PROSPERITO Łukasz Piwowoński

PROSPERITO Łukasz Piwowoński

Zarządzanie i administrowanie nieruchomościami na terenie Krakowa i okolic.

PROSPERITO Łukasz Piwowoński najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Administrator nieruchomości Kraków, Księgowy Kraków.
Kategorie zawodowe: nieruchomości, księgowość / ekonomia.

Oferty pracy PROSPERITO Łukasz Piwowoński

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

PROSPERITO Łukasz Piwowoński

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Mapy

Siedziba główna

PROSPERITO Łukasz Piwowoński poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
ŁUKASZ PIWOWOŃSKI PROSPERITO
Adres rejestrowy
ul. Szymonowica 25D 30-396 Kraków
NIP
6762222630
REGON
120971357
Forma prawna
jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
16.09.2009
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNY

Profil działalności - kody PKD

Budownictwo

  • 43.29.Z Wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.52.Z Sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego

Działalność finansowa i ubezpieczeniowa

  • 66.22.Z Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.31.Z Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami
  • 68.32.Z Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
  • 74.20.Z Działalność fotograficzna

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 81.29.Z Pozostałe sprzątanie
  • 81.10.Z Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach
  • 81.21.Z Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
  • 81.22.Z Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
  • 81.30.Z Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni

Pozostała działalność usługowa

  • 95.21.Z Naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie PROSPERITO Łukasz Piwowoński

4.6

Na podstawie 78 ocen z Google.

P Jabor

P Jabor

"Firma do swoich zadań podchodzi bardzo wybiórczo. W kwestiach inwestycji, w których wydawane są pieniądze wspólnoty reakcja jest błyskawiczna, natomiast w przypadku konieczności rozwiązania niektórych problemów, często nie ma żadnej reakcji albo jest ona nieskuteczna."

8 miesięcy temu

Paulina Gaudyn

Paulina Gaudyn

"Polecam Administrację. Bardzo dobry kontakt i rzetelna współpraca z mieszkańcami administrowanych osiedli"

3 miesiące temu

Grzegorz Florek

Grzegorz Florek

"Jestem pod wrażeniem obsługi. Bardzo dobry kontakt zarówno telefoniczny jaki i mailowy. Obsługa w języku polski i angielskim. Kompetencje na najwyższym poziomie, znajomość zagadnień wzorowa. Szybka reakcja na zgłoszony problem i rzeczowe wyjaśnienie. Obsługa obiektu (sprzątanie odśnieżanie, awarie) na bardzo wysokim poziomie - brak jakichkolwiek uwag. Częste propozycje usprawnień które eliminują wady dewelopera a przez to usprawniają nam życie. Szczerze polecam!"

3 lata temu

Magda Michalska

Magda Michalska

"Pan Łukasz profesjonalnie zarzadza nieruchomosciami. Jestesmy z mezem bardzo zadowoleni. Szybko reaguje, mamy poczucie, ze mozemy liczyc na pomoc Pana Łukasza. Wszystko jest zawsze na czas, kazdy problem rozwiazywany na biezaco. Nie mamy zadnych zastrzezen. Bardzo dobry kontakt. Serdecznie polecamy."

3 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy PROSPERITO Łukasz Piwowoński

  • Administrator - zarządca nieruchomości

    PROSPERITO Łukasz Piwowoński
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Poszukujemy administratora/zarządcy nieruchomości. Poszukujemy osoby nastawionej na sprawne i rzetelne wykonywanie zadań, otwartej na kontakt z ludźmi oraz potrafiącej znaleźć rozwiązanie na napotkany problem.

      Zakres obowiązków

      • obsługa mieszkańców w zakresie bieżących spraw

      • współpraca z podwykonawcami firmy i kontrola ich pracy

      • przygotowywanie i prowadzenie zebrań Wspólnot Mieszkaniowych

      • koordynowanie remontów i modernizacji w administrowanych obiektach

      • zamawianie materiałów i usług dla nieruchomości

      • planowanie i organizowanie przeglądów nieruchomości

      • wyjazdy na teren administrowanych nieruchomości

      Wymagania

      • solidne i rzetelne podejście do codziennych obowiązków

      • dokładność i skuteczność w wykonywaniu zadań

      • łatwość pracy z komputerem oraz aplikacjami mobilnymi, bardzo dobra znajomość obsługi programu pocztowego, pakietu MS Office (szczególnie Word i Excel)

      • znajomość programu Lokale mile widziana

      • terminowość, kultura pracy z klientem oraz kultura osobista

      • umiejętność właściwego ustalania priorytetów swoich obowiązków

      • znajomość podstaw rachunkowości

      • prawo jazdy kat. B

      • znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • przyjazne warunki pracy w zgranym zespole

      • możliwość szerokiego rozwoju zawodowego i zdobycia wszechstronnego doświadczenia, dzięki zróżnicowaniu zadań

      • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy

  • Księgowość obsługa Wspólnot Mieszkaniowych

    PROSPERITO Łukasz Piwowoński
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku pracy związanym z obsługą księgową zarządzanych przez nas nieruchomości.

      Zakres obowiązków

      • bieżąca obsługa właścicieli lokali w zakresie wnoszonych zaliczek, wykonanych rozliczeń, sald, udzielanie wyjaśnień i windykacja zaległości
      • wprowadzanie danych do systemu, aktualizacja wprowadzonych danych
      • księgowanie faktur, przygotowywanie płatności
      • bieżąca obsługa zapytań kierowanych od właścicieli lokali / mieszkańców
      • codzienna obsługa programu pocztowego, odpowiadanie na wiadomości, sortowanie poczty, nadawanie priorytetów zgłoszeniom / zadaniom
      • przygotowanie zaliczek opłat miesięcznych, rozliczeń mediów, sprawozdań finansowych, deklaracji podatkowych
      • współpraca z instytucjami, kancelariami prawnymi, innymi podmiotami

      Wymagania

      • solidne i rzetelne podejście do codziennych obowiązków
      • dokładność i skuteczność w wykonywaniu zadań
      • łatwość pracy z komputerem, bardzo dobra znajomość obsługi programu pocztowego, MS Office (szczególnie Word i Excel), znajomość programu Lokale mile widziana
      • terminowość, kultura pracy z klientem oraz kultura osobista
      • umiejętność właściwego ustalania priorytetów swoich obowiązków
      • znajomość podstaw rachunkowości
      • punktualność
      • prawo jazdy kat. B mile widziane

      Oferujemy

      • przyjazne warunki pracy w zgranym zespole
      • elastyczne godziny pracy
      • możliwość szerokiego rozwoju zawodowego i zdobycia wszechstronnego doświadczenia, dzięki zróżnicowaniu zadań
      • zatrudnienie na umowę o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
      • wynagrodzenie do negocjacji

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka