PRM PARTNER sp. z o.o. to firma, która oferuje wsparcie przedsiębiorcom w procesie transformacji oraz w budowaniu stabilnej pozycji rynkowej.

Firma świadczy kompleksowe usługi, które obejmują doradztwo kadrowe, księgowość, usługi podatkowe, a także usługi prawnicze oraz pomoc w sukcesji firm rodzinnych. Oferta PRM PARTNER sp. z o.o. zawiera również przekształcenia podmiotów gospodarczych oraz doradztwo w zakresie inwestycji i pozyskiwania finansowania.

W działalności firmy uwzględniono przekonanie, iż zrównoważony biznes jest istotnym elementem osiągnięcia sukcesu na rynku. Zaprasza do współpracy przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać swoje działalności z wykorzystaniem profesjonalnego wsparcia.

PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • System premiowy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 04.10.2024

Mapa PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Siedziba główna

PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - oferty archiwalne

  • Opiekun osób starszych - specjalista (suo)

    PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - ssystowanie w czynnościach dnia codziennego i podstawowej aktywności życiowej
      - wykonywanie czynności pielęgnacyjno-higienicznych
      - sktywizowanie podopiecznych do samodzielności
      - uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych,
      - pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece,
      - pilnowanie przyjmowania leków
      - w szczególnie uzasadnionych przypadkach - zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny,
      - pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, medyczne, kierunek: Opiekun medyczny/pielęgniarka/ratownik medyczny
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie zawodowe - opiekun medyczny/ratoenik/pilęgniarz; uprawnienia do wykonywania zawodu; co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe; dobra znajomość języka polskiego. Obowiązki: - ssystowanie w czynnościach dnia codziennego i podstawowej aktywności życiowej - wykonywanie czynności pielęgnacyjno-higienicznych - sktywizowanie podopiecznych do samodzielności - uzgadnianie i pilnowanie terminów wizyt lekarskich, badań diagnostycznych, - pomoc w wykupywaniu lub zamawianiu leków w aptece, - pilnowanie przyjmowania leków - w szczególnie uzasadnionych przypadkach - zmiana opatrunków, pomoc w użyciu środków pomocniczych i materiałów medycznych, przedmiotów ortopedycznych, a także w utrzymaniu higieny, - pomoc w dotarciu do placówek służby zdrowia. [Kontakt: e-mail: agata.ksiazek@prmpartner.pl; tel.: 605 053 300]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 032 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Koordynator usług opiekuńczych

    PRM PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - koordynacja i kontrola pracowników (świadczenie usług przyznane przez Ośrodek Pomocy Społecznej);
      - bieżący kontakt z Ośrodkiem Pomocy Społecznej i współpracownikami (nadzorowanie świadczenia usług opiekuńczych - pracy opiekunów)
      - przygotowywanie rozliczeń usług i raportów.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, medyczne
      • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B, Fakturowanie
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie o profilu medycznym lub społecznym; umiejętność fakturowania; prawo jazdy kat. B; co najmniej roczne doświadczenie zawodowe; bardzo dobra znajomość języka polskiego. Obowiązki: - koordynacja i kontrola pracowników (świadczenie usług przyznane przez Ośrodek Pomocy Społecznej); - bieżący kontakt z Ośrodkiem Pomocy Społecznej i współpracownikami (nadzorowanie świadczenia usług opiekuńczych - pracy opiekunów) - przygotowywanie rozliczeń usług i raportów. [Kontakt: e-mail: agata.ksiazek@prmpartner.pl; tel.: 605 053 300]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną