do naszego polsko-amerykańskiego zespołu pracującego nad główną stroną marketingową znanego produktu z Doliny Krzemowej. Szukamy entuzjasty UX, który czuje i zna optymalizację ruchu, komunikacji i performance stron internetowych.

W tej pracy będziesz miał realny wpływ na konwersję strony produktowej o liczbie sesji 0.5 mln/m-c, będziesz główną osobą odpowiedzialną za CRO strony głównej.

Zakres obowiązków
  • poprawa konwersji podlegających stron
  • wymyślanie i specyfikowanie testów A/B
  • analiza flow użytkowników i jego usprawnienia
  • optymalizacja architektury informacji
  • analityka i raportowanie KPIs, w tym efektywności prowadzonych optymalizacji
  • zarządzanie narzędziami do prowadzenia testów A/B
  • bieżąca współpraca z programistami

Wymagania
  • doświadczenie w CRO, czyli w tworzeniu i koordynacji testów A/B
  • min. 2-letnie doświadczenie w UX
  • doświadczenie w pracy nad sprzedażowymi responsywnymi stronami
  • znajomość Google Analytics
  • zmysł estetyczny
  • kreatywność w wymyślaniu testów A/B i optymalizacji flow
  • biegła znajomość angielskiego w mowie i piśmie
  • możliwość pracy w godzinach popołudniowo-wieczornych.

Mile widziane:

  • znajomość Google Optimize, Optimizely, Heap, Treejack, WordPress
  • doświadczenie w user research
  • umiejętność rysowania wymyślonych testów w Sketch lub Photoshop
HR Specialist / Manager (IT)
Specjalista ds. HR   |  umowa o pracę
Bielsko-Biała
Szczegóły
Zakres obowiązków

Talent HRowy w Bielsku poszukiwany! Na tym stanowisku doświadczenie w rekrutajach IT nie jest must-have, ale jest dużym plusem. Szukamy kogoś, lubi techniczne wyzwania i wdroży się nieco w techniczne aspekty naszych projektów, dzięki czemu rekrutacje będą bardziej efektywne.

Obowiązki podstawowe:

  • prowadzenie i koordynacja procesów rekrutacyjnych IT
  • organizacja szkoleń wewnętrznych
  • dbanie o atmosferę w zespołach i biurach
  • rozwój pracowników (ewaluacje)

Obowiązki opcjonalne - w zależności od predyspozycji kandydata:

  • aktywne poszukiwanie kandydatów na podstawie firmowej lub własnej sieci kontaktów
  • koordynacja i prowadzenie firmowego employeer branding
  • obsługa wybranych, zagranicznych klientów
Wymagania
  • doświadczenie na stanowisku HR lub rekruter
  • English - fluent spoken and written
  • kreatywność, otwartość
  • predyspozycja do pracy z ludźmi
  • otwartość na przeszkolenie z technologii

Mile widziane:

  • small talk skills in English are a plus ;)
  • doświadczenie w rekrutacjach IT
  • otwartość na wyjazdy do krakowskiego biura (max 1-2 razy na tydzień)

Adres

Czysta 10
31-121 Kraków
województwo małopolskie
powiat Kraków
gmina Kraków

Adres do doręczeń

Szeroka 19
43-309 Bielsko-Biała
województwo śląskie
powiat Bielsko-Biała
gmina Bielsko-Biała

Dodatkowe stałe miejsca wykonywania działalności gospodarczej

ul. Szeroka 19
43-309 Bielsko-Biała
województwo śląskie
powiat Bielsko-Biała
gmina Bielsko-Biała

Dodatkowe informacje

NIP: 9372585906
REGON: 364817383

Profil działalności:

  • 58.29.Z - Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania
  • 63.11.Z - Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 63.12.Z - Działalność portali internetowych
  • 62.01.Z - Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z - Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.03.Z - Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z - Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych
  • 68.20.Z - Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
  • 70.22.Z - Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 73.11.Z - Działalność agencji reklamowych
  • 74.90.Z - Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 82.11.Z - Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
  • 82.19.Z - Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura
  • 85.60.Z - Działalność wspomagająca edukację
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej: 29-06-2016
Status indywidualnej działalności gospodarczej: Aktywny
Źródło: GUS, CEIDG