Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. praca
Czy to Twoja firma?
SpaceFactory jest firmą zajmującą się projektowaniem, budową i doradztwem w zakresie nieruchomości, skupiającą się na nieruchomościach komercyjnych w Europie Środkowo – Wschodniej, której początki sięgają roku 2012.
Zespół SpaceFactory z powodzeniem zrealizował projekty budowlane, wykończenia i doradztwa o łącznej powierzchni ponad 4 mln m², świadczących usługi zarówno dla inwestorów, jak i dla najemców. Będziesz pracować na najnowocześniejszych narzędziach.
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
-
Dyrektor Techniczno - Operacyjny (regeneracja komponentów metalowych)
SalesHR- 18 000 do 23 000 zł brutto / mies. (zal. od umowy)
- Kraków
- umowa o pracę
PolecanaDodana -
Zastępca kierownika sklepu
Gi Group S.A.- Oleśnica
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Karta sportowa
-
Kawa / herbata
-
Możliwość rozwoju osobistego
-
Nowoczesne biuro
-
Parking dla pracowników
-
Premie uznaniowe
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy laptop
-
Służbowy telefon
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
Google Maps
Godziny otwarcia SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
| poniedziałek | 08:00 - 16:00 |
| wtorek | 08:00 - 16:00 |
| środa | 08:00 - 16:00 |
| czwartek | 08:00 - 16:00 |
| piątek | 08:00 - 16:00 |
| sobota | Zamknięte |
| niedziela | Zamknięte |
Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Warszawa
- Wrocław
- Łódź
- Sokolów Podlaski
- Lublin
- Piaseczno
- Radom
- Ciechanów
- Bielsko-Biała
- Katowice
Linki
Praca SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. - oferty archiwalne
-
Project Manager - Kierownik Budowy
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- Wrocław
- kontrakt b2b
- pełny etat
- menedżer
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych robót;
-
koordynacja i nadzór pracy sił własnych i podwykonawców;
-
wybór podwykonawców, rozliczenia podwykonawców, kontrola budżetu;
-
analiza dokumentacji technicznej oraz rozliczanie budowy;
-
utrzymywanie kontaktu z klientami, wykonawcami, nadzorem, projektantami;
-
zarządzenie i realizacja procesem budowlanym na podstawie dokumentacji projektowej oraz budżetu;
-
przygotowanie i organizacja placu budowy;
-
kierowanie pracami budowlanymi na etapie przygotowania, realizacji, odbioru i uruchamiania inwestycji;
-
kontrola terminowości, jakości wykonywanych prac;
-
samoorganizacja, samodzielność oraz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
-
utrzymywanie porządku na placu budowy, przestrzeganie przepisów BHP;
-
raportowanie postępów prac;
-
dbanie o wizerunek firmy i podległej budowy;
-
sporządzanie i przechowywanie dokumentów budowy;
-
uczestnictwo w procesie oddania budynków do użytkowania.
Wymagania
✅ Nasze wymagania
-
wykształcenia wyższego technicznego w zakresie budownictwa;
-
doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży budowlanej;
-
dobrej znajomości języka angielskiego;
-
biegłej znajomości MS Office i AutoCad;
-
znajomości programu MS Project;
-
wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych;
-
umiejętności negocjacyjnych;
-
odpowiedzialności za powierzone zadania;
-
analitycznego umysłu;
-
umiejętności pracy pod presją czasu;
-
dyspozycyjności – możliwości pracy w delegacji;
-
umiejętności zarządzania licznym zespołem i motywowania do pracy;
-
nastawienia na rozwój i aktualizację wiedzy i umiejętności;
-
prawa jazdy kat. B.
Mile widziane
-
doświadczenia zawodowe przy realizacji obiektów przemysłowych;
-
doświadczenie przy realizacji projektów, gdzie dokumentacja była przygotowywana w standardzie BIM;
-
doświadczenie w pracy w środowisku Autodesk Construction Cloud.
Oferujemy
-
stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
-
możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach;
-
unikalne doświadczenie we wdrażaniu BIM dla wszystkich branż (architektura, konstrukcje, MEP, koordynacja i zarządzanie) oraz na wszystkich etapach inwestycyjnych;
-
szereg szkoleń w zakresie wdrożenia BIM;
-
możliwość rozwoju zawodowego;
-
prywatna opieka medyczna;
-
karta MultiSport;
-
każdy nowy pracownik będzie objęty programem szkoleń w celu nauki od podstaw lub uzupełnieniu wiedzy w zakresie obsługi oprogramowania BIM (Revit, Navisworks, InfraWokrs, Civil 3D, Sharepoint etc.);
-
niezbędne narzędzia pracy;
-
samochód służbowy dla wyłącznego użytku.
-
-
PROJECT MANAGER ds. instalacji sanitarnych
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- menedżer
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
przygotowywanie i optymalizacja projektów instalacji sanitarnych, zgodnie z wymogami branży;
-
opracowywanie koncepcji technicznych instalacji sanitarnych oraz przygotowywanie niezbędnych założeń do ofertowania;
-
weryfikacja i optymalizacja dokumentacji projektowej otrzymanej od zewnętrznych biur projektowych;
-
analiza i optymalizacja kosztów projektów;
-
koordynacja międzybranżowa prac projektowych, zapewniająca spójność i zgodność rozwiązań;
-
uczestnictwo w spotkaniach koordynacyjnych z inwestorami oraz innymi interesariuszami;
-
prowadzenie i nadzorowanie procesów wyboru podwykonawców i dostawców oraz zarządzanie rozliczeniami kontraktów podwykonawczych;
-
kontrola kompletności i merytorycznej poprawności dokumentacji powykonawczej;
-
sporządzanie kosztorysów ofertowych, inwestorskich i powykonawczych oraz kalkulacji i wycen, a także negocjowanie warunków z dostawcami i podwykonawcami;
-
zarządzanie zespołem pracowników budowlanych i firm podwykonawczych, organizacja pracy i nadzór;
-
planowanie i realizacja budżetów, harmonogramów oraz rozliczeń inwestycji;
-
nadzór techniczny i jakościowy nad wykonaniem instalacji sanitarnych oraz nad realizacją powierzonych zadań przez podwykonawców;
-
harmonogramowanie robót i kontrola terminowości ich realizacji;
-
przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji technicznej, w tym umów, harmonogramów, przedmiarów, obmiarów i protokołów;
-
rozwiązywanie bieżących problemów technicznych na budowie, identyfikacja i wdrażanie optymalnych rozwiązań;
-
weryfikacja stosowanych rozwiązań projektowych pod kątem ich efektywności i zgodności z wymogami technicznymi;
-
selekcja najbardziej efektywnych wariantów realizacji robót z branży sanitarnej;
-
współpraca z Kierownikami Projektów i Kierownikami Budów na wszystkich etapach realizacji inwestycji;
-
wsparcie kierownictwa budowy w nadzorze nad podwykonawcami wykonującymi instalacje sanitarne.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki: instalacje sanitarne, budownictwo, inżynieria środowiska lub pokrewne;
-
minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, w branży instalacji sanitarnych lub budowlanej;
-
znajomość norm i przepisów prawa budowlanego oraz standardów technicznych obowiązujących w branży sanitarnej;
-
doświadczenie w pracy z dokumentacją projektową (weryfikacja i optymalizacja);
-
umiejętność sporządzania i analizy kosztorysów oraz kalkulacji;
-
znajomość procesów związanych z wyborem i rozliczaniem podwykonawców;
-
umiejętność zarządzania zespołem i koordynacji prac międzybranżowych;
-
dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu i samodzielność w realizacji powierzonych zadań;
-
znajomość narzędzi MS Office (zwłaszcza Excel) oraz programów do kosztorysowania i harmonogramowania (mile widziane);
-
prawo jazdy kat. B.
Kompetencje miękkie
-
umiejętność efektywnej komunikacji i współpracy z inwestorami, podwykonawcami oraz zespołem projektowym;
-
proaktywność i odpowiedzialność w podejmowaniu decyzji;
-
dokładność oraz dbałość o szczegóły;
-
zdolności analityczne oraz kreatywne podejście do rozwiązywania problemów technicznych;
-
odporność na stres oraz zdolność pracy w dynamicznym środowisku budowlanym.
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B;
-
różnorodność projektów;
-
interesujący zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego;
-
szeroki pakiet usług medycznych;
-
dofinansowanie do zajęć sportowych;
-
narzędzia do pracy;
-
tryb pracy: stacjonarny / poniedziałek - piątek / godz. 8-16.
-
-
KOSZTORYSANT/ KOSZTORYSANTKA instalacji ELEKTRYCZNYCH
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- Warszawa
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
sporządzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, kosztorysu w oparciu o w zakresie robót elektrycznych;
-
analiza dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych;
-
wycena robót elektrycznych na podstawie przedmiarów i dokumentacji projektowej;
-
doradztwo techniczne przy projektach design & build;
-
współpraca z działem wykonawczym, logistyki i zakupów przy tworzeniu ofert dla inwestorów;
-
przygotowanie zestawień materiałowych i kosztorysów pomocniczych na potrzeby realizacji inwestycji;
-
analiza możliwości zastosowania rozwiązań optymalizacyjnych na etapie sporządzania ofert i ich aktualizacji;
-
wizje lokalne w celu weryfikacji zakresu i potrzebnych zmian w projektach fit-out powierzchni komercyjnych, obiektów hotelowych i innych;
-
czynny udział w spotkaniach z Klientami/ Inwestorami celem przedstawienia proponowanych rozwiązań oraz negocjacji;
-
tworzenie i prowadzenie aktualnej bazy podwykonawców i dostawców.
Wymagania
????
-
minimum średnie wykształcenie techniczne (instalacje elektryczne);
-
doświadczenie w realizacji obiektów przemysłowych lub pracy w dziale ofertowym w zakresie instalacji elektrycznych;
-
znajomość oprogramowania AutoCAD, MS Office, – warunek konieczny;
-
znajomość technologii robót;
-
znajomość rozwiązań technicznych i materiałowych w branży elektrycznej;
-
umiejętność czytania dokumentacji i jej analizy;
-
doświadczenie w sporządzaniu ofert oraz kosztorysów elektrycznych i teletechnicznych;
-
znajomość rozwiązań technicznych i materiałowych w branży elektrycznej;
-
prawo jazdy kat. B;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
umiejętność organizacji pracy własnej;
-
komunikatywność, sumienność, terminowość i dokładność.
Mile widziane
-
doświadczenie zdobyte na budowie;
-
chęć rozwijania umiejętności i poszerzania wiedzy.
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
-
znajomość obsługi programów do kosztorysowania w szczególności Norma Pro;
Oferujemy
-
pracę w przyjaznej i dynamicznej firmie;
-
pracę przy realizacji prestiżowych i unikatowych projektów budowlanych;
-
wsparcie doświadczonych współpracowników;
-
możliwość rozwoju zawodowego;
-
niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, branżowe oprogramowanie);
-
stabilne warunki zatrudnienia;
-
szeroki pakiet medyczny Medicover;
-
dofinansowanie zajęć sportowych -karta MultiSport.
-
-
Samodzielna księgowa
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- 7 000 do 11 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- starszy specjalista (senior)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
sprawowanie kontroli formalno-prawnej, merytorycznej i rachunkowej wszystkich dowodów księgowych oraz innych dokumentów powodujących skutki finansowe dla Pracodawcy, oraz wszystkich spółek wchodzących w skład grupy, do której należy Pracodawca;
-
wprowadzenie, weryfikacja i akceptacja faktur w systemie Saldeo, Intray, wyjaśnianie rozbieżności;
-
współudział przy prowadzeniu ksiąg rachunkowych Pracodawcy oraz spółek wchodzących w skład grupy, do której należy Pracodawca, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
-
sporządzanie deklaracji (CIT, PIT, VAT, ZUS, GUS) i kalkulacji podatkowych według polskich standardów oraz ich wysyłanie do odpowiednich organów zgodnie z terminami wynikającymi z obowiązujących przepisów prawa;
-
comiesięczne uzgadnianie transakcji pomiędzy spółkami zależnymi i odpowiedzialność za ich poprawność;
-
dokonywanie ze szczególną dbałością płatności na rzecz kontrahentów, organów administracji, urzędów itp.;
-
naliczanie wynagrodzeń, zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników z ZUS, zakładanie i prowadzenie teczek pracowniczych;
-
sporządzanie – w cyklu miesięcznym – jednostkowych sprawozdań finansowych Pracodawcy oraz spółek wchodzących w skład grupy, do której należy Pracodawca;
-
kontakty i współpraca z instytucjami zewnętrznymi (jak np. Urząd Skarbowy, Główny Urząd Statystyczny czy Zakład Ubezpieczeń Społecznych), przygotowywanie pism;
-
udział w budżetowaniu i przygotowaniu finansowych informacji zarządczych całej grupy (Pracodawcy i spółek z nim powiązanych);
-
przygotowywanie wniosków i odpowiedzi do Urzędu Skarbowego, Głównego Urzędu Statystycznego, Zakładu Ubezpieczeń Społecznych oraz kontrahentów Pracodawcy, oraz spółek wchodzących w skład grupy, do której należy Pracodawca;
Wymagania
-
biegła znajomość Comarch ERP OPTIMA;
-
dobra znajomość zasad rachunkowości;
-
dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel);
-
wyższe wykształcenie (mile widziane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia, prawo, ekonometria).
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat;
-
przyjazną atmosferę oraz wsparcie doświadczonych współpracowników;
-
możliwość uczestnictwa w szkoleniach kierunkowych;
-
premie uznaniowe;
-
niezbędne narzędzia pracy.
Benefity
-
prywatna opieka medyczna;
-
karta MultiSport;
-
dofinansowanie szkoleń i kursów;
-
służbowy telefon do użytku prywatnego;
-
kawa / herbata;
-
parking dla pracowników.
-
-
Konstruktor/konstruktorka
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- 8 000 do 12 000 zł / mies.
- Mazowieckie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
opracowanie standardów w zakresie konstrukcji obiektów przemysłowych i biurowych;
-
koordynowanie i nadzór pracy zewnętrznych biur konstrukcyjnych;
-
współpraca z działem wycen na etapie przygotowania oferty;
-
koordynacja zmian konstrukcyjnych na etapie realizacji obiektów;
-
modelowanie konstrukcji i projektowanie z uwzględnieniem optymalizacji projektowych na etapie koncepcji, projektu budowlanego, technicznego i wykonawczego;
-
wsparcie zespołu projektowego w zakresie projektowania konstrukcji;
-
wsparcie kierowników budów i kierowników projektów w zakresie utrzymania na budowie standardów konstrukcyjnych;
-
sprawdzanie dokumentacji projektowej podwykonawców w zakresie konstrukcji we wszystkich fazach projektowych;
-
udział we wdrożeniu procesu automatyzacji prac projektowych w ramach projektu współfinansowanego przez EU.
Wymagania
-
znajomość programu Robot Structural Analysis Professional;
-
znajomość programu Advance Steel;
-
uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
-
min. 2-letnie doświadczenie w projektowaniu hal produkcyjnych i magazynów przemysłowych;
-
praktyczna znajomość oprogramowania Revit, Navisworks;
-
umiejętność programowania usprawnień pracy projektanta przy wykorzystaniu skryptów Dynamo.
Oferujemy
-
stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
-
szeroki pakiet medyczny;
-
kartę MultiSport;
-
unikalne doświadczenie w zespole projektowo-wykonawczym, pracującym w standardach BIM dla wszystkich branż (architektura, konstrukcje, MEP, koordynacja i zarządzanie) oraz na wszystkich etapach inwestycyjnych;
-
szereg szkoleń w zakresie wdrożenia BIM;
-
stanowisko pracy wyposażone w pełną licencję AEC (Autodesk Architecture, Engineering & Construction Collection).
-
-
Kierownik działu kosztorysowania
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- 12 000 do 18 000 zł / mies.
- Mazowieckie
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
analiza dokumentacji projektowej;
-
przygotowanie i wysyłanie zapytań ofertowych na materiały, roboty budowlane oraz analiza i porównanie otrzymanych ofert;
-
sporządzanie kompleksowych wycen kosztorysów budowlanych w oparciu o dokumentację projektową;
-
uczestnictwo w prezentacjach i spotkaniach sprzedażowych;
-
szacowanie kosztów projektów budowlanych;
-
negocjacje z oferentami;
-
wykonywanie i sprawdzanie przedmiarów i kosztorysów;
-
współudział przy przygotowywaniu umów na roboty budowlane;
-
wsparcie zespołu w realizacji budów w zakresie kontroli kosztów;
-
analiza kosztów realizacji inwestycji w odniesieniu do założeń ofertowych;
-
analiza dokumentacji technicznej i sporządzanie obmiarów robót ogólnobudowlanych na potrzeby budownictwa komercyjnego;
-
sporządzanie wniosków na prace i roboty dodatkowe;
-
przygotowywanie raportów finansowych postępu realizacji projektu;
-
wsparcie w zakresie realizacji i nadzoru nad zamówieniami;
-
sporządzanie harmonogramów budowy;
-
współpraca ze zleceniodawcami;
-
wsparcie procesów zakupowych;
-
udział w wizjach lokalnych;
-
analiza przyjętych założeń na etapie ofertowania w odniesieniu do etapu realizacji.
Wymagania
Co jest dla nas ważne:
-
wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo); co najmniej 5 lata doświadczenia w obszarze sporządzania ofert i kosztorysowania (dokumentacja ofertowa, negocjacje, kontakt z urzędami i instytucjami państwowymi);
-
doświadczenie w kalkulacji ogólnobudowlanej i wysokie umiejętności analityczne;
-
terminowość, dokładność i staranność wykonywanych zadań, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, rzetelność i obowiązkowość;
-
znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel) oraz AutoCAD;
-
umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
-
znajomość projektów w zakresie sektora przemysłowego i nieruchomości komercyjnych;
-
dobra znajomość procesów ofertowych oraz umiejętność wnikliwej analizy dokumentów ofertowych;
-
umiejętność współpracy w zespole;
-
język angielski w stopniu komunikatywnym;
-
prawo jazdy kat. B;
-
wsparcie zespołu zarządzającego w zakresie pozyskiwania nowych projektów;
-
opracowywanie ofert technicznych, ekonomicznych i administracyjnych zgodnie z wymogami postępowań przetargowych – z dbałością o wysoką jakość, terminowość;
-
analiza dokumentacji przetargowej oraz koordynacja wewnętrznych procesów związanych z przygotowaniem ofert;
-
bieżący kontakt z partnerami projektowymi oraz przedstawicielami klienta;
-
udział w postępowaniach zakupowych dotyczących towarów i usług z zakresu inwestycyjnego, w tym przygotowywanie specyfikacji, pozyskiwanie ofert, sporządzanie zamówień;
-
rozliczanie inwestycji pod względem merytorycznym, finansowym i terminowym;
-
wykonywanie przedmiarów do wycen na podstawie dokumentacji projektowej;
-
analiza możliwości zastosowania rozwiązań optymalizacyjnych na etapie sporządzania oferty;
-
negocjowanie warunków współpracy z podwykonawcami i dostawcami;
-
pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców i dostawców;
-
śledzenie zmian cen materiałów oraz usług;
-
współpraca z zespołem realizacji na etapie uruchomienia inwestycji.
Mile widziane:
-
znajomość BIM w zakresie przedmiarów;
-
doświadczenie w pracy w biurze projektowym, firmie wykonawczej lub instytucji publicznej zajmującej się inwestycjami z sektora budownictwa/infrastruktury;
-
znajomość rynku budowlanego, procedur przetargowych oraz zasad funkcjonowania rynków publicznych.
Oferujemy
Możesz liczyć na:
-
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B;
-
różnorodność projektów;
-
szeroki pakiet usług medycznych;
-
kartę MultiSport;
-
narzędzia do pracy;
-
tryb pracy: stacjonarny / poniedziałek - piątek / godz. 8-16
-
samochód służbowy do wyłącznego użytku;
-
premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
-
-
Inżynier/inżynierka budowy
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- 6 000 do 8 000 zł / mies.
- Mazowieckie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
wsparcie Kierownika Budowy w koordynacji i nadzorze prac podwykonawców oraz dostaw materiałów zgodnie ze specyfikacją techniczną i projektową, przepisami BHP oraz wymogami kontraktu;
-
przygotowywanie dokumentacji na potrzeby zamówień i dokumentacji powykonawczej;
-
analiza i weryfikacja dokumentacji technicznej i projektowej;
-
przygotowanie planu zamówień materiałów i urządzeń;
-
współudział w tworzeniu i analizie harmonogramu robót oraz monitorowaniu postępu robót;
-
nadzór nad jakością i terminowością realizacją prac;
-
uczestnictwo w procesie pozyskiwania niezbędnych pozwoleń i decyzji;
-
wsparcie zespołu w ofertowaniu i koordynacji prac dodatkowych;
-
analiza ofert podwykonawców;
-
raportowanie postępów robót;
-
nadzorowanie pracy podwykonawców oraz kontrolowanie realizacji robót ogólnobudowlanych w zakresie terminowości i jakości wykonania, oraz przestrzegania przepisów BHP;
-
sporządzanie obmiarów i przedmiarów robót ogólnobudowlanych oraz weryfikacja dokumentacji technicznej.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek: budownictwo o specjalności konstrukcyjno-budowlanej) min. Inżynierskie;
-
umiejętność obsługi: MS Office, MS Project i AutoCAD;
-
znajomość przepisów i norm dotyczących budownictwa;
-
umiejętność czytania i interpretacji dokumentacji technicznej;
-
dobra organizacja pracy i umiejętność pracy zespołowej;
-
skrupulatność, sumienność, uczciwość, samodzielność w działaniu i zaangażowanie w realizowane projekty oraz komunikatywność;
-
gotowość do pracy w delegacji;
-
prawo jazdy kat. B – warunek konieczny;
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego.
Oferujemy
-
pracę przy prestiżowych projektach dla międzynarodowych klientów;
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat;
-
przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonych współpracowników;
-
pracę z wykorzystaniem najnowszych narzędzi projektowych;
-
możliwość uczestnictwa w szkoleniach kierunkowych;
-
prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia na rodzinę;
-
kartę MultiSport;
-
premie uznaniowe;
-
niezbędne narzędzia pracy;
-
samochód służbowy do wyłącznego użytku.
-
-
JUNIOR ARCHITEKT
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- 4 000 do 6 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
✅ opracowywanie koncepcji architektonicznych;
✅ tworzenie wizualizacji oraz materiałów prezentacyjnych;
✅ projektowanie z uwzględnieniem optymalizacji na różnych etapach: koncepcji, projektów budowlanych i wykonawczych;
✅ przygotowywanie dokumentacji projektowej (budowlanej, wykonawczej, powykonawczej);
✅ współpraca z zespołem w zakresie wdrażania procesów BIM;
✅ współpraca z innymi branżami w ramach wielobranżowych projektów.Wymagania
✔️ bardzo dobrej znajomości Revit (minimum 2 lata doświadczenia) – weryfikowane testem praktycznym;
✔️ umiejętności pracy w zespole i chęci do nauki;
✔️ dobrej organizacji pracy i terminowości;
✔️ zdolności analitycznego myślenia i kreatywności;
✔️ mile widziana znajomość Dynamo i innych narzędzi wspierających procesy projektowe w BIM.Oferujemy
✨ realne projekty, które są realizowane – nie do szuflady;
✨ możliwość zdobycia udokumentowanej praktyki projektowej i na budowie;
✨ wsparcie w uzyskaniu uprawnień do projektowania bez ograniczeń;
✨ udział w innowacyjnych projektach BIM na wszystkich etapach inwestycyjnych (3D, 4D, 5D, 6D);
✨ dostęp do szkoleń wewnętrznych (m.in. własne standardy BIM, obsługa szablonów, system kodowania rysunków, Dynamo);
✨ możliwość wdrażania własnych pomysłów na standaryzację procedur, szablonów i rodzin w Revit;
✨ prywatną opiekę medyczną;✨ kartę MultiSport;
✨ wynagrodzenie dostosowane do umiejętności i doświadczenia.
-
Architekt
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- 6 500 do 10 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
opracowywanie koncepcji architektonicznych;
-
wykonywanie wizualizacji koncepcji architektonicznych i materiałów prezentacyjnych;
-
projektowanie z uwzględnieniem optymalizacji projektowych na etapach koncepcji, projektów budowlanych, wykonawczych, zmian w projektach;
-
tworzenie dokumentacji projektowych budowlanych, wykonawczych i powykonawczych;
-
dbałość o zapewnienie zgodności projektów z aktualnymi normami, specyfikacjami i wymaganiami kontraktowymi;
-
zapewnienie realizacji projektów wg określonych standardów, zgodnie z ustalonym harmonogramem;
-
wsparcie zespołu projektowego poprzez opracowywanie koncepcji, optymalizację rozwiązań i przygotowywanie przedmiarów na potrzeby przygotowania ofert wykonawczych;
-
współpracę z projektantami branżowymi oraz inwestorem;
-
opracowywanie kompletnej dokumentacji budowlanej i wykonawczej;
-
koordynacja wielobranżowa i współpraca z projektantami z wielu dziedzin;
-
prowadzenie nadzorów autorskich nad realizowanymi budowami;
-
sprawdzanie gotowej dokumentacji przed przekazaniem do inwestora;
-
kontaktowanie się z inwestorami i użytkownikami.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe na kierunku architektura;
-
doświadczenie min. 3 lata pracy projektowej w oprogramowaniu Revit – potwierdzone pomyślnym zdaniem testu umiejętności w obsłudze oprogramowania na konkretnym problemie projektowym;
-
praktyczna znajomość oprogramowania do tworzenia wizualizacji i publikacji;
-
doświadczenie min. 2 lata w pracy na samodzielnym stanowisku;
-
znajomość prawa budowlanego i warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie;
-
znajomość języka angielskiego;
-
dobre umiejętności organizacyjne (organizacja i planowanie zadań, terminowość, systematyczność) oraz odpowiedzialność za powierzone zadania;
-
kreatywność i pomysłowość w tworzeniu indywidualnych projektów;
-
chęć rozwoju i samodzielnego pogłębiania swojej wiedzy technicznej;
-
zaangażowanie, samodzielność w pracach projektowych, zaangażowanie;
-
praktyczna znajomość programów: AutoCad, MS Office.
Dodatkowymi atutami będą:
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
-
doświadczenie przy opracowywaniu dokumentacji projektów obiektów biurowych, magazynowych, produkcyjnych oraz użyteczności publicznej.
