OFO Sp. z o.o. jest renomowanym producentem rozcieńczalników oraz chemii budowlanej i samochodowej. Ta firma zwraca uwagę na potrzeby swoich klientów, oferując produkty, które mogą być dostosowane do ich indywidualnych wymagań.

OFO specjalizuje się w personalizacji pod względem pojemności, etykiet oraz opakowań. Dąży do zapewnienia wysokiej jakości oraz skuteczności swoich rozwiązań, co pozwala jej na kompleksową obsługę klientów, nawet tych o najwyższych wymaganiach.

Dzięki takiemu podejściu, firma przyczynia się do ułatwienia i zwiększenia efektywności pracy użytkowników jej produktów.

Oferty pracy OFO Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Możliwość rozwoju osobistego
  • Stabilne warunki zatrudnienia

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024

Mapa OFO Sp. z o.o.

Siedziba główna

Godziny otwarcia OFO Sp. z o.o.

poniedziałek 06:00 - 16:00
wtorek 06:00 - 16:00
środa 06:00 - 16:00
czwartek 06:00 - 16:00
piątek 06:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.12.2025

Profil firmy:
OFO Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Katowice
  4. Szczecin
  5. Janikowo
  6. Łódź
  7. Bydgoszcz
  8. Mogilno
  9. Chojnice
  10. Dzierżoniów

Praca OFO Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. eksportu

    OFO Sp. z o.o.
    • 4 300 do 8 500 zł / mies.
    • Żnin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      • miejsce świadczenia pracy - Zalesie Barcińskie 29,
      • pozyskiwanie klientów na terenie Europy,
      • bieżąca obsługa klientów,
      • czuwanie nad realizacją zamówień,
      • analiza i monitorowanie sytuacji handlowej powierzonych klientów,
      • raportowanie pracy i wyników wg procedur firmy,
      • przepływ informacji handlowych pomiędzy firmą a klientami.


      Wymagania


      • biegła znajomość języka angielskiego oraz drugiego języka na poziomie komunikatywnym (np. j. niemiecki, j. francuski, j. hiszpański),
      • doświadczenie handlowe w sprzedaży na rynkach europejskich,
      • wykształcenie min. średnie,
      • determinacja w dążeniu do osiągnięcia celu, samodzielność i systematyczność,
      • prawo jazdy kat. B,
      • praktyczna umiejętność obsługi komputera.


      Oferujemy


      • stabilne warunki zatrudnienia - umowa o pracę, pełen etat,

      • motywacyjne wynagrodzenie,

      • możliwość rozwoju osobistego,
      • pracę w firmie o stabilnej i wiodącej pozycji na rynku.