Czy to Twoja firma?

ABC Tłumaczenia Sp z o. o. praca

Warszawa

Firma z branży translatorskiej, obsługująca klientów korporacyjnych oraz indywidualnych. Działa na rynku od 10 lat, posiada stabilną pozycję i szeroką bazę klientów. Lokalizacja w doskonałym punkcie komunikacyjnym, niedaleko stacji metra „Dworzec Wileński”. Firma nastawiona na długoterminowe relacje z pracownikami.

ABC Tłumaczenia Sp z o. o. najczęściej poszukuje kandydatów
- na stanowiskach:
Asystent Warszawa
- w kategoriach zawodowych:
administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy ABC Tłumaczenia Sp z o. o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca ABC Tłumaczenia Sp z o. o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Nowoczesne biuro
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Praca ABC Tłumaczenia Sp z o. o. - oferty archiwalne

  • Asystentka ds. obsługi klienta w biurze tłumaczeń

    ABC Tłumaczenia Sp z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik ds. obsługi klienta i realizacji projektów tłumaczeniowych.

      Główne obowiązki obejmują odpowiadanie na zapytania klientów, przekazywanie zleceń do dalszej realizacji, a następnie przekazywanie gotowych projektów klientom.

      Konieczna znajomość j. polskiego na poziomie ojczystym oraz komunikatywna znajomość j. angielskiego. Znajomość rosyjskiego będzie dodatkowym atutem

      Zakres obowiązków


      • ogólne wsparcie i pomoc w prowadzeniu sekretariatu biura tłumaczeń
      • odpowiadanie na zapytania ofertowe składane przez klientów mailowo oraz telefonicznie, przyjmowanie i ewidencjonowanie zleceń
      • udzielanie klientom informacji związanych z tłumaczeniami i realizacją ich zleceń oraz ogólna kontrola nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą
      • obsługa programu księgowego, wystawianie faktur i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
      • budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, dbanie o pozytywny wizerunek biura

      Wymagania


      • znajomość języka angielskiego i rosyjskiego na poziomie komunikatywnym w mowie i piśmie
      • znajomość języka polskiego na poziomie j. ojczystego w mowie i piśmie
      • ukończone studia co najmniej na poziomie licencjata
      • cierpliwość i odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
      • umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy i adaptacji w nowym środowisku
      • dobra umiejętność organizacji pracy
      • obsługa komputera i urządzeń biurowych
      • komunikatywność i otwartość i umiejętność pracy z klientem
      • kultura osobista, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność
      • doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy


      • wynagrodzenie podstawowe plus premia za wyniki i osiągnięcia
      • praca w dobrze prosperującym biurze o stabilnej pozycji na rynku
      • serdeczna atmosfera w dynamicznym zespole
      • program wdrożeniowy oraz szkolenia w celu ciągłego podnoszenia kwalifikacji

Pracodawcy w Warszawie