Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Human & Hunter Professional praca
Czy to Twoja firma?
Human & Hunter (KRAZ: 6664) jest firmą specjalizującą się w świadczeniu usług rekrutacyjnych. W 2013 roku, w odpowiedzi na rosnące potrzeby biznesowe klientów, firma poszerzyła swoją ofertę o Rekrutacje Stałe oraz Doradztwo Personalne.
Firma realizuje projekty rekrutacyjne na stanowiska średniego oraz wysokiego szczebla, w tym w obszarze Top Management. Ponadto, Human & Hunter jest pierwszą agencją na rynku, która koncentruje się na Headhuntingu pracowników typu blue-collar, oferując również usługę Eksperta na godziny.
Oferty pracy Human & Hunter Professional
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Szkolenia, kursy, konferencje
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 29.05.2023
Mapy Human & Hunter Professional
Siedziba główna
Michała Grażyńskiego 141, 43-300 Bielsko-Biała
Budowlanych 38, 43-100 Tychy
Legionów 92, 42-202 Częstochowa
Przyjaźni 66, 53-030 Wrocław
Władysława Reymonta 5/6, 93-003 Łódź
Władysława Kunickiego 46 Lublin
Wagrowska 2, 61-369 Poznań
3 Maja 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza
Ks Herberta Hlubka 3 Gliwice
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Human & Hunter Professional
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Warszawa
- Katowice
- Łódź
- Bytom
- Wrocław
- Gliwice
- Częstochowa
- Piekary Śląskie
- Gdańsk
Praca Human & Hunter Professional - oferty archiwalne
-
Supplier Quality Engeener
Human & Hunter Professional- Niemce
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Zapewnienie oczekiwanej jakości dostaw poprzez budowanie relacji i stałą współpracę z dostawcami
-
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców (dogłębna
analiza przyczyn problemu, działania korygujące/prewencyjne) -
Bieżący monitoring poziomu jakości dostarczanych komponentów
-
Raportowanie reklamacji do dostawców, praca z globalną bazą reklamacji dostawców
-
Nadzorowanie kontroli dostaw części przed seryjnych
-
Nadzorowanie dokumentacji procesu zatwierdzenia części przed seryjnych, jak i w odniesieniu do dostawców procesów głównych
-
Opracowanie i nadzorowanie aktualności dokumentacji kontroli dostaw
Prowadzenie audytów u dostawców
Wymagania
-
Doświadczenie na tożsamym stanowisku
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu
-
Wykształcenie wyższe techniczne (minimum tytuł inżyniera) – warunek konieczny
-
Zorientowanie na cele i rozwiązywanie problemów
-
Zdyscyplinowanie, sumienność i systematyczność
-
Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
-
Znajomość podstawowych pojęć i zagadnień jakościowych (PPAP, MSA, SPC, PFMEA, Flow chart, Plany Kontroli, Metodologia 8D)
Oferujemy
-
Elastyczne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub B2B
-
Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie, lidera w swojej branży
-
Interesujące wyzwania zawodowe w międzynarodowym środowisku
-
Interdyscyplinarne, rozwojowe projekty
-
Konkurencyjne wynagrodzenie
-
Duży zakres samodzielności oraz wpływu na otoczenie
-
-
Supplier Quality Engeener
Human & Hunter Professional- Świdnik
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Zapewnienie oczekiwanej jakości dostaw poprzez budowanie relacji i stałą współpracę z dostawcami
-
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców (dogłębna
analiza przyczyn problemu, działania korygujące/prewencyjne) -
Bieżący monitoring poziomu jakości dostarczanych komponentów
-
Raportowanie reklamacji do dostawców, praca z globalną bazą reklamacji dostawców
-
Nadzorowanie kontroli dostaw części przed seryjnych
-
Nadzorowanie dokumentacji procesu zatwierdzenia części przed seryjnych, jak i w odniesieniu do dostawców procesów głównych
-
Opracowanie i nadzorowanie aktualności dokumentacji kontroli dostaw
Prowadzenie audytów u dostawców
Wymagania
-
Doświadczenie na tożsamym stanowisku
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu
-
Wykształcenie wyższe techniczne (minimum tytuł inżyniera) – warunek konieczny
-
Zorientowanie na cele i rozwiązywanie problemów
-
Zdyscyplinowanie, sumienność i systematyczność
-
Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
-
Znajomość podstawowych pojęć i zagadnień jakościowych (PPAP, MSA, SPC, PFMEA, Flow chart, Plany Kontroli, Metodologia 8D)
Oferujemy
-
Elastyczne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub B2B
-
Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie, lidera w swojej branży
-
Interesujące wyzwania zawodowe w międzynarodowym środowisku
-
Interdyscyplinarne, rozwojowe projekty
-
Konkurencyjne wynagrodzenie
-
Duży zakres samodzielności oraz wpływu na otoczenie
-
-
Supplier Quality Engeener
Human & Hunter Professional- Ostrów Lubelski
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Zapewnienie oczekiwanej jakości dostaw poprzez budowanie relacji i stałą współpracę z dostawcami
-
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców (dogłębna
analiza przyczyn problemu, działania korygujące/prewencyjne) -
Bieżący monitoring poziomu jakości dostarczanych komponentów
-
Raportowanie reklamacji do dostawców, praca z globalną bazą reklamacji dostawców
-
Nadzorowanie kontroli dostaw części przed seryjnych
-
Nadzorowanie dokumentacji procesu zatwierdzenia części przed seryjnych, jak i w odniesieniu do dostawców procesów głównych
-
Opracowanie i nadzorowanie aktualności dokumentacji kontroli dostaw
Prowadzenie audytów u dostawców
Wymagania
-
Doświadczenie na tożsamym stanowisku
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu
-
Wykształcenie wyższe techniczne (minimum tytuł inżyniera) – warunek konieczny
-
Zorientowanie na cele i rozwiązywanie problemów
-
Zdyscyplinowanie, sumienność i systematyczność
-
Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
-
Znajomość podstawowych pojęć i zagadnień jakościowych (PPAP, MSA, SPC, PFMEA, Flow chart, Plany Kontroli, Metodologia 8D)
Oferujemy
-
Elastyczne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub B2B
-
Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie, lidera w swojej branży
-
Interesujące wyzwania zawodowe w międzynarodowym środowisku
-
Interdyscyplinarne, rozwojowe projekty
-
Konkurencyjne wynagrodzenie
-
Duży zakres samodzielności oraz wpływu na otoczenie
-
-
Supplier Quality Engeener
Human & Hunter Professional- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Zapewnienie oczekiwanej jakości dostaw poprzez budowanie relacji i stałą współpracę z dostawcami
-
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców (dogłębna
analiza przyczyn problemu, działania korygujące/prewencyjne) -
Bieżący monitoring poziomu jakości dostarczanych komponentów
-
Raportowanie reklamacji do dostawców, praca z globalną bazą reklamacji dostawców
-
Nadzorowanie kontroli dostaw części przed seryjnych
-
Nadzorowanie dokumentacji procesu zatwierdzenia części przed seryjnych, jak i w odniesieniu do dostawców procesów głównych
-
Opracowanie i nadzorowanie aktualności dokumentacji kontroli dostaw
Prowadzenie audytów u dostawców
Wymagania
-
Doświadczenie na tożsamym stanowisku
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu
-
Wykształcenie wyższe techniczne (minimum tytuł inżyniera) – warunek konieczny
-
Zorientowanie na cele i rozwiązywanie problemów
-
Zdyscyplinowanie, sumienność i systematyczność
-
Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
-
Znajomość podstawowych pojęć i zagadnień jakościowych (PPAP, MSA, SPC, PFMEA, Flow chart, Plany Kontroli, Metodologia 8D)
Oferujemy
-
Elastyczne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub B2B
-
Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie, lidera w swojej branży
-
Interesujące wyzwania zawodowe w międzynarodowym środowisku
-
Interdyscyplinarne, rozwojowe projekty
-
Konkurencyjne wynagrodzenie
-
Duży zakres samodzielności oraz wpływu na otoczenie
-
-
Supplier Quality Engeener
Human & Hunter Professional- Lubartów
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Zapewnienie oczekiwanej jakości dostaw poprzez budowanie relacji i stałą współpracę z dostawcami
-
Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców (dogłębna
analiza przyczyn problemu, działania korygujące/prewencyjne) -
Bieżący monitoring poziomu jakości dostarczanych komponentów
-
Raportowanie reklamacji do dostawców, praca z globalną bazą reklamacji dostawców
-
Nadzorowanie kontroli dostaw części przed seryjnych
-
Nadzorowanie dokumentacji procesu zatwierdzenia części przed seryjnych, jak i w odniesieniu do dostawców procesów głównych
-
Opracowanie i nadzorowanie aktualności dokumentacji kontroli dostaw
Prowadzenie audytów u dostawców
Wymagania
-
Doświadczenie na tożsamym stanowisku
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
-
Komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu
-
Wykształcenie wyższe techniczne (minimum tytuł inżyniera) – warunek konieczny
-
Zorientowanie na cele i rozwiązywanie problemów
-
Zdyscyplinowanie, sumienność i systematyczność
-
Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
-
Znajomość podstawowych pojęć i zagadnień jakościowych (PPAP, MSA, SPC, PFMEA, Flow chart, Plany Kontroli, Metodologia 8D)
Oferujemy
-
Elastyczne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub B2B
-
Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie, lidera w swojej branży
-
Interesujące wyzwania zawodowe w międzynarodowym środowisku
-
Interdyscyplinarne, rozwojowe projekty
-
Konkurencyjne wynagrodzenie
-
Duży zakres samodzielności oraz wpływu na otoczenie
-
-
Marketing Manager
Human & Hunter Professional- Częstochowa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy w internecie;
-
Prowadzenie kampanii reklamowych na różnych platformach;
Analiza i raportowanie efektywności działań marketingowych
-
Badanie rynku i trendów w dziedzinie marketingu internetowego, w celu ciągłego udoskonalania strategii firmy;
-
Zarządzanie zespołem specjalistów ds. marketingu internetowego
-
Budowanie grup odbiorców poszczególnych spółek, budowanie zasięgów oraz grupy odbiorców,
-
Planowanie i prowadzenie komunikacji w kanałach SM (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) oraz interakcja z odbiorcami treści;
-
Analiza oraz planowanie budżetów okresowych Kampanii reklamowych w SM;
-
Współpraca z innymi działami w celach marketingowych;
-
Raportowanie, analiza efektywności prowadzonych działań.
Wymagania
-
Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics;
-
Doświadczenie w prowadzeniu profilu marki w SM (portfolio mile widziane);
-
Bardzo dobra znajomość rynku mediów społecznościowych i panujących na nim trendów;
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
-
Znajomość: Canva, Photoshop (lub innych programów niezbędnych do tworzenia prostych grafik, obróbki zdjęć oraz filmików);
-
Doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
Pakiet wewnętrznych szkoleń wewnętrznych i nie tylko;
-
Elastyczny grafik oraz docelowo możliwość wyboru trybu pracy;
-
Sprzęt służbowy (laptop oraz telefon);
-
Pracę w niekorporacyjnej atmosferze, w małym kameralnym zespole;
-
Realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji w strukturach firmy;
-
Wolną rękę, szukamy świeżego spojrzenia i osoby, która będzie z pasją współtworzyła zespół specjalistów;
-
Zapewnimy wszelkie dostępy i licencje jakie będą potrzebne do pracy;
-
Prywatna opieka medyczna.
-
-
SALES ENGINEER
Human & Hunter Professional- Katowice
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Sprzedaż B2B - praca wyłącznie z dużymi firmami produkcyjnymi, zakładami z sektora motoryzacyjnego, elektronicznego
-
Utrzymanie i pogłębianie relacji z aktualnymi klientami firmy
-
Udział w targach branżowych, analizy rynku.
Wymagania
-
Doświadczenie w sprzedaży
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (swobodna komunikacja w mowie oraz piśmie)
-
Mile widziana dobra znajomość branży motoryzacyjnej/elektronicznej
-
Mie widziane wykształcenie wyższe - preferowane techniczne bądź handlowe
-
Czynne prawo jazdy B
Oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowania,
-
Możliwość ciągłego doskonalenia – cykliczne szkolenia w wybranym obszarze tematycznym a także szkolenia językowe,
-
Samochód służbowy z możliwością wykorzystywania w celach prywatnych;
-
Dodatkowy pakiet świadczeń socjalnych – pakiet medyczny z dostępem do lekarzy specjalistów, Karta Multisport.
