Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Ganso sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Ganso to zaufany partner w dziedzinie telekomunikacji i IT. Od momentu powstania w 2012 roku firma skupia się na dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań, które wspierają rozwój oraz efektywność biznesów i instytucji. Z siedzibą w Jaworznie, Ganso obsługuje ponad 2000 aktywnych użytkowników, zapewniając im nie tylko technologię, ale również zaufanie oraz bezpieczeństwo.
Specjalnością firmy są kompleksowe wdrożenia systemu zarządzania placówkami medycznymi AMMS, co przyczynia się do poprawy jakości obsługi pacjentów oraz optymalizacji pracy personelu medycznego. Rozwiązania telemedyczne proponowane przez Ganso odpowiadają na rosnące potrzeby w zakresie zdalnego monitorowania stanu zdrowia pacjentów, co w dzisiejszych czasach staje się nie tylko wygodą, ale często również koniecznością.
W firmie podkreśla się znaczenie niezawodnej infrastruktury IT, oferując projektowanie sieci i serwerowni od podstaw lub ich przebudowę. Elastyczność w dostosowywaniu projektów do indywidualnych potrzeb klientów wyróżnia Ganso na rynku. Firma wspiera również partnerów w procesach rozliczeń z NFZ, co bywa nieocenioną pomocą w gąszczu administracyjnych wymagań.
Innowacyjność jest dla Ganso nie tylko frazą, ale codziennym zobowiązaniem. Stosowanie najnowszych technologii w tworzeniu oprogramowania dla firm i instytucji pozwala na wyznaczanie nowych standardów w branży. Dzięki temu klienci mogą skupić się na kluczowych aspektach swojego biznesu.
Podejście firmy do projektów opiera się na zasadach: słuchania, analizy i działania. Ganso wierzy, że bliska współpraca z klientami jest kluczem do osiągania najlepszych wyników. Firma dąży do utrzymania swojej pozycji jako sprawdzony, rzetelny i godny zaufania partner informatyczny. Zachęca do odkrywania oferowanych rozwiązań i dołączenia do grona zadowolonych klientów, którzy korzystają z zalet współpracy z Ganso.
Ganso Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Ganso Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Oferty pracy, które mogą cię zainteresować
-
Serwisant pomp i systemów wysokociśnieniowych (hydraulika wodna i emulsyjna)
Hydro-Elektra- 6 000 do 8 000 zł netto / mies.
- Radzionków
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Serwisant pomp i systemów wysokociśnieniowych (hydraulika wodna i emulsyjna)
Hydro-Elektra- 6 000 do 8 000 zł netto / mies.
- Radzionków
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Monter urządzeń paczkowych/ Wielka Brytania
GLOBAL POST BOX SERVICE- Wielka Brytania
- kontrakt b2b
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana
Firma najczęściej oferuje
-
Premie uznaniowe
Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 24.09.2024
Mapa Ganso Sp. z o.o.
Siedziba główna
Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach
Data aktualizacji: 01.12.2025
Profil firmy:
Ganso Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Katowice
- Gdynia
- Bielsko-Biała
- Gdańsk
- Warszawa
- Jaworzno
- Zabrze
- Gliwice
- Zawiercie
- Kraków
Praca Ganso Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Specjalista ds. serwisu i wdrożeń
Ganso Sp. z o.o.- Katowice
- kontrakt b2b
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
-
Zakres obowiązków
-
Przygotowywanie dokumentacji analitycznej w oparciu o potrzeby i wymagania klienta,
-
Konfigurowanie środowiska systemu operacyjnego i aplikacji,
-
Serwis systemu AMMS firmy Asseco Poland S.A. u Klientów,
-
Wdrażanie systemu w jednostkach sektora publicznego, placówkach szpitalnych i innych instytucjach medycznych,
-
Przeprowadzanie szkoleń z personelem placówki,
-
Przygotowywanie dokumentacji powdrożeniowej,
-
Wsparcie Klienta w zakresie utrzymania wysokiego poziomu wdrożonych rozwiązań w oparciu o platformę helpdesk.
Wymagania
-
Doświadczenie i wiedza merytoryczna z zakresu wdrażania zintegrowanych rozwiązań informatycznych w placówkach medycznych,
-
Znajomość specyfiki funkcjonowania jednostek sektora publicznego,
-
Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne,
-
Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy,
-
Umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych,
-
Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
-
Prawo jazdy kat. B,
-
Certyfikaty branżowe będą dodatkowo punktowane.
Oferujemy
-
Pracę w rozwijającej się firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,
-
Umowę o pracę na pełny etat lub w oparciu o system B2B,
-
Premie uznaniowe,
-
Możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez pracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
-
Pakiet niezbędnych szkoleń i możliwość zdobycia certyfikatów,
-
Wsparcie w przypadku wykazania chęci do samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
-
Przyjemną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole,
-
Udział w ambitnych i nowoczesnych projektach biznesowych,
-
Pakiet ubezpieczeniowy,
-
Możliwość pracy zdalnej,
-
Telefon, laptop, samochód służbowy.
-
-
Kierownik projektów
Ganso Sp. z o.o.- 4 000 do 7 000 zł / mies.
- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie i koordynowanie projektów, w tym m.in.: tworzenie planów, harmonogramów, monitorowanie postępów prac, zarządzanie ryzykiem i problemami, raportowanie oraz prowadzenie dokumentacji projektowej przy pomocy dedykowanych narzędzi,
-
Współpraca z Klientem ukierunkowana głównie na obszar Instytucjonalny;
-
Wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania i rozwoju zespołu IT wewnątrz organizacji, w tym: opracowanie i wdrożenie planu szkoleń, wprowadzenie i nadzorowanie standardów w procesie rekrutacji, zatrudnienia i wprowadzenia nowego pracownika na stanowisko pracy w pionie podległym, opracowanie planu gratyfikacji pracowników w oparciu o wyniki ich pracy;
-
Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych, w tym m.in.: coroczny nadzór i audyt wewnętrznych procesów i działań projektowych, korekta działań i opracowanie planu naprawczego w oparciu o przegląd zrealizowanych projektów;
-
Opracowanie i wdrożenie z pozostałymi pionami firmy czynności mających na celu rzetelne badanie satysfakcji Klienta oraz bieżące i elastyczne działania mające na celu korygowanie działań podległych pionów po analizie i ewaluacji wyników;
-
Dobór i sprawne zarządzanie podwykonawcami i dostawcami celem terminowej realizacji projektów;
-
Asysta na wszystkich etapach realizacji projektu z działami jednostki oraz pracownikami zespołu wdrożeniowego;
-
Kontrolowanie postępów prac podległego zespołu nad zgłoszeniami serwisowymi przy pomocy platformy help desk;
-
Rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi;
-
Wsparcie procesu sprzedaży i prezentacji usług;
-
Uczestnictwo w targach branżowych, wydarzeniach i eventach promujących firmę oraz oferowane rozwiązania.
Wymagania
-
Doświadczenie w prowadzeniu projektów IT, ze wskazaniem na placówki medyczne/sektor publiczny;
-
Praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu prowadzenia projektów metodyką Prince2, IPMA lub równoważną;
-
Znajomość specyfiki funkcjonowania jednostek sektora publicznego w opiece zdrowotnej;
-
Zdolność do łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych;
-
Dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych;
-
Elastyczność, sumienność, odporność na pracę pod presją czasu, kreatywność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji;
-
Prawo jazdy kat. B;
-
Chęć do nauki, rozwoju i pracy w zespole;
-
Certyfikaty branżowe, znajomość systemu AMMS firmy Asseco Poland S.A., wykształcenie wyższe kierunkowe oraz znajomość języka angielskiego na poziomie B2 i wyższym będą dodatkowo punktowane.
Oferujemy
-
Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,
-
Umowę o pracę na pełny etat lub w oparciu o system B2B,
-
Premie uznaniowe,
-
Możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez pracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
-
Pakiet niezbędnych szkoleń i możliwość zdobycia wartościowych certyfikatów,
-
Wsparcie w przypadku wykazania chęci do samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
-
Przyjemną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole,
-
Udział w ambitnych i nowoczesnych projektach biznesowych,
-
Rozbudowany pakiet ubezpieczeniowy,
-
Możliwość pracy zdalnej,
-
Telefon i możliwość korzystania z samochodu służbowego w przypadku wyjazdów do klientów.
-
-
Kierownik projektów
Ganso Sp. z o.o.- 4 000 do 7 000 zł / mies.
- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie i koordynowanie projektów, w tym m.in.: tworzenie planów, harmonogramów, monitorowanie postępów prac, zarządzanie ryzykiem i problemami, raportowanie oraz prowadzenie dokumentacji projektowej przy pomocy dedykowanych narzędzi,
-
Współpraca z Klientem ukierunkowana głównie na obszar Instytucjonalny;
-
Wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania i rozwoju zespołu IT wewnątrz organizacji, w tym: opracowanie i wdrożenie planu szkoleń, wprowadzenie i nadzorowanie standardów w procesie rekrutacji, zatrudnienia i wprowadzenia nowego pracownika na stanowisko pracy w pionie podległym, opracowanie planu gratyfikacji pracowników w oparciu o wyniki ich pracy;
-
Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych, w tym m.in.: coroczny nadzór i audyt wewnętrznych procesów i działań projektowych, korekta działań i opracowanie planu naprawczego w oparciu o przegląd zrealizowanych projektów;
-
Opracowanie i wdrożenie z pozostałymi pionami firmy czynności mających na celu rzetelne badanie satysfakcji Klienta oraz bieżące i elastyczne działania mające na celu korygowanie działań podległych pionów po analizie i ewaluacji wyników;
-
Dobór i sprawne zarządzanie podwykonawcami i dostawcami celem terminowej realizacji projektów;
-
Asysta na wszystkich etapach realizacji projektu z działami jednostki oraz pracownikami zespołu wdrożeniowego;
-
Kontrolowanie postępów prac podległego zespołu nad zgłoszeniami serwisowymi przy pomocy platformy help desk;
-
Rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi;
-
Wsparcie procesu sprzedaży i prezentacji usług;
-
Uczestnictwo w targach branżowych, wydarzeniach i eventach promujących firmę oraz oferowane rozwiązania.
Wymagania
-
Doświadczenie w prowadzeniu projektów IT, ze wskazaniem na placówki medyczne/sektor publiczny;
-
Praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu prowadzenia projektów metodyką Prince2, IPMA lub równoważną;
-
Znajomość specyfiki funkcjonowania jednostek sektora publicznego w opiece zdrowotnej;
-
Zdolność do łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych;
-
Dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych;
-
Elastyczność, sumienność, odporność na pracę pod presją czasu, kreatywność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji;
-
Prawo jazdy kat. B;
-
Chęć do nauki, rozwoju i pracy w zespole;
-
Certyfikaty branżowe, znajomość systemu AMMS firmy Asseco Poland S.A., wykształcenie wyższe kierunkowe oraz znajomość języka angielskiego na poziomie B2 i wyższym będą dodatkowo punktowane.
Oferujemy
-
Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,
-
Umowę o pracę na pełny etat lub w oparciu o system B2B,
-
Premie uznaniowe,
-
Możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez pracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
-
Pakiet niezbędnych szkoleń i możliwość zdobycia wartościowych certyfikatów,
-
Wsparcie w przypadku wykazania chęci do samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
-
Przyjemną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole,
-
Udział w ambitnych i nowoczesnych projektach biznesowych,
-
Rozbudowany pakiet ubezpieczeniowy,
-
Możliwość pracy zdalnej,
-
Telefon i możliwość korzystania z samochodu służbowego w przypadku wyjazdów do klientów.
-
-
Kierownik projektów
Ganso Sp. z o.o.- 4 000 do 7 000 zł / mies.
- Katowice
- umowa o pracę
- pełny etat
- kierownik/koordynator
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie i koordynowanie projektów, w tym m.in.: tworzenie planów, harmonogramów, monitorowanie postępów prac, zarządzanie ryzykiem i problemami, raportowanie oraz prowadzenie dokumentacji projektowej przy pomocy dedykowanych narzędzi,
-
Współpraca z Klientem ukierunkowana głównie na obszar Instytucjonalny;
-
Wdrażanie najlepszych praktyk zarządzania i rozwoju zespołu IT wewnątrz organizacji, w tym: opracowanie i wdrożenie planu szkoleń, wprowadzenie i nadzorowanie standardów w procesie rekrutacji, zatrudnienia i wprowadzenia nowego pracownika na stanowisko pracy w pionie podległym, opracowanie planu gratyfikacji pracowników w oparciu o wyniki ich pracy;
-
Modelowanie i optymalizacja procesów biznesowych, w tym m.in.: coroczny nadzór i audyt wewnętrznych procesów i działań projektowych, korekta działań i opracowanie planu naprawczego w oparciu o przegląd zrealizowanych projektów;
-
Opracowanie i wdrożenie z pozostałymi pionami firmy czynności mających na celu rzetelne badanie satysfakcji Klienta oraz bieżące i elastyczne działania mające na celu korygowanie działań podległych pionów po analizie i ewaluacji wyników;
-
Dobór i sprawne zarządzanie podwykonawcami i dostawcami celem terminowej realizacji projektów;
-
Asysta na wszystkich etapach realizacji projektu z działami jednostki oraz pracownikami zespołu wdrożeniowego;
-
Kontrolowanie postępów prac podległego zespołu nad zgłoszeniami serwisowymi przy pomocy platformy help desk;
-
Rozwijanie i utrzymywanie dobrych relacji z Klientami i Partnerami biznesowymi;
-
Wsparcie procesu sprzedaży i prezentacji usług;
-
Uczestnictwo w targach branżowych, wydarzeniach i eventach promujących firmę oraz oferowane rozwiązania.
Wymagania
-
Doświadczenie w prowadzeniu projektów IT, ze wskazaniem na placówki medyczne/sektor publiczny;
-
Praktyczna i teoretyczna wiedza z zakresu prowadzenia projektów metodyką Prince2, IPMA lub równoważną;
-
Znajomość specyfiki funkcjonowania jednostek sektora publicznego w opiece zdrowotnej;
-
Zdolność do łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych;
-
Dyspozycyjność i gotowość do częstych podróży służbowych;
-
Elastyczność, sumienność, odporność na pracę pod presją czasu, kreatywność, samodzielność w rozwiązywaniu problemów i podejmowaniu decyzji;
-
Prawo jazdy kat. B;
-
Chęć do nauki, rozwoju i pracy w zespole;
-
Certyfikaty branżowe, znajomość systemu AMMS firmy Asseco Poland S.A., wykształcenie wyższe kierunkowe oraz znajomość języka angielskiego na poziomie B2 i wyższym będą dodatkowo punktowane.
Oferujemy
-
Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,
-
Umowę o pracę na pełny etat lub w oparciu o system B2B,
-
Premie uznaniowe,
-
Możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez pracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
-
Pakiet niezbędnych szkoleń i możliwość zdobycia wartościowych certyfikatów,
-
Wsparcie w przypadku wykazania chęci do samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
-
Przyjemną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole,
-
Udział w ambitnych i nowoczesnych projektach biznesowych,
-
Rozbudowany pakiet ubezpieczeniowy,
-
Możliwość pracy zdalnej,
-
Telefon i możliwość korzystania z samochodu służbowego w przypadku wyjazdów do klientów.
-
-
Specjalista ds. wdrożeń i serwisu
Ganso Sp. z o.o.- 3 000 do 7 000 zł / mies.
- Śląskie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Przygotowywanie dokumentacji analitycznej w oparciu o potrzeby i wymagania klienta,
-
Konfigurowanie środowiska systemu operacyjnego i aplikacji,
-
Przeprowadzanie prezentacji systemu AMMS firmy Asseco Poland S.A. u potencjalnych klientów, na targach branżowych i eventach tematycznych,
-
Wdrażanie systemu w jednostkach sektora publicznego, placówkach szpitalnych i innych instytucjach medycznych,
-
Przeprowadzanie szkoleń z personelem placówki,
-
Przygotowywanie dokumentacji powdrożeniowej,
-
Wsparcie Klienta w zakresie utrzymania wysokiego poziomu wdrożonych rozwiązań w oparciu o platformę helpdesk.
Wymagania
-
Doświadczenie i wiedza merytoryczna z zakresu wdrażania zintegrowanych rozwiązań informatycznych w placówkach medycznych,
-
Znajomość specyfiki funkcjonowania jednostek sektora publicznego,
-
Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne,
-
Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy,
-
Umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych,
-
Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
-
Prawo jazdy kat. B,
-
Certyfikaty branżowe będą dodatkowo punktowane.
Oferujemy
-
Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,
-
Umowę o pracę na pełny etat lub w oparciu o system B2B,
-
Premie uznaniowe,
-
Możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez pracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
-
Pakiet niezbędnych szkoleń i możliwość zdobycia wartościowych certyfikatów,
-
Wsparcie w przypadku wykazania chęci do samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
-
Przyjemną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole,
-
Udział w ambitnych i nowoczesnych projektach biznesowych,
-
Rozbudowany pakiet ubezpieczeniowy,
-
Możliwość pracy zdalnej,
-
Telefon i możliwość korzystania z samochodu służbowego w przypadku wyjazdów do klientów.
-
-
Specjalista ds. wdrożeń i serwisu
Ganso Sp. z o.o.- 3 000 do 7 000 zł / mies.
- Śląskie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
-
Zakres obowiązków
-
Przygotowywanie dokumentacji analitycznej w oparciu o potrzeby i wymagania klienta,
-
Konfigurowanie środowiska systemu operacyjnego i aplikacji,
-
Przeprowadzanie prezentacji systemu AMMS firmy Asseco Poland S.A. u potencjalnych klientów, na targach branżowych i eventach tematycznych,
-
Wdrażanie systemu w jednostkach sektora publicznego, placówkach szpitalnych i innych instytucjach medycznych,
-
Przeprowadzanie szkoleń z personelem placówki,
-
Przygotowywanie dokumentacji powdrożeniowej,
-
Wsparcie Klienta w zakresie utrzymania wysokiego poziomu wdrożonych rozwiązań w oparciu o platformę helpdesk.
Wymagania
-
Doświadczenie i wiedza merytoryczna z zakresu wdrażania zintegrowanych rozwiązań informatycznych w placówkach medycznych,
-
Znajomość specyfiki funkcjonowania jednostek sektora publicznego,
-
Dobrze rozwinięte umiejętności analityczne,
-
Zdolność do szybkiego przyswajania wiedzy,
-
Umiejętność łatwego nawiązywania i utrzymywania relacji interpersonalnych,
-
Dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
-
Prawo jazdy kat. B,
-
Certyfikaty branżowe będą dodatkowo punktowane.
Oferujemy
-
Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,
-
Umowę o pracę na pełny etat lub w oparciu o system B2B,
-
Premie uznaniowe,
-
Możliwość podnoszenia swoich umiejętności poprzez pracę z doświadczonym zespołem specjalistów,
-
Pakiet niezbędnych szkoleń i możliwość zdobycia wartościowych certyfikatów,
-
Wsparcie w przypadku wykazania chęci do samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
-
Przyjemną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole,
-
Udział w ambitnych i nowoczesnych projektach biznesowych,
-
Rozbudowany pakiet ubezpieczeniowy,
-
Możliwość pracy zdalnej,
-
Telefon i możliwość korzystania z samochodu służbowego w przypadku wyjazdów do klientów.
-
-
Programista
Ganso Sp. z o.o.- Śląskie
- umowa o pracę
- pełny etat
- specjalista (mid/regular)
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- запрошуємо працівників з України
-
Zakres obowiązków
-
Tworzenie nowych wersji kluczowego produktu oraz rozwiązań zgodnie z wypracowanym wspólnie z Product Ownerem,
-
Aktywny udział w planowaniu zadań, prace programistyczne, codzienne spotkania, podsumowania, retrospekcje,
-
Tworzenie dokumentacji programistycznej w wymaganym zakresie,
-
Wsparcie merytoryczne dla nowych członków zespołu.
Wymagania
-
Co najmniej dwuletnie doświadczenie jako PHP Developer poparte zrealizowanymi projektami komercyjnymi,
-
Znajomość frameworka Symfony oraz doświadczenie z tworzeniem RESTowych API,
-
Znajomość bazy danych PostgreSQL/MySQL,
-
Znajomość technologie Web Services,
-
Znajomość systemu kontroli wersji GIT,
-
Doświadczenie w tworzeniu oprogramowania w zespołach projektowych.
Oferujemy
-
Pracę w nowoczesnej, prężnie rozwijającej się firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku,
-
Umowę o pracę na pełny etat lub w oparciu o system B2B,
-
Premie uznaniowe,
-
Możliwość podnoszenia swoich umiejętności,
-
Wsparcie w przypadku wykazania chęci do samorozwoju i podnoszenia kwalifikacji,
-
Przyjemną atmosferę pracy w sympatycznym i zgranym zespole,
-
Udział w ambitnych i nowoczesnych projektach biznesowych,
-
Rozbudowany pakiet ubezpieczeniowy,
-
Możliwość pracy zdalnej.
-