PLATON GROUP sp. z o.o. jest firmą, która dynamicznie rozwija się w branży bankowości i finansów. Siedziba główna firmy znajduje się w Katowicach, a oferta obejmuje szereg różnorodnych usług finansowych, które są dostosowane do indywidualnych potrzeb klientów.

W PLATON GROUP panuje atmosfera sprzyjająca współpracy, a organizowane są spotkania integracyjne, które wspierają budowanie relacji w zespole. Warto zwrócić uwagę, że pomimo braku aktualnie prowadzonych działań rekrutacyjnych, firma zachęca do aktywacji powiadomień o nowych ofertach pracy, co pozwala być na bieżąco z możliwościami zatrudnienia.

Oferty pracy PLATON GROUP sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 02.10.2024

Mapa PLATON GROUP sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
PLATON GROUP sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Warszawa
  3. Bielsko-Biała
  4. Sosnowiec
  5. Wrocław
  6. Mikołów
  7. Będzin
  8. Dąbrowa Górnicza
  9. Gliwice
  10. Krosno

Praca PLATON GROUP sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Pracownik biurowy - praca w multiagencji ubezpieczeniowej

    PLATON GROUP sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa portfela klientów powierzonych
      • Stały kontakt z klientami korporacyjnymi
      • Monitorowanie terminów polis i umów
      • Przygotowywanie ofert, polis i pozostałej dokumentacji ubezpieczeniowej
      • Wyliczenia składek w systemach TU
      • Telefoniczne pozyskiwanie i obsługa nowych klientów, z powierzonych leadów
      • Obsługa systemu CRM – wprowadzenie dokumentów, obsługa zadań
      • Przygotowywanie i monitorowanie zapytań złożonych do Towarzystw Ubezpieczeniowych
      • Przygotowywanie zestawień ofert do analizy, negocjacje wysokości składek w Towarzystwach Ubezpieczeniowych i z klientami
      • Przedstawienie oferty klientowi i doprowadzenie do zawarcia umów i polis
      • Stałe uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych i zewnętrznych

      Wymagania

      • Tylko osoby z doświadczeniem zawodowym w branży ubezpieczeniowej min 2 lata
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Wykształcenie min średnie, niekaralność i biegła obsługa pakietu Office
      • Umiejętność pracy w warunkach dużej ilości zadań
      • Terminowość i skrupulatność w dokumentach
      • Umiejętność i chęci w nawiązywaniu kontaktów i prowadzenie rozmów telefonicznych z klientami
      • Uczestnictwo w szkoleniach i podnoszenie kwalifikacji zawodowych
      • Wysoka kultura osobista
      • Bliskie miejsce zamieszkania do 20 km

      Oferujemy

      • Pełny etat, benefity i premie
      • Profesjonalny system wdrożenia i możliwość awansu
      • Ścieżkę rozwoju zawodowego
      • Rozwinięty system szkoleń podnoszących kwalifikacje
      • Atrakcyjne warunki i godziny pracy
      • Klimatyzowane biuro
      • Bezpłatny, zadaszony parking
      • Wysokiej jakości sprzęt do pracy
      • Praca w oparciu o nowoczesny system CRM, pełna automatyzacja pracy
      • Ubezpieczenie na życie