Human & Hunter (KRAZ: 6664) jest firmą specjalizującą się w świadczeniu usług rekrutacyjnych. W 2013 roku, w odpowiedzi na rosnące potrzeby biznesowe klientów, firma poszerzyła swoją ofertę o Rekrutacje Stałe oraz Doradztwo Personalne.

Firma realizuje projekty rekrutacyjne na stanowiska średniego oraz wysokiego szczebla, w tym w obszarze Top Management. Ponadto, Human & Hunter jest pierwszą agencją na rynku, która koncentruje się na Headhuntingu pracowników typu blue-collar, oferując również usługę Eksperta na godziny.

Oferty pracy Human & Hunter Professional

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 29.05.2023

Mapy Human & Hunter Professional

Siedziba główna

Michała Grażyńskiego 141, 43-300 Bielsko-Biała

Budowlanych 38, 43-100 Tychy

Legionów 92, 42-202 Częstochowa

Przyjaźni 66, 53-030 Wrocław

Władysława Reymonta 5/6, 93-003 Łódź

Władysława Kunickiego 46 Lublin

Wagrowska 2, 61-369 Poznań

3 Maja 10, 41-300 Dąbrowa Górnicza

Ks Herberta Hlubka 3 Gliwice

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Human & Hunter Professional
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Warszawa
  3. Katowice
  4. Łódź
  5. Bytom
  6. Wrocław
  7. Gliwice
  8. Częstochowa
  9. Piekary Śląskie
  10. Gdańsk

Praca Human & Hunter Professional - oferty archiwalne

  • Supplier Quality Engeener

    Human & Hunter Professional
    • Niemce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie oczekiwanej jakości dostaw poprzez budowanie relacji i stałą współpracę z dostawcami
      • Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców (dogłębna
        analiza przyczyn problemu, działania korygujące/prewencyjne)
      • Bieżący monitoring poziomu jakości dostarczanych komponentów
      • Raportowanie reklamacji do dostawców, praca z globalną bazą reklamacji dostawców
      • Nadzorowanie kontroli dostaw części przed seryjnych
      • Nadzorowanie dokumentacji procesu zatwierdzenia części przed seryjnych, jak i w odniesieniu do dostawców procesów głównych
      • Opracowanie i nadzorowanie aktualności dokumentacji kontroli dostaw
        Prowadzenie audytów u dostawców

      Wymagania

      • Doświadczenie na tożsamym stanowisku
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu
      • Wykształcenie wyższe techniczne (minimum tytuł inżyniera) – warunek konieczny
      • Zorientowanie na cele i rozwiązywanie problemów
      • Zdyscyplinowanie, sumienność i systematyczność
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
      • Znajomość podstawowych pojęć i zagadnień jakościowych (PPAP, MSA, SPC, PFMEA, Flow chart, Plany Kontroli, Metodologia 8D)

      Oferujemy

      • Elastyczne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub B2B
      • Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie, lidera w swojej branży
      • Interesujące wyzwania zawodowe w międzynarodowym środowisku
      • Interdyscyplinarne, rozwojowe projekty
      • Konkurencyjne wynagrodzenie
      • Duży zakres samodzielności oraz wpływu na otoczenie
  • Supplier Quality Engeener

    Human & Hunter Professional
    • Świdnik
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie oczekiwanej jakości dostaw poprzez budowanie relacji i stałą współpracę z dostawcami
      • Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców (dogłębna
        analiza przyczyn problemu, działania korygujące/prewencyjne)
      • Bieżący monitoring poziomu jakości dostarczanych komponentów
      • Raportowanie reklamacji do dostawców, praca z globalną bazą reklamacji dostawców
      • Nadzorowanie kontroli dostaw części przed seryjnych
      • Nadzorowanie dokumentacji procesu zatwierdzenia części przed seryjnych, jak i w odniesieniu do dostawców procesów głównych
      • Opracowanie i nadzorowanie aktualności dokumentacji kontroli dostaw
        Prowadzenie audytów u dostawców

      Wymagania

      • Doświadczenie na tożsamym stanowisku
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu
      • Wykształcenie wyższe techniczne (minimum tytuł inżyniera) – warunek konieczny
      • Zorientowanie na cele i rozwiązywanie problemów
      • Zdyscyplinowanie, sumienność i systematyczność
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
      • Znajomość podstawowych pojęć i zagadnień jakościowych (PPAP, MSA, SPC, PFMEA, Flow chart, Plany Kontroli, Metodologia 8D)

