Voice Contact Center Sp. z o.o. to dynamiczny dostawca usług contact center w Polsce, działający już od 2009 roku. Specjalizujemy się w oferowaniu innowacyjnych rozwiązań z zakresu wielokanałowej obsługi klienta, w tym obsługi telefonicznej, back-office i moderacji w mediach społecznościowych. Nasze usługi obejmują również wsparcie sprzedaży oraz rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, takie jak voiceboty. Współpracujemy z klientami z różnych branż, takich jak e-commerce, finanse i zdrowie, dbając o ich satysfakcję i rozwój.
Voice Contact Center Sp. z o. o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne sprzedaż / zakupy hr / kadry doradztwo / konsulting / audyt zarządzanie / dyrekcja

Oferty pracy Voice Contact Center Sp. z o. o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapy Voice Contact Center Sp. z o. o.

Siedziba główna

ul. Żeligowskiego 3/5 / 90-752 Łodź

ul. Krakowskie Przedmieście 34 / 20-002 Lublin

ul. Nałęczowska 14 / 20-701 Lublin

ul. Tadeusza Rejtana 20 / 35-310 Rzeszów

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

OEX Voice Contact Center

A satisfied customer is our business strategy

Leading contact center services provider. With 5 operational centers strategically located in major Polish cities, backed by 15 years of industry expertise, and comprising a team of 1700 qualified agents, we specialize in delivering multichannel and multilingual customer service solutions for nearly 100 clients across various sectors, including e-commerce, retail, health care, finance, insurance, automotive, energy, and telecommunications. Our services encompass, among others: · Contact center services · Multilingual customer support · Voicebots · Back-office support · Sales assistance · CATI surveys · Social media management · CC consulting We excel at creating modern technological solutions that enhance the automation of customer service, such as: · Primebot – the intelligent conversation voicebot capable of conducting nonlinear dialogues over the phone and chat. · Boromir – the award-winning analytical tool for analysis and monitoring, and optimization of agents’ work and operations in the contact center. With a proven track record of success and esteemed partnerships with industry giants like Affidea, Allegro, Rossmann, and Volvo, we bring a wealth of experience and innovation to the table. 2023 results: · 85 contact center projects · 9 million phone conversations · 1.5 million voicebot conversations (by Primebot) · 3 million emails · 3.5 million back-office tasks Streamline your operations and increase efficiency with top contact center experts: Let’s talk about your project: https://oex-vcc.com/en/

Miasto
Warszawa
Siedziba główna
Warszawa, Woj. Mazowieckie
Branża
Centra obsługi telefonicznej
Specjalizacje
telefoniczna obsługa klienta, contact center, call center, multilingual, customer service, multichannel customer service, customer experience, telesprzedaż, badania CATI, windykacja telefoniczna, obsługa klienta, voicebots, chatbots, artificial intelligence, IT, consulting i social media

Rok założenia

2009

Liczba pracowników

1 001-5 000

Liczba obserwujących

1310

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

Voice Contact Center Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.05.2025

Profil firmy:
Voice Contact Center Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Łódź
  3. Góra Kalwaria
  4. Lublin
  5. Rzeszów
  6. Bydgoszcz
  7. Wrocław
  8. Opole Lubelskie
  9. Gdynia
  10. Chełm

Praca Voice Contact Center Sp. z o. o. - oferty archiwalne

  • Patient Service Consultant with English

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Kierownik Projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Kierownik Projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Kierownik Projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Kierownik Projektów Contact Center z językiem niemieckim i angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Rzeszów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. telefonicznej obsługi Pacjenta

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem francuskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej T-Mobile

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Trener wewnętrzny w Contact Center

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Team Leader na projekcie T-Mobile

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Telefoniczny Doradca Klienta T-Mobile

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. obsługi klienta j. greckim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Konsultant ds. obsługi i sprzedaży telefonicznej T-Mobile

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. obsługi Infolinii (branża finansowa)

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Doradca Klienta Allegro z językiem czeskim (poziom B2)

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. obsługi klienta z niemieckim i angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. czeskim (branża meblowa)

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Kierownik Projektów Contact Center z językiem angielskim

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
  • Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim (branża stomatologiczna)

    Voice Contact Center Sp. z o. o.
    • Lublin
    • umowa o pracę
    • pełny etat

Pracodawcy w Warszawie i okolicy