Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
SGS Global Business Services sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
SGS jest uznawana za światowego lidera w dziedzinie badań, inspekcji oraz certyfikacji. Firma wyróżnia się jako wzorzec w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakości i rzetelności. Posiada ponad 2600 oddziałów oraz laboratoriów, w których zatrudnia przeszło 99 600 pracowników, co przyczynia się do budowy lepszego, bezpieczniejszego i bardziej połączonego świata.
SGS Global Business Services Europe stanowi centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), ściśle związane z siedzibą główną w Genewie. Oddział w Katowicach specjalizuje się w wsparciu dla oddziałów SGS w różnych krajach Europy.
Od ponad 140 lat, SGS kształtuje organizację o otwartej i przyjaznej kulturze, zapewniającą bezpieczne środowisko pracy oraz stabilne zatrudnienie. Firma oferuje pracownikom różnorodne możliwości rozwoju w ramach zespołu, w którym panuje wzajemny szacunek i chęć wspierania się nawzajem.
Oferty pracy SGS Global Business Services Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Firma najczęściej oferuje
-
Atrakcyjne wynagrodzenie
-
Dofinansowanie do nauki języka obcego
-
Karta sportowa
-
Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
-
Nowoczesne biuro
-
Parking dla pracowników
-
Program poleceń pracowników
-
Prywatna opieka medyczna
-
Przyjazna atmosfera
-
Spotkania integracyjne
-
Stabilne warunki zatrudnienia
-
Strefa relaksu
-
Szkolenia, kursy, konferencje
-
Szkolenie stanowiskowe
-
Służbowy laptop
-
Ubezpieczenie grupowe
-
Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
-
Świeża kawa z ekspresu
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Mapa SGS Global Business Services Sp. z o.o.
Siedziba główna
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
When you need to be sure
Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2650 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.
- Miasto
- Geneva
- Siedziba główna
- Geneva, Geneva
- Branża
- Usługi specjalistyczne
- Specjalizacje
- Inspection, Verification, Testing, Certification, Sustainability, Audit, Consultancy, Outsourcing, Training, Agriculture, Food, Life Science, Industrial Manufacturing, Transportation, Minerals, Consumer Goods, Retail, Health, Safety i Oil and Gas
Rok założenia
b.d.
Liczba pracowników
10 001+
Liczba obserwujących
982
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
SGS Global Business Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
- Warszawa
- Bielsko-Biała
- Kraków
- Wrocław
- Częstochowa
- Bydgoszcz
- Dąbrowa Górnicza
- Gliwice
- Czechowice-Dziedzice
Praca SGS Global Business Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista / Starszy Specjalista ds. Księgowości w dziale R2R
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
zamknięcia okresów księgowych
-
naliczanie rezerw
-
księgowanie wyciągów bankowych i uzgadnianie kont bankowych
-
obsługa ewidencji środków trwałych
-
rozliczenia międzyokresowych kosztów
-
księgowanie faktur intercompany oraz uzgadnianie sald intercompany
-
analiza i uzgadnianie kont księgi głównej
-
raportowanie
Wymagania
-
doświadczenie księgowości, najlepiej dziale Księgi Głównej i/lub w sektorze SSC/BPO
-
j. angielski min. B1
-
studia wyższe, najlepiej w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
zdolności analityczne
-
dobra znajomość MS Excel
-
mile widziana znajomość standardów IFRS
Oferujemy
-
pracę w międzynarodowym środowisku
-
możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracę częściowo zdalną wizytami w biurze w Katowicach ok. 2 razy w miesiącu na potrzeby pracy zespołu
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna (Medicover), ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
Bonusy Kwartalne
-
-
Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział P2P lub O2C)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Zakres zadań w dziale P2P:
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Zakres zadań w dziale O2C:
-
księgowanie i alokacja płatności otrzymanych od klientów
-
księgowanie wyciągów bankowych i rezerw
-
monitorowanie niezidentyfikowanych płatności od klientów
-
tworzenie poleceń zapłaty w systemie i wysyłanie ich do banku
-
generowanie raportów VAT i sprzedażowych oraz tworzenie analiz
-
codzienna komunikacja z innymi działami firmy
Wymagania
-
doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
-
znajomość j. angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (stosowany w piśmie)
-
wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
znajomość MS Excel
Oferujemy
-
możliwość rozwoju w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku
-
możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych (pon.-pt. 08:00/09:00 - 16:00/17:00)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalista ds. administracji z językiem niemieckim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS
-
weryfikacja dokumentacji poaudytowej
-
fakturowanie oraz wystawianie certyfikatów
-
uzupełnianie baz danych
-
prowadzenie korespondencji w języku niemieckim
Wymagania
-
dobra znajomość języka niemieckiego w piśmie (min. B2)
-
dobra znajomość języka angielskiego w piśmie (min. B2)
-
wykształcenie co najmniej średnie
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku
-
biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
-
samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu
Oferujemy
-
pracę zdalną z koniecznością obecności w biurze jedynie przez 2 dni w miesiącu
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Zakres zadań w dziale P2P:
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Wymagania
-
doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
-
znajomość j. angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (stosowany w piśmie)
-
wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
znajomość MS Excel
Oferujemy
-
możliwość rozwoju w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku
-
możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych (pon.-pt. 08:00/09:00 - 16:00/17:00)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
R2R Accountant
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
preparation and recording of journal entries in General Ledger
-
performing Month-end close activities and ensuring accuracy and completeness of financial information and reports
-
reporting activities
-
Balance Sheet Accounts analysis and reconciliation
-
Cash Management activities (including bank statement accounting and reconciliations and hedging accounting)
-
Fixed Assets Accounting
-
Intercompany accounting and reconciliation
-
ensuring compliance with Internal Controls
Wymagania
-
accounting experience, preferably of the General Ledger in the SSC/BPO sector
-
good English skills - min. B1 (knowing Polish language is optional, you are able to work fully in English)
-
higher education, preferably in the area of Finance and Accounting
-
analytical skills
-
good MS Excel skills
-
nice to have: experience in migration of accounting processes
-
nice to have: good knowledge of IFRS standards
Oferujemy
-
work in an international environment
-
opportunity to work remotely with occasional visits in the office in Katowice (about 2 times a month) for team work purposes
-
employment under a contract of employments in business working hours from Monday to Friday
-
additional benefits package: private medical care (Medicover), group insurance, access to the My Benefit platform, co-financing of MultiSport card, co-financing of foreign language courses
-
Employee Referral Programme
-
Employee Initiative Programme
-
additional day of leave for voluntary work
-
semi-annual bonuses
-
-
Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział O2C)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Sprawdź czym będziesz się zajmował/a:
-
księgowaniem i alokacją płatności otrzymanych od klientów
-
księgowaniem wyciągów bankowych i rezerw
-
monitorowaniem niezidentyfikowanych płatności od klientów
-
tworzeniem poleceń zapłaty w systemie i wysyłanie ich do banku
-
generowaniem raportów VAT i sprzedażowych oraz tworzeniem analiz
-
codzienną komunikacją z innymi działami firmy
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
posiadasz doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
-
znasz j. angielski na poziomie min. średniozaawansowanym
-
posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
znasz MS Excel przynajmniej na poziomie podstawowym
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
możliwość pracy 100% zdalnej w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
-
Szkolenia wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
-
Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
-
Premie półroczne
-
Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy (dla osób preferujących pracę z biura).
-
-
Master Data Specialist (dział O2C)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Śląskie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
Zarządzanie bazą klientów, zakładanie nowych kont w systemie
-
Weryfikacja danych podstawowych w j. angielskim
-
Tworzenie raportów i zestawień
-
Codzienne wsparcie dla zespołów finansowych w zakresie zarządzania danymi podstawowymi
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
Znasz j. angielski na poziomie min. B1 (wykorzystanie głównie w piśmie)
-
Znasz dobrze MS Excel
-
Jesteś samodzielny/a i potrafisz organizować sobie pracę w sposób efektywny
-
Jesteś dokładny/a i zorientowany/a na szczegóły
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
Możliwość rozwoju w zespole Master Data lub w działach księgowych w prężnie rozwijającej się firmie z sektora sektora SSC
-
Możliwość pracy hybrydowej (głównie zdalnej) w Katowicach w międzynarodowym środowisku (konieczność pracy z biura tylko 2 dni w miesiącu!)
-
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
-
Szkolenia wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
-
Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
-
Premie półroczne
-
Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
Przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
-
-
Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział O2C)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Sprawdź czym będziesz się zajmował/a:
-
księgowaniem i alokacją płatności otrzymanych od klientów
-
księgowaniem wyciągów bankowych i rezerw
-
monitorowaniem niezidentyfikowanych płatności od klientów
-
tworzeniem poleceń zapłaty w systemie i wysyłanie ich do banku
-
generowaniem raportów VAT i sprzedażowych oraz tworzeniem analiz
-
codzienną komunikacją z innymi działami firmy
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
posiadasz doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
-
znasz j. angielski na poziomie min. średniozaawansowanym
-
posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
znasz MS Excel przynajmniej na poziomie podstawowym
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
możliwość pracy 100% zdalnej w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
-
Szkolenia wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
-
Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
-
Premie półroczne
-
Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy (dla osób preferujących pracę z biura).
-
-
Specjalista ds. należności z j. niemieckim i angielskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie! Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli. Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:
-
budowanie relacji biznesowych poprzez kontakt telefoniczny i mailowy z naszymi klientami w językach niemieckim i angielskim (to nie jest call center!)
-
dbałość o dobrą komunikację i płynność przepływu środków finansowych między naszymi klientami a firmą
-
monitorowanie stanu należności na kontach klientów
-
ścisła współpraca z zespołem księgowym
-
codzienna komunikacja z innymi działami firmy
Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!
Wymagania
Aplikuj jeśli:
-
znasz j. angielski na poziomie min. B2
-
znasz j. niemiecki na poziomie min. B2
-
dobrze czujesz się w pracy z klientem biznesowym, jesteś cierpliwy a rozwiązywanie trudnych spraw nie stwarza dla Ciebie większych problemów
-
lubisz pracę zespołową i stawiasz na rozwój kompetencji miękkich
Mile widziane:
-
doświadczenie w obsłudze klienta lub finansach
Oferujemy
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
-
bonusy półroczne
-
szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
-
nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
-
platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
-
benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne, dodatkowy urlop na wolontariat
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalista ds. administracji z językiem niemieckim (zespół Food)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS
-
weryfikacja dokumentacji poaudytowej
-
fakturowanie oraz wystawianie certyfikatów
-
uzupełnianie baz danych
-
prowadzenie korespondencji w języku niemieckim
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
Znasz język niemiecki w piśmie na poziomie min. B2
-
Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie
-
Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu MS Office
-
Jesteś samodzielny/a w działaniu, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu
Mile widziane:
-
Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
Realne możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
pracę zdalną z koniecznością obecności w biurze jedynie przez 2 dni w miesiącu lub pracę 100% zdalną!
-
Umowa o pracę w stałych godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (08:00/09:00 - 16:00/17:00),
-
Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
-
Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
-
Premie półroczne
-
Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
-
-
Administrator CATS (Customised Assessment Tracking System)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Twoje zadania:
-
codzienna praca z globalnym narzędziem SGS do zarządzania audytami w branży spożywczej i innych (CATS - Customised Assessment Tracking System)
-
udzielanie pełnego wsparcia Help Desk dla klientów
-
wdrażanie projektów w systemie CATS
-
tworzenie kont użytkowników, utrzymywanie bazy danych użytkowników oraz przypisywanie im odpowiednich ról i praw dostępu
-
prowadzenie szkoleń dla użytkowników platformy
-
tworzenie/aktualizowanie dokumentacji wewnętrznej
-
współpraca z programistami i proponowanie nowych rozwiązań
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, wsparciu technicznym, zarządzaniu danymi lub zarządzaniu projektami
-
znasz język angielski na poziomie min. B2 (praca w języku angielskim)
-
działasz proaktywnie, jesteś komunikatywny i zorientowany na szczegóły
-
posiadasz umiejętności analityczne i zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów
-
bardzo dobrze znasz program MS Excel
-
chcesz rozwijać umiejętności techniczne
-
znasz podstawy HTML + CSS
Mile widziane:
-
doświadczenie w pracy w środowisku ServiceNow
-
wykształcenie średnie ogólne oraz zawodowe/wyższe w dziedzinie IT
-
umiejętność posługiwania się narzędziami graficznymi, takimi jak Canva lub GIMP
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
możliwość pracy częściowo zdalnej w Katowicach w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
-
szkolenie wstępne oraz dedykowanego, doświadczonego "buddiego", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków
-
platformę szkoleniową oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów
-
bonusy półroczne
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów,
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, blisko centrum handlowego Trzy Stawy
-
Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.
-
-
Asystent ds. Administracji z językiem włoskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
-
Zakres obowiązków
Sprawdź czym będziesz się zajmował:
-
wprowadzanie do systemu informacji dotyczących audytów i certyfikatów włoskiej placówki SGS
-
prace administracyjne na korporacyjnych bazach danych
-
zapewnianie stałego przepływu informacji i dokumentacji
-
wspieranie firmy poprzez działania z obszaru Back Office
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
znasz j. włoski na poziomie min. B1 (praca wymaga stałego użytkowania tego języka w formie pisemnej)
-
znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym (B2)
-
jesteś dokładny i zorientowany na szczegóły
-
posiadasz zdolności analityczne
-
lubisz pracować w zespole
-
znasz pakiet MS Office (szczególnie MS Excel)
-
chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w obszarze administracji danymi
Mile widziane:
-
studia w obszarze administracyjnym, ekonomicznym lub biznesowym (w trakcie)
Oferujemy
Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
możliwość zdobycia pierwszych szlifów zawodowych w obszarze administracji w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
zatrudnienie w ramach umowy zlecenie na okres ok. 3-6 miesięcy w godzinach biznesowych (z możliwością kontynuowania dalszej współpracy) w niepełnym wymiarze godzin (min 20h tygodniowo) z możliwością elastycznego dopasowania grafiku w zależności od potrzeb kandydata
-
pracę w trybie hybrydowym (głównie zdalnie, od czasu do czasu z wizytą w biurze w Katowicach)
-
przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Wymagania
-
doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
-
znajomość j. angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (stosowany w piśmie)
-
wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
znajomość MS Excel
Oferujemy
-
możliwość rozwoju w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku
-
możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych (pon.-pt. 08:00/09:00 - 16:00/17:00)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalista ds. administracji z językiem włoskim
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
obsługa administracyjna i współpraca z włoską placówką SGS
-
weryfikacja dokumentacji poaudytowej
-
wystawianie certyfikatów
-
fakturowanie
-
prowadzenie korespondencji w języku włoskim
Wymagania
-
dobra znajomość języka włoskiego w piśmie (min. B2)
-
znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym
-
wykształcenie co najmniej średnie
-
mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku
-
biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
-
samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu
Oferujemy
-
pracę w międzynarodowym środowisku
-
pracę w formie hybrydowej z okazjonalnymi wizytami w biurze w Katowicach (średnio 2 razy w miesiącu) lub pracę w pełni zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział O2C)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Sprawdź czym będziesz się zajmował/a:
-
księgowaniem i alokacją płatności otrzymanych od klientów
-
księgowaniem wyciągów bankowych i rezerw
-
monitorowaniem niezidentyfikowanych płatności od klientów
-
tworzeniem poleceń zapłaty w systemie i wysyłanie ich do banku
-
generowaniem raportów VAT i sprzedażowych oraz tworzeniem analiz
-
codzienną komunikacją z innymi działami firmy
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
posiadasz doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
-
znasz j. angielski na poziomie min. średniozaawansowanym
-
posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
znasz MS Excel przynajmniej na poziomie podstawowym
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
możliwość pracy 100% zdalnej w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
-
Szkolenia wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
-
Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
-
Premie półroczne
-
Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy (dla osób preferujących pracę z biura).
-
-
Specjalista ds. Administracji
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Śląskie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- bez doświadczenia
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Sprawdź czym będziesz się zajmował:
-
Prowadzenie korespondencji mailowej w języku angielskim ze współpracownikami z zagranicznych oddziałów SGS,
-
Bieżąca aktualizacja bazy danych i archiwizacja umów z klientami firmy SGS
-
Aktualizacja danych w programie księgowym Boss na podstawie przesyłanych dokumentów
-
Tworzenie draftów umów dla klientów SGS
-
Tworzenie raportów KPI dla klientów
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
Znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2
-
Posiadasz wysokie umiejętności komunikacyjne
-
Jesteś skrupulatny, dokładny i zorientowany na szczegóły
-
Obsługa pakietu MS Office nie sprawa Ci trudności (Excel, Word, Outlook)
Mile widziane:
-
znajomość MS SharePoint
-
Doświadczenie w obszarze administracyjnym
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży
-
Praca w systemie hybrydowym (jedynie 2-3 dni pracy z biura w miesiącu!)
-
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
-
Bonusy półroczne
-
Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
-
Benefity pozapłacowe: dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne, platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych specjalistów
-
Dodatkowy urlop na wolontariat
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
Przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, niedaleko galerii handlowej Trzy Stawy
-
-
Asystent/ka ds. Rekrutacji
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Śląskie
- umowa zlecenie
- część etatu
- asystent/sekretarz
- praca zdalna
- bez doświadczenia
-
Zakres obowiązków
Opis stanowiska
W związku z aktywnym rozwojem spółki, poszukujemy osoby, gotowej do podjęcia wyzwań z obszaru rekrutacji, dołączając do naszego zespołu HR od 1 września.
