Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
"ALIBABA" CENTRUM SERWISOWE sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Centrum Serwisowe Alibaba, założone w 2004 roku, specjalizuje się w profesjonalnych usługach serwisowych i instalacyjnych dla infrastruktury IT. Obsługuje klientów w Polsce, Czechach i Słowacji, oferując kompleksowe wsparcie z gwarancją szybkiej reakcji na zgłoszenia, z czasem SLA wynoszącym 4 godziny.
W ramach swoich usług, realizuje ponad 10 000 napraw miesięcznie, koncentrując się na naprawach u klienta. Celem tej firmy jest zapewnienie ciągłości pracy urządzeń IT oraz dostarczenie optymalnych rozwiązań, dostosowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
"ALIBABA" CENTRUM SERWISOWE sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy "ALIBABA" CENTRUM SERWISOWE sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Służbowy samochód
-
Służbowy telefon
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 01.10.2024
Mapa "ALIBABA" CENTRUM SERWISOWE sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Serwis infrastruktury IT - Polska, Czechy, Słowacja. SLA - 24h/7d. Czas reakcji w każdej lokalizacji 4h.
Centrum Serwisowe Alibaba jest spółką, której początki sięgają 2004 roku. W pierwszych latach firma skupiała się na działalności handlowej, budując jednocześnie wizerunek solidnej i dbającej o bezpieczeństwo klientów firmy. W kolejnych latach uzyskiwała kolejne autoryzacje serwisowe i budowała sieć techników obsługujących cały kraj. Pierwszy duży kontrakt podpisany z siecią sklepów zaowocował rozbudowaniem struktur o całodobowy helpdesk, profesjonalny system logistyczny do obsługi różnego typy towarów, różnych klientów oraz własny system ticketowy. Przełomowy dla rozwoju usług jest rok 2017, w którym firma rozszerza działalność na Czechy i Słowację. W tej chwili możemy pochwalić się wykonywaniem przeszło 10 000 napraw miesięcznie - wszystkie naprawy wykonywane są u klienta, a skuteczność i wywiązanie się z SLA wynosi ponad 99%
- Siedziba główna
- Łódź
- Branża
- Usługi i doradztwo informatyczne
- Specjalizacje
- Usługi utrzymaniowe IT z krótkim SLA
Rok założenia
2004
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
-