      Oferujemy

      • Elastyczne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub B2B
      • Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie, lidera w swojej branży
      • Interesujące wyzwania zawodowe w międzynarodowym środowisku
      • Interdyscyplinarne, rozwojowe projekty
      • Konkurencyjne wynagrodzenie
      • Duży zakres samodzielności oraz wpływu na otoczenie
  • Supplier Quality Engeener

    Human & Hunter Professional
    • Ostrów Lubelski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie oczekiwanej jakości dostaw poprzez budowanie relacji i stałą współpracę z dostawcami
      • Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców (dogłębna
        analiza przyczyn problemu, działania korygujące/prewencyjne)
      • Bieżący monitoring poziomu jakości dostarczanych komponentów
      • Raportowanie reklamacji do dostawców, praca z globalną bazą reklamacji dostawców
      • Nadzorowanie kontroli dostaw części przed seryjnych
      • Nadzorowanie dokumentacji procesu zatwierdzenia części przed seryjnych, jak i w odniesieniu do dostawców procesów głównych
      • Opracowanie i nadzorowanie aktualności dokumentacji kontroli dostaw
        Prowadzenie audytów u dostawców

      Wymagania

      • Doświadczenie na tożsamym stanowisku
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu
      • Wykształcenie wyższe techniczne (minimum tytuł inżyniera) – warunek konieczny
      • Zorientowanie na cele i rozwiązywanie problemów
      • Zdyscyplinowanie, sumienność i systematyczność
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
      • Znajomość podstawowych pojęć i zagadnień jakościowych (PPAP, MSA, SPC, PFMEA, Flow chart, Plany Kontroli, Metodologia 8D)

      Oferujemy

      • Elastyczne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub B2B
      • Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie, lidera w swojej branży
      • Interesujące wyzwania zawodowe w międzynarodowym środowisku
      • Interdyscyplinarne, rozwojowe projekty
      • Konkurencyjne wynagrodzenie
      • Duży zakres samodzielności oraz wpływu na otoczenie
  • Supplier Quality Engeener

    Human & Hunter Professional
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie oczekiwanej jakości dostaw poprzez budowanie relacji i stałą współpracę z dostawcami
      • Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców (dogłębna
        analiza przyczyn problemu, działania korygujące/prewencyjne)
      • Bieżący monitoring poziomu jakości dostarczanych komponentów
      • Raportowanie reklamacji do dostawców, praca z globalną bazą reklamacji dostawców
      • Nadzorowanie kontroli dostaw części przed seryjnych
      • Nadzorowanie dokumentacji procesu zatwierdzenia części przed seryjnych, jak i w odniesieniu do dostawców procesów głównych
      • Opracowanie i nadzorowanie aktualności dokumentacji kontroli dostaw
        Prowadzenie audytów u dostawców

      Wymagania

      • Doświadczenie na tożsamym stanowisku
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu
      • Wykształcenie wyższe techniczne (minimum tytuł inżyniera) – warunek konieczny
      • Zorientowanie na cele i rozwiązywanie problemów
      • Zdyscyplinowanie, sumienność i systematyczność
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
      • Znajomość podstawowych pojęć i zagadnień jakościowych (PPAP, MSA, SPC, PFMEA, Flow chart, Plany Kontroli, Metodologia 8D)

      Oferujemy

      • Elastyczne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub B2B
      • Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie, lidera w swojej branży
      • Interesujące wyzwania zawodowe w międzynarodowym środowisku
      • Interdyscyplinarne, rozwojowe projekty
      • Konkurencyjne wynagrodzenie
      • Duży zakres samodzielności oraz wpływu na otoczenie
  • Supplier Quality Engeener

    Human & Hunter Professional
    • Lubartów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie oczekiwanej jakości dostaw poprzez budowanie relacji i stałą współpracę z dostawcami
      • Zarządzanie procesem reklamacji w przypadku niezgodności od dostawców (dogłębna
        analiza przyczyn problemu, działania korygujące/prewencyjne)
      • Bieżący monitoring poziomu jakości dostarczanych komponentów
      • Raportowanie reklamacji do dostawców, praca z globalną bazą reklamacji dostawców
      • Nadzorowanie kontroli dostaw części przed seryjnych
      • Nadzorowanie dokumentacji procesu zatwierdzenia części przed seryjnych, jak i w odniesieniu do dostawców procesów głównych
      • Opracowanie i nadzorowanie aktualności dokumentacji kontroli dostaw
        Prowadzenie audytów u dostawców

      Wymagania

      • Doświadczenie na tożsamym stanowisku
      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Komunikatywność, otwartość i dynamizm w działaniu
      • Wykształcenie wyższe techniczne (minimum tytuł inżyniera) – warunek konieczny
      • Zorientowanie na cele i rozwiązywanie problemów
      • Zdyscyplinowanie, sumienność i systematyczność
      • Praktyczna znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Power Point
      • Znajomość podstawowych pojęć i zagadnień jakościowych (PPAP, MSA, SPC, PFMEA, Flow chart, Plany Kontroli, Metodologia 8D)

      Oferujemy

      • Elastyczne warunki zatrudnienia, umowa o pracę lub B2B
      • Stabilne warunki zatrudnienia w międzynarodowej firmie, lidera w swojej branży
      • Interesujące wyzwania zawodowe w międzynarodowym środowisku
      • Interdyscyplinarne, rozwojowe projekty
      • Konkurencyjne wynagrodzenie
      • Duży zakres samodzielności oraz wpływu na otoczenie
  • Marketing Manager

    Human & Hunter Professional
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej firmy w internecie;

      • Prowadzenie kampanii reklamowych na różnych platformach;

        Analiza i raportowanie efektywności działań marketingowych

      • Badanie rynku i trendów w dziedzinie marketingu internetowego, w celu ciągłego udoskonalania strategii firmy;

      • Zarządzanie zespołem specjalistów ds. marketingu internetowego

      • Budowanie grup odbiorców poszczególnych spółek, budowanie zasięgów oraz grupy odbiorców,

      • Planowanie i prowadzenie komunikacji w kanałach SM (Facebook, Instagram, LinkedIn, TikTok) oraz interakcja z odbiorcami treści;

      • Analiza oraz planowanie budżetów okresowych Kampanii reklamowych w SM;

      • Współpraca z innymi działami w celach marketingowych;

      • Raportowanie, analiza efektywności prowadzonych działań.

      Wymagania

      • Bardzo dobra znajomość narzędzi analitycznych, takich jak Google Analytics;

      • Doświadczenie w prowadzeniu profilu marki w SM (portfolio mile widziane);

      • Bardzo dobra znajomość rynku mediów społecznościowych i panujących na nim trendów;

      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;

      • Znajomość: Canva, Photoshop (lub innych programów niezbędnych do tworzenia prostych grafik, obróbki zdjęć oraz filmików);

      • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • Pakiet wewnętrznych szkoleń wewnętrznych i nie tylko;

      • Elastyczny grafik oraz docelowo możliwość wyboru trybu pracy;

      • Sprzęt służbowy (laptop oraz telefon);

      • Pracę w niekorporacyjnej atmosferze, w małym kameralnym zespole;

      • Realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji w strukturach firmy;

      • Wolną rękę, szukamy świeżego spojrzenia i osoby, która będzie z pasją współtworzyła zespół specjalistów;

      • Zapewnimy wszelkie dostępy i licencje jakie będą potrzebne do pracy;

      • Prywatna opieka medyczna.

  • SALES ENGINEER

    Human & Hunter Professional
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Sprzedaż B2B - praca wyłącznie z dużymi firmami produkcyjnymi, zakładami z sektora motoryzacyjnego, elektronicznego
      • Utrzymanie i pogłębianie relacji z aktualnymi klientami firmy
      • Udział w targach branżowych, analizy rynku.

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej B2 (swobodna komunikacja w mowie oraz piśmie)
      • Mile widziana dobra znajomość branży motoryzacyjnej/elektronicznej
      • Mie widziane wykształcenie wyższe - preferowane techniczne bądź handlowe
      • Czynne prawo jazdy B

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie wraz z systemem premiowania,
      • Możliwość ciągłego doskonalenia – cykliczne szkolenia w wybranym obszarze tematycznym a także szkolenia językowe,
      • Samochód służbowy z możliwością wykorzystywania w celach prywatnych;
      • Dodatkowy pakiet świadczeń socjalnych – pakiet medyczny z dostępem do lekarzy specjalistów, Karta Multisport.
  • CAD DESIGN ENGINEER / MECHANICAL CAD DESIGNER

    Human & Hunter Professional
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Projektowanie elementów i przygotowywanie dokumentacji technicznej z wykorzystaniem systemów CAD w oparciu o specyfikację projektu i wymagania klienta
      • Projektowanie i wdrażanie/do produkcji nowych rozwiązań technologiczno-konstrukcyjnych
      • Wdrażanie i zarządzanie zmianami inżynierskimi (2D, 3D) dla istniejącego produktu
      • Zarządzanie danymi (2D, 3D) komponentów i towarów w ramach używanych systemów
      • Rozwiązywanie problemów technicznych i optymalizacja konstrukcji produktu
      • Współpraca z innymi działami w zakładzie z międzynarodowymi zespołami np. w zakresie wprowadzanych zmian
      • Dbanie o satysfakcję klientów i budowanie relacji na wysokim poziomie
      • Identyfikowanie, określanie ilościowe i ograniczanie ryzyka, rozwiązywanie problemów i inicjowanie działań naprawczych w razie potrzeby
      • Zapewnienie z GD&T
      • Tworzenie i projektowanie produktów w dziale automotive
      • Przygotowywanie dokumentacji 2D/3D podzespołów i złożeń

      Wymagania

      • Zaawansowana znajomość rysunku technicznego i praktyczne umiejętności w zakresie dokumentacji
      • Znajomość standardów/metod projektowania oraz doświadczenie w tym zakresie
      • Znajomość aktualnych norm i przepisów na terenie UE
      • Kreatywność, samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole DFMEA
      • Zrozumienie konstrukcji z tworzyw sztucznych i metali
      • Odpowiedzialność za terminową i należytą realizację zadania
      • Bardzo dobra znajomość CAD: NX i Catia V5
      • Praktyczna znajomość programów CAD - Catia V5
      • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i interpersonalne
      • Umiejętność rozwiązania problemu za pomocą myślenia krytycznego
      • Elastyczność i umiejętność pracy wielozadaniowej
      • Umiejętność organizacji pracy i czasu oraz ustalania priorytetów
      • Gotowość do zagranicznych podróży służbowych
      • Wykształcenie wyższe (mechanika, elektronika)
      • Min. 2 letnie doświadczenie w projektowaniu (preferowane w branży automotive)

      Oferujemy

      • Pracę przy ciekawych projektach w międzynarodowej firmie
      • Przyjazną atmosferę w pracy
      • Atrakcyjne zarobki
      • Ubezpieczenie na życie
      • Paczki świąteczne dla dzieci
      • Możliwość pracy hybrydowej
  • SPECJALISTA DS. ZAPEWNIENIA JAKOŚCI

    Human & Hunter Professional
    • Kętrzyn
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Opracowywanie dokumentacji jakościowej – procedury, instrukcje, wzory formularzy
      • Prowadzenie szkoleń dla personelu z zakresu Systemu Zarządzania Jakością
      • Prowadzenie audytów wewnętrznych i zewnętrznych na zgodność z wymogami standardów międzynarodowych
      • Koordynowanie i udział w poauditowych działaniach korygujących
      • Interpretacja problemów jakościowych
      • Udział w wprowadzaniu nowych projektów, dla kluczowych klientów z branży automotive.

      Wymagania

      • Doświadczenie w zakresie pracy z certyfikowanymi Systemami Zarządzania Jakością
      • Doświadczenie w przeprowadzaniu audytów jakościowych wg ISO 19011
      • Znajomość programu Office
      • Dobra znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w prestiżowej firmie
      • Prywatna opieka medyczna
      • Premie świąteczne
  • SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC

    Human & Hunter Professional
    • Kętrzyn
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Całościowa obsługa płacowa pracowników
      • Sporządzanie list płac ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych
        Zarządzanie danymi w programie kadrowo-płacowym
      • Rozliczanie czasu pracy
      • Przygotowywanie deklaracji zgodnie z obowiązującymi przepisami: ZUS, PDOF, GUS, PFRON
      • Sporządzanie danych na potrzeby raportów płacowych i statystycznych
      • Obsługa klienta wewnętrznego
      • Udział w pracach projektowych związanych z HR

      Wymagania

      • Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku, w tym w samodzielnym naliczaniu płac pracowników
      • Praktyczna znajomość zagadnień prawa pracy, przepisów ZUS, PDOF
      • Praktyczna znajomość programów kadrowo-płacowych (R2Płatnik - mile widziane) oraz Płatnik (ZUS)
      • Umiejętności analitycznego myślenia i interpretowania przepisów
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscyplina
      • Dobra znajomość pakietu MS-Office

      Oferujemy

      • Ciekawa praca z odpowiedzialnymi zadaniami w międzynarodowej organizacji z branży automotive
      • Możliwość rozwoju osobistego, poniesienie kwalifikacji
      • Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
      • Pozytywna, koleżeńska atmosfera w pracy
      • Stałe zatrudnienie i atrakcyjne wynagrodzenie
      • Dodatkowa premia świąteczna
      • Prywatna opieka medyczna
  • Kontroler jakości

    Human & Hunter Professional
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Pomiar sprężystości bigów,
      • przeprowadzanie testów laboratoryjnych,
      • końcowa kontrola jakości produktów gotowych,
      • wystawianie certyfikatów kontroli końcowej oraz dokumentów jakościowych,
      • wspieranie działu produkcji w kontroli procesowej,
      • tworzenie raportów pokontrolnych,

      Wymagania

      • Wykształcenie średnie (mile widziane poligraficzne lub chemiczne),
      • znajomość zagadnień zapewnienia jakości,
      • doświadczenie w ocenie wizualnej produktów, sortowaniu itp.
      • spostrzegawczość (umiejętność dobrego rozróżniania barw),
      • systematyczność i staranność,
      • umiejętność pracy w zespole,
      • dyspozycyjność - gotowość do pracy w systemie równoważnym (12h),
      • podstawowa znajomość obsługi komputera (Excel, Word),
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego (mile widziana).

      Oferujemy

      • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowym środowisku,
      • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia (podstawa + premia)
      • bogaty pakiet benefitów pozapłacowych.
  • Office Assistant

    Human & Hunter Professional
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z wytycznymi,
      • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
      • Prowadzenie ewidencji i archiwizacja dokumentacji przedsiębiorstwa,
      • Nadzór nad obiegiem dokumentów w całej firmie,
      • Dbanie o przestrzeń biurową (zamawianie materiałów biurowych i artykułów spożywczych),
      • Pomoc w organizacji spotkań,
      • Zarządzanie przepustkami na teren firmy.

      Wymagania

      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1,
      • Biegła znajomość pakietu Microsoft Office,
      • Umiejętność obsługi sprzętu biurowego (drukarka, skaner, kserokopiarka itp.),
      • Wysokie umiejętności komunikacyjne,
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku – atut.

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na doświadczeniu zawodowym i umiejętnościach,
      • Praca 5 dni w tygodniu od 8:00 do 16:00,
      • Praca w nowo powstałej firmie motoryzacyjnej promującej innowacyjne technologie,
      • Stałe zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku,
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
      • Prywatna opieka medyczna,
      • Dodatkowy pakiet płatnych dni urlopowych (tydzień latem i tydzień zimą).
  • Księgowy | Księgowa

    Human & Hunter Professional
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Kontrola poprawności stosowanych procedur księgowych i przepisów podatkowych;

      • Księgowanie, weryfikacja dokumentów finansowych;

      • Zgodność z zasadami rachunkowości i egzekwowanie ich przestrzegania;

      • Stały nadzór nad aktualizacją wymaganej dokumentacji finansowej;

      • Tworzenie raportów kontrolnych i obliczeń;

      • Przeprowadzenie niezbędnych czynności związanych z procesem zamknięcia miesiąca;

      • Sporządzanie danych do raportów okresowych i sprawozdań finansowych;

      • Współpraca z lokalnymi zespołami w grupie spółki, a także z innymi działami firmy w zakresie księgowości.

      Wymagania

      • Praktyczne doświadczenie na podobnym stanowisku;

      • Dobra znajomość pakietu MS Office;

      • Dobra znajomość przepisów podatkowych (VAT, CIT, PIT);

      • Znajomość systemu księgowego Optima;

      • Bardzo dobra znajomość procesów księgowych;

      • Umiejętności komunikacyjne;

      • Język angielski komunikatywny.

      Oferujemy

      • Realny wpływ na kształtowanie i rozwój nowopowstałego oddziału;

      • Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na doświadczeniu zawodowym i umiejętnościach;

      • Praca w nowoczesnej motoryzacyjnej promującej innowacyjne technologie;

      • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku;

      • Możliwość podniesienia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;

      • Prywatna opieka medyczna;

      • Grupowe ubezpieczenia na życie;

      • Praca hybrydowa i elastyczne godziny pracy;

      • Świadczenia z zakładowego funduszu świadczeń socjalnych;

      • Laptop służbowy;

      • Dodatkowy pakiet płatnych dni wolnych (tydzień latem i tydzień zimą);

  • Kierownik Produkcji | Production Supervisor

    Human & Hunter Professional
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Nadzór and procesem produkcyjnym;

      • Zagadnienia związane ze sprzętem montażowym;

      • Zarządzanie zadaniami operacyjnymi związanymi z wytwarzaniem wyrobów oraz zapewnieniem optymalnego wykorzystania zasobów;

      • Zapewnienie maksymalnej wydajności i produktywności;

      • Planowanie i doskonalenie procesów operacyjnych;

      • Tworzenie dokumentacji niezbędnej w procesie produkcji;

      • Optymalizacja i wdrożenie zarządzania kosztami i zapasami produkcyjnymi związanymi z działalnością produkcyjną;

      • Optymalizacja procesów i wdrożenie podejścia Lean w produkcji poprzez zastosowanie nowoczesnych metod produkcji oraz nowych technologii;

      • Terminowa realizacja planów/celów produkcyjnych.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (inżynierskie lub magisterskie);

      • Minimum 3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej (mile widziane z branży automotive);

      • Doświadczenie w zakresie użytkowania systemów MRP, ERP (mile widziana znajomość systemu QAD);

      • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (B2 mile widziane);

      • Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku (mile widziane);

      • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office;

      • Umiejętność zarządzania zespołem.

      Oferujemy

      • Realny wpływ na kształtowanie i rozwój nowopowstałego oddziału;

      • Atrakcyjne wynagrodzenie oparte na doświadczeniu zawodowym i umiejętnościach;

      • Realna możliwość awansu oraz rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku u topowego producenta siedzisk samochodowych z Japonii;

      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne;

      • Prywatna opieka medyczna;

      • Dodatkowy pakiet płatnych dni wolnych (tydzień w okresie letnim oraz zimowym);

      • Laptop służbowy;

      • Podróże służbowe.

  • Specjalista ds. Digital Marketingu

    Human & Hunter Professional
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Planowanie, wdrażanie i optymalizacja płatnych kampanii w Google Ads, Social Media Ads i innych platformach reklamowych;

      • Analiza i raportowanie wyników kampanii, w tym monitorowanie wydajności i wykrywanie potencjalnych problemów;

      • Dostosowywanie strategii do zmieniających się trendów i potrzeb biznesowych.

      • Analiza i raportowanie efektywności działań marketingowych;

      • Badanie rynku i trendów w dziedzinie marketingu internetowego, w celu ciągłego udoskonalania strategii firmy;

      • Współpraca z innymi działami w celach marketingowych;

      • Raportowanie, analiza efektywności prowadzonych działań.

      Wymagania

      • Praktycznego doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads i Social Ads (FB Ads, LinkedIn Ads);

      • Praktycznej znajomości narzędzi Google Analytics, Search Console, Ads, Data Studio, Tag Manager, Meta Ads itp;

      • Doświadczenie w optymalizacji kampanii, testów A/B i eksperymentów;

      • Bardzo dobra znajomość rynku marketingu internetowego i panujących na nim trendów;

      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego;

      Oferujemy

      • Realny wpływ na kształtowanie koncepcji marketingowej naszej organizacji;

      • Pakiet wewnętrznych szkoleń wewnętrznych i nie tylko;

      • Elastyczny grafik oraz docelowo możliwość wyboru trybu pracy;

      • Sprzęt służbowy (laptop oraz telefon);

      • Pracę w niekorporacyjnej atmosferze, w małym kameralnym zespole;

      • Realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji w strukturach firmy;

      • Wolną rękę, szukamy świeżego spojrzenia i osoby, która będzie z pasją współtworzyła zespół specjalistów;

      • Zapewnimy wszelkie dostępy i licencje jakie będą potrzebne do pracy;

      • Prywatna opieka medyczna.

  • Grafik komputerowy

    Human & Hunter Professional
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Projektowanie kreatywnych treści graficznych na nasze SM i strony internetowe;

      • Projektowanie graficzne - tworzenie koncepcji i projektów graficznych zgodnie z naszą estetyką;

      • Opracowywanie materiałów reklamowych - projektowanie ulotek, plakatów, katalogów, banerów reklamowych i innych materiałów marketingowych;

      • Tworzenie i dbanie o identyfikację wizualną - projektowanie logo, kolorystyki, dobór czcionek, szablonów i innych elementów związanych z identyfikacją wizualną firmy;

      • Przygotowywanie plików do druku - przygotowywanie projektów graficznych do druku, w tym ustawienie odpowiedniej rozdzielczości, kolory, formaty, marginesy itp.;

      • Współpraca z zespołem projektowym - praca w zespole projektowym, współpraca z copywriterami, programistami i innymi specjalistami, w celu stworzenia kompletnego projektu;

      • Śledzenie trendów w dziedzinie grafiki i marketingu.

      Wymagania

      • Znajomość programów pakietu Adobe Adobe Photoshop i lllustrator (mile widziana znajomość InDesign) oraz Canva;

      • Samodzielność oraz kreatywność przy tworzeniu projektów;

      • Doświadczenie w grafice kreatywnej oraz DTP - poparte portfolio.

      Oferujemy

      • Realny wpływ na kształtowanie koncepcji marketingowej naszej organizacji;

      • Pakiet wewnętrznych szkoleń wewnętrznych i nie tylko;

      • Elastyczny grafik oraz docelowo możliwość wyboru trybu pracy;

      • Sprzęt służbowy (laptop oraz telefon);

      • Pracę w niekorporacyjnej atmosferze, w małym kameralnym zespole;

      • Realne możliwości rozwoju i podnoszenia kompetencji w strukturach firmy;

      • Wolną rękę, szukamy świeżego spojrzenia i osoby, która będzie z pasją współtworzyła zespół specjalistów;

      • Zapewnimy wszelkie dostępy i licencje jakie będą potrzebne do pracy;

      • Prywatna opieka medyczna.

  • Business Development Manager (usługi HR)

    Human & Hunter Professional
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych na rynku polskim i międzynarodowym,
      • Samodzielne, kompleksowe zarządzanie procesem sprzedaży (w tym prowadzenie negocjacji handlowych, badania potrzeb klienta etc.),
      • Umiejętne prowadzenie negocjacji międzynarodowych,
      • Stałe monitorowanie rynku usług rekrutacyjnych w obszarze szans biznesowych,
      • Utrzymywanie długofalowej relacji z klientami,
      • Współtworzenie strategii sprzedaży oraz oferowanie szerokiego wachlarza usług Human & Hunter PRO,
      • Monitorowanie konkurencji oraz decyzji zakupowych potencjalnych klientów.

      Wymagania

      • Doświadczenie w sprzedaży B2B w Polsce i za granicą-warunek konieczny,
      • Znajomość specyfiki rynku w obszarze usług HR,
      • Umiejętność aktywnego poszukiwania nowych możliwości dotarcia do klientów i współpracy z nimi,
      • Znajomość techniki Cross-selling,
      • Chęć uczestnictwa w tworzeniu nowych strategii działań,
      • Biegła znajomość języka angielskiego,
      • Otwartość na publiczne wystąpienia (udział w konferencjach i wydarzeniach branżowych w roli eksperta, przetargach etc.)

      Oferujemy

      • Pracę w ciągle rozwijającej się organizacji, o ugruntowanej pozycji na rynku polskim i międzynarodowym,
      • Elastyczną formę zatrudnienia zgodnie z preferencjami Kandydata,
      • Atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze plus motywujący system premiowy,
      • Realny wpływ na rozwój organizacji zarówno na rynku polskim jak i za granicą (działamy na terenie 12 krajów!),
      • Szkolenia podnoszące kwalifikacje zawodowe oraz wsparcie specjalistów z dziedziny rekrutacji i sprzedaży,
      • Możliwość rozwoju i awansu wewnątrz organizacji,
      • Niezbędne narzędzia pracy - telefon, komputer oraz samochód służbowy.
  • Specjalista ds. Wdrażania Projektu

    Human & Hunter Professional
    • Kostrzyn nad Odrą
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Koordynowanie działań związanych z jakością oraz zgodności ze Standardowymi Procedurami Operacyjnymi
      • Doskonalenie procesów wdrażania projektów poprzez wprowadzanie nowych narzędzi i metodologii pracy

      • Planowanie i nadzorowanie procesu wdrażania nowych projektów oraz modyfikacje produktu wymagające nowego PPAP​
      • Przygotowanie i nadzór nad wzorcami PPAP oraz APQP
      • Opracowanie dokumentów (plan kontroli, karta kontroli, karta kontroli QW, Gauge R&R, analizy CpK, IMDS PSW poddostawców, karty kontroli wejściowej komponentów, audyty certyfikujące proces i nadzorowanie akcji w celu zamknięcia niezgodności)
      • Monitorowanie kalendarza z prób oraz aktualizowanie raportu z prób

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki związane z inżynierią jakości)
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Znajomość APQP, raportu 8D
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Znajomość programu SAP
      • Mile widziane doświadczenie w branży automotive

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Realna możliwość rozwoju zawodowego oraz udziału w ciekawych projektach dla kluczowych klientów firmy​
      • Prywatną opiekę medyczną Luxmed finansowaną przez pracodawcę
      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia
      • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
      • Przyjazną atmosferę w organizacji w gronie specjalistów oraz wyjazdy integracyjne
      • Premie miesięczne oraz stażowe
  • Financial Department Supervisor (SSC)

    Human & Hunter Professional
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Direct contact with international customers for payment details and outstanding amounts (ability to work from 12:00 till 20:00 or 10:00 till 18:00 on an ongoing basis).
      • Processing supplier invoices by inspecting them against statutory requirements,
      • Resolving supplier queries by conducting account analysis and direct contact with local plant responsible team.
      • Preparing payment proposals, organizing approval, payment execution, and payment file upload to the banking system.
      • Posting outgoing payments and bank statements.
      • Creating and sending sales invoices.
      • Posting incoming cash and allocating it to customer invoices.
      • Preparing ageing reports and following up on them.
      • Reconciling AP, AR, and bank accounts at month-end.
      • Being an active partner for external and internal auditors.
      • Monitoring the team's results against SLA.
      • Ensuring close cooperation of SSC with the customer.
      • Reviewing and approving payments.
      • Managing projects.

      Wymagania

      • Minimum of 5 years experience in finance/accounting (manufacturing environment preferable).
      • An Accounting/Finance degree is a must.
      • Knowledge of accounting standards and IFRS (working in a SOx controlled environment will be an asset).
      • Previous team management experience will be an asset.
      • Fluent English speaker.
      • Excellent knowledge of MS Excel.
      • Ability to work from 12:00 till 20:00 or 10:00 till 18:00 on an ongoing basis.

      Oferujemy

      • Private Health Care for you and your family.
      • Private Group Life Insurance.
      • Hybrid Working Opportunities
      • Yearly Bonus.
      • Bonus based on your targets (up to 20%).
      • MultiSport Card program
      • Various additional benefits including fresh fruits and free drinks.
  • Zastępca Lidera Działu Graficznego

    Human & Hunter Professional
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie lidera w zarządzaniu zespołem specjalistów ds. PrePress,
      • Przygotowanie powierzonych materiałów graficznych do druku w oparciu o uzgodnione specyfikacje,
      • Nadzór i kontrola nad procesem realizacji projektów opakowań,
      • Obsługa programów graficznych,
      • Wykorzystanie procesu zarządzania kolorem w codziennej pracy,
      • Bieżąca współpraca z Działem Rozwoju Produktu,
      • Wprowadzanie korekt w projektach otrzymywanych od Klientów,
      • Przygotowywanie plików dla procesów uszlachetniających – np. tłoczenie,
      • Przeprowadzanie kontroli zgodności plików z dokumentacją produkcyjną,
      • Udział w doskonaleniu istniejących procedur w dziale PrePress.

      Wymagania

      • Znajomość procesów PrePress,
      • Wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane studia poligraficzne, grafika,
      • Doświadczenie zawodowe w branży opakowaniowej,
      • Doświadczenie na stanowisku specjalisty ds. DTP/ PrePress, min. 2 lata,
      • Znajomość programów graficznych Illustrator i Photoshop,
      • Bardzo dobra znajomość narzędzi wykorzystywanych w procesie DTP,
      • Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego,
      • Doskonałe widzenie barw,
      • Sumienność i rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków,
      • Umiejętność zarządzania zespołem (mile widziane).

      Oferujemy

      • Atrakcyjne wynagrodzenie (uzależnione od doświadczenia)
      • Bonus roczny
      • 13-sta pensja
      • Prywatna opieka medyczna
      • Ubezpieczenia grupowe
      • Pracownicze Plany Emerytalne (PPE), płatne całkowicie przez pracodawcę
      • Karta MultiSport