HR Consulting Agnieszka Kastelik

HR Consulting Agnieszka Kastelik

              

HR Consulting Agnieszka Kastelik najczęściej poszukuje kandydatów
na stanowiskach:
Księgowy Racibórz
w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia

Oferty pracy HR Consulting Agnieszka Kastelik

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca HR Consulting Agnieszka Kastelik

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa HR Consulting Agnieszka Kastelik

Siedziba główna

Dane firmowe i kontaktowe - HR Consulting Agnieszka Kastelik

Pełna nazwa
HR Consulting Agnieszka Kastelik
Adres rejestrowy
NIP
6391701312
REGON
380767862
Forma prawna
jednostka fizyczna (os. fizyczna prowadząca działalność gospodarczą)
Rozpoczęcie wykonywania działalności gospodarczej
16.07.2018
Wykreślenie wpisu z rejestru
08.02.2022
Status indywidualnej działalności gospodarczej
WYKRESLONY

Profil działalności - kody PKD

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Praca HR Consulting Agnieszka Kastelik - oferty archiwalne

  • Główna (-y) Księgowa (-y)

    HR Consulting Agnieszka Kastelik
    • Rybnik
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Dla jednego z naszych Klientów, firmy transportowej o zasięgu międzynarodowym, poszukujemy obecnie osoby na stanowisko:

      Główna (-y) Księgowa (-y)

      Miejsce pracy: okolice Rybnika

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie księgowości spółki zgodnie z obowiązującymi przepisami
      • księgowanie dokumentów zakupów i sprzedaży
      • wystawianie przelewów i księgowanie wyciągów bankowych
      • nadzór nad rozliczaniem rozrachunków należności i zobowiązań
      • sporządzanie deklaracji podatkowych oraz naliczanie podatków
      • przygotowywanie sprawozdań finansowych oraz analiz dla Zarządu
      • ewidencja środków trwałych oraz majątku firmy
      • sporządzanie sprawozdań do GUS oraz dokumentów do banku
      • monitorowanie zmian w przepisach
      • współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi

      Wymagania

      • wykształcenia wyższego w zakresie rachunkowości i finansów
      • minimum 3 - letniego doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku w min. średniej wielkości przedsiębiorstwie
      • bardzo dobrej znajomości przepisów ustawy o rachunkowości
      • bardzo dobrej znajomości aktualnych przepisów podatkowych (VAT, CIT)
      • bardzo dobrej znajomości obsługi MS Office, w szczególności MS Excel
      • chęci do dzielenia się wiedzą i udziału w projektach między działowych
      • zdolności analitycznego myślenia
      • bardzo dobrej organizacji pracy własnej, samodzielności, rzetelności i dokładności

      Oferujemy

      • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę na pełen etat
      • udział w tworzeniu strategii firmy oraz realny wpływ na jej rozwój
      • godziny pracy 8:00 – 16:00
      • komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu

Pracodawcy w Raciborzu