SGS jest uznawana za światowego lidera w dziedzinie badań, inspekcji oraz certyfikacji. Firma wyróżnia się jako wzorzec w zakresie zrównoważonego rozwoju, jakości i rzetelności. Posiada ponad 2600 oddziałów oraz laboratoriów, w których zatrudnia przeszło 99 600 pracowników, co przyczynia się do budowy lepszego, bezpieczniejszego i bardziej połączonego świata.

SGS Global Business Services Europe stanowi centrum usług wspólnych (SSC - Shared Services Centre), ściśle związane z siedzibą główną w Genewie. Oddział w Katowicach specjalizuje się w wsparciu dla oddziałów SGS w różnych krajach Europy.

Od ponad 140 lat, SGS kształtuje organizację o otwartej i przyjaznej kulturze, zapewniającą bezpieczne środowisko pracy oraz stabilne zatrudnienie. Firma oferuje pracownikom różnorodne możliwości rozwoju w ramach zespołu, w którym panuje wzajemny szacunek i chęć wspierania się nawzajem.

Oferty pracy SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dofinansowanie do nauki języka obcego
  • Karta sportowa
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Parking dla pracowników
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazna atmosfera
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Strefa relaksu
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa SGS Global Business Services Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

SGS

When you need to be sure

Jesteśmy SGS – światowym liderem w dziedzinie badań, inspekcji i certyfikacji, uznawanym za wzorzec jakości i rzetelności. W sieci ponad 2650 oddziałów i laboratoriów zatrudniamy przeszło 98 000 pracowników, którzy poprzez wspólną pracę umożliwiają lepszy, bezpieczniejszy i bardziej połączony świat.

Miasto
Geneva
Siedziba główna
Geneva, Geneva
Branża
Usługi specjalistyczne
Specjalizacje
Inspection, Verification, Testing, Certification, Sustainability, Audit, Consultancy, Outsourcing, Training, Agriculture, Food, Life Science, Industrial Manufacturing, Transportation, Minerals, Consumer Goods, Retail, Health, Safety i Oil and Gas

Rok założenia

b.d.

Liczba pracowników

10 001+

Liczba obserwujących

982

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
SGS Global Business Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Katowice
  2. Warszawa
  3. Bielsko-Biała
  4. Kraków
  5. Wrocław
  6. Częstochowa
  7. Bydgoszcz
  8. Dąbrowa Górnicza
  9. Gliwice
  10. Czechowice-Dziedzice

Praca SGS Global Business Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista / Starszy Specjalista ds. Księgowości w dziale R2R

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • zamknięcia okresów księgowych
      • naliczanie rezerw
      • księgowanie wyciągów bankowych i uzgadnianie kont bankowych
      • obsługa ewidencji środków trwałych
      • rozliczenia międzyokresowych kosztów
      • księgowanie faktur intercompany oraz uzgadnianie sald intercompany
      • analiza i uzgadnianie kont księgi głównej
      • raportowanie

      Wymagania

      • doświadczenie księgowości, najlepiej dziale Księgi Głównej i/lub w sektorze SSC/BPO
      • j. angielski min. B1
      • studia wyższe, najlepiej w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • zdolności analityczne
      • dobra znajomość MS Excel
      • mile widziana znajomość standardów IFRS

      Oferujemy

      • pracę w międzynarodowym środowisku
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracę częściowo zdalną wizytami w biurze w Katowicach ok. 2 razy w miesiącu na potrzeby pracy zespołu
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna (Medicover), ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • Bonusy Kwartalne

  • Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział P2P lub O2C)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań w dziale P2P:

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca

      Zakres zadań w dziale O2C:

      • księgowanie i alokacja płatności otrzymanych od klientów
      • księgowanie wyciągów bankowych i rezerw
      • monitorowanie niezidentyfikowanych płatności od klientów
      • tworzenie poleceń zapłaty w systemie i wysyłanie ich do banku
      • generowanie raportów VAT i sprzedażowych oraz tworzenie analiz
      • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

      Wymagania

      • doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
      • znajomość j. angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (stosowany w piśmie)
      • wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • znajomość MS Excel

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku
      • możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych (pon.-pt. 08:00/09:00 - 16:00/17:00)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalista ds. administracji z językiem niemieckim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS
      • weryfikacja dokumentacji poaudytowej
      • fakturowanie oraz wystawianie certyfikatów
      • uzupełnianie baz danych
      • prowadzenie korespondencji w języku niemieckim

      Wymagania

      • dobra znajomość języka niemieckiego w piśmie (min. B2)
      • dobra znajomość języka angielskiego w piśmie (min. B2)
      • wykształcenie co najmniej średnie
      • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku
      • biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
      • samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu

      Oferujemy

      • pracę zdalną z koniecznością obecności w biurze jedynie przez 2 dni w miesiącu
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Zakres zadań w dziale P2P:

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca


      Wymagania

      • doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
      • znajomość j. angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (stosowany w piśmie)
      • wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • znajomość MS Excel

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku
      • możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych (pon.-pt. 08:00/09:00 - 16:00/17:00)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • R2R Accountant

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • preparation and recording of journal entries in General Ledger
      • performing Month-end close activities and ensuring accuracy and completeness of financial information and reports
      • reporting activities
      • Balance Sheet Accounts analysis and reconciliation
      • Cash Management activities (including bank statement accounting and reconciliations and hedging accounting)
      • Fixed Assets Accounting
      • Intercompany accounting and reconciliation
      • ensuring compliance with Internal Controls

      Wymagania

      • accounting experience, preferably of the General Ledger in the SSC/BPO sector
      • good English skills - min. B1 (knowing Polish language is optional, you are able to work fully in English)
      • higher education, preferably in the area of Finance and Accounting
      • analytical skills
      • good MS Excel skills
      • nice to have: experience in migration of accounting processes
      • nice to have: good knowledge of IFRS standards

      Oferujemy

      • work in an international environment
      • opportunity to work remotely with occasional visits in the office in Katowice (about 2 times a month) for team work purposes
      • employment under a contract of employments in business working hours from Monday to Friday
      • additional benefits package: private medical care (Medicover), group insurance, access to the My Benefit platform, co-financing of MultiSport card, co-financing of foreign language courses
      • Employee Referral Programme
      • Employee Initiative Programme
      • additional day of leave for voluntary work
      • semi-annual bonuses
  • Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział O2C)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Sprawdź czym będziesz się zajmował/a:

      • księgowaniem i alokacją płatności otrzymanych od klientów
      • księgowaniem wyciągów bankowych i rezerw
      • monitorowaniem niezidentyfikowanych płatności od klientów
      • tworzeniem poleceń zapłaty w systemie i wysyłanie ich do banku
      • generowaniem raportów VAT i sprzedażowych oraz tworzeniem analiz
      • codzienną komunikacją z innymi działami firmy

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
      • znasz j. angielski na poziomie min. średniozaawansowanym
      • posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • znasz MS Excel przynajmniej na poziomie podstawowym

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • możliwość pracy 100% zdalnej w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
      • Szkolenia wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
      • Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
      • Premie półroczne
      • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy (dla osób preferujących pracę z biura).

  • Master Data Specialist (dział O2C)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Śląskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • Zarządzanie bazą klientów, zakładanie nowych kont w systemie
      • Weryfikacja danych podstawowych w j. angielskim
      • Tworzenie raportów i zestawień
      • Codzienne wsparcie dla zespołów finansowych w zakresie zarządzania danymi podstawowymi

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • Znasz j. angielski na poziomie min. B1 (wykorzystanie głównie w piśmie)
      • Znasz dobrze MS Excel
      • Jesteś samodzielny/a i potrafisz organizować sobie pracę w sposób efektywny
      • Jesteś dokładny/a i zorientowany/a na szczegóły

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • Możliwość rozwoju w zespole Master Data lub w działach księgowych w prężnie rozwijającej się firmie z sektora sektora SSC
      • Możliwość pracy hybrydowej (głównie zdalnej) w Katowicach w międzynarodowym środowisku (konieczność pracy z biura tylko 2 dni w miesiącu!)
      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
      • Szkolenia wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
      • Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
      • Premie półroczne
      • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • Przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
  • Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział O2C)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Sprawdź czym będziesz się zajmował/a:

      • księgowaniem i alokacją płatności otrzymanych od klientów
      • księgowaniem wyciągów bankowych i rezerw
      • monitorowaniem niezidentyfikowanych płatności od klientów
      • tworzeniem poleceń zapłaty w systemie i wysyłanie ich do banku
      • generowaniem raportów VAT i sprzedażowych oraz tworzeniem analiz
      • codzienną komunikacją z innymi działami firmy

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
      • znasz j. angielski na poziomie min. średniozaawansowanym
      • posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • znasz MS Excel przynajmniej na poziomie podstawowym

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • możliwość pracy 100% zdalnej w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
      • Szkolenia wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
      • Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
      • Premie półroczne
      • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy (dla osób preferujących pracę z biura).

  • Specjalista ds. należności z j. niemieckim i angielskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Jeśli znajomość języków obcych to Twój atut i chciał(a)byś rozwijać się w obszarze finansów, pozostając w bliskim kontakcie z klientem, stanowisko Specjalisty ds. Należności jest właśnie dla Ciebie! Możesz dołączyć do nas nawet jeśli nie miałeś/aś jeszcze okazji sprawdzić się w podobnej roli. Oto, za jakie zadania będziesz odpowiedzialny/a:


      • budowanie relacji biznesowych poprzez kontakt telefoniczny i mailowy z naszymi klientami w językach niemieckim i angielskim (to nie jest call center!)
      • dbałość o dobrą komunikację i płynność przepływu środków finansowych między naszymi klientami a firmą
      • monitorowanie stanu należności na kontach klientów
      • ścisła współpraca z zespołem księgowym
      • codzienna komunikacja z innymi działami firmy

      Praca ta wymaga kontaktu jedynie z przedstawicielami firm - klientów SGS. Nie jest to windykacja ani call center. Co więcej, pracę tę możesz wykonywać w pełni zdalnie z każdego miejsca w Polsce!



      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • znasz j. angielski na poziomie min. B2
      • znasz j. niemiecki na poziomie min. B2
      • dobrze czujesz się w pracy z klientem biznesowym, jesteś cierpliwy a rozwiązywanie trudnych spraw nie stwarza dla Ciebie większych problemów
      • lubisz pracę zespołową i stawiasz na rozwój kompetencji miękkich

      Mile widziane:

      • doświadczenie w obsłudze klienta lub finansach

      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce (zapewniamy laptop i telefon),
      • bonusy półroczne
      • szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
      • nowoczesne, przestronne biuro zlokalizowane niedaleko galerii handlowej 3 Stawy (dla zainteresowanych pracą z biura)
      • platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych wykwalifikowanych specjalistów
      • benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne, dodatkowy urlop na wolontariat
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalista ds. administracji z językiem niemieckim (zespół Food)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • obsługa administracyjna zleceń realizowanych przez zagraniczne placówki SGS
      • weryfikacja dokumentacji poaudytowej
      • fakturowanie oraz wystawianie certyfikatów
      • uzupełnianie baz danych
      • prowadzenie korespondencji w języku niemieckim

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:


      • Znasz język niemiecki w piśmie na poziomie min. B2
      • Posiadasz wykształcenie co najmniej średnie
      • Posiadasz umiejętność biegłej obsługi komputera oraz praktyczną znajomość pakietu MS Office
      • Jesteś samodzielny/a w działaniu, posiadasz umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • Realne możliwości rozwoju w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • pracę zdalną z koniecznością obecności w biurze jedynie przez 2 dni w miesiącu lub pracę 100% zdalną!
      • Umowa o pracę w stałych godzinach biznesowych od poniedziałku do piątku (08:00/09:00 - 16:00/17:00),
      • Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
      • Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
      • Premie półroczne
      • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy

  • Administrator CATS (Customised Assessment Tracking System)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:


      • codzienna praca z globalnym narzędziem SGS do zarządzania audytami w branży spożywczej i innych (CATS - Customised Assessment Tracking System)
      • udzielanie pełnego wsparcia Help Desk dla klientów
      • wdrażanie projektów w systemie CATS
      • tworzenie kont użytkowników, utrzymywanie bazy danych użytkowników oraz przypisywanie im odpowiednich ról i praw dostępu
      • prowadzenie szkoleń dla użytkowników platformy
      • tworzenie/aktualizowanie dokumentacji wewnętrznej
      • współpraca z programistami i proponowanie nowych rozwiązań

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:


      • posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta, wsparciu technicznym, zarządzaniu danymi lub zarządzaniu projektami
      • znasz język angielski na poziomie min. B2 (praca w języku angielskim)
      • działasz proaktywnie, jesteś komunikatywny i zorientowany na szczegóły
      • posiadasz umiejętności analityczne i zdolność do samodzielnego rozwiązywania problemów
      • bardzo dobrze znasz program MS Excel
      • chcesz rozwijać umiejętności techniczne
      • znasz podstawy HTML + CSS

      Mile widziane:


      • doświadczenie w pracy w środowisku ServiceNow
      • wykształcenie średnie ogólne oraz zawodowe/wyższe w dziedzinie IT
      • umiejętność posługiwania się narzędziami graficznymi, takimi jak Canva lub GIMP

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:


      • możliwość pracy częściowo zdalnej w Katowicach w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
      • szkolenie wstępne oraz dedykowanego, doświadczonego "buddiego", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków
      • platformę szkoleniową oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów
      • bonusy półroczne
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów,
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, blisko centrum handlowego Trzy Stawy

      Prosimy o przesyłanie CV w języku angielskim.



  • Asystent ds. Administracji z językiem włoskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Sprawdź czym będziesz się zajmował:


      • wprowadzanie do systemu informacji dotyczących audytów i certyfikatów włoskiej placówki SGS
      • prace administracyjne na korporacyjnych bazach danych
      • zapewnianie stałego przepływu informacji i dokumentacji
      • wspieranie firmy poprzez działania z obszaru Back Office

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:


      • znasz j. włoski na poziomie min. B1 (praca wymaga stałego użytkowania tego języka w formie pisemnej)
      • znasz j. angielski na poziomie komunikatywnym (B2)
      • jesteś dokładny i zorientowany na szczegóły
      • posiadasz zdolności analityczne
      • lubisz pracować w zespole
      • znasz pakiet MS Office (szczególnie MS Excel)
      • chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie w obszarze administracji danymi

      Mile widziane:


      • studia w obszarze administracyjnym, ekonomicznym lub biznesowym (w trakcie)

      Oferujemy

      Zobacz co dla Ciebie przygotowaliśmy:


      • możliwość zdobycia pierwszych szlifów zawodowych w obszarze administracji w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • zatrudnienie w ramach umowy zlecenie na okres ok. 3-6 miesięcy w godzinach biznesowych (z możliwością kontynuowania dalszej współpracy) w niepełnym wymiarze godzin (min 20h tygodniowo) z możliwością elastycznego dopasowania grafiku w zależności od potrzeb kandydata
      • pracę w trybie hybrydowym (głównie zdalnie, od czasu do czasu z wizytą w biurze w Katowicach)
      • przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca


      Wymagania

      • doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
      • znajomość j. angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (stosowany w piśmie)
      • wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • znajomość MS Excel

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku
      • możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych (pon.-pt. 08:00/09:00 - 16:00/17:00)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalista ds. administracji z językiem włoskim

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • obsługa administracyjna i współpraca z włoską placówką SGS
      • weryfikacja dokumentacji poaudytowej
      • wystawianie certyfikatów
      • fakturowanie
      • prowadzenie korespondencji w języku włoskim

      Wymagania

      • dobra znajomość języka włoskiego w piśmie (min. B2)
      • znajomość języka angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym
      • wykształcenie co najmniej średnie
      • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego i/lub pracy administracyjno-biurowej w międzynarodowym środowisku
      • biegła obsługa komputera, praktyczna znajomość pakietu MS Office
      • samodzielność działania, umiejętność skutecznego planowania i efektywnej organizacji pracy, również pod presją czasu

      Oferujemy

      • pracę w międzynarodowym środowisku
      • pracę w formie hybrydowej z okazjonalnymi wizytami w biurze w Katowicach (średnio 2 razy w miesiącu) lub pracę w pełni zdalną z dowolnego miejsca w Polsce
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
  • Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział O2C)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Sprawdź czym będziesz się zajmował/a:

      • księgowaniem i alokacją płatności otrzymanych od klientów
      • księgowaniem wyciągów bankowych i rezerw
      • monitorowaniem niezidentyfikowanych płatności od klientów
      • tworzeniem poleceń zapłaty w systemie i wysyłanie ich do banku
      • generowaniem raportów VAT i sprzedażowych oraz tworzeniem analiz
      • codzienną komunikacją z innymi działami firmy

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
      • znasz j. angielski na poziomie min. średniozaawansowanym
      • posiadasz wykształcenie wyższe w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • znasz MS Excel przynajmniej na poziomie podstawowym

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • możliwość pracy 100% zdalnej w międzynarodowym środowisku pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę od poniedziałku do piątku w godzinach biznesowych (08:00/09:00 - 16:00/17:00)
      • Szkolenia wstępne oraz dedykowany, doświadczony "buddy", który sprawnie wprowadzi Cię w zakres obowiązków,
      • Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. różne stopnie zaawansowania programu Excel)
      • Premie półroczne
      • Pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie do kursów języków obcych, dofinansowanie do szkoleń i kursów
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, w pobliżu centrum handlowego Trzy Stawy (dla osób preferujących pracę z biura).

