Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
GLOBETEK sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Globetek Sp. z o.o. jest firmą, która oferuje usługi w zakresie rekrutacji kadry inżynierskiej, menedżerskiej oraz specjalistów niższego szczebla. Działa na rzecz polskich i międzynarodowych przedsiębiorstw w branżach takich jak energetyka, petrochemia, budownictwo oraz produkcja przemysłowa.
Wysoką jakość usług zapewnia dzięki dogłębnej analizie potrzeb klientów oraz przemyślanej strategii rekrutacyjnej. Dzięki szerokiemu zakresowi doświadczenia, firma ma możliwość dostosowania swoich działań do specyficznych wymagań różnych sektorów rynku.
Globetek Sp. z o.o. stawia na profesjonalizm i efektywność, co pozwala jej na budowanie trwałych relacji zarówno z klientami, jak i kandydatami. Ich podejście do rekrutacji opiera się na zrozumieniu branżowych wyzwań, które stoją przed firmami, a także na skutecznym pozyskiwaniu talentów.
Oferty pracy GLOBETEK sp. z o.o
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Specjalistka / Specjalista ds. Kadr i Płac
Konsorcjum Stali S.A.- Zawiercie
- umowa o pracę
Polecana PopularnaDodana -
-
Specjalistka / Specjalista ds. Kadr i Płac
Konsorcjum Stali S.A.- Zawiercie
- umowa o pracę
Polecana PopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Prywatna opieka medyczna
-
Szkolenia, kursy, konferencje
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 22.11.2023
Mapa GLOBETEK sp. z o.o
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Contracting / Recruitment & Manning / Permanent Recruitment / Inspection / Process Outsourcing / Executive Search
Globetek Group provides advanced and complex services for the supply of qualified personnel in the area of energy transition, oil&gas and construction sectors. Since 2007, it has successfully supported Investors, EPC Contractors, consulting companies and key technology suppliers involved in industrial projects within the European Union, offering: • unique, tailor-made solutions to improve the financial and personnel flexibility of the project while maintaining the high quality and timeliness of the work performed; • effective consulting in building up management and technical staff for companies entering or expanding into the Polish market; • in-depth knowledge of the labour market in the energy sector • a database of tens of thousands of specialists and managers from Central Europe Globetek's experience, competence and high quality are confirmed by certifications: ISO 9001:2015, SCC:2011 and references. Within the Globetek Group, the following business lines can be distinguished: • Globetek Engineering Resource - contracting, plant engineering services - work packages, permanent recruitment for middle and senior level positions, payroll services, inspection and consulting services; • Kløden Executive Search - recruitment for key positions and advisory services in the area of energy transition: www.kloden.pl; • Jobtek - job portal dedicated to industrial construction: www.jobtek.eu; • Globetek Outsourcing Services - process outsourcing of personnel - welding, assembly, prefabrication on production facilities; • Globetek Site Services - subcontracting services mainly for prefabrication and mechanical assembly and assembly of steel structures on industrial projects; • Globetek APT - temporary employment services
- Miasto
- Chorzów
- Siedziba główna
- Chorzów, Śląskie
- Branża
- Przemysł petrochemiczny
- Specjalizacje
- permanent placement & temporary work, executive & direct search, HR outsourcing & staff leasing, power & energy industry, oil & gas industry, construction industry, rafinery turnarounds, engineering, engineer contracting, contracting, inspection, project support, manning, energy transition, offshore wind, gas power plants, biomass, plant engineering i work packages
Rok założenia
2007
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
5455
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
GLOBETEK sp. z o.o
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Katowice
- Bielsko-Biała
- Chorzów
- Kraków
- Wrocław
- Jaworzno
- Żywiec
- Czechowice-Dziedzice
- Mikołów
Praca GLOBETEK sp. z o.o - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. Kadr i Płac
GLOBETEK sp. z o.o- Chorzów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa naszych pracowników i zleceniobiorców
-
Przygotowywanie umów, aneksów, dokumentów kadrowych
-
Obsługa zatrudnienia cudzoziemców i ich legalizacja
-
Naliczanie składek, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z PPK
-
Sporządzanie raportów i współpraca z ZUS, US, PIP
-
Udział w kontrolach oraz przygotowywanie analiz dla zarządu
Wymagania
-
Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (mile widziane w firmie zatrudniającej cudzoziemców)
-
Bardzo dobra znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku PIT
-
Praktyczna znajomość Płatnika oraz MS Office (Word, Excel, Outlook)
-
Umiejętność organizacji pracy, terminowość i dokładność
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
-
Dodatkowy atut: Jeśli znasz system HRappka – świetnie!
Oferujemy
-
Pracę w nowoczesnym i wspierającym zespole
-
Możliwość rozwoju i wdrażania własnych pomysłów
-
Atrakcyjne wynagrodzenie i stabilne zatrudnienie
-
Benefity, które realnie ułatwiają życie
Brzmi dobrze? Aplikuj już teraz!
Nie czekaj – zrób krok w stronę nowej kariery!
-
-
PODBIJACZ(KA) SERC KLIENTÓW
GLOBETEK sp. z o.o- Śląskie
- umowa zlecenie
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami
-
Aktywne poszukiwanie klientów
-
Fachowe doradztwo w zakresie usług firmy
-
Nadzór nad realizacją zamówień
-
Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych
Wymagania
Czy Ty:
-
Możesz powiedzieć o sobie, że kontakt z innymi ludźmi jest dla Ciebie najważniejszą częścią pracy? Punkt dla Ciebie.
-
Interesujesz się nowoczesnymi rozwiązaniami i technologiami przyszłości? Jakby to napisać... 2-0.
-
Szybko przyswajasz specjalistyczną wiedzę? Bang!
-
Możesz śmiało stwierdzić, że angielski nie sprawia Ci trudności? Ponownie robimy :O
-
Chcesz odegrać istotną rolę w szybko rozwijającym się projekcie? No nie może być - to już piąty punkt!
-
Uważasz, że powodzenie sprzedaży jest bardzo mocno związane z wysokim poziomem obsługi Klienta? 6-0! Niczym Iga Świątek z rywalką z drugiej setki rankingu.
-
Masz doświadczenie w sprzedaży ofert pracy lub innych usług HR?
Oferujemy
Z naszej strony możesz liczyć na:
-
Wynagrodzenie w formie podstawy i premii – klasyczek.
-
Zatrudnienie w takiej formie, jaka jest dla Ciebie wygodna. No też standardowo.
-
Możliwość pracy zdalnej. Ha! Znowu bez zaskoczeń.
-
Do tego takie niestandardowe i zaskakujące rzeczy jak karta lunchowa, ubezpieczenie zdrowotne czy karta dla aktywnych fizycznie. Serio – w tej części ogłoszenia nie da się być oryginalnym.
-
-
Koordynatora projektów międzynarodowych
GLOBETEK sp. z o.o- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
-
Zakres obowiązków
Poszukujemy kogoś, kto wesprze nas w procesach zatrudniania obcokrajowców (przede wszystkim z odległej Azji), ale również zadba o:
-
prawidłowy i terminowy obieg dokumentów między zespołami projektowymi, a biurem,
-
aktualizację danych w systemach IT i ich zgodność z dokumentami,
-
kontakt z kandydatami, pracownikami i zleceniodawcami,
-
obsługę logistyczną projektów głównie: Śląsk/Małopolska/Mazowsze
-
budowanie relacji z pracownikami ( z Azji i Ukrainy) i klientami: zamówienia, wsparcie w bieżących tematach, pomoc w zrozumieniu polskich realiów.
Wymagania
Brzmi kosmicznie? Nic z tych rzeczy. My wiemy, że ogarniesz. Wystarczy, że:
-
mówisz po angielsku na poziomie B2 (albo i lepiej)
-
mówisz po ukraińsku/rosyjsku (ale to dodatkowy plus!)
-
posiadasz prawo jazdy kategorii B – ok. 50 % czasu pracy odbywa się poza biurem
-
angażujesz się w pracę
-
masz otwartą głowę i z łatwością umiesz dostosować się do szybko zmieniającego się otoczenia
-
po prostu ogarniasz
No, to widzimy się na rozmowie!
Oferujemy
-
miejsce pracy - wygodne biuro w Bielsku-Białej
-
równie wygodny samochód, który pozwoli wizytować projekty, wspierać pracowników i odwiedzać biuro w Chorzowie
-
-
Rekruter/ka - koordynator/ka z językiem ukraińskim i angielskim
GLOBETEK sp. z o.o- Bielsko-Biała
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Poszukiwanie kandydatów z zagranicy na prowadzone projekty (głównie branża techniczna - ślusarze, monterzy , spawacze , elektrycy , monterzy, pracownicy budowlani)
-
Regularne zamieszczanie ogłoszeń na portalach ogłoszeniowych , social-mediach itp.
-
Przedstawianie potencjalnym kandydatom ofert pracy
-
Wsparcie organizacyjne pracowników , koordynacja projektów - okazjonalne wyjazdy na terenie Polski (głownie Ślask /Małopolska - czasem dalej)
-
Prowadzenie bieżącej ewidencji oraz uzupełnianie baz danych kandydatów w systemie komputerowym
Wymagania
-
Doświadczenie w rekrutacji lub obsłudze klientów , szczególnie przez telefon, internet
-
Bardzo dobra znajomość języka ukraińskiego , dobra znajomość angielskiego
-
Dobra znajomość pakietu Microsoft Office – głownie Word, podstawy Excel
-
Prawo jazdy kat. B - warunek konieczny
Oferujemy
-
umowa zlecenie na okres próbny min. 3 m-ce, później umowa o pracę (szczegóły do ustalenia)
-
premia uzależniona od wyników
-
ciekawe, różnorodne projekty i możliwość rozwoju w obsłudze klienta
-
-
Księgowa/Księgowy
GLOBETEK sp. z o.o- 6 000 do 11 000 zł / mies.
- Chorzów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
UWAGA – najpierw musimy napisać kilka rzeczy na serio:
-
kompletowanie i weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
-
ewidencja dokumentów księgowych w systemie Comarch Optima i Saldeo
-
rozliczanie i księgowanie transakcji wewnątrzwspólnotowych, eksportowych, importowych (import/eksport towarów, import/eksport usług, wewnątrzwspólnotowe nabycie usług)
-
sporządzanie deklaracji VAT, CIT, itp.
-
uzgadnianie sald z kontrahentami
-
kontaktowanie się i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (US, ZUS, GUS)
-
sporządzanie sprawozdań finansowych według określonych standardów oraz konsolidacja sprawozdań
-
przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych
-
współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania
-
minimum 3 lata na podobnym stanowisku
-
znajomość programu Optima
-
znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
-
umiejętność pracy w grupie (i to jakiej!).
Oferujemy
-
Pracę stacjonarną w naszej siedzibie w Chorzowie
-
Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o unikalnym profilu
-
Udział w realizacji ciekawych projektów
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub współpracę na zasadach B2B
-
Służbowy laptop i telefon komórkowy
-
Szkolenia wg potrzeb
-
Częściowe finansowanie pakietu medycznego/programu Multisport
-
Udało Ci się dotrzeć do tego punktu – świetnie! Czyli naprawdę rozważasz nasze ogłoszenie na serio, a my możemy odkryć karty
-
Gwarantujemy, że z poziomu jednego z naszych biurek poczujesz się niczym Indiana Jones i będziesz odkrywać nieznane lądy świata księgowości
-
Od pierwszego dnia pracy będziesz czekać na poniedziałek, a nie na piątek
-
Przestaniesz myśleć o szóstce Weidera, bo dzięki naszemu poczuciu humoru Twoje mięśnie brzucha będą pracować regularnie.
-