KRAK-OLD ELMET

Czy to Twoja firma?

KRAK-OLD ELMET praca

Kraków

KRAK-OLD ELMET jest dystrybutorem w branży elektrotechnicznej. Spółka jest członkiem wiodącej w Polsce grupy zakupowej branży elektrycznej PGE Forum-Rondo. Spółka prowadzi dystrybucję poprzez sieć hurtowni stacjonarnych oraz platformę sprzedaży internetowej elmetsa.pl. KRAK-OLD ELMET stanowi część grupy KRAK-OLD, która poza dystrybucją działa również w obszarze produkcji elementów metalowych, elektroizolacyjnych, krążników, opakowań kartonowych oraz elektroniki.


Z profilem działalności grupy KRAK-OLD można zapoznać się na stronach www.krak-old.pl oraz www.elmetsa.pl

KRAK-OLD ELMET najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
obsługa klienta / call center internet / e-commerce / nowe media sprzedaż / zakupy

Oferty pracy KRAK-OLD ELMET

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca KRAK-OLD ELMET

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa KRAK-OLD ELMET

Siedziba główna

KRAK-OLD ELMET poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Profil firmy:
KRAK-OLD ELMET
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kraków
  2. Warszawa
  3. Skawina
  4. Rzeszów
  5. Bielsko-Biała
  6. Myślenice
  7. Busko-Zdrój
  8. Szczucin
  9. Otwock
  10. Wrocław

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca KRAK-OLD ELMET - oferty archiwalne

  • Doradca Techniczno-Handlowy (Hurtownie elektrotechniczne)

    KRAK-OLD ELMET
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat

    • Doradca Techniczno-Handlowy (Hurtownie elektrotechniczne)

      Miejsce pracy (Skawina, Rzeszów, Koszalin)

      Zakres obowiązków

      • pozyskiwanie nowych klientów z branży elektrotechnicznej
      • ofertowanie oraz negocjowanie warunków handlowych
      • budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami
      • doradztwo techniczne w doborze produktów
      • obsługa logistyczna oraz koordynacja realizacji zamówień
      • realizacja celów sprzedażowych
      • dbałość o jak najwyższy standard obsługi klienta
      • bieżące raportowanie wyników pracy

      Wymagania

      • kompetencje handlowe i negocjacyjne
      • doświadczenie w pozyskiwaniu klientów biznesowych na asortyment elektrotechniczny
      • znajomość branży elektrotechnicznej
      • otwartość, komunikatywność, łatwość w nawiązywaniu kontaktów
      • zaangażowanie i inicjatywa, orientacja na wyniki
      • dobra znajomość Excel
      • mile widziana znajomość programu Comarch ERP XL
      • czynne prawo jazdy kategorii B

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • pracę w polskiej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • stałe wynagrodzenie, premię, atrakcyjny system prowizyjny, ZFŚS
      • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia
      • niezbędne narzędzia pracy

      Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV ze wskazaniem stanowiska i branży na e-mail: artur.cukierski@krak-old.pl Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

  • Specjalista ds. zakupów i ofertowania - elektrotechnika

    KRAK-OLD ELMET
    • Skawina
    • umowa o pracę
    • pełny etat

    • Specjalista ds. zakupów i ofertowania - elektrotechnika

      Miejsce pracy – centrala firmy (Skawina-Kraków)

      Zakres obowiązków

      • ofertowanie oraz skuteczne negocjowanie warunków sprzedaży oferowanych produktów w wybranych kategoriach produktowych spośród niżej wymienionych:
          • układy napędowe – silniki elektryczne;
          • kable i przewody;
          • aparatura elektryczna;
          • automatyka przemysłowa;
          • osprzęt elektroinstalacyjny i automatyka budynkowa,
          • oświetlenie;
          • fotowoltaika;
          • energetyka;
          • narzędzia i elektronarzędzia;
          • art. grzewcze, wentylacja, klimatyzacja, pompy ciepła;
      • pozyskiwanie nowych zamówień;
      • doradztwo techniczne w doborze produktów;
      • negocjowanie warunków zakupu oraz zamawianie towarów pod zamówienia klientów;
      • uzupełnianie oferty handlowej w danej kategorii produktowej, zapewnienie jej konkurencyjności, wprowadzanie nowych dostawców i ustalanie warunków współpracy handlowej;
      • bieżący kontakt z dostawcami oraz grupą zakupową branży elektrycznej, do której należy Spółka;
      • koordynacja realizacji zamówień, dbałość o terminowość dostaw oraz dostępność oferowanych towarów;
      • optymalizacja kosztów dostaw;
      • ewidencja zamówień i wystawianie dokumentów w systemie Comarch ERP XL;
      • monitorowanie poziomu zapasów, zapewnienie odpowiedniej rotacji w danej kategorii produktowej;
      • bieżące raportowanie;

        Wymagania

        • min. 2 letnie doświadczenie w zakupach, ofertowaniu lub doradztwie technicznym, w co najmniej jednej z poniższych kategorii produktowych – warunek konieczny:
          • układy napędowe – silniki elektryczne;
          • kable i przewody;
          • aparatura elektryczna;
          • automatyka przemysłowa;
          • osprzęt elektroinstalacyjny i automatyka budynkowa,
          • oświetlenie;
          • fotowoltaika;
          • energetyka;
          • narzędzia i elektronarzędzia;
          • art. grzewcze, wentylacja, klimatyzacja, pompy ciepła;
        • kompetencje handlowe i negocjacyjne;
        • wykształcenie wyższe techniczne;
        • mile widziana znajomość j. angielskiego;
        • bardzo dobra znajomość MS Excel;
        • mile widziana znajomość systemu Comarch ERP XL;
        • czynne prawo jazdy kat. B;

        Oferujemy

        • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
        • pracę w centrali polskiej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku;
        • stałe wynagrodzenie, premię, atrakcyjny system prowizyjny;
        • możliwość rozwoju zawodowego, szkolenia;
        • niezbędne narzędzia pracy;
    • Specjalista ds. sprzedaży internetowej - elektrotechnika

      KRAK-OLD ELMET
      • Skawina
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • Specjalista ds. sprzedaży internetowej - elektrotechnika

        Miejsce pracy – centrala firmy Skawina (Kraków)

        Zakres obowiązków

        • kompleksowa obsługa klientów sklepu internetowego
        • wsparcie w doborze produktów branży elektrotechnicznej;
        • bieżąca obsługa zapytań mailowych i telefonicznych;
        • obsługa panelu prestashop;
        • ofertowanie oraz negocjowanie warunków sprzedaży oferowanych produktów;
        • utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi;
        • zamawianie towarów, współpraca z dostawcami i innymi działami firmy;
        • wprowadzanie i wystawianie dokumentów oraz listów przewozowych, nadzór nad realizacją wysyłek;
        • wprowadzanie i aktualizacja produktów na sklepie internetowym;
        • tworzenie opisów produktowych, redagowanie treści na stronach internetowych;
        • analiza dostępności i konkurencyjności towarów;
        • systematyczny rozwój oferty produktowej;

        Wymagania

        • znajomość branży elektrotechnicznej;
        • doświadczenie w sprzedaży internetowej;
        • minimum wykształcenie średnie, preferowane wyższe techniczne;
        • mile widziana znajomość narzędzi e-commerce i marketingu internetowego;
        • inicjatywa oraz zaangażowanie;
        • odpowiedzialność, rzetelność i dobra organizacja pracy;
        • bardzo dobra znajomość excel, word;
        • komunikatywność i pozytywne nastawienie do klienta;
        • znajomość j. angielskiego
        • znajomość programu Comarch XL będzie dodatkowym atutem;

        Oferujemy

        • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
        • pracę w centrali polskiej firmy o ugruntowanej pozycji na rynku;
        • możliwość realizacji własnych pomysłów, realny wpływ na rozwój biznesu;
        • stałe wynagrodzenie, premię, ZFŚS;
        • motywujący system prowizyjny;
        • możliwość rozwoju zawodowego;
        • szkolenia produktowe i sprzedażowe;
        • niezbędne narzędzia pracy (laptop, telefon);

    Pracodawcy w Krakowie