Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
SINOBOOM POLAND praca
Czy to Twoja firma?
Firma SINOBOOM POLAND jest znana z innowacyjności oraz jakością w zakresie produkcji maszyn na skalę globalną. Jej historia rozpoczęła się w 2008 roku w Chinach, w mieście Changsha, gdzie macierzysta firma Hunan Sinoboom Intelligent Equipment Co., Ltd. zaczęła kształtować przyszłość ruchomych podestów roboczych. Warto podkreślić, że jedyna fabryka poza Chinami znajduje się w Poznaniu, co świadczy o zaangażowaniu firmy w rozwój i inwestycje na europejskim rynku.
Jako światowy lider w branży, SINOBOOM POLAND specjalizuje się w produkcji podnośników, zarówno nożycowych, jak i koszykowych. W maju 2022 roku zyskano nową przestrzeń produkcyjną, co umożliwiło dalszy rozwój produktów. Maszyny oferowane przez firmę są synonimem niezawodności oraz innowacji. Zespół, składający się od 11 do 50 specjalistów, nieustannie dąży do doskonalenia każdego elementu produkcji.
Obecność SINOBOOM POLAND na rynkach międzynarodowych stanowi ważny element jej strategii. Dzięki działom dystrybucji w tak różnorodnych miejscach jak Korea Południowa, Singapur, Australia, Stany Zjednoczone i Holandia, firma osiąga globalny zasięg, dostarczając produkty, które wspierają realizację ambitnych projektów klientów.
W SINOBOOM POLAND uważa się, że kluczem do sukcesu jest zaangażowanie w jakość oraz ciągłe doskonalenie. Każdy podnośnik opuszczający halę produkcyjną stanowi dowód pasji do tworzenia maszyn, które nie tylko spełniają oczekiwania użytkowników, ale także je przekraczają. Oferuje się możliwość zapoznania się z produktami firmy oraz dołączenia do grona zadowolonych klientów, aby razem osiągać więcej i bezpiecznie realizować stawiane sobie cele.
SINOBOOM POLAND - wspiera na każdym etapie.
SINOBOOM POLAND najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy SINOBOOM POLAND
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Elastyczny czas pracy
-
Kawa / herbata
-
Parking dla pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024
Mapa SINOBOOM POLAND
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
- Miasto
- Poznań
- Siedziba główna
- Poznań, Wielkopolskie
- Branża
- Produkcja maszyn
Rok założenia
2021
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
197
SINOBOOM POLAND poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
SINOBOOM POLAND
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Poznań
- Warszawa
- Wrocław
- Bielsko-Biała
- Gorlice
- Bydgoszcz
- Katowice
- Kostrzyn nad Odra
- Konin
- Lubin
Praca SINOBOOM POLAND - oferty archiwalne
-
Junior Financial Assistant
SINOBOOM POLAND- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- młodszy specjalista (junior)
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
-
Przetwarzanie faktur i wydatków:
-
Weryfikowanie i rejestrowanie faktur dostawców w systemie księgowym zgodnie z polskimi przepisami i wewnętrznymi procedurami,
-
Weryfikacjia faktur w odniesieniu do podpisanych umów, zamówień zakupu oraz śledzenie rozbieżności z zespołami ds. zakupów i magazynu,
-
Pomoc w przygotowywaniu i sprawdzaniu wniosków o zwrot kosztów w wewnętrznym systemie wydatków
-
-
Rachunki do zapłaty i dokumentacja:
-
Wsparcie miesięcznych procedur dotyczących faktur do zapłaty, w tym przygotowywanie płatności, uzgadnianie wyciągów dostawców i śledzenie zaległych faktur,
-
Pomoc w utrzymaniu uporządkowanych i dokładnych archiwów dokumentów finansowych (zarówno cyfrowych, jak i papierowych).
-
Wsparcie w zakresie zamknięcia miesiąca :
-
-
Pomoc w przygotowywaniu miesięcznych, kwartalnych i rocznych zamknięć poprzez dostarczanie danych, uzgadnianie sald,
-
Pomoc w sporządzaniu podstawowych raportów wewnętrznych i pomoc w wyjaśnianiu rozbieżności, gdy jest to konieczne.
-
Wsparcie w dokumentowaniu i standaryzacji przepływów pracy finansowej,
-
Pomoc w identyfikowaniu drobnych usprawnień w codziennych operacjach finansowych i udzielanie informacji zwrotnych w celu usprawnienia procesu.
-
-
Komunikacja i koordynacja:
-
Współpraca z lokalnymi działami (zakupy, magazyn, HR, administracja) w celu zapewnienia płynnego przepływu informacji,
-
Komunikacja z dostawcami w zakresie problemów z fakturami, statusu płatności i potrzeb dokumentacyjnych.
-
Ścisła współpraca z różnymi wewnętrznymi zespołami w celu zapewnienia płynnych operacji finansowych i dostarczania spostrzeżeń finansowych w celu wsparcia strategicznego podejmowania decyzji.
Wymagania
Silne umiejętności komunikacyjne i duch zespołowy
-
Wiedza zawodowa:
-
Dyplom z zakresu finansów, księgowości, ekonomii lub pokrewnej dziedziny,
-
1–2 lata doświadczenia zawodowego lub stażu w finansach lub księgowości,
-
Podstawowa znajomość polskich standardów rachunkowości.
-
dotyczące umiejętności:
-
Dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie); chiński lub polski jest atutem,
-
Znajomość programu Excel; znajomość systemów ERP (np. SAP) jest ogromnym plusem.
-
-
Inne:
-
Spostrzegawczość, skrupulatność, odpowiedzialność i chęć uczenia się i doskonalenia.
Oferujemy
-
umowa o pracę i stabilne zatrudnienie;
-
możliwość pracy w zmotywowanym zespole z pasją i dużą ilością pozytywnej energii.
-
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 8:30);
-
dofinansowanie posiłków w pracy;
-
dofinansowanie bogatego pakietu prywatnej opieki medycznej;
-
możliwość zakupu karty sportowej na preferencyjnych warunkach;
-
praca w międzynarodowym środowisku;
-
-
Inżynier utrzymania ruchu – Mechanik
SINOBOOM POLAND- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Odpowiedzailność za UDT (zarządzanie).
-
Opracowywanie i wdrażanie rocznego planu konserwacji całego sprzętu.
-
Zarządzanie sprzętem fabrycznym i systemami energetycznymi, przy jednoczesnym identyfikowaniu możliwości redukcji kosztów i ciągłego doskonalenia.
-
Wykonywanie codziennych, doraźnych przeglądów i napraw sprzętu fabrycznego.
-
Zarządzanie zakupami sprzętu i wybór najlepszych rozwiązań.
-
Zapewnianie zgodności sprzętu z wymogami prawnymi.
-
Poprawa produktywności i wydajności sprzętu.
-
Przeprowadzanie analizy strumienia wartości procesu i wdrażanie szczupłej produkcji.
-
Przygotowywanie dokumentów odbiorczych w oparciu o specyfikacje techniczne oraz opracowywanie dokumentacji rozwiązań technicznych, w tym instrukcji obsługi, programów szkoleniowych i instrukcji konserwacji.
-
Obsługa i konserwacja sprzętu: Znajomość podstawowych zasad obsługi sprzętu, wymagań użytkowych, procedur konserwacji i metod rozwiązywania problemów w celu zapewnienia jego sprawnego działania. (Do sprzętu firmy należą dźwigi, wózki widłowe, wózki AGV, spawarki itp.).
-
Rutynowa konserwacja: Umiejętność przeprowadzania codziennych przeglądów, planowej konserwacji i konserwacji zapobiegawczej w celu zapobiegania awariom sprzętu.
-
Preferowane umiejętności naprawcze: Umiejętność identyfikowania problemów ze sprzętem i wykonywania podstawowych napraw lub koordynowania skomplikowanych napraw.
-
Umiejętność szybkiego usuwania usterek w celu zminimalizowania przestojów. (Do sprzętu firmy należą dźwigi, wózki widłowe, wózki AGV, spawarki itp.).
-
Zarządzanie dziennikiem: Znajomość oprogramowania lub systemów do zarządzania sprzętem w celu rejestrowania dzienników konserwacji, historii napraw i stanu sprzętu.
-
Bezpieczeństwo operacyjne: Znajomość norm bezpieczeństwa sprzętu i wymogów zarządzania ryzykiem w celu zapewnienia zgodności z przepisami BHP i ochrony środowiska.
Wymagania
-
dotyczące certyfikacji: Certyfikat Kwalifikacji Elektrycznych SEP.Wykonywanie konserwacji i serwisowania sprzętu oraz opracowywanie planów konserwacji.
-
Doświadczenie w konserwacji sprzętu (obowiązkowe).
-
Chęć nauki konserwacji wózków widłowych (obowiązkowe).
-
Wykształcenie wyższe techniczne lub stopień naukowy.
-
Wymagane jest wykształcenie techniczne, w tym z zakresu inżynierii mechanicznej, elektrotechniki, automatyki, technologii przemysłowej lub innych pokrewnych kierunków studiów.
-
Co najmniej 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu sprzętem lub zarządzaniu utrzymaniem ruchu.
-
Doskonałe umiejętności koordynacji międzywydziałowej.
-
Doświadczenie we współpracy z działami produkcji, utrzymania ruchu i zaopatrzenia w celu koordynowania napraw i konserwacji sprzętu, zapewniając jego sprawne działanie.
-
Uznane kwalifikacje elektryka (certyfikowane).
-
Preferowane kwalifikacje elektryczne wysokiego napięcia (np. certyfikat HT/MT).
-
Preferowany certyfikat bezpieczeństwa i higieny pracy.
-
Znajomość języka angielskiego i polskiego jest obowiązkowa, znajomość innych języków UE jest dodatkowym atutem.
Oferujemy
-
umowa o pracę i stabilne zatrudnienie;
-
możliwość pracy w zmotywowanym zespole z pasją i dużą ilością pozytywnej energii.
-
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 8:30);
-
dofinansowanie posiłków w pracy;
-
dofinansowanie bogatego pakietu prywatnej opieki medycznej;
-
możliwość zakupu karty sportowej na preferencyjnych warunkach;
-
praca w międzynarodowym środowisku;
-
-
Warehouse Supervisor
SINOBOOM POLAND- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
- Odpowiedzialność za codzienne czynności operacyjne magazynu, w tym przyjmowanie, kontrolę, układanie na regałach, kompletację zamówień, pakowanie, wysyłkę, inwentaryzację itp.
- Planowanie, koordynowanie i nadzorowanie działań magazynowych z naciskiem na zapewnienie najwyższej jakości obsługi klienta.
- Identyfikację odchyleń w wydajności lub jakości.
- Wdrażanie i monitorowanie bezpieczeństwa magazynu, ochrony przeciwpożarowej oraz tworzenie procedur operacyjnych (SOP) w celu zapewnienia zgodności z lokalnymi przepisami i polityką firmy.
- Ciągłe doskonalenie zespołu/działu i udział w projektach mających na celu usprawnienie organizacji i naszych procesów.
- Utrzymywanie ścisłej komunikacji z działami wsparcia operacyjnego (doskonałe umiejętności komunikacyjne).
- Pracę zgodnie z zasadami Lean, w tym znajomość 5S.
- Zarządzanie zadaniami administracyjnymi (raporty, wskaźniki KPI, macierze umiejętności).
- Raportowanie o rzeczywistym rozmieszczeniu personelu, sprzętu i zasobów.
- Monitorowanie wskaźników KPI.
Wymagania
-Wykształcenie wyższe lub wyższe zawodowe.
-Minimum 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku w logistyce.
-Znajomość systemów EPR (SAP) i zautomatyzowanych systemów informatycznych (opcjonalnie).
-Znajomość procedur i procesów magazynowych.
-Silne poczucie odpowiedzialności za swoją lokalizację i zespół.
-Elastyczność w zakresie godzin pracy.
Oferujemy
-
umowa o pracę i stabilne zatrudnienie;
-
możliwość pracy w zmotywowanym zespole z pasją i dużą ilością pozytywnej energii.
-
elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (między 7:00 a 8:30);
-
dofinansowanie posiłków w pracy;
-
dofinansowanie bogatego pakietu prywatnej opieki medycznej;
-
możliwość zakupu karty sportowej na preferencyjnych warunkach;
-
praca w międzynarodowym środowisku;
-