Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Voice Contact Center sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Inny Warszawa Specjalista ds. kadr i płac Warszawa Doradca Warszawa Kierownik Warszawa Team leader Warszawa
inne hr / kadry zarządzanie / dyrekcja doradztwo / konsulting / audyt administracja biurowa / praca biurowa
Oferty pracy Voice Contact Center Sp. z o. o.
Praca alert - powiadomienia
Praca Voice Contact Center Sp. z o. o.
-
-
Kierownik projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana
Mapa Voice Contact Center Sp. z o. o.
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach
Voice Contact Center Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Voice Contact Center Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Łódź
- Warszawa
Data aktualizacji: 01.04.2024
Praca Voice Contact Center Sp. z o. o. - oferty archiwalne
-
Team Leader ds. jakości
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Team Leader ds. jakości
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie regularnego monitoringu jakości rozmów (coachingi)
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołu
- Przeprowadzanie działań jakościowych (coachingi, monitoringi)
- Analiza wyników zespołu i działania z nią związane
- Przygotowywanie raportów z odsłuchów rozmów zgodnie z wytycznymi kierownika projektu
- Prezentowanie wyników na cyklicznych spotkaniach działu
- Realizacja zadań zleconych przez kierownika projektu
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Nasze wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta
- Wysoki poziom zaangażowania w wykonywane obowiązki
- Umiejętność pracy w zespole
- Praktyczna znajomość pakietu Ms Office
- Dyspozycyjność 8 g. dziennie od poniedziałku do piątku w przedziale 8:00-20:00
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Trener wewnętrzny w Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Trener wewnętrzny w Contact Center
Twój zakres obowiązków
- opracowywanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych dla różnych grup odbiorców (Kierowników / Koordynatorów, Liderów zespołów, Specjalistów, Doradców Klienta)
- prowadzenie warsztatów tematycznych i webinariów w ramach ogólnofirmowych inicjatywach rozwojowych dla Kadry niższego i wyższego szczebla
- tworzenie materiałów szkoleniowych i biuletynów
- współpraca z działami Operacji i HR m.in. w zakresie analizy potrzeb szkoleniowych oraz opracowywania planów rozwoju kompetencji
- prowadzenie bieżącej kontroli jakościowej w tym odsłuch rozmów, monitoring rozmów i coaching
- monitorowanie efektywności szkoleń oraz wprowadzanie niezbędnych zmian i ulepszeń
- aktywne uczestnictwo w bussiness review z Klientami
- prowadzenie szkoleń onboardingowych i wdrażanie nowych współpracowników
- opracowywanie materiałów szkoleniowych, narzędzi ewaluacyjnych
Nasze wymagania
- posiadasz doświadczenie w pracy trenera wewnętrznego w obszarze obsługi klienta
- na sali szkoleniowej czujesz się jak ryba w wodzie- potrafisz budować zaangażowanie uczestników szkolenia i skutecznie przekazywać wiedzę
- potrafisz pracować ze wskaźnikami efektywnościowymi w pracy contact center
- dobrze czujesz się w pracy zespołowej a pracując samodzielnie potrafisz umiejętnie zarządzać sobą w czasie
- posiadasz Agile mindset- elastyczność i zdolność przystosowania się do dynamicznego i zmieniającego się środowiska pracy przez pozytywne nastawienie do zmian i znaczącego rozwoju
- jesteś osobą zaangażowaną, kreatywną i nastawioną na poszukiwanie nowych rozwiązań
- posługujesz się płynnie MS Office
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
- ukończona szkoła trenerska, dodatkowe kursy i doszkolenia
To oferujemy
- współpracę w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- możliwość zdobywania nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Team Leader (projekt z branży telekomunikacyjnej)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Team Leader (projekt z branży telekomunikacyjnej)
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem Doradców i odpowiedzialność za wyniki w zakresie sprzedaży
- Prowadzenie regularnego monitoringu jakości rozmów (coachingi)
- Analiza wyników zespołu i działania z nią związane
- Przygotowywanie raportów zgodnie z wytycznymi kierownika projektu
- Prezentowanie wyników zespołu na cyklicznych spotkaniach
- Realizacja zadań zleconych przez kierownika projektu
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Nasze wymagania
- Doświadczenie w branży call/contact center na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w prowadzeniu zespołu sprzedażowego
- Bardzo dobra znajomość branży telekomunikacyjnej
- Wysoki poziom zaangażowania w wykonywane obowiązki
- Umiejętność pracy w zespole
- Praktyczna znajomość pakietu Ms Office
- Umiejętność pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM
- Doświadczenie w pracy z systemami call center
- Umiejętność motywacji zespołu
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy od poniedziałku do piątku 8:30-20:00
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę: podstawa + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Trener wewnętrzny Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Trener wewnętrzny Contact Center
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników
- Prowadzenie szkoleń grupowych, warsztatów i webinarów
- Rozwój kompetencji kadry niższego i wyższego szczebla
- Tworzenie materiałów szkoleniowych i biuletynów
- Tworzenie narzędzi ewaluacyjnych
- Przeprowadzanie sesji coachingowych, re-treingów, sesji moderujących i doradczych
- Przygotowywanie programów szkoleniowych (również e-learningowych)
- Współpraca z kierownikami projektów obsługowych, aktywne uczestnictwo w bussines review z klientami
- Odsłuchiwanie rozmów, praca nad kluczowymi wskaźnikami jakości (NPS< FCR, wydajność, AHT, liczba błędów)
- Kontrola realizacji założeń skryptów przesyłanych przez Klienta w rozmowach wychodzących
- Dbanie o motywację w zespole, dobrą atmosferę współpracy, pozytywny wizerunek VCC oraz Klienta w zespole i minimalizację nieoczekiwanej rotacji
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy trenera wewnętrznego w obszarze obsługi klienta i/lub outsourcingu
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z obsługi klienta (przez telefon, e-mail, chat) oraz szkoleń on-line
- Zaangażowanie, komunikatywność i kreatywność
- Myślenie analityczne
- Asertywność
- Umiejętność pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM
- Doświadczenie w pracy z systemami ticketowymi i contact center
- Zorientowanie na cele przy jednoczesnej relacyjności i rozbudowanych kompetencjach miękkich
- Skrupulatność, dokładność, rzetelność
- Umiejętność szybkiego reagowania w nieprzewidzianych sytuacjach
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników
- Wysoka kultura osobista,
- Zorientowanie na optymalizację kosztów i procesów.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
To oferujemy
- Praca w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie na kontrakt B2B
- Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku
- Sprzęt firmowy
- Stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Employer Branding Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Employer Branding Specialist
Twój zakres obowiązków
- aktywny udział w budowaniu pozytywnego wizerunku firmy
- współtworzenie strategii i realizacja kampanii EB, wdrażanie rozwiązań oraz nowych propozycji „benefitowych” w firmie
- analiza rynku pracy i trendów w branży, identyfikacja konkurencji i wyznaczanie benchmarków
- tworzenie i publikowanie treści na naszych profilach w mediach społecznościowych
- kreowanie i publikowanie treści informacyjnych i promocyjnych na zewnętrznych i wewnętrznych kanałach kontaktu
- organizacja i udział w wydarzeniach wizerunkowych (targi pracy, konferencje, warsztaty – realizowane online i offline) oraz wyjazdach integracyjnych
- tworzenie i rozwijanie działań angażujących współpracowników firmy, w tym programów onboardingowych dla nowych pracowników, zapewniających im szybką integrację i poczucie przynależności do firmy
- monitorowanie opinii pracowników, zbieranie feedbacku oraz implementacja działań mających na celu poprawę doświadczeń pracowniczych.
- przygotowanie raportów i analizy efektów podejmowanych działań z zakresu Employer Brandingu i Employee Experience,
- dbanie o aktualność zakładki kariera i materiałów marketingowo-rekrutacyjnych
- aktywny udział w „życiu” działu HR, poprzez dzielenie się wiedzą i doświadczeniami oraz wspólne tworzenie działu
- współpraca z różnymi działami firmy w kontekście zewnętrznego i wewnętrznego EB
- współpraca z dostawcami zewnętrznymi, kołami naukowymi, uniwersytetami, organizacjami studenckimi oraz agencjami kreatywnymi
Nasze wymagania
- doświadczenie w opracowywaniu i wdrażaniu strategii Employer Brandingowych
- doświadczenie zawodowe w obszarze HR w dynamicznym środowisku oraz w obszarze budowania kultury organizacyjnej (Employer Branding & Employee Experience)
- lekkie pióro i umiejętność tworzenia przyjaznych i angażujących komunikatów
- zainteresowanie mediami społecznościowymi i doświadczenie w prowadzeniu kont społecznościowych
- zaawansowana znajomość programów MS Office, Canva Pro
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- dobra organizacja pracy i samodzielność w tworzeniu projektów
- komunikatywność i umiejętność pracy w dynamicznym środowisku
- proaktywne działanie i zaangażowanie w realizację projektów
- kreatywność, wielozadaniowość i nieszablonowe myślenie
- znajomość narzędzi i programów graficznych oraz umiejętność projektowania graficznego będzie dodatkowych atutem
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- elastyczny czas i miejsce pracy
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- pracę w ciekawym i dynamicznie rozwijającym się środowisku
- samodzielność w realizacji powierzonych zadań, realny wpływ na politykę i standardy firmy.
Aplikuj
-
Kierownik Projektu w Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Rzeszów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik Projektu w Contact Center
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie ponad stuosobowym zespołem konsultantów i liderów
- Odpowiedzialność za realizację KPI z zakresu obsługi klienta i customer experience
- Odpowiedzialność za budżet projektu i wynik finansowy
- Ocena i rozwój kompetencji podległego zespołu
- Analiza wyników podległego zespołu i przygotowanie planów poprawy wyników
- Kontakt z klientem zlecającym oraz innymi działami w ramach firmy
- Przygotowanie analiz i raportów na rzecz managera oddziału
- Budowa pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz
- Planowanie i realizacja działań optymalizujących pracę projektu
- Tworzenie systemów motywacyjnych i ocena ich efektywności
- Analiza forecastu ruchu i planowanie obsad dopasowanych do ruchu
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych i działań antyrotacyjnych
Nasze wymagania
- Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem contact center
- Znajomość KPI w branży call /contact center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- Znajomość procesów contact center, kanałów obsługi i narzędzi pracy w contact center
- Umiejętność analizy różnorodnych danych i wyciągania z nich wniosków
- Skuteczna komunikacja z zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
- Nastawienie na cel i umiejętność pracy w oparciu o cele
- Umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku
- Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu
- Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Innowacyjność i dążenie do rozwoju projektu przez kreowanie rozwiązań wspierających realizację KPI i budżetów projektowych
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Aplikuj
-
Kierownik Projektów Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Kierownik Projektów Contact Center
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie Zespołem Koordynatorów, Liderów oraz Doradców kilku projektów
- wyznaczanie, nadzorowanie oraz koordynacja celów projektowych (m.in. efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
- realizowanie, delegowanie oraz weryfikowanie wykonania zadań przez Zespół
- kontrolowanie realizacji postanowień umowy z Klientem Zlecającym
- monitorowanie postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla projektów
- raportowanie wyników finansowych projektów, przygotowywanie budżetu oraz dbanie o jego realizację
- stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- budowanie i utrzymywanie relacji biznesowych z Klientem ukierunkowanych na pozytywną ocenę współpracy
- dbanie o wysoką motywację Zespołu, pozytywny wizerunek firmy oraz zapewnienie wysokiej jakości funkcjonowania projektów
- budowanie przewagi konkurencyjnej oraz zapewnienie najwyższego standardu obsługi Klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientem
Nasze wymagania
- minimum 3 letnie doświadczenie w branży Contact Center na stanowiskach managerskich/ w zarządzaniu Zespołem lub projektami
- znajomość KPI w branży Contact Center i umiejętność wpływania na wskaźniki
- znajomość procesów Contact Center, kanałów obsługi i narzędzi pracy
- decyzyjność w kwestiach kadrowych dotyczących członków Zespołu oraz postanowień wpływających na funkcjonowanie i rozwój projektów
- umiejętność pracy w zmiennym i dynamicznym środowisku oraz zarządzania dużymi Zespołami projektowymi
- doświadczenie w pracy z systemami technologicznymi (m.in. systemy ticketowe, Contact Center, CRM)
- skuteczna komunikacja z Zespołem i wysoki poziom komunikacji biznesowej
- zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania Zespołu
- rozbudowane zdolności negocjacyjne i perswazyjne oraz zorientowanie na realizację założonych celów
- samodzielność w działaniu oraz umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów
- otwartość na zmiany i umiejętność szybkiej adaptacji do nowych warunków
- znajomość języka angielskiego
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B – stałe wynagrodzenie miesięczne oraz system motywacyjny
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń oraz darmowe lekcje języka angielskiego i finansowanie szkoleń
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, dalszego rozwoju zawodowego
Aplikuj
-
Performance Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów.
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Umiejętność tworzenia grafik sprzedażowych,
- Przedstawienie case study lub wyników kampanii, którymi możesz się pochwalić z dotychczasowej pracy,
- Doświadczenie w branży contact center/customer experience,
- Doświadczenie w marketingu B2B.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 10-12 tys. złotych netto,
- Praca zdalna,
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego,
- Finansowanie szkoleń,
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy,
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy.
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Performance Marketing Specialist
Aplikuj
-
Performance Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów.
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Umiejętność tworzenia grafik sprzedażowych,
- Przedstawienie case study lub wyników kampanii, którymi możesz się pochwalić z dotychczasowej pracy,
- Doświadczenie w branży contact center/customer experience,
- Doświadczenie w marketingu B2B.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 10-12 tys. złotych netto,
- Praca zdalna,
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego,
- Finansowanie szkoleń,
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy,
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy.
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Performance Marketing Specialist
Aplikuj
-
Performance Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów.
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Umiejętność tworzenia grafik sprzedażowych,
- Przedstawienie case study lub wyników kampanii, którymi możesz się pochwalić z dotychczasowej pracy,
- Doświadczenie w branży contact center/customer experience,
- Doświadczenie w marketingu B2B.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 10-12 tys. złotych netto,
- Praca zdalna,
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego,
- Finansowanie szkoleń,
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy,
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy.
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Performance Marketing Specialist
Aplikuj
-
Performance Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów.
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Umiejętność tworzenia grafik sprzedażowych,
- Przedstawienie case study lub wyników kampanii, którymi możesz się pochwalić z dotychczasowej pracy,
- Doświadczenie w branży contact center/customer experience,
- Doświadczenie w marketingu B2B.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 10-12 tys. złotych netto,
- Praca zdalna,
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego,
- Finansowanie szkoleń,
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy,
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy.
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Performance Marketing Specialist
Aplikuj
-
Performance Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów.
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta),
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu,
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych,
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży,
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych,
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance,
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce,
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Umiejętność tworzenia grafik sprzedażowych,
- Przedstawienie case study lub wyników kampanii, którymi możesz się pochwalić z dotychczasowej pracy,
- Doświadczenie w branży contact center/customer experience,
- Doświadczenie w marketingu B2B.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 10-12 tys. złotych netto,
- Praca zdalna,
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego,
- Finansowanie szkoleń,
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy,
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy.
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Performance Marketing Specialist
Aplikuj
-
Senior Team Lider (projekt bankowy) z j. polskim i ukraińskim
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Lublin
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- zarządzanie podległym Zespołem Doradców - prowadzenie spotkań, przekazywanie informacji zwrotnych, motywowanie, wyznaczanie i egzekwowanie wykonania celu
- analizowanie wyników jakościowych, prowadzenie warsztatów i doszkoleń,
- ścisłe współpracowanie z pozostałymi Liderami, Koordynatorem, Kierownikiem projektu oraz Trenerem
- realizowanie KPI projektowych, sporządzanie szczegółowych raportów
- utrzymywanie stałego kontaktu z Klientem, branie udziału w spotkaniach zarówno z Klientem jak i wewnętrznych
- stałe monitorowanie bieżącej sytuacji - analizowanie, wyciąganie wniosków, proponowanie zmian
Nasze wymagania
- minimum roczne doświadczenie w zarządzaniu Zespołem/coachingu/mentoringu
- bardzo dobra znajomość języka polskiego oraz ukraińskiego
- rozbudowane umiejętności komunikacyjne i pracy w Zespole
- asertywność, odporność na stres
- nastawienie na realizację celu, umiejętność egzekwowania wykonanych zadań
- umiejętność wdrażania nowych procedur i szybkie uczenie się
- dyspozycyjność 168h miesięcznie od pon. do pt. w przedziale 8-20
Mile widziane
- Doświadczenie w sprzedaży
To oferujemy
- stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B
- bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń oraz darmowe lekcje języka angielskiego
- dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, dalszego rozwoju zawodowego
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- program rekomendacji pracowników
- inicjatywy dobroczynne
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez Klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 6 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie oraz Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie ponad 1000 wyjątkowych osób na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.
Senior Team Lider (projekt bankowy) z j. polskim i ukraińskim
Aplikuj
-
Growth Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Jeśli jesteś doświadczonym/-ą specjalistą/-ką ds. Growth Marketing, to miejsce jest właśnie dla Ciebie! Poszukujemy osoby, która nie tylko poprowadzi nasze kampanie marketingowe, ale także zainspiruje nasze działania, pomagając w umacnianiu pozycji na rynku polskim jak i zdobywaniu rynków zagranicznych.
- W OEX VCC Twoje umiejętności i samodzielność będą docenione, a Ty staniesz się kluczową siłą naszego wspólnego sukcesu.
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta);
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu;
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych;
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży;
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych;
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance;
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce;
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Umiejętność tworzenia grafik sprzedażowych,
- Przedstawienie case study lub wyników kampanii, którymi możesz się pochwalić z dotychczasowej pracy,
- Doświadczenie w branży contact center/customer experience
- Doświadczenie w marketingu B2B.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 8-10 tys. złotych netto,
- Praca hybrydowa.
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- darmowe lekcje języka angielskiego,
- finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Growth Marketing Specialist
Aplikuj
-
Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Czy marzysz o dynamicznej ścieżce zawodowej w obszarze marketingu, w firmie, gdzie Twoje pomysły są cenione, a Ty pełnisz kluczową rolę w osiągnięciu strategicznych celów biznesowych? OEX Voice Contact Center to miejsce, w którym nie tylko rozwijasz swoje umiejętności, ale stajesz się inicjatorem kreatywnych działań, umacniając pozycję firmy na rynku polskim i kształtując silną obecność na rynkach zagranicznych.
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Aktywne wyszukiwanie szans i zagrożeń dla działań marketingowych,
- Współtworzenie strategii działań komunikacji w obszarze performance marketingu,
- Wsparcie procesu przygotowywania materiałów prasowych z naciskiem na media online (informacje prasowe, newslettery, posty na social media),
- Poszukiwanie nowych kanałów promocji - kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do zwiększania sprzedaży,
- Bieżące monitorowanie działań konkurencji i analiza trendów na rynku,
- Publikacja treści organicznych na stronie internetowej i w social media,
- Konfiguracja analityki oraz wyszukiwanie źródeł pozyskiwania leadów marketingowych,
- Sporządzanie raportów i analiz ruchu w Google Analytics oraz Looker Studio,
- Współpraca z zespołami, w tym marketingowym, sprzedażowym i operacyjnym,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Doświadczenie w marketingu B2B,
- Umiejętność łączenia nieszablonowego myślenia z podejściem biznesowym i analitycznym,
- Podstawowa znajomość paneli Google Ads oraz Meta Ads,
- Podstawowa znajomość CMS Wordpress.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 8-10 tys. złotych netto,
- Praca hybrydowa.
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- darmowe lekcje języka angielskiego,
- finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Marketing Specialist
Aplikuj
-
Kierownik Projektu Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem koordynatorów, liderów i doradców
- Organizacja i prowadzenie spotkań z zespołem
- Wyznaczanie, nadzór i koordynacja celów projektowych (efektywnościowych, budżetowych, jakościowych)
- Kontrolowanie realizacji postanowień umowy z Klientem Zlecającym
- Budowa i utrzymanie relacji biznesowych z klientem ukierunkowanych na pozytywną ocenę współpracy
- Raportowanie wyników finansowych Projektu
- Przygotowywanie budżetu Projektu i dbanie o jego realizację
- Współpraca ze wszystkimi działami w firmie
- Monitorowanie postępów realizacji zadań i przyjętego planu prac dla projekt
- Zapewnienie najwyższego standardu obsługi klienta, partnerskich relacji, transparentności i uczciwości w relacji z Klientem
Nasze wymagania
- Kilkuletnie doświadczenie w branży CC/BPO na stanowiskach managerskich
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami i dużym zespołem projektowym
- Znajomość wielu różnych rozwiązań technologicznych związanych z pracą w obsłudze klienta (systemy CC / CRM / boty / systemy ticketowe /WFM itd.).
- Zdolności przywódcze, umiejętność budowania i motywowania zespołu
- Samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników
Mile widziane
- Znajomość j. angielskiego
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie w oparciu o kontrakt B2B: stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1500 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.
Aplikuj
-
Team Leader Zespołu w Contact Center (branża telekomunikacyjna)
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Łódź
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Zarządzanie zespołem Doradców i odpowiedzialność za wyniki w zakresie sprzedaży
- Prowadzenie regularnego monitoringu jakości rozmów (coachingi)
- Analiza wyników zespołu i działania z nią związane
- Przygotowywanie raportów zgodnie z wytycznymi kierownika projektu
- Prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołu
- Prezentowanie wyników zespołu na cyklicznych spotkaniach
- Realizacja zadań zleconych przez kierownika projektu
- Współpraca z pozostałymi działami w firmie
Nasze wymagania
- Doświadczenie w branży call/contact center na podobnym stanowisku
- Bardzo dobra znajomość branży telekomunikacyjnej
- Znajomość technik sprzedaży
- Umiejętność przekazywania wiedzy
- Umiejętność pracy w zespole
- Praktyczna znajomość pakietu Ms Office
- Umiejętność pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM
- Doświadczenie w pracy z systemami call center/diallerem
- Umiejętność planowania pracy zmianowej zespołu
- Umiejętność motywacji zespołu
- Dyspozycyjność i gotowość do pracy także w weekendy
To oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w jednej z najbardziej dynamicznie rozwijających się firm w Polsce
- Zatrudnienie na podstawie Umowy o pracę: podstawa + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń, darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Voice Contact Center to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. Voice Contact Center to jednak przede wszystkim ludzie a dokładnie 1500 wyjątkowych ludzi na pokładzie, którzy codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.
