Atalian Poland Sp. z o.o.

Atalian jest międzynarodowym koncernem oraz uznawanym liderem w obszarze multiserwisu (Facility Management) od ponad 70 lat. Z obrotem przekraczającym 3 miliardy euro, działa w 29 krajach, w tym w Europie, Ameryce Północnej, Południowo-Wschodniej Azji oraz Afryce, obsługując ponad 25 000 klientów. Oferta firmy obejmuje w pełni zintegrowane oraz kompleksowo obsługiwane obszary.

Firma koncentruje się na zarządzaniu obiektami, technicznym utrzymaniu obiektów, usługach utrzymania czystości oraz pielęgnacji terenów zielonych, a także na cateringu oraz ochronie. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu i rozbudowanej sieci operacyjnej, Atalian jest w stanie efektywnie dostosowywać swoje usługi do indywidualnych potrzeb klientów.

Oferty pracy Aspen Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Pakiet socjalny
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 12.05.2023

Mapa Aspen Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

ATALIAN

Pour de meilleures performances

ATALIAN est un acteur leader de la Propreté et du Facility Management en France et en Europe. Le Groupe accompagne les entreprises et les organisations dans l’externalisation des services aux bâtiments et aux occupants en apportant des solutions personnalisées créatrices de valeur. ATALIAN intervient dans les secteurs d’activités et les environnements les plus divers avec une offre globale et intégrée de prestations conformes aux exigences les plus élevées.

Siedziba główna
Vitry-sur-Seine
Branża
Obsługa obiektów
Specjalizacje
Facility Management, Cleaning, Technical maintenance, Front-of-house, Security, Construction & Finishing works, Energy Management, Propreté, Maintenance technique, Energy Management, Sécurité, sûreté, Space management, Hospitality management i 3D

Rok założenia

1944

Liczba pracowników

10 001+

Liczba obserwujących

-

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Aspen Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
Aspen Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Kraków
  3. Łódź
  4. Wrocław
  5. Katowice
  6. Bielsko-Biała
  7. Poznań
  8. Częstochowa
  9. Gdańsk
  10. Bydgoszcz

Praca Aspen Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Pracownik utrzymania czystości - centrum logistyczne

    Aspen Sp. z o.o.
    • Ruda Śląska
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • Utrzymanie czystości na terenie centrum dystrybucyjnego w Rudze Śląskiej - magazyny, korytarze, pom socjalne, biura

      Wymagania

      • Chęci do pracy
      • Dyspozycyjność

      Oferujemy

      • Umowę o pracę bądź zlecenie
      • Wynagrodzenie - stawka gdzienowa 19,70 zł/h brutto
      • Pakiet medyczny enelmed
      • Udział w PPE
  • Pracownik utrzymania czystości - centrum logistyczne

    Aspen Sp. z o.o.
    • Ruda Śląska
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • pracownik fizyczny
    • Zakres obowiązków

      • Utrzymanie czystości na terenie centrum dystrybucyjnego w Rudze Śląskiej - magazyny, korytarze, pom socjalne, biura

      Wymagania

      • Chęci do pracy
      • Dyspozycyjność

      Oferujemy

      • Umowę o pracę bądź zlecenie
      • Wynagrodzenie - stawka gdzienowa 19,70 zł/h brutto
      • Pakiet medyczny enelmed
      • Udział w PPE
  • Szef kuchni - żywienie zbiorowe

    Aspen Sp. z o.o.
    • 35 do 38 zł / godz.
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • starszy specjalista (senior)
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków





      ZADANIA

      1. współpraca z kierownikiem restauracji

      2. zarządzanie procesem produkcji posiłków

      3. bieżący nadzór nad jakością produkcji

      4. zarzadzanie stanem magazynowym

      5. organizacja pracy podległego zespołu, delegowanie zadań i kontrola ich realizacji

