Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Thomas-Koziarski Consulting Sp.J. praca
Czy to Twoja firma?
Nazwa firmy to Thomas-Koziarski Consulting. Jest to międzynarodowa firma konsultingowa, która od 2007 roku nieustannie rozwija swoje usługi, aby wspierać branżę budowlaną w zakresie zarządzania kontraktami, roszczeniami, rozstrzyganiu sporów, harmonogramowaniu oraz zarządzaniu ryzykiem projektów. Historie tej firmy można odnaleźć w wspólnym przedsięwzięciu Franka Thomasa i Stanisława Koziarskiego, a istotny wpływ na rozwój miała także współpraca z Milanem Periciem. Dziś zespół firmy składa się z ponad 40 wielokulturowych inżynierów budowlanych oraz starszych partnerów, którzy stanowią kluczowy element jej siły.
Specjalizacje firmy obejmują dostarczanie usług kluczowych dla sukcesu każdego projektu budowlanego. Thomas-Koziarski Consulting oferuje zarządzanie kontraktami i roszczeniami w czasie rzeczywistym, ekspertyzy czasu i kwoty dla arbitrażu, harmonogramowanie metodą ścieżki krytycznej (CPM), analizę zarządzania ryzykiem projektu oraz szkolenia z zakresu zarządzania kontraktami i roszczeniami. Usługi te są odpowiedzią na bieżące potrzeby rynku oraz efektem długotrwałego zaangażowania firmy w doskonalenie branży.
Osiągnięcia firmy obejmują ponad 200 zrealizowanych projektów w różnych sektorach infrastruktury i energetyki, które w znaczący sposób wpłynęły na rozwój lokalnych społeczności oraz globalnej gospodarki. Międzynarodowa obecność Thomas-Koziarski Consulting obejmuje ponad 110 projektów w ponad 20 krajach Europy i Afryki, co potwierdzają biura zlokalizowane w Polsce, Serbii, na Węgrzech oraz w Rumunii. Dzięki temu firma może łączyć globalny zasięg z lokalną wiedzą specjalistyczną, co stanowi jej przewagę konkurencyjną.
Firma Thomas-Koziarski Consulting koncentruje się na tym, aby jej praca miała realny wpływ na otaczający świat. Do każdego projektu podchodzi z pełnym zaangażowaniem oraz dbałością o szczegóły, co ma na celu zapewnienie wysokiej jakości oraz efektywności. Globalny zasięg firmy, połączenie lokalnej ekspertyzy oraz współpraca z lokalnymi partnerami pozwala na realizację nawet najbardziej skomplikowanych projektów.
Thomas-Koziarski Consulting to partner w budowaniu przyszłości.
Oferty pracy Thomas-Koziarski Consulting Sp.J.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Mapa Thomas-Koziarski Consulting Sp.J.
Adres rejestrowy
Dane firmy z social mediów (LinkedIn)
Anticipate and secure financial success of your projects
We are an international consultancy company specialised in contract management, claim management, dispute resolution, scheduling and risk management of construction projects. We employ more than 40 multicultural construction engineers and senior partners. We have performed more than 200 projects in roads and motorways, railway, airports, metro, fast tramway and power stations. We stay close to our Clients and to their projects and aim for developing long term working relations based on mutual trust and confidence resulting from joint success records. We advise Clients in more than 10 languages. We form a part of Confide Experts Group specialised in dispute resolution. We are there where our Clients need us!