Aplikuj
-
Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Czy marzysz o dynamicznej ścieżce zawodowej w obszarze marketingu, w firmie, gdzie Twoje pomysły są cenione, a Ty pełnisz kluczową rolę w osiągnięciu strategicznych celów biznesowych? OEX Voice Contact Center to miejsce, w którym nie tylko rozwijasz swoje umiejętności, ale stajesz się inicjatorem kreatywnych działań, umacniając pozycję firmy na rynku polskim i kształtując silną obecność na rynkach zagranicznych.
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Aktywne wyszukiwanie szans i zagrożeń dla działań marketingowych,
- Współtworzenie strategii działań komunikacji w obszarze performance marketingu,
- Wsparcie procesu przygotowywania materiałów prasowych z naciskiem na media online (informacje prasowe, newslettery, posty na social media),
- Poszukiwanie nowych kanałów promocji - kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do zwiększania sprzedaży,
- Bieżące monitorowanie działań konkurencji i analiza trendów na rynku,
- Publikacja treści organicznych na stronie internetowej i w social media,
- Konfiguracja analityki oraz wyszukiwanie źródeł pozyskiwania leadów marketingowych,
- Sporządzanie raportów i analiz ruchu w Google Analytics oraz Looker Studio,
- Współpraca z zespołami, w tym marketingowym, sprzedażowym i operacyjnym,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Doświadczenie w marketingu B2B,
- Umiejętność łączenia nieszablonowego myślenia z podejściem biznesowym i analitycznym,
- Podstawowa znajomość paneli Google Ads oraz Meta Ads,
- Podstawowa znajomość CMS Wordpress.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 8-10 tys. złotych netto,
- Praca hybrydowa.
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- darmowe lekcje języka angielskiego,
- finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Aplikuj
-
Growth Marketing Specialist
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Jeśli jesteś doświadczonym/-ą specjalistą/-ką ds. Growth Marketing, to miejsce jest właśnie dla Ciebie! Poszukujemy osoby, która nie tylko poprowadzi nasze kampanie marketingowe, ale także zainspiruje nasze działania, pomagając w umacnianiu pozycji na rynku polskim jak i zdobywaniu rynków zagranicznych.
- W OEX VCC Twoje umiejętności i samodzielność będą docenione, a Ty staniesz się kluczową siłą naszego wspólnego sukcesu.
Nasze wymagania
- Minimum 3 lata udokumentowanego doświadczenia na podobnym stanowisku;
- Samodzielne prowadzenie i optymalizacja kampanii performance (Google oraz Meta);
- Tworzenie raportów i analiz ruchu z kampanii reklamowych - ścisłe monitorowanie efektywności i analiza jakości pozyskiwanego ruchu;
- Przygotowywanie rekomendacji i prowadzenie działań optymalizacyjnych w celu poprawy efektywności działań marketingowych;
- Poszukiwanie innowacyjnych kanałów promocji, kreowanie, testowanie oraz wdrażanie nowych pomysłów prowadzących do wzrostu sprzedaży;
- Tworzenie i prowadzenie kampanii email marketingowych;
- Planowanie oraz nadzór nad budżetem na kampanie performance;
- Wspieranie zespołu wiedzą ekspercką z zakresu kampanii online oraz wdrażania rozwiązań i narzędzi z zakresu e-commerce;
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie przygotowania kreatywnych materiałów,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2.
Mile widziane
- Umiejętność tworzenia grafik sprzedażowych,
- Przedstawienie case study lub wyników kampanii, którymi możesz się pochwalić z dotychczasowej pracy,
- Doświadczenie w branży contact center/customer experience
- Doświadczenie w marketingu B2B.
To oferujemy
- Umowa B2B,
- Wynagrodzenie: 8-10 tys. złotych netto,
- Praca hybrydowa.
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- darmowe lekcje języka angielskiego,
- finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
- program rekomendacji pracowników
Co Nas wyróżnia?
- Dynamiczny rozwój firmy: OEX VCC ciągle się rozwija i dostosowuje do zmieniających się warunków rynkowych, co sprawia, że każdy dzień to nowe wyzwanie i szansa na zdobywanie nowych umiejętności.
- Zespołowa kreatywność: współpracujemy ze sobą, szukamy nowych pomysłów i doceniamy różnorodność perspektyw.
- Wsparcie rozwoju zawodowego: umożliwiamy zdobywanie nowych umiejętności, oferujemy szkolenia i rozwijamy talenty.
- Rozwijaj się razem z nami - dołącz do zespołu OEX Voice Contact Center
Voice Contact Center Sp. z o.o.
Dołącz do OEX Voice Contact Center, firmy z ponad 14-letnim doświadczeniem w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań w obszarze wielokanałowej i wielojęzycznej obsługi klienta.
Aplikuj
-
Trener wewnętrzny – Allegro
Voice Contact Center Sp. z o. o.- Warszawa
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- Prowadzenie szkoleń wstępnych dla nowych pracowników
- Prowadzenie szkoleń grupowych, warsztatów i webinarów
- Rozwój kompetencji kadry niższego i wyższego szczebla
- Tworzenie materiałów szkoleniowych i biuletynów
- Tworzenie narzędzi ewaluacyjnych
- Przeprowadzanie sesji coachingowych, re-treingów, sesji moderujących i doradczych
- Przygotowywanie programów szkoleniowych (również e-learningowych)
- Współpraca z kierownikami projektów obsługowych, aktywne uczestnictwo w bussines review z klientami
- Odsłuchiwanie rozmów, praca nad kluczowymi wskaźnikami jakości (NPS< FCR, wydajność, AHT, liczba błędów)
- Kontrola realizacji założeń skryptów przesyłanych przez Klienta w rozmowach wychodzących
- Dbanie o motywację w zespole, dobrą atmosferę współpracy, pozytywny wizerunek VCC oraz Klienta w zespole i minimalizację nieoczekiwanej rotacji
Nasze wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy trenera wewnętrznego w obszarze obsługi klienta i/lub outsourcingu
- Doświadczenie w prowadzeniu szkoleń z obsługi klienta (przez telefon, e-mail, chat) oraz szkoleń on-line
- Zaangażowanie, komunikatywność i kreatywność
- Myślenie analityczne
- Asertywność
- Umiejętność pracy z systemami i aplikacjami klasy CRM
- Doświadczenie w pracy z systemami ticketowymi i contact center
- Zorientowanie na cele przy jednoczesnej relacyjności i rozbudowanych kompetencjach miękkich
- Skrupulatność, dokładność, rzetelność
- Umiejętność szybkiego reagowania w nieprzewidzianych sytuacjach
- Umiejętność pracy pod presją czasu i wyników
- Wysoka kultura osobista,
- Zorientowanie na optymalizację kosztów i procesów.
Mile widziane
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
To oferujemy
- Praca w dużej, stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- Zatrudnienie na kontrakt B2B
- Praca na pełen etat od poniedziałku do piątku
- Sprzęt firmowy
- Stałe wynagrodzenie miesięczne + system motywacyjny
- Bogaty pakiet benefitów: dofinansowanie do karty Multisport, prywatnej opieki medycznej, ubezpieczeń,
- Darmowe lekcje języka angielskiego, finansowanie szkoleń
- Dodatkowe konkursy, ogólnofirmowe programy motywacyjne oraz eventy
- Możliwość zdobycia nowych kwalifikacji, rozwój zawodowy
Benefity
- realna możliwość szybkiego rozwoju i awansu
- konkursy firmowe z atrakcyjnymi nagrodami
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- ubezpieczenie na życie
- elastyczny czas pracy
- spotkania integracyjne
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- parking dla pracowników
Czujesz niedosyt informacji? Zaaplikuj już dziś- chętnie się spotkamy i odpowiemy na wszelkie pytania!
Do zobaczenia w OEX VCC
Voice Contact Center Sp. z o.o.
OEX VCC to rozpoznawalna i doceniana przez klientów marka w branży Contact Center. Specjalizujemy się w wielokanałowej obsłudze klienta i posiadamy 5 nowoczesnych centrów operacyjnych zlokalizowanych w Warszawie, Łodzi, Lublinie i Rzeszowie. OEX VCC to jednak przede wszystkim ludzie, a dokładnie 1500 wyjątkowych osób na pokładzie, które codziennie dbają o najlepsze relacje z klientami.
W naszej firmie już pierwszego dnia poczujesz się jak u siebie, ponieważ nasz trener krok po kroku wprowadzi Cię w Twoje obowiązki, a doświadczeni liderzy przekażą Ci przydatne wskazówki.
Właśnie dlatego tworzymy zespół, w którym:
•Okazujemy sobie szacunek i wspieramy się nawzajem
•Nie ulegamy stereotypom i cenimy różnorodność
•Wiek ani płeć nie jest dla nas wyznacznikiem kompetencji
•Każdy zawsze otrzymuje wynagrodzenie na czas
•Ubieramy się swobodnie i nie obowiązuje nas konkretny dresscode
Aplikuj
Pracodawcy w Warszawie
-
Randstad Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy Randstad Polska – liderem w branży HR, który od ponad pół wieku kształtuje rynek pracy, oferując usługi doradzt...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 303
-
Michael Page International (Poland) sp....
Michael Page Finance & Human Resources - W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których ży...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 182
-
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
Jesteśmy zarządcą krajowej infrastruktury kolejowej i jedną z największych polskich firm, łączącą tradycję z nowoczesnym...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 50
-
BPO Network
Jesteśmy BPO Network Warszawa – Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie Human Resources. Od naszego założenia w 2017 roku,...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 26
-
Leroy Merlin Polska sp. z o.o.
Witaj w świecie Leroy Merlin Polska, gdzie każdy dzień to nowa możliwość, by pomóc naszym klientom stworzyć dom ich marz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 24
-
DWL JOB sp. z o.o. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Jesteśmy DWL-JOB, Twoim zaufanym partnerem w dziedzinie pozyskiwania talentów i zarządzania zasobami ludzkimi. Od ponad...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 21
-
POLSKIE CENTRUM CERTYFIKACJI I BADAŃ JAK...
Z dumą przedstawiamy historię Polskiego Centrum Certyfikacji i Badań Jakości, instytucji z ponad sześćdziesięcioletnią t...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 20
-
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W...
ZAKŁAD GOSPODAROWANIA NIERUCHOMOŚCIAMI W DZIELNICY MOKOTÓW M. ST. WARSZAWY
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 16
-
UDS S.A.
UDS S.A.od kilkudziesięciu lat jest partnerem największych światowych korporacji na bieżąco obserwującym i wdrażającym i...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 14
-
POCZTA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
Jesteśmy Pocztą Polską, sercem komunikacji i logistyki w naszym kraju. Nasza historia sięga ponad 465 lat wstecz, co czy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 13
-
ASMO Solutions
Jesteśmy asmo solutions, częścią dynamicznie rozwijającej się grupy MAOBI. Od dekady z powodzeniem tworzymy mosty między...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 11
-
Polenergia Fotowoltaika
Polenergia Fotowoltaika – jesteśmy częścią największej, prywatnej grupy energetycznej w Polsce Polenergia S.A. Roś...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
AMLUX sp. z o.o.
Od ponad trzech dekad AMLUX to synonim doskonałości w branży obsługi obiektów, z głębokimi korzeniami w sercu Warszawy....
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
Equinix
Equinix
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
Early Stage Białołęka II
Jesteśmy firmą z ponad 29-letnim doświadczeniem na rynku edukacyjnym. Obecnie prowadzimy ponad 800 placówek w cał...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
ARMA SP Z O.O.
Od momentu naszego debiutu na rynku w 1999 roku, ARMA SP Z O.O. prężnie rozwija się w branży usług ochroniarskich i porz...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Areszt Śledczy w Warszawie - Służewcu
Nasza historia zaczyna się w 1944 roku, kiedy to funkcjonowaliśmy jako Ośrodek Pracy Służewiec. Z biegiem lat ewoluowali...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
ARESZT SLEDCZY W WARSZAWIE-GROCHOWIE
Areszt Śledczy Warszawa-Grochów jest miejscem z bogatą historią i wyjątkowym znaczeniem dla społeczności Warszawy. Nasze...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
ManpowerGroup sp. z o.o.
ManpowerGroup Sp. zo.o.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Centrum Terapii Promitis
Jesteśmy Centrum Terapii PROMITIS – miejscem, gdzie pasja do pomagania innym przeplata się z profesjonalizmem i innowacy...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
GoWork.pl
GoWork.pl to firma szkoleniowo – edukacyjna, istniejąca na rynku polskim od 2004 roku. Oferujemy szeroki zakres us...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 8
-
Dungito Polska sp. z o.o.
Dungito rekrutuje dla sprawdzonych, niemieckich pracodawców. Oferujemy zatrudnienie bezpośrednio w niemieckich fi...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
SERIS KONSALNET SECURITY SP Z O.O.
Od ponad trzech dekad Seris Konsalnet Security Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie jest synonimem zaufania i innowacji w b...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
RUCH S.A
Od ponad wieku jesteśmy integralną częścią codziennego życia Polaków. Nasza historia rozpoczęła się w 1918 roku,...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
DOZ SPÓŁKA AKCYJNA
W sercu Warszawy, gdzie nowoczesność splata się z tradycją, znajduje się nasza siedziba – DOZ S.A. Jesteśmy dumni, że mo...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Track Tec Koltram sp,. zo.o.
Z dumą stawiamy na pierwszym miejscu ponad stuletnią tradycję i doświadczenie w branży infrastruktury kolejowej. Jako Tr...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 7
-
Komenda Stołeczna Policji
Jako Komenda Stołeczna Policji, stoimy na straży bezpieczeństwa i porządku publicznego w sercu Polski – Warszawie. Nasza...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6
-
Specjalistyczna Przychodnia Lekarska dla...
W sercu Warszawy znajduje się miejsce, gdzie zdrowie i dobrostan naszych pacjentów są na pierwszym miejscu – Specjalisty...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 6