      6. współtworzenie i wdrażanie nowych receptur oraz menu

      7. nadzór nad ekspedycja potraw na linii wydawczej








      Wymagania



      1. wykształcenie branżowe

      2. doświadczenie w branży gastronomicznej

      3. znajomość systemów GHP, GMP, HACCP

      4. umiejętność planowania i organizowania pracy

      5. samodzielność w działaniu

      6. książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych


      Oferujemy




      1. umowę o pracę/zlecenie

      2. praca na jedną zmianę 06:00 – 14:00, poniedziałek -piątek

      3. atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia

      4. miłą i przyjazną atmosferę w pracy

      5. wyżywienie w trakcie pracy


  • Kucharz - kantyna pracownicza żywienie zbiorowe

    Aspen Sp. z o.o.
    • 23 do 25 zł / godz.
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków


      ZADANIA

      · Ścisła współpraca z Szefem Kuchni oraz Kierownikiem Kantyny

      · Porcjowanie surowca i przygotowywanie asortymentu dań gorących

      · Dbałość o zachowanie odpowiedniej jakości przygotowywanych posiłków

      · Bieżący nadzór nad jakością procesu

      · Nadzór nad ekspedycją potraw na linii wydawczej


      Wymagania


      WYMAGNIA

      • Minimum 3- letnie doświadczenie na stanowisku samodzielnego Kucharza w żywieniu zbiorowym ( kantyny pracownicze, stołówki zakładowe)

      • Preferowane osoby mające doświadczenie w rozbiórce, porcjowaniu mięsa, kuchni gorącej

      • Wykształcenie branżowe

      • Znajomość systemów GHP, GMP, HACCP

      • Gotowość do pracy zespołowej i wspierania w miarę potrzeb innych współpracowników

      • Umiejętność planowania i organizowania własnej pracy

      • Książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych


      Oferujemy


      • Długotrwałą współpracę w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie

      • Atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia

      • System szkoleń

      • Możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności

      • Samodzielne stanowisko


  • Bufetowa/ Pomoc kuchenna

    Aspen Sp. z o.o.
    • 20 do 21 zł / godz.
    • Skawina
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • młodszy specjalista (junior)
    • Zakres obowiązków


      Do głównych obowiązków zatrudnionej osoby będzie należało m.in.:

      - wydawanie posiłków i obsługa kasy fiskalnej

      - przygotowywanie i uzupełnianie asortymentu oferty menu w linii wydawczej

      - dbałość o estetykę ekspozycji potraw i właściwą komunikację do klientów

      - gotowość do pracy zespołowej i wspierania w miarę potrzeb innych współpracowników

      - drobne prace pomocnicze na kuchni


      Wymagania


      Nasze oczekiwania od kandydatów:

      - znajomość obsługi kasy fiskalnej,

      - dokładność i odpowiedzialność,

      - aktualna książeczka do celów sanitarno-epidemiologicznych

      - dyspozycyjność


      Oferujemy


      -stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w międzynarodowej firmie ze stawką 3400 zł brutto plus atrakcyjne premie

      -wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia

      - premie uznaniowe do wynagrodzenia

      -możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności

      - szkolenia zawodowe

      -terminową wypłatę wynagrodzenia do 10 go dnia każdego miesiąca


  • Operator terenów zewnętrznych - Sieradz

    Aspen Sp. z o.o.
    • Sieradz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jako Zakład pracy chronionej oferujemy pracę osobom z orzeczeniem o niepełnosprawności w ekipie sprzątającej jak i bez orzeczenia

      Zatrudnimy osobę do utrzymania czystości na terenach zewnętrznych obiektu handlowego

      Praca w godzinach 06:00-09:00

      Wymagania

      sprzątanie terenu zewnętrznego
      w zimie - odśnieżanie chodników i posypywanie solą i piaskiem,
      latem - koszenie i grabienie trawników, zamiatanie chodników, opróżnianie koszy na śmieci

