Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
EXMO Poland sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
EXMO, z siedzibą w Londynie, Kijowie i Krakowie, jest jednym z czołowych giełd w Europie Wschodniej oraz jednym z największych globalnych dostawców w zakresie obrotu wolumenem i płynnością.
Misją firmy jest zaprezentowanie światu, jak dochodowy i prosty może być handel kryptowalutami.
Zespół EXMO składa się z profesjonalistów z różnych zakątków globu. Firma wierzy, że różnorodność napędza innowacje, dlatego stwarzają kulturę, która ceni odmienność. Pracownicy są zachęcani do swobodnego wyrażania swoich opinii i pomysłów, co sprzyja kreatywnemu rozwiązywaniu problemów.
Osoby ceniące wolność i niezależność będą czuły się komfortowo w EXMO. Dla aktywnych ludzi, którzy pragną podejmować znaczące działania i widzieć efekty swojej pracy, ta firma może okazać się odpowiednim miejscem do rozwoju zawodowego.
Oferty pracy EXMO Poland Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Możliwość awansu
-
Nowoczesne biuro
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Szkolenia, kursy, konferencje
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025
Mapa EXMO Poland Sp. z o.o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
EXMO Poland Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Radom
- Bielsko-Biała
- Kraków
- Lublin
- Warszawa
- Poznań
Praca EXMO Poland Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Country (regional) manager
EXMO Poland Sp. z o.o.- 8 500 do 11 000 zł / mies.
- Kraków
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
-
Your responsibilities
We are looking for a country manager who will represent our company in Poland.
The main job responsibilities are as follows:-
Manage all operations in a particular region, including recruitment, budgets, planning, and submitting reports
-
Make researches and provide the staff with all required information and help with dayly business in Poland.
-
Communication with landlords, facility services and subcontractors, manage company facility infrastructure
-
Assist employees with all office purchases.
-
Help employees to rent apartments, to find language courses, to find appropriate centers and schools for children.
-
Help to adopt relocated employees to new culture
-
Consult employees of all medical help possibilities.
-
Liaising with head office and writing up quarterly/annual reports.
-
Building professional relationships with staff and sub-contractors.
-
Maintaining a good image of the organization at all times.
Our requirements
Country Manager Requirements:
-
Bachelor's degree in business administration, management or a related field.
-
Fluent English.
-
A good knowledge base of the country/region, and a willingness to learn.
-
The ability to provide excellent customer service.
-
Good people-management skills.
-
Experience living abroad is advantageous.
-
Sensitivity to different cultural norms.
-
Good communication and management skills.
We offer
We offer:
-
Official empoyment;
-
20 working days vacation;
-
Excellent growth prospects;
-
Comfortable office in the Krakow;
-
Young, friendly and enthusiastic team of professionals;
-
Corporate training, team building and corporate events.
-