  • Specjalista ds. Administracji

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Śląskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • bez doświadczenia
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      Sprawdź czym będziesz się zajmował:

      • Prowadzenie korespondencji mailowej w języku angielskim ze współpracownikami z zagranicznych oddziałów SGS,
      • Bieżąca aktualizacja bazy danych i archiwizacja umów z klientami firmy SGS
      • Aktualizacja danych w programie księgowym Boss na podstawie przesyłanych dokumentów
      • Tworzenie draftów umów dla klientów SGS
      • Tworzenie raportów KPI dla klientów

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • Znasz język angielski w mowie i piśmie na poziomie min. B2
      • Posiadasz wysokie umiejętności komunikacyjne
      • Jesteś skrupulatny, dokładny i zorientowany na szczegóły
      • Obsługa pakietu MS Office nie sprawa Ci trudności (Excel, Word, Outlook)

      Mile widziane:

      • znajomość MS SharePoint
      • Doświadczenie w obszarze administracyjnym

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży
      • Praca w systemie hybrydowym (jedynie 2-3 dni pracy z biura w miesiącu!)
      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00) w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC
      • Bonusy półroczne
      • Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
      • Benefity pozapłacowe: dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne, platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych specjalistów
      • Dodatkowy urlop na wolontariat
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • Przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, niedaleko galerii handlowej Trzy Stawy

  • Asystent/ka ds. Rekrutacji

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Śląskie
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • asystent/sekretarz
    • praca zdalna
    • bez doświadczenia
    • Zakres obowiązków

      Opis stanowiska


      W związku z aktywnym rozwojem spółki, poszukujemy osoby, gotowej do podjęcia wyzwań z obszaru rekrutacji, dołączając do naszego zespołu HR od 1 września.

      Jeśli jesteś zainteresowana/y pracą dodatkową (ok. 20h tygodniowo), jesteś osobą otwartą, spostrzegawczą i wrażliwą na innych oraz chcesz rozwijać się w obszarze rekrutacji, zaaplikuj, a chętnie poznamy Cię lepiej! Zapewniamy pełne przeszkolenie, więc nie musisz mieć doświadczenia na podobnym stanowisku, ale z pewnością będzie ono dodatkowym atutem.

      Główne zadania na tym stanowisku dotyczą koordynowania projektów rekrutacyjnych (głównie do działów finansowych i administracyjnych), w tym:

      • zarządzanie bazą kandydatów (w tym weryfikacja i selekcja kandydatów)
      • kontakt telefoniczny z kandydatami
      • umawianie spotkań rekrutacyjnych
      • składanie ofert kandydatom
      • współpraca managerami, team leaderami i z agencjami rekrutacyjnymi
      • w razie potrzeby: wspieranie Hiring Managerów w rozmowach kwalifikacyjnych


      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • chesz się rozwijać w obszarze HR i rekrutacji
      • jesteś dyspozycyjny/a ok. 20h tygodniowo od 1 września
      • jesteś komunikatywny/a, posiadasz dobrą organizację pracy i wykazujesz się samodzielnością
      • znasz j. angielski na poziomie min. B2

      Mile widziane:

      • doświadczenie w rekrutacji, szczególnie w na stanowiska biurowe na rynku SSC lub doświadczenie w pracy z klientem
      • mile widziane: znajomość programu Outlook oraz Excel

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w niepełnym wymiarze godzin od poniedziałku do piątku w przedziale godzin 8:00/09:00 - 16:00/17:00 (ok. 20h tygodniowo z możliwością dopasowania do indywidualnych potrzeb pracownika)
      • elastyczny grafik (możliwość pogodzenia pracy z innymi obowiązkami, np. studia dzienne / praca w niepełnym wymiarze)
      • szkolenie wstępne i pełne wdrożenie stanowiskowe
      • pracę w otwartym i wspierającym zespole :)
      • możliwość pracy zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy hybrydowej w biurze w Katowicach
      • możliwość realizacji praktyk studenckich w ramach stanowiska