Jeśli jesteś zainteresowana/y pracą dodatkową (ok. 20h tygodniowo), jesteś osobą otwartą, spostrzegawczą i wrażliwą na innych oraz chcesz rozwijać się w obszarze rekrutacji, zaaplikuj, a chętnie poznamy Cię lepiej! Zapewniamy pełne przeszkolenie, więc nie musisz mieć doświadczenia na podobnym stanowisku, ale z pewnością będzie ono dodatkowym atutem.
Główne zadania na tym stanowisku dotyczą koordynowania projektów rekrutacyjnych (głównie do działów finansowych i administracyjnych), w tym:
-
zarządzanie bazą kandydatów (w tym weryfikacja i selekcja kandydatów)
-
kontakt telefoniczny z kandydatami
-
umawianie spotkań rekrutacyjnych
-
składanie ofert kandydatom
-
współpraca managerami, team leaderami i z agencjami rekrutacyjnymi
-
w razie potrzeby: wspieranie Hiring Managerów w rozmowach kwalifikacyjnych
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
chesz się rozwijać w obszarze HR i rekrutacji
-
jesteś dyspozycyjny/a ok. 20h tygodniowo od 1 września
-
jesteś komunikatywny/a, posiadasz dobrą organizację pracy i wykazujesz się samodzielnością
-
znasz j. angielski na poziomie min. B2
Mile widziane:
-
doświadczenie w rekrutacji, szczególnie w na stanowiska biurowe na rynku SSC lub doświadczenie w pracy z klientem
-
mile widziane: znajomość programu Outlook oraz Excel
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w niepełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 8:00/09:00 - 16:00/17:00 (ok. 20h tygodniowo z możliwością dopasowania do indywidualnych potrzeb pracownika)
-
elastyczny grafik (możliwość pogodzenia pracy z innymi obowiązkami, np. studia dzienne / praca w niepełnym wymiarze)
-
szkolenie wstępne i pełne wdrożenie stanowiskowe
-
pracę w otwartym i wspierającym zespole :)
-
możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy hybrydowej w biurze w Katowicach
-
możliwość realizacji praktyk studenckich w ramach stanowiska
-
-
Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Wymagania
-
doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
-
znajomość j. angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (stosowany w piśmie)
-
wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
znajomość MS Excel
Oferujemy
-
możliwość rozwoju w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku
-
możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych (pon.-pt. 08:00/09:00 - 16:00/17:00)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
-
Specjalista ds. Administracji Danymi (Zespół Business Intelligence SOL)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
Sprawdź czym będziesz się zajmował:
-
Zarządzanie danymi dotyczącymi transportu morskiego produktów na powierzonym obszarze geograficznym
-
Pozyskiwanie danych z oddziałów firmy oraz z innych źródeł, weryfikacja danych i wprowadzanie ich do systemu
-
Raportowanie danych do klientów wewnętrznych i zewnętrznych
-
Pozyskiwanie i testowanie nowych źródeł danych
-
Obsługa zapytań klientów dotyczących danych
-
Wsparcie użytkowników systemu w oddziałach firmy
Wymagania
Aplikuj, jeśli:
-
jesteś osobą analityczną, dokładną lubiącą pracę z danymi i nie boisz się zadawać pytań
-
szybko uczysz się nowych systemów IT i sprawnie posługujesz się komputerem
-
nie ustajesz w poszukiwaniu nowych rozwiązań
-
chcesz mieć realny wpływ na wyniki swojej pracy
-
posługujesz się j. angielskim na poziomie B2 lub B1 i jesteś otwarty na naukę
-
posługujesz się Excelem w stopniu podstawowym
Oferujemy
Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:
-
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży
-
Praca w systemie hybrydowym (jedynie 2-3 dni pracy z biura w miesiącu!)
-
Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00)
-
Bonusy półroczne
-
Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
-
Pracę w 8-osobowym zgranym i wspierającym zespole naszych specjalistów
-
Benefity pozapłacowe: dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne
-
Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. z Excela)
-
Dodatkowy urlop na wolontariat
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-
Przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, niedaleko galerii handlowej Trzy Stawy
-
-
Księgowy/Księgowa z j. francuskim (Dział P2P)
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
-
procesowanie zamówień
-
obsługa zapytań od dostawców w języku francuskim
-
audyt wydatków pracowniczych
-
obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca
Wymagania
-
doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
-
znajomość j. angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (stosowany w piśmie)
-
znajomość j. francuskiego na poziomie min. B1
-
wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
-
znajomość MS Excel
Oferujemy
-
możliwość rozwoju w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku
-
możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
-
zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych (pon.-pt. 08:00/09:00 - 16:00/17:00)
-
pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
-
Program Poleceń Pracowniczych
-
Program Inicjatyw Pracowniczych
-