-
-
CAD DESIGN ENGINEER / MECHANICAL CAD DESIGNER
Human & Hunter Professional- Częstochowa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Projektowanie elementów i przygotowywanie dokumentacji technicznej z wykorzystaniem systemów CAD w oparciu o specyfikację projektu i wymagania klienta
-
Projektowanie i wdrażanie/do produkcji nowych rozwiązań technologiczno-konstrukcyjnych
-
Wdrażanie i zarządzanie zmianami inżynierskimi (2D, 3D) dla istniejącego produktu
-
Zarządzanie danymi (2D, 3D) komponentów i towarów w ramach używanych systemów
-
Rozwiązywanie problemów technicznych i optymalizacja konstrukcji produktu
-
Współpraca z innymi działami w zakładzie z międzynarodowymi zespołami np. w zakresie wprowadzanych zmian
-
Dbanie o satysfakcję klientów i budowanie relacji na wysokim poziomie
-
Identyfikowanie, określanie ilościowe i ograniczanie ryzyka, rozwiązywanie problemów i inicjowanie działań naprawczych w razie potrzeby
-
Zapewnienie z GD&T
-
Tworzenie i projektowanie produktów w dziale automotive
-
Przygotowywanie dokumentacji 2D/3D podzespołów i złożeń
Wymagania
-
Zaawansowana znajomość rysunku technicznego i praktyczne umiejętności w zakresie dokumentacji
-
Znajomość standardów/metod projektowania oraz doświadczenie w tym zakresie
-
Znajomość aktualnych norm i przepisów na terenie UE
-
Kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole DFMEA
-
Zrozumienie konstrukcji z tworzyw sztucznych i metali
-
Odpowiedzialność za terminową i należytą realizację zadania
-
Bardzo dobra znajomość CAD: NX i Catia V5
-
Praktyczna znajomość programów CAD - Catia V5
-
Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
-
Umiejętność rozwiązania problemu za pomocą myślenia krytycznego
-
Elastyczność i umiejętność pracy wielozadaniowej
-
Umiejętność organizacji pracy i czasu oraz ustalania priorytetów
-
Gotowość do zagranicznych podróży służbowych
-
Wykształcenie wyższe (mechanika, elektronika)
-
Min. 2 letnie doświadczenie w projektowaniu (preferowane w branży automotive)
Oferujemy
-
Pracę przy ciekawych projektach w międzynarodowej firmie
-
Przyjazną atmosferę w pracy
-
Atrakcyjne zarobki
-
Ubezpieczenie na życie
-
Paczki świąteczne dla dzieci
-
Możliwość pracy hybrydowej
-
-
SPECJALISTA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI
Human & Hunter Professional- Kętrzyn
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Opracowywanie dokumentacji jakościowej – procedury, instrukcje, wzory formularzy
-
Prowadzenie szkoleń dla personelu z zakresu Systemu Zarządzania Jakością
-
Prowadzenie audytów wewnętrznych i zewnętrznych na zgodność z wymogami standardów międzynarodowych
-
Koordynowanie i udział w poauditowych działaniach korygujących
-
Interpretacja problemów jakościowych
-
Udział w wprowadzaniu nowych projektów, dla kluczowych klientów z branży automotive.
Wymagania
-
Doświadczenie w zakresie pracy z certyfikowanymi Systemami Zarządzania Jakością
-
Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów jakościowych wg ISO 19011
-
Znajomość programu Office
-
Dobra znajomość języka angielskiego
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej firmie
-
Prywatna opieka medyczna
-
Premie świąteczne
-
-
SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Human & Hunter Professional- Kętrzyn
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Całościowa obsługa płacowa pracowników
-
Sporządzanie list płac ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych
Zarządzanie danymi w programie kadrowo-płacowym -
Rozliczanie czasu pracy
-
Przygotowywanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON
-
Sporządzanie danych na potrzeby raportów płacowych i statystycznych
-
Obsługa klienta wewnętrznego
-
Udział w pracach projektowych związanych z HR
Wymagania
-
Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w samodzielnym naliczaniu płac pracowników
-
Praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, przepisów ZUS, PDOF
-
Praktyczna znajomość programów kadrowo-płacowych (R2Płatnik - mile widziane) oraz Płatnik (ZUS)
-
Umiejętności analitycznego myślenia i interpretowania przepisów
-
Umiejętność pracy w zespole
-
Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina
-
Dobra znajomość pakietu MS-Office
Oferujemy
-
Ciekawa praca z odpowiedzialnymi zadaniami w międzynarodowej organizacji z branży automotive
-
Możliwość rozwoju osobistego, poniesienie kwalifikacji
-
Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
-
Pozytywna, koleżeńska atmosfera w pracy
-
Stałe zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dodatkowa premia świąteczna
-
Prywatna opieka medyczna
-
-
Kontroler jakości
Human & Hunter Professional- Łódź
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Pomiar sprężystości bigów,
-
przeprowadzanie testów laboratoryjnych,
-
końcowa kontrola jakości produktów gotowych,
-
wystawianie certyfikatów kontroli końcowej oraz dokumentów jakościowych,
-
wspieranie działu produkcji w kontroli procesowej,
-
tworzenie raportów pokontrolnych,
Wymagania
-
Wykształcenie średnie (mile widziane poligraficzne lub chemiczne),
-
znajomość zagadnień zapewnienia jakości,
-
doświadczenie w ocenie wizualnej produktów, sortowaniu itp.
-
spostrzegawczość (umiejętność dobrego rozróżniania barw),
-
systematyczność i staranność,
-
umiejętność pracy w zespole,
-
dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie równoważnym (12h),
-
podstawowa znajomość obsługi komputera (Excel, Word),
-
komunikatywna znajomość języka angielskiego (mile widziana).
Oferujemy
-
Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
-
atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia (podstawa + premia)
-
bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
-
-
Office Assistant
Human & Hunter Professional- Częstochowa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi,
-
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
-
Prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentacji przedsiębiorstwa,
-
Nadzór nad obiegiem dokumentów w całej firmie,
-
Dbanie o przestrzeń biurową (zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych),
-
Pomoc w organizacji spotkań,
-
Zarządzanie przepustkami na teren firmy.
Wymagania
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
-
Biegła znajomość pakietu Microsoft Office,
-
Umiejętność obsługi sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka itp.),
-
Wysokie umiejętności komunikacyjne,
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – atut.
Oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na doświadczeniu zawodowym i umiejętnościach,
-
Praca 5 dni w tygodniu od 8:00 do 16:00,
-
Praca w nowo powstałej firmie motoryzacyjnej promującej innowacyjne technologie,
-
Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
-
Prywatna opieka medyczna,
-
Dodatkowy pakiet płatnych dni urlopowych (tydzień latem i tydzień zimą).
-
-
Księgowy | Księgowa
Human & Hunter Professional- Częstochowa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Kontrola poprawności stosowanych procedur księgowych i przepisów podatkowych;
-
Księgowanie, weryfikacja dokumentów finansowych;
-
Zgodność z zasadami rachunkowości i egzekwowanie ich przestrzegania;
-
Stały nadzór nad aktualizacją wymaganej dokumentacji finansowej;
-
Tworzenie raportów kontrolnych i obliczeń;
-
Przeprowadzenie niezbędnych czynności związanych z procesem zamknięcia miesiąca;
-
Sporządzanie danych do raportów okresowych i sprawozdań finansowych;
-
Współpraca z lokalnymi zespołami w grupie spółki, a także z innymi działami firmy w zakresie księgowości.
Wymagania
-
Praktyczne doświadczenie na podobnym stanowisku;
-
Dobra znajomość pakietu MS Office;
-
Dobra znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT, PIT);
-
Znajomość systemu księgowego Optima;
-
Bardzo dobra znajomość procesów księgowych;
-
Umiejętności komunikacyjne;
-
Język angielski komunikatywny.
Oferujemy
-
Realny wpływ na kształtowanie i rozwój nowopowstałego oddziału;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na doświadczeniu zawodowym i umiejętnościach;
-
Praca w nowoczesnej motoryzacyjnej promującej innowacyjne technologie;
-
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku;
-
Możliwość podniesienia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
-
Prywatna opieka medyczna;
-
Grupowe ubezpieczenia na życie;
-
Praca hybrydowa i elastyczne godziny pracy;
-
Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;
-
Laptop służbowy;
-
Dodatkowy pakiet płatnych dni wolnych (tydzień latem i tydzień zimą);
-
-
Kierownik Produkcji | Production Supervisor
Human & Hunter Professional- Częstochowa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Nadzór and procesem produkcyjnym;
-
Zagadnienia związane ze sprzętem montażowym;
-
Zarządzanie zadaniami operacyjnymi związanymi z wytwarzaniem wyrobów oraz zapewnieniem optymalnego wykorzystania zasobów;
-
Zapewnienie maksymalnej wydajności i produktywności;
-
Planowanie i doskonalenie procesów operacyjnych;
-
Tworzenie dokumentacji niezbędnej w procesie produkcji;
-
Optymalizacja i wdrożenie zarządzania kosztami i zapasami produkcyjnymi związanymi z działalnością produkcyjną;
-
Optymalizacja procesów i wdrożenie podejścia Lean w produkcji poprzez zastosowanie nowoczesnych metod produkcji oraz nowych technologii;
-
Terminowa realizacja planów/celów produkcyjnych.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (inżynierskie lub magisterskie);
-
Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (mile widziane z branży automotive);
-
Doświadczenie w zakresie użytkowania systemów MRP, ERP (mile widziana znajomość systemu QAD);
-
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2 mile widziane);
-
Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku (mile widziane);
-
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;
-
Umiejętność zarządzania zespołem.
Oferujemy
-
Realny wpływ na kształtowanie i rozwój nowopowstałego oddziału;
-
Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na doświadczeniu zawodowym i umiejętnościach;
-
Realna możliwość awansu oraz rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku u topowego producenta siedzisk samochodowych z Japonii;
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;
-
Prywatna opieka medyczna;
-
Dodatkowy pakiet płatnych dni wolnych (tydzień w okresie letnim oraz zimowym);
-
Laptop służbowy;
-
Podróże służbowe.
-
-
Specjalista ds. Digital Marketingu
Human & Hunter Professional- Częstochowa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Planowanie, wdrażanie i optymalizacja płatnych kampanii w Google Ads, Social Media Ads i innych platformach reklamowych;
-
Analiza i raportowanie wyników kampanii, w tym monitorowanie wydajności i wykrywanie potencjalnych problemów;
-
Dostosowywanie strategii do zmieniających się trendów i potrzeb biznesowych.
-
Analiza i raportowanie efektywności działań marketingowych;
-
Badanie rynku i trendów w dziedzinie marketingu internetowego, w celu ciągłego udoskonalania strategii firmy;
-
Współpraca z innymi działami w celach marketingowych;
-
Raportowanie, analiza efektywności prowadzonych działań.
Wymagania
-
Praktycznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads i Social Ads (FB Ads, LinkedIn Ads);
-
Praktycznej znajomości narzędzi Google Analytics, Search Console, Ads, Data Studio, Tag Manager, Meta Ads itp;
-
Doświadczenie w optymalizacji kampanii, testów A/B i eksperymentów;
-
Bardzo dobra znajomość rynku marketingu internetowego i panujących na nim trendów;
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
Oferujemy
-
Realny wpływ na kształtowanie koncepcji marketingowej naszej organizacji;
-
Pakiet wewnętrznych szkoleń wewnętrznych i nie tylko;
-
Elastyczny grafik oraz docelowo możliwość wyboru trybu pracy;
-
Sprzęt służbowy (laptop oraz telefon);
-
Pracę w niekorporacyjnej atmosferze, w małym kameralnym zespole;
-
Realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji w strukturach firmy;
-
Wolną rękę, szukamy świeżego spojrzenia i osoby, która będzie z pasją współtworzyła zespół specjalistów;
-
Zapewnimy wszelkie dostępy i licencje jakie będą potrzebne do pracy;
-
Prywatna opieka medyczna.
-
-
Grafik komputerowy
Human & Hunter Professional- Częstochowa
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Projektowanie kreatywnych treści graficznych na nasze SM i strony internetowe;
-
Projektowanie graficzne - tworzenie koncepcji i projektów graficznych zgodnie z naszą estetyką;
-
Opracowywanie materiałów reklamowych - projektowanie ulotek, plakatów, katalogów, banerów reklamowych i innych materiałów marketingowych;
-
Tworzenie i dbanie o identyfikację wizualną - projektowanie logo, kolorystyki, dobór czcionek, szablonów i innych elementów związanych z identyfikacją wizualną firmy;
-
Przygotowywanie plików do druku - przygotowywanie projektów graficznych do druku, w tym ustawienie odpowiedniej rozdzielczości, kolory, formaty, marginesy itp.;
-
Współpraca z zespołem projektowym - praca w zespole projektowym, współpraca z copywriterami, programistami i innymi specjalistami, w celu stworzenia kompletnego projektu;
-
Śledzenie trendów w dziedzinie grafiki i marketingu.
Wymagania
-
Znajomość programów pakietu Adobe Adobe Photoshop i lllustrator (mile widziana znajomość InDesign) oraz Canva;
-
Samodzielność oraz kreatywność przy tworzeniu projektów;
-
Doświadczenie w grafice kreatywnej oraz DTP - poparte portfolio.
Oferujemy
-
Realny wpływ na kształtowanie koncepcji marketingowej naszej organizacji;
-
Pakiet wewnętrznych szkoleń wewnętrznych i nie tylko;
-
Elastyczny grafik oraz docelowo możliwość wyboru trybu pracy;
-
Sprzęt służbowy (laptop oraz telefon);
-
Pracę w niekorporacyjnej atmosferze, w małym kameralnym zespole;
-
Realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji w strukturach firmy;
-
Wolną rękę, szukamy świeżego spojrzenia i osoby, która będzie z pasją współtworzyła zespół specjalistów;
-
Zapewnimy wszelkie dostępy i licencje jakie będą potrzebne do pracy;
-
Prywatna opieka medyczna.
-
-
Business Development Manager (usługi HR)
Human & Hunter Professional- Wrocław
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na rynku polskim i międzynarodowym,
-
Samodzielne, kompleksowe zarządzanie procesem sprzedaży (w tym prowadzenie negocjacji handlowych, badania potrzeb klienta etc.),
-
Umiejętne prowadzenie negocjacji międzynarodowych,
-
Stałe monitorowanie rynku usług rekrutacyjnych w obszarze szans biznesowych,
-
Utrzymywanie długofalowej relacji z klientami,
-
Współtworzenie strategii sprzedaży oraz oferowanie szerokiego wachlarza usług Human & Hunter PRO,
-
Monitorowanie konkurencji oraz decyzji zakupowych potencjalnych klientów.
Wymagania
-
Doświadczenie w sprzedaży B2B w Polsce i za granicą-warunek konieczny,
-
Znajomość specyfiki rynku w obszarze usług HR,
-
Umiejętność aktywnego poszukiwania nowych możliwości dotarcia do klientów i współpracy z nimi,
-
Znajomość techniki Cross-selling,
-
Chęć uczestnictwa w tworzeniu nowych strategii działań,
-
Biegła znajomość języka angielskiego,
-
Otwartość na publiczne wystąpienia (udział w konferencjach i wydarzeniach branżowych w roli eksperta, przetargach etc.)
Oferujemy
-
Pracę w ciągle rozwijającej się organizacji, o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i międzynarodowym,
-
Elastyczną formę zatrudnienia zgodnie z preferencjami Kandydata,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze plus motywujący system premiowy,
-
Realny wpływ na rozwój organizacji zarówno na rynku polskim jak i za granicą (działamy na terenie 12 krajów!),
-
Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe oraz wsparcie specjalistów z dziedziny rekrutacji i sprzedaży,
-
Możliwość rozwoju i awansu wewnątrz organizacji,
-
Niezbędne narzędzia pracy - telefon, komputer oraz samochód służbowy.
