Od ponad siedmiu dekad CIECH S.A. jest istotnym uczestnikiem polskiego przemysłu chemicznego, a jej historia sięga 1945 roku. Jako firma, dynamicznie działa na rynku, oferując produkty stanowiące podstawę wielu branż – od rolnictwa po nowoczesne technologie. W jej ofercie znajdują się m.in. soda kalcynowana i oczyszczona, sól, środki ochrony roślin, pianki PUR, krzemiany oraz inne specjalistyczne produkty chemii organicznej.

CIECH S.A. zajmuje pozycję wiodącą; jest drugim producentem sody w Europie oraz największym dostawcą środków ochrony roślin oraz soli warzonej w Polsce. Produkty tej firmy trafiają do ponad 100 krajów na całym świecie, co świadczy o jej stabilnej pozycji na rynku międzynarodowym. Firma tworzy wartość zarówno dla swoich klientów, jak i dla ponad 3500 pracowników, którzy przyczyniają się do jej rozwoju.

Innowacyjność to kluczowy element działalności CIECH S.A.. Firma inwestuje w nowoczesne rozwiązania, takie jak technologia recyklingu chemicznego tworzyw sztucznych, opracowana przez start-up DePoly. To zaangażowanie w rozwój i jakość zostało docenione tytułem Ambasadora Polskiej Chemii.

Działalność CIECH S.A. nie ogranicza się jedynie do produkcji. Firma jest również aktywna w handlu i dystrybucji chemikaliów, oferując kompleksową obsługę zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznym. Zakłady produkcyjne CIECH S.A. znajdują się w Polsce, Niemczech i Rumunii, co zapewnia elastyczność w reagowaniu na potrzeby klientów.

Jako jedyni akcjonariusze spółki KI Chemistry z siedzibą w Luksemburgu, CIECH S.A. gwarantuje stabilność finansową oraz niezawodność dostaw. Produkty i procesy produkcyjne tej firmy są zgodne z najwyższymi standardami, co potwierdza jej obecność na giełdzie od 2005 roku.

W CIECH S.A. tradycja łączy się z nowoczesnością, a dążenie do doskonałości jest obecne w każdym aspekcie działalności. Firma zachęca do współpracy oraz dołączenia do swojej bogatej historii sukcesów, by wspólnie tworzyć lepszą przyszłość.

Oferty pracy SODA POLSKA CIECH S.A.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa SODA POLSKA CIECH S.A.

Siedziba główna

Godziny otwarcia SODA POLSKA CIECH S.A.

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Praca SODA POLSKA CIECH S.A. - oferty archiwalne

  • Specjalista Kadr i Płac

    SODA POLSKA CIECH S.A.
    • Inowrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków:
      • Samodzielna i kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników
      • Przygotowywanie dokumentacji z zakresu prawa pracy m.in. umów o pracę i świadectw pracy
      • Ewidencja i rozliczanie czasu pracy
      • Monitorowanie absencji, w tym m.in. wykorzystania urlopów wypoczynkowych
      • Monitorowanie terminów badań lekarskich
      • Naliczanie i weryfikacja list płac

      Wymagania

      Nasze wymagania:
      • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia, finanse
      • Minimum 2-letnie doświadczenie w obszarze kadr i płac
      • Praktyczna znajomość zagadnień z zakresu prawa pracy, naliczania wynagrodzeń, podatków oraz ubezpieczeń społecznych
      • Bardzo dobra obsługa pakietu MS Office (Excel) oraz programu Płatnik
      • Dobra organizacja pracy, terminowość, skrupulatność
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Znajomość obsługi programów kadrowo-płacowych (mile widziana znajomość SAP HR)
      • Rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikacyjne
  • Kierownik Elektrociepłowni

    SODA POLSKA CIECH S.A.
    • Janikowo
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twoje zadania:
      • zarządzanie Oddziałem Elektrociepłowni, organizowanie oraz koordynowanie całokształtu prac w celu realizacji zadań planowych,
      • realizacja założonych celów produkcyjno - ekonomicznych oraz jakościowych,
      • sprawowanie nadzoru nad infrastrukturą techniczną, identyfikowanie obszarów wymagających usprawnień,
      • nadzór nad opracowywaniem oraz realizacją projektów remontowych i inwestycyjnych w oddziale,
      • zarządzanie budżetem,
      • zarządzanie podległym zespołem,
      • ścisła współpraca z innymi działami spółki produkcyjnej.

      Wymagania

      Nasze wymagania:
      • wykształcenie wyższe techniczne z zakresu energetyki/elektrotechniki/mechaniki,
      • minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze energetyki,
      • znajomość zagadnień z zakresu energetyki, mechaniki, hydrauliki,
      • umiejętność czytania dokumentacji technicznej,
      • umiejętność zarządzania budżetem i zespołem,
      • samodzielność, inicjatywa i konsekwencja w osiąganiu celów,
      • umiejętności pracy pod presją czasu i szybkiego podejmowania decyzji.