Czy to Twoja firma?

Rolixus Job sp. z .o.o. praca

Olkusz

Jesteśmy Rolixus Job, prywatną agencją pracy, której serce bije w Trzebini, ale nasze działania rozciągają się na całe województwo małopolskie. Od momentu naszego powstania w 2018 roku, nieustannie rozwijamy się, by wspierać rynek pracy, skupiając się na pośrednictwie pracy dla obcokrajowców, a w szczególności dla naszych wschodnich sąsiadów – Ukraińców.


Nasza misja, choć nie sformułowana w jednym zdaniu, wyraża się poprzez działania. Każdego dnia, nasz zespół liczący od 201 do 500 osób, angażuje się w tworzenie transparentnych i uczciwych relacji z naszymi klientami oraz pracownikami. To właśnie uczciwość i czytelne zasady współpracy są fundamentem, na którym budujemy naszą firmę i relacje z partnerami.

W Rolixus Job, specjalizujemy się w pośrednictwie pracy, outsourcingu pracowniczym oraz leasingu pracowników. Nasze usługi obejmują nie tylko rekrutację i delegowanie pracowników do firm, ale również pomoc w kwestiach formalnych związanych z legalizacją pobytu cudzoziemców w Polsce. Rozumiemy wyzwania, przed którymi stają obcokrajowcy szukający pracy w nowym kraju, dlatego staramy się być dla nich wsparciem, nie tylko zawodowym, ale i osobistym.

Nasze wieloletnie doświadczenie w branży HR pozwala nam na skuteczne łączenie ludzi z miejscami pracy, co stanowi naszą przewagę konkurencyjną. Jesteśmy dumni z tego, że możemy być częścią rozwoju zawodowego wielu osób i przyczyniać się do ich sukcesów.

W Rolixus Job, każdy dzień to nowa historia sukcesu, nowe wyzwania i nowe możliwości. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do naszej rozwijającej się społeczności, gdzie każdy ma szansę na znalezienie swojego miejsca na rynku pracy. Razem tworzymy przyszłość pracy.

Rolixus Job sp. z .o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne hr / kadry

Oferty pracy Rolixus Job sp. z .o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca Rolixus Job sp. z .o.o.

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Rolixus Job sp. z .o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Rolixus Job sp. z .o.o. - oferty archiwalne

  • Pracownik biurowy - rekruter

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik biurowy - rekruter



      Agencja Pracy Tymczasowej ROLIXUS Job Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji pracowników tymczasowych.

      Specjalizujemy się w zatrudnieniu pracowników ze Wschodu (Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja etc.)

      Zakres obowiązków:

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów ,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Wymagania:

      doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,

      znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego,

      dobra znajomości MS Office,

      dobra organizacji pracy własnej,

      umiejętność budowania relacji,

      samodzielność i odpowiedzialności za powierzone zadania,

      mile widziana znajomość prawa pracy i przepisów legalizacji zatrudnienia cudzoziemców,

      TYLKO OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM

      Oferujemy:

      stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

      motywujący system wynagradzania,

      gwarantowane premie miesięczne za ilość zrekrutowanych kandydatów

      możliwość rozwoju,

      pakiet narzędzi niezbędnych do wykonywania obowiązków,

      przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole nastawionym na rozwój,

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu

      Aplikuj

  • Koordynator pracowników tymczasowych

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • Firma Rolixus Job Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającym się podmiotem na rynku usług outsourcingu oraz pracy tymczasowej. W naszych agencjach pracują ludzie kreatywni oraz pełni pasji. Wieloletnie doświadczenie i praktyka sprawia, że skutecznie wspieramy naszych kontrahentów w terminowej realizacji zleceń. W związku z rozwojem działalności naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
      Koordynator pracowników tymczasowych

      Koordynator pracowników tymczasowych


      Obowiązki

      Praca polegająca min. na:

      • wprowadzaniu nowych pracowników,
      • zarządzaniu i codziennym kontakcie z pracownikami tymczasowymi,
      • wsparciu administrowania dokumentacją personalną oraz rozliczaniu czasu pracy pracowników tymczasowych,
      • utrzymywaniu dobrych relacji z klientem,
      • przeprowadzaniu wdrożeń na fabrykach,
      • przygotowywaniu cotygodniowych raportów dla klienta na temat pracowników tymczasowych,
      • przygotowywaniu cotygodniowych raportów dla przełożonego z wykonanej pracy,

      Wymagania

      • co najmniej dobra znajomość języka rosyjskiego,
      • umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnych,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych,
      • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
      • wymagane czynne prawo jazdy kat. B. (min. 5 lat doświadczenia),
      • z uwagi na charakter pracy, preferowani są mężczyźni,
      • wymagane doświadczenie minimum 5 lat

      Oferujemy

      • ciekawą, samodzielną, wymagającą bardzo dobrej organizacji, pracę w dynamicznym środowisku,
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży HR,
      • wynagrodzenie od 4130 zł brutto plus premia uznaniowa

      Osoby zainteresowane prosimy o kontakt

      Aplikuj

  • Pracownik biurowy - rekruter

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik biurowy - rekruter



      Agencja Pracy Tymczasowej ROLIXUS Job Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji pracowników tymczasowych.

      Specjalizujemy się w zatrudnieniu pracowników ze Wschodu (Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja etc.)

      Zakres obowiązków:

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów ,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Wymagania:

      doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,

      znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego,

      dobra znajomości MS Office,

      dobra organizacji pracy własnej,

      umiejętność budowania relacji,

      samodzielność i odpowiedzialności za powierzone zadania,

      mile widziana znajomość prawa pracy i przepisów legalizacji zatrudnienia cudzoziemców,

      TYLKO OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM

      Oferujemy:

      stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

      motywujący system wynagradzania,

      gwarantowane premie miesięczne za ilość zrekrutowanych kandydatów

      możliwość rozwoju,

      pakiet narzędzi niezbędnych do wykonywania obowiązków,

      przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole nastawionym na rozwój,

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu

      Aplikuj

  • Koordynator pracowników tymczasowych

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • Firma Rolixus Job Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającym się podmiotem na rynku usług outsourcingu oraz pracy tymczasowej. W naszych agencjach pracują ludzie kreatywni oraz pełni pasji. Wieloletnie doświadczenie i praktyka sprawia, że skutecznie wspieramy naszych kontrahentów w terminowej realizacji zleceń. W związku z rozwojem działalności naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
      Koordynator pracowników tymczasowych

      Koordynator pracowników tymczasowych


      Obowiązki

      Praca polegająca min. na:

      • wprowadzaniu nowych pracowników,
      • zarządzaniu i codziennym kontakcie z pracownikami tymczasowymi,
      • wsparciu administrowania dokumentacją personalną oraz rozliczaniu czasu pracy pracowników tymczasowych,
      • utrzymywaniu dobrych relacji z klientem,
      • przeprowadzaniu wdrożeń na fabrykach,
      • przygotowywaniu cotygodniowych raportów dla klienta na temat pracowników tymczasowych,
      • przygotowywaniu cotygodniowych raportów dla przełożonego z wykonanej pracy,

      Wymagania

      • co najmniej dobra znajomość języka rosyjskiego,
      • umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnych,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych,
      • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
      • wymagane czynne prawo jazdy kat. B. (min. 5 lat doświadczenia),
      • z uwagi na charakter pracy, preferowani są mężczyźni,
      • wymagane doświadczenie minimum 5 lat

      Oferujemy

      • ciekawą, samodzielną, wymagającą bardzo dobrej organizacji, pracę w dynamicznym środowisku,
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży HR,
      • wynagrodzenie od 4130 zł brutto plus premia uznaniowa

      Osoby zainteresowane prosimy o kontakt

      Aplikuj

  • Pracownik biurowy - rekruter

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik biurowy - rekruter



      Agencja Pracy Tymczasowej ROLIXUS Job Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji pracowników tymczasowych.

      Specjalizujemy się w zatrudnieniu pracowników ze Wschodu (Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja etc.)

      Zakres obowiązków:

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów ,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Wymagania:

      doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,

      znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego,

      dobra znajomości MS Office,

      dobra organizacji pracy własnej,

      umiejętność budowania relacji,

      samodzielność i odpowiedzialności za powierzone zadania,

      mile widziana znajomość prawa pracy i przepisów legalizacji zatrudnienia cudzoziemców,

      TYLKO OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM

      Oferujemy:

      stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

      motywujący system wynagradzania,

      gwarantowane premie miesięczne za ilość zrekrutowanych kandydatów

      możliwość rozwoju,

      pakiet narzędzi niezbędnych do wykonywania obowiązków,

      przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole nastawionym na rozwój,

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu

      Aplikuj

  • Pracownik biurowy - rekruter

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik biurowy - rekruter



      Agencja Pracy Tymczasowej ROLIXUS Job Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji pracowników tymczasowych.

      Specjalizujemy się w zatrudnieniu pracowników ze Wschodu (Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja etc.)

      Zakres obowiązków:

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów ,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Wymagania:

      doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,

      znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego,

      dobra znajomości MS Office,

      dobra organizacji pracy własnej,

      umiejętność budowania relacji,

      samodzielność i odpowiedzialności za powierzone zadania,

      mile widziana znajomość prawa pracy i przepisów legalizacji zatrudnienia cudzoziemców,

      TYLKO OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM

      Oferujemy:

      stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

      motywujący system wynagradzania,

      gwarantowane premie miesięczne za ilość zrekrutowanych kandydatów

      możliwość rozwoju,

      pakiet narzędzi niezbędnych do wykonywania obowiązków,

      przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole nastawionym na rozwój,

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu

      Aplikuj

  • Koordynator pracowników tymczasowych

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • Firma Rolixus Job Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającym się podmiotem na rynku usług outsourcingu oraz pracy tymczasowej. W naszych agencjach pracują ludzie kreatywni oraz pełni pasji. Wieloletnie doświadczenie i praktyka sprawia, że skutecznie wspieramy naszych kontrahentów w terminowej realizacji zleceń. W związku z rozwojem działalności naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
      Koordynator pracowników tymczasowych

      Koordynator pracowników tymczasowych


      Obowiązki

      Praca polegająca min. na:

      • wprowadzaniu nowych pracowników,
      • zarządzaniu i codziennym kontakcie z pracownikami tymczasowymi,
      • wsparciu administrowania dokumentacją personalną oraz rozliczaniu czasu pracy pracowników tymczasowych,
      • utrzymywaniu dobrych relacji z klientem,
      • przeprowadzaniu wdrożeń na fabrykach,
      • przygotowywaniu cotygodniowych raportów dla klienta na temat pracowników tymczasowych,
      • przygotowywaniu cotygodniowych raportów dla przełożonego z wykonanej pracy,

      Wymagania

      • co najmniej dobra znajomość języka rosyjskiego,
      • umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnych,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych,
      • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
      • wymagane czynne prawo jazdy kat. B. (min. 5 lat doświadczenia),
      • z uwagi na charakter pracy, preferowani są mężczyźni,
      • wymagane doświadczenie minimum 5 lat

      Oferujemy

      • ciekawą, samodzielną, wymagającą bardzo dobrej organizacji, pracę w dynamicznym środowisku,
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży HR,
      • wynagrodzenie od 4130 zł brutto plus premia uznaniowa

      Osoby zainteresowane prosimy o kontakt

      Aplikuj

  • Samodzielny Specjalista/Specjalistka do spraw Kard i Płac

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rolixus Job Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (praca w siedzibie biura), poszukuje osoby na stanowisko:

      Samodzielny Specjalista/Specjalistka do spraw Kard i Płac


      Obowiązki

      Obowiązki:
      • prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami
      • sporządzanie list płac ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,
      • prowadzenie akt osobowych pracowników
      • naliczanie wynagrodzeń – przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczenia
      • prowadzenie ewidencji czasu pracy (czas pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie)
      • sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, sprawozdań do GUS i deklaracji z tytułu rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych
      • nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń wymaganych przepisami
      • sporządzanie raportów dotyczących danych kadrowych i płacowych na wewnętrzne potrzeby firmy
      • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników i współpracowników
      • współpraca z instytucjami administracji państwowej w zakresie wykonywanych obowiązków
      • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie
      • Wykonywanie przelewów bankowych
      • Sporządzanie wezwań do zapłaty

      Wymagania

      Wymagania:
      • wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe
      • minimum 5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • wiedza i doświadczenie z zakresu naliczania wynagrodzeń (w tym wynagrodzeń chorobowych i zasiłków)
      • doświadczenie w sporządzaniu korekt deklaracji ZUS
      • obsługa programu Płatnik
      • obsługa programu Symfonia Kadry i Płace
      • obsługa kompleksowa PPK
      • obsługa programu Enova
      • umiejętność wykorzystania możliwości pakietu MS Office, szczególnie Excel
      • samodzielność i dokładność w działaniu
      • dobra organizacja czasu pracy

      Oferujemy

      Oferujemy:
      • umowę o pracę

      • wynagrodzenie do 8 000 netto pln
      • możliwość rozwoju
      • szkolenia poszerzające wiedzę i umiejętności
      • pracę w dynamicznym zespole
      Zapraszamy do kontaktu.

      Aplikuj

  • Samodzielny Specjalista/Specjalistka do spraw Kard i Płac

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rolixus Job Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (praca w siedzibie biura), poszukuje osoby na stanowisko:

      Aplikuj

  • Pracownik biurowy - rekruter

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Aplikuj

  • Koordynator pracowników tymczasowych

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • Firma Rolixus Job Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającym się podmiotem na rynku usług outsourcingu oraz pracy tymczasowej. W naszych agencjach pracują ludzie kreatywni oraz pełni pasji. Wieloletnie doświadczenie i praktyka sprawia, że skutecznie wspieramy naszych kontrahentów w terminowej realizacji zleceń. W związku z rozwojem działalności naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
      Koordynator pracowników tymczasowych

      Aplikuj

  • Samodzielny Specjalista/Specjalistka do spraw Kard i Płac

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rolixus Job Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (praca w siedzibie biura), poszukuje osoby na stanowisko:

      Aplikuj

  • Pracownik biurowy - rekruter

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Aplikuj

  • Samodzielny Specjalista/Specjalistka do spraw Kard i Płac

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rolixus Job Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (praca w siedzibie biura), poszukuje osoby na stanowisko:

      Samodzielny Specjalista/Specjalistka do spraw Kard i Płac

      Obowiązki

      Obowiązki:
      • prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami
      • sporządzanie list płac ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,
      • prowadzenie akt osobowych pracowników
      • naliczanie wynagrodzeń – przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczenia
      • prowadzenie ewidencji czasu pracy (czas pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie)
      • sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, sprawozdań do GUS i deklaracji z tytułu rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych
      • nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń wymaganych przepisami
      • sporządzanie raportów dotyczących danych kadrowych i płacowych na wewnętrzne potrzeby firmy
      • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników i współpracowników
      • współpraca z instytucjami administracji państwowej w zakresie wykonywanych obowiązków
      • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie
      • Wykonywanie przelewów bankowych
      • Sporządzanie wezwań do zapłaty

      Wymagania

      Wymagania:
      • wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe
      • minimum 5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • wiedza i doświadczenie z zakresu naliczania wynagrodzeń (w tym wynagrodzeń chorobowych i zasiłków)
      • doświadczenie w sporządzaniu korekt deklaracji ZUS
      • obsługa programu Płatnik
      • obsługa programu Symfonia Kadry i Płace
      • obsługa kompleksowa PPK
      • obsługa programu Enova
      • umiejętność wykorzystania możliwości pakietu MS Office, szczególnie Excel
      • samodzielność i dokładność w działaniu
      • dobra organizacja czasu pracy

      Oferujemy

      Oferujemy:
      • umowę o pracę

      • wynagrodzenie do 8 000 netto pln
      • możliwość rozwoju
      • szkolenia poszerzające wiedzę i umiejętności
      • pracę w dynamicznym zespole
      Zapraszamy do kontaktu.

      Aplikuj

  • Pracownik biurowy - rekruter

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik biurowy - rekruter


      Agencja Pracy Tymczasowej ROLIXUS Job Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji pracowników tymczasowych.

      Specjalizujemy się w zatrudnieniu pracowników ze Wschodu (Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja etc.)

      Zakres obowiązków:

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów ,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Wymagania:

      doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,

      znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego,

      dobra znajomości MS Office,

      dobra organizacji pracy własnej,

      umiejętność budowania relacji,

      samodzielność i odpowiedzialności za powierzone zadania,

      mile widziana znajomość prawa pracy i przepisów legalizacji zatrudnienia cudzoziemców,

      TYLKO OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM

      Oferujemy:

      stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

      motywujący system wynagradzania,

      gwarantowane premie miesięczne za ilość zrekrutowanych kandydatów

      możliwość rozwoju,

      pakiet narzędzi niezbędnych do wykonywania obowiązków,

      przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole nastawionym na rozwój,

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu

      Aplikuj

  • Pracownik biurowy - rekruter

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik biurowy - rekruter


      Agencja Pracy Tymczasowej ROLIXUS Job Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji pracowników tymczasowych.

      Specjalizujemy się w zatrudnieniu pracowników ze Wschodu (Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja etc.)

      Zakres obowiązków:

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów ,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Wymagania:

      doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,

      znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego,

      dobra znajomości MS Office,

      dobra organizacji pracy własnej,

      umiejętność budowania relacji,

      samodzielność i odpowiedzialności za powierzone zadania,

      mile widziana znajomość prawa pracy i przepisów legalizacji zatrudnienia cudzoziemców,

      TYLKO OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM

      Oferujemy:

      stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

      motywujący system wynagradzania,

      gwarantowane premie miesięczne za ilość zrekrutowanych kandydatów

      możliwość rozwoju,

      pakiet narzędzi niezbędnych do wykonywania obowiązków,

      przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole nastawionym na rozwój,

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu

      Aplikuj

  • Koordynator pracowników tymczasowych

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • Firma Rolixus Job Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającym się podmiotem na rynku usług outsourcingu oraz pracy tymczasowej. W naszych agencjach pracują ludzie kreatywni oraz pełni pasji. Wieloletnie doświadczenie i praktyka sprawia, że skutecznie wspieramy naszych kontrahentów w terminowej realizacji zleceń. W związku z rozwojem działalności naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
      Koordynator pracowników tymczasowych

      Koordynator pracowników tymczasowych

      Obowiązki

      Praca polegająca min. na:

      • wprowadzaniu nowych pracowników,
      • zarządzaniu i codziennym kontakcie z pracownikami tymczasowymi,
      • wsparciu administrowania dokumentacją personalną oraz rozliczaniu czasu pracy pracowników tymczasowych,
      • utrzymywaniu dobrych relacji z klientem,
      • przeprowadzaniu wdrożeń na fabrykach,
      • przygotowywaniu cotygodniowych raportów dla klienta na temat pracowników tymczasowych,
      • przygotowywaniu cotygodniowych raportów dla przełożonego z wykonanej pracy,

      Wymagania

      • co najmniej dobra znajomość języka rosyjskiego,
      • umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnych,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych,
      • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
      • wymagane czynne prawo jazdy kat. B. (min. 5 lat doświadczenia),
      • z uwagi na charakter pracy, preferowani są mężczyźni,
      • wymagane doświadczenie minimum 5 lat

      Oferujemy

      • ciekawą, samodzielną, wymagającą bardzo dobrej organizacji, pracę w dynamicznym środowisku,
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży HR,
      • wynagrodzenie od 4130 zł brutto plus premia uznaniowa

      Osoby zainteresowane prosimy o kontakt

      Aplikuj

  • Samodzielny Specjalista/Specjalistka do spraw Kard i Płac

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rolixus Job Sp. z o.o. z siedzibą w Gliwicach (praca w siedzibie biura), poszukuje osoby na stanowisko:

      Samodzielny Specjalista/Specjalistka do spraw Kard i Płac

      Obowiązki

      Obowiązki:
      • prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązaniem, przebiegiem i rozwiązaniem stosunku pracy, zgodnie z obowiązującymi przepisami
      • sporządzanie list płac ze stosunku pracy i umów cywilnoprawnych,
      • prowadzenie akt osobowych pracowników
      • naliczanie wynagrodzeń – przygotowywanie list płac oraz kontrola poprawności ich naliczenia
      • prowadzenie ewidencji czasu pracy (czas pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie)
      • sporządzanie i przesyłanie dokumentacji do ZUS, sprawozdań do GUS i deklaracji z tytułu rozliczeń podatku dochodowego od osób fizycznych
      • nadzór nad terminowością badań lekarskich i szkoleń wymaganych przepisami
      • sporządzanie raportów dotyczących danych kadrowych i płacowych na wewnętrzne potrzeby firmy
      • wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników i współpracowników
      • współpraca z instytucjami administracji państwowej w zakresie wykonywanych obowiązków
      • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i komunikację w firmie
      • Wykonywanie przelewów bankowych
      • Sporządzanie wezwań do zapłaty

      Wymagania

      Wymagania:
      • wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe
      • minimum 5 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • wiedza i doświadczenie z zakresu naliczania wynagrodzeń (w tym wynagrodzeń chorobowych i zasiłków)
      • doświadczenie w sporządzaniu korekt deklaracji ZUS
      • obsługa programu Płatnik
      • obsługa programu Symfonia Kadry i Płace
      • obsługa kompleksowa PPK
      • obsługa programu Enova
      • umiejętność wykorzystania możliwości pakietu MS Office, szczególnie Excel
      • samodzielność i dokładność w działaniu
      • dobra organizacja czasu pracy

      Oferujemy

      Oferujemy:
      • umowę o pracę

      • wynagrodzenie do 8 000 netto pln
      • możliwość rozwoju
      • szkolenia poszerzające wiedzę i umiejętności
      • pracę w dynamicznym zespole
      Zapraszamy do kontaktu.

      Aplikuj

  • Pracownik biurowy - rekruter

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pracownik biurowy - rekruter


      Agencja Pracy Tymczasowej ROLIXUS Job Sp. z o.o. poszukuje kandydata na stanowisko Specjalista ds. rekrutacji pracowników tymczasowych.

      Specjalizujemy się w zatrudnieniu pracowników ze Wschodu (Ukraina, Białoruś, Kazachstan, Gruzja etc.)

      Zakres obowiązków:

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów ,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Wymagania:

      doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych,

      znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego,

      dobra znajomości MS Office,

      dobra organizacji pracy własnej,

      umiejętność budowania relacji,

      samodzielność i odpowiedzialności za powierzone zadania,

      mile widziana znajomość prawa pracy i przepisów legalizacji zatrudnienia cudzoziemców,

      TYLKO OSOBY Z DOŚWIADCZENIEM

      Oferujemy:

      stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

      motywujący system wynagradzania,

      gwarantowane premie miesięczne za ilość zrekrutowanych kandydatów

      możliwość rozwoju,

      pakiet narzędzi niezbędnych do wykonywania obowiązków,

      przyjazną atmosferę pracy w młodym, dynamicznym zespole nastawionym na rozwój,

      prowadzenie procesów rekrutacyjnych,

      publikacja ogłoszeń w języku polskim i rosyjskim,

      sporządzanie dokumentów legalizujących zatrudnienie obcokrajowców (oświadczenia, umowy, skierowania na badania),

      prowadzenie baz danych pracowników,

      przygotowywanie zestawień i raportów,

      współpraca z biurami i partnerami rekrutacyjnymi ze Wschodu,

      Osoby zainteresowane zapraszamy do kontaktu

      Aplikuj

  • Koordynator pracowników tymczasowych

    Rolixus Job sp. z .o.o.
    • Gliwice
    • umowa o pracę
    • Firma Rolixus Job Sp. z o. o. jest dynamicznie rozwijającym się podmiotem na rynku usług outsourcingu oraz pracy tymczasowej. W naszych agencjach pracują ludzie kreatywni oraz pełni pasji. Wieloletnie doświadczenie i praktyka sprawia, że skutecznie wspieramy naszych kontrahentów w terminowej realizacji zleceń. W związku z rozwojem działalności naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
      Koordynator pracowników tymczasowych

      Koordynator pracowników tymczasowych

      Obowiązki

      Praca polegająca min. na:

      • wprowadzaniu nowych pracowników,
      • zarządzaniu i codziennym kontakcie z pracownikami tymczasowymi,
      • wsparciu administrowania dokumentacją personalną oraz rozliczaniu czasu pracy pracowników tymczasowych,
      • utrzymywaniu dobrych relacji z klientem,
      • przeprowadzaniu wdrożeń na fabrykach,
      • przygotowywaniu cotygodniowych raportów dla klienta na temat pracowników tymczasowych,
      • przygotowywaniu cotygodniowych raportów dla przełożonego z wykonanej pracy,

      Wymagania

      • co najmniej dobra znajomość języka rosyjskiego,
      • umiejętność nawiązywania relacji interpersonalnych,
      • bardzo dobra organizacja czasu pracy,
      • umiejętność skutecznego prowadzenia rozmów telefonicznych,
      • umiejętność pracy pod presją czasu i w stresie,
      • wymagane czynne prawo jazdy kat. B. (min. 5 lat doświadczenia),
      • z uwagi na charakter pracy, preferowani są mężczyźni,
      • wymagane doświadczenie minimum 5 lat

      Oferujemy

      • ciekawą, samodzielną, wymagającą bardzo dobrej organizacji, pracę w dynamicznym środowisku,
      • możliwość zdobycia cennego doświadczenia w branży HR,
      • wynagrodzenie od 4130 zł brutto plus premia uznaniowa

      Osoby zainteresowane prosimy o kontakt

      Aplikuj

Pracodawcy w Olkuszu