Oferujemy
-
stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
karta MultiSport;
-
unikalne doświadczenie we wdrażaniu BIM dla wszystkich branż (architektura, konstrukcje, MEP, koordynacja i zarządzanie) oraz na wszystkich etapach inwestycyjnych (3D, 4D, 5D, 6D);
-
szereg szkoleń w zakresie wdrożenia BIM;
-
udział w tworzeniu interesujących projektów w Polsce i poza jej granicami;
-
możliwość rozwoju zawodowego;
-
każde stanowisko projektanta dysponuje licencją Autodesk Architecture, Engineering & Construction Collection;
-
każdy nowy pracownik objęty jest programem szkoleń w celu nauki od podstaw lub uzupełnieniu wiedzy w zakresie obsługi oprogramowania BIM (Revit, Navisworks, ReCap, BIM 360, etc.);
-
możliwość zdobycia udokumentowanej praktyki projektowej oraz praktyki na budowie;
-
eksperckie wsparcie branżystów z zakresu budownictwa.
-
-
BUSINESS DEVELOPMENT MANAGER
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
identyfikowanie branż i sektorów dających nowe możliwości dla rozwoju biznesu;
-
opracowanie i realizacja strategii dotarcia do nowych branż i sektorów;
-
analizy potencjału rynkowego poszczególnych branż i sektorów;
-
identyfikowanie nowych obszarów rozwoju biznesu;
-
pozyskiwanie nowych klientów;
-
budowanie oraz podtrzymywanie relacji z bieżącymi partnerami biznesowymi;
-
wsparcie procesu przygotowywania nowych produktów i usług;
-
uczestnictwo w imprezach targowych, konferencjach branżowych itp.;
-
inicjatywa w zakresie opracowywania i wdrażania komunikacji sprzedażowej;
-
ścisła współpraca z działem marketingu;
-
analiza i monitoring aktywności otoczenia konkurencyjnego;
-
raportowanie do Zarządu.
Wymagania
-
minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej lub na rynku nieruchomości, preferencyjnie w sektorze nieruchomości magazynowo-przemysłowych;
-
rozwinięte umiejętności: komunikacyjne i interpersonalne, analityczne, myślenia strategicznego;
-
umiejętności sprzedażowe i marketingowe;
-
bardzo dobra znajomość nowoczesnych narzędzi wsparcia sprzedaży w przestrzeni internetowej;
-
umiejętność pracy w zespołach projektowych;
-
umiejętność zarządzania projektami i czasem;
-
zorientowanie na cel;
-
proaktywność i inicjatywa;
-
kreatywność i innowacyjność;
-
bardzo dobra znajomość podstawowych narzędzi pakietu MS Office;
-
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie;
-
prawo jazdy kat. „B”.
Do aplikacji proszę dołączyć portfolio najistotniejszych osiągnięć biznesowych z ostatnich 3 lat, zawierające krótkie, zanonimizowane charakterystyki pozyskanych kontraktów i/lub klientów oraz ich szacunkową wartość, lub wygenerowane dotychczas przychody.
Oferujemy
-
pracę przy projektach dla międzynarodowych klientów;
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat;
-
wsparcie doświadczonych współpracowników;
-
możliwość uczestnictwa w szkoleniach kierunkowych;
-
premie uznaniowe;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
kartę MultiSport;
-
niezbędne narzędzia pracy.
???? Nie czekaj – rekrutacja trwa!
-
-
ESTIMATE SPECJALIST
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- 7 000 do 12 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
tworzenie i prowadzenie bazy danych cen usług;
-
uczestniczenie w wypracowaniu i wdrożeniu strategii zakupowych dla strategicznych kategorii robót;
-
sporządzanie zakupowych zapytań ofertowych oraz analiza otrzymanych ofert;
-
prowadzenie negocjacji zakupowych;
-
przygotowywanie rekomendacji zakupowych;
-
uczestnictwo w prezentacjach i spotkaniach sprzedażowych;
-
analiza dokumentacji projektowej;
-
sporządzanie kompleksowych kosztorysów budowlanych;
-
przygotowywanie ofert;
-
szacowanie kosztów projektów budowlanych;
-
sporządzanie i weryfikacja przedmiarów i kosztorysów;
-
wsparcie procesów przygotowywania umów na roboty budowlane;
-
wsparcie zespołu realizacji inwestycji w zakresie kontroli kosztów;
-
analiza kosztów realizacji inwestycji w odniesieniu do założeń ofertowych;
-
sporządzanie harmonogramów realizacji inwestycji;
-
wsparcie zespołu projektowego w przygotowywaniu koncepcji inwestycji zgodnie z wymogami klienta;
-
sporządzanie wniosków na prace i roboty dodatkowe;
-
przygotowywanie raportów finansowych postępu realizacji projektu;
-
wsparcie w zakresie realizacji i nadzoru nad zamówieniami;
-
współpraca ze zleceniodawcami i kontrahentami Pracodawcy oraz podmiotów z nim powiązanych;
-
regularne raportowanie postępu prowadzonych działań;
-
dbanie o samorozwój i uzupełnianie wiedzy branżowej;
-
wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe techniczne (budownictwo);
-
co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze sporządzania ofert i kosztorysowania (dokumentacja ofertowa, negocjacje, kontakt z urzędami i instytucjami państwowymi);
-
doświadczenie w kalkulacji ogólnobudowlanej i wysokie umiejętności analityczne;
-
terminowość, dokładność i staranność wykonywanych zadań, bardzo dobra organizacja pracy, samodzielność, kreatywność, rzetelność i obowiązkowość;
-
znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel) oraz AutoCAD;
-
umiejętność czytania dokumentacji technicznej;
-
znajomość projektów w zakresie sektora przemysłowego i nieruchomości komercyjnych;
-
dobra znajomość procesów ofertowych oraz umiejętność wnikliwej analizy dokumentów ofertowych;
-
umiejętność współpracy w zespole;
-
język angielski w stopniu komunikatywnym;
-
prawo jazdy kat. B;
-
wsparcie zespołu zarządzającego w zakresie pozyskiwania nowych projektów;
-
opracowywanie ofert technicznych, ekonomicznych i administracyjnych zgodnie z wymogami postępowań przetargowych – z dbałością o wysoką jakość, terminowość;
-
analiza dokumentacji przetargowej oraz koordynacja wewnętrznych procesów związanych z przygotowaniem ofert;
-
bieżący kontakt z partnerami projektowymi oraz przedstawicielami klienta;
-
udział w postępowaniach zakupowych dotyczących towarów i usług z zakresu inwestycyjnego, w tym przygotowywanie specyfikacji, pozyskiwanie ofert, sporządzanie zamówień;
-
wykonywanie przedmiarów do wycen na podstawie dokumentacji projektowej;
-
pozyskiwanie i weryfikacja ofert od podwykonawców i dostawców;
-
śledzenie zmian cen materiałów oraz usług.
