EXMO, z siedzibą w Londynie, Kijowie i Krakowie, jest jednym z czołowych giełd w Europie Wschodniej oraz jednym z największych globalnych dostawców w zakresie obrotu wolumenem i płynnością.

Misją firmy jest zaprezentowanie światu, jak dochodowy i prosty może być handel kryptowalutami.

Zespół EXMO składa się z profesjonalistów z różnych zakątków globu. Firma wierzy, że różnorodność napędza innowacje, dlatego stwarzają kulturę, która ceni odmienność. Pracownicy są zachęcani do swobodnego wyrażania swoich opinii i pomysłów, co sprzyja kreatywnemu rozwiązywaniu problemów.

Osoby ceniące wolność i niezależność będą czuły się komfortowo w EXMO. Dla aktywnych ludzi, którzy pragną podejmować znaczące działania i widzieć efekty swojej pracy, ta firma może okazać się odpowiednim miejscem do rozwoju zawodowego.

Oferty pracy EXMO Poland Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Możliwość awansu
  • Nowoczesne biuro
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.03.2025

Mapa EXMO Poland Sp. z o.o.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
EXMO Poland Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Radom
  2. Bielsko-Biała
  3. Kraków
  4. Lublin
  5. Warszawa
  6. Poznań

Praca EXMO Poland Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Country (regional) manager

    EXMO Poland Sp. z o.o.
    • 8 500 do 11 000 zł / mies.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • kierownik/koordynator
    • Your responsibilities

      We are looking for a country manager who will represent our company in Poland.
      The main job responsibilities are as follows:

      • Manage all operations in a particular region, including recruitment, budgets, planning, and submitting reports
      • Make researches and provide the staff with all required information and help with dayly business in Poland.
      • Communication with landlords, facility services and subcontractors, manage company facility infrastructure
      • Assist employees with all office purchases.
      • Help employees to rent apartments, to find language courses, to find appropriate centers and schools for children.
      • Help to adopt relocated employees to new culture
      • Consult employees of all medical help possibilities.
      • Liaising with head office and writing up quarterly/annual reports.
      • Building professional relationships with staff and sub-contractors.
      • Maintaining a good image of the organization at all times.

      Our requirements

      Country Manager Requirements:

      • Bachelor's degree in business administration, management or a related field.
      • Fluent English.
      • A good knowledge base of the country/region, and a willingness to learn.
      • The ability to provide excellent customer service.
      • Good people-management skills.
      • Experience living abroad is advantageous.
      • Sensitivity to different cultural norms.
      • Good communication and management skills.

      We offer

      We offer:

      • Official empoyment;
      • 20 working days vacation;
      • Excellent growth prospects;
      • Comfortable office in the Krakow;
      • Young, friendly and enthusiastic team of professionals;
      • Corporate training, team building and corporate events.