COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ to firma, która stawia na silną kulturę organizacyjną, stanowiącą istotny element jej przewagi konkurencyjnej. Kultura ta inspiruje innowacyjne podejście do tworzenia kompleksowych rozwiązań w zakresie obsługi klienta, wykorzystujących nowoczesne technologie.

Wyróżniając się na tle konkurencji, COMPETENCE CALL CENTER angażuje się w rozwój swoich pracowników oraz implementację efektywnych strategii. Firma dostarcza usługi, które odpowiadają na dynamicznie zmieniające się potrzeby klientów, co podkreśla ich elastyczność i gotowość do dostosowania się do wymagań rynku.

Zachęcamy do zapoznania się z działalnością firmy oraz odwiedzenia jednego z jej centers of excellence, aby osobiście przekonać się o standardach i jakości świadczonych usług.

Oferty pracy COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Prywatna opieka medyczna

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 30.09.2024

Mapa COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

TELUS International

Next-gen digital customer experience (CX) solutions for global and disruptive brands.

TELUS International designs, builds and delivers next-generation digital solutions to enhance the customer experience (CX) for global and disruptive brands. The company’s services support the full lifecycle of its clients’ digital transformation journeys and enable them to more quickly embrace next-generation digital technologies to deliver better business outcomes. TELUS International’s integrated solutions and capabilities span digital strategy, innovation, consulting and design, digital transformation and IT lifecycle solutions, data annotation and intelligent automation, and omnichannel CX solutions that include content moderation, trust and safety solutions, and other managed solutions. Fueling all stages of company growth, TELUS International partners with brands across high growth industry verticals, including tech and games, communications and media, eCommerce and fintech, healthcare, and travel and hospitality.

Miasto
Vancouver
Siedziba główna
Vancouver, British Columbia
Branża
Usługi i doradztwo informatyczne
Specjalizacje
Digital Transformation, Digital Customer Experience, Digital CX, Digital IT, Customer Experience, Customer Support, Content Moderation, Data Annotation, Contact Center, Omnichannel CX, Managed Services, Work from Home, ITO, BPO, Business Services, Intelligent Automation, Chatbots i Analytics

Rok założenia

2005

Liczba pracowników

10 001+

Liczba obserwujących

446

COMPETENCE CALL CENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska