ADWERGRUP Sp. z o.o. jest dynamicznie rozwijającą się firmą z siedzibą w Krakowie, która zajmuje się produkcją samochodów osobowych oraz świadczeniem kompleksowych usług związanych z branżą motoryzacyjną.

Od momentu założenia w 2013 roku, firma zyskała uznanie na rynku, oferując szeroki wachlarz usług, obejmujący sprzedaż hurtową i detaliczną pojazdów, ich konserwację, naprawę oraz wynajem i dzierżawę. Z kapitałem zakładowym w wysokości 5 050 000 zł, ADWERGRUP Sp. z o.o. wykazuje się finansową solidnością, co sprzyja budowaniu zaufania wśród klientów oraz zapewnia stabilność na rynku.

Oferta firmy jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedsiębiorstw, z zamiarem dostarczenia produktów i usług, które odpowiadają na wymogi i oczekiwania współczesnego rynku motoryzacyjnego.

Oferty pracy ADWERGRUP Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowy urlop
  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Możliwość zdobycia uprawnień
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025

Mapa ADWERGRUP Sp. z o.o.

Adres rejestrowy

ADWERGRUP Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca ADWERGRUP Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Księgowa/Kadrowa

    ADWERGRUP Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków


      • Kompleksowa obsługa księgowa dla pełnej księgowości spółek z o.o. - program Optima (wprowadzanie faktur, ewidencja, wyliczanie podatków/vat, bilanse/rzis itp).
      • Obsługa lub kontrola obsługi kadrowej przy ok 30 osobach zatrudnionych na umowę i pracę oraz umowę zlecenie - program Optima.
      • Sprawne i dynamiczne koordynowanie bieżących spraw księgowo - kadrowych i innych administracyjnych powiązanych z tym działem (m.in. sprawy kredytowe, bieżącej działalności i inne wynikające ze zmieniających się przepisów).
      • Współpraca z firmami powiązanymi w zakresie dokumentacji księgowej i kadrowej.
      • Współpraca z biurem księgowym, kadrowym i instytucjami finansowymi.
      • Obsługa i zarządzanie programami bankowości elektronicznej (transakcje bankowe, kontrola sald i operacji bankowych, windykacja).
      • Wystawianie, kontrola, archiwizacja dokumentów sprzedażowych.
      • Wprowadzanie, kontrola i weryfikacja otrzymywanych dokumentów kosztowych.
      • Przygotowywanie i aktualizacja informacji zarządczych w tym: bieżąca i okresowa. kontrola poziomu kosztów, sporządzanie zestawień i raportów i inne wymagane.
      • Współpraca z wszystkimi działami firmy.

      Wymagania

      NASZE
      • Praktyczna znajomość przepisów kadrowo-płacowych oraz zasad księgowości.
      • Doświadczenie w obsłudze kadrowej i księgowej firmy.
      • Asertywność i zdecydowanie w bieżącym doradzaniu oraz wychodzącym naprzeciw zmieniającej się sytuacji księgowo-kadrowej.
      • Bardzo dobra obsługa komputera i znajomość programów MS Office (głównieExcel).
      • Bardzo dobra komunikatywność.
      • Samodzielność i umiejętność sprawnej organizacji pracy.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę, pełny etat.
      • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku międzynarodowym.
      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności.
      • Praca stacjonarna w stabilnej firmie w Krakowie w godz. 8:00-16:00.
      • Praca w nowej siedzibie firmy.
      • Możliwość zdobywania nowych kompetencji.