-
-
Specjalista ds. Wdrażania Projektu
Human & Hunter Professional- Kostrzyn nad Odrą
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Koordynowanie działań związanych z jakością oraz zgodności ze Standardowymi Procedurami Operacyjnymi
-
Doskonalenie procesów wdrażania projektów poprzez wprowadzanie nowych narzędzi i metodologii pracy
-
Planowanie i nadzorowanie procesu wdrażania nowych projektów oraz modyfikacje produktu wymagające nowego PPAP
-
Przygotowanie i nadzór nad wzorcami PPAP oraz APQP
-
Opracowanie dokumentów (plan kontroli, karta kontroli, karta kontroli QW, Gauge R&R, analizy CpK, IMDS PSW poddostawców, karty kontroli wejściowej komponentów, audyty certyfikujące proces i nadzorowanie akcji w celu zamknięcia niezgodności)
-
Monitorowanie kalendarza z prób oraz aktualizowanie raportu z prób
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z inżynierią jakości)
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku
-
Znajomość APQP, raportu 8D
-
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
-
Znajomość programu SAP
-
Mile widziane doświadczenie w branży automotive
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
Realna możliwość rozwoju zawodowego oraz udziału w ciekawych projektach dla kluczowych klientów firmy
-
Prywatną opiekę medyczną Luxmed finansowaną przez pracodawcę
-
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
-
Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
Przyjazną atmosferę w organizacji w gronie specjalistów oraz wyjazdy integracyjne
-
Premie miesięczne oraz stażowe
-
-
Financial Department Supervisor (SSC)
Human & Hunter Professional- Łódź
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Direct contact with international customers for payment details and outstanding amounts (ability to work from 12:00 till 20:00 or 10:00 till 18:00 on an ongoing basis).
-
Processing supplier invoices by inspecting them against statutory requirements,
-
Resolving supplier queries by conducting account analysis and direct contact with local plant responsible team.
-
Preparing payment proposals, organizing approval, payment execution, and payment file upload to the banking system.
-
Posting outgoing payments and bank statements.
-
Creating and sending sales invoices.
-
Posting incoming cash and allocating it to customer invoices.
-
Preparing ageing reports and following up on them.
-
Reconciling AP, AR, and bank accounts at month-end.
-
Being an active partner for external and internal auditors.
-
Monitoring the team's results against SLA.
-
Ensuring close cooperation of SSC with the customer.
-
Reviewing and approving payments.
-
Managing projects.
Wymagania
-
Minimum of 5 years experience in finance/accounting (manufacturing environment preferable).
-
An Accounting/Finance degree is a must.
-
Knowledge of accounting standards and IFRS (working in a SOx controlled environment will be an asset).
-
Previous team management experience will be an asset.
-
Fluent English speaker.
-
Excellent knowledge of MS Excel.
-
Ability to work from 12:00 till 20:00 or 10:00 till 18:00 on an ongoing basis.
Oferujemy
-
Private Health Care for you and your family.
-
Private Group Life Insurance.
-
Hybrid Working Opportunities
-
Yearly Bonus.
-
Bonus based on your targets (up to 20%).
-
MultiSport Card program
-
Various additional benefits including fresh fruits and free drinks.
-
-
Zastępca Lidera Działu Graficznego
Human & Hunter Professional- Łódź
- umowa o pracę
-
Zakres obowiązków
-
Wsparcie lidera w zarządzaniu zespołem specjalistów ds. PrePress,
-
Przygotowanie powierzonych materiałów graficznych do druku w oparciu o uzgodnione specyfikacje,
-
Nadzór i kontrola nad procesem realizacji projektów opakowań,
-
Obsługa programów graficznych,
-
Wykorzystanie procesu zarządzania kolorem w codziennej pracy,
-
Bieżąca współpraca z Działem Rozwoju Produktu,
-
Wprowadzanie korekt w projektach otrzymywanych od Klientów,
-
Przygotowywanie plików dla procesów uszlachetniających – np. tłoczenie,
-
Przeprowadzanie kontroli zgodności plików z dokumentacją produkcyjną,
-
Udział w doskonaleniu istniejących procedur w dziale PrePress.
Wymagania
-
Znajomość procesów PrePress,
-
Wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane studia poligraficzne, grafika,
-
Doświadczenie zawodowe w branży opakowaniowej,
-
Doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. DTP/ PrePress, min. 2 lata,
-
Znajomość programów graficznych Illustrator i Photoshop,
-
Bardzo dobra znajomość narzędzi wykorzystywanych w procesie DTP,
-
Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego,
-
Doskonałe widzenie barw,
-
Sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
-
Umiejętność zarządzania zespołem (mile widziane).
Oferujemy
-
Atrakcyjne wynagrodzenie (uzależnione od doświadczenia)
-
Bonus roczny
-
13-sta pensja
-
Prywatna opieka medyczna
-
Ubezpieczenia grupowe
-
Pracownicze Plany Emerytalne (PPE), płatne całkowicie przez pracodawcę
-
Karta MultiSport
-