      Oferujemy

      • Praca w godzinach 6 - 9,
      • Umowa o pracę bądź zlecenie z wynagrodzeniem 20 brutto/h
      • System premiowy za dyscyplinę i efektywność pracy,
      • Możliwość rozwoju i doskonalenia umiejętności,
      • Terminową wypłatę wynagrodzenia do 10. następnego miesiąca,
      • Pakiet medyczny Enelmed umożliwiający szybki dostęp do lekarzy specjalistów
      • Udział w pracowniczym programie emerytalnym – po rocznym stażu pracy, -
      • Kartę FitSport,
      • Szkolenia zawodowe (wewnętrzne i zewnętrzne),
      • Dofinansowanie z ZFRON np.; zwrot za leki, sprzęt rehabilitacyjny, turnusy rehabilitacyjne i finansowa pomoc socjalno-bytowa,
      • W wyjątkowych sytuacjach dofinansowanie do dojazdów do miejsca pracy.
  • Recepcjonista / tka

    Aspen Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Dbanie o wizerunek i wygląd biura, nadzór nad jego prawidłowym funkcjonowaniem
      • Prowadzenie kalendarza recepcji, organizowanie spotkań
      • Utrzymywanie bieżących kontaktów z dostawcami
      • Organizacja wizyt, spotkań
      • Obsługa poczty korespondencji przychodzącej i wychodzącej
      • Przyjmowanie i wysyłanie paczek oraz listów
      • Koordynowanie przepływu dokumentacji oraz informacji
      • Współpraca ze wszystkimi działami w firmie

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Znajomość języka angielskiego pozwalającej na swobodną komunikację -WARUNEK KONIECZNY
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętności interpersonalne
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów
      • Skrupulatność i rzetelność
      • Wysoka kultura osobista
      • Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach między 8.00 a 16.00
      • Znajomość środowiska MS Office i urządzeń biurowych

      Oferujemy

      To oferujemy

      • Zatrudnienie na umowę o pracę
      • Szkolenie przygotowujące do objęcia stanowiska
      • Wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
      • Pracę w międzynarodowej firmie, w dynamicznym środowisku zróżnicowanym pod względem języka, kultury i doświadczenia.
      • Możliwość doskonalenia umiejętności na samodzielnym stanowisku
      • Możliwość awansu w strukturze firmy
      • Pracę w dogodnej lokalizacji w centrum miasta
      • Benefity pracownicze (prywatna opieka medyczna, fit sport, pracowniczy program Emerytalny)
  • Brygadzista grupy sprzątającej w centrum logistycznym KOSZALIN

    Aspen Sp. z o.o.
    • Koszalin
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do DZIAŁU UTRZYMANIA CZYSTOŚCI dla naszego kluczowego Klienta poszukujemy doświadczonych osób na stanowisko:

      BRYGADZISTY Z DOŚWIADCZENIEM

      Miejsce pracy:

      Koszalin, centrum logistyczne

      OBOWIĄZKI:

      • Wyznaczanie zadań pracownikom oraz nadzór nad ich prawidłowym wykonaniem
      • Wspomaganie realizacji zadań podległego zespołu
      • Codzienny kontakt z administracją budynku
      • Koordynacja pracy podległych pracowników na zmianie
      • Bieżące korekty grafików i ustalanie planu pracy dla zmiany
      • Kontrola i wydawanie pracownikom materiałów, środków czystości i sprzętu

      Wymagania

      OCZEKUJEMY:

      • Praktycznej wiedzy z zakresu usług utrzymania czystości,
      • znajomości technik sprzątania
      • dyspozycyjności i gotowości do pracy w systemie zmianowym
      • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zarządzaniu zespołem do 10 osób

      Oferujemy

      :

      • stałą umowę ze stawką 3500 brutto miesięczną plus premia
      • elastyczny czas pracy w uzgodnieniu z kierownikiem
      • pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o dużym potencjale rozwoju
      • wsparcie wykwalifikowanej kadry menadżerskiej - wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
      • możliwość rozwoju i szkoleń zawodowych
      • niezbędne narzędzia pracy
      • składki finansowane przez pracodawcę w Pracowniczym Programie Emerytalne
      • -pakiet opieki medycznej Enelmed
      • ubezpieczenie grupowe
      • karta FitSport
      • dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności dofinansowanie z ZFRON np.; zwrot za leki, sprzęt rehabilitacyjny, turnusy rehabilitacyjne i inne
  • Asystent/ka administracyjno – techniczny/a

    Aspen Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Prowadzenie dokumentacji firmowej,
      • Pomoc kierownikowi w opracowaniu i przepływie dokumentacji
      • Organizacja niezbędnych prac,
      • Współpraca z obsługą techniczną obiektu

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Znajomości MS Office,
      • Ogólnej wiedzy technicznej,
      • Podstawowej wiedzy finansowo – księgowej,
      • Zdolności do pracy na wysokości
      • Pozytywnego nastawienia i chęci rozwoju

      Oferujemy

      To oferujemy

      • pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o dużym potencjale rozwoju
      • wsparcie wykwalifikowanej kadry menadżerskiej
      • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
      • możliwość rozwoju i szkoleń zawodowych
      • opiekę medyczną Enelmed
      • udział w Pracowniczym Programie Emerytalnym Atalian Poland Sp. z o.o.
      • Kartę Fit Sport
  • Asystent/ka administracyjno – techniczny/a

    Aspen Sp. z o.o.
    • Gądki
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Prowadzenie dokumentacji firmowej,
      • Pomoc kierownikowi w opracowaniu i przepływie dokumentacji
      • Organizacja niezbędnych prac,
      • Współpraca z obsługą techniczną obiektu

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Znajomości MS Office,
      • Ogólnej wiedzy technicznej,
      • Podstawowej wiedzy finansowo – księgowej,
      • Zdolności do pracy na wysokości
      • Pozytywnego nastawienia i chęci rozwoju

      Oferujemy

      To oferujemy

      • pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o dużym potencjale rozwoju
      • wsparcie wykwalifikowanej kadry menadżerskiej
      • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
      • możliwość rozwoju i szkoleń zawodowych
      • opiekę medyczną Enelmed
      • udział w Pracowniczym Programie Emerytalnym Atalian Poland Sp. z o.o.
      • Kartę Fit Sport
  • Kierownik Kontraktu – usługi utrzymania czystości

    Aspen Sp. z o.o.
    • Mszczonów
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Nadzorowanie usług utrzymania czystości wewnątrz obiektu,
      • Opracowywanie i modyfikowanie grafików, podział obowiązków
      • Szkolenie stanowiskowe pracowników
      • Odpowiedzialność za wdrożenie wszelkich procedur i procesów zgodnie z kontraktem, niezbędnych do realizacji usług
      • Bieżąca komunikacja z klientem lokalnym

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • doświadczenie w branży cleaningu
      • doświadczenie w zarządzaniu zespołami powyżej 20 osób.
      • umiejętności analityczne
      • znajomość pakietu Office w szczególności Excel
      • praw jazdy kat.B

      Oferujemy

      To oferujemy

      • umowę o pracę na pełen etat
      • atrakcyjne wynagrodzenie + premie
      • pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie, w gronie wykwalifikowanej kadry
      • rozwinięty system szkoleń
  • Business Development Manager

    Aspen Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, przygotowywanie prezentacji, ofert, budżetów, koncepcji świadczenia usług, itd.;
      • rozwój linii biznesowych poprzez prowadzenie projektów komercyjnych i współpraca z klientami;
      • rozwój usług, wprowadzanie innowacji oraz poszukiwanie nisz rynkowych;
      • stworzenie i zarządzanie własnym portfelem klientów oraz uczestniczenie w procesach decyzyjnych dotyczących budżetowania;
      • przeprowadzanie wizji lokalnych oraz udział w spotkaniach i negocjacjach z klientami;
      • negocjowanie umów oraz uzgadnianie i wprowadzanie zapisów do dokumentów;
      • monitorowanie rynku oraz konkurencji, udział w kongresach, konferencjach i innych imprezach branżowych;
      • miesięczne, kwartalne oraz roczne dostarczanie celów biznesowych i wyników sprzedaży.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • co najmniej 2 letniego doświadczenia w dziale sprzedaży usług Facility Management- mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi technicznej nieruchomości wraz z umiejętnościami kalkulacji budżetów;
      • wykształcenia wyższego;
      • umiejętności interpersonalnych, nawiązywania oraz utrzymywania relacji z szerokim spektrum osób oraz umiejętności organizacyjnych;
      • znajomości jęz. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym;
      • doświadczenie w branży mile widziane.

      Oferujemy

      To oferujemy

      • pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o dużym potencjale rozwoju;
      • umowę o pracę;
      • atrakcyjny system prowizyjny zależny od uzyskanych wyników;
      • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
      • możliwość rozwoju i szkoleń;
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, auto służbowe, telefon);
      • opiekę medyczną;
  • Business Development Manager

    Aspen Sp. z o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, przygotowywanie prezentacji, ofert, budżetów, koncepcji świadczenia usług, itd.;
      • rozwój linii biznesowych poprzez prowadzenie projektów komercyjnych i współpraca z klientami;
      • rozwój usług, wprowadzanie innowacji oraz poszukiwanie nisz rynkowych;
      • stworzenie i zarządzanie własnym portfelem klientów oraz uczestniczenie w procesach decyzyjnych dotyczących budżetowania;
      • przeprowadzanie wizji lokalnych oraz udział w spotkaniach i negocjacjach z klientami;
      • negocjowanie umów oraz uzgadnianie i wprowadzanie zapisów do dokumentów;
      • monitorowanie rynku oraz konkurencji, udział w kongresach, konferencjach i innych imprezach branżowych;
      • miesięczne, kwartalne oraz roczne dostarczanie celów biznesowych i wyników sprzedaży.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • co najmniej 2 letniego doświadczenia w dziale sprzedaży usług Facility Management- mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi technicznej nieruchomości wraz z umiejętnościami kalkulacji budżetów;
      • wykształcenia wyższego;
      • umiejętności interpersonalnych, nawiązywania oraz utrzymywania relacji z szerokim spektrum osób oraz umiejętności organizacyjnych;
      • znajomości jęz. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym;
      • doświadczenie w branży mile widziane.

      Oferujemy

      To oferujemy

      • pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o dużym potencjale rozwoju;
      • umowę o pracę;
      • atrakcyjny system prowizyjny zależny od uzyskanych wyników;
      • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
      • możliwość rozwoju i szkoleń;
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, auto służbowe, telefon);
      • opiekę medyczną;
  • Business Development Manager

    Aspen Sp. z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, przygotowywanie prezentacji, ofert, budżetów, koncepcji świadczenia usług, itd.;
      • rozwój linii biznesowych poprzez prowadzenie projektów komercyjnych i współpraca z klientami;
      • rozwój usług, wprowadzanie innowacji oraz poszukiwanie nisz rynkowych;
      • stworzenie i zarządzanie własnym portfelem klientów oraz uczestniczenie w procesach decyzyjnych dotyczących budżetowania;
      • przeprowadzanie wizji lokalnych oraz udział w spotkaniach i negocjacjach z klientami;
      • negocjowanie umów oraz uzgadnianie i wprowadzanie zapisów do dokumentów;
      • monitorowanie rynku oraz konkurencji, udział w kongresach, konferencjach i innych imprezach branżowych;
      • miesięczne, kwartalne oraz roczne dostarczanie celów biznesowych i wyników sprzedaży.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • co najmniej 2 letniego doświadczenia w dziale sprzedaży usług Facility Management- mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi technicznej nieruchomości wraz z umiejętnościami kalkulacji budżetów;
      • wykształcenia wyższego;
      • umiejętności interpersonalnych, nawiązywania oraz utrzymywania relacji z szerokim spektrum osób oraz umiejętności organizacyjnych;
      • znajomości jęz. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym;
      • doświadczenie w branży mile widziane.

      Oferujemy

      To oferujemy

      • pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o dużym potencjale rozwoju;
      • umowę o pracę;
      • atrakcyjny system prowizyjny zależny od uzyskanych wyników;
      • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
      • możliwość rozwoju i szkoleń;
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, auto służbowe, telefon);
      • opiekę medyczną;
  • Business Development Manager

    Aspen Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów, przygotowywanie prezentacji, ofert, budżetów, koncepcji świadczenia usług, itd.;
      • rozwój linii biznesowych poprzez prowadzenie projektów komercyjnych i współpraca z klientami;
      • rozwój usług, wprowadzanie innowacji oraz poszukiwanie nisz rynkowych;
      • stworzenie i zarządzanie własnym portfelem klientów oraz uczestniczenie w procesach decyzyjnych dotyczących budżetowania;
      • przeprowadzanie wizji lokalnych oraz udział w spotkaniach i negocjacjach z klientami;
      • negocjowanie umów oraz uzgadnianie i wprowadzanie zapisów do dokumentów;
      • monitorowanie rynku oraz konkurencji, udział w kongresach, konferencjach i innych imprezach branżowych;
      • miesięczne, kwartalne oraz roczne dostarczanie celów biznesowych i wyników sprzedaży.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • co najmniej 2 letniego doświadczenia w dziale sprzedaży usług Facility Management- mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi technicznej nieruchomości wraz z umiejętnościami kalkulacji budżetów;
      • wykształcenia wyższego;
      • umiejętności interpersonalnych, nawiązywania oraz utrzymywania relacji z szerokim spektrum osób oraz umiejętności organizacyjnych;
      • znajomości jęz. angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym;
      • doświadczenie w branży mile widziane.

      Oferujemy

      To oferujemy

      • pracę w stabilnej międzynarodowej firmie o dużym potencjale rozwoju;
      • umowę o pracę;
      • atrakcyjny system prowizyjny zależny od uzyskanych wyników;
      • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia;
      • możliwość rozwoju i szkoleń;
      • niezbędne narzędzia pracy (laptop, auto służbowe, telefon);
      • opiekę medyczną;
  • Koordynator Serwisu – Techniczne utrzymanie obiektu

    Aspen Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Odbieranie i weryfikacja zleceń serwisowych od klienta
      • Przekazywanie zleceń do realizacji, kontrola poprawności i kompletności przeprowadzonych prac
      • Raportowanie prac wykonanych w systemie
      • Wsparcie techników w trakcie zabezpieczeń awarii
      • Współpraca z dostawcami, oraz kierownikami obiektów
      • Przygotowywanie ofert prac dodatkowych dla najemców
      • Kontrola pracy techników, oraz serwisów zewnętrznych
      • Odbiór prac serwisów zewnętrznych
      • Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
      • Rozliczanie czasu pracy firm zewnętrznych w porozumieniu z kierownikami obiektów
      • Tworzenie raportów do klienta

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Wiedza techniczna i doświadczenie praktyczne w utrzymaniu nieruchomości
      • Znajomość urządzeń gastronomicznych będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      To oferujemy

      • umowę o pracę na pełen etat
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie, w gronie wykwalifikowanej kadry
      • rozwinięty system szkoleń
  • Koordynator Serwisu – Techniczne utrzymanie obiektu

    Aspen Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Odbieranie i weryfikacja zleceń serwisowych od klienta
      • Przekazywanie zleceń do realizacji, kontrola poprawności i kompletności przeprowadzonych prac
      • Raportowanie prac wykonanych w systemie
      • Wsparcie techników w trakcie zabezpieczeń awarii
      • Współpraca z dostawcami, oraz kierownikami obiektów
      • Przygotowywanie ofert prac dodatkowych dla najemców
      • Kontrola pracy techników, oraz serwisów zewnętrznych
      • Odbiór prac serwisów zewnętrznych
      • Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
      • Rozliczanie czasu pracy firm zewnętrznych w porozumieniu z kierownikami obiektów
      • Tworzenie raportów do klienta

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Wiedza techniczna i doświadczenie praktyczne w utrzymaniu nieruchomości
      • Znajomość urządzeń gastronomicznych będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      To oferujemy

      • umowę o pracę na pełen etat
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie, w gronie wykwalifikowanej kadry
      • rozwinięty system szkoleń
  • Koordynator Serwisu – Techniczne utrzymanie obiektu

    Aspen Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Odbieranie i weryfikacja zleceń serwisowych od klienta
      • Przekazywanie zleceń do realizacji, kontrola poprawności i kompletności przeprowadzonych prac
      • Raportowanie prac wykonanych w systemie
      • Wsparcie techników w trakcie zabezpieczeń awarii
      • Współpraca z dostawcami, oraz kierownikami obiektów
      • Przygotowywanie ofert prac dodatkowych dla najemców
      • Kontrola pracy techników, oraz serwisów zewnętrznych
      • Odbiór prac serwisów zewnętrznych
      • Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
      • Rozliczanie czasu pracy firm zewnętrznych w porozumieniu z kierownikami obiektów
      • Tworzenie raportów do klienta

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Wiedza techniczna i doświadczenie praktyczne w utrzymaniu nieruchomości
      • Znajomość urządzeń gastronomicznych będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      To oferujemy

      • umowę o pracę na pełen etat
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie, w gronie wykwalifikowanej kadry
      • rozwinięty system szkoleń
  • Koordynator Serwisu – Techniczne utrzymanie obiektu

    Aspen Sp. z o.o.
    • Bydgoszcz
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Odbieranie i weryfikacja zleceń serwisowych od klienta
      • Przekazywanie zleceń do realizacji, kontrola poprawności i kompletności przeprowadzonych prac
      • Raportowanie prac wykonanych w systemie
      • Wsparcie techników w trakcie zabezpieczeń awarii
      • Współpraca z dostawcami, oraz kierownikami obiektów
      • Przygotowywanie ofert prac dodatkowych dla najemców
      • Kontrola pracy techników, oraz serwisów zewnętrznych
      • Odbiór prac serwisów zewnętrznych
      • Prowadzenie archiwum dokumentacji technicznej oraz nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów
      • Rozliczanie czasu pracy firm zewnętrznych w porozumieniu z kierownikami obiektów
      • Tworzenie raportów do klienta

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Wiedza techniczna i doświadczenie praktyczne w utrzymaniu nieruchomości
      • Znajomość urządzeń gastronomicznych będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      To oferujemy

      • umowę o pracę na pełen etat
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie, w gronie wykwalifikowanej kadry
      • rozwinięty system szkoleń
  • Technik Obsługi Obiektu

    Aspen Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • nadzór nad prawidłową, bieżącą eksploatacją obiektu
      • nadzór nad serwisami zewnętrznymi
      • zapewnienie kontroli technicznych i okresowych przeglądów instalacji
      • prowadzenie dokumentacji technicznej nieruchomości
      • przygotowywanie raportów oraz codzienny kontakt z klientem

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • wykształcenie techniczne - minimum zawodowe
      • dyspozycyjność – możliwe zgłoszenia awaryjne
      • uprawnienia SEP 1 kV, inne mile widziane
      • doświadczenie na podobnym stanowisku
      • komunikatywność oraz doskonałej organizacji pracy
      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      To oferujemy

      • umowę o pracę na pełen etat + dodatkowo system motywacyjny
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pracę w dynamicznej, międzynarodowej firmie, w gronie wykwalifikowanej kadry
      • rozwinięty system szkoleń
      • opiekę medyczną Enel-Med