Mile widziane:
-
znajomość BIM w zakresie przedmiarów;
-
doświadczenie w pracy w biurze projektowym, firmie wykonawczej lub instytucji publicznej zajmującej się inwestycjami z sektora budownictwa/infrastruktury;
-
znajomość rynku budowlanego, procedur przetargowych oraz zasad funkcjonowania rynków publicznych.
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę lub kontrakt B2B;
-
różnorodność projektów;
-
interesujący zakres obowiązków dający możliwość rozwoju zawodowego;
-
szeroki pakiet usług medycznych;
-
kartę MultiSport;
-
narzędzia do pracy;
-
tryb pracy: stacjonarny / poniedziałek - piątek /godz. 8-16.
-
-
KIEROWNIK BUDOWY - Project Manager
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- 12 000 do 18 000 zł / mies.
- Wrocław
- umowa o pracę
- pełny etat
- menedżer
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Twój zakres obowiązków
-
sprawowanie nadzoru nad jakością i terminowością realizowanych robót;
-
koordynacja i nadzór pracy sił własnych i podwykonawców;
-
wybór podwykonawców, rozliczenia podwykonawców, kontrola budżetu;
-
analiza dokumentacji technicznej oraz rozliczanie budowy;
-
utrzymywanie kontaktu z klientami, wykonawcami, nadzorem, projektantami;
-
zarządzenie i realizacja procesem budowlanym na podstawie dokumentacji projektowej oraz budżetu;
-
przygotowanie i organizacja placu budowy;
-
kierowanie pracami budowlanymi na etapie przygotowania, realizacji, odbioru i uruchamiania inwestycji;
-
kontrola terminowości, jakości wykonywanych prac;
-
samoorganizacja, samodzielność oraz umiejętność szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów;
-
utrzymywanie porządku na placu budowy, przestrzeganie przepisów BHP;
-
raportowanie postępów prac;
-
dbanie o wizerunek firmy i podległej budowy;
-
sporządzanie i przechowywanie dokumentów budowy;
-
uczestnictwo w procesie oddania budynków do użytkowania.
Wymagania
Nasze wymagania
-
wykształcenia wyższego technicznego w zakresie budownictwa;
-
doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w branży budowlanej;
-
dobrej znajomości języka angielskiego;
-
biegłej znajomości MS Office i AutoCad;
-
znajomości programu MS Project;
-
wysoko rozwiniętych umiejętności organizacyjnych;
-
umiejętności negocjacyjnych;
-
odpowiedzialności za powierzone zadania;
-
analitycznego umysłu;
-
umiejętności pracy pod presją czasu;
-
dyspozycyjności – możliwości pracy w delegacji;
-
umiejętności zarządzania licznym zespołem i motywowania do pracy;
-
nastawienia na rozwój i aktualizację wiedzy i umiejętności;
-
prawa jazdy kat. B.
Mile widziane
-
doświadczenia zawodowe przy realizacji obiektów przemysłowych;
-
doświadczenie przy realizacji projektów, gdzie dokumentacja była przygotowywana w standardzie BIM;
-
doświadczenie w pracy w środowisku Autodesk Construction Cloud.
Oferujemy
-
stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie;
-
możliwość uczestniczenia w ciekawych projektach;
-
unikalne doświadczenie we wdrażaniu BIM dla wszystkich branż (architektura, konstrukcje, MEP, koordynacja i zarządzanie) oraz na wszystkich etapach inwestycyjnych;
-
szereg szkoleń w zakresie wdrożenia BIM;
-
możliwość rozwoju zawodowego;
-
prywatna opieka medyczna;
-
karta MultiSport;
-
każdy nowy pracownik będzie objęty programem szkoleń w celu nauki od podstaw lub uzupełnieniu wiedzy w zakresie obsługi oprogramowania BIM (Revit, Navisworks, InfraWokrs, Civil 3D, Sharepoint etc.);
-
niezbędne narzędzia pracy;
-
samochód służbowy dla wyłącznego użytku.
-
-
INŻYNIER DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- 7 000 do 10 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
przygotowanie zapytań ofertowych;
-
planowanie kosztów oraz weryfikacja budżetu projektu;
-
weryfikacja i porównywanie ofert;
-
negocjacje oraz wybór dostawców;
-
koordynowanie dostaw;
-
bieżąca współpraca z Kierownictwem Budowy.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe na kierunku budownictwo (minimum inżynierskie);
-
min. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w zakresie budownictwa kubaturowego;
-
bardzo dobra znajomość MS Office oraz AutoCAD;
-
znajomość rynku podwykonawców;
-
praktyczna znajomość kosztorysowania robót budowalnych.
Mile widziane:
-
znajomość MS Project;
-
znajomość j. angielskiego.
Oferujemy
-
prywatną opiekę medyczną;
-
kartę MultiSport;
-
pracę przy projektach dla międzynarodowych klientów;
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat;
-
przyjazną atmosferę oraz wsparcie doświadczonych współpracowników;
-
premie uznaniowe;
-
niezbędne narzędzia pracy;
-
prywatną opiekę medyczną;
-
dofinansowanie szkoleń i kursów;
-
kawa / herbata;
-
parking dla pracowników.
-
-
KOORDYNATOR DZIAŁU REALIZACJI
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- 7 500 do 12 000 zł / mies.
- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
ścisła współpraca z zarządem w zakresie koordynacji prowadzonych i planowanych realizacji;
-
bieżące raportowanie postępu zaawansowania prac;
-
prowadzenie kalendarza i harmonogramu spotkań, w tym koordynacja zapytań ofertowych oraz prac na poszczególny etapach budowy.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe techniczne, branżowe (preferowany kierunek – budownictwo o specjalności konstrukcyjno-budowlanej);
-
bardzo dobra znajomość pakietu MS Project, Office, AutoCAD;
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego;
-
bardzo dobra organizacja pracy oraz rzetelność w wykonywaniu zadań;
-
skrupulatność, sumienność, samodzielność, orientacja na cel;
-
umiejętność pracy nad wieloma zadaniami równocześnie;
-
prawo jazdy kat. B;
-
doświadczenie zawodowe przy realizacji obiektów przemysłowych (mile widziane);
-
doświadczenie przy realizacji projektów, gdzie dokumentacja była przygotowywana w standardzie BIM (mile widziane);
-
doświadczenie w pracy w środowisku Autodesk Construction Cloud (mile widziane).
Oferujemy
-
pracę przy projektach dla międzynarodowych klientów;
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat;
-
wsparcie doświadczonych współpracowników;
-
możliwość uczestnictwa w szkoleniach kierunkowych;
-
premie uznaniowe;
-
niezbędne narzędzia pracy;
-
samochód służbowy dla wyłącznego użytku;
-
pracę z wykorzystaniem najnowszych narzędzi projektowych.
Benefity
-
prywatna opieka medyczna;
-
karta MultiSport;
-
dofinansowanie szkoleń i kursów;
-
służbowy telefon do użytku prywatnego;
-
służbowy samochód do użytku prywatnego;
-
kawa / herbata;
-
parking dla pracowników;
-
możliwość uzyskania uprawnień.
-
-
KOSZTORYSANT/ KOSZTORYSANTKA INSTALACJI ELEKTRYCZNYCH
SpaceFactory CE spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
sporządzanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych, kosztorysu w oparciu o w zakresie robót elektrycznych;
-
analiza dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznych;
-
wycena robót elektrycznych na podstawie przedmiarów i dokumentacji projektowej;
-
doradztwo techniczne przy projektach design & build;
-
współpraca z działem wykonawczym, logistyki i zakupów przy tworzeniu ofert dla inwestorów;
-
przygotowanie zestawień materiałowych i kosztorysów pomocniczych na potrzeby realizacji inwestycji;
-
analiza możliwości zastosowania rozwiązań optymalizacyjnych na etapie sporządzania ofert i ich aktualizacji;
-
wizje lokalne w celu weryfikacji zakresu i potrzebnych zmian w projektach fit-out powierzchni komercyjnych, obiektów hotelowych i innych;
-
czynny udział w spotkaniach z Klientami/ Inwestorami celem przedstawienia proponowanych rozwiązań oraz negocjacji;
-
tworzenie i prowadzenie aktualnej bazy podwykonawców i dostawców.
Wymagania
-
minimum średnie wykształcenie techniczne (instalacje elektryczne);
-
doświadczenie w realizacji obiektów przemysłowych lub pracy w dziale ofertowym w zakresie instalacji elektrycznych;
-
znajomość oprogramowania AutoCAD, MS Office,– warunek konieczny,
-
znajomość technologii robót;
-
znajomość rozwiązań technicznych i materiałowych w branży elektrycznej;
-
umiejętność czytania dokumentacji i jej analizy;
-
doświadczenie w sporządzaniu ofert oraz kosztorysów elektrycznych i teletechnicznych;
-
znajomość rozwiązań technicznych i materiałowych w branży elektrycznej;
-
prawo jazdy kat. B;
-
umiejętność pracy w zespole;
-
umiejętność organizacji pracy własnej;
-
komunikatywność, sumienność, terminowość i dokładność.
Mile widziane:
-
doświadczenie zdobyte na budowie;
-
chęć rozwijania umiejętności i poszerzania wiedzy.
-
doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;
-
znajomość obsługi programów do kosztorysowania w szczególności Norma Pro;
Oferujemy
-
pracę w przyjaznej i dynamicznej firmie;
-
pracę przy realizacji prestiżowych i unikatowych projektów budowlanych;
-
wsparcie doświadczonych współpracowników;
-
możliwość rozwoju zawodowego;
-
niezbędne narzędzia pracy (telefon, laptop, branżowe oprogramowanie);
-
stabilne warunki zatrudnienia;
-
szeroki pakiet medyczny Medicover;
-
dofinansowanie zajęć sportowych -karta MultiSport.
-