  • Księgowy/Księgowa z j.angielskim (Dział P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca


      Wymagania

      • doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
      • znajomość j. angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (stosowany w piśmie)
      • wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • znajomość MS Excel

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku
      • możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych (pon.-pt. 08:00/09:00 - 16:00/17:00)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych

  • Specjalista ds. Administracji Danymi (Zespół Business Intelligence SOL)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • rekrutacja zdalna
    • Zakres obowiązków

      Sprawdź czym będziesz się zajmował:

      • Zarządzanie danymi dotyczącymi transportu morskiego produktów na powierzonym obszarze geograficznym
      • Pozyskiwanie danych z oddziałów firmy oraz z innych źródeł, weryfikacja danych i wprowadzanie ich do systemu
      • Raportowanie danych do klientów wewnętrznych i zewnętrznych
      • Pozyskiwanie i testowanie nowych źródeł danych
      • Obsługa zapytań klientów dotyczących danych
      • Wsparcie użytkowników systemu w oddziałach firmy

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • jesteś osobą analityczną, dokładną lubiącą pracę z danymi i nie boisz się zadawać pytań
      • szybko uczysz się nowych systemów IT i sprawnie posługujesz się komputerem
      • nie ustajesz w poszukiwaniu nowych rozwiązań
      • chcesz mieć realny wpływ na wyniki swojej pracy
      • posługujesz się j. angielskim na poziomie B2 lub B1 i jesteś otwarty na naukę
      • posługujesz się Excelem w stopniu podstawowym

      Oferujemy

      Sprawdź co dla Ciebie przygotowaliśmy:

      • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę w prężnie rozwijającej się firmie z sektora SSC o ugruntowanej pozycji na rynku, lidera w branży
      • Praca w systemie hybrydowym (jedynie 2-3 dni pracy z biura w miesiącu!)
      • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę w stałych godzinach biznesowych pon.-pt. (08:00/09:00 – 16:00/17:00)
      • Bonusy półroczne
      • Szkolenie wstępne oraz dedykowany, doświadczony „buddy” który sprawnie wprowadzi Cię w obowiązki
      • Pracę w 8-osobowym zgranym i wspierającym zespole naszych specjalistów
      • Benefity pozapłacowe: dofinansowanie do karty MultiSport, platforma kafeteryjna My Benefit, prywatna opieka medyczna Medicover, dofinansowanie nauki języków, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie, inicjatywy dobroczynne
      • Platforma szkoleniowa oraz szereg specjalistycznych szkoleń wewnętrznych, prowadzonych przez naszych specjalistów (m.in. z Excela)
      • Dodatkowy urlop na wolontariat
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych
      • Przestronne, nowoczesne biuro w Katowicach, niedaleko galerii handlowej Trzy Stawy

  • Księgowy/Księgowa z j. francuskim (Dział P2P)

    SGS Global Business Services Sp. z o.o.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • księgowanie faktur AP zagranicznych placówek SGS
      • procesowanie zamówień
      • obsługa zapytań od dostawców w języku francuskim
      • audyt wydatków pracowniczych
      • obsługa zadań związanych z procesem zamknięcia miesiąca


      Wymagania

      • doświadczenie w księgowości lub w obszarze finansów
      • znajomość j. angielskiego na poziomie min. średniozaawansowanym (stosowany w piśmie)
      • znajomość j. francuskiego na poziomie min. B1
      • wykształcenie wyższe, mile widziane w obszarze Finansów i Rachunkowości
      • znajomość MS Excel

      Oferujemy

      • możliwość rozwoju w obszarze księgowości w międzynarodowym środowisku
      • możliwość pracy w pełni zdalnej z dowolnego miejsca w Polsce lub pracy częściowo zdalnej z wizytami w biurze w Katowicach 2-3 razy w miesiącu
      • zatrudnienie w ramach umowy o pracę w godzinach biznesowych (pon.-pt. 08:00/09:00 - 16:00/17:00)
      • pakiet świadczeń dodatkowych: prywatna opieka medyczna Medicover, ubezpieczenie grupowe, dostęp do platformy kafeteryjnej My Benefit, dofinansowanie do karty MultiSport, dofinansowanie nauki języków obcych
      • Program Poleceń Pracowniczych
      • Program Inicjatyw Pracowniczych