- Miasto
- Opole
- Siedziba główna
- Opole, Poland
- Branża
- Budownictwo
- Specjalizacje
- Real time contract and claim management, Time and Quantum expertise for arbitration, Critical Path Method (CPM) scheduling, Project Risk Management analysis i Training in contract and claim management
Rok założenia
2007
Liczba pracowników
11–50
Liczba obserwujących
730
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Thomas-Koziarski Consulting Sp.J.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Bielsko-Biała
- Wrocław
- Rydułtowy
Praca Thomas-Koziarski Consulting Sp.J. - oferty archiwalne
-
ASYSTENT / ASYSTENTKA w ZESPOLE BIURA ZARZĄDU
Thomas-Koziarski Consulting Sp.J.- Opole
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
Poszukujemy osoby na stanowisko:ASYSTENT/KA w ZESPOLE BIURA ZARZĄDUFirma o profilu budowlanym, zatrudniająca międzynarodowy personel i prowadząca działalność na rynku Polskim i zagranicznym, w obszarze zarządzania kontraktowego, budownictwa i sprzedaży nieruchomości, poszukuje osoby, która dołączy do Zespołu obsługi Biura Zarządu.Miejsce wykonywania pracy - biuro w Opolu, z możliwością podróży do wskazanych miejsc aktywności biznesowej Firmy.Obowiązki na stanowisku Asystenta/tki w Zespole Biura Zarządu:
-
kompleksowa obsługa aktywności biznesowych Firmy i prowadzenie spraw administracyjnych,
-
zarządzanie przepływem informacji,
-
rejestrowanie i archiwizowanie korespondencji,
-
management w zakresie otrzymywanych i wystawianych faktur,
-
kontakty i współpraca z biurem księgowym,
-
kontakty z Personelem Firmy w zakresie bieżącej realizacji zadań Firmy,
-
organizacja i obsługa spotkań i podróży służbowych,
-
sporządzanie raportów i zestawień,
-
przygotowywanie materiałów i informacji dla Zarządu,
-
organizacja podstawowych zakupów na potrzeby firmy,
-
wsparcie zespołu w organizacji wyjazdów do pracy na kontraktach zagranicznych,
-
przygotowanie danych dla aktualizacji stron internetowych dla prowadzonych inwestycji,
-
udział w realizacji bieżących projektów,
-
organizacja i wdrażanie nowych projektów.
-
z uwagi na międzynarodowy Personel Firmy wymagana jest płynna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
-
z uwagi na nowe inwestycje Firmy na rynku zagranicznym (w szczególności w Hiszpanii) dodatkowym atutem będzie znajomość języka hiszpańskiego, ewentualnie znajomość języka niemieckiego; Osoba posługująca się biegle językiem angielskim i jednym z dwóch wyżej wymienionych, nie musi posługiwać się językiem polskim jako ojczystym,
-
pozytywne myślenie i energia, gotowość do podejmowania nowych wyzwań i realizacji nowych zadań,
-
prawo jazdy,
-
umiejętność zarządzania czasem swoim i innych,
-
dobra organizacja pracy,
-
elastyczność i umiejętność dopasowania się do zmian i wprowadzanie ich na bieżąco,
-
dyspozycyjność w przypadku odbywania podróży zagranicznych,
-
biegła znajomość obsługi komputera,
-
zdolności organizacyjne,
-
samodzielność, komunikatywność, odpowiedzialność,
-
wysoka kultura osobista,
-
odpowiedzialność i rzetelność.
Wymagania
-
Administracja biura
-
prace administracyjne
-
Obsługa korespondencji
-
Obsługa korespondencji wychodzącej i przychodzącej
-
zarządzanie korespondencją
-
Asystentka Zarządu w Biurze Zarządu
-
korespondencja biurowa
-
organizacja spotkań oraz podróży służbowych,
-
Organizacja spotkań
-
Organizacja spotkań biznesowych
-
prowadzenie kalendarza spotkań
-
Organizacja konferencji i spotkań
-
Prace administracyjno-biurowe
-
Prowadzenie biura
-
przyjmowanie i wysyłanie korespondencji służbowej
-
korespondencja biznesowa
-
Asystentka Zarządu
-
Asystentka Zarzadu
-
obieg korespondencji w firmie
-
asystentka Prezesa
-
obsługa biura i sekretariatu
-
kalendarz spotkań
-
Administracja biura - Office Administration
-
Kompleksowa obsługa biura
-
prowadzenie korespondencji biurowej
Oferujemy
-
stałe zatrudnienie na umowę o pracę,
-
pracę w Zespole bardzo pozytywnych osób,
-
wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
-
wymaganie ciągłego rozwoju zawodowego,
-
niezbędne narzędzia do pracy i rozwoju.
Osoby wybrane w procesie wstępnej rekrutacji zostaną zaproszone na spotkanie z Zarządem.Informacje o firmie można znaleźć na stronie należy przesyłać za pomocą przycisku:
-