Daktela Polska Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów

Oferty pracy Daktela Polska Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa Daktela Polska Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Daktela Polska

🚀 Pomagamy firmom zadbać o ich obsługę klienta, tworząc omnichannelowy system Call & Contact Center w chmurze. 📲

📲 Daktela jest nowoczesnym systemem call center, który łączy dostępne kanały komunikacyjne (połączenia telefoniczne, SMS, e-mail, FB Messenger, WebCzat, Viber, WhatsApp) w jednej platformie mobilnej i webowej. Nasze oprogramowanie powiązane jest z HelpDeskiem (systemem ticketowym) do szeroko rozumianej obsługi klienta (wewnętrznego i zewnętrznego), zarządzania procesami, reklamacjami i zgłoszeniami od Klientów. Co zyskasz dzięki Dakteli? ✅ Natywny OmniChannel w chmurze ✅ Rozbudowany system raportowania ✅ Otwartą platforma z API ✅ Historię komunikacji z Klientem ✅ Wsparcie techniczne i dedykowane rozwiązania 📞 Jesteśmy doświadczoną ekipą ekspertów od telekomunikacji - wirtualną centralą zajmujemy się już 16 lat! Tworzymy i dostarczamy usługi w jednej z największych infrastruktur VoIP w regionie CEE, z której korzysta na co dzień ponad 900 firm! W naszym portfolio mamy 11 milionów minut miesięcznie, 21599 licencji call center i 4 data center a nasze usługi doceniły największe sklepy internetowe jak MALL, Benefit Plus, czeskie Ministerstwo Zdrowia, dla którego obsługujemy infolinię covidową dla 2000 agentów.

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Mazowieckie
Branża
Tworzenie oprogramowania
Specjalizacje
Call Center, Contact Center, Omnichannel, Cloud PBX, System ticketowy i Obsługa klienta

Rok założenia

2005

Liczba pracowników

51-200

Liczba obserwujących

1677

Daktela Polska Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska