Czy to Twoja firma?

GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami sp. z o.o. praca

Warszawa

Jesteśmy GGKO – Zarządzanie Nieruchomościami, pionierem w branży zarządzania nieruchomościami na zlecenie w Polsce. Nasza historia sięga 1992 roku, kiedy to z inicjatywy Miasta Stołecznego Warszawy przekształciliśmy Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej „Ochota” w to, czym jesteśmy dzisiaj – firmę, która z pasją i zaangażowaniem dba o przestrzeń miejską i komfort mieszkańców.


Nasza oferta to nie tylko zarządzanie i administrowanie nieruchomościami, ale również dbałość o mienie komunalne, konserwacja terenów zielonych oraz utrzymanie porządku i czystości na terenie Warszawy i okolic. Jesteśmy dumni, że możemy przyczyniać się do poprawy jakości życia w mieście, zarządzając ponad 250 podmiotami, głównie Wspólnotami Mieszkaniowymi.

Zespół GGKO to 100 specjalistów – zarządców nieruchomości, administratorów, księgowych, prawników i inżynierów. Każdy z nas wnosi do firmy swoje doświadczenie i wiedzę, co pozwala nam na świadczenie usług na najwyższym poziomie. Jesteśmy firmą, na której można polegać – stabilną finansowo i w pełni kontrolowaną przez Miasto Stołeczne Warszawa.

Nasza przewaga konkurencyjna wynika z doświadczenia i zaufania, jakim nas obdarzają mieszkańcy. Jako pierwsza spółka prawa handlowego w naszym kraju, zdobyliśmy unikalną pozycję na rynku, która pozwala nam na ciągłe doskonalenie naszych usług i dostosowywanie ich do zmieniających się potrzeb naszych klientów.

W GGKO wierzymy, że każdy szczegół ma znaczenie, a nasze zaangażowanie w zarządzanie nieruchomościami przekłada się na wygodę i satysfakcję mieszkańców. Dziękujemy, że jesteście z nami i pozwolicie nam dbać o Wasze domy i otoczenie. Razem tworzymy lepszą przestrzeń do życia.

GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości budownictwo / architektura / geodezja inżynieria / technologia / technika prawo i administracja państwowa administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Praca GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.

Mapa GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia realizacji inwestycji

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia realizacji inwestycji


      Twój zakres obowiązków

      • Przygotowywanie dokumentów z celu realizacji zadań inwestycyjnych przyjętych przez Wspólnoty Mieszkaniowe w planach remontowych,
      • Współpraca z Biurami Projektowymi w ramach zlecanych prac projektowych,
      • Współpraca z Organami Administracji Architektoniczno-Budowlanej w zakresie zgłoszeń robót budowlanych i pozwoleń na wykonywanie robót budowlanych,
      • Współpraca z Administratorami przy ustalaniu planów remontowych we Wspólnotach Mieszkaniowych w oparciu o przeglądy budowlane obiektów budowlanych,
      • Pozyskiwanie ofert na realizację przyjętych przez Wspólnoty Mieszkaniowe
      • Przygotowywanie zleceń na roboty budowlane,
      • i inne obowiązki zlecone przez Pracodawcę.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie Średnie – Wyższe
      • Znajomość przepisów Prawa Budowlanego i przepisów towarzyszących w zakresie pozyskiwania pozwoleń na budowę, zgłoszeń robót budowlanych,
      • Znajomość terminów wynikających z KPA,
      • Znajomość zagadnień z zakresu obsługi Wspólnot Mieszkaniowych (umiejętność stosowania ustawy o własności lokali oraz innych aktów prawnych dotyczących prowadzonych spraw)
      • Podstawowa wiedza z zakresu projektowania i kosztorysowania robót,
      • Obsługa komputera w zakresie programów MS Office, przeglądarek internetowych itp.
      • Umiejętność czytania map,
      • Obsługa urządzeń biurowych.

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Szkolenia tematyczne i rozwojowe
      • Bogaty pakiet ZFŚS (dofinansowanie do przedszkoli/żłobków, bony okolicznościowe, imprezy integracyjne etc.)
      • Miłą atmosferę w pracy

      Aplikuj

  • Asystent / Asystentka administratora nieruchomości

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • spisywanie stanów liczników wody w lokalach,
      • kontrolowanie nieruchomości pod względem utrzymania czystości,
      • udział w komisjach i kontrolach technicznych budynków,
      • udział w zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych w roli Protokolanta,
      • prowadzenie korespondencji z mieszkańcami,
      • wykonywanie czynności biurowych.

      Nasze wymagania

      • biegła znajomość komputera, w tym arkusza kalkulacyjnego oraz urządzeń biurowych,
      • umiejętność korzystania z systemów informatycznych oraz bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
      • wysoka sprawność organizacyjna,
      • operatywność, kreatywność, odpowiedzialność oraz empatia.

      To oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Administrowania Nieruchomościami
      • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
      • umowę o pracę
      • biuro zlokalizowane w Centrum Warszawy
      • •Bogaty pakiet ZFŚS (dofinansowanie do przedszkoli/żłobków, bony okolicznościowe, imprezy integracyjne etc.)

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Asystent / Asystentka administratora nieruchomości








      Aplikuj

  • Administrator nieruchomości mieszkaniowej

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem powierzonych nieruchomości (gruntowych i budynkowych) oraz lokali komunalnych,
      • Nadzór nad realizacją usług świadczonych przez firmy sprzątające oraz zajmujących się konserwacją obsługiwanych nieruchomości,
      • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej powierzonego zasobu,
      • Udział w przekazywaniu i zdawaniu lokali przez najemców,
      • Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań,
      • Weryfikowanie i kontrolowanie dokumentów finansowych,
      • Prowadzenie powierzonych rejestrów i wykazów,
      • Uczestnictwo w komisjach i kontrolach.

      Nasze wymagania

      • Minimum średnie wykształcenie,
      • Znajomość przepisów z zakresu ustawy o ochronie praw lokatorów, ustawy o mieszkaniowym zasobie gminy oraz ustawy o własności lokali,
      • Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań; samodzielność w pracy,
      • Znajomość pakietu MS Office,
      • Komunikatywność i umiejętność negocjowania

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Przyjazną atmosferę pracy wraz z profesjonalnym rozwojem,
      • Udział w ciekawych projektach oraz zadaniach,
      • Szkolenia tematyczne i rozwojowe
      • Bogaty pakiet ZFŚS (dofinansowanie do przedszkoli/żłobków, bony okolicznościowe, imprezy integracyjne etc.)

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Administrator nieruchomości mieszkaniowej








      Aplikuj

  • Inspektor nadzoru ds. budowlanych

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Inspektor nadzoru ds. budowlanych


      Twój zakres obowiązków

      • udział w procesie realizacji inwestycji budowlanych
      • nadzór nad realizowanymi inwestycjami i remontami
      • przygotowywanie kosztorysów
      • udział w komisjach

      Nasze wymagania

      • wykształcenie średnie i minimum 6-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i minimum 4-letni staż pracy
      • uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
      • przynależność do OIIB (potwierdzenie)
      • umiejętność przygotowywania kosztorysów
      • rozwinięte umiejętności analityczne i negocjacyjne
      • doświadczenie w zakresie obsługi technicznej Wspólnot Mieszkaniowych
      • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programu kosztorysowego NORMA oraz pakietu Office

      To oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Administrowania Nieruchomościami
      • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji
      • umowę o pracę
      • biuro zlokalizowane w Centrum Warszawy

      Aplikuj

  • Inspektor ds. technicznych w branży sanitarnej

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • udział w procesie realizacji inwestycji budowlanych,
      • nadzór nad realizowanymi inwestycjami i remontami
      • przygotowywanie kosztorysów
      • udział w komisjach

      Nasze wymagania

      • wykształcenie średnie i minimum 6-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i minimum 4-letni staż pracy
      • uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych,
      • przynależność do OIIB (potwierdzenie)
      • umiejętność przygotowywania kosztorysów
      • rozwinięte umiejętności analityczne i negocjacyjne
      • doświadczenie w zakresie obsługi technicznej Wspólnot Mieszkaniowych
      • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programu kosztorysowego NORMA oraz pakietu Office
      • znajomość środowiska CAD
      • doświadczenie we współpracy z mieszkańcami budynków wielorodzinnych,

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Szkolenia tematyczne i rozwojowe
      • Bogaty pakiet ZFŚS (dofinansowanie do przedszkoli/żłobków, bony okolicznościowe, imprezy integracyjne etc.)

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Inspektor ds. technicznych w branży sanitarnej








      Aplikuj

  • Inspektor ds. technicznych w branży elektrycznej

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • nadzór nad realizowanymi inwestycjami i remontami
      • przygotowywanie kosztorysów
      • udział w komisjach

      Nasze wymagania

      • wykształcenie średnie techniczne lub wyższe-inżynier,
      • doświadczenie zawodowe: minimum 5 lat,
      • uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji oraz urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych – upoważniające do kierowania robotami budowlanymi
      • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie MS OFFICE
      • znajomość programu NORMA
      • uprawnienia SEP
      • znajomość środowiska CAD
      • doświadczenie w obsłudze Wspólnot Mieszkaniowych

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Szkolenia tematyczne i rozwojowe
      • Bogaty pakiet ZFŚS (dofinansowanie do przedszkoli/żłobków, bony okolicznościowe, imprezy integracyjne etc.)

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Inspektor ds. technicznych w branży elektrycznej








      Aplikuj

  • Pracownik administracyjny

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Obsługa procesu zaopatrzenia i zakupu towarów i usług
      • Przygotowywanie dokumentacji, pism, analiz, raportów i zestawień
      • Przygotowywanie projektów umów
      • Rozwożenie korespondencji, przesyłek firmowych
      • Drobne prace konserwacyjne
      • Obsługa administracyjna Biura
      • Obsługa pojazdów służbowych
      • Okazjonalnie przenoszenie gabarytów
      • Obsługa poczty wychodzącej i przychodzącej

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie min. średnie,
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Prawo jazdy kat. B z doświadczeniem
      • Znajomość pakietu MS OFFICE,
      • Dobra organizacja pracy własnej
      • Sumienność, kreatywność, terminowość
      • Wysoka kultura osobista

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Bogaty pakiet ZFŚS (dofinansowanie do przedszkoli/żłobków, bony okolicznościowe, imprezy integracyjne etc.)
      • Szkolenia tematyczne i rozwojowe

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Aplikuj

  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia realizacji inwestycji

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przygotowanie dokumentów w celu zapewnienia terminowej realizacji inwestycji przyjętych przez Wspólnoty Mieszkaniowe w ramach planów remontowych
      • Współpraca z Administratorami przy ustalaniu planów remontowych we Wspólnotach Mieszkaniowych w oparciu o przeglądy budowlane wynikające z prawa budowlanego
      • Pozyskiwanie ofert na realizację przyjętych przez Wspólnoty Mieszkaniowe oraz przygotowywanie zleceń dla wykonawców

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie Średnie – Wyższe
      • Znajomość przepisów prawa budowlanego dotyczących przygotowywanej dokumentacji
      • Znajomość zagadnień z zakresu obsługi Wspólnot Mieszkaniowych (umiejętność stosowania ustawy o własności lokali oraz innych aktów prawnych dotyczących prowadzonych spraw)
      • Podstawowa wiedza z zakresu projektowania i kosztorysowania robót
      • Bieżąca wiedza na temat nowych technologii i rozwiązań w budownictwie
      • Obsługa komputera w zakresie programów WORD i EXEL
      • Posługiwanie się internetem w zakresie pozyskiwania i przekazu informacji
      • Obsługa urządzeń biurowych,
      • Konieczność poznania i stosowania programów komputerowych, którymi posługuje się Spółka
      • Umiejętność radzenia sobie w pracy związanej z trudnymi warunkami pod wpływem szeroko rozumianego stresu (związanego zarówno z czynnikami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi, w tym związanymi z relacjami społecznymi)

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Szkolenia tematyczne i rozwojowe
      • Bogaty pakiet ZFŚS (dofinansowanie do przedszkoli/żłobków, bony okolicznościowe, imprezy integracyjne etc.)

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Aplikuj

  • Inspektor nadzoru ds. budowlanych

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • udział w procesie realizacji inwestycji budowlanych
      • nadzór nad realizowanymi inwestycjami i remontami
      • przygotowywanie kosztorysów
      • udział w komisjach

      Nasze wymagania

      • wykształcenie średnie i minimum 6-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i minimum 4-letni staż pracy
      • uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
      • przynależność do OIIB (potwierdzenie)
      • umiejętność przygotowywania kosztorysów
      • rozwinięte umiejętności analityczne i negocjacyjne
      • doświadczenie w zakresie obsługi technicznej Wspólnot Mieszkaniowych
      • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programu kosztorysowego NORMA oraz pakietu Office

      To oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Administrowania Nieruchomościami
      • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji
      • umowę o pracę
      • biuro zlokalizowane w Centrum Warszawy

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Aplikuj

  • Specjalista / Specjalistka ds. postępowań o udzielenie zamówienia publicznego

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień na podstawie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie wewnętrznego Regulaminu udzielania zamówień,
      • Weryfikowanie wniosków, dotyczących postępowań o udzielenie zamówień publicznych pod względem zgodności z procedurą udzielenia zamówień publicznych
      • Publikacja postępowań na platformie zakupowej i stronie internetowej Spółki,
      • Badanie i ocena ofert składanych przez wykonawców w toku prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
      • Udział w pracach Komisji przetargowej,
      • Współpraca z komórkami merytorycznymi przy przygotowywaniu dokumentacji zamówień,
      • Wykonywanie innych wymaganych czynności koniecznych dla prawidłowego przygotowania i przeprowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie minimum licencjackie (preferowane kierunki prawnicze, administracyjne, ekonomiczne)
      • Doświadczenie zawodowe: minimum 2 lata na stanowisku specjalistycznym w obszarze zamówień publicznych, z uwzględnieniem prowadzenia postępowań o wartości powyżej progów UE.
      • Ukończone kursy i szkolenia z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych, znajomość tej ustawy oraz aktów wykonawczych.
      • Biegła obsługa komputera – system Windows i pakiet Microsoft Office.
      • Umiejętność tworzenia dokumentacji w postępowaniach o udzielenie zamówienia.
      • Umiejętność rozwiązywania problemów i elastyczność w proponowanych rozwiązaniach.
      • Umiejętność dzielenia się wiedzą i doświadczeniem.
      • Komunikatywność, w tym umiejętność poprawnego formułowania myśli w mowie i na piśmie.
      • Umiejętność pracy w zespole.
      • Wysoka kultura osobista.

      To oferujemy

      • zatrudnienie w stabilnej firmie
      • ciekawą pracę w zespole zróżnicowanym wiekowo,
      • elastyczny system pracy – praca stacjonarna i zdalna
      • atrakcyjny finansowo pakiet świadczeń pracowniczych z ZFŚS.
      • Dogodną lokalizację miejsca pracy

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Aplikuj

  • Administrator nieruchomości mieszkaniowej

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem powierzonych nieruchomości (gruntowych i budynkowych) oraz lokali komunalnych,
      • Nadzór nad realizacją usług świadczonych przez firmy sprzątające oraz zajmujących się konserwacją obsługiwanych nieruchomości,
      • Prowadzenie i archiwizacja dokumentacji dotyczącej powierzonego zasobu,
      • Udział w przekazywaniu i zdawaniu lokali przez najemców,
      • Sporządzanie okresowych raportów i sprawozdań,
      • Weryfikowanie i kontrolowanie dokumentów finansowych,
      • Prowadzenie powierzonych rejestrów i wykazów,
      • Uczestnictwo w komisjach i kontrolach.

      Nasze wymagania

      • Minimum średnie wykształcenie,
      • Znajomość przepisów z zakresu ustawy o ochronie praw lokatorów, ustawy o mieszkaniowym zasobie gminy oraz ustawy o własności lokali,
      • Odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań; samodzielność w pracy,
      • Znajomość pakietu MS Office,
      • Komunikatywność i umiejętność negocjowania

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
      • Przyjazną atmosferę pracy wraz z profesjonalnym rozwojem,
      • Udział w ciekawych projektach oraz zadaniach,
      • Szkolenia tematyczne i rozwojowe
      • Bogaty pakiet ZFŚS (dofinansowanie do przedszkoli/żłobków, bony okolicznościowe, imprezy integracyjne etc.)

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Aplikuj

  • Kierownik działu administrowania nieruchomościami

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości,
      • udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynku,
      • 3.prowadzenie zebrań ze Wspólnotami Mieszkaniowymi,
      • nadzór nad prawidłowym i terminowym wykonywaniem przez pracowników powierzonych zadań,
      • stawianie celów i monitorowanie ich realizacji,
      • rekomendowanie rozwiązania poszczególnych problemów,
      • wskazywanie potencjalnych zagrożeń oraz określanie możliwych do wystąpienia ryzyk,
      • odpowiedzialność za organizację oraz wprowadzanie efektywnych metod pracy.

      Nasze wymagania

      • min 5 lat doświadczenia w administrowaniu wspólnotami mieszkaniowymi,
      • praktyczna wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami, prawa budowlanego, BHP i Ppoż,
      • umiejętności komunikacyjne oraz negocjacyjne,
      • motywowanie zespołu, obiektywizm, opanowanie, odporność na stres,
      • dyspozycyjność i zaangażowanie, dynamizm
      • umiejętność pracy pod presją czasu,
      • umiejętność szybkiego kojarzenia faktów,
      • świetna organizacja pracy na swoim stanowisku oraz umiejętność organizacji pracy zespołu.

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Szkolenia tematyczne i rozwojowe
      • Bogaty pakiet ZFŚS (dofinansowanie do przedszkoli/żłobków, bony okolicznościowe, imprezy integracyjne etc.)
      • ruchomy rozkład czasu pracy

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Aplikuj

  • Inspektor nadzoru ds. budowlanych

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • udział w procesie realizacji inwestycji budowlanych,
      • nadzór nad realizowanymi inwestycjami i remontami
      • przygotowywanie kosztorysów
      • udział w komisjach

      Nasze wymagania

      • wykształcenie średnie i minimum 6-letni staż pracy lub wykształcenie wyższe i minimum 4-letni staż pracy
      • uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
      • przynależność do OIIB (potwierdzenie)
      • umiejętność przygotowywania kosztorysów
      • rozwinięte umiejętności analityczne i negocjacyjne
      • doświadczenie w zakresie obsługi technicznej Wspólnot Mieszkaniowych
      • bardzo dobra znajomość obsługi komputera w zakresie programu kosztorysowego NORMA oraz pakietu Office

      To oferujemy

      • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku Administrowania Nieruchomościami
      • możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwój w strukturze naszej organizacji,
      • umowę o pracę
      • biuro zlokalizowane w Centrum Warszawy

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Aplikuj

  • Specjalista / Specjalistka ds. wsparcia realizacji inwestycji

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Przygotowanie dokumentów w celu zapewnienia terminowej realizacji inwestycji przyjętych przez Wspólnoty Mieszkaniowe w ramach planów remontowych
      • Współpraca z Administratorami przy ustalaniu planów remontowych we Wspólnotach Mieszkaniowych w oparciu o przeglądy budowlane wynikające z prawa budowlanego
      • Pozyskiwanie ofert na realizację przyjętych przez Wspólnoty Mieszkaniowe oraz przygotowywanie zleceń dla wykonawców

      Nasze wymagania

      • Wykształcenie Średnie – Wyższe
      • Znajomość przepisów prawa budowlanego dotyczących przygotowywanej dokumentacji
      • Znajomość zagadnień z zakresu obsługi Wspólnot Mieszkaniowych (umiejętność stosowania ustawy o własności lokali oraz innych aktów prawnych dotyczących prowadzonych spraw)
      • Podstawowa wiedza z zakresu projektowania i kosztorysowania robót,
      • Bieżąca wiedza na temat nowych technologii i rozwiązań w budownictwie,
      • Obsługa komputera w zakresie programów WORD i EXEL,
      • Posługiwanie się internetem w zakresie pozyskiwania i przekazu informacji,
      • Obsługa urządzeń biurowych,
      • Konieczność poznania i stosowania programów komputerowych, którymi posługuje się Spółka
      • Umiejętność radzenia sobie w pracy związanej z trudnymi warunkami pod wpływem szeroko rozumianego stresu (związanego zarówno z czynnikami wewnętrznymi jak i zewnętrznymi, w tym związanymi z relacjami społecznymi)

      To oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Szkolenia tematyczne i rozwojowe
      • Bogaty pakiet ZFŚS (dofinansowanie do przedszkoli/żłobków, bony okolicznościowe, imprezy integracyjne etc.)

      O nas

      Podstawowym przedmiotem działalności Spółki jest zarządzanie i administrowanie nieruchomościami.

      Aplikuj

  • Administrator nieruchomośći wspólnych

    GGKO - Zarządzanie Nieruchomościami Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości, udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynku
      - współpraca i nadzór nad realizacją zawartych umów na dostawę mediów, usług konserwacyjnych i porządkowych, nadzór nad przepływem dokumentów finansowych, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, reprezentowanie Spółki przed Wspólnotami Mieszkaniowymi

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
      • Inne wymagania: wykształcenie średnie, znajomość ustawy o własności lokali, znajomość negocjacji (strategie i techniki), 2 lata doświadczenia zawodowego, doświadczenie w administrowaniu budynkami Wspólnot Mieszkaniowych, wysoka sprawność organizacyjna, umiejętność negocjacji i perswazji, znajomość obsługi komputera w tym pakietu MS Office, umiejętność budowania pozytywnej relacji z mieszkańcami, Zarządami Wspólnot i współpracownikami. Obowiązki: - nadzór nad prawidłową eksploatacją nieruchomości, udział w realizacji zadań remontowych, konserwacyjnych oraz technicznej obsłudze budynku - współpraca i nadzór nad realizacją zawartych umów na dostawę mediów, usług konserwacyjnych i porządkowych, nadzór nad przepływem dokumentów finansowych, prowadzenie zebrań wspólnot mieszkaniowych, reprezentowanie Spółki przed Wspólnotami Mieszkaniowymi. [Zgłoszenia: slawomir.kozlowski@ggko.pl]

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 